» »

Piratska amnestija za pet dolarjev

1
2
3 4

Tear_DR0P ::

Sem probal piratsko verzijo, igral 15 minut (I tried to love it) in brisal, če bi zanjo plačal 20$ bi bil preklemano jezen

zakaj pa nisi raje demo verzije preizkusil?
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

PrimozR ::

PNG je izjavil:

Meni se zdi popolnoma preprosto : niti slučajno nisem pripravljen dati 15EUR za FLASH igro. Ne se hecat, za ta denar dobim na steamu že marsikateri "polnokrvni" špil. Imam ogromno iger in z veseljem kupujem, samo to se mi pač zdi pretirano. Steam pa še tudi ni nobene akcije do zdaj dal...

No, bom jo pa zdaj kupil.

Seveda je, prav na Steamu sem kupil Machinarum za 7,5 al celo 3,5 €, se ne spomnim točno.

kmetek je izjavil:

Spura: naj nam dajo nemške plače 2000EUR itd....bomo kupovali tudi posledično več.

Bomo, ampak ne softwera.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

PNG ::

Okapi je izjavil:

jaz zbiram videoigre, samo čisto vsega pofla pa tudi ne bom plačal.
A misliš, da če kupiš 200 iger, ti to daje pravico, da jih 50 ukradeš?

O.


Torej ti še nikoli nisi nič spiratiziral, vse kupiš v dobri veri kvalitetnega odnosa proizvajalec-stranka v smislu pozitivno naravnega kapitalističnega/konzumističnega sistema moderne dobe? Ti ubogi revež, plod nakupovanja pod pretvezo neke umetno ustvarjene superiornosti zgolj zaradi izvora dejanja, ne pa tudi zaradi pridobljenih materialnih dobrin po nakupu.

Jaz, kot zbiratelj knjig, videoiger in filmov si žal ne morem privoščiti takšnega ravnanja (sploh zaradi kvalitativnosti takšnega hobija!). Z velikim VESELJEM pa dam denar za izdelek, ki bo slednjega tudi vreden.

EDIT: Pipi, okrog software-a nimaš prav. Trendi na tem področju se močno spreminjajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PNG ()

Uporabnik ::

PNG je izjavil:


Mavrik - mogoče ti ne vidiš razlike v tem, ampak 6 ur dolga FLASH igra (ki nima niti fullscreen podpore! in fullscreen z 40% črnih robov ni fullscreen zame) NI enakovredna recimo...Bioshocku, ki sem ga dobil za 5EUR. Za isti denar sem recimo še dobil Dead Space, oba dela Deus Ex, Devil May Cry 4, Mass Effect, Mirrors Edge itd...če so igre takšnega kalibra tebi enakovredne (v smislu po količini vloženega dela v igro samo in fun factorja, ter kaj ti igra vrne za tvoj denar) potem super, si namreč prvi ki sem ga srečal da bi to trdil.


Jaz sem kupil Bioshock za 5 al pa najbrž celo več eur, pa tudi tole FLASH igro za cca 6 eur. Veliko več užitka pri igri sem imel pri igranju te FLASH igre, ki sem jo tudi dokončal, Bioshock pa mi je bil brez veze in po moje tud do 1/3 nisem zdržal. Compute this.

Zgodovina sprememb…

PNG ::

Skušaš mi dokazati, da imamo ljudje različen okus. Kinda redundant!

Compute this - Bioshock gameplay cca. 15 ur + še enkrat 15 ur za alternativni konec = 30ur. 5EUR/30ur = 0,167EUR/h. Machinarium = 15EUR => 15EUR/6h = 2,5EUR/h.
Za 6EUR pa bi jaz tudi kupil Machinarium oziroma ga tudi bom!

nekikr ::

Tetris. Neomejeno ur, 0EUR. Najboljša igra evah.

PNG ::

Ja, samo da nekaterim takšen stil igre ugaja, drugemu pa spet ne.

Lahko kdo kakšen racionalen protiargument poda ali bomo nadaljevali debato na tem nivoju? Če ne, potem jaz izstopam iz te "debate".

techfreak :) ::

Vsak ima svoj okus, ampak če ti določena igra ni všeč je ni potrebno piratizirati, pač preprosto ne igraš.

