Forum » Loža » osnovnošolska matematika
osnovnošolska matematika
worf ::
vedno so nas učili da se enakovredne računske operacije izvaja od leve proti desni.
Najprej izračunamo vrednosti v oklepajih, nato množenje in deljenje (ki sta enakovredna), nazadnje pa še seštevanja in odštevanja. Vse delamo od leve proti desni.
TOREJ:
1.)Najprej vedno izračunamo vrednost v oklepaju (9+3), torej izračun izgleda
48/2(12)
2.)nato izračunamo 48/2, torej račun izgleda
24(12)
3.) Ostane nam pač še račun 24*(12), kjer dobimo rezultat 288.
upam da pomaga, svetujem pa tudi da za učenje v knjižnici poiščeš kakšne primere z rešitvami z osnovnošolsko matematiko, bodo ocene takoj višje!
edit: dodal opis računanja za lažje razumevanje
Najprej izračunamo vrednosti v oklepajih, nato množenje in deljenje (ki sta enakovredna), nazadnje pa še seštevanja in odštevanja. Vse delamo od leve proti desni.
TOREJ:
1.)Najprej vedno izračunamo vrednost v oklepaju (9+3), torej izračun izgleda
48/2(12)
2.)nato izračunamo 48/2, torej račun izgleda
24(12)
3.) Ostane nam pač še račun 24*(12), kjer dobimo rezultat 288.
upam da pomaga, svetujem pa tudi da za učenje v knjižnici poiščeš kakšne primere z rešitvami z osnovnošolsko matematiko, bodo ocene takoj višje!
edit: dodal opis računanja za lažje razumevanje
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: worf ()
]Fusion[ ::
=(2*4!)*(32 + 91/2) * (eiπ * i2)/(17 mod 5)
=(2*4!)*(32 + 91/2) * 1/(17 mod 5)
=((2*4!)*(32 + 91/2))/(17 mod 5)
=(2*4!)/(17 mod 5)*(32 + 91/2)
=48/(17 mod 5)*(32 + 91/2)
=48/2*(32 + 91/2)
=48/2*(9 + sqrt(9))
=48/2*(9+3)
=48/2*(12)
=24*12
=288
Še kake ideje?
=(2*4!)*(32 + 91/2) * 1/(17 mod 5)
=((2*4!)*(32 + 91/2))/(17 mod 5)
=(2*4!)/(17 mod 5)*(32 + 91/2)
=48/(17 mod 5)*(32 + 91/2)
=48/2*(32 + 91/2)
=48/2*(9 + sqrt(9))
=48/2*(9+3)
=48/2*(12)
=24*12
=288
Še kake ideje?
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick
Senitel ::
JanK ::
/ ima prednost pred *
V tem konkretnem primeru, ker je pac levo od mnozenja. V izrazu a*b/c ima prednost mnozenje. Ampak pri teh dveh izrazih je to irelevantno. Je pa izvajanje operacij z leve zelo pomembno pri, npr., a/b/c, ki se izracuna kot (a/b)/c in ne a/(b/c).
Drugace pa enostavno ne morem verjeti, da je sploh potrebna debata okoli tega, ker so pravila popolnoma enolicno dolocijo nacin racunanja. Razen za tiste, ki so prespricali kompletno matematiko od enega izmed prvih razredov osnovne sole in se sedaj delajo pametne na internetnih forumih.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Matematika vprašanjeOddelek: Šola | 1121 (1011) | Math Freak |
» | Računanje na pametOddelek: Loža | 3364 (2843) | frudi |
» | Matematika - Kaj je pravilno? (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 8204 (7167) | Meizu |
» | Matematični problemOddelek: Šola | 10794 (10345) | joze67 |
» | Pomoč pri indukcijiOddelek: Znanost in tehnologija | 2210 (1860) | Thomas |