Forum » Igre » Battlefield 3
Battlefield 3
Temo vidijo: vsi

globoko grlo ::
jp, to gre tut men na jetra
pa da mam preslab komp tut :)
pa da mam preslab komp tut :)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

OmegaBlue ::
:D dela ja
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

Netrunner ::
Za tiste ki niste igrali BF2.
Predelane mape iz BF2 ki bodo v dodatku:
Predelane mape iz BF2 ki bodo v dodatku:
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

OmegaBlue ::
Wooo island :D
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

Gizm0 ::
HC se pa igra zato, da ni treba celga clipa spraznit v nasprotnika, da umre. Pa da se naredi igro vsaj mal manj brezglavo arkadno nabijanje vse povprek.
5-7 metkov ni ravno cel clip, sploh pa ga lahko praktično tudi takoj ubiješ s hs-jem :) Torej rabiš večji skill glede aimanja pri normal mode kot pa HC-ju ;)
Kaj je pa realistično je pa povsem nepomembno. Edino kar šteje je tisti "balance" in jaz imam občutek, da so razvijalci imeli "normal mode" za primarni dizajn in so špil vsaj poskušali bolj balancirati okoli tega. Sploh, če igraš rush mode, imajo defenderji zelo veliko prednost, ki se na HC samo še poveča. Če igraš rush mape v HC načinu, me zadeva zelo spominja na COD stil igranja. Pri conquestu pa je zgodba seveda malce drugačna, ker tam ni tiste začetne prednosti defenderjev v vseh mapah, tako da tam je HC ok.
Drugače pa bi sam najraje izbral nek mix med normal in hc-jem. Pri HC-ju me moti 60 health, hud off ter 3d spotting off (odkar so porihtali, da zginejo tisti trikotniki, ko gre nasprotnik v cover, me ta 3d spotting ne moti več). Pri normal mode pa mi ne diši killcam, firendly fire off ter health regen.

McGregorSL ::
Jaz "prefireram" Normal mode, ker tako se je vedno pravi Battlefield igral. Kot je že Gizmo povedal HS 1 metek ali običajno ene 3 ubiješ z enim clipom (če ne štejemo puške s 7 metki in vsak ubije vsaj enega :D na normal mode)
Plus hard core mode z vozili in mortarjem je dejansko mučenje ne pa zabava... no za nekatere je... verjetno sadomazo igralce :P
Kar se tiče "teamworka" pa so oni zajebali. Ker so squadi zelo slabo narejeni, nobene povezave med squad leaderji ... ne veš kaj kateri squad dela, squad leader nima nobene funkcije razen da lahko da attack this flag or defend this flag.... za povrhu pa so vzeli najslabše iz bad company 2 tako da se vsi spawnajo pri vsakem...
Poleg tega ta battlelog ne deluje in nam še ni ratalo ustvart skupine in vse deluje zelo bogo...
...aja plus da nas je 5 v skupini in squadi so lahko velki samo 4 osebki... kar je tudi bedno še posebej, ker različni squadi niso med seboj povezani...
no toliko zaenkrat :)
~McG
Plus hard core mode z vozili in mortarjem je dejansko mučenje ne pa zabava... no za nekatere je... verjetno sadomazo igralce :P
Kar se tiče "teamworka" pa so oni zajebali. Ker so squadi zelo slabo narejeni, nobene povezave med squad leaderji ... ne veš kaj kateri squad dela, squad leader nima nobene funkcije razen da lahko da attack this flag or defend this flag.... za povrhu pa so vzeli najslabše iz bad company 2 tako da se vsi spawnajo pri vsakem...
Poleg tega ta battlelog ne deluje in nam še ni ratalo ustvart skupine in vse deluje zelo bogo...
...aja plus da nas je 5 v skupini in squadi so lahko velki samo 4 osebki... kar je tudi bedno še posebej, ker različni squadi niso med seboj povezani...
no toliko zaenkrat :)
~McG

Ziga Dolhar ::
Ma, pridi kaj na Ovca streznik, ki je HC in nazadnje, ko sem jaz igral ni blo nobenga kampiranja.
Kaj da ne!? Jaz vedno kampiram!
McGregorSL: na Ovci imamo vklopljen spawn zgolj na squad leaderju.
Sicer se pa (AFAIK) da problem 5 squad memberjev "rešiti" na svojem serverju tako, da admin serverju ukaže, naj te force-mova v določen squad. (Ne, to ni kul rešitev, a v sili in če imaš možnost pač storiš tako.)
Sicer pa, če vas je pet, to ni več squad :).
https://dolhar.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ziga Dolhar ()

globoko grlo ::
evo dragi moji, moram mal delit z vami, da dobivam počas en popizditis
vsi kempajo/ležijo, od vseh strani al te tank, al cg, al granata, al pa mortar, KRNEKI
počasi mi tale BF3 ratuje BS
vsi kempajo/ležijo, od vseh strani al te tank, al cg, al granata, al pa mortar, KRNEKI
počasi mi tale BF3 ratuje BS
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

T-h-o-r ::
globoko grlo je izjavil:
evo dragi moji, moram mal delit z vami, da dobivam počas en popizditis
vsi kempajo/ležijo, od vseh strani al te tank, al cg, al granata, al pa mortar, KRNEKI
počasi mi tale BF3 ratuje BS
don't cry noob
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?

