Forum » Igre » Battlefield 3
Battlefield 3
Temo vidijo: vsi
sheldon ::
Zaenkrat še ni veliko informacij, sicer izid je načrtovan v drugi polovici 2011 oz. prvi polovici 2012.
Kaj se že ve!
Več se lahko pričakuje na letošnjem GDC, ki bo 1. marca!
Kaj se že ve!
Več se lahko pričakuje na letošnjem GDC, ki bo 1. marca!
Robert_S ::
Nič novega , spet pol ekipe sniperjev , glupo odklepanje orožja , igranje za pofukane statse , nobenga teamplaya , kurje letanje po mapi , camping ,brezveze
def0r ::
Ne vem mene ne moti samo da bo veliko vozil, in huge mape kakor v BF2 in ne taksne kakor v BC2 kjer je vedno nek chokepoint cez katerega morejo vsi.
sheldon ::
What the PC version is going to be, Battlefield 3, I think it's going to absolutely blow everyone away.
Predvsem se mi zdi, da se to nanaša na novi Frostbite 2.0, sicer pa let's wait and see!
PinkBunny ::
Jaz pa bi rad videl nekakšno hitrejše gibanje kot v BC2.
Pa tudi več tipov iger ( Bad Company 2 je imel samo 4).
Pa tudi več tipov iger ( Bad Company 2 je imel samo 4).
Bears are people too!
McGregorSL ::
Pričakujem ogromno od BF3, tako da bo verjetno razočaranje:
Pričakujem:
-PC only
-prone
-letala
-vozečo letalonosilko kot v bf1 oziroma kar naval battle
-oziroma kar all type of battle air/ground/sea
-Veliko boljši ranking system
-veliko bolše nagrade
-"feeling" da je to battlefield igra...kar ne morem trdit za bad company 2 (ki je skor kot cod)
-uničujoče zgradbe
-če je že modern age (kar mi sicer ni najbolj všeč) naj saj bodo velemesta.... bi bilo dobro videti, kako porušiš twin tower s tankom
-čim manj topov...še posebej če ima vsak sniper lahko to možnost... topovsi ogenj bi moral biti koordiniran z večimi igralci
-commander, squad leader, sqad members ... vsaj
-brez pojavljanja pri vsakem soigralcu.... če že pojavljanje s padalom pri "squad leaderju" ali podobno kot v BF2142
-commander in sqad leader posebna orodja/možnosti
-velike mape
-vsaj 50% map za bitke z vozili
-vsaj 12-16 map za začetek
-clan/squad podpora ingame in avtomatsko na njihovi web strani (več kot 4 ljudje)
-dobra optimizacija za grafične kartice in npr. izkoristek 4 jedr na procesorju in 2 jedr na grafični (CF,SLI)
-dobra "grafika" da boma vsaj vedl zakaj se zatika... ker do zdej te konzolaški špili na PC majo obupne texture, kokr da bi vse pod vodo gledu
-low "ping" optimizacija
pa še bi lahko našteval....
lp
~McG
Pričakujem:
-PC only
-prone
-letala
-vozečo letalonosilko kot v bf1 oziroma kar naval battle
-oziroma kar all type of battle air/ground/sea
-Veliko boljši ranking system
-veliko bolše nagrade
-"feeling" da je to battlefield igra...kar ne morem trdit za bad company 2 (ki je skor kot cod)
-uničujoče zgradbe
-če je že modern age (kar mi sicer ni najbolj všeč) naj saj bodo velemesta.... bi bilo dobro videti, kako porušiš twin tower s tankom
-čim manj topov...še posebej če ima vsak sniper lahko to možnost... topovsi ogenj bi moral biti koordiniran z večimi igralci
-commander, squad leader, sqad members ... vsaj
-brez pojavljanja pri vsakem soigralcu.... če že pojavljanje s padalom pri "squad leaderju" ali podobno kot v BF2142
-commander in sqad leader posebna orodja/možnosti
-velike mape
-vsaj 50% map za bitke z vozili
-vsaj 12-16 map za začetek
-clan/squad podpora ingame in avtomatsko na njihovi web strani (več kot 4 ljudje)
-dobra optimizacija za grafične kartice in npr. izkoristek 4 jedr na procesorju in 2 jedr na grafični (CF,SLI)
-dobra "grafika" da boma vsaj vedl zakaj se zatika... ker do zdej te konzolaški špili na PC majo obupne texture, kokr da bi vse pod vodo gledu
-low "ping" optimizacija
pa še bi lahko našteval....
lp
~McG
McGregorSL ::
Ja mislim, da so na uradnih forumih obljubljali PC only še posebej zaradi tega ker je BC2 preveč konzolaški...sicer je še dolgo do takrat.
