Forum » Loža » Hydrogen on demand
Hydrogen on demand
guest #44 ::
Sicer tema izvira iz čist legitimnih mojih povpraševanj ne pa od določenega osebka.
Sicer znanstveno štima...elektroliza vode in dovajanje v cilinder. Načeloma bi avto moral laufat. Ampak kako mislite, da je z učinkovitostjo sistema, ali se baterija hitreje prazne kot polne? Ali bi avto klenkal, itd...
Koliko neuporabna ali uporabna se vam zdi zadeva?
edit: Jah itak, da se baterija hitreje prazne kot pa dobimo potencialne energije iz vodika, ker pač to ni perpetum mobile. Ampak glede na delovanje avta koliko bi se performanse spremenile.
Sicer znanstveno štima...elektroliza vode in dovajanje v cilinder. Načeloma bi avto moral laufat. Ampak kako mislite, da je z učinkovitostjo sistema, ali se baterija hitreje prazne kot polne? Ali bi avto klenkal, itd...
Koliko neuporabna ali uporabna se vam zdi zadeva?
edit: Jah itak, da se baterija hitreje prazne kot pa dobimo potencialne energije iz vodika, ker pač to ni perpetum mobile. Ampak glede na delovanje avta koliko bi se performanse spremenile.
- zaklenil: imagodei ()
guest #44 ::
No avto bi sicer vrjetno hitreje pršu na obrate, definitivno pa nebi moral met kilometrino večjo.
edit: jah kvečjemu iste ali slabše, tisto nekaj vodika ki gre not dvomim da bi kako vplivalo na izboljšano izgorevanje, ali kej v tem smislu.
silly thread is silly, mi je bullshit firewall mal zaštekal
edit: jah kvečjemu iste ali slabše, tisto nekaj vodika ki gre not dvomim da bi kako vplivalo na izboljšano izgorevanje, ali kej v tem smislu.
silly thread is silly, mi je bullshit firewall mal zaštekal
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: guest #44 ()
tomi66 ::
Zanimivo je, da se motor greje manj, iz ispuha ti kaplja malo vode,
emisija je pa skoraj nicna. Poleg tega ima motor cca 20-30% vec moci.
Ko motor tece, se napaja iz alternatorja, kateri povprecno proizvajajo 60A,
ameriski verjetno kar precej vec.
Smesno je, da se celo policaji vozijo z vodo, muhaha.
lp
emisija je pa skoraj nicna. Poleg tega ima motor cca 20-30% vec moci.
Ko motor tece, se napaja iz alternatorja, kateri povprecno proizvajajo 60A,
ameriski verjetno kar precej vec.
Smesno je, da se celo policaji vozijo z vodo, muhaha.
lp
www.hempaq.wordpress.com
tomi66 ::
jah kvečjemu iste ali slabše, tisto nekaj vodika ki gre not dvomim da bi kako vplivalo na izboljšano izgorevanje, ali kej v tem smislu.
To je odvisno od vec stvari, koliko toka, dodatna oscilacija, primesi v vodi
(soda bikarbona je nujna, kislina dodatno izboljsa), volumen posode in efektivnost elektrod, kot receno, dolocenim je uspelo samo na vodo, brez goriva. Konkretno sem videl Japonca.
lp
www.hempaq.wordpress.com
Spajky ::
Tudi tlele smo že meli pred tremi leti podobno debato ...
Moje osebne praktične ugotovitve s podobnimi experimenti na mojem 18 let starem Škodilaku so :
- zadeva deluje v smislu rahlo povečane moči motorja
- zadeva deluje v smislu delnega zmanjšanja emisij
- zadeva (vsaj tako enostavno zastavljena kot večina teh I-net predstavitev) NE more prihranit bencina, saj obremeni motor/akumulator z več moči/energije, kot jo lahko proizvede tak enostaven Hydroxy booster!
- moj avto pije cca. 1dL/na vsakih 100W el.potrošnje več bencina kot je treba. Se pravi, če vozim podnevi brez pržganih luči, pije 1dL/100km manj kot z lučmi. Torej tak HHO generator celo lahko poveča potrošnjo goriva, saj od nekje (iz AKU-ja!) mora dobit štrom !
S precej dražjimi in bistveno bolj kompliciranimi "HHO" sistemi (večcelični sistemi z elektronski generatorji impulzov in ostalimi dodatki za izboljšanje izkoristka - primerno za večja vozila), smatram, da je možno kaj malega tudi prihranit goriva, vendar ne kaj dosti ! Se pa postavlja vprašanje, koliko se splača!
Z najdražjimi in ful sofisticiranimi sistemi (npr.US nuclear submarines - proizvodnja kisika za posadko! - hidrogen škartirajo!), pa je pesem drugačna. Je tudi dodatno še ful elektronike za impulze, ki skrbi za stalno rezonanco vodnih molekul in celic HHO reaktorja neglede na okoliščine, tako, da da to ni glih navadna elektroliza, saj ta ne omogoča izkoristkov nad 100% zaradi določenih fizikalnih zakonov.
Obstaja kar nekaj dobrih patentov na to temo in verjetna am.vojska glih nima težav s financiranjem in uporabo teh metod, ki dajo baje tudi do 300% izkoristka glede na vloženo energijo, sodeč po nekaterih vloženih in odobrenih US patentih.
Torej z najbolj sofisticiranimi zadevami se da zgleda nekako"obiti" določene fizikalne zakone. Zato pa ni glih za verjet vsem tem "testimonials" na I-netu, da koliko strašno so povečali "mileage" s tako enostavnimi principi in kiti za par deset dolarjev!
Jest sem v fazi izdelave (mojega že tretjega) 1-cell HHO reaktorja, ki mi napol narejen stoji na mizi že izpred novega leta. Imel bo 13 rostfraj plat s 3mm distanco vmes in skupno površino obeh elektrod preko 4000 cm2. Blo je za 18EUR zrezanih 316_innox 1,5mm plat težkih 3kile.
Pričakujem enih vsaj dodatni 10% prihranek goriva, saj bo reaktor deloval s "ponovno uporabo že uporabljene elektrike" (neke vrste "reciklaža" itak porabljene električne energije v avtu) in s tokovnimi ter napetostnimi impulzi tja do skoraj 50V in torej/ampak ne bo električno oz.mehansko dodatno obremenjeval motorja, kar je ključ do uspeha pri prihrankih goriva. Neke teste sem že lani delal, moram samo končat, montirat in preiskusit tole mojo inovacijo spomladi, saj je poceni in na mojem avtu ajnfoh za izvest, deluje pa HHO celica čisto v drugačnem režimu/načinu kot so te "razširjene" zadeve iz I-neta in YouTube ...
