» »

Prizgane luci na avtu in poraba goriva xD

Prizgane luci na avtu in poraba goriva xD

1
2
3 4

rejven ::

meni osebno je avto, ki ima prižgane luči bolj opazen.

Drugače pa vsak električni porabnik v avtomobilu prispeva k zvišani porabi goriva.

hotlips ::

V sončnem dnevu luči res ne pridejo do izraza, samo ko pa naprimer v oblačnem dnevu v mal močnejšem dežju ne vidiš več sivga avta po 50 metrih se pa mal zamislš. Zdej pa če se ti ta avto bliža od odzadi npr pr združevanju avtocestnih pasov se začneš pa že čudit, kako da ni na cestah še več nesreč.

Poraba je zarad luči praktično zanemerljiva, in zarad tega mi še na kraj pameti ne pade da bi jih iz tega razloga ugasnil. Vseno pa precej bolj pazim pri klimi, ki mi porabo dvigne pomoje za pol litra na relaciji, v mestu pa, ker mi "uzame" elastičnost motorja, zarad česar moram mašino navijati precej višje za normalno vožnjo oz. speljevanje pa še kakšen liter več.

lp.hl

solatko ::

Potem boste v neki drugi temi govorili o tem, kako dobri šoferji ste, ker se držite predpisov - hahahaha.
Ko boste imeli nekaj kilometrine za seboj, boste opazili razliko med avtom z zasenčeno lučjo in vozilom brez luči, posebej, ko vam bo skozi, od sape rahlo umazano steklo, svetilo sonce. Hoteli boste prehitevat, pa kar naenkrat pred vami vozilo, praktično stopljeno z okolico. Pomislite malo, koliko se vidi v temna oblačila napravljen kolesar, brez odsevnikov. Nič.

Od kar vozim, imam prižgane luči, saj me ne stane praktično nič, me pa nasproti vozeči vidijo in tudi lažje ocenijo mojo hitrost, da se ne spravijo prehitevat v škarje.
Od kar so začeli v avte vgrajevati vzglavnike se privezujem. Daleč pred sprejetjem obveznega privezovanja.

To je eden redkih členov, katerga predlagatelji so bili strokovnjaki. Luč na cesti, se opazi v vsakem vremenu, skozi sončna očala, zatemnjene šipe ali umazane, brez luči, pa so določene barve vozil ob različni okolici, dejanko nevidne.
Delo krepa človeka

Mavrik ::

amigo_no2 je prej lep link prilepil, potem pa citiral napačen odstavek.

A difference associated with DRLs was found when the risk of non-fatal two-vehicle crashes during
daytime hours was explored. Data from four states (Florida, Maryland, Missouri, and Pennsylvania)
and two statistical approaches were used. DRLs are associated with a statistically-significant 7 percent
reduction in the risk of these non-fatal crashes. This difference was found using the simple-odds
technique, which is described below and in the report.
A lower risk of involvement in fatal pedestrian crashes for DRL-equipped vehicles was also found.
DRLs are associated with 28 percent fewer pedestrian fatalities. This difference was found using the
simple-odds technique, and it is statistically significant.



Torej, 7% manj nesreč brez smrtnih žrtev in 28% manj mrtvih pešcev. Tistih par LEDic gonit cel dan je majhna cena za tako razliko.
The truth is rarely pure and never simple.

RejZoR ::

Pismo al nekateri vozite cela 2 dni al pa ceste še niste videli izza volana. Luči izboljšajo vidljivost v vseh pogojih (tudi sončnem kjer večina zmotno misli, da se luči ne rabi).
Nekaj nas pa ve kakšno je resnično stanje na cesti in imamo raje prižgane luči. Če nekateri radi zmečejo gore denarja za varnost v obliki nekih posebnih gadgetov, pač jezst dam en majhen delež v obliki malce višje porabe goriva zato da me drugi dobro vidijo v vseh pogojih.

Btw, DRL luči bodo od letos naprej v Evropi obvezne za vse proizvajalce avtomobilov, tako da pričakujte večji naval uporabe LED-ic kot dnevne luči. In moram priznati, da se LED luči na raznih Audijih res neverjetno dobro vidijo čez dan.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

egonk ::

Tole si je za prebrat: http://ec.europa.eu/transport/road_safe...