Bor H ::
Meni se pa zdi da je večina tvojih alinej kompliciranje.
PC only ne bo, da ni prona je kul zarad sniperjev, letala bi lahko bla ampak moderna letala so čist prehitra za neko življensko mapo, mogoče da bi mel podobno kot zdj za tist UAV ampak samo prelet, letalonosilka bi bla kul, prav tako več ladij
ranking system in nagrade so čist kul, mogoče edin pogrešam da bi recimo pol za vsak level (ko ni več drugih unlockov) dobiv 1% močnejše metke/oklep
"feeling" je stvar okusa
uničujoče stavbe bojo ("teaser", nekje po 20 slajdu maš primere)
topovi, modern age, squad leaderji znajo bit vsi kul če so fajn izvedeni, ampak dvomim da bodo uspeli zadovoljiti vse nergaške PC igralce
tole pojavljanje pri soigralcih je kul! nekako prisili squad da dela kot more
mape bi lahko bile malenkost večje ampak bi potem rabu 64 igralcev omejitev, kar bi znal bit problem pri vsej tej uničljivosti
ostalo pa ja, optimizacija
PC only ne bo, da ni prona je kul zarad sniperjev, letala bi lahko bla ampak moderna letala so čist prehitra za neko življensko mapo, mogoče da bi mel podobno kot zdj za tist UAV ampak samo prelet, letalonosilka bi bla kul, prav tako več ladij
ranking system in nagrade so čist kul, mogoče edin pogrešam da bi recimo pol za vsak level (ko ni več drugih unlockov) dobiv 1% močnejše metke/oklep
"feeling" je stvar okusa
uničujoče stavbe bojo ("teaser", nekje po 20 slajdu maš primere)
topovi, modern age, squad leaderji znajo bit vsi kul če so fajn izvedeni, ampak dvomim da bodo uspeli zadovoljiti vse nergaške PC igralce
tole pojavljanje pri soigralcih je kul! nekako prisili squad da dela kot more
mape bi lahko bile malenkost večje ampak bi potem rabu 64 igralcev omejitev, kar bi znal bit problem pri vsej tej uničljivosti
ostalo pa ja, optimizacija
McGregorSL ::
Zakaj kompliciranje?
Pač napisal sem moj "wishlist"... ker igre spremljam že dolgo. BF serijo tudi spremljam od začetka (bf1942) vidim kaj se da in kaj ne.
Npr. v 1942 sniperji niso bili problem... pa tut v BF2 nisem imel občutka, da bi me sniperji motili... pa je tudi bil prone vključen... Sploh pa brez prone to ni vojaška taktična igra ampak bolj nažiganje v stilu "cod". Za sniperje je odličen counter... vozila. Sploh pa sniperji kot sem omenil ne bi smeli imeti svoj personal artilery. Kvečejmu Squad leader, ki je samo en lahko zahteva in commander potrdi ali pa ne...
Ja ene par map morskih bitk z ladjami bi bilo super.
Za letala bi komot naredil pač še enkrat večjo mapo brez posebnega terena (itak rabiš sam zrak za letet), ki bi bil okoli osnovne mape in kamor pač pešadija in tanki ne bi morali zaiti (minsko polje al karkoli).
Lahko bi tudi izboljšali/nadgradili način titan z kakšnimi podobnimi "objectivi"... ni nujno da so leteče ladje... lahko pa so močne utrdbe, ki jih je potrebno zasest ali vojaške baze ali Radio towerje, letališča... ali celo zavzet nasprotnikovo letalonosilko (ali pač uničit, rešit talce, or whatever...)
Mogoče je tut obdobje zgrešeno. Samo po drugi strani pa se v tem obdobju poznajo največje luknje v zgradbah :)
Pa ja kompliciram... zakaj ne bi vsaj ena igra mal bolj komplicirana (mislim podrobna z veliko malenkosti in MP globino) ker itak že imamo vse ostale (pač so izjeme seveda), ki so brainless. Tut RP element je zame pomemben v FPSjih.
lp
~McG
Pač napisal sem moj "wishlist"... ker igre spremljam že dolgo. BF serijo tudi spremljam od začetka (bf1942) vidim kaj se da in kaj ne.
