Forum » Loža » Rondo Tomačevo s semaforji?
Rondo Tomačevo s semaforji?
dzinks63 ::
klemenSLO ::
že neki časa gledam tole. Stavim da bo zjutraj precejšnja gužva spodaj na obvoznici.
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...
Opkow ::
Tomacevski rondo je precej problematicen, ker se precej folka ne znajde in rinejo cez polno crto na sosednji pas, se zaletavajo na ovinkih v odbojne ograje, etc. Izsiljevanja so na minutnem urniku. In voznja s 60-90 na uro je nekaj normalnega, ceprav je omejitev 40.
Kot kaze, za problematicne osebke ni druge resitve kot uvesti semaforje v rondo!? :(
Kot kaze, za problematicne osebke ni druge resitve kot uvesti semaforje v rondo!? :(
msjr ::
Seveda obstajajo rondoji s semaforji tudi drugje, pri veliki gužvi naj bi bili bolj pretočni. Pri Tomačevem je treba računat na gužvo, ko se bo ogromno vozil po tekmi usulo iz stadiona. Takrat bodo po moje manualno odprli smer iz stadiona in tako hitro sčistili nastalo gužvo.
WamPIRe- ::
IMO je namen ravno z regulacijo semaforjevih časovnih intervalov zmanjšati čakanje!? Vsaj upam ;). Fizično ločeni pas za zavijanje je pa druga pesem... Kar vidim koliko razbitih platišč bo.. vsaj v začetku.
ahac ::
Preden prideš v rondo se postaviš na pravi pas in odpelješ direkt do izvoza. A ni to dost enostavno tud za največje butalce?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
WamPIRe- ::
Glede na to, da smo dnevno priče vzratnim vožnjam v krožnem, bi rekel da ne ;)
Pa najbrž si mislil pravi pas in ne prvi ;)
Pa najbrž si mislil pravi pas in ne prvi ;)
BlueRunner ::
Mnja. Pač več ne bo rondo, ampak bolj sistem semaforiziranih križišč z malo bolj "zavitimi" potmi in več pasovi. Zelo podobno temu, kar je 1km naprej na nadvozu Dunajske. Nekaj krivde za vse zgode in nezgode pa je odpadlo na neposrečeno konstrukcijo tega krožišča (še iz časov pred "turbo" variantami), veliko več pa res na to, da so ljudje v njemu nenadoma čudežno uspeli poazbiti pomen vseh prometnih znakov in talnih označb. Če bi jih pa 5 meniut prej ali kasneje pred kamero vprašali kaj kakšen znak pomeni, pa bi znova vse vedeli...
Skratka čudni pojavi to.
Skratka čudni pojavi to.
SkIDiver ::
Na Dunaju je en čudovit ogromen krožni promet, ki je urejen s semaforji za nameček pa preko vozijo še 2 ali 3 proge za tramvaj. Pretočnost je bila kar zgledna in tudi nisem imel prvič večjih težav z vožnjo v krožišču.
Ni problem v cesti in njeni ureditvi ampak v prvi meri v naši vozniški kulturi. Žal je še vedno ogromno veleumnežov, ki na žalost mislijo, da imajo prednost, če so na notranjem pasu in trobijo kot nori, da se mora cel zunanji pas ustaviti, da lahko oni preko odvijejo in zapustijo krožišče. Po možnosti, če ne gre še malo popravijo z vzvratno vožnjo.
In kaj bi lahko naredili s takimi veleumi? Jaz ne vidim druge kot, da mu vzamejo vozniško dovoljenje in ga prisilijo, da 2x posluša celotni CPP tečaj in 2x polaga teorijo iz CPP-ja.
No takšnim tudi semaforji ne bodo pomagali IMO.
Ni problem v cesti in njeni ureditvi ampak v prvi meri v naši vozniški kulturi. Žal je še vedno ogromno veleumnežov, ki na žalost mislijo, da imajo prednost, če so na notranjem pasu in trobijo kot nori, da se mora cel zunanji pas ustaviti, da lahko oni preko odvijejo in zapustijo krožišče. Po možnosti, če ne gre še malo popravijo z vzvratno vožnjo.
