Forum » Loža » Clio 1.5 dci ne vžge - topel
Clio 1.5 dci ne vžge - topel
aleks_oni ::
Prijatelji!!
Imam težavo. Clio II 1.5. dci mi normalno zažene ko je mrzel motor. Tudi po 20km vžge. Ko pa se peljem in se ponovno ustavim in vgasnem motor pa noče zagnat motorja - ne zaštarta. Motor zaganja, a ne zažene. Bil sem na sevisu, a vedno, ko je tam je hladen in vžge. Pred kratkim sta bili obnovljeni dve šobi, bosh črpalka je bila preverjena. Vžge tudi takrat, ko ga pustim cca 30 min, zaklenem in ponovno odklenem. Med vožnjo ni težav.
Premišljujem ali je mogoče senzor na gredi, ali bosh črpalka, ali pa ključ.
Lahko kdo pomaga ali ima kdo podobne izkušnje?
Imam težavo. Clio II 1.5. dci mi normalno zažene ko je mrzel motor. Tudi po 20km vžge. Ko pa se peljem in se ponovno ustavim in vgasnem motor pa noče zagnat motorja - ne zaštarta. Motor zaganja, a ne zažene. Bil sem na sevisu, a vedno, ko je tam je hladen in vžge. Pred kratkim sta bili obnovljeni dve šobi, bosh črpalka je bila preverjena. Vžge tudi takrat, ko ga pustim cca 30 min, zaklenem in ponovno odklenem. Med vožnjo ni težav.
Premišljujem ali je mogoče senzor na gredi, ali bosh črpalka, ali pa ključ.
Lahko kdo pomaga ali ima kdo podobne izkušnje?
Pyr0Beast ::
Motorček prostega teka ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
MadMax ::
Kje ima dizl motorček prostega teka?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Pyr0Beast ::
DCi, oj te vrag :3
Preveri če nimaš vode v filtru goriva.
Kako se sliši to zaganjanje ? Bati kej kresajo ali čisto nič. Kaj če pritisneš na gas do daske ko vžigaš. Imaš to elektronske ventile ali je vse še mehansko ?
Možno je da imaš 'idle' limit nastavljen prenizko, taka mašina se tudi precej trese v prostem teku, ali pa je okvarjena bosch pumpa, ki ne odpre goriva do kraja, ko se motor zaganja.
Možno je tudi da je selenoid v okvari (pri bosch pumpi)
Preveri če nimaš vode v filtru goriva.
Kako se sliši to zaganjanje ? Bati kej kresajo ali čisto nič. Kaj če pritisneš na gas do daske ko vžigaš. Imaš to elektronske ventile ali je vse še mehansko ?
Možno je da imaš 'idle' limit nastavljen prenizko, taka mašina se tudi precej trese v prostem teku, ali pa je okvarjena bosch pumpa, ki ne odpre goriva do kraja, ko se motor zaganja.
Možno je tudi da je selenoid v okvari (pri bosch pumpi)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
aleks_oni ::
Avtomobil je bil na servisu - na računalniku ni pokazalo nobene napake, ko se avto lepo zažene.
Glede trosenja motorja, ko ga zaganjam pa ni opazit razlike-zaganja tako, kot da je ok. Ko pritiskam stopalko, pa ga hoče zagnat, ampak neuspešno.
Boš pumpa je imelatisto diagnostiko pretočnosti in za opilke so pogledali, če bi mogoče kam zašli v pumpo.
Glede trosenja motorja, ko ga zaganjam pa ni opazit razlike-zaganja tako, kot da je ok. Ko pritiskam stopalko, pa ga hoče zagnat, ampak neuspešno.
Boš pumpa je imelatisto diagnostiko pretočnosti in za opilke so pogledali, če bi mogoče kam zašli v pumpo.
Pyr0Beast ::
mah
Glede na to da ti elektronika ni našla nič se nanjo ne zanašaj.
Poglej če ti slučajno pumpa ne vleče zrak na katerem izmed spojev. Cevke bi morale biti prozorne in vsak mehurček bi se moral jasno videti.
Gas pedal potisni do kraja in zaverglaj, na nekaterih pomaga če ga 'pumpaš'. Pa sklopko not da se mašina ne matra dodatno menjalnika vrtet.
Če imaš ročno pumpico za gorivo, kar napumpaj.
Glede na to da ti elektronika ni našla nič se nanjo ne zanašaj.
Poglej če ti slučajno pumpa ne vleče zrak na katerem izmed spojev. Cevke bi morale biti prozorne in vsak mehurček bi se moral jasno videti.
Gas pedal potisni do kraja in zaverglaj, na nekaterih pomaga če ga 'pumpaš'. Pa sklopko not da se mašina ne matra dodatno menjalnika vrtet.