Zgodovina sprememb…

Bor H ::

Tear_DR0P je izjavil:

Sem probal piratsko verzijo, igral 15 minut (I tried to love it) in brisal, če bi zanjo plačal 20$ bi bil preklemano jezen

zakaj pa nisi raje demo verzije preizkusil?


ker ima tako malo število iger demo dandanes, da je hitreje potegnt celo dol in probat

PNG ::

techfreak :) je izjavil:

Vsak ima svoj okus, ampak če ti določena igra ni všeč je ni potrebno piratizirati, pač preprosto ne igraš.


Nisem rekel, da mi ni všeč. Bila mi je zelo všeč ampak ne 15€ všeč - kupil jo bom ob kakšni akciji. Takšni, kot se odvija sedaj.

Meni je smešno kako velika večina S-Tjevcev pod pretvezo uporabe zastonjske programske opreme meni, da naredi veliko proti piratiziranju. Več kot nekdo, ki piratizira, vendar kasneje tudi kupi cca. 90% spiratiziranih izdelkov. Mnenje, da je nič več kot veliko (0>veliko) je absurdno.

Igre ki mi sploh niso všeč (bodisi zaradi protipiratske zaščite ali kakšnih drugih okrnjenih pravic pa sploh ne povoham - niti pirata, niti originala. Na mojem sistemu se pojavlja licenčen operacijski sistem in v celoti posedujem vso programsko opremo - razen enega programa, kjer stane cca. 16 tisoč € letna naročnina (ali bi moral tudi to kupiti kot študent, kjer je nujno potrebno da s tem programom delaš, faks pa obrne hrbet od kod ga dobiti?). Kaj pa soudeležnci v tej debati? Kakšno je pri vas razmerje? Aja pa zastonjska koda tu ne šteje ker naredite za avtorsko opremo prav toliko kot pirat - NIČ!

opeter ::

Faks ne more zahtevat nekaj, kar sam ne more dati svojim študentom ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Old Spice ::

5 Eur za 6 ur zanimive igre se mi ne zdi veliko. Če greste v kino daste 5 Eur za 90 minutni film, ki se pogosto izkaže za stran vržen denar in čas.

PNG ::

opeter je izjavil:

Faks ne more zahtevat nekaj, kar sam ne more dati svojim študentom ...


Hhahahahhahahahahaha...ali nisi študiral, ali pa si ignoranten, pa brez zamere (to je kritika šolskega sistema namreč).

bluefish ::

Če greste v kino daste 5 Eur za 90 minutni film, ki se pogosto izkaže za stran vržen denar in čas.
In enako pri mnogih igrah.

Okapi ::

Več kot nekdo, ki piratizira, vendar kasneje tudi kupi cca. 90% spiratiziranih izdelkov.
Če lažeš sam sebi, kar, nikar pa ne pričakuj, da ti bo kdo verjel, da kupiš več kot 10% spiratiziranih zadev.

O.

PNG ::

Ni treba soditi drugih po sebi.

root987 ::

A se da videt slikco teh tvojih 200 kupljenih iger (škatel ali print screen iz steama)?
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

bluefish ::

Ja, bi bilo zanimivo videti.

Super zbirko filmov ima nek uporabnik z Neowina:

...


...

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: bluefish ()

root987 ::

Thats called dedication! :>
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

PNG ::



Sicer ne vem kdo si ti, da se ti moram dokazovati, pa vendarle.

Na steamu jih imam 73 - glej sliko. Trenutno ne živim doma, škatel nimam tu, lahko pa drugič slikam ko bom šel domov. Veliko iger pa imam še na disku - ala humble indie bundle, tale machinarium in podobno (seveda original). Humble Indie Bundle pa je dobil 30EUR od mene - čeprav je bila edina omembe vredna igra World Of Goo, za katero sem že dal 20EUR na steamu prej.

^ kar se tiče filmov nimam prav velike kolekcije (cca. 150-200 filmov, DVD), bom slikice objavil ko se bom kaj spomnil še zalutat domov (pač sam živim pa se mi ne da velikokrat k staršem iti, celo kolekcijo s seboj seliti pa bi bila MUKA).

Tako da cca. 200 iger, 150-200 filmov (vendar niti SLUČAJNO tako urejenih kot tu zgoraj) in še cca. 3x toliko knjig. Toliko o podpori avtorjev.