Bananovec ::
zrelaksiraj se za 3 dni,
ponovi igro,
razčefukaj vse,
????,
profit.
Pomaga, ko dobivam podobne efekte kot ti.
ponovi igro,
razčefukaj vse,
????,
profit.
Pomaga, ko dobivam podobne efekte kot ti.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

BigWhale ::
5-7 metkov ni ravno cel clip, sploh pa ga lahko praktično tudi takoj ubiješ s hs-jem :) Torej rabiš večji skill glede aimanja pri normal mode kot pa HC-ju ;)
Meh, za zabavo ne bom treniral milimetrskega premikanja miske. Ce z dvema streloma v telo ne ubijes/onesposobis nasprotnika je vse skupaj ze prevec. Kaj hudica je HS?
Kaj je pa realistično je pa povsem nepomembno. Edino kar šteje je tisti "balance" in jaz imam občutek, da so razvijalci imeli "normal mode" za primarni dizajn in so špil vsaj poskušali bolj balancirati okoli tega.
Ce bi bil realizem nepomemben potem puske ne bi imele odsuna, ne bi bilo menjave clipov, lahko bi nesel 20 orozij, tanki bi lahko leteli... In tako naprej. Kaj so imeli pa razvijalci v mislih lahko pa samo ugibas. Ce igras na hardcore je edini 'downside' (ki je v bistvu upside) to, da imajo vojaki manj zdravja.
Sploh, če igraš rush mode, imajo defenderji zelo veliko prednost, ki se na HC samo še poveča. Če igraš rush mape v HC načinu, me zadeva zelo spominja na COD stil igranja. Pri conquestu pa je zgodba seveda malce drugačna, ker tam ni tiste začetne prednosti defenderjev v vseh mapah, tako da tam je HC ok.
Meh, ni tko zlo tezko zmagovat v rushu. Povsem prav, da je rush tezja in to precej. Pri napadu je ponavadi vec zrtev in vec tveganja, kot pri obrambi nekega cilja/objekta.
Drugače pa bi sam najraje izbral nek mix med normal in hc-jem. Pri HC-ju me moti 60 health, hud off ter 3d spotting off (odkar so porihtali, da zginejo tisti trikotniki, ko gre nasprotnik v cover, me ta 3d spotting ne moti več). Pri normal mode pa mi ne diši killcam, firendly fire off ter health regen.
Server se lahko vsak nastavi precej poljubno, 3D spotting je cista brez veze, pa imena vojakov nad glavami pa nevem kaj se vse. :)) Takisto HUD. Killcama se pa na zalost sploh ne da ugasniti. HC strezniki imajo vsi nastavljen vars.killCam na false ampak se killcam se kar pokaze. Novost je pa to, da imajo tudi HC serverji minimap, prej tega ni blo.

T-h-o-r ::
rush ni zabavno igrat, ker je potrebna resna organizacija ekipe, da se da kaj naredit
tako pa vsi samo bezljajo levo desno in je precej glupo
sploh, ko grejo teammati v napad, čeprav bi morali branit objective
tako pa vsi samo bezljajo levo desno in je precej glupo
sploh, ko grejo teammati v napad, čeprav bi morali branit objective

Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: T-h-o-r ()

BigWhale ::
McGregorSL je izjavil:
Kar se tiče "teamworka" pa so oni zajebali. Ker so squadi zelo slabo narejeni, nobene povezave med squad leaderji ... ne veš kaj kateri squad dela, squad leader nima nobene funkcije razen da lahko da attack this flag or defend this flag.... za povrhu pa so vzeli najslabše iz bad company 2 tako da se vsi spawnajo pri vsakem...
Ja, squad sistem bi lahko bil boljsi. Jaz bi raje videl vec ljudi v squadu in malo bolj elaborate sistem za dajanje ukazov. Sem pa vesel, da je vsaj tisti osnovni multiple choice menu nazaj na Q tipki. Spawning se pa lahko nastavi na strezniku. Na HC streznikih je spawn samo na leaderju.
McGregorSL je izjavil:
Poleg tega ta battlelog ne deluje in nam še ni ratalo ustvart skupine in vse deluje zelo bogo...
Whaa? Jaz sem v dveh platoonih, vse dela tako kot treba. Ti vi nekaj ne znate nastimat. ;>