In kaj bi lahko naredili s takimi veleumi? Jaz ne vidim druge kot, da mu vzamejo vozniško dovoljenje in ga prisilijo, da 2x posluša celotni CPP tečaj in 2x polaga teorijo iz CPP-ja.
No takšnim tudi semaforji ne bodo pomagali IMO.
djordjevic ::
Meni pa se zdi režim v tem krožnem prometu prav dobro zastavljen. Bomo videli, kako bo v praksi.
No grave is deep enough to keep us in chains.
SodVina ::
Meni se zdi ideja semaforjev v krožišču trapasta. V končni fazi potem to ni nič drugega kot skupek semaforiziranih križišč, ki so razporejeni v krogu. To imho nima nobene veze več z rondoji. Pasu ne moreš menjat, prednost ti da semafor. Pravila za rondo ne veljajo. Torej...
Se zna zgoditi da bo zadeva boljša v rush urah. Tisti, ki pa se tam peljemo ob nemogočih urah, pa bomo potegnili takratko :)
Se zna zgoditi da bo zadeva boljša v rush urah. Tisti, ki pa se tam peljemo ob nemogočih urah, pa bomo potegnili takratko :)
BigWhale ::
BlaY0 ::
Lepota rondoja je to, da gres lahko na notranji krog in nardis tri kroge, preden ugotovis kam sploh moras!Ja, samo problem v SLO je ta da 99,9% voznikov ne ve tega, da gredo lahko še en krog ampak se na notranjem pasu lepo ustavijo, dajo desni smernik in čakajo, da na zunanjem pasu ne bo več nobenega vozila in bodo lahko blagovoljno zavili na svoj izbrani izvoz. Butale and Co.
... vsaj men se to dogaja na cajte. ;>
V Ljubljani na Žalah jaz vedno naredim vsaj en krog, da vidim kateri izvoz je najmanj zabasan in grem potem na tistega... trije od petih te pa pripeljejo na isto cesto (Šmartinko)...
Nagi Bator ::
Preden prideš v rondo se postaviš na pravi pas in odpelješ direkt do izvoza. A ni to dost enostavno tud za največje butalce?
Lepota rondoja je to, da gres lahko na notranji krog in nardis tri kroge, preden ugotovis kam sploh moras!
... vsaj men se to dogaja na cajte. ;>
Ni res. V rondoju lahko naredis najvec 360° krog. Ce gres delat novega si v prekrsku!
Se mi pa ideja s semaforji v rondoju zdi res butasata.
Ce ne znas prevozit rondoja se nauci, al pa idi po drugi cesti!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Nagi Bator ()
Tarzan ::
Nagi Bator, ne vem kakšen rondo imaš v mislih. Če greš na notranji pas, lahko veselo krožiš po rondoju cel dan, če se ti zahoče. Ko greš na zunanji pas pa moraš zapustiti krožišče.
noraguta ::
zasut s kamni neumnost, hibrid med krožnim in semaforjem je dokazana katastrofa
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Nagi Bator ::
Nagi Bator, ne vem kakšen rondo imaš v mislih. Če greš na notranji pas, lahko veselo krožiš po rondoju cel dan, če se ti zahoče. Ko greš na zunanji pas pa moraš zapustiti krožišče.
Zakaj pa mislis da zdaj gradijo ti. turbo krozisca? Lih zato da te prisilijo v upostevanje pravil v rondoju.
A lahko v takem kroziscu krozis po mili voji ?
BlueRunner ::
Nagi Bator je izjavil:
Nagi Bator, ne vem kakšen rondo imaš v mislih. Če greš na notranji pas, lahko veselo krožiš po rondoju cel dan, če se ti zahoče. Ko greš na zunanji pas pa moraš zapustiti krožišče.
Zakaj pa mislis da zdaj gradijo ti. turbo krozisca? Lih zato da te prisilijo v upostevanje pravil v rondoju.