Npr. v 1942 sniperji niso bili problem... pa tut v BF2 nisem imel občutka, da bi me sniperji motili... pa je tudi bil prone vključen... Sploh pa brez prone to ni vojaška taktična igra ampak bolj nažiganje v stilu "cod". Za sniperje je odličen counter... vozila. Sploh pa sniperji kot sem omenil ne bi smeli imeti svoj personal artilery. Kvečejmu Squad leader, ki je samo en lahko zahteva in commander potrdi ali pa ne...
Ja ene par map morskih bitk z ladjami bi bilo super.
Za letala bi komot naredil pač še enkrat večjo mapo brez posebnega terena (itak rabiš sam zrak za letet), ki bi bil okoli osnovne mape in kamor pač pešadija in tanki ne bi morali zaiti (minsko polje al karkoli).
Lahko bi tudi izboljšali/nadgradili način titan z kakšnimi podobnimi "objectivi"... ni nujno da so leteče ladje... lahko pa so močne utrdbe, ki jih je potrebno zasest ali vojaške baze ali Radio towerje, letališča... ali celo zavzet nasprotnikovo letalonosilko (ali pač uničit, rešit talce, or whatever...)
Mogoče je tut obdobje zgrešeno. Samo po drugi strani pa se v tem obdobju poznajo največje luknje v zgradbah :)
Pa ja kompliciram... zakaj ne bi vsaj ena igra mal bolj komplicirana (mislim podrobna z veliko malenkosti in MP globino) ker itak že imamo vse ostale (pač so izjeme seveda), ki so brainless. Tut RP element je zame pomemben v FPSjih.
lp
~McG
Bor H ::
Sej razumem tvoje želje ampak mislim da recimo s trenutnim sistemom upgrejdov ni nč narobe, realnega letala pa v moderni igri ne moreš met, ker ni lih hec da preletiš celo mapo v treh sekundah. Sploh je pa tko da če preveč zakomplicirajo in naredijo še PC Only je to totaln finančni polom.
McGregorSL ::
Če bi bil špil dobr in res, da bi lahko rekl "wow" (pa ne sam zarad grafike) bi tut marsikateri konzolaš pač na PC špilal. Sej razumem, da ne more bit realnih letal pa tut vem da BF nikoli ni bil povsem realen (hvala)... ampak reaktivna letala smo imeli že v vietnamu in tut v BF2 in so čist zadovoljivo funkcionirala. Seveda nadgradnja bi bila dobrodošla. Res pa da najbolje je bilo v BF1942 ko si celo lahko ta velik bombnik pilotiral, medtem ko je tvoj soborec streljal iz stranskih kupol ...epic.
Tok da na hitro vzletiš in letiš cca 20s naravnost preden moraš obrnt bi pa že lahko naredil... sej pravim magar s conam kjer se lahko samo leti.
PS pa tut če so večje razdalje bi mogoče bolj prišli do izraza transporti kot so APC,jeepi in transport helikopterji...
lp
~McG
Tok da na hitro vzletiš in letiš cca 20s naravnost preden moraš obrnt bi pa že lahko naredil... sej pravim magar s conam kjer se lahko samo leti.
PS pa tut če so večje razdalje bi mogoče bolj prišli do izraza transporti kot so APC,jeepi in transport helikopterji...
lp
~McG
Zgodovina sprememb…
- spremenil: McGregorSL ()
def0r ::
Tudi ce bi bil nek wau, bi bila prodaja 5x manjsa ce bi bil PC exclusive. Moras razumeti da je vec in vec ljudi ki nimajo gamerskih racunalnikov in imajo izkljucno konzole. V ameriki je to bolj razvidno ker je vec populacije odrascalo z konzolami kakor pri nas:)
Bor H ::
Uh sej res, bombnik!
Če želiš "PC grafiko" potem konzolaši ne bodo mogl špilat na svojih pisarniških PCjih/laptopih, tudi če bi bilo razmerje med konzolami in PCjem dokaj enakomerno bi skrču prodajo na verjetno manj kot četrtino trenutne.
Edina varianta, ki jo vidim, je podpora modom na PCju in naj potem skupnost nardi kar hoče.
Če želiš "PC grafiko" potem konzolaši ne bodo mogl špilat na svojih pisarniških PCjih/laptopih, tudi če bi bilo razmerje med konzolami in PCjem dokaj enakomerno bi skrču prodajo na verjetno manj kot četrtino trenutne.