The concept of Daytime Running Light (DRL) is the use of the lights of the vehicles during daylight. According to a large number of scientific studies there are clear net benefits for Europe's road safety record to be gained from introduction of DRL. 17 Member States have DRL in one form or another, and where evaluations have been made on their effects, these have been largely positive.

According to the research available, Daytime Running Light (DRL) has a high potential to increase road safety. They help road users to better and earlier detect, recognise and identify vehicles.

Following a wide public consultation, the Commission decided not to propose DRL on existing vehicles. As for new vehicles, however, Directive 2008/89/EC makes them mandatory (in the form of dedicated lights) as of 7 February 2011 for cars and light vans, as of 7 August 2012 for other vehicles.

bili_39a ::

PaX_MaN je izjavil:

Poraba goriva se poveča za od 68 funtov do 160 funtov na leto.


Tolaži me, da imajo britanci v svoji evforiji proti sprejetju te zaknodaje še hujše izjave kakor 24kur.

Nekaterim novinarjem bi bilo treba prepovedat pisati na teme, ki vključujejo matematične opracije (seštevanje, delež itd.) ali pa jih poslati na hitri tečaj.

;-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bili_39a ()

Matako ::

Hm pri mojem ne preveč novem in mogoče rahlo hrupnem avtu je debata ali luči povečajo uporabo zelo preprosto rešljiva. Vžgeš in v prostem teku vklopiš žaromete - zvok in rahlo povečanje obratov povesta vse. Učinek je, kot da bi se zelo na rahlo dotaknil pedala za plin.
/\/\.K.

RejZoR ::

Lej, se pa pač odvadiš naglo pospeševat in bremzat kot blesav pred križišči pa imaš lahko mirno prižgane luči pa ti bo bencin še ostajal...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Thomas ::

Tolaži me, da imajo britanci v svoji evforiji proti sprejetju te zaknodaje še hujše izjave kakor 24kur.


Hahaha ... ti so pozabili svoj jezik (ameriški črnci, ki so pred generacijo govorili smotani ebonic jih daleč prekašajo!) - in potem je šlo samo še navzdol.

Bolj mrzlo vreme jih zadane, več Globalnega segrevanja vidijo. Bolj jih davki šponajo, bolj kimajo grinpisu. Žal Margareta ni uspela ustaviti stečajnega postopka za UK. Še bolj žal Britanci postajajo mediokritete, at their best.

Žalostno.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

_Enterprise_ ::

tudi ob jasnem dnevu opoldne je avto s prižganimi lučmi bolj opazen. seveda ga vidiš, če imaš pogled usmerjen vanj, če pa se nahaja bolj v kotičku oči, pa sta dve svetleči stvari precej pomembni

Zgodovina sprememb…

Thomas ::

Edino mislim, da bi blo treba tole specializirat. Ene luči so za svetenje, da od odboja njihove svetlobe vidiš predmete. Druge so pa "pozicijske", najbolje na strehi, ki izdajajo tvojo prisotnost drugim. Tudi v drugi barvi.

To bi Peter Florjančič v mojih letih že davno patentiral.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

TESKAn ::

PaX_MaN je izjavil:

Poraba goriva se poveča za od 68 funtov do 160 funtov na leto.


Ok, bencin ima ~9.7 kW·h/l (glede na wikipedijo). Če imamo 30% izkoristek in če je 1l = 1 funt, potem je v gorivu za 160 funtov 1.552 kWh energije, ali iz motorja dobimo 465 kWh. Na alternatorju izgubimo še 50%, imamo 232,8 kWh. Toliko dobimo iz bencina za 160 funtov.

Dnevne luči pokurijo 100W. Vsak dan dve uri vožnje v povprečju, 730 ur, 100W, imamo 73 kWh/leto.

Zdej al se tile ljudje vozijo v božičnih smrekcah al pa debelo lažejo.

Pa še klima, pokuri najmanj 2 kW, v istem času ti pokuri 1460 kWh. Ja, luči so res hudič.

In ko greš na sončen dan skozi drevored od Kobarida proti Robiču ti je še kako jasno, zakaj so luči podnevi dobra stvar.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

ZaLoMaT ::

@-valvoline-:
Zjokaj se.