Če imaš ročno pumpico za gorivo, kar napumpaj.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
aleks_oni ::
No, to sem pred dnevi naredil - ko ni zagnal, sem se lotil ročne pumpice, ki je bila sicer mehka (sem pričakoval, da bo nabita in bolj trda). Ko sem stiskal pumpico, se je gorivo videlo kako prehaja skozi pumpo in videli so se tudi mehurčki (tu in tam kateri). Ni hotel zagnat. Pustil sem ga še nekaj minut, ga zaklenil in šel na kavo, potem sem ga moral potisnit cca 15metrov, ker je bil avto napoti drugim vozilom, zaženem in avto dela.
Bom pa še poskusil z pumpanjem, ko bo prišlo do težav,
Bom pa še poskusil z pumpanjem, ko bo prišlo do težav,
Pyr0Beast ::
če je pumpa čisto mehka, da ti roka kar notri pade, ti nekje zagotovo pušča ali pa imaš vakuum v sistemu. Sicer ne vem kako je vezano, vendar možen tudi zapacan glavni filter. Med delovanjem, v prostem teku je tako nekako srednje trda.
Navsezadnje, se je že dogajalo ga je puščala tudi pumpa sama :)
Če ima dodaten filter za gorivo v rezervoarju, ga spucaj. Natankaj pa avto do vrha.
že en mehurček v injektorju je dosti da se stvar ustavi. Ko pride enkrat zrak v bosch pumpo jo je treba odzračit ali pa boš verglal še in še.
Navsezadnje, se je že dogajalo ga je puščala tudi pumpa sama :)
Če ima dodaten filter za gorivo v rezervoarju, ga spucaj. Natankaj pa avto do vrha.
že en mehurček v injektorju je dosti da se stvar ustavi. Ko pride enkrat zrak v bosch pumpo jo je treba odzračit ali pa boš verglal še in še.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
SkIDiver ::
Preveri še cevi za povratni vod goriva, da ne vleče kje zrak notri. Preveri tudi okoli hitrih spojk, čeprav v bistvu ne boš ničesar videl. Nafta ne bo ven tekla ampak se bo umikala, ker bo zrak vleklo notr v cevi in ne nafto iz cevi.
El Barto ::
Mehurčki ne ovirajo pretirano - sodelavcu je nafte zmanjkalo v Meganu 1.5dCi, pa sva natankala eno kantico, sicer je ostalo še malce mehurčkov, vendar je vžgal in se normalno odpeljal.
Jaz bi rekel, da je problem senzor položaja glavne gredi, mogoče tudi odmične (če ga ima).
Jaz bi rekel, da je problem senzor položaja glavne gredi, mogoče tudi odmične (če ga ima).
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
Zgodovina sprememb…
- spremenil: El Barto ()
Pyr0Beast ::
To je zato ker ima tista pumpa sposobnost prebaviti malenkost zraka. Samo ko pride enkrat v injektorje je tega špasa konec.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
PacificBlue ::
štarter, oksidirani kontakti pri varovalkah, tudi ključ..oz ključavnica..to bi se bli mozno vzroki..ali pa kaj narobe z elektroniko.
Isotropic ::
Prijatelji!!
Imam težavo. Clio II 1.5. dci mi normalno zažene ko je mrzel motor. Tudi po 20km vžge. Ko pa se peljem in se ponovno ustavim in vgasnem motor pa noče zagnat motorja - ne zaštarta. Motor zaganja, a ne zažene. Bil sem na sevisu, a vedno, ko je tam je hladen in vžge. Pred kratkim sta bili obnovljeni dve šobi, bosh črpalka je bila preverjena. Vžge tudi takrat, ko ga pustim cca 30 min, zaklenem in ponovno odklenem. Med vožnjo ni težav.
Premišljujem ali je mogoče senzor na gredi, ali bosh črpalka, ali pa ključ.
Lahko kdo pomaga ali ima kdo podobne izkušnje?
daj za foro mal drzi gas in probaj zalavfdat. pa ne spustit gasa sploh.
btw, je kaksna skrivnost, koliko stane obnavljanje dveh sob?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
aleks_oni ::
Prijatelji!!
Imam težavo. Clio II 1.5. dci mi normalno zažene ko je mrzel motor. Tudi po 20km vžge. Ko pa se peljem in se ponovno ustavim in vgasnem motor pa noče zagnat motorja - ne zaštarta. Motor zaganja, a ne zažene. Bil sem na sevisu, a vedno, ko je tam je hladen in vžge. Pred kratkim sta bili obnovljeni dve šobi, bosh črpalka je bila preverjena. Vžge tudi takrat, ko ga pustim cca 30 min, zaklenem in ponovno odklenem. Med vožnjo ni težav.
