Forum » Programiranje » Izdelava igre
Izdelava igre
japol ::
Kako narest igro fps pa za strategijo? Uporabt kak že obstoječ engine ali kolk bi to vzelo da bi ga napisal na novo?
List of game engines @ Wikipedia
Kako se sploh tega lotit? Katerega priporočate, kateri je težji/lažji,... kje oblikovati,...
Katere so slovenske firme k delajo špile? Al pa če je kdo med vami v teh vodah, naj kak printscreen prpopa naj se mal pohval, al pa prpopa linke
Je že kdo probu skup sestaut skupino k bi to delala?
List of game engines @ Wikipedia
Kako se sploh tega lotit? Katerega priporočate, kateri je težji/lažji,... kje oblikovati,...
Katere so slovenske firme k delajo špile? Al pa če je kdo med vami v teh vodah, naj kak printscreen prpopa naj se mal pohval, al pa prpopa linke
Je že kdo probu skup sestaut skupino k bi to delala?
Ktj ::
Brez zamere ampak če te to zgolj informativno znima si pogooglaj če pa sanjaš o tem da bi sam kaj naredil pa pozabi o tem (prej lahko še zmeraj pogoglaš).
overlord_tm ::
Zootfly je ena od firm ki se ukvarja s tem.
Drugace pa, glede na to kako si vprasal predvidevam da bi ti vzelo vsaj 2 leti. Zacni pa pri cistih osnovah, hello world in podobno :)
Pomoje je bilo velik poiskusov (saj iz oglasov za delo), vecina je pomoje failala. Sploh pri igrah imajo ljudje ponavdi visokoletece cilje, ceprav ne poznajo niti osnov.
Drugace pa, glede na to kako si vprasal predvidevam da bi ti vzelo vsaj 2 leti. Zacni pa pri cistih osnovah, hello world in podobno :)
Pomoje je bilo velik poiskusov (saj iz oglasov za delo), vecina je pomoje failala. Sploh pri igrah imajo ljudje ponavdi visokoletece cilje, ceprav ne poznajo niti osnov.
morbo ::
Najprej začni pri "Hello game world", kot pravi overlord, torej vzami jezik ki ga obvladaš in z njegovimi knjižnicami za grafiko začni risat 2D zadeve, potem 2D zadeve ki se premikajo, potem naredi tetris ali pong, potem vesoljsko ladjico ki strelja druge ladjice...
Potem vzami v roke knjigo o linearni algebri in v poljubnem 3D pogonu (vseeno kateri) naredi 3D ladjico ki strelja 3D ladjice... Potem se ponovno oglasi na x forumu, kjer boš predstavil svoje dosedanje delo in poiskal ljudi ki ti bodo izdelovali modele in risali teksture (brez dokaznega materijala, resnih ljudi ne boš dobil).
Skupaj naredite celovito, igrabilno in zaključeno igrico (ne igro) in dokler je ne končate niti niti ne razmišljaj o fps, rts, rpg, mmorpfgžlj... Od tu naprej pa boš imel dovolj izkušenj in predvsem jasne ideje, da se boš lahko odločil za grafični pogon in predvsem kaj točno bi rad delal. 2 leti min, verjetno več.
Potem vzami v roke knjigo o linearni algebri in v poljubnem 3D pogonu (vseeno kateri) naredi 3D ladjico ki strelja 3D ladjice... Potem se ponovno oglasi na x forumu, kjer boš predstavil svoje dosedanje delo in poiskal ljudi ki ti bodo izdelovali modele in risali teksture (brez dokaznega materijala, resnih ljudi ne boš dobil).
Skupaj naredite celovito, igrabilno in zaključeno igrico (ne igro) in dokler je ne končate niti niti ne razmišljaj o fps, rts, rpg, mmorpfgžlj... Od tu naprej pa boš imel dovolj izkušenj in predvsem jasne ideje, da se boš lahko odločil za grafični pogon in predvsem kaj točno bi rad delal. 2 leti min, verjetno več.
Defero ::
En hiter način bi ti bil: en 3d programček (maya, blender, softimage) pol Ogre engine ma mesh exporterje za to... izvoziš model, pa uvoziš v engine
Maystr ::
Najhirejša varinata je da se lotiš izdelave moda. Programiranja boš imel zelo malo, ali nič. Moraš se le navaditi sdk in dobit ljudi, ki ti bojo izdelovali 3d modele. Ker tudi 3d modeliranje ni enostavno in boš porabil vsaj pol leta (rajši več), da boš izdeloval dobre modele.
Utk ::
Najdi si serijo DirectX tutorialov in začni, po vrsti. No, še bolje da vzameš tisto stvar od MS-ja za delanje iger, najbolj enostavno, pa dovolj močno, da narediš karkoli. Ko ti bo kaj manjkalo, si poglej tisto...brez veze vnaprej študirat linearno algebro, modele ali karkoli drugega. In začni s simpl igrco ja. V bistvu je FPS še najbolj simpl od 3D variant. Lahko pa začneš tudi z 2D.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
japol ::
Hvala, to sm hotu, vidm da je velik možnosti kako se tega lotit. Kr se 3d-ja tiče delam v Inventorju, solidworksu, autocadu, sketchupu, archicadu, artlantisu... neki malga v mayi in maxu, kolega pa mi je priporoču rhino; tko da tako oblikovanje mi ni tuje, programiram pa v c#.
K bi lahk, če ste že kako igro nardil, prpopal sliko? Pa zravn mal napisal na kakšen način ste se tega lotil?
K bi lahk, če ste že kako igro nardil, prpopal sliko? Pa zravn mal napisal na kakšen način ste se tega lotil?
morbo ::
mhm, directx in nič znanja o matrikah? To nekako ne gre skupaj... Tudi XNA (tista stvar od MSja) zahteva znanje linearne algebre.
marcel, preveč stvari obvladaš. :) Za naredit 3D model ne rabiš znat max-a, sketchupa, maye IN rhinota. Vzami enega pa tisto naštudiraj.
Maystr je dal dober predlog - če hočeš takoj! nujno! in zdaj! začet direktno s FPS.
marcel, preveč stvari obvladaš. :) Za naredit 3D model ne rabiš znat max-a, sketchupa, maye IN rhinota. Vzami enega pa tisto naštudiraj.
Maystr je dal dober predlog - če hočeš takoj! nujno! in zdaj! začet direktno s FPS.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: morbo ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | 3D modeliranjeOddelek: Programska oprema | 2141 (998) | BivšiUser2 |
» | Izdelovanje iger in Blender ?Oddelek: Programiranje | 2382 (1843) | korenje3 |
» | GrafikaOddelek: Programiranje | 1707 (1059) | aaaaa93 |
» | [Java] Nova nit znotraj JPanel.paintComponent()Oddelek: Programiranje | 1964 (1751) | alexa-lol |
» | SketchUp zastonj! (potem, ko je proizvajalca, @last software, kupil Google) (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 15566 (11893) | Company |