Vsak, ki se je 2dni vozil z avtomobilom, lahko potrdi, da so prižgane luči zelo pomembne za varnost v prometu.

Zheegec ::

Valvoline se spozna na vse: gume, motorje, gorivo, luči,... Ni da ni.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Gray_Warden ::

brez luči avta velikokrat ne opaziš. recimo da se avto pripelje iza kakšnega grmovja, boš najprej opazil luči skozi grmovje. Ali pa da si ti na neki cesti ki je izjemno močno osvetljena s soncem, nek siv avto pa v senci..brez da bi ta avto imel prižgane luči, ga ne boš opazil, če ne gledaš točno vanj.

imejte prižgane luči, ne bit taki skopuhi. če bi radi privarčevali z gorivom rajši shujšajte in izklopite radio ter klimo.
Why so serious?

Thomas ::

če bi radi privarčevali z gorivom rajši shujšajte in izklopite radio ter klimo.


To bi bil že overkill.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Zheegec ::

Kdor bi rad privarčeval z gorivom naj iz avtomobila odstrani vse sedeže, so kar težki :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Pyr0Beast ::

Če hoče folk prišparat na gorivu naj proda avto.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Pithlit ::

TESKAn je izjavil:

In ko greš na sončen dan skozi drevored od Kobarida proti Robiču ti je še kako jasno, zakaj so luči podnevi dobra stvar.

Evo, sm bi poslala vse te valvolinčke in kompanijo. V briljantnem sončnem dnevu (takrat ko pa ja luči res ne rabiš) včasih še nasproti vozečega z lučmi ne opaziš, kaj šele brez luči.

Še lepše pa je če se pripelješ iz podbele (s kopanja na nadiži) pa do križišča z glavno cesto kjer je uno kvadratasto ogledalo tko super postavljeno da ne vidiš _nič_ razen sonca ki ti sveti direkt v glavo. So se že dogajale nesreče.

Kdor bi rad privarčeval z gorivom naj iz avtomobila odstrani vse sedeže, so kar težki

Mah kaj sedeže... tank! Ko je poln ima vse skupaj nekaj čez 60 kil! predstavljaj si kolk manj porabe bi blo brez tega...
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

BlaY0 ::

amigo_no1 je izjavil:

Še dobro da imajo pešci in kolesarji kot najšibkejši udeleženci na glavi svetilnik, drugače se jih sploh nebi videlo :P.

BlaY0
Luči se ne morejo poznati na porabi!

Tako je, ko prižgeš luči ima avto večjo moč :)) !
Ti nisi še nikoli prostega teka nastavljal na motorju/mopedu, kajne ;) ?

Lejga pametnjakoviča... moj moped ni nikoli imel akumulatorja ampak je vse porabnike napajal direktno iz alternatorja.

V avtu je akumulator ane, polni ga alternator. Če bi bila poraba (moč) vseh porabnikov kdajkoli večja od moči ki jo proizvaja alternator, bi se akumulator z mašino v prostem teku izpraznil ob prižganih lučeh, radiu in še kakšnem el. porabniku, ki se napaja iz akumulatorja. Pa se ne ane... začuda akumulator se znova in znova napolni. Res čudna tale reč 8-O

RejZoR ::

Lepo se tud vidi razlika na relativno sončen dan v podvozu malo pred kranjem če greš iz Brnika proti Kranju. Če imaš srečo, da bo kdo od nasprti vozečih brez luči pa boste videli razliko. Vsi avti se vidijo normalno, v podvozu, ko je malce sence pa se temni avti praktično povsme zlijejo s temnim asfaltom. Pa je še vedno dan, samo da je vmes pač en podvoz. Podobno je ko sis am na soncu, nasprooti vozeč v temnem avtu pa gre skozi senco dreves. Sploh se ga ne bo videlo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

-valvoline- ::

RejZoR je izjavil:

Lepo se tud vidi razlika na relativno sončen dan v podvozu malo pred kranjem če greš iz Brnika proti Kranju. Če imaš srečo, da bo kdo od nasprti vozečih brez luči pa boste videli razliko. Vsi avti se vidijo normalno, v podvozu, ko je malce sence pa se temni avti praktično povsme zlijejo s temnim asfaltom. Pa je še vedno dan, samo da je vmes pač en podvoz. Podobno je ko sis am na soncu, nasprooti vozeč v temnem avtu pa gre skozi senco dreves. Sploh se ga ne bo videlo.