Roadkill ::
whine:
Na bazarju je tip spawncampal na taki poziciji, da ga je bilo nemogoče ubiti brez, da se spawnaš na drugem koncu mape, greš do njega in ga počiš. Ta mi je bil zelo všeč. Hawk330
V naslednji mapi smo v lastni bazi imeli parkirane njihove tanke... Avioni so explodirali preden si prišel do sredine piste itd...
/whine
Drugače pa FPS kot FPS. Vedno bo folk izkoriščal mehaniko špila tako, da bodo najbolj uspešni/se najbolj zabavali.
Bi pa po mojem moral DICE določene exploite malo odpravit.
Po drugi strani bi se malo bolj sposobna ekipa morala sama ubranit pred tem, ampak o tem kdaj drugič :)
Na bazarju je tip spawncampal na taki poziciji, da ga je bilo nemogoče ubiti brez, da se spawnaš na drugem koncu mape, greš do njega in ga počiš. Ta mi je bil zelo všeč. Hawk330
V naslednji mapi smo v lastni bazi imeli parkirane njihove tanke... Avioni so explodirali preden si prišel do sredine piste itd...
/whine
Drugače pa FPS kot FPS. Vedno bo folk izkoriščal mehaniko špila tako, da bodo najbolj uspešni/se najbolj zabavali.
Bi pa po mojem moral DICE določene exploite malo odpravit.
Po drugi strani bi se malo bolj sposobna ekipa morala sama ubranit pred tem, ampak o tem kdaj drugič :)
Ü

Roadkill ::
jest sem malo razočaran da odnese motorje če delaš luping :/
??
Kako misliš "odnese"?
Če so se ti ugasnili motorji si prebil višinski limit, ki je okol 800-1000 metrov. Razen na Canals mapi, kjer je mislim da že okrog 300, kar je win prve klase ...
Ü

particle ::
Razen na Canals mapi, kjer je mislim da že okrog 300, kar je win prve klase ...
Sam res no, morš letet skor nad bajtam, pa merit guided missile :D

Good Guy ::
Haha kako je enžinerja legendarno igrat 
nasuješ tank mine po mapi, in vsake tok časa, bum duble kill, vehicle destroyed :D pol pa itak bazuka k cufa ;)

nasuješ tank mine po mapi, in vsake tok časa, bum duble kill, vehicle destroyed :D pol pa itak bazuka k cufa ;)
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^

Gizm0 ::
Meh, za zabavo ne bom treniral milimetrskega premikanja miske. Ce z dvema streloma v telo ne ubijes/onesposobis nasprotnika je vse skupaj ze prevec. Kaj hudica je HS?
HS = headshot. Sicer pa lahko vedno vzameš tank, kjer pa ti ni treba biti milimetrsko natančen

Ce bi bil realizem nepomemben potem puske ne bi imele odsuna, ne bi bilo menjave clipov, lahko bi nesel 20 orozij, tanki bi lahko leteli... In tako naprej. Kaj so imeli pa razvijalci v mislih lahko pa samo ugibas. Ce igras na hardcore je edini 'downside' (ki je v bistvu upside) to, da imajo vojaki manj zdravja.
Meh, ni tko zlo tezko zmagovat v rushu. Povsem prav, da je rush tezja in to precej. Pri napadu je ponavadi vec zrtev in vec tveganja, kot pri obrambi nekega cilja/objekta.
Najbolj pomemben je "balance". Če imaš mapo, kjer imajo defenderji 80+% winrate, je nekaj narobe v sami igri. Mislim, da še nikoli nisem zgubil runde kot defender na "Seine Crossing", "Damavand Peak", "Noshahr Canals" ali "Grand Bazaar" mapah. Pa na Operation Metro se mora tudi narediti čudež, da se prebiješ skozi tiste tunele. Pri Seine Crossing sta prvi in zadnji del hudo težka in nebalancirana za napadalce. Tisti prvi B sajt lahko praktično en sam squad pokriva tako dobro, da se ga ne da zavzeti. Tako, da lahko cel ostali team pokriva tisto ulico, da ti slučajno ne pridejo za hrbet notri. Če že prideš od tu naprej, ti pa potem na zadnjem sajtu spet lahko cel nasprotni team brani le 2 ozka vhoda v tisto zadnjo stavbo. A je že kdo slučajno zmagal na hardcore to mapo (16 na 16)? Ker z manj healtha in brez spottinga imajo defenderji še toliko večjo prednost. Zame pa to ni fun, če je že vse naprej odločeno kdo bo zmagal.