EDIT: Aja pa toliko o tem - 500 ur na BFBC2, menda je vsem jasno da potem nimam ravno časa še na kakih drugih igrah zabijat proste ure...v bistvu odkar je izšel BFBC2 še nobene igre sploh nisem dol potegnil, heh.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

root987 ::

Sicer ne vem kdo si ti, da se ti moram dokazovati, pa vendarle.

Pač en user na slo-tekih :>

Ne rabš slikat, me je sam zanimalo a to spet nekdo buče otresa, ker je 200 iger delovalo mal... veliko ;)
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell

PNG ::

73 na steamu sem jih zbral v dveh letih. Zbirateljstvo knjig/filmov/iger pa je hobi že 12 let...

Okapi ::

Kot rečeno, sploh ni pomembno, koliko iger in filmov si kupil, ampak koliko si si jih "sposodil". Kot jaz poznam zbiratelje filmov, imajo na diskih in devedejih po 1000+ filmov. Iger pa si v 12 letih verjetno tudi "preizkusil" vsaj kakšnih 500.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Bor H ::

Pa vendar ima industrija več od zbirateljev, ki kupijo recimo 50% filmov, ki si jih ogledajo kot od večine (grejo v kino gledat blockbusterje pa doma na poptvju gledajo 15. ponovitev Sam doma)

Okapi ::

Ko boš dobil od industrije značko "zagnani zbiratelj", ki ti bo omogočila prost DL filmov, bo to postalo OK, prej je pa čisto vseeno.

O.

PNG ::

Dejansko lahko na prste preštejem igre ki sem jih preizkusil in kasneje tudi ne kupil - pa tudi če je minilo vmes leto dni, sem jo ponavadi še kupil, razen redkih izjem.

In dokler mi to zakonodaja v Sloveniji "omogoča", se ne mislim spremeniti. Pretenciozna moralizacija random uporabnika na S-T mi pak nič ne pomeni, ker sem še vedno najbrž več naredil za industrijo kot ti :)

Pesimist ::

slovenija sej nej spomni neki flatrate za igre. 10€ na mesec pa mas amestijo na vse downloadane igre. lol

techfreak :) ::

Pesimist je izjavil:

slovenija sej nej spomni neki flatrate za igre. 10€ na mesec pa mas amestijo na vse downloadane igre. lol

Ne, tako žal ne gre.

PrimozR ::

PNG je izjavil:

Okapi je izjavil:

jaz zbiram videoigre, samo čisto vsega pofla pa tudi ne bom plačal.
A misliš, da če kupiš 200 iger, ti to daje pravico, da jih 50 ukradeš?

O.


Torej ti še nikoli nisi nič spiratiziral, vse kupiš v dobri veri kvalitetnega odnosa proizvajalec-stranka v smislu pozitivno naravnega kapitalističnega/konzumističnega sistema moderne dobe? Ti ubogi revež, plod nakupovanja pod pretvezo neke umetno ustvarjene superiornosti zgolj zaradi izvora dejanja, ne pa tudi zaradi pridobljenih materialnih dobrin po nakupu.

Jaz, kot zbiratelj knjig, videoiger in filmov si žal ne morem privoščiti takšnega ravnanja (sploh zaradi kvalitativnosti takšnega hobija!). Z velikim VESELJEM pa dam denar za izdelek, ki bo slednjega tudi vreden.

EDIT: Pipi, okrog software-a nimaš prav. Trendi na tem področju se močno spreminjajo.

Ne, samo staramo se, služimo svoj denar, se počasi zavedamo posledic in zadeve kupujemo. Mulci jih še vedno ne bodo. Vsaj dokler bo piratiziranje mogoče.

Pyr0Beast ::

In bo dokler se bo svet vrtel.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Tear_DR0P ::

ker ima tako malo število iger demo dandanes, da je hitreje potegnt celo dol in probat

pa ravno machinarium ima demo
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Okapi ::

in zadeve kupujemo.
Ali pa jih tudi ne, ampak se vsaj zavedamo, kaj počnemo, in se ne izgovarjamo na slabe filme, predrago glasbo, požrešne avtorje, korporacije in kar je pač še teh izgovorov.

O.

magecu ::

Včasih me zanima če se ljudje ne spomnijo obdobja spectrumov in comodorjev.
Presnemavanja kaset, "deljenje" programov preko radijskih postaj itd.

