» »

Pirati so neizkoriščena tržna niša

Pirati so neizkoriščena tržna niša

bit-tech.net - CEO enega izmed največjih, če ne kar največjega založnika iger na svetu, Electronic Arts, je na dan prišel z zanimivo izjavo, da so pirati, ki kradejo njihove igre zgolj neizkoriščena tržna niša. John Ricittiello (CEO) je tako povedal, da pri EA zdaj raziskujejo načine, kako pirate, ki igro dobijo zastonj, vseeno ožeti za nekaj zelencev, namesto da se z njimi bojujejo s pomočjo DRMja in zaščit proti kopiranju medijev.

Menijo, da so odgovor razširitveni paketi, ki jih uporabniki prenesejo s spleta. Po njihovih besedah le-teh ni mogoče spiratizirati (ja, seveda...), ponujali pa bi tako brezplačne kot premijske, plačljive pakete. V preteklosti so prenosljivi dodatki že ustvarili veliko zanimanja ter v nekaterih primerih precej zaslužka (v novembru je bil plačljiv dodatek za Dragon Age: Origins v prvem tednu po izidu prenešen kar milijonkrat), kar kaže na dejstvo, da so takšne razširitve potrošnikom všeč. Jasno je tudi, da meni, da nihče ne bi smel piratizirati iger, saj s tem pirati kradejo predvsem ustvarjalcem, oz. umetnikom, kot jih je poimenoval, ki igre razvijajo.

21 komentarjev

Spc ::

Torej če player kupi 60 dnevni GTC za eve online z iskji (virtualni ingame denar) potem je pirat ?
 

Rippy ::

Torej če player kupi 60 dnevni GTC za eve online z iskji (virtualni ingame denar) potem je pirat ?


Ne to je nekaj drugega. Ta igra ima zelo močno ekonomijo in GTCji se kupujejo s pravim denarjem. Razlika je v tem, da imaš možnost ta GTC prodat za ISK v igri, kar je popolnoma legalno. Torej nekdo, ki nima veliko časa za igranje lahko kupi GTC osebi, ki ima. Ta mu plača s ISK (EVE online valuta), tukaj profitira podjetje in oba igralca in je sistem, kot protiutež "gold farmanju".

jlpktnst ::

Nov pristop h "problemu", zanimivo. Verjetno bodo tudi imeli več uspeha kot direkten "boj". Je pa res, da DLC verjetno ni rešitev. Rešitev so mikroplačila in dosti cenejše/zastonj igre.

Torej nek osnovni dragon age zastonj, nadgradnje pa za manjša plačila. Je pa res da to lahko kar podre določene igre.

opeter ::

Nov pristop h "problemu", zanimivo. Verjetno bodo tudi imeli več uspeha kot direkten "boj". Je pa res, da DLC verjetno ni rešitev. Rešitev so mikroplačila in dosti cenejše/zastonj igre.

Torej nek osnovni dragon age zastonj, nadgradnje pa za manjša plačila. Je pa res da to lahko kar podre določene igre.


Absolutno. Iz reklam ne bodo mogli financirat ves razvoj in končni produkt.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Blazz ::

vse nadgradnje dragon age so spiratizirane bile isti dan ob releaseu le-teh. Tolk o dodatkih...

ABX ::

vse nadgradnje dragon age so spiratizirane bile isti dan ob releaseu le-teh. Tolk o dodatkih...


Ampak očitno nekateri so rajši plačali 7-15$ za dodatek kot se ubadat z inštalacijo nelegalnega DLC-ja.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Rippy ::

Dejansko je sam Dragon Age zelo dober nakup v primerjavi s svojim DLC. Igra se prodaja za 42EUR in povprečnemu igralcu je potrebno 60-100ur, da pride od začetka do konca in ima ogromen "replay value".

15$ dodatek že vsebuje igra, ta je vezan na uporabnoško ime. To pomeni, da ga igra ne vsebuje če je "rabljena". Drugi dodatek je 7$ in nudi približno 2-3 ure igranja.

stara mama ::

Nov pristop h "problemu", zanimivo. Verjetno bodo tudi imeli več uspeha kot direkten "boj". Je pa res, da DLC verjetno ni rešitev. Rešitev so mikroplačila in dosti cenejše/zastonj igre.

Lih par dni nazaj sm naletel na CATIO za 40$

Zraven je jasno bilo napisano da stvar mogoče ni legalna iz strani proizvajalcev ker je OEM, ter da je včasih treba vsebino kake mape prekopirat ali pa zagnati kako priloženo orodje.
Ekologija™ in Trajnost™

PrimozR ::

Da ne omenjamo da je licenca za CATIO 15 jurjev...

ahac ::

Po njihovih besedah le-teh ni mogoče spiratizirati (ja, seveda...),


vse nadgradnje dragon age so spiratizirane bile isti dan ob releaseu le-teh. Tolk o dodatkih...