Sem pač dosti zadeve "študiral" in izprobaval, dokler mi ni en dan pred časom padla "taprava ideja" v glavo , kako zadevo izvest, pa na neverjetno enostaven in poceni način ...
Če bo uspeh tudi po praktičnih testih na cesti, bom pa itak nekje kaki članek napisal, kako sem zadevo pri sebi uredil ...
Moje osebne praktične ugotovitve s podobnimi experimenti na mojem 18 let starem Škodilaku so :
- zadeva deluje v smislu rahlo povečane moči motorja
- zadeva deluje v smislu delnega zmanjšanja emisij
- zadeva (vsaj tako enostavno zastavljena kot večina teh I-net predstavitev) NE more prihranit bencina, saj obremeni motor/akumulator z več moči/energije, kot jo lahko proizvede tak enostaven Hydroxy booster!
- moj avto pije cca. 1dL/na vsakih 100W el.potrošnje več bencina kot je treba. Se pravi, če vozim podnevi brez pržganih luči, pije 1dL/100km manj kot z lučmi. Torej tak HHO generator celo lahko poveča potrošnjo goriva, saj od nekje (iz AKU-ja!) mora dobit štrom !
S precej dražjimi in bistveno bolj kompliciranimi "HHO" sistemi (večcelični sistemi z elektronski generatorji impulzov in ostalimi dodatki za izboljšanje izkoristka - primerno za večja vozila), smatram, da je možno kaj malega tudi prihranit goriva, vendar ne kaj dosti ! Se pa postavlja vprašanje, koliko se splača!
Z najdražjimi in ful sofisticiranimi sistemi (npr.US nuclear submarines - proizvodnja kisika za posadko! - hidrogen škartirajo!), pa je pesem drugačna. Je tudi dodatno še ful elektronike za impulze, ki skrbi za stalno rezonanco vodnih molekul in celic HHO reaktorja neglede na okoliščine, tako, da da to ni glih navadna elektroliza, saj ta ne omogoča izkoristkov nad 100% zaradi določenih fizikalnih zakonov.
Obstaja kar nekaj dobrih patentov na to temo in verjetna am.vojska glih nima težav s financiranjem in uporabo teh metod, ki dajo baje tudi do 300% izkoristka glede na vloženo energijo, sodeč po nekaterih vloženih in odobrenih US patentih.
Torej z najbolj sofisticiranimi zadevami se da zgleda nekako"obiti" določene fizikalne zakone. Zato pa ni glih za verjet vsem tem "testimonials" na I-netu, da koliko strašno so povečali "mileage" s tako enostavnimi principi in kiti za par deset dolarjev!
Jest sem v fazi izdelave (mojega že tretjega) 1-cell HHO reaktorja, ki mi napol narejen stoji na mizi že izpred novega leta. Imel bo 13 rostfraj plat s 3mm distanco vmes in skupno površino obeh elektrod preko 4000 cm2. Blo je za 18EUR zrezanih 316_innox 1,5mm plat težkih 3kile.
Pričakujem enih vsaj dodatni 10% prihranek goriva, saj bo reaktor deloval s "ponovno uporabo že uporabljene elektrike" (neke vrste "reciklaža" itak porabljene električne energije v avtu) in s tokovnimi ter napetostnimi impulzi tja do skoraj 50V in torej/ampak ne bo električno oz.mehansko dodatno obremenjeval motorja, kar je ključ do uspeha pri prihrankih goriva. Neke teste sem že lani delal, moram samo končat, montirat in preiskusit tole mojo inovacijo spomladi, saj je poceni in na mojem avtu ajnfoh za izvest, deluje pa HHO celica čisto v drugačnem režimu/načinu kot so te "razširjene" zadeve iz I-neta in YouTube ...
Sem pač dosti zadeve "študiral" in izprobaval, dokler mi ni en dan pred časom padla "taprava ideja" v glavo , kako zadevo izvest, pa na neverjetno enostaven in poceni način ...
Če bo uspeh tudi po praktičnih testih na cesti, bom pa itak nekje kaki članek napisal, kako sem zadevo pri sebi uredil ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
WarpedGone ::
@Poradirani: Vprašajte se, zakaj spajkyija pa nism pobrisal. Učte se od njega, kako zgleda konstruktivna debata.
Spajky:
Torej kradeš toploto iz auspuha? To al se pa narobe izražaš :D
Spajky:
ponovno uporabo že uporabljene elektrike
Torej kradeš toploto iz auspuha? To al se pa narobe izražaš :D
Zbogom in hvala za vse ribe
tomi66 ::
Premisljeval sem, kaj ce se inducira elektromagnetno zasicenje(mobiteli,tv,radio) v vodo, na nivo modulacije in vpliva na cepljenje.
Japonec, z neko Mazdo je sel na samo vodo.
Formic acid/mravljicna kislina nekaj pripomore.
100kHz frekvenca je preverjeno efektivna.
In se, odvisno od avta, mogoce Skoda ne dela isto kot drugi in je vsak zgodba zase, tudi zaradi vplinjaca.
Alternator polni s cca 14V in visek lahko pobere reaktor, ne da bi avto cutil, odvisno spet od avta in alternatorja.
Ker dvomim, da bi bila taka evforija zaradi 10%, obljubljajo namrec 50% bp.
In se en svez komercialni kos, reklama v slovenscini
http://www.hho-plus.com/?gclid=CNOZ563-...
lp
Japonec, z neko Mazdo je sel na samo vodo.
Formic acid/mravljicna kislina nekaj pripomore.
100kHz frekvenca je preverjeno efektivna.
In se, odvisno od avta, mogoce Skoda ne dela isto kot drugi in je vsak zgodba zase, tudi zaradi vplinjaca.
Alternator polni s cca 14V in visek lahko pobere reaktor, ne da bi avto cutil, odvisno spet od avta in alternatorja.
Ker dvomim, da bi bila taka evforija zaradi 10%, obljubljajo namrec 50% bp.