Edina varianta, ki jo vidim, je podpora modom na PCju in naj potem skupnost nardi kar hoče.
Spock83 ::
Sej razumem tvoje želje ampak mislim da recimo s trenutnim sistemom upgrejdov ni nč narobe, realnega letala pa v moderni igri ne moreš met, ker ni lih hec da preletiš celo mapo v treh sekundah. Sploh je pa tko da če preveč zakomplicirajo in naredijo še PC Only je to totaln finančni polom.
Do sedaj so kar dobro prodajali. COD je tudi finančni polom? :D Dokler se vrti vse okoli multiplayerja nikoli ne bo finančni polom. Razen če je drek od igre.
Bor H ::
Ko sta prva BF in COD (ter UT, Quake itd.) prišla ven, še ni bilo konzol oz. niso ravno imele dostopa do interneta. Edina platforma za spletne streljačine je bil takrat PC, danes to ni več res, čeprav je miš+tipkovnica za streljačine bolj primerna od ploščka. Torej ja, PC only AAA naslov težko uspe, še posebej če se zakoplje v kake ekstreme. Edina svetla izjema tega se mi zdi Civilizacija 5, pa še za to fani jamrajo da so jo poneuml.
Rotaidal ::
This is it! We are very excited to announce the first details on Battlefield 3 and to kickstart the preorders for the Limited Edition!
Battlefield 3 is the true successor to Battlefield 2. Beyond our signature multiplayer, we have also included a full single-player campaign and a co-op campaign – all straight out of the box. As for fan favorite features, how does the return of jets, prone, and 64-player multiplayer (on PC) sound? All this built with our powerful new game engine Frostbite 2, which you'll hear and see a lot of in the months leading up to launch. For the full reveal on Battlefield 3, stay tuned for links to our cover stories hitting the gaming press throughout February, starting with Game Informer right now.
Battlefield 3 ships Fall 2011 -- includes jets, prone, and 64 player multiplayer!
http://blogs.battlefield.ea.com/Default...
BF3 will be using the Frostbite 2.0 engine. This engine is commonly thought to be the engine behind BF:BC - BF:BC2. However, DICE has made it clear that no games have ever used the technology of Frostbite 2. Frostbite 2 will probably offer the best environmental, audio, and graphical advancements in a multi-console game ever. Better yet, Battlefield 3 will be the one to lead the new engine technology. Expectations of the engine are based off of previous improvements from 1.0 - 1.5, expect better sound, better physics, a more destructable environment, improved textures, and real-time weather changing.
Battlefield 3 is expected to be set in the modern warfare era. Expected factions include the US military, Middle Eastern Coalition, China, and/or Russia. The maps are expected to be larger than BC2 maps with more vehicles and game play improvements over past Battlefields.
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: bluefish ()
Berserker ::
Pomorske bitke v modernih časih ? Preprosto nemogoče, ker večina bojnih ladij je danes oborožena z raketnimi sistemi, tako se nasprotnikove ladje sploh ne srečajo. Letalonosilka je tudi bedarija, za zračne enote sta najbolj smiselna A10 ter Su25. V vozilih bi lahko bilo malo več teamplay, ker ponavadi se najde inžiner ki dela pravi pokol z tankom, namesto tega bi morali tank obladovat trije igralci(driver, gunner, commander-spoter)
.
.
McGregorSL ::
Pomorske bitke v modernih časih ? Preprosto nemogoče, ker večina bojnih ladij je danes oborožena z raketnimi sistemi, tako se nasprotnikove ladje sploh ne srečajo. Letalonosilka je tudi bedarija, za zračne enote sta najbolj smiselna A10 ter Su25. V vozilih bi lahko bilo malo več teamplay, ker ponavadi se najde inžiner ki dela pravi pokol z tankom, namesto tega bi morali tank obladovat trije igralci(driver, gunner, commander-spoter)
.
Lahko bi naredil da ima pač ena ladja rakete druga pa topove in obe na podoben način merita... sej ne rabi bit to simulacija... lahko bi pa bile samo manjše ladje in pa čolni...
Zakaj pa ne bi mogel biti način npr. kot titan mode iz bf2142 in namest titana ima vsaka stran letalonosilko, katero pač treba uničit in je vodljiva... mapa pa bi bila morska z otoki in raznimi manjšimi cilji (npr radar, raketni ščit ipd)... laahko bi uporabili tudi transportne helikopterjei n čolne za napad... pač ne rabimo imet čisto vse nove opreme ali... ker atomska bomba je tut pač v tej dobi ...