Na drugi strani sem vedno presenečen, ko imajo ljudje slabo mnenje o katerikoli izmed glavnih iger iz serije MGS (ne bom več kot toliko o tem razpravljal).

Kar se pa tiče piratiziranja. V čem je fora kupit igro, ki bo itak letela iz mašine v par dnevih.
Po pravici, ne vem katera je zadnja igra, ki sem jo obrnil ali preigral več kot prvih nekaj procentov.
Kar se pa tiče demotov, je pa situacija ista kot z prikolicami za filme.
Ponavadi je en bolj zanimiv del ali celo prirejen (The Last Remnant) del igre dan v demo, pri čemer pridemo na mejo zavajanja kupcev.
Se kdor koli spomni prikolice za Štoparski vodnik po galaksiji, in kako patetično zanič je bil film (še bolj če ga primerjamo z prikolico)?

Svoj čas sem kupil veliko iger, sedaj pa se mi večine ne da niti piratizirati.
No, saj še vedno včasih kupim kakšno.
Samo kaj, ko pride do primerov kot Dragon age, ki mi ga je bilo pol skoraj žal da sem ga vzel. Na srečo je nekaj časa bil kar všeč punci, tako da vsaj ni bil brezzvezen nakup.

Naj začnejo proizvajalci iger malo manj podcenjevati kupce, naj nabavijo sposobne pisatelje za zgodbe, pa bojo situacije malo boljše.
Večina igračarskih podjetij ima za večji del igre še vedno tipično mentaliteto iz garažnih iger, in večino denarja zagonijo za "cool" licence in tekmovanje na grafičnem področju. Pa tudi pri grafiki veliko zahodnjaških iger gre po poti čim večja tehnična zahtevnost pa bolj omejena umetniška. In ko je tudi kaj poudarka na umetniški, je pogosto cool macho stil kot v Gears of war.
Kaj eleganca pa ne obstaja? Nismo vsi neki testosteronski junkiji.

Ah neham tukaj, ki če ne bo ta post bil samo še bolj zagrenjen.
Upajmo da me bosta Final Fantasy 14 in Civilisation 5 spravila v malo boljšo voljo (In je šlo 150EUR, plus mesečne naročnine).

Jst ::

Zame ima DRM najbolje implementiran Steam. Sploh ne vem, da je nekaj gnilega v deželi (delčku) disk platterja.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

techfreak :) ::

Po pravici, ne vem katera je zadnja igra, ki sem jo obrnil ali preigral več kot prvih nekaj procentov.

Kdo je pa kriv za to? Ti ali proizvajalec? Imaš možnost demo iger poleg tega pa zelo veliko reviewev - pa jih preberi in se na podlagi opisa o igri odloči, če ti je všeč.

Pyr0Beast ::

Na drugi strani sem vedno presenečen, ko imajo ljudje slabo mnenje o katerikoli izmed glavnih iger iz serije MGS (ne bom več kot toliko o tem razpravljal).

Heh. MGS je dokaj v redu špil ko te notri potegne. Samo čez čas rata zelo zelo nadležen in generičen.

Če si špilal CnC3, poglej kakšen je CnC4, polomija totalna.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Half-Saint ::

Folk, jamrate nad tem da slab špil ni vreden 20eur. Kaj bi šele jamral, če bi kupil hladilnik za 150eur in bi ugotovil da to ni to? Ali pa kuhinjo za 1500eur? Tam pač nimaš demota, spiratizirat pa tud ne moreš, ne?

Moja logika je enostavna. Probam demo ali preberem kritike, kupim špil. Če mi ni všeč, prodam naprej, end of story. Če ne gre, je pač stran vržen denar. Pa kaj? Marsikdaj v življenju se ti zgodi, da stran vržeš več kot le 20eur...

LP
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

nekikr ::

Hladilnik za 150EUR in kuhinja za 1500EUR sta pač bedna, ker sta najslabša in ne moreš pričakovati ne vem kaj ;)

Zdaj kupujem nov avto (ki ni tako zelo poceni) in mi je bila na voljo testna vožnja dolga 15 minut. Po mestu, večina v koloni in na semaforjih. Pojma nimam, kaj tista "mašina" zmore, kako se drži ceste in kako se obnaša na dolgih vožnjah. Vem samo kako je s tem avtom stati pred semaforjem in kako izgleda vožnja do 60km/h. Pa stane precej daleč od 20EUR. Igra za ta denar bi morala imeti pa po vašem mnenju 99% zadev odklenjenih in buy-back opcijo, če slučajno ni tako zelo fantastična kot ste si želeli? Za 20EUR toliko dela? Go fuck yourself.