In se en svez komercialni kos, reklama v slovenscini
http://www.hho-plus.com/?gclid=CNOZ563-...
lp
www.hempaq.wordpress.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tomi66 ()
jest10 ::
Spajky, sedaj pa stopi na realna tla.
Če se še tako hecaš z raznimi materjali, imaš yxz impulze in resonance, VEDNO boš za razbitje vode porabil enako ali več energije, kot jo boš dobil nazaj pri gorenju.
Če se še tako hecaš z raznimi materjali, imaš yxz impulze in resonance, VEDNO boš za razbitje vode porabil enako ali več energije, kot jo boš dobil nazaj pri gorenju.
Avenger ::
Ja, hahaha... ampak resno, kako lahko kdo naivno verjame, da z raznimi tehnikami, neko elektromagnetno zasičenje, pa malo štroma pa 100 khz frekvenca s skoraj nič elektrike vodo loči na vodik in kisik???? Fizika ne popušča in zakoni veljajo tudi za vodo.
Edino za kar bi bila elektroliza dobra je skladiščenje energije, ob krepkih izgubah seveda - kompresija in hlajenje vodika.
Edino za kar bi bila elektroliza dobra je skladiščenje energije, ob krepkih izgubah seveda - kompresija in hlajenje vodika.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
zee ::
Kompresija in hlajenje morda ne bi bila potrebna, ce bi se vodik sproti porabljal.
Z besedami Carla Sagana: lazi-znanost.
raznimi tehnikami, neko elektromagnetno zasičenje, pa malo štroma pa 100 khz frekvenca s skoraj nič elektrike vodo loči na vodik in kisik
Z besedami Carla Sagana: lazi-znanost.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Avenger ::
Ja, ampak če se vodik sproti porablja, pomeni, da iz nekega viška energije prej voda razpade na vodik in kisik, torej je obstoječi sistem zgolj neučinkovit; če alternator proizvaja več energije kot je potrebno, je veliko boljša ideja izpopolnit alternator, da bi proizvodnjo elektrike prilagajal porabi.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
Spajky ::
@ Avenger : proizvodnja elektrike iz alternatorja se prilagaja avtomatsko preko regulatorja napetosti na njem !!
Ker vidim, da ponavadi ne znate razmišljat out-of-the-box in nekateri niste prebrali onega, kar sem napisal prej dovolj dobro, ponavljate kar naprej že znana dejstva in niste razumeli mojega principa v bistvu
Fact 1.: vsi mogoči "dodatki" navadni HHO celici precej izboljšajo izkoristek proizvodnje HHO glede na vloženo električno energijo, vendar se cena in kompleksnost vgradnje/izgradnje začne precej dvigovat. Ti dodatki povzročijo rahljanje molekularne vezi med atomoma v molekuli vode in tako zmanjšajo potrebno energijo za razcep le-te.
Fact 2.: Določenih fizikalnih zakonov se glih ne da enostavno "zajebat", se pa jih da "obiti" z malo lastne inovativnosti. Torej enostavna celica rabi več energije, kot je lahko proizvede v obliki HHO ... Ta problem se da obiti ("to circumvent") z uporabo toka, ki je že na razpolago iz alternatorja za potrebe el.naprav v avtu (in luči) ter dopolnjevanje akumulatorja (tam enih TL do 20A! pulsirajoče enosmerne, odvisno od obratov motorja tudi). Temu jest pravim "reciklaža obstoječe porabljene elektrike" za proizvodnjo HHO po potrebi in je odvisna od el.porabnikov v avtu ter števila obratov alternatorja: več obratov - več plina ...
Seveda so potrebne določene modifikacije regulatorja na alternatorju/alternatorja (dvig izhodne napetosti npr. etc.), da se uporabi lahko že razpoložljivi tok, ki teče iz njega na akumulator! (brez, da bi se ga dodatno vleklo iz AKU = obremenilni tok/dodatna obremenitev alternatorja/motorja, ki poveča porabo bencina! Tako HHO celica brez dodatne "obremenilne" energije, ki kuri bencin/obremenjuje motor proizvaja HHO plin in ta je "zastonj" višek, ki ga lahko peljemo v karburator/air-intake ...
Princip je podoben kot po kmečko: voda za pranje solate za kosilo nato porabljena (re-used, reciklirana) za zalivanje rož v stanovanju, namesto, da jo točimo dvakrat in po pranju solate vržemo v odtok ter na novo točimo za zalivanje rož. V tem mojem primeru je pipa alternator, solata HHO celica, voda za zalivanje rož tok, korito za rože z zemljo akumulator in rože, ki srkajo vodo pa električni porabniki v avtu. Če rabimo zalit rože potrebujemo nekaj vode in pred tem za pranje solate (proizvodnja HHO v celici) imamo vodo takorekoč "zastonj". To je princip, ki sem ga preizkusil še s prejšnjo celico in deluje. .
Mogoče bo pa kateremu od vas zdej kapnilo kako; navite možganske vijuge in ne verjet tem enostavnim finančnim nategancijam na I-net-u z enostavnimi HydroBoosterji, ki jih prodajajo za "kao" zmanjšanje porabe. Če trošijo tok iz akumulatorja=alternatorja DODATNO (paralelna dodatna obremenitev motorja!), NE morejo prinesti bistvenih prihrankov bencina! Če pa celica dobi svoj tok drugače , pol pa je proizveden HHO plin "zastonj" in je druga štorija ... Ne razumem, kako da se moje ideje ni spomnil že kdo prej na I-Net-u ...
Zdej sem pa že skoraj preveč povedal , dalje mozgajte sami, dokler v par mesecih ne sprobam na cesti v praksi v par mesecih najverjetneje (testi z avtom na parkingu s staro celico lani so bili zelo spodbudni tudi z samo destilirano vodo brez elektrolita!) ...
Če se bo obneslo kot mislim, bom pač mel prvo Škodo Favorit (water)- Hybrid, če ne pa ne; vse je odvisno od uspešnosti prihranka bencina ...
Ker vidim, da ponavadi ne znate razmišljat out-of-the-box in nekateri niste prebrali onega, kar sem napisal prej dovolj dobro, ponavljate kar naprej že znana dejstva in niste razumeli mojega principa v bistvu
Fact 1.: vsi mogoči "dodatki" navadni HHO celici precej izboljšajo izkoristek proizvodnje HHO glede na vloženo električno energijo, vendar se cena in kompleksnost vgradnje/izgradnje začne precej dvigovat. Ti dodatki povzročijo rahljanje molekularne vezi med atomoma v molekuli vode in tako zmanjšajo potrebno energijo za razcep le-te.