Tud na Xboxu?
On je verjetno govoru bolj o konzolah. Tam je še vedno treba zapečt piratski DVD in ni tolk enostavno potem še DLC piratizirat. Poleg tega so konzole (za EA) dost bolj pomemben trg kot pa PC (na žalost).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Khamul ::

Problem je ponavadi cena iger. 50% ljudi, ki bojo igro kupili, so otroci, ki nimajo stalnega prihodka (razen, če grejo vsak teden k radodarni babici). Na trgu pa vlada neko nenapisano pravilo (o čemer se je pisalo prav na SloTechu, se mi zdi), da se vsaka igra pod 45 eur potrošniku zdi manj kvalitetna. Se še sprašujete, zakaj zgoraj omenjena "tržna niša" tako cveti? Sploh pa je v interesu vseh prodajalcev, da igra "uide" na ThePirateBay, čeprav tega ne bojo nikoli priznali. Konec koncev kar lepo število ljudi dobre igre zvesto podpira. In lepo število ljudi prej omenjenega lepega števila ljudi je igro dobilo na torrentih, jo preizkusilo, bila jim je všeč, kupili so legalno. Konec koncev so torrenti zastonj reklama. Sicer prodajalcem res odtrgajo nekaj (deset tisoče) evrov, a v nasprotnem primeru (če torrentov nebi bilo) bi moral založnik za prepoznavnost igre v reklame vlagati še bistveno večje vsote, kot ima sedaj izgube s torrenti. Lahko pa se seveda motim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Khamul ()

ahac ::

Sicer prodajalcem res odtrgajo nekaj (deset tisoče) evrov, a v nasprotnem primeru (če torrentov nebi bilo) bi moral založnik za prepoznavnost igre v reklame vlagati še bistveno večje vsote, kot ima sedaj izgube s torrenti.


Izdal bi resen demo... kot so to delal včasih.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

ABX ::

Sicer prodajalcem res odtrgajo nekaj (deset tisoče) evrov, a v nasprotnem primeru (če torrentov nebi bilo) bi moral založnik za prepoznavnost igre v reklame vlagati še bistveno večje vsote, kot ima sedaj izgube s torrenti.


Izdal bi resen demo... kot so to delal včasih.


Ma tudi demo ni več kar je bil.

Probaš demo in imaš 60FPS, dobiš končno verzijo pa ne dela nič.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zero0ne ::

Torej če player kupi 60 dnevni GTC za eve online z iskji (virtualni ingame denar) potem je pirat ?


Ne, ker vse GTCje na ingame trgu prodajajo dejanski igralci, ki so jih kupili z RL denarjem.

mtosev ::

waw EA je nekaj pametnega ugotovil :D
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Gregor P ::

Torej sedaj, ko so dobil založnike v piratskih vodah, pa kar naenkrat razmišljajo o novih tržnih nišah he he>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Khamul ::

Sicer prodajalcem res odtrgajo nekaj (deset tisoče) evrov, a v nasprotnem primeru (če torrentov nebi bilo) bi moral založnik za prepoznavnost igre v reklame vlagati še bistveno večje vsote, kot ima sedaj izgube s torrenti.


Izdal bi resen demo... kot so to delal včasih.


Hja, tudi to je rešitev... ampak če imaš možnost sprobat ceu game, boš res izgubljal čas z demom?

opeter ::

Sicer prodajalcem res odtrgajo nekaj (deset tisoče) evrov, a v nasprotnem primeru (če torrentov nebi bilo) bi moral založnik za prepoznavnost igre v reklame vlagati še bistveno večje vsote, kot ima sedaj izgube s torrenti.


Izdal bi resen demo... kot so to delal včasih.


Hja, tudi to je rešitev... ampak če imaš možnost sprobat ceu game, boš res izgubljal čas z demom?


To možnost je treba onemogočiti. Saj zato so demoti in trial verzije, da izdelek preizkusiš pred nakupom. Simpl kot pasulj.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Tr0n ::

Kar pa je trenutno ideja, ki je gaming industrija se ni dodobra raziskala, je igranje na obroke.

Kupis prvi chapter igre za 5 EUR in za to dobis recimo 2-3 uri igranja. Ce te je igra pritegnila, kupis se drugega, ali tretjega itd. Na koncu si kupil vse chapterje in placal toliko, kot bi sicer placal za celotno igro. Raziskave namrec kazejo, da veliko ljudi sploh ne konca iger, ampak nehajo igrati po prvih nekaj urah. Zakaj bi torej morali placevati celo igro, ce jo sploh ne koncajo?

Sicer bi pirati se vedno izdajali posamezne chapterje, ampak manjsi zneski bi bili vsekakor bolj prebavljivi tudi za tiste, ki nimajo veliko denarja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Bor H ::

Sej je nekaj deloma podobnega poskusil Valve s Half Life epizodami sam se očitno rado nekje vmes ustavi, ker igralci pričakujemo nekaj novega v vsaki epizodi/chapterju, kar dvigne stroški izdelave igre. Hočem rečt, da če bi recimo Dirt dvojko tako izdajal bi se folk začel bunit da je vozni model v vseh chapterjih isti in da ne misljo plačevat samo za nove proge in avte.

PaX_MaN ::

Kar pa je trenutno ideja, ki je gaming industrija se ni dodobra raziskala, je igranje na obroke.

Nekaj jih le je.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ubisoftovi strežniki za DRM že padli (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
6121543 (19107) Kenpachi
»

Kar 90% inštalacij World of Goo je piratskih (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
528269 (5901) R33D3M33R
»

Gears of war 2 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
986870 (5154) laught
»

Piratsvo : tako po čez (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
535291 (4411) kuzifix

Več podobnih tem