Ni varijante da avta podnevi ne opazis pa ta mel ali ne przganih luci.
Edn med glavnih razlogov zakaj so zakon sprejel je to da folk pozabi przgat luci v tunelih,ko je megla itn.
Ko bo cajt bom enkrat prakticno sprobal-zmeril porabo stroma z in brez przganih luci. Takole bom zmeru: Vezal bom ampermeter vmes med akujem in alternatorjem(napajalni kabel),zalaufal avto,odklopim aku in avto dela izkljucno na strom z alternatorja.Mislim da bo takole se dalo kar natancno zracunat porabo(z izgubami na kablih itn). Upam da je moj ampermeter natancen xD. Torej P=UxI,pricakujem ene 25-30A porabe.
Ko bom spet neki prckal po avtu,bom se tole sprobal.

:D

TESKAn ::

Tebi luči kurijo 360W?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Pyr0Beast ::

Jaz bi ga kar pustil, naj s tako neumnostjo kar zakuri vso elektroniko v vozilu.

Ko mašina lavfa NE TIKAJ štroma v vozilu
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

imagodei ::

> "Ni varijante da avta podnevi ne opazis pa ta mel ali ne przganih luci."

To samo ti ne, ker si Superman, imaš rentgenski in IR vid. V praksi se kar naprej, še vedno in še kar, dokazuje ravno nasprotno. Eno dogodivščino sem opisal v svojem prvem sporočilu na to temo, drugi sodelujoči so opisali še nekatere druge situacije.

No point denying it. Lahko še tako zanikaš, pa se resnica zato ne bo spremenila.
- Hoc est qui sumus -

-valvoline- ::

TESKAn je izjavil:

Tebi luči kurijo 360W?

Predvidevam da bo taksna poraba ceprav same luci porabijo 120W(2x55 spredaj +2x5w zadaj). Parazitskih zgub na kablih zarad lastnega upora je ogromno,saj nizka napetost po defaultu pomen zelo zelo velke izgube pr prenosu stroma.Tu so se razna stikala releji itn. Pa se notrajna osvetlitev. Bomo vidl. Aja pa sama mehanska zguba moci za poganjanje alternatorja pa se ne da zmerit,na pamet povedano se ene + 30-50% trenutnega outputa ki ga da alternator.

Pyr0Beast je izjavil:

Jaz bi ga kar pustil, naj s tako neumnostjo kar zakuri vso elektroniko v vozilu.

Ko mašina lavfa NE TIKAJ štroma v vozilu


Po poklicu sem elektrotehnik,tolk da ves. Aja,hvala za nasvet.
:D

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

-valvoline- je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Lepo se tud vidi razlika na relativno sončen dan v podvozu malo pred kranjem če greš iz Brnika proti Kranju. Če imaš srečo, da bo kdo od nasprti vozečih brez luči pa boste videli razliko. Vsi avti se vidijo normalno, v podvozu, ko je malce sence pa se temni avti praktično povsme zlijejo s temnim asfaltom. Pa je še vedno dan, samo da je vmes pač en podvoz. Podobno je ko sis am na soncu, nasprooti vozeč v temnem avtu pa gre skozi senco dreves. Sploh se ga ne bo videlo.

Ni varijante da avta podnevi ne opazis pa ta mel ali ne przganih luci.
Edn med glavnih razlogov zakaj so zakon sprejel je to da folk pozabi przgat luci v tunelih,ko je megla itn.
Ko bo cajt bom enkrat prakticno sprobal-zmeril porabo stroma z in brez przganih luci. Takole bom zmeru: Vezal bom ampermeter vmes med akujem in alternatorjem(napajalni kabel),zalaufal avto,odklopim aku in avto dela izkljucno na strom z alternatorja.Mislim da bo takole se dalo kar natancno zracunat porabo(z izgubami na kablih itn). Upam da je moj ampermeter natancen xD. Torej P=UxI,pricakujem ene 25-30A porabe.
Ko bom spet neki prckal po avtu,bom se tole sprobal.