Trije v tanku je že bolj simulacija... in pomoje da ne bi bilo dobro... 2 sta že čisto vredu... samo pomoje da gunner bi moral imeti večjo vlogo...npr. kot si rekel gunner-spotter-commander. Pa dobro bi bilo če bi ljudje imeli animacijo ko gredo v vozila in iz njih ne pa da se lahko pred explozijo rešiš enostavno z 0 milisekundnim "bail outom" + inžinirji bi dvakrat premislili za popravilo tanka sredi bitke, ce bi rabili 2 sekunde za iztop iz njega (že 2 sekunde je hitr ... pač na primer)
lp
~McG
Zgodovina sprememb…
- spremenil: McGregorSL ()
Robert_S ::
Ja , pa v helijih bi mogl imet starup proceduro , ko bi končno zalaufu motorje , bi blo glih konec runde
BushMonster ::
jaz pa upam da bo hardcore več različnih game modov npr.iz bfbc2 conquest pa rush pa iz bf2142 titan samo z drugačnim okoljem namesto vesolske ladje bi napadal otok ali letalonosilko ali pa samo nasprotnikovo bazo in pa nov mod ki bi se mu reklo dogfight in bi imel ogromno letal in helikopterjev in nebi imel drugih objectivov razen tega da pobiješ čim več nasprotnikov za na konec pa upam da bo podoben rank up sistem kot v bf2 razen mogoče malo več rankov in pa takšne medalje in pa ribbone kot v bf2 le malo več da bi jih bilo
Berserker ::
Vse kar ste napisali je preveč podobno Battlefield 1942 in ww2 scenarijem. Sprijaznite se da sodobna zgodovina ne temelji več na mornarici ampak je vse v zraku ter kopenskim bojem recimo SU34 lahko svoje tarče uniči na 250km daleč. NATO je Srbska letala uničil na 120km in potem bi vi dogfighte dali na 5x5km mape ? Raje naj dodelijo letalstvo kot airsuport squad leader-jem.
Pyr0Beast ::
Battlefield 3 - everything that battlefield 2 wasn't.
BF2 je imel co-op mod. Zadeva je legendarna. Tako kot 1942 serija.
BF2 je imel co-op mod. Zadeva je legendarna. Tako kot 1942 serija.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
McGregorSL ::
Vse kar ste napisali je preveč podobno Battlefield 1942 in ww2 scenarijem. Sprijaznite se da sodobna zgodovina ne temelji več na mornarici ampak je vse v zraku ter kopenskim bojem recimo SU34 lahko svoje tarče uniči na 250km daleč. NATO je Srbska letala uničil na 120km in potem bi vi dogfighte dali na 5x5km mape ? Raje naj dodelijo letalstvo kot airsuport squad leader-jem.
Sej pravim lahko gremo tudi do extremov ker tanki in topovi lahko streljajo preko 10km, ljudje v bazi bi pa pritiskali gumbe za jedrske bombe, letalo kot praviš bi z 250km spustil raketo in uplinil celo mapo...
Sploh to ni simulacija in kot so že, lahko brez problemov vključijo vse ... še posebej želim letala, ker brez nekih letal to ni BattleField igra...nasploh BF serija mi je ravno zato všeč, ker lahko upravljaš z vozilom, ki ga vidiš v igri... niti približno ne želim še eno pobijačino z infantry only in cod stilom skakanja in brezglavega letanja...
PS Le kaj bi američani počeli brez mornarice v iraqu??? Brez letalonosilke se ne premaknejo... Kaj misliš koliko jerskih podmornic se mota po svetu z "win" gumbom??
PPS srbom je tut ratal na skor point bank sestrelit nevidno letalo v istem času... :D
PPPS po tretji strani pa sem že naveličan te moderne dobe vojskovanja... naj nardijo še kakšen bolj extremni battlefield... al pač daljno prihodnost ali z nezemljani ali pa čisto novo igro BF 1942 z novo grafiko, destruction, večjimi mapami... možnosti je več kot je bilo...
Pyr0Beast ::
Imaš bf 2142.