Fact 2.: Določenih fizikalnih zakonov se glih ne da enostavno "zajebat", se pa jih da "obiti" z malo lastne inovativnosti. Torej enostavna celica rabi več energije, kot je lahko proizvede v obliki HHO ... Ta problem se da obiti ("to circumvent") z uporabo toka, ki je že na razpolago iz alternatorja za potrebe el.naprav v avtu (in luči) ter dopolnjevanje akumulatorja (tam enih TL do 20A! pulsirajoče enosmerne, odvisno od obratov motorja tudi). Temu jest pravim "reciklaža obstoječe porabljene elektrike" za proizvodnjo HHO po potrebi in je odvisna od el.porabnikov v avtu ter števila obratov alternatorja: več obratov - več plina ...
Seveda so potrebne določene modifikacije regulatorja na alternatorju/alternatorja (dvig izhodne napetosti npr. etc.), da se uporabi lahko že razpoložljivi tok, ki teče iz njega na akumulator! (brez, da bi se ga dodatno vleklo iz AKU = obremenilni tok/dodatna obremenitev alternatorja/motorja, ki poveča porabo bencina! Tako HHO celica brez dodatne "obremenilne" energije, ki kuri bencin/obremenjuje motor proizvaja HHO plin in ta je "zastonj" višek, ki ga lahko peljemo v karburator/air-intake ...
Princip je podoben kot po kmečko: voda za pranje solate za kosilo nato porabljena (re-used, reciklirana) za zalivanje rož v stanovanju, namesto, da jo točimo dvakrat in po pranju solate vržemo v odtok ter na novo točimo za zalivanje rož. V tem mojem primeru je pipa alternator, solata HHO celica, voda za zalivanje rož tok, korito za rože z zemljo akumulator in rože, ki srkajo vodo pa električni porabniki v avtu. Če rabimo zalit rože potrebujemo nekaj vode in pred tem za pranje solate (proizvodnja HHO v celici) imamo vodo takorekoč "zastonj". To je princip, ki sem ga preizkusil še s prejšnjo celico in deluje. .
Mogoče bo pa kateremu od vas zdej kapnilo kako; navite možganske vijuge in ne verjet tem enostavnim finančnim nategancijam na I-net-u z enostavnimi HydroBoosterji, ki jih prodajajo za "kao" zmanjšanje porabe. Če trošijo tok iz akumulatorja=alternatorja DODATNO (paralelna dodatna obremenitev motorja!), NE morejo prinesti bistvenih prihrankov bencina! Če pa celica dobi svoj tok drugače , pol pa je proizveden HHO plin "zastonj" in je druga štorija ... Ne razumem, kako da se moje ideje ni spomnil že kdo prej na I-Net-u ...
Zdej sem pa že skoraj preveč povedal , dalje mozgajte sami, dokler v par mesecih ne sprobam na cesti v praksi v par mesecih najverjetneje (testi z avtom na parkingu s staro celico lani so bili zelo spodbudni tudi z samo destilirano vodo brez elektrolita!) ...
Če se bo obneslo kot mislim, bom pač mel prvo Škodo Favorit (water)- Hybrid, če ne pa ne; vse je odvisno od uspešnosti prihranka bencina ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Spajky ()
JanK ::
MeGreat ::
Fact 2.: Določenih fizikalnih zakonov se glih ne da enostavno "zajebat", se pa jih da "obiti" z malo lastne inovativnosti. Torej enostavna celica rabi več energije, kot je lahko proizvede v obliki HHO ... Ta problem se da obiti ("to circumvent") z uporabo toka, ki je že na razpolago iz alternatorja za potrebe el.naprav v avtu (in luči) ter dopolnjevanje akumulatorja (tam enih TL do 20A! pulsirajoče enosmerne, odvisno od obratov motorja tudi). Temu jest pravim "reciklaža obstoječe porabljene elektrike" za proizvodnjo HHO po potrebi in je odvisna od el.porabnikov v avtu ter števila obratov alternatorja: več obratov - več plina ...
Se mi zdi da ti misliš, da če zaporedno vežeš to celico k lučem, da si isto energijo povečal za 2x :)). v realnosti se tok oz moč razdeli glede na upornosti elementov med lučjo in celico. Seveda si omejil tok v celico zaradi upornosti luči
haha najbolje da po celi bajti povežeš vse vtičnice zaporedno to boš isti štrom 10x porabil
Se mi zdi da ti misliš, da če zaporedno vežeš to celico k lučem, da si isto energijo povečal za 2x :)). v realnosti se tok oz moč razdeli glede na upornosti elementov med lučjo in celico. Seveda si omejil tok v celico zaradi upornosti luči
haha najbolje da po celi bajti povežeš vse vtičnice zaporedno to boš isti štrom 10x porabil
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MeGreat ()
Spajky ::
Pa si pomislil, da se je te ideje ze kdo prej spomnil, pa hitro zavrgel kot neuporabno?
Mogoče, vendar če zadeve ni pravilno "razdelal" oz. zastavil in sprobal v praksi vsaj na "mizi", se mu je komot zgodilo, da je bila zadeva neuporabna in jo je zavrgel. Podobno se je meni že enkrat zgodilo pred dvemi leti s prejšnjo (2.) celico, zato pa sem razmišljal in preizkušal dalje, da sem prišel do malce drugačne pa delujoče rešitve. ...
@ MeGreat: nimaš glih slabe ideje ... pa še nekaj si se zmotil: po tvoji navedbi se tok skozi vejo razdeli med porabnika - ne bo držalo (napetost pa moč pa ja) = tok je skozi oba porabnika enak ... drugače si pa že za dlako bliže rešitvi problema ... tako idejo sem jest mel najprej pred skoraj tremi leti ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
MeGreat ::
resno preberi ohmov zakon, ker ni vse u=i*r
Ja tok teče isti čez oba porabnika ampak napetosti na njih nista isti, zato se moč U*I porazdeli med oba v razmerju glede na upornosti.
Ja tok teče isti čez oba porabnika ampak napetosti na njih nista isti, zato se moč U*I porazdeli med oba v razmerju glede na upornosti.
tomi66 ::
To itaq, da ne mores reciklirati energije.