Truga ::
Visinski limit je en tak lol. :>
Hec je da prej je bil to tak soft limit. V sky si se sicer zadel, ampak avijon je se vedno ohranil gibalno kolicino, in ko si ga zravnal je normalno letu naprej.
Ampak vseeno ne razumem kaj je sploh point tega featurja. V 1942 mi je blo se normalno, ce bi bli sky boxi mal visje nebi vec videl tal sploh zarad distance foga. Zdej ko je pa modern jets in je hud pa to pa itak tocno ves kok visok si, mas radar, itd. Pa tud distance fog bi lohk pocas odstranl.....

DarwiN ::
BigWhale, ti sploh misliš koga vbit? 0-5 kill/death ratio. 
edit: Aha, 1-15. Zdaj si enega reveža pokončal, s kamikazo, predvidevam... :D

edit: Aha, 1-15. Zdaj si enega reveža pokončal, s kamikazo, predvidevam... :D
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DarwiN ()

Berserker ::
B bf3 si lahko prvi že z bolj negativnim k/d. Limit za letala je en tak lol, sploh ker nadzvočniki rabijo vsaj 1x1 km da obrnejo letalo. Tu pa že vzletiš pa si že preletel pol mape. Glede na bf2, sem pričakoval da bodo vrnili tudi ostale frakcije kot so Iran in Kitajsko , sploh zaradi opreme.

ShinseiYama ::
Moje mišljenje je in pravilo za našo skupnost da se kregat ni za kaj, pustite da ljudje igrajo tisto kar jim je všeeč, pa naj bo normal al pa hardcore, pa zj ni treba neki prbijat uff kako je boljš ta in ta mode ker nima smisla sam kreganje bo ker vsak bo branil svoj način...
Jaz seveda raje preferiram HC "hardcore" igranje kakor tudi vsi ki jih poznam in vsi ki pridejo na naš TS3.
Tisti ki pridejo od normal moda se zelo hitru unesejo v HC način.
Uživati je treba v igranju, pustiti ostale na miru ter ne pozabiti da je to samo igra konec koncev.
Laufamo na našem serverju trenutno samo štiri mape in sicer: Caspian,Kharg,Noshahar in Firestorm pol bomo dodali še karkand dodatek mape.Samo te pa zato ker so resnično odprte za bojevanje.
Drgaće pa me dodajte na Battlelogu če me še niste: DrYamalok
lp
Jaz seveda raje preferiram HC "hardcore" igranje kakor tudi vsi ki jih poznam in vsi ki pridejo na naš TS3.
Tisti ki pridejo od normal moda se zelo hitru unesejo v HC način.
Uživati je treba v igranju, pustiti ostale na miru ter ne pozabiti da je to samo igra konec koncev.
Laufamo na našem serverju trenutno samo štiri mape in sicer: Caspian,Kharg,Noshahar in Firestorm pol bomo dodali še karkand dodatek mape.Samo te pa zato ker so resnično odprte za bojevanje.
Drgaće pa me dodajte na Battlelogu če me še niste: DrYamalok
lp

T-h-o-r ::
saj kill ratio ni tolk važen, če pridno zavzema točke, tala zdravje in municijo etc.
dr. yamalok
na tem vašem serverju se včasih toliko kempa, da dobim popizditis
dr. yamalok
na tem vašem serverju se včasih toliko kempa, da dobim popizditis
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: T-h-o-r ()

Berserker ::
ShinseiYama je izjavil:
Moje mišljenje je in pravilo za našo skupnost da se kregat ni za kaj, pustite da ljudje igrajo tisto kar jim je všeeč, pa naj bo normal al pa hardcore, pa zj ni treba neki prbijat uff kako je boljš ta in ta mode ker nima smisla sam kreganje bo ker vsak bo branil svoj način...
Jaz seveda raje preferiram HC "hardcore" igranje kakor tudi vsi ki jih poznam in vsi ki pridejo na naš TS3.
Tisti ki pridejo od normal moda se zelo hitru unesejo v HC način.
Uživati je treba v igranju, pustiti ostale na miru ter ne pozabiti da je to samo igra konec koncev.
Laufamo na našem serverju trenutno samo štiri mape in sicer: Caspian,Kharg,Noshahar in Firestorm pol bomo dodali še karkand dodatek mape.Samo te pa zato ker so resnično odprte za bojevanje.
Drgaće pa me dodajte na Battlelogu če me še niste: DrYamalok
lp
Saj, ampak kako boš užival, če si stalno napet, ena napaka pa te hitro stane življenja, potem pa spet par minutno pešačenje. Zanima me tudi če imate na strežniku limit za recon klaso, mortarje in infrared scope, ker ti prav ubijajo igro, ter claymori.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Berserker ()