:D


Tle ti nikakor ne dam prav, ker sem imel že sam par primerov, ko sem spregledal temno siv/srebrni avto brez luči. Je lahko samo mal sence od dreves pa se ga ne vidi pol kurca. A ti prižigaš luči za vsako senco drevesa, ki je ob cesti in nato spet ugasneš luči? V bleščečem asfaltu in na soncu pa se isto vidi avte z lučmi bistevno bolje. Se vsak dan vozim čez odprto regionalko kjer vedno nabija sonce in tud vidim velik avtov brez luči in je razlika ogromna.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

BlaY0 ::

-valvoline- je izjavil:


Ko bo cajt bom enkrat prakticno sprobal-zmeril porabo stroma z in brez przganih luci...

Ja in kaj boš s tem dosegel? Alternator bo pri (enakih obratih) proizvajal vedno enako moč. Edina zguba moči motorja se itak pojavi samo s prenosom mehanske energije v električno. Po tvoji logiki je elektrarna (recimo termo) bolj obremenjena ko ti doma prižgeš luč? Torej tam mora en kurjač hitreje začet metat kolm v peč?

Avenger ::

Moment. Če si predstavljamo alternator v avtu kot dinamo na kolesu, je dodatna obremenitev za kolesarja zaradi dinama recimo 0,5% višja in je popolnoma vseeno ali žarnica, priklopljena na dinamo sveti, ne sveti, ali sta priklopljeni gor dve žarnici ali če je kratek stik, obremenitev ostane ista.

Pri avtomobilu je, kolikor vem, alternator z jermenom gnan direktno od motorja, torej vedno laufa in je spet vseeno kaj je priklopljeno gor, obremenitev bo enaka. Edina razlika je v tem, da ima avto še neko čipovje, ki uravnava štandgas tudi glede na porabo elektrike; če ugotovi da je napetost prenizka, ker si vklopil vse možno, bo obrate za odtenek dvignil. Ne?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Pyr0Beast ::

ne
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

aiko ::

edino breme, ki ga alternator brez potrošnikov predstavlja motorju je trenje ležajev v njemu in trenje jermena. Po domače povedamo 0.
Če pa ga obremeniš pa deluje kot zavora. Več porabnikov, več bremza.
To najlažje opaziš na kakem starejšem avtu, ki ima malo konjev in malo elektronike (pri novejših avtih avtomatsko poviša vbrizg, zato se težje opazi). Daj v peto na nizkih obratih, imej vžgane luči, nato pa vklopi gretje zadnje šipe (ta namreč kuri precej). Skoraj sigurno boš čutil kako bo avto cuknil.

Pyr0Beast ::

+magnetizacija ki zdaleč ni zanemarljiva

Alternator kuri 100W samo zase.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

-valvoline- ::

BlaY0 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:


Ko bo cajt bom enkrat prakticno sprobal-zmeril porabo stroma z in brez przganih luci...

Ja in kaj boš s tem dosegel? Alternator bo pri (enakih obratih) proizvajal vedno enako moč. Edina zguba moči motorja se itak pojavi samo s prenosom mehanske energije v električno. Po tvoji logiki je elektrarna (recimo termo) bolj obremenjena ko ti doma prižgeš luč? Torej tam mora en kurjač hitreje začet metat kolm v peč?




In odgovor je: YES

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Ehja,...

Kot prvo: avtomobilski alternatorji so dimenzionirani tako, da pri prostem teku proizvajajo takšno električno moč da pokrije vse originalne porabnike elektrike, če jih hkrati vklopiš. To pomeni, da če avto pustiš laufat se nikakor ne sme spraznit akumulator. Akumulator nucaš edino in samo za pogon zaganjača.

Kot drugo: vsak novejši avtomobil ima avtomatiko, ki spremlja obrate ob prostem teku in dozira natanko toliko goriva, da so obrati tam kjer morajo bit. Če je izgorevanje slabo, zanič gorivo, večja obremenitev (potreba po moči) to pomeni višjo porabo goriva.