A lahko v takem kroziscu krozis po mili voji ?
Tudi turbo krožišča imajo notranji pas po katerem lahko res krožiš po mili volji.
Druga zadeva pa je, da je navodilo za vožnjo skozi krožišče sledeče: če se ne moreš varno razvrstiti na skrajno desni pas, ker nisi pravočasno opazil table za izvoz, potem pelješ okoli in, ker v drugo veš kje je izvoz, razvrščanje opraviš pravočasno.
To je po definiciji več kot 360 krog... torej je tvoja teorija o "prepovedanem kroženju" popolnoma napačna in zgrešena.
Nagi Bator ::
To je po definiciji več kot 360 krog... torej je tvoja teorija o "prepovedanem kroženju" popolnoma napačna
Ok, mas prav. Sem pogledal.
Vendar mi je vseeno enkrat o tem razlagal en plavi prometni. Ocitno gre posumit v njihovo poznavanje pravil ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Nagi Bator ()
BlueRunner ::
Nagi Bator je izjavil:
To je po definiciji več kot 360 krog... torej je tvoja teorija o "prepovedanem kroženju" popolnoma napačna
Ok, mas prav. Sem pogledal.
Vendar mi je vseeno enkrat o tem razlagal en plavi prometni. Ocitno gre posumit v njihovo poznavanje pravil ;)
Ni panike. Nihče ne ve vsega in, če ne poveš, te nihče ne more nikoli popraviti. Ni ga nezmotljivega...
Glede poznavanja pravil s strani prometne policije pa ne morem nič komentirati. Nimam izkušenj iz prve roke, bajk in pripovedk izpod Gorjancev pa je kolikor hočeš.
šernk ::
Ni problem v cesti in njeni ureditvi ampak v prvi meri v naši vozniški kulturi. Žal je še vedno ogromno veleumnežov, ki na žalost mislijo, da imajo prednost, če so na notranjem pasu in trobijo kot nori, da se mora cel zunanji pas ustaviti, da lahko oni preko odvijejo in zapustijo krožišče.
in žal je še vedno preveč veleumnežev, ki se znajdejo na zunanjem pasu kljub temu da imam JAZ PREDNOST!!! promet v krožnem se namreč ustavi natančno v trenutku ko:
a) nekdo zapelje v krožno in pri tem izsiljuje
b) nekdo je pameten in da se izogne gužvi gre na tretji izhod po zunanjem pasu
v vseh ostalih primerih, mi ni bilo še niti 1x potrebno se dotaknit zavore sredi krožišča, ker ne vidim možnosti, da boš ti na zunanjem pasu me oviral, ko moram sam zapeljati nanj, ker ali si za menoj ali predmenoj, ob boku po nobenih pravilih ne moreš biti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Samuel ::
Tisti, ki se čudite tej ureditvi, še niste vozili po večjih mestih Evrope. Ne kazat svojo zaostalost na tak način (džinks & Co).
T-h-o-r ::
fizično ločeno vozišče = win
v mb pri qulandiji sta 2 krožišči, kjer je vmes polna črta, pa je folk sploh ne upošteva, gume pa kar naprej cvilijo
v mb pri qulandiji sta 2 krožišči, kjer je vmes polna črta, pa je folk sploh ne upošteva, gume pa kar naprej cvilijo
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
šernk ::
tisti ki se čudimo tej ureditvi, tudi smo vozili že po LJ, kjer rumena luč pomeni: daj na gas, rdeča pa: če si 100m od semaforja daj še bolj po gasu...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
T-h-o-r ::
tisti ki se čudimo tej ureditvi, tudi smo vozili že po LJ, kjer rumena luč pomeni: daj na gas, rdeča pa: če si 100m od semaforja daj še bolj po gasu...
saj je povsod po slo. tako
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
JohanP ::
Šernk smo vozili nič bat. Jaz pri dani ureditvi vidim problem v tem, da se bo treba križišče naučit na pamet. Ker če boš prišel na napačnega od štirih pasov se boš peljal neznano kam, nezano daleč. Po novem bo namreč veljalo:
- menjava pasov v krožišču ni več mogoča
- razporejanje se izvaja pred vstopom v ring
Problem vidim v:
- Ni prostora za razporejanje na štiri pasove,
- Zavijanje desno na prvi izvoz je urejeno s semaforjem.
