engadget - Čeprav je dandanes primarna platforma za razvoj iger postal iPhone, predvsem zaradi razširjenosti, nekatere bonbončke pobere tudi Android. Z današnjimi zmogljivimi mobilnimi telefoni z velikimi zasloni je bolj ali manj jasno, da so dnevi samostojnim prenosnim igričarskim postajam, kot sta PlayStation Portable in Nintendo DS(i), šteti.
Na napravah, ki za delovanje uporabljajo Android, je zdaj mogoče igrati tudi polnokrvni različici Quake III Arena in Quake 2. Kontrola igralnega lika sicer še ni najboljša, saj razvoj teče šele nekaj dni. Priporočena je uporaba Motorolinega Droida, ki ima fizično tipkovnico, s katero je upravljanje lažje, in ki je strojno dovolj zmogljiv. Namesto miške za merjenje skrbi kar na dotik občutljiv zaslon. Prenos igre na Android ima korenine v različici za Nokio N900, ki je bila nekoliko predelana za delovanje na drugi mobilni distribuciji Linuxa. Na Droidu igra v odprtih prostorih stopnje deluje z 20 do 30 sličicami na sekundo, kar je na meji igrabilnega. Pomembno je poudariti, da se s to različico lahko povežete v katerokoli večigralsko igro z nasprotniki, ki igrajo na običajnih računalnikih.
Omenimo še, da je glede na raziskavo analitične družbe, ki se ukvarja z aplikacijami za mobilen telefone, največji delež brezplačnih aplikacij prav na Android Marketu. Slednjih je namreč kar 57% v primerjavi z 32% za Palm, 25% na App Store, 24% za Blackberry, 22% na Windows Marketplace in le 18% na Nokiinem Ovi Store. Izmed plačljivih sta v povprečju najcenejši trgovini za mobilne telefone Palm in Android, medtem ko so aplikacije najdražje za mobilen telefone z Windows Mobile (v povprečju kar $6,99) in Blackberry (kar $8,26). Android je očitno tudi precej moška platforma, saj je ženskih uporabnic zgolj četrtina. Med lastniki iPhoneov je žensk kar 43%, temu pa tesno sledijo uporabnice Palmovih mobilnih telefonov s 42% uporabniškim deležem.
Bo na NEST-u razpisan poseben turnir kvake z mobilnimi telefoni?
Bi se dalo razpravljati. Z dobrim in ne preveč kompliciranim pristopom pokriješ recimo vse telefone Symbian S60 3rd (+5th), s čimer imaš doseg večji od iPhona.
Vsekakor pa je razvijalec iger, ki se orientira na 14.5% razširjeno platformo in se slepi, da je pokril trg, naiven.
Samo iPhone OS je za igre verjetno malo bolj primeren kot Symbian. Predvsem zaradi strojne zmogljivosti in grafičnega čipa. Zadeva zna izpljuniti ven tisto pravo grafiko.
Se strinjam in tudi telefoni so najbrž bolj spolirani, kar se pozna pri uporabniškem vmesniku. Vseeno pa je "razširjenost" trapast razlog, da greš na iPhone.
Vsekakor pa je razvijalec iger, ki se orientira na 14.5% razširjeno platformo in se slepi, da je pokril trg, naiven.
Se strinjam.
Eno off-topic vprašanje: Ima Google eksluzivno pravico za Android market ali mu lahko kdorkoli konkurira na področju trženja aplikacij za Android platformo?
Mah daj daj...neuporabno, ne moreš streljačine brez miške igrat. In to mislim tudi streljačine na xbox pa taka jajca... ni to to.
To pa da q3 deluje na tel. pa je fajn, ampak bv.
Na konzoli (xbox) se da streljačine čisto normalno špilat, sem jih ogromno prešpilal, pa sem jih prej ogrmno prešpilal na PCju, pa miške ne pogrešam kej preveč.
