Forum » Šola » Matematika - Kaj je pravilno?
Matematika - Kaj je pravilno?
Meizu ::
No, dejstvo je, da se takšen način zapisa uporablja bolj kot ne le na papirju. Pač zapisi tipa 3(nekaj) so common used.
Kako to kalkulator/računalnik interpretira, je pa seveda odvisno od aritmetične logike, ki tiči za calculation enginom.
Kako to kalkulator/računalnik interpretira, je pa seveda odvisno od aritmetične logike, ki tiči za calculation enginom.
panteist ::
Seveda, ampak na forumu se je vprašal kako mi to interpretiramo, torej userji. :-)
Saj tudi Mathematica nasprotuje moji logiki...
Saj tudi Mathematica nasprotuje moji logiki...
Meizu ::
Sej že prav, ne nasprotujem debati, daleč od tega :) Jst sm samo odgovoril, kako naj bi se to reševalo po ustaljeni matematični logiki.
joze67 ::
Stičnost je slovnični pojem. Matematično so stvari jasne in nedvoumne. Kdor misli drugače, naj pomisli še enkrat (in po potrebi ponavlja).
Vprašanje izhaja iz načina zapisa. Uporabnik pirlo je lepo narisal problem. Ta problem je nastal točno z računalniki, ker se da s poševnico ulomek spraviti v zaporedje ASCII znakov. Pred tem so ulomek lepo zapisali z vodoravno črto in vsakomur je bilo jasno, kaj je števec in kaj imenovalec.
Podoben problem je od nekdaj obstajal pri operaciji korenjenja. In zato obstaja lepa in nedvoumna rešitev - pod koren spada vse, kar je pokrito, in nič drugega. Za vsak primer lahko črto zaključimo s serifom, da ja ni dilem, do kam sega črta.
Pri (enovrstičnih) ulomkih take rešitve - razen izrecnih oklepajev - ni, ker po njej ni bilo potrebe. 1/2x je bodisi x/2 ali pa šlamparija (ki, pisana v dve vrstici, to ni več). Dogovora, da opuščen znak za množenje veže močneje kot izrecen znak za množenje, ni.
Naslednja debata za mlade matematike: je 23 triidvajest ali šest?
Vprašanje izhaja iz načina zapisa. Uporabnik pirlo je lepo narisal problem. Ta problem je nastal točno z računalniki, ker se da s poševnico ulomek spraviti v zaporedje ASCII znakov. Pred tem so ulomek lepo zapisali z vodoravno črto in vsakomur je bilo jasno, kaj je števec in kaj imenovalec.
Podoben problem je od nekdaj obstajal pri operaciji korenjenja. In zato obstaja lepa in nedvoumna rešitev - pod koren spada vse, kar je pokrito, in nič drugega. Za vsak primer lahko črto zaključimo s serifom, da ja ni dilem, do kam sega črta.
Pri (enovrstičnih) ulomkih take rešitve - razen izrecnih oklepajev - ni, ker po njej ni bilo potrebe. 1/2x je bodisi x/2 ali pa šlamparija (ki, pisana v dve vrstici, to ni več). Dogovora, da opuščen znak za množenje veže močneje kot izrecen znak za množenje, ni.
Naslednja debata za mlade matematike: je 23 triidvajest ali šest?
Meizu ::
Naslednja debata za mlade matematike: je 23 triidvajest ali šest?
Hehe, dobra... Drugače je 23 lahko tudi 19... Oktalno seveda. Ali pa 35... hexa.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Deljenje in množenjeOddelek: Šola | 3980 (2832) | DeeJay |
» | (Preprost) matematični račun?Oddelek: Loža | 1536 (1242) | avtek |
» | linearna enačba in kvadratna funkcijaOddelek: Šola | 1023 (951) | Yacked2 |
» | 6/2(1+2)Oddelek: Loža | 4363 (3057) | energetik |
» | Matematični problemOddelek: Šola | 10791 (10342) | joze67 |