Pa so orožja slabša ko iz Bf2. Tam res NIČ ne zadaneš :)
Pa so orožja slabša ko iz Bf2. Tam res NIČ ne zadaneš :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Robert_S ::
To bo blo treba met spet ful močno mašino ,za 64 folka . Upam na tele mape : Karkand , Road to Tralalabad ,Gulf of Oman ,Wake Island.
BigWhale ::
Letala so imo res traparija. Ze sam flight model je bil v BF2 en smeh. Si odletel previsoko v zrak in se je letalu zmesalo in med zavijanjem si vklucil after burner, pa je letalo hitreje zavilo. To se v arkadni igri zgleda trapast.
st0jko ::
**moj podpis pod McGregorSL-jev wishlist.
Ah.. Sanjam o battlefieldu kjer je resnično težko pilotirat, sploh heli. Pri BC2 vsako tele lahko leti, pri desert combat modu za bf1942 pa večini še vzletet ni uspelo. Povrh vsega pa še letet ne moreš normalno, ker je pilotiranje tako "dumbed down" da se še močno v stran ne moreš nagnit, ker bi nubje (konzolaši) prehitro popadali iz zraka.
Še najbolje bi bilo, če ne more vsak nub dobit letala ali helikopterja, dokler ne naredi nekega treninga, ki pa mora bit dovolj zajeban, da ga ne naredi vsak v minuti in 6 sekund, in da tisti, ki ima potrebne kvalifikacije, potem resnično zna letet.
Recimo lahko bi bila klasa "Pilot", kjer se spawnaš v pilotski obleki z samo M9. Ne pa da vsak mimoletči recon lahko vzame heli.
Ampak ne.. dons mora bit zahtevnost na nivoju 8 mesecev starega šimpanza z nerazvito desno roko.
Tudi snipanje bi lahko imelo vsaj malo vetra, totalno nenatančnost v stoječem položaju in največjo v pronu, da nebodo vsi samo po grmih čepeli in se šli ostrostrelca. Mogoče še 3 sekunde mountanja orožja ko se uležeš. Treba noge pod puško raztegnit, ali kaj podobnega. Magari je potem zadetek z m95 lahko instakill, ne pa da je tako preprosto strelat, da je treba sovraga 2x zadet v trup, da izdahne, in to z orožjem ki zmore onesposobit oklepno vozilo na kilometer+.
Se še odločam če prednaročim.
Ah.. Sanjam o battlefieldu kjer je resnično težko pilotirat, sploh heli. Pri BC2 vsako tele lahko leti, pri desert combat modu za bf1942 pa večini še vzletet ni uspelo. Povrh vsega pa še letet ne moreš normalno, ker je pilotiranje tako "dumbed down" da se še močno v stran ne moreš nagnit, ker bi nubje (konzolaši) prehitro popadali iz zraka.
Še najbolje bi bilo, če ne more vsak nub dobit letala ali helikopterja, dokler ne naredi nekega treninga, ki pa mora bit dovolj zajeban, da ga ne naredi vsak v minuti in 6 sekund, in da tisti, ki ima potrebne kvalifikacije, potem resnično zna letet.
Recimo lahko bi bila klasa "Pilot", kjer se spawnaš v pilotski obleki z samo M9. Ne pa da vsak mimoletči recon lahko vzame heli.
Ampak ne.. dons mora bit zahtevnost na nivoju 8 mesecev starega šimpanza z nerazvito desno roko.
Tudi snipanje bi lahko imelo vsaj malo vetra, totalno nenatančnost v stoječem položaju in največjo v pronu, da nebodo vsi samo po grmih čepeli in se šli ostrostrelca. Mogoče še 3 sekunde mountanja orožja ko se uležeš. Treba noge pod puško raztegnit, ali kaj podobnega. Magari je potem zadetek z m95 lahko instakill, ne pa da je tako preprosto strelat, da je treba sovraga 2x zadet v trup, da izdahne, in to z orožjem ki zmore onesposobit oklepno vozilo na kilometer+.
Se še odločam če prednaročim.
keks?
BigWhale ::
glistovje ::
**moj podpis pod McGregorSL-jev wishlist.
Ah.. Sanjam o battlefieldu kjer je resnično težko pilotirat, sploh heli. Pri BC2 vsako tele lahko leti, pri desert combat modu za bf1942 pa večini še vzletet ni uspelo. Povrh vsega pa še letet ne moreš normalno, ker je pilotiranje tako "dumbed down" da se še močno v stran ne moreš nagnit, ker bi nubje (konzolaši) prehitro popadali iz zraka.