Pretočnost krožišča bo obupna. Idiot ki je to sprojektiral je pozabil, da ima opravka z hitro obvoznico, hitro cesto in vpadnico v mesto. Take ceste pa med seboj niso združljive v enem velikem krožišču.
- menjava pasov v krožišču ni več mogoča
- razporejanje se izvaja pred vstopom v ring
Problem vidim v:
- Ni prostora za razporejanje na štiri pasove,
- Zavijanje desno na prvi izvoz je urejeno s semaforjem.
Pretočnost krožišča bo obupna. Idiot ki je to sprojektiral je pozabil, da ima opravka z hitro obvoznico, hitro cesto in vpadnico v mesto. Take ceste pa med seboj niso združljive v enem velikem krožišču.
noraguta ::
BlueRunner je izjavil:
Nagi Bator je izjavil:
To je po definiciji več kot 360 krog... torej je tvoja teorija o "prepovedanem kroženju" popolnoma napačna
Ok, mas prav. Sem pogledal.
Vendar mi je vseeno enkrat o tem razlagal en plavi prometni. Ocitno gre posumit v njihovo poznavanje pravil ;)
Ni panike. Nihče ne ve vsega in, če ne poveš, te nihče ne more nikoli popraviti. Ni ga nezmotljivega...
Glede poznavanja pravil s strani prometne policije pa ne morem nič komentirati. Nimam izkušenj iz prve roke, bajk in pripovedk izpod Gorjancev pa je kolikor hočeš.
bedarije , tomačevo je iz krožišča postal koncentracija petih križišč. in to ne rabiš bit popoln. da ugotoviš slabo rešitev.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
BlueRunner ::
bedarije , tomačevo je iz krožišča postal koncentracija petih križišč.
O čemu ti to? Beseda je tekla o nečem drugem, ne o konkretnem krožišču/križišču.
kalko ::
Me zanima, kako bo izgledalo v rush hour ... ko se bodo avti, ki prihajajo iz Tomačevega oz. Žal (po enosmerni "rampi" nad obvoznico) hoteli razvrstiti na skrajno levi pas, ki bo peljal na obvoznico v smeri Zadobrove oz. Maribora. Že zdaj je vedno nastal kaos, kaj bo s semaforjem in štirimi pasovi, raje sploh ne pomislim.
noraguta ::
BlueRunner je izjavil:
bedarije , tomačevo je iz krožišča postal koncentracija petih križišč.
O čemu ti to? Beseda je tekla o nečem drugem, ne o konkretnem krožišču/križišču.
aja ti si o platonskem križišču? offić.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
dzinks63 ::
Če se komu zdi tole normalno, da se krožno krišče spreminja v več semaforiziranih križišč, potem nevem kaj bi rekel. Krožna križišča se postavljajo zato, da se poveča pretočnost prometa. Vendar kaj se zgodi pri nas, ljudje tega ne obvladajo, saj "stara garda" ni vajena vsega tega. "Mladi" pa se naredijo kretene in prav tako vozijo po svoje, saj mislijo da so oh in sploh in se vrivajo, izsiljujejo, vozijo brez smerokazov.
Še dobro, da zadeva sploh nekako lavfa, nekateri nimajo teoretičnega niti praktičnega pojma kako se voziti. Vozijo nekako na pamet, po občutku. Teorija bi se morala nekako posodabljati na vsaj deset let z kakšnimi tečaji in z par urami praktićne vožnje po najbolj zakompliciranih delih cest in križišč. Po vsem skupaj potem ni čudno da pridemo do takšnih idej, da bi uvajali semaforje na krožna križišča.