Zmajc ::

nekikr je izjavil:

Za 20EUR toliko dela? Go fuck yourself.


Avtorjem s takim odnosom kot si ti še še z večjim užitkom spiratizira roba.

Manu ::

Te primerjave niso najbolj smiselne. Svet software-a je drugačen od sveta hardware-a.

Raje se uporablja druge argumente.

nekikr ::

Ah daj no, kraja je kraja. Oziroma odtujitev. Oziroma nezakonita zaplemba. Besed kolikor hočeš, še 30 jih sigurno obstaja. Pomenijo pa isto stvar. Samo zato, ker lahko ukradeš tako, da te noben ne vidi, še ne pomeni, da je legalno in prav.

Zmajc ::

nekikr je izjavil:

Ah daj no, kraja je kraja. Oziroma odtujitev. Oziroma nezakonita zaplemba. Besed kolikor hočeš, še 30 jih sigurno obstaja. Pomenijo pa isto stvar. Samo zato, ker lahko ukradeš tako, da te noben ne vidi, še ne pomeni, da je legalno in prav.


Ne palamudi, dobro veš da sta fizična odtujitev objekta iz trgovine in kršenje avtorskih pravic dva različna pojma. Nebi spet o tem.

techfreak :) ::

Zmajc je izjavil:

Ne palamudi, dobro veš da sta fizična odtujitev objekta iz trgovine in kršenje avtorskih pravic dva različna pojma. Nebi spet o tem.

Moraš vedeti, da tudi za fizični produkt ne plačaš samo materiala. Recimo cena komponent in izdelave tvoje matične plošče je vsaj pol manjša, kot pa cena, ki si jo kupil. Ker tja so všteti še prevozni stroški ter stroški proizvajalca, kamor spadajo tudi avtorji te plošče. Tudi razvoj strojne opreme je avtorsko delo.

Zmajc ::

techfreak :) je izjavil:

Zmajc je izjavil:

Ne palamudi, dobro veš da sta fizična odtujitev objekta iz trgovine in kršenje avtorskih pravic dva različna pojma. Nebi spet o tem.

Moraš vedeti, da tudi za fizični produkt ne plačaš samo materiala. Recimo cena komponent in izdelave tvoje matične plošče je vsaj pol manjša, kot pa cena, ki si jo kupil. Ker tja so všteti še prevozni stroški ter stroški proizvajalca, kamor spadajo tudi avtorji te plošče. Tudi razvoj strojne opreme je avtorsko delo.


To sploh nisem zanikal. So pa efekti fizične kraje in kršenja Avtorskih pravic različne. Kraja objekta bo vedno naredila točno določeno fiksno škodo. Med tem ko je škodlčjive posledice kopiranja softwera dosti težje ocenit.

Včasih kopiranje ne naredi nobene škode. Včasih celo vpliva pozitivno kot je to v primeru kopiranja profesionalne programske opreme s strani mladostnikov ki se tako posledično naučijo uporabe teh programske opreme in jo kot odrasle osebe kupijo za poslovno uporabo.

Če mladostnik nima denarja za več kot 1 igro na mesec je res irelevantno če si z neta skopira 50 iger na leto saj v nobenem primeru fizično nebi bil sposoben plačat. Škodo tukaj v ne moreš gledat kot v primeru kraje 50ih glazbenih CDjev s trgovine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Okapi ::

Če mladostnik nima denarja za več kot 1 igro na mesec je res irelevantno če si z neta skopira 50 iger na leto
To seveda ni res in je tudi eden od glavnih problemov pri vsem skupaj, samo da tega očitno nekateri ne razumete. No, bom počasi razložil.

Mladostnik ima 50 evrov žepnine na mesec, ki jo zapravi, kot se mu zdi najbolje. Recimo 30 evrov za telefon (ker naročnine ne zna ukrasti) in 20 evrov za pir (ker se iz oštarije ne upa bežati). Filme, muziko in igre pa si "sposodi" z neta.

Če ne bi mogel tega početi, bi za telefon zapravil 20 evrov, 10 evrov za pir in 20 evrov za avtorska dela. Avtorji, tisti dobri, vredni nakupa, bi torej dobili 20 evrov več, kot dobijo sedaj.