Da popravim se sebe, naknadno sem pomislil, da ce alternator proizvaja vec energije, ga motor tezje vrti.
jest 10
Ce bi to studiral, bi videl, da tu ni teoreticne podlage, v praksi pa deluje,
zato sem jaz pomislil na elektromagnetno energijo v zraku(od vseh zivih oddajnikov).
Druga razlaga je da, so kombinirani hlapi, vodik in bencin, bolj efektivni.
Drugace je pa vedno bilo "science by results", najprej prakticno, potem so pa to opisali s teorijo.
Ce boste to studirali, boste videli, da je mnogim uspela 100% voda.
Torej avto, ki vozi samo z vodo. Tu se praksa odcepi od teorije, vsak ima svoje metode frekvence, laserji, efektivne elektrode in mnogi imajo neverjeten uspeh, prava poplava vozil na vodo. Tale Japonec oblublja serijsko proizvodnjo.
Ne morem reci v cemu je trik, kot Spajki ne more, preden mu ne dela,
toda primerov je grozno veliko in to takih, ki jim dela samo na vodo.
lp
Da popravim se sebe, naknadno sem pomislil, da ce alternator proizvaja vec energije, ga motor tezje vrti.
jest 10
Če se še tako hecaš z raznimi materjali, imaš yxz impulze in resonance, VEDNO boš za razbitje vode porabil enako ali več energije, kot jo boš dobil nazaj pri gorenju.
Ce bi to studiral, bi videl, da tu ni teoreticne podlage, v praksi pa deluje,
zato sem jaz pomislil na elektromagnetno energijo v zraku(od vseh zivih oddajnikov).
Druga razlaga je da, so kombinirani hlapi, vodik in bencin, bolj efektivni.
Drugace je pa vedno bilo "science by results", najprej prakticno, potem so pa to opisali s teorijo.
Ce boste to studirali, boste videli, da je mnogim uspela 100% voda.
Torej avto, ki vozi samo z vodo. Tu se praksa odcepi od teorije, vsak ima svoje metode frekvence, laserji, efektivne elektrode in mnogi imajo neverjeten uspeh, prava poplava vozil na vodo. Tale Japonec oblublja serijsko proizvodnjo.
Ne morem reci v cemu je trik, kot Spajki ne more, preden mu ne dela,
toda primerov je grozno veliko in to takih, ki jim dela samo na vodo.
lp
www.hempaq.wordpress.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tomi66 ()
darkolord ::
toda primerov je grozno veliko in to takih, ki jim dela samo na vodo.Potem lahko daš kakšen ne-nategunski primer?
darkolord ::
Zakaj bi nategovali? Da poberejo denar investitorjem z "malo vec zaupanja", seveda. Ko je pa čas, da kaj pokažejo, pa zaprejo "štacuno".
Konkretno za tale japonski avtomobilček iz tvojega videa v prejšnjem postu:
Konkretno za tale japonski avtomobilček iz tvojega videa v prejšnjem postu:
In early 2009, Genepax announced they were closing their website, citing large development costs
tomi66 ::
Hmm, jaz sem pa ravno Japoncem zauapal.
Ker se jih toliko ukvarja s tem, sklepam, da je nekaj na temu, vec pa vidis "as you go", vsekakor pa je v temu prihodnost.
Sam sem nabavil ze vse potrebno, nisem se pa se spravil sestavljat.
lp
Ker se jih toliko ukvarja s tem, sklepam, da je nekaj na temu, vec pa vidis "as you go", vsekakor pa je v temu prihodnost.
Sam sem nabavil ze vse potrebno, nisem se pa se spravil sestavljat.
lp
www.hempaq.wordpress.com
MeGreat ::
Na žalost pač mimo energijskih zakonov ne gre. To je pač brezvezen hype in ne tukaj nikakor ni prihodnosti.
tomi66 ::
Seveda je, ce ne drugega je mesanica vodik/bencinski hlapi toliko bolj ucinkovita, da lahko prihranis vec kot 50%.
lp
lp
www.hempaq.wordpress.com
jest10 ::
Seveda je, ce ne drugega je mesanica vodik/bencinski hlapi toliko bolj ucinkovita, da lahko prihranis vec kot 50%.
lp
S furanjem direktno na elektriko pa prihraniš še več. Torej zakaj vnašati dodatne izgube, ki so potrebne za pretvorbo(če zanemarimo, da je način, kot se ga tukaj predlaga že itak debilizem na celi črti)?
Spajky ::
Da popravim se sebe, naknadno sem pomislil, da ce alternator proizvaja vec energije, ga motor tezje vrti.Če ga hoče enako vrtet, rabi več moči in s tem tudi porabi dodatnega goriva! Zato pravim, da s paralelno vezavo enostavnih HHO generatorjev na vir energije ni glih efekta pri potrošnji kaj dosti ...
Na prvem tvojem videu linku (japanac WaterCar) je avto z elektroniko velikosti vsaj kompa na zadnjem zicu, ki skrbi za efektno proizvodnjo HHO, pa tudi avtič z voznikom vred ziher nima preko pol tone in verjetno največ 3-cilinter 1000ccm motor. Bi znalo celo bit res, da funkcionira.
Medtem ko je na drugem linku 2 toni poltovornjak s enostavno HHO celico, vendar poganjano z malo elektroniko za boljši izkoristek (še vedno paralelno napajanje iz AKU); verjamem, da zna imet zaradi tega boljšo avtonomijo; da pa šiba samo na HHO plin s tisto celico, smatram, da ni res in je video bolj FAKE kot ne ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
tomi66 ::
Moras pa priznati, da izgleda prepricljivo, jaz ne bom nic rekel, da je fake, niti da je res, ker imas toliko nasprotnikov, da zacnes malo dvomit.
Treba se bo spravit na delo in se prepricat.
Pomaga torej formic acid in sem jo dobil dosti poceni, soda itaq.
Imam neke mocne tranzistorje, upam, da bodo sfural in pa mozno 2MHz,
frekvenca ultrazvocnega uparjevalnika, ki ze sama po sebi atomizira vodo.
In se bom iskal, kaj izboljsa ucinkovitost.
lp
Treba se bo spravit na delo in se prepricat.
Pomaga torej formic acid in sem jo dobil dosti poceni, soda itaq.