Še najbolje bi bilo, če ne more vsak nub dobit letala ali helikopterja, dokler ne naredi nekega treninga, ki pa mora bit dovolj zajeban, da ga ne naredi vsak v minuti in 6 sekund, in da tisti, ki ima potrebne kvalifikacije, potem resnično zna letet.
Recimo lahko bi bila klasa "Pilot", kjer se spawnaš v pilotski obleki z samo M9. Ne pa da vsak mimoletči recon lahko vzame heli.
Ampak ne.. dons mora bit zahtevnost na nivoju 8 mesecev starega šimpanza z nerazvito desno roko.
Tudi snipanje bi lahko imelo vsaj malo vetra, totalno nenatančnost v stoječem položaju in največjo v pronu, da nebodo vsi samo po grmih čepeli in se šli ostrostrelca. Mogoče še 3 sekunde mountanja orožja ko se uležeš. Treba noge pod puško raztegnit, ali kaj podobnega. Magari je potem zadetek z m95 lahko instakill, ne pa da je tako preprosto strelat, da je treba sovraga 2x zadet v trup, da izdahne, in to z orožjem ki zmore onesposobit oklepno vozilo na kilometer+.
Se še odločam če prednaročim.
/uščipnil Stojko-ta da se zbudi iz svojih mokrih sanj
fantje če iščete popolno/realno igrico je ni. Žal.
če boš pa iskal napake v vsaki igrici , ti ne bo nikoli noben špil dobr.
če si pa realist , igre pač niso zate. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: glistovje ()
Berserker ::
in to z orožjem ki zmore onesposobit oklepno vozilo na kilometer+.
A to govoris o minometu? ;>
Ne ima čisto prav, M95 , M107 so protimaterialne ostrostrelne puške na dolge razdalje.
Protimaterialna ostrostrelna pu%C5%A1ka @ Wikipedia
BigWhale ::
in to z orožjem ki zmore onesposobit oklepno vozilo na kilometer+.
A to govoris o minometu? ;>
Ne ima čisto prav, M95 , M107 so protimaterialne ostrostrelne puške na dolge razdalje.
Protimaterialna ostrostrelna pu%C5%A1ka @ Wikipedia
A si prvo alinejo prebral?
- neoklepnih in lahko oklepljenih vojaških vozil,
Dandanes je lahko oklepljeno vozilo hummer in pogojno kak APC. Drugo je pa ze pretrdo. Tankov, pa sploh ne bi omenjal. Ze res, da mu postrelis vso dodatno opremo kar jo ima, ampak not pa ne prides in ne ustavis ga. :)
McGregorSL ::
BF ni in ne skuša bit simulacija. Če ti to ni všeč, pač igre ne kupuj.
Sicer se strinjam, da BF ni bila simulacija... in tudi prav je tako ker simulacije so ponavadi dolgočasne. Ampak nekje vmes je pa lahko. Samo s tazadnjo različico battlefielda so tehtnico močno prevesili na stran "arkade". Imamo veliko že narejenih "arkad" in Battlefield (po mojem mneju) bi lahko bil zabavna simulacija, ki je drugačen od drugih "deatmatch" FPSjev. Pa ne dejasko simulacija ampak vsaj nekaj težavnosti/realizma. Vedno znova se moramo "fan base" kregati z razvijalci zakaj poneumljajo špile in odstranjuje dobere funkcije.
Primerov je veliko... npr. "prone", ... ( ne bi zgubljal besed zakaj..)
BF1942,vietnam sta bila izjemno bolj zabavna kor BC2 ... tut bf2,bf2142 sta imela svoje čare
če bi vse Battlefield igre v seriji primerjali bi bil BC2 nekje na repu z Battlefield Heroes.
Nej naredijo Battlefield igro ne pa wannabe COD/quake pobijačino...teh je že preveč
nič osebnega, sam moje mnenje
~McG
PARTyZAN ::
Sori, samo tvoj fetiš na doktorat-style vožnjo helikopterja/letala meni zveni dolgočasno.
BushMonster ::
jaz upam da bo podobna igra kot battlefield 2 le da bi imel statistiko OROŽJA koliko si jih ubil z enim orožjem, zelo všeč so mi zvezde za orožje iz bfbc2 upam da bodo tudi velike mape kot v bf2 in vozila in do sedaj sem imel občutek teamplaya samo v bf2, K/D ratio in število killov in smrti pa lahko zaradi mene dajo stran
Berserker ::
Meni so statistike cool, vsaj veš kaj si dosegel pa kakšne trofeje pa medalje si dobil, pron je samo še večja podpora za sniperje, če že morajo bit sniperji naj jim dajo limit number ali pa moraš imeti vsaj nekaj izkušenj (recimo določen level in splošno dober accuracy z vsemi puškami).