Kot tretje: čisto vsak generator električne energije to energijo samo pretvarja iz mehanske v električno. In ja - ko ti doma vklopiš luč se to v elektrarni pozna - za nek infinitezimalen delež ker je pač moč tiste luči 100W, moč elektrarne pa ranga 100 MW oz. milijonkrat več. Za občutek si nekje dobte kolesarski dinamo in ga vrtite na roko. Ob tem pa z žičko sklenite oba kontakta v kratek stik. Začutili boste, kako se dinamo "bolj upira" vrtenju, ker ima nenadoma en precej močan porabnik = grelec v obliki žic.

Kot četrto: kogar moti nekaj višja poraba goriva ob prižganih lučeh - res je najbolši nasvet, da ne tankate poln tank ampak pustite kakih 20 l praznih. 20 kg v gorivu predstavlja več kot 1 % teže avtomobila in imaš skompenzirano. Jaz te bom pa zato skor sigurno opazil in se ti zato ne bom zakantal čelno v nos. Deal?
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

Pyr0Beast je izjavil:

+magnetizacija ki zdaleč ni zanemarljiva

Alternator kuri 100W samo zase.

V primeru ko je konstantno obremenjen,oz prizgane luci,drgac pa minimalno.
Pr obremenjenem alternatorju se poveca trenje,segrevanje,notrajni upor...

BlaY0 ::

-valvoline- je izjavil:


Pr obremenjenem alternatorju se poveca trenje,segrevanje,notrajni upor...

Ki ni odvisen od porabnika!!!

-valvoline- ::

BlaY0 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:


Pr obremenjenem alternatorju se poveca trenje,segrevanje,notrajni upor...

Ki ni odvisen od porabnika!!!

Pa je,in to direktno od porabe stroma na izhodu. Vec k se stroma porabi,vecji odstotek je izguba moci.

BlaY0 ::

WarpedGone je izjavil:

In ja - ko ti doma vklopiš luč se to v elektrarni pozna - za nek infinitezimalen delež ker je pač moč tiste luči 100W

Kje točno se to v elektrarni pozna? Na lopaticah turbine? Kje se ustvari razlika, ki je prej (kao) ni bilo?

-valvoline- je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:


Pr obremenjenem alternatorju se poveca trenje,segrevanje,notrajni upor...

Ki ni odvisen od porabnika!!!

Pa je,in to direktno od porabe stroma na izhodu. Vec k se stroma porabi,vecji odstotek je izguba moci.

Pa od kod si se ti vzel model??? Po tvoji logiki alternator ko prižgeš luč začne močneje "zavirati" in povzroči, da motor zato zgubi moč? Dej pejt nazaj v šolo... osnovno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

Imaš malo hidro elektrarno postavljeno na domači potok in nanjo priheblaš 100 žarnic ki komaj brlijo. Kaj se zgodi ko priklopiš stoprvo? Definitivno se ne zmanjša niti poveča moč elektrarne. Moč elektrarne je odvisna od mehanske energije vode ki teče čez lopatice in to je vse!

-valvoline- ::

BlaY0 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

In ja - ko ti doma vklopiš luč se to v elektrarni pozna - za nek infinitezimalen delež ker je pač moč tiste luči 100W

Kje točno se to v elektrarni pozna? Na lopaticah turbine? Kje se ustvari razlika, ki je prej (kao) ni bilo?

-valvoline- je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:


Pr obremenjenem alternatorju se poveca trenje,segrevanje,notrajni upor...

Ki ni odvisen od porabnika!!!

Pa je,in to direktno od porabe stroma na izhodu. Vec k se stroma porabi,vecji odstotek je izguba moci.

Pa od kod si se ti vzel model??? Po tvoji logiki alternator ko prižgeš luč začne močneje "zavirati" in povzroči, da motor zato zgubi moč? Dej pejt nazaj v šolo... osnovno.

Ja,in to mocno zavira masino,vec stroma se kuri bolj mocno zavira,od tod tut posledicno visja poraba goriva.
Si kar sam kandidat za ponovni obisk solskih institucij.
xD

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

Zavira VEDNO ENAKO, ne glede na to kakšnega porabnika gor priklopiš.

Porabnik ne more diktirati koliko energije bo proizvedel alternator.