Imam neke mocne tranzistorje, upam, da bodo sfural in pa mozno 2MHz,
frekvenca ultrazvocnega uparjevalnika, ki ze sama po sebi atomizira vodo.
In se bom iskal, kaj izboljsa ucinkovitost.
lp
www.hempaq.wordpress.com
gruntfürmich ::
upam da prav razumem to stvar: namreč da je vodik kot eden zelo ugoden aditiv, kot je npr svinec, in lahko popravi izkoristek motorja z notranjim zgorevanjem.?
kar se pa tiče razlage osnov in razumevanja kemije & elektrike spajkyja pa se vzdržim komentarja
je pa tudi res, da avto proizvede ogromno 'odpadne' energije, ki se jo lahko uporabi za proizvodnjo aditiva (Q,...)
kar se pa tiče razlage osnov in razumevanja kemije & elektrike spajkyja pa se vzdržim komentarja
je pa tudi res, da avto proizvede ogromno 'odpadne' energije, ki se jo lahko uporabi za proizvodnjo aditiva (Q,...)
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
tomi66 ::
Tocno tako, kot najlazji plin z zelo dobro karakteristiko explozivnosti,
nizka temperatura, visoka energija pri relativno majhni volumski kapaciteti,
to izgleda tako.
Potem je seveda se stvar kombinacije, kar je abstraktno, ne vidis kaj se dogaja v reakciji, toda prakticno se pokaze, da je poraba goriva manjsa, motor deluje na nizji temperaturi in moc se poveca do 30%.
lp
nizka temperatura, visoka energija pri relativno majhni volumski kapaciteti,
to izgleda tako.
Potem je seveda se stvar kombinacije, kar je abstraktno, ne vidis kaj se dogaja v reakciji, toda prakticno se pokaze, da je poraba goriva manjsa, motor deluje na nizji temperaturi in moc se poveca do 30%.
lp
www.hempaq.wordpress.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tomi66 ()
jest10 ::
Potem je seveda se stvar kombinacije, kar je abstraktno, ne vidis kaj se dogaja v reakciji, toda prakticno se pokaze, da je poraba goriva manjsa, motor deluje na nizji temperaturi in moc se poveca do 30%.
lp
In to vse z "Mister Musculo čudežno tabletko", ki jo vržeš v tank po vsakem točenju goriva
tomi66 ::
To imas tudi ja, neke tabletke za zmanjsanje porabe, se ena mi je ostala.
lp
lp
www.hempaq.wordpress.com
gruntfürmich ::
nizka temperatura, visoka energija pri relativno majhni volumski kapaciteti...
za te trditve še enkrat vzami tabelce v roke...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
tomi66 ::
Hydrogen is the most flammable of all the known substances
To pomaga, exploziven je pri 10-15% mesanici s kisikom, kar pomeni, da rabi veliko kisika za reakcijo, hitra reakcija, na pamet 4 Mache, brez aditivov(ki lahko drasticno pojacajo reakcijo), kar je tudi ugodno.
Read more: http://www.lenntech.com/periodic/elemen...
lp
To pomaga, exploziven je pri 10-15% mesanici s kisikom, kar pomeni, da rabi veliko kisika za reakcijo, hitra reakcija, na pamet 4 Mache, brez aditivov(ki lahko drasticno pojacajo reakcijo), kar je tudi ugodno.
Read more: http://www.lenntech.com/periodic/elemen...
lp
www.hempaq.wordpress.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tomi66 ()
Aston_11 ::
Rahljanje molekularne vezi vode, ki jo omenja Spayki, je fizikalen pojav? Ker mi je malo mimo, da bi bila vez nekoliko "narahljana", kar koli že to pomeni.
Spajky ::
Ja Vodik je hudo gorivo, kisik je oksidant in ima torej voda težnostno cca.3x več energije kot bencin (1kg vode=4L bencina) in zato se uporablja kot gorivo za raketoplan Shuttle; vendar tam se utekočinjeni sestavini uparjata/mešata ter vžgeta v raketnem motorju, izhod pa je para pod pritiskom. Torej Space Shutle = turbo parna mašina/vesoljska lokomotiva , če ne upoštevamo solid rocket boosterjev za pomoč pri vzletu zaradi teže! Torej se z "elektrolizo" se v bistvu dela plinast (neutekočinjen) "rocket fuel" (HHO; brown gas, Hydroxy gas, OxyHidrogen, pokalni plin etc.) ...
Zato pa mislim, da oni Japaneese WaterCar lahko celo funkcionira, saj pravijo da spije enih 1L vode na 60km/1h. Kaj zaen superDuper HHO generator in elektroniko ima not na zadnjih zicih, pa ne vem, saj bi moral povprečno vsaj enih 16ml vode/min (0,25ml/sek) spremenit v HHO plin z minimalno potrošnjo elektrike. Vsekakor zelo sofisticiran HHO generator in še bolj sofisticirano elektroniko mora imet, če res tako dela kot je predstavljeno. Lahko je pa reaktor podvodno obločnico in AL elektrodami v resnici; samo AL žica pa spet ni zastonj ...
@ tomi66 : boš moral kar dosti experimentirat in študirat zadeve (tudi odobrene US patente) ter zadeve od Stanley Mayer-ja, William Lyne-a, Kanarev Electrolysis etc. googlaj!
Pa boš kmalu videl, da je najbolje (pri nas) če že rabiš elektrolit nabavit Cevosan od TKI Hrastnik 0,5L / cca. 45% brezbarvna raztopina NaOH. Je huda jedka baza (zaščita pri delu z njo obvezna), zadosti so koncentracije v vodi pod 1% za v elektrolizer! Pa rostfraj plate (posebej za + elektrode) morajo bit najboljše (nemagnetne) kvalitete. Vse drugo je s*anje, ki dela samo težave ...
Če boš delal še kako elektroniko, imaš v komp napajalcih "hude" mosFet-e in schottky diode s hladilnički (kanibaliziraš), ki se dajo uporabit za izhodne "tranzistorje" pred celico ...
@ Aston_11 : je elektrokemičen/fizikalen pojav, ki se dogaja že pri navadni elektrolizi (ker drugače ne bi mogel razdružit atomov vode na sestavine). Z določenimi dodatki se ta vez lahko še bolj razrahlja, da gre manj elektrike za elektrolizo in je proizvodnja plina bolj ekonomična (enako plina z manj energije oz. z enako energije več plina)...