Še dobro, da zadeva sploh nekako lavfa, nekateri nimajo teoretičnega niti praktičnega pojma kako se voziti. Vozijo nekako na pamet, po občutku. Teorija bi se morala nekako posodabljati na vsaj deset let z kakšnimi tečaji in z par urami praktićne vožnje po najbolj zakompliciranih delih cest in križišč. Po vsem skupaj potem ni čudno da pridemo do takšnih idej, da bi uvajali semaforje na krožna križišča.
Karaya 52 ::
Krog oz. kvadrat, križ so samo še formalizmi. S takšnim radijem, tremi pasovi in divjaki na cesti je to še najbolj učinkovita poceni rešitev.
Maximus ::
Ne bomo prvi in ne bomo zadnji, ki bomo imeli semaforizirano krožišče. Tukaj se postavlja vprašanje, ali je dovolj da se "nabuilda" krožišče, ali je potrebno zraven še vpadnice urediti in ostale zadeve, ki pašejo zraven. Ali bodo ob špicah odpril zeleni val, da se bo bodo vpadnice sprostile? To bomo videli, ko bodo odprli krožišče.
Kar se pa tiče vozniške kulture in znanja vožnje v krožišču, pa ne bom izgubljal besed.
Kar se pa tiče vozniške kulture in znanja vožnje v krožišču, pa ne bom izgubljal besed.
Gregor P ::
Ko grem 40 km/h na tem rondoju, se kar nevarno počutim, ko me vsi tako besno prehitevajo na vse mogoče načine
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
sidd ::
A je sploh kdo pogledal, da je to krožišče spiralno? Torej te prej ko slej zaluča ven.
Pa v turbo krožiščih je preporevana menjava pasov. Kdo to dela je v prekršku. Če komu ni jasno tole, si naj pogleda tloris kakšnega takega krožišča, mu bo kr jasno ratalo
@dzinks63: ni res, krožišča niso absolutno bolj pretočna.
Sicer pa vas naj bolj kot tole tomačevo skrbi naslednje krožišče, katero je navadno dvopasovno, z prehodi za pešce, ....
Pa v turbo krožiščih je preporevana menjava pasov. Kdo to dela je v prekršku. Če komu ni jasno tole, si naj pogleda tloris kakšnega takega krožišča, mu bo kr jasno ratalo
@dzinks63: ni res, krožišča niso absolutno bolj pretočna.
Sicer pa vas naj bolj kot tole tomačevo skrbi naslednje krožišče, katero je navadno dvopasovno, z prehodi za pešce, ....
no idea for signature
signed
I
signed
I
KandazaR ::
Kot prvo tomačevo ni krožišče ampak krožni promet (je razlika). Krožišča oz. rondoji oz kakor jih že imenujete so npr tista po btc-ju. Predelava je bila nujna zaradi dodatnega priključka in še večjega navala vozil. Ni pa to nikakršna posebnost na svetu kot so že predhodniki napisali. Je tudi možnost da se izven rush hour izklopi semaforje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KandazaR ()
Highlag ::
Tole ni več krožišče ampak samo presečišče cest, ki so namesto pod kotom 90o speljane na okroglo. Glede na kolone trenutno, ko je odprt samo 1 pas pričakujem, da bodo kolone potem še večje. Ta del ceste je zame mrtev .
Promet se trenutno pomika počasi, potem pa bo pa kar naprej prekinjen.
Ko se bo pred semaforjem nabrala kolona iz smeri BTC, tudi vozila iz druge smeri ne bodo šla nikamor, ker bo cesta proti Trzinu zabita z vozili iz BTC-ja.
Promet se trenutno pomika počasi, potem pa bo pa kar naprej prekinjen.
Ko se bo pred semaforjem nabrala kolona iz smeri BTC, tudi vozila iz druge smeri ne bodo šla nikamor, ker bo cesta proti Trzinu zabita z vozili iz BTC-ja.
Never trust a computer you can't throw out a window
noraguta ::
Tole ni več krožišče ampak samo presečišče cest, ki so namesto pod kotom 90o speljane na okroglo. Glede na kolone trenutno, ko je odprt samo 1 pas pričakujem, da bodo kolone potem še večje. Ta del ceste je zame mrtev .