Mah brezveze razlagat, če osnove niso jasne...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

-valvoline- ::

BlaY0 je izjavil:

Imaš malo hidro elektrarno postavljeno na domači potok in nanjo priheblaš 100 žarnic ki komaj brlijo. Kaj se zgodi ko priklopiš stoprvo? Definitivno se ne zmanjša niti poveča moč elektrarne. Moč elektrarne je odvisna od mehanske energije vode ki teče čez lopatice in to je vse!

To je primer z fiksnim outputom,ni primerjave z fuel related gnanim generatorjem oz alternatorjem v nasem primeru.

T0RN4D0 ::

BlaYo, mislim da boš moral ti nazaj v šolo. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

-valvoline- ::

T0RN4D0 je izjavil:

BlaYo, mislim da boš moral ti nazaj v šolo. :)

:))
lool

BlaY0 ::

Hočeš reči da se bo ob stoprvi žarnici turbina kar ustavila ker bo mehanski upora presegel mehansko moč potoka?

-valvoline- je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Imaš malo hidro elektrarno postavljeno na domači potok in nanjo priheblaš 100 žarnic ki komaj brlijo. Kaj se zgodi ko priklopiš stoprvo? Definitivno se ne zmanjša niti poveča moč elektrarne. Moč elektrarne je odvisna od mehanske energije vode ki teče čez lopatice in to je vse!

To je primer z fiksnim outputom,ni primerjave z fuel related gnanim generatorjem oz alternatorjem v nasem primeru.

Jasno, saj ti je že Pyr0 in jaz dve strani nazaj napisal, da je alternator predimenzioniran in lahko fura vse porabnike, čene bi se akumulator spraznil ob prostem teku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

-valvoline- ::

BlaY0 je izjavil:

Hočeš reči da se bo ob stoprvi žarnici turbina kar ustavila ker bo mehanski upora presegel mehansko moč potoka?

Odvisno nazivne moci turbine in notrajne upornosti,ce porabniki skupaj predstavljajo upor nizji kot je notrajna upornost generatorja(ali v najhujsem primeru kratek stik) prihaja do pregrevanja in okvare generatorja,nezmoznost prenosa energije oz napetosti k uporabnikom.

aiko ::

BlaY0 je izjavil:

Zavira VEDNO ENAKO, ne glede na to kakšnega porabnika gor priklopiš.

Porabnik ne more diktirati koliko energije bo proizvedel alternator.

Mah brezveze razlagat, če osnove niso jasne...



Yup...točno.. TEBI osnove niso jasne LOL

Pyr0Beast ::

avtomobilski alternatorji so dimenzionirani tako, da pri prostem teku proizvajajo takšno električno moč da pokrije vse originalne porabnike elektrike, če jih hkrati vklopiš.

+ nekaj malenkost da se pokrije izgube in do kraja fila akku

Akumulator nucaš edino in samo za pogon zaganjača.

Akku služi tudi kot en ogromen buffer za vse prehodne pojave (Vklop lamp etc.)
In za glajenje napetosti

Imaš malo hidro elektrarno postavljeno na domači potok in nanjo priheblaš 100 žarnic ki komaj brlijo. Kaj se zgodi ko priklopiš stoprvo? Definitivno se ne zmanjša niti poveča moč elektrarne. Moč elektrarne je odvisna od mehanske energije vode ki teče čez lopatice in to je vse!


Če upoštevaš da je dovedena mehanska moč enaka (in zanemariš vse ostale defekte) - žarnice svetijo še manj.


Porabnik ne more diktirati koliko energije bo proizvedel alternator.

Na komot lahko
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

BlaY0 ::

Ja amapak jaz že skozi ponavljam da je nazivna moč alternatorja večja od vseh porabnikov skupaj!!!
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Alternator ali akumulator? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9422910 (20238) krneki0001
»

Težave v prostem teku

Oddelek: Na cesti
367190 (5641) tony1
»

akumulator dci1.5 (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5519762 (15020) tireleap
»

Lahko akumulator odpove sredi vožnje?

Oddelek: Na cesti
389022 (7437) Engineer_

Hydrogen on demand (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24636959 (33988) imagodei

Več podobnih tem