Zato pa mislim, da oni Japaneese WaterCar lahko celo funkcionira, saj pravijo da spije enih 1L vode na 60km/1h. Kaj zaen superDuper HHO generator in elektroniko ima not na zadnjih zicih, pa ne vem, saj bi moral povprečno vsaj enih 16ml vode/min (0,25ml/sek) spremenit v HHO plin z minimalno potrošnjo elektrike. Vsekakor zelo sofisticiran HHO generator in še bolj sofisticirano elektroniko mora imet, če res tako dela kot je predstavljeno. Lahko je pa reaktor podvodno obločnico in AL elektrodami v resnici; samo AL žica pa spet ni zastonj ...
@ tomi66 : boš moral kar dosti experimentirat in študirat zadeve (tudi odobrene US patente) ter zadeve od Stanley Mayer-ja, William Lyne-a, Kanarev Electrolysis etc. googlaj!
Pa boš kmalu videl, da je najbolje (pri nas) če že rabiš elektrolit nabavit Cevosan od TKI Hrastnik 0,5L / cca. 45% brezbarvna raztopina NaOH. Je huda jedka baza (zaščita pri delu z njo obvezna), zadosti so koncentracije v vodi pod 1% za v elektrolizer! Pa rostfraj plate (posebej za + elektrode) morajo bit najboljše (nemagnetne) kvalitete. Vse drugo je s*anje, ki dela samo težave ...
Če boš delal še kako elektroniko, imaš v komp napajalcih "hude" mosFet-e in schottky diode s hladilnički (kanibaliziraš), ki se dajo uporabit za izhodne "tranzistorje" pred celico ...
@ Aston_11 : je elektrokemičen/fizikalen pojav, ki se dogaja že pri navadni elektrolizi (ker drugače ne bi mogel razdružit atomov vode na sestavine). Z določenimi dodatki se ta vez lahko še bolj razrahlja, da gre manj elektrike za elektrolizo in je proizvodnja plina bolj ekonomična (enako plina z manj energije oz. z enako energije več plina)...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Spajky ()
jest10 ::
je elektrokemičen/fizikalen pojav, ki se dogaja že pri navadni elektrolizi (ker drugače ne bi mogel razdružit atomov vode na sestavine). Z določenimi dodatki se ta vez lahko še bolj razrahlja, da gre manj elektrike za elektrolizo in je proizvodnja plina bolj ekonomična (enako plina z manj energije oz. z enako energije več plina)
Ampak v nobenem primeru ne boš dobil 100% izkoristka.
gruntfürmich ::
verjetno vezi 'razrahlja' s kakim natrijem... da se mu potem zdi koliko energije je prihranil.
sorry spajky, ampak izredno malo pojma imaš o zadevah s katerimi se ukvarjaš...
sorry spajky, ampak izredno malo pojma imaš o zadevah s katerimi se ukvarjaš...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
tomi66 ::
Spajki, mi je ravno Jesico-fanless(eden najdrazjih)crknu, ima super mosfete
in diode, vse na masivnih hladilnikih, ker je fanless.
Zdaj pa preucujem dalje.
Sem nabavil tudi agregat in 60A trafote, zal niso toro-ti, bom verjetno se to vzel, ker je bistvena razlika.
lp
in diode, vse na masivnih hladilnikih, ker je fanless.
Zdaj pa preucujem dalje.
Sem nabavil tudi agregat in 60A trafote, zal niso toro-ti, bom verjetno se to vzel, ker je bistvena razlika.
lp
www.hempaq.wordpress.com
Spajky ::
Ampak v nobenem primeru ne boš dobil 100% izkoristka.Z navadno elektrolizo ziher ne in to imaš prav. Najbolje izdelani reaktorji dajo z enosmernim tokom in KOH kot elektrolitom največ 75% izkoristek (3,4V na celico: 1,9V prag/prednapetost + 1,5V). Z višjo napetostjo pada izkoristek. Večina ostalih "solidnih" celic ima okoli dobrih 50%.
Tista npr.s špiralnimi elektrodami z sodo bikarbono kot "elektrolitom" na 12V iz prvega videa v tej temi, pa je sploh katastrofa, saj ziher nima več kot 30% in gre dobri 2/3 energije v odvečno gretje in oksidacijo + elektrode (rjavenje vode!). Če jo montiraš v avto, ti poveča potrošnjo bencina; sem podobno tudi sam sprobal pred tremi leti; voda mi je v reaktorju skoraj zavrela čez čas , ne bi pa smela nikdar iti preko 75°C - niti poleti na dolgi vožnji, pa še varnostni ventil mi je ven vrglo; rabil sem pa NaOH elektrolit pa enih 15A toka iz AKu-ja. To je bila moja prva kao celica s 150cm2 površine in klavrno propadel poizkus glede potrošnje . Je pa avto šel malce bolje, to pa res ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
jest10 ::
Z navadno elektrolizo ziher ne in to imaš prav
Ne z navadno in ne s posebno. Z nobeno in na noben način.
Spajky ::
mi je ravno Jesico-fanless crknu, ima super mosfeteKanibaliziraj, kar lahko uporabiš, če ni skurjeno! Proučuj zadeve dalje, je ceneje kot zapravit bogastvo za razni material, pa da ni efekta na koncu. Jest sem tudi kar nekaj denarja zmetal v luft v zadnjih 4 letih, v glavnem za bencin od testnih voženj , zato pa sem se lotil na novo razmišljat pred enim letom in na novo z mojo že obstoječo "opremo" pa z novim principom experimente delal za ta Hydrogen on demand štos ...
in diode, vse na masivnih hladilnikih,...Zdaj pa preucujem dalje...Sem nabavil tudi agregat in 60A trafote, žal niso toro-ti, ...
lp
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
guest #44 ::
Zakaj sem sploh šou odpirat to temo, god. Kak spam fest. Če kak moderator "pomotoma" pritisne na close gumb, ne bom se bunil.
Ne ne ne in ne...iz 1J energije ne moreš dobiti 2J, konec debate. Pa tudi če porabiš za to 4 leta in narediš super razvito celico za elektrolizo. Kvečjemu boš dobil 1J nazaj, nič več!