Promet se trenutno pomika počasi, potem pa bo pa kar naprej prekinjen.
Ko se bo pred semaforjem nabrala kolona iz smeri BTC, tudi vozila iz druge smeri ne bodo šla nikamor, ker bo cesta proti Trzinu zabita z vozili iz BTC-ja.
podpis pod tole, je sam 5 križišč slučajno povezanih krožno. kaki doktorati so odveč , na linije med semaforji gre pa cca 10 vozil. slučajno ve kdo je bil projektant teg monstruma , ker jaz podobne kakofonije šenisem uzrl.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Gregor P ::
he he
Izdelovalci:
odg. vod. proj.: Uroš Pust, univ.dipl.inž.grad.
mag. Andrej Cvar, univ.dipl.inž.grad.
Jure Dolenc, univ.dipl.inž.grad.vnesite besedilo
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
fosil ::
Lahko bi dodal še dodaten zaplet, da se ne prižigajo vsi vzporedni semaforji enako, ampak za vsak pas drugače
En zelo velik minus te zadeve je, da morajo na semaforju čakat tudi tisti, ki zavijajo desno na prvem odcepu. Že v navadnih križiščih je za take primere poseben odcep in rumena luč.
Veliko bolje in bolj pretočno bi bilo če bi enostavno naredil pentljo. Ampak nekateri so se hoteli malo igrat.
En zelo velik minus te zadeve je, da morajo na semaforju čakat tudi tisti, ki zavijajo desno na prvem odcepu. Že v navadnih križiščih je za take primere poseben odcep in rumena luč.
Veliko bolje in bolj pretočno bi bilo če bi enostavno naredil pentljo. Ampak nekateri so se hoteli malo igrat.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
BlueRunner ::
Pa v turbo krožiščih je preporevana menjava pasov. Kdo to dela je v prekršku.
Ne, ni. T.i. turbo krožišča imajo (turbo) pasove, na katere in iz katerih potem, ko si enkrat v krožišču, ni možen premik (polna črta ti ga prepoveduje). Tudi tomačevski rondo je imel takšen pas v smeri od Brnčičeve proti Bežigradu. Sicer pa v krožišču na tem in vse drugih pasovih veljajo vsa običajna cestna pravila. Glej znake, glej talne označbe, pelji tako, kot so te učili v avto šoli in prakitčno ne moreš storiti napake.
Slovenski dodatek k tem splošnem pravilu pa je, da moraš paziti še na uboge pare, ki v krožnem prometu iznenada pozabijo kaj pomenijo polne črte, kaj prekinjene, prednost tistih, ki jih imaš na desni, narobe obrnjeni trikotniki na uvozih... Vse to nekam avtomagično izpuhti, potem pa moraš paziti dvojno, da te kdo drug ne zaplete v nesrečo.
inferno666 ::
V barceloni je ene par takih velikih krožnik. Samo tam lahko menjaš pasove in je dobra pretočnost. Pri nas je problem, da folk ne zna po krožnih vozit.
V italiji, franciji, španiji so hitri vozniki, in švigajo sem ter tja. Vsi menjajo pasove, pa se kr zmenijo. Pri nas se včasih ne moreš zmenit s kakim voznikom, ki vozi po zunanjem pasi cel krožni :)
V italiji, franciji, španiji so hitri vozniki, in švigajo sem ter tja. Vsi menjajo pasove, pa se kr zmenijo. Pri nas se včasih ne moreš zmenit s kakim voznikom, ki vozi po zunanjem pasi cel krožni :)
Gwanaroth ::
Pomojem ima Tomačevski rondo premajhen radij, da bi tole funkcioniralo.. Me prav zanima, kako se bo to izkazalo v praksi.
Lights often keep secret hypnosis..
WarpedGone ::
Problem tule je, da parfumirajo drek.
Rondo je v svoji osnovi premalo prepustna zadeva za količino vozil v konicah na tistem koncu. Semaforji gor al pa dol, stanje bo le še slabše. Boljše bo šele, ko bojo nardil deteljico.