BigWhale ::
BigWhale, ti sploh misliš koga vbit? 0-5 kill/death ratio.
edit: Aha, 1-15. Zdaj si enega reveža pokončal, s kamikazo, predvidevam... :D
Men je za ta ratio cist vseen. Jest se zabavam tud takrat k umiram, se posebi ce je spektakularno. ;> Nevem sicer katero igro si spremljal ampak v eni sem se vecino casa vozil naokrog z letalom in nisem nic pametnega pocel.
BTW, je kdo opazil kako so se lepo znebili base rape-a?
Enemy base je sedaj v obmocju 'izven mape'. Hecn je pa to, da se potem najdeta dva, ki cepita tam zadaj in si engineerja boostata. S popravljanjem. :))
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()

dr.Akula ::
Trenutno sam najbolj uživam v tdm matchih do 20 folka oz. tam dobivam najmanjši popizditis. Sem pa tudi našel idealno orožje zaenkrat: aek-971 z gripom in silencerjem :D
Bi mi pa bilo super, če bi dodali še deathmatch listo kjer bi se lahko šel malo zajebavat z orožji brez, da bi s tem škodoval ekipi. Pa še novi igralci bi se imeli s tem kje privajati na gameplay.
Bi mi pa bilo super, če bi dodali še deathmatch listo kjer bi se lahko šel malo zajebavat z orožji brez, da bi s tem škodoval ekipi. Pa še novi igralci bi se imeli s tem kje privajati na gameplay.
ni podatka

M-XXXX ::
Hm, tudi meni so TDM zmaga, pa M416 + silencer + IR scope + grip pa vam garantiram K/D ratio vsaj 3


Truga ::
Zanima me tudi če imate na strežniku limit za recon klaso, mortarje in infrared scope, ker ti prav ubijajo igro, ter claymori.
No, da gremo cez tole izjavo:
Na BC2 sem enkrat (in samo enkrat) igral na serverju kjer je blo stevilo classov/orozij omejeno. Zgodilo se je namrec naslednje:
Kot vsakic ko joinam game sem izbral scouta in sel pobijat. Nastavim bombo na B, pocakam s c4 da pride enemy disarmat, razbijem se enemyja (une bombice k kazejo enemyje na mapi so tok zakon (btw to dela tud na HC, ce odpres tavelk map)). Potem pa umrem. Uh oh, tacajt ko sm bil mrtu se je en drug spawnu kot recon, in me server ubije, ker je prevec reconov.
Recem ok, pa nic. Bom su assaulta, on ma tud c4, pa se ammo si lohk mece. That's where things started going downhill. Noben od nasih 5ih reconov ni vrgel niti ene senzor bombice. Vsi so kempali na ali blizu spawna in neki "snajpal" (pa seveda nic zadel). Medtem ko so nas ki smo hotl jurisat na hrib klal ko nic izza vseh vogalov in grmov, ker so tocno vedl kje smo, mi pa nismo vedl kje so oni, saj so oni uporabljal senzorje. Verjetno mi ni treba poudarjat da sem se pred koncem runde quitnu, in odkar se mi je to zgodilo se samo izogibam serverjom ki neki omejujejo zarad "kemperjov" ali podobnih oslarij.
Ce te kemper moti ga ustreli nazaj, ali pa mu vrzi granato v narocje. Odkar obstaja killcam so camperji popolnoma onesposobljeni. Da niti ne omenjam da ce kempa kjerkoli ne na pointu pomeni da ti prides na point in vzames in ce se se vedno ne bo premaknu enostavno zgubi igro.
Ce te mortar moti mu lahko spustis na glavo bombo iz helikopterja, avijona, tanka, lahko ga prides zastihat, itd. Vse kar rabis narest je da ne gres vedno po isti poti (uh oh). Spawn time je dost kratek da ce ti 2x ne uspe ti bo pa pac tretjic (ce ga umes ze kdo drug ne pospravi).
Claymore? Seriously moti te mina ki se enkrat sprozi, ma mejhn range, in se ne premika, in ob enem deluje samo v zelo gostem savju, ali pa izza vogla, tako da po 2h rundah vsake mape tocno ves kje jih pricakovat, kjer jih mogoce ne bos opazil 100 metrov prej?
Upam da ne bom nikoli imel "uzitka" igrat na strezniku ki omejuje classe. Vse kar nardi je da unici balance ce je na enem teamu vec kot en retard.