Na temle telefonu je pa res mal nerodno. Sam kaj pa veš, mogoče se bo pa kdo spomnil kaj pametnega. Mogoče bi bila rešitev da ne moreš gledat gor pa dol in se naredijo posebne mape prilagojene temu, recimo.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
20 do 30 slik na sekundo sem lahko samo sanjal, ko sem na PCju igral Quake2. Cel špil sem obrnil s cca 10-15fps, tako da bi na telefonu s kakšnimi dobrimi gumbi zadeva morala biti povsem igrabilna.
Edit: * Download the kwaak3.apk from the download section and install it on your phone. (Note you need at least Android 1.6) * Create a directory quake3 in the root of your sdcard and also create a baseq3 directory inside it. * Copy pak0.pk3 of your Quake3 CD (or from the demo) to the quake3/baseq3 directory. * Download the Quake3 1.32 point release and copy pak1-pak8.pk3 to quake3/baseq3 * Start the game :)
Čeprav je potrebno povedati, da so imeli googlovci in linux kernel team neka nesoglasja, kar je rezultiralo v forku in vprašanje je, kako se bodo spremembe/novosti v glavni veji razvoja poznale na android kernelu.
Čeprav je potrebno povedati, da so imeli googlovci in linux kernel team neka nesoglasja, kar je rezultiralo v forku in vprašanje je, kako se bodo spremembe/novosti v glavni veji razvoja poznale na android kernelu.
Ja to je res. Bomo videli kaj bo prinesla prihodnost in za kaj se gre.
Ali bo ta fork ostal. In bo se linux fragmentiral z množico linux kernelov. Morda bi lahko sledile na podoben način tudi druge korporacije. Ali je to le začasna rešitev ki bo sčasoma prešla nazaj na mainline. Kot se je že dogajalo v preteklosti. Sam se nagibam k oceni da gre za kratkoročno rešitev ki je posledica pomanjkanja komunikacije. Razvoja ki je namenoma nekoliko prikrit pred očmi javnosti do samega izzida potem pa preprosto predstavlja veliko težavo copy/paste čez noč v mainline. In še posebej ob dejstvu da določeni deli niso najbolj sprejemljivi. In bodo najverjetneje zavrnjeni. Ob tem pa ta produkt že uporablja veliko število ljudi. Težko je to razrešiti čez noč. In v tej luči upam da so se s tega kaj naučili. In da se ta fork dolgoročno gledano vrne domov. Dolgoročno gledano je tudi to optimalna odločitev. Kljub temu da je Google dovolj velik da bi verjetno lahko sam vzdrževal ta fork. Ampak nekako dvomim da je to obema stranema v nekem globokem interesu.
Ja no. Ne razumem čisto kaj si hotel povedati. Tudi Android še vedno temelji na Linux jedru. Tudi če trenutno ne govorimo o tem da se razvija in posodablja v samem mainline kernelu. Je prav ta kernel osnova na katerem se dela Android? In to ni zmaga za Linux?
Sam zagotovo štejem Android za Linux based OS. Tudi če ne gre za mainline kernel razvoj. Temelji pa na njem. Zdaj pa kaj bo prihodnost prinesla v tem razmerju med Linux mainline kernel in Google Co. Pa bomo videli. Trenutno sta dva velika ega trčila skupaj. Bo se že steam polegel. ;)
Če pa bi rad bolj mehko različico sodelovanja. Pa zaenkrat pač uporabljaš mobilnik Nokia in Maemo. Če pa bo Meego (Maemo + Moblin) se oddaljil od tega. Pa bomo se takrat odločali kateri pa je pripravljen sodelovati. In pač uporabljali tistega. ;)
Izbire koliko hočeš. Važno da je bolj ali manj v nekem trenutku Linux based. To je zmaga za Linux kakorkoli obrneš.
Da pa je to vse skup en zapleten proces. Pa tako mislim da je vsem jasno. Da moraš pod isto streho združiti 1000 in 1 interes. To je malo težko. Ampak bo že.