Premišljujem ali je mogoče senzor na gredi, ali bosh črpalka, ali pa ključ.
Lahko kdo pomaga ali ima kdo podobne izkušnje?
daj za foro mal drzi gas in probaj zalavfdat. pa ne spustit gasa sploh.
btw, je kaksna skrivnost, koliko stane obnavljanje dveh sob?
dve šobi sta že bili obnovljeni - a bi bilo potrebno še ostali dve.
Bom pa vse ostale stvari, ko avto ne bo zalaufal.
El Barto ::
Tale baje za ugodno ceno čisti in tudi obnavlja injektorje: http://www.itis.si/MEHANIKA-VINDER-VIND...
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
Zgodovina sprememb…
- spremenil: El Barto ()
Pyr0Beast ::
Zelo dvomim da je problem v injektorjih.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
valvoline1 ::
Oljni obrocki kaput.
K je mrzu vziga boljse ker nafta ima predgretje,k pa je avto ze segret svecke ne delajo in zato ne vziga. Poskusi ce se da grelne svecke direkt priklopit na akumulator,in ce bo takrat avto vzgal potem so ziher obrocki znucani.
K je mrzu vziga boljse ker nafta ima predgretje,k pa je avto ze segret svecke ne delajo in zato ne vziga. Poskusi ce se da grelne svecke direkt priklopit na akumulator,in ce bo takrat avto vzgal potem so ziher obrocki znucani.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: valvoline1 ()
Pyr0Beast ::
niti ne pri vseh.
Ne vem na kakšne oljne obročke folk misli.
Ne vem na kakšne oljne obročke folk misli.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
iro ::
Stakni senzor na gredi in če je umazan spucaj, drugače pa menjaj.
Če je ključ ti tista okrogla rdeča lučka ne vgasne ko daš kontakt.
Če je ključ ti tista okrogla rdeča lučka ne vgasne ko daš kontakt.
#000000 ::
Men je tko zezal Fiat UNO dizel, takrat (cca 17 let nazaj) je bilo treba menjat bosch pumpo.
aleks_oni ::
Ugotovili so kje se skriva napaka.
Prejšnji lastnik je uporabljal KURILNO OLJE (sledi v ceveh)- to je uradna različica uradnega Renault servisa - in zato avtomobil ne vžge. Rekli s, da bi moral menjat celi krogotok goriva (pumpa, cevi, dize,...)
Govoril sem s svojim mehanikom, ki pa mi je svetoval, da naj kupim nekakšen dodatek za nafto in naj vlijem v rezervoar in naj spraznim celega. Potem bi naj zamenjala dize in bi težava morala biti rešena.
A to gre skozi? Bo učinek?
Prejšnji lastnik je uporabljal KURILNO OLJE (sledi v ceveh)- to je uradna različica uradnega Renault servisa - in zato avtomobil ne vžge. Rekli s, da bi moral menjat celi krogotok goriva (pumpa, cevi, dize,...)
Govoril sem s svojim mehanikom, ki pa mi je svetoval, da naj kupim nekakšen dodatek za nafto in naj vlijem v rezervoar in naj spraznim celega. Potem bi naj zamenjala dize in bi težava morala biti rešena.
A to gre skozi? Bo učinek?
Pyr0Beast ::
Eh.
To nima veze.
To nima veze.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
aleks_oni ::
a je sploh kaj možno naredit, ker ne vžge? Glede tega da je bil kurilc noter? Ali je najbolje menjat avto?
#000000 ::
Tastare mašine baje niso imele problema s kurilcem, pač si mal večkrat menjal filtre, pri novejših pa fantje iz "stroke" :) to odsvetujejo.
Pyr0Beast ::
koliko km si ze naredil z njim od kar si ga kupil ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
aleks_oni ::
hja, fantje iz stroke bi najraje menjali vse po spisku. Ampak mene pa zanima finančna plat in če bi po TOTALNI menjavi vžigal brez problema.
Letnik je 2002, zakar mislim, da motor ne bi smel delat težav - vžig zafrkava kot nor.
Do sedaj sem naredil cca 400km in skuril polovico tanka.
Letnik je 2002, zakar mislim, da motor ne bi smel delat težav - vžig zafrkava kot nor.
Do sedaj sem naredil cca 400km in skuril polovico tanka.
Pyr0Beast ::
Skuri še preostanek. Mogoče menjaj filter za gorivo.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
pihec ::
zdravo
jst imam enakte težave zanima me kako si to rešil ali pa če kateri ve kaj bi bil problem?
jst imam enakte težave zanima me kako si to rešil ali pa če kateri ve kaj bi bil problem?