Majo pa trenutne prometne bwane v ljubljani očitno nek bolan fetiš na semaforje. Dva nova od beričevega do AC jim ne odpustim. Kretenizem brez primere, katere UNI nazivi ne sperejo sploh. Tlačenje semaforjev v tomačevem je le nadeljevanje te burleske.
Rondo je v svoji osnovi premalo prepustna zadeva za količino vozil v konicah na tistem koncu. Semaforji gor al pa dol, stanje bo le še slabše. Boljše bo šele, ko bojo nardil deteljico.
Majo pa trenutne prometne bwane v ljubljani očitno nek bolan fetiš na semaforje. Dva nova od beričevega do AC jim ne odpustim. Kretenizem brez primere, katere UNI nazivi ne sperejo sploh. Tlačenje semaforjev v tomačevem je le nadeljevanje te burleske.
Zbogom in hvala za vse ribe
SodVina ::
No, načeloma se da semaforje vžgat samo takrat ko je gužva...
Tako imaš rondo, med rush- urami pa navadno križišče.
Tako imaš rondo, med rush- urami pa navadno križišče.
krneki0001 ::
inferno666 je izjavil:
V barceloni je ene par takih velikih krožnik. Samo tam lahko menjaš pasove in je dobra pretočnost. Pri nas je problem, da folk ne zna po krožnih vozit.
V italiji, franciji, španiji so hitri vozniki, in švigajo sem ter tja. Vsi menjajo pasove, pa se kr zmenijo. Pri nas se včasih ne moreš zmenit s kakim voznikom, ki vozi po zunanjem pasi cel krožni :)
V valenciji(španija) imajo taka krožišča s semaforji, v Maroku tudi, pa se jih 10 postavi pred semafor in potem kdo bo prej na izhodu. Brez nesreč, brez jeze in brez slabe volje, se vsi zvrstijo in odpeljejo zelo hitro. Še turist se zelo hitro privadi in je potem vožnja res tekoča. Pri nas pa tega še dolgo ne bo. Še vedno je namreč preveč prisotno mnenje, da če si že naredil izpit in če plačuješ cestnino, je cesta samo tvoja in se lahko voziš kot tebi paše, ostali pa imajo samo dolžnost tebi se umikat. In taka je potem tudi vožnja po rondojih pri nas.
Ne mine en dan, da nebi videl kretenov na večjih rondojih ko vozijo preko celega rondoja do svojega izhoda po zunanjem pasu in to pod omejitvijo. S tem da se niti ne zavedajo, da je to zelo nevarno početje in nič kaj opravičljivo (če ne znaš voziti po rondojih se jim raje izogni, kot pa da delaš štalo).
dzinks63 ::
Majo pa trenutne prometne bwane v ljubljani očitno nek bolan fetiš na semaforje
Vse je povezano in po drugi strani je poleg vsega še kriza, ter izpadi prihodkov. Krožnih križišč je vse več in semaforskemu lobiju teče voda v grlo in se bori na vse načine, da bi si pridobili še kakšen posel. Še najlepše je vzeti denar tam, kjer ti ga skoraj podarijo. Tudi pri nas imamo ene par novih klasičnih križišč, kjer so jih opremili z semaforji, pa bi bilo veliko boljše, če bi jih zasnovali in naredili kot krožna. Tole je samo začasna rešitev, katera zna pri nas postati kar dolgotrajna. Dokler ne ne bo vse skupaj počepnilo, tako dolgo ne bo nobene pametne rešitve.
imagodei ::
Če na zgornjem primeru (youtube video v prvem postu) upoštevaš talne označbe, lahko na štirih mestih menjaš pasove.
- Hoc est qui sumus -
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja v krožišču - razlike (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 12624 (10366) | MrStein |
» | Krožišče z dvema izhodomaOddelek: Na cesti | 7906 (6405) | bsslo |
» | Krožišča (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48594 (42488) | GrimReaper |
» | Pravilna vožnja v krožiščih (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13679 (12473) | darkolord |