Ko boste to razumeli, vam bo marsikaj precej bolj jasno. In da se ne bo sedaj kdo vpičil v konkretne številke (ki so tule seveda povsem izmišljene), ker bo s tem samo dokazal, da nima pojma.

O.

Zmajc ::

Saj to pravim. Če ima nekdo na voljo za enterntainment XEUR na mesec je maksimalna materialna škoda ki jo povzroči teh XEUR pa če si dol potegna 50 al 500 iger.

Škoda tako ni 1:1 za dol povlečeno igro. Razen če na mesec spiratizira manj iger kot bi jih lahko kupil

In s tem kršenje avtorskih pravic niti pod razno ni enako kraji izdelka v trgovini.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

opeter ::

PNG je izjavil:

opeter je izjavil:

Faks ne more zahtevat nekaj, kar sam ne more dati svojim študentom ...


Hhahahahhahahahahaha...ali nisi študiral, ali pa si ignoranten, pa brez zamere (to je kritika šolskega sistema namreč).


Sem študiral, ampak ne v Sloveniji. Zelo mi je žal, če vas faks na eni strani prisili, na drugi strani pa spodbuja, da si morate priskrbeti piratske različice.

Mi smo imeli možnost nakupa poceni akademskih različic programov, ki smo jih lahko uporabljati, lahko pa smo uporabljali alternativo (beri: brezplačno programje). Profesorjem je bil pomemben končni rezultat in ne program v katerem si delal.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Okapi ::

Če ima nekdo na voljo za enterntainment XEUR na mesec je maksimalna materialna škoda ki jo povzroči teh XEUR pa če si dol potegna 50 al 500 iger.
Samo na žalost nihče nima tako fiksno določenih izdatkov. Če bi jih imel, bi tudi bili vsi problemi rešeni (to bi recimo bil flat rate, x evrov, za rabo vseh avtorskih vsebin). OK, ostal bi problem, kako ta denar pošteno razdeliti med avtorje, glede na njihovo kakovost, ampak to je tehnično vprašanje, kot je zdaj pri SAZASu.

V resničnem življenju pa se denar deli tako, da imaš od njega največ. Kar lahko ukradeš, ne boš plačal, da ti bo več denarja ostalo za stvari, ki jih ne moreš ukrasti.

In s tem kršenje avtorskih pravic niti pod razno ni enako kraji izdelka v trgovini.
Je čisto vseeno. Če ukradeš za 1000 evrov robe in s tem narediš za "samo" 100 evrov škode, si vseeno kradel in delal škodo. Kazni in konkretne odškodnine so drugo vprašanje, s katerim se tule ne ukvarjamo.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

techfreak :) ::

Včasih kopiranje ne naredi nobene škode. Včasih celo vpliva pozitivno kot je to v primeru kopiranja profesionalne programske opreme s strani mladostnikov ki se tako posledično naučijo uporabe teh programske opreme in jo kot odrasle osebe kupijo za poslovno uporabo.

Naj o obstoju študentske verzije določene programske opreme odloča podjetje, ki jo je izdelalo. Jim ni potrebno pomagati s krajo.

ahac ::

Včasih kopiranje ne naredi nobene škode. Včasih celo vpliva pozitivno kot je to v primeru kopiranja profesionalne programske opreme s strani mladostnikov ki se tako posledično naučijo uporabe teh programske opreme in jo kot odrasle osebe kupijo za poslovno uporabo.

S tem, ko so vsi mladostniki piratiziral nr. 1 program na trgu so naredil ogromno škode... konkurenci.
Ja, naučil so se uporabe nr. 1 (ponavadi najdražjega) programa. Kot odrasle osebe ga kupijo in konkurence niti ne povohajo, čeprav je mogoče ravno tolk dobra in dost cenejš.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dobre old school avanture?

Oddelek: Igre
484317 (2730) MATiCEK
»

Piratska verzija igre povečala njeno prodajo

Oddelek: Novice / Igre
3211516 (8459) ahac
»

CD Projekt ne bo toleriral piratstva nove igre (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
7922014 (19662) Mipe
»

Piratska amnestija za pet dolarjev (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
17529021 (24906) Kenpachi
»

Z davkom nad legalizacijo P2P

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
454968 (3350) BigWhale

Več podobnih tem