BorutK-73 ::
Problemi z vžigom ko je motor topel je bolezen pri Renaultu. Normalno je za to kriv sensor za temperaturo motorja.
Manu ::
Naj bi bil problematičen tipalo vztrajnika (ali senzor mrtve točke). Več na tem forumu.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
BorutK-73 ::
jl ::
Jaz imam sicer Megane bencinarja, ampak ko sem imel takšne simpotome (do sedaj 2x menjan), je bil senzor na mrtve točke - na odmični gredi. Hladen je normalno delal, ko se je segrel ni vžgal več in je bilo potrebno počakati, da se ohladi. Strošek 25 eur.
pihec ::
Če bi bilo senzor mrtve točke ali pa tipalo vztrajnika, bi na računalniku (testerju) zaznalo napako?
Manu ::
Tega ne vem. Ker pa imam podobne probleme, ko mi noče vžgat ko je motor topel bom to tipalo očistil in videl ali sem s tem rešil problem. Čakam na lepše vreme.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
pihec ::
DOOM_er ::
Ugotovili so kje se skriva napaka.
Prejšnji lastnik je uporabljal KURILNO OLJE (sledi v ceveh)- to je uradna različica uradnega Renault servisa - in zato avtomobil ne vžge. Rekli s, da bi moral menjat celi krogotok goriva (pumpa, cevi, dize,...)
Govoril sem s svojim mehanikom, ki pa mi je svetoval, da naj kupim nekakšen dodatek za nafto in naj vlijem v rezervoar in naj spraznim celega. Potem bi naj zamenjala dize in bi težava morala biti rešena.
A to gre skozi? Bo učinek?
kurilno olje in nafta sta isti drek. Razlika je v barvi, to so ti rekli zato ker se jim sanja ne kaj je narobe in bodo pač menjali vse kar bi lahko bilo narobe
Robots will steal your job. But that's OK
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DOOM_er ()
Manu ::
Tega ne vem. Ker pa imam podobne probleme, ko mi noče vžgat ko je motor topel bom to tipalo očistil in videl ali sem s tem rešil problem. Čakam na lepše vreme.
pa imaš dizla ali bencinarja??
Bencinarja. Simptomi problema so enaki.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
dzinks63 ::
kurilno olje in nafta sta isti drek
Petrol pravi drugače: Ali je res edina razlika med kurilnim oljem in diesel gorivom barva?
DOOM_er ::
se posipam s pepelom, vendar pri drugi trditvi ostajam neomajen
Robots will steal your job. But that's OK
pihec ::
Tega ne vem. Ker pa imam podobne probleme, ko mi noče vžgat ko je motor topel bom to tipalo očistil in videl ali sem s tem rešil problem. Čakam na lepše vreme.
pa imaš dizla ali bencinarja??
Bencinarja. Simptomi problema so enaki.
aha, če boš kej hmal naredu mi sporoč rezultate :D
bdoxx ::
kurilno olje in nafta sta isti drek. Razlika je v barvi, to so ti rekli zato ker se jim sanja ne kaj je narobe in bodo pač menjali vse kar bi lahko bilo narobe
pri večini dizlov ja, samo pri tdci motrojih ta zadeva ne drži.
BorutK-73 ::
pihec ::
BorutK-73 ::
na žalost servis.
Za ceno pa tudi nevem točno, ker mi je še svečke in olje menjal (je bilo blizu 60.000km). Samo mislim da nebo neka ogromna številka - mogoče 50€. Ker ga mora na računalnik priklopit in to vedno stane, ga pa nisem peljal na Renault servis ampak mojemu serviserju, ki ve veliko o renaultu. Na Renaultu bi mi kasiral 2x več.
Če si iz savinjske, ga lahko tja pelješ.
Za ceno pa tudi nevem točno, ker mi je še svečke in olje menjal (je bilo blizu 60.000km). Samo mislim da nebo neka ogromna številka - mogoče 50€. Ker ga mora na računalnik priklopit in to vedno stane, ga pa nisem peljal na Renault servis ampak mojemu serviserju, ki ve veliko o renaultu. Na Renaultu bi mi kasiral 2x več.
Če si iz savinjske, ga lahko tja pelješ.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto mrzel ne vžge (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19401 (12343) | jalovec09 |
» | Megane vžge kakor se mu zljubiOddelek: Na cesti | 9348 (8685) | SplitCookie |
» | Avto samo vergla ?Oddelek: Na cesti | 2994 (2734) | Highlag |
» | Nafta na OMVju (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 26112 (24262) | ;-) |
» | Po novem na udaru hekerjev tudi avtomobili (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Varnost | 20264 (17049) | Pyr0Beast |