Netrunner ::
se strninjam... omejevanje na serverju je kar nekaj ... pa kaj če kdo kampa .. meni je prav zabavno iskat mojega nemesisa .. briga me za točke in K/D ratio .. glavno je da se imam fajn...
mi je bilo prav zabavno 3x umreti pod streli mortarja .. dokler nisem ugotovil kje se skriva ... sem vzel džipa in ga povozil .. verjetno je bil tisto moj edini kill, vendar mi je prinesel veliko zadovoljstvo ...
.. prilagodit se je treba situaciji in uživat v igri kolikor se da ..
BTW... se še komu zdi da je AA malo overpowered ?
mi je bilo prav zabavno 3x umreti pod streli mortarja .. dokler nisem ugotovil kje se skriva ... sem vzel džipa in ga povozil .. verjetno je bil tisto moj edini kill, vendar mi je prinesel veliko zadovoljstvo ...
.. prilagodit se je treba situaciji in uživat v igri kolikor se da ..
BTW... se še komu zdi da je AA malo overpowered ?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

ShinseiYama ::
Omejevati trenutno nima smisla, kot prvo igramo conquest vedno, sniperje in mortarje se da zelo hitro najti muhaha...pa tudi mislim da še ni nobene dobre skripte za RCON k bi to omogočil dovolj dobro.
Ja včasih se kakšna stran res zakempa do amena namesto da bi šli zavzemat, kaj češ taki itak hit zgubijo in pol se hit folk zamenja.
AA je zelo OP seveda kakor tudi stacionarne AA ki strelajo praktično čez celo mapo, npr. nashahar mapa in un AA iz letalonosilke dejansko kolje po mapi lohk, niso bli tolk sposobni jo premakniti bolj na morje lol.
Ja včasih se kakšna stran res zakempa do amena namesto da bi šli zavzemat, kaj češ taki itak hit zgubijo in pol se hit folk zamenja.
AA je zelo OP seveda kakor tudi stacionarne AA ki strelajo praktično čez celo mapo, npr. nashahar mapa in un AA iz letalonosilke dejansko kolje po mapi lohk, niso bli tolk sposobni jo premakniti bolj na morje lol.

McGregorSL ::
Men se ne zdi AA premočen... Če govorimo o mobilnem AA ga tank pobije, prav tako inžinirji, še letala z rocket podi ga lahko ali pa helikopter ki ima izurjenega gunnerja z sledilno ali TV raketo+top+pilot ima mini rakete... AA pač v izi sestreli leteče zadeve za kar je tudi namenjen in kakor sem opazil je samo po 1 v vsaki ekipi.
Če govorimo o inžinirjih z AA so tako kot inžinirj z RPGji nevarni v množicah ...en sam pa niti ne.
stacionarni AA tudi ni problem... zelo dolgočasno delo... pa tudi ne prinese kaj dosti ekipi (točke se same ne zavzemajo...), je pa čist OK support, da helikopterji ne petelinijo preveč :)
Battlefield pa deathmatch je fail...
Serverji bi morali biti normal... s squad leader only spawn in disable 3rd person vehicle cam
Če govorimo o inžinirjih z AA so tako kot inžinirj z RPGji nevarni v množicah ...en sam pa niti ne.
stacionarni AA tudi ni problem... zelo dolgočasno delo... pa tudi ne prinese kaj dosti ekipi (točke se same ne zavzemajo...), je pa čist OK support, da helikopterji ne petelinijo preveč :)
Battlefield pa deathmatch je fail...
Serverji bi morali biti normal... s squad leader only spawn in disable 3rd person vehicle cam
Zgodovina sprememb…
- spremenil: McGregorSL ()

Gizm0 ::
Mobile AA morajo nerfati ja. Infantry ubiješ že, če jih samo malce grdo pogledaš :)
Pri letalih morajo pa prvo popraviti FOV, predno bi se odstranilo tisti 3rd person view. Ker zdaj je pogled, kot da bi bil zaliman tam na prvo šipo oz. takšen kot je pri konzolnih fps igrah. Poleg tega pa ni pravega joystick supporta, tako da je gledanje po kabini precej težavno, zato je včasih uporabljati 3rd person view trenutno edina rešitev.
Pri letalih morajo pa prvo popraviti FOV, predno bi se odstranilo tisti 3rd person view. Ker zdaj je pogled, kot da bi bil zaliman tam na prvo šipo oz. takšen kot je pri konzolnih fps igrah. Poleg tega pa ni pravega joystick supporta, tako da je gledanje po kabini precej težavno, zato je včasih uporabljati 3rd person view trenutno edina rešitev.

