» »

Nitenje + openGL

Nitenje + openGL

misel_89 ::

Zdravo imam problem da ko eno funkcijo ki izriše preprost trikotnik pokličem z nitjo mi nedeluje opengl izris. Če pa to funkcijo pokličem brez niti pa deluje izris. Se sanja komu kje bi bil problem. Programiram pa v VS 2010 form aplication c#.


Ter če obstaja za zgoraj omenjen projekt tudi nit, kot je v wpf aplikaciji, kjer lahko dostopaš do vseh spremenljivk iz katere koli funkcije.

Senitel ::

Ne gre tko enostavno. Vsak thread mora imet svoj OpenGL context, sicer moraš pa ščitit OpenGL klice.

misel_89 ::

Senitel je izjavil:

Ne gre tko enostavno. Vsak thread mora imet svoj OpenGL context, sicer moraš pa ščitit OpenGL klice.


Bistvo je da to so exampli z katerimi trenutno študiram niti. Drugače pa je tak da ena nit je ki pridobiva podatke iz kinecta, druga nit je da izris. Plus da morejo še delati vsi gumbi na formi.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

ATI Hemlock že novembra? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
659902 (7202) Machiavelli
»

Kje začeti z programiranjem? (strani: 1 2 )

Oddelek: Programiranje
948004 (5608) BigWhale
»

My 3d engine

Oddelek: Programiranje
191539 (1079) Phil
»

direct3D, openGL, software???

Oddelek: Programska oprema
81401 (1296) DarkWIng

Več podobnih tem