Ne ne ne in ne...iz 1J energije ne moreš dobiti 2J, konec debate. Pa tudi če porabiš za to 4 leta in narediš super razvito celico za elektrolizo. Kvečjemu boš dobil 1J nazaj, nič več!
tomi66 ::
Spajky, bomo zrihtal, z glavo je treba, bolje 3 krat premislit preden se podas v nekaj.
jest10 in jverne, te osnove ucijo v osnovni soli, da nimas 100% konverzije,
mi se ukvarjamo z delujocimi primeri, kje so odstopanja od teorije, ker tu ni vec dileme, v ZDA policija uporablja h2o->hydrogen augmentacije, bilo je nestetokrat po porocilih, zadeva ni fake. Vprasanje kje je spajky "zajebu", da je imel tako slab rezultat, ker se mimogrede zgodi, da nekaj delas narobe.
Potencial in prihodnost pa je sigurno v vodiku, in slovenci bi lahko tudi kaj skupaj spackali, ce ne izboljsali, torej pogumno, studirajte delujoce primere.
Sam sem nabavil agregat, ker sem ga videl delovati na samo vodo.
Vsi delujoci primeri si zasluzijo studijo.
lp
jest10 in jverne, te osnove ucijo v osnovni soli, da nimas 100% konverzije,
mi se ukvarjamo z delujocimi primeri, kje so odstopanja od teorije, ker tu ni vec dileme, v ZDA policija uporablja h2o->hydrogen augmentacije, bilo je nestetokrat po porocilih, zadeva ni fake. Vprasanje kje je spajky "zajebu", da je imel tako slab rezultat, ker se mimogrede zgodi, da nekaj delas narobe.
Potencial in prihodnost pa je sigurno v vodiku, in slovenci bi lahko tudi kaj skupaj spackali, ce ne izboljsali, torej pogumno, studirajte delujoce primere.
Sam sem nabavil agregat, ker sem ga videl delovati na samo vodo.
Vsi delujoci primeri si zasluzijo studijo.
lp
www.hempaq.wordpress.com
darkolord ::
mi se ukvarjamo z delujocimi primeri, kje so odstopanja od teorijeŠe nobenega takega ni bilo prikazanega.
tomi66 ::
Ali si vse prestudiral, tudi police cars?
Koliko si se s tem ukvarjal, ali trdis iz teoreticnih predpostavk?
Mah, saj nima veze, ocitno niste za konstruktivne debate, americani so 20 let pred nami in so miljonkrat bolj inovativni, znajo alternativno razmisljati.
Pusti temo odprto, ker ne znate drugega kot zaklepati in avtorizirati, mogoce bova iz spajky-jem dosegla kaksne rezultate.
lp
Koliko si se s tem ukvarjal, ali trdis iz teoreticnih predpostavk?
Mah, saj nima veze, ocitno niste za konstruktivne debate, americani so 20 let pred nami in so miljonkrat bolj inovativni, znajo alternativno razmisljati.
Pusti temo odprto, ker ne znate drugega kot zaklepati in avtorizirati, mogoce bova iz spajky-jem dosegla kaksne rezultate.
lp
www.hempaq.wordpress.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tomi66 ()
tomi66 ::
Ali si delal kaj prakticno na temu, te sploh zanima, ali samo pametujes?
lp
lp
www.hempaq.wordpress.com
darkolord ::
Lej, glede na to, da trdiš, da se da fizikalne zakone kar tako mimogrede malo "zaobiti", je na tebi, da takšne trditve podkrepiš z ustreznimi viri. Razni youtube videi, kjer pokažejo črno škatlico in rečejo "look, it's MAGIC!" seveda to niso. Na tak način znam jaz tudi teleport narest.
tomi66 ::
Pa si kupi kar delujoc avto->
http://www.hydrogencarsnow.com/hydrogen...
to je star site 2007
Danes ze cel dan tipkam, nisem se nic studiral,
bomo nadaljevali v prihodnjih dneh.
lp
http://www.hydrogencarsnow.com/hydrogen...
to je star site 2007
Danes ze cel dan tipkam, nisem se nic studiral,
bomo nadaljevali v prihodnjih dneh.
lp
www.hempaq.wordpress.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tomi66 ()
darkolord ::
Tista firma ne obstaja več, tale avto je pa samo prilagojen da deluje tudi na vodik (ki ga "natankaš" not) - nič posebnega torej.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
imagodei ::
Ali si delal kaj prakticno na temu, te sploh zanima, ali samo pametujes?
lp
Ti verjetno misliš, da te zanima, ker gledaš youtube filmčke?
Newsflash: Youtube ni zanesljiv vir informacij. Torej vprašanje lahko vrnemo tebi: ti delaš kaj na temu, te sploh zanima, ali samo pametuješ?
Za to, da na nečem delaš in ne gre samo za izgubo časa, je smiselno, da se lotevaš stvari, ki so perspektivne. Odkrivanje perpetuum mobila npr., nima absolutno nobenega smisla, ker je nemogoč. Ukvarjat se z izboljšanjem izrabe motorja na notranje izgorevanje je pa morda bolj smiselna varianta. A samo, če stvar ki se je lotevaš, ne krši osnovnih fizikalnih in kemijskih zakonitosti.
Če nekritično gledaš zgolj clipe z Youtuba, pri čemer namenoma izbiraš le tiste, ki govorijo v prid ideji, načelno pa zavračaš tiste, ki (še tako butasti) ideji nasprotujejo, ne moreš reči, da te nekaj zanima. Znanstvena radovednost ne začne z rezultatom, da bi potem iskala dokaze v podporo svoji teoriji, znanstvena radovednost ne postavlja zaključkov pred ciljem. Znanstvenika zanima rezultat, zanima ga konec poti, vendar si ga ne postavlja v naprej, ampak pusti dokazom, da ga peljejo na cilj - pa kakršen koli cilj to bo.
Če se torej ukvarjaš z nečim, kar je izguba časa in skozi svoje "zanimanje" iščeš zgolj dokaze v podporo (še tako bizarni) teoriji, potem pač - samo pametuješ.
- Hoc est qui sumus -
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vozila na gorivne celiceOddelek: Na cesti | 4121 (3420) | gruntfürmich |
» | Avto na vodoOddelek: Znanost in tehnologija | 9368 (8046) | Spajky |
» | VPP Naprava za dodajanje vodika v diesel motorje (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 16632 (12898) | overman |
» | HHO (r)evolucija (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 10379 (9157) | Pyr0Beast |
» | Morska voda kot gorivoOddelek: Znanost in tehnologija | 4583 (3990) | Calligula |