BigWhale ::
Dude, 9K22 Tungska ima 2x30mm kanona za secondary oborozitev in firing rate minimalno 1950rpm. Drugace kot insta-kill sploh ne gre! Minimalna 'rana', ki jo s tem naredis je odtrgan ud. :>

McGregorSL ::
Dude, 9K22 Tungska ima 2x30mm kanona za secondary oborozitev in firing rate minimalno 1950rpm. Drugace kot insta-kill sploh ne gre! Minimalna 'rana', ki jo s tem naredis je odtrgan ud. :>
Se strinjam :) Prav zato se mi ne zdi nič čudnega... sploh Ne moreš primerjat vozila proti pehoti... še posebej enemu človeku ...
Gizm0 letala imajo dovolj dober 1st person pogled + da lahko z RMB in premikanjem vidiš odlično, še bolje kot 3rd person.
Je pa škoda, da res nimajo Joystick supporta ker sem 20€ stran vrgu :\ Ok za speed up/down bi še šlo da bi imel kombinacijo Joystick in tipkovnice... samo to da nimajo ločenih inverznih kontrol za različna vozila je pa bedno.

particle ::
Dude, 9K22 Tungska ima 2x30mm kanona za secondary oborozitev in firing rate minimalno 1950rpm. Drugace kot insta-kill sploh ne gre! Minimalna 'rana', ki jo s tem naredis je odtrgan ud. :>
Ok, a pa 9K22 Tungska ima tudi tako trden oklep, da preživi direct hit z guided missile, in takoj zatem še cel boben letalskih metkov? Men je vseeno kako močne metke ima, samo oklep je prevec op...

Gizm0 ::
Jup s tungusko si one man army
Pri rushu na Canals mapi bi morali dodati attackerjem A-10 ali pa vsaj, da se tunguska ne respawna, ko jo uničiš. Tako, da bi recimo bila primarna naloga attackerjev, da prvo uničijo tungusko, šele potem lahko s helikopterji pridejo notri.
FOV se letalih/vozilih ne da nastaviti in vzame tistega default nizkega. Nizek FOV pa pri mnogih povzroča eye strain (slo prevod?), motion sickness in glavobol. Če igraš na majhnem monitorju oz. če sediš dovolj stran od ekrana, da tvoj periferni vid ne gleda v monitor, je vse ok. Težave je še posebno pristona na 30" monitorjih, ker je tvoj periferni vid še vedno delno "v" monitorju in se možganom rahlo meša, ker pričakujejo, da bodo videli več in ne kot da bi z daljnogledom ves čas okoli hodil
Jaz recimo igre, ki nima FOV vsaj 90° preprosto ne morem igrati. Že 90° je rahlo majhen v BF3, BFBC2 sem recimo igral na 110°.
Drugače pa poglejte tale video o FOV problemu, kjer je super vse razloženo.
Meni joystick deluje ok, pitch, roll in yaw kontrole delujejo brez vseh problemov, edino tista POV kapica na vrhu ne deluje za pogled direkt, ampak je treba v kombinaciji z drugimi tipkami uporabljati, kar naredi zadevo zelo nepraktično pa še sensitivity je v dreku na tak način. Drugače pa igram v kombinaciji s tipkovnico in joystickom, žal pa nimam treh rok, da bi še miško lahko uporabljal za pogled

McGregorSL je izjavil:
Gizm0 letala imajo dovolj dober 1st person pogled + da lahko z RMB in premikanjem vidiš odlično, še bolje kot 3rd person.
FOV se letalih/vozilih ne da nastaviti in vzame tistega default nizkega. Nizek FOV pa pri mnogih povzroča eye strain (slo prevod?), motion sickness in glavobol. Če igraš na majhnem monitorju oz. če sediš dovolj stran od ekrana, da tvoj periferni vid ne gleda v monitor, je vse ok. Težave je še posebno pristona na 30" monitorjih, ker je tvoj periferni vid še vedno delno "v" monitorju in se možganom rahlo meša, ker pričakujejo, da bodo videli več in ne kot da bi z daljnogledom ves čas okoli hodil

Jaz recimo igre, ki nima FOV vsaj 90° preprosto ne morem igrati. Že 90° je rahlo majhen v BF3, BFBC2 sem recimo igral na 110°.
Drugače pa poglejte tale video o FOV problemu, kjer je super vse razloženo.
McGregorSL je izjavil:
Je pa škoda, da res nimajo Joystick supporta ker sem 20€ stran vrgu :\ Ok za speed up/down bi še šlo da bi imel kombinacijo Joystick in tipkovnice... samo to da nimajo ločenih inverznih kontrol za različna vozila je pa bedno.
Meni joystick deluje ok, pitch, roll in yaw kontrole delujejo brez vseh problemov, edino tista POV kapica na vrhu ne deluje za pogled direkt, ampak je treba v kombinaciji z drugimi tipkami uporabljati, kar naredi zadevo zelo nepraktično pa še sensitivity je v dreku na tak način. Drugače pa igram v kombinaciji s tipkovnico in joystickom, žal pa nimam treh rok, da bi še miško lahko uporabljal za pogled

Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gizm0 ()

Netrunner ::
McGregorSL je izjavil:
Men se ne zdi AA premočen...
Če govorimo o inžinirjih z AA so tako kot inžinirj z RPGji nevarni v množicah ...en sam pa niti ne.
AA vozilo se da hitro uničit ja .. vendar ob pametni uporabi je eden še kako nevaren .. vedno ko mi uspe dobiti AA npr na operation firestorm imam K/D ratio vsaj 15/0 ... zadevica je hitra in mobilna .. se komot skriješ pogledu letal .. helihopterje sklatiš dol preden se zavejo kje si ... pa ko nič ne frči okoli tebe pa samo zoom vklopiš in pobivaš vso pehoto na obzorju. Tudi ne preveč odddaljena vozila in tanke počistiš brez večjih težav ... če te pa dobijo samo gas v zaklon .. popraviš nastalo škodo se odpelješ na drugo lokacijo in veselo pobivaš naprej
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

McGregorSL ::
No pač odvisno od situacije in koliko mašinerije se vozi/leta okoli... vse na enkrat pač ne more pobit tale naš AA :D
če govorimo izključno 1vs1 je verjetno edino tank tisti ki to stvaro počisti brez težav... Letalo bi rabil zadeti zadnji armor z vsemi 14 raketami, da ga uniči. nevem pa kako je z guided weapons na letalih.
Skupinsko ekipa vsaj dveh kolikotoliko sposobnih igralcev v različnih kombinacijah pa ne bi smela meti težav. Imaš attack helikopter z raketami+guided raketo+top , imaš RPG, ali pa dve guided raketi, dve letali z raketami, sniper recon+guided rakete (na heli,letalih,javelin ki sploh ne rabijo videti AAja ipd.), bolj drastične metode pa mine in c4 :D
Zaenkrat večjih težav ni bilo... seveda igram na Normal...ne vem kako je na hardcore, RUSH načina pa ne maram, ker je preveč kaosa in je bolj podoben CODu v tem vidiku... že pri BC2 sem tako mislil ... malenkost bolje je narejeno kot je bilo pri BC2 recimo...
conquest FTW ;)
Pa titan varijanta bi bila tudi cool :\ Če bi bila vključena
če govorimo izključno 1vs1 je verjetno edino tank tisti ki to stvaro počisti brez težav... Letalo bi rabil zadeti zadnji armor z vsemi 14 raketami, da ga uniči. nevem pa kako je z guided weapons na letalih.
Skupinsko ekipa vsaj dveh kolikotoliko sposobnih igralcev v različnih kombinacijah pa ne bi smela meti težav. Imaš attack helikopter z raketami+guided raketo+top , imaš RPG, ali pa dve guided raketi, dve letali z raketami, sniper recon+guided rakete (na heli,letalih,javelin ki sploh ne rabijo videti AAja ipd.), bolj drastične metode pa mine in c4 :D
Zaenkrat večjih težav ni bilo... seveda igram na Normal...ne vem kako je na hardcore, RUSH načina pa ne maram, ker je preveč kaosa in je bolj podoben CODu v tem vidiku... že pri BC2 sem tako mislil ... malenkost bolje je narejeno kot je bilo pri BC2 recimo...
conquest FTW ;)
Pa titan varijanta bi bila tudi cool :\ Če bi bila vključena
Zgodovina sprememb…
- spremenil: McGregorSL ()

Netrunner ::
ja za organizirane ekipe AA načeloma ne bi smel delat večjih težav .. samo kaj ker ni nobene organizacije na splošno ... vsaj po večini serverjev ne
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Netrunner ::
meni načeloma dela, .. kakšenkrat zablokira ko preklopi med mapami .. drugače dela ok
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

McGregorSL ::
Tisti ki špilate preko Origin me zanima kako vam dela,če imate kej težav.
Kakor vem lahko edino preko origin igraš...
Problem je, da niti ne veš kaj se sesuje, ko se sesuje računalnik ali povezava... ali je origin, battlelog, addon za firefox za battlog, sam špil, tvoj rač, driverji...
Včeraj je bil en popravek za origin...

Ziga Dolhar ::
Praviloma pomaga, če izklopiš chat - klikneš na zobati kolešček in daš "go offline".
Res, tako crappy softvera že dolgo ni bilo na spregled ...
Res, tako crappy softvera že dolgo ni bilo na spregled ...
https://dolhar.si/