» »

[c#] Kako se lotiti pisanja programa

[c#] Kako se lotiti pisanja programa

japol ::

Imam idejo, imam spisan program po delih,... Kako pa naj se lotim pisanja celotnega programa, kje naj začnem, shema,... Kje začeti,...

Mitja Bonča ::

hmm.. težko vprašanje. Če imaš zadostno znanje o programiranju, potem to niti ni tako zelo težko (ker pač imaš že izkušnje), v nasprotnem primeru pa je.
Odvisno za kakšen program gre, če boš povedal kaj več, ti lahko svetujem. Resnično je ogromno poti, pač odvisno za kaj gre.

Mitja

japol ::

Imam že pripravljene slike, baze,... Čem kar začeti pri prvem elementu in pisati kodo in potem do nalsednjega, ali si najprej postavim menije,... ker se mi zdi da bo problem kako vse to spravit na form. Ali začnem pisati Class-e za vsak element, in ko jih imam narejena za vse, potem združim,...?

Ima kdo kakšen primer kako zgleda Design Document?

Še ena stvar: Kako programerji rešujejo naslednjo zadevo: imam panel na katerem bo slika in ob sliki textboxi, ko bo uporabnik kliknil na drug button, se bo prikazal drugi panel z drugo sliko in drugimi textboxi, idt.( takih panelov naj bi bilo cca 8). Lahko take stvari rešujem z panel.Hide(); da v bistu tisti panel ki ga rabim prikažem, ostale skrijem. Je še kakšna druga možnost? Kaj priporočaš?

darkolord ::

Čem kar začeti pri prvem elementu in pisati kodo in potem do nalsednjega, ali si najprej postavim menije,... ker se mi zdi da bo problem kako vse to spravit na form. Ali začnem pisati Class-e za vsak element, in ko jih imam narejena za vse, potem združim,...?
Čist odvisno, kakšen način ti je ljubši. Načeloma je najlažje, če si najprej razrede in njihove relacije nastaviš, potem jih pa napolniš s kodo - če začneš s formami, se velikokrat ne obnese ravno dobro (prihaja do veliko sprememb)

overlord_tm ::

Jaz bi naprej zacel pri tistem delu, katerega smatras za najtezjega. Ponavadi je to kaj iz backenda. Ko ti vsi classi delujejo, lahko naklikas GUI in vse pozvezes :)

Ericssony ::

overlord_tm je izjavil:

...lahko naklikas GUI in vse pozvezes...

Rezultat pa bo: UX = 0

overlord_tm ::

Ericssony je izjavil:

overlord_tm je izjavil:

...lahko naklikas GUI in vse pozvezes...

Rezultat pa bo: UX = 0


Ker? Se vedno bolje program ki dela in ima zanic GUI, kot program z lepim GUIjem, ki se sesuje ob vsakem kliku :)

Ericssony ::

Hotel sem samo povedati, da je tudi sama uporabniška izkušnja pomembna, če je aplikacija namenjena uporabi večim različnim uporabnikom. Enostavno je "naklikati" UI, ki se tebi zdi enostaven ter uporaben - saj "ti" kot programer ga razviješ in veš natančno kako deluje.
Problem nastane, ko program začnejo uporabljati še drugi uporabniki. Program, ki dela a ga uporabnik ne zna uporabljati je slab program...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako pa vi programirate?

Oddelek: Programiranje
162614 (1488) jype
»

MWC: Jolla pokazala predogled Sailfish 2.0

Oddelek: Novice / Android
209881 (7169) MrStein
»

Pulzno klicanje VS Tonsko Klicanje

Oddelek: Zvok in slika
132120 (1925) veso266
»

začetki programiranja

Oddelek: Programiranje
357294 (5369) Mavrik
»

Grafični vmesnik c++

Oddelek: Programiranje
151288 (1048) snow

Več podobnih tem