DOOM_er ::
jebeš levle. Nej dajo isti sistem z nagradami kot je bil v bf2 samo naj bo malo manj pik za nadaljevanje do naslednjega čina. Meni osebno je po 3h letih igranja uspelo prilesti do te mere da me čaka samo še 2 unlocka. Uni badgi nagrade pri bf2 so pure win ker ne vplivajo na samo igro, ampak so samo pokazatelj tega kako je dejansko nekdo dober. CoD, BC2 sranje od točkovanja naj vržejo v koš. Če bom hotel igrat mmorpg si bom reaktiviral Wow, nočem levlanja še pri streljačinah.
Robots will steal your job. But that's OK
chucki ::
DOOM_er se popolnoma strinjam s tabo, ampak kako boš to dopovedal ljudem, ki niso igrali bf2 po več 100 ur. Sam sem ga igral 1200ur+ in vem o čem govoriš. Že komentarji o sniperjih me nasmejijo, ker ne vejo kako je to v bf2, ker ga primerjajo z bad company 2.
PNG ::
Woah, slike zgoraj zgledajo fenomenalno. Upam, da ukinejo statistiko in te zvezdice in ne vem kaj, ker sem bfbc2 na koncu še igral samo zato, da sem stisnil kakšen platinum ali dva kje. Kar ni poanta igre...vem, da ni nujno potrebno, samo osebno sem še proti koncu delal samo na tem. Tako da sem dosegel preko 40 platinumov in se mi je igra zagabila (no ja, sicer pa sem s svojimi 800 urami online več kot presegel replay value 50EUR + 5EUR specact + 13EUR vietnam...).
Že dolgo časa se mi zdi suša na PCju, sedaj pa pride crysis 2 in BF3. I'm sold for a few years :)
Že dolgo časa se mi zdi suša na PCju, sedaj pa pride crysis 2 in BF3. I'm sold for a few years :)
AngelOfDeath ::
**moj podpis pod McGregorSL-jev wishlist.
Ah.. Sanjam o battlefieldu kjer je resnično težko pilotirat, sploh heli. Pri BC2 vsako tele lahko leti, pri desert combat modu za bf1942 pa večini še vzletet ni uspelo. Povrh vsega pa še letet ne moreš normalno, ker je pilotiranje tako "dumbed down" da se še močno v stran ne moreš nagnit, ker bi nubje (konzolaši) prehitro popadali iz zraka.
Še najbolje bi bilo, če ne more vsak nub dobit letala ali helikopterja, dokler ne naredi nekega treninga, ki pa mora bit dovolj zajeban, da ga ne naredi vsak v minuti in 6 sekund, in da tisti, ki ima potrebne kvalifikacije, potem resnično zna letet.
Recimo lahko bi bila klasa "Pilot", kjer se spawnaš v pilotski obleki z samo M9. Ne pa da vsak mimoletči recon lahko vzame heli.
Ampak ne.. dons mora bit zahtevnost na nivoju 8 mesecev starega šimpanza z nerazvito desno roko.
Tudi snipanje bi lahko imelo vsaj malo vetra, totalno nenatančnost v stoječem položaju in največjo v pronu, da nebodo vsi samo po grmih čepeli in se šli ostrostrelca. Mogoče še 3 sekunde mountanja orožja ko se uležeš. Treba noge pod puško raztegnit, ali kaj podobnega. Magari je potem zadetek z m95 lahko instakill, ne pa da je tako preprosto strelat, da je treba sovraga 2x zadet v trup, da izdahne, in to z orožjem ki zmore onesposobit oklepno vozilo na kilometer+.
Se še odločam če prednaročim.
V bf2 se mi je pač zabavno zdelo pilotirati helija. Problem je bil samo v tem da so ti kopiloti ven poskakali, ko si začel malo manevrirat ;)
In imel si serverje, kjer ni mogel vsak pilotirat avionov in helijev. Si rabil določen rank zato...
edit: Slovnica
globoko grlo ::
itak, pedri skorumpirani in ritolizniki + ritopiki bojo orgazmiral pri beti, mi bomo pa na suh drqal Q