TG Daily - Franšiza Call of Duty je nedvomno ena izmed uspešnejših linij računalniških iger v zadnjih časih, kar potrjujejo tudi prodajni rezultati. S skupno 55 milijoni prodanih izvodov so s pomočjo zadnje izdaje, Modern Warfare 2, prilezli čez mejo treh milijard dolarjev zaslužka od prodanih izvodov. To številko je močno dvignil prav Modern Warfare 2, ki je s 550 milijoni dolarjev zaslužka v le petih dneh podiral prodajne rekorde računalniško-konzolskih iger.
Po mnenju analitika Edwarda Wooja je Infinity Wardu, razvijalcu Call of Duty: Modern Warfare 2, s svojo zadnjo stvaritvijo uspeli zadeti pravo kombinacijo med realističnostjo in arkadnostjo, kljub zgražanju nad kontroverznim masakrom v eni izmed stopenj, ki se dogajajo na letališču. Povedal je tudi, da je bilo nazadnje toliko navdušenja nad igro v času izida Grand Theft Auto, verjetno pri lanskoletnem izidu zadnje, 4 inkarnacije. Vseeno meni, da prvoosebne streljačine ne morejo biti glavno gonilo industrije. Zato je izpostavil franšizo bratov Super Mario, katere najnovejši naslov za Wii bi znal biti prodan v približno 25 milijonih kosih, kar je le 30 milijonov manj od celotne serije Call of Duty.
Novice » Rezultati » Franšiza Call of Duty 'vredna' že 3 milijarde dolarjev
Mipe ::
Ravno prav za tri sedeže na barki leta 2012.
Ups, popravek, cena je v evrih. Tole bo zadostovalo le za dva sedeža. :(
Ups, popravek, cena je v evrih. Tole bo zadostovalo le za dva sedeža. :(
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mipe ()
g. Oden ::
Ravno prav za tri sedeže na barki leta 2012.
Ups, popravek, cena je v evrih. Tole bo zadostovalo le za dva sedeža. :(
Odvisno od velikosti barke, samo mislim da niti za en sedež nebo dovolj.
edge540 ::
Bogati ljudje. Zelo bogati ljudje.
Eni pa se jokamo, ker nihče več noče delat na letalskih simulacijah...no profit, no fun
Eni pa se jokamo, ker nihče več noče delat na letalskih simulacijah...no profit, no fun
Dr_M ::
Sploh nevem kaj je tako zanimivega v COD igrah..?
Zame je to samo se ena FPS serija.
Zame je to samo se ena FPS serija.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Kenpachi ::
Ja, piratstvo jih je res zelo zelo ZELO močno udarilo po žepu. Siromaki prve klase. Ane, lokalni slo-tech heroes of justice? Yep.
Zaraki Kenpachi.
PaX_MaN ::
Seveda jih je. Namesto treh Veyronov si lahko privoščijo samo enega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PaX_MaN ()
Manu ::
Zelo slabo jim gre. 3 milijarde je le 3% zaslužka od možnih 100 milijard, ki bi jih prodali, če ne bi bilo piratov.
opeter ::
Če ne bi bilo piratstva, bi sedaj imeli recimo še vsaj kakšno milijardo več profita pri prodaji. Tako pa nimajo. Tisti, ki bi to igro želeli igrati, bi ga morali kupiti.
Dober primer je recimo L4D in L4D 2, ki ju ne moreš igrati, če nimaš originalne "igrice" (Febo, upam, da to bereš).
Dober primer je recimo L4D in L4D 2, ki ju ne moreš igrati, če nimaš originalne "igrice" (Febo, upam, da to bereš).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Tr0n ::
Cisto dovolj imajo, ce mene vprasas. Prehiteli so glasbeno, knjizno in filmsko industrijo po dobicku in to v prvih petih dnevih.
Gavran ::
Zelo slabo jim gre. 3 milijarde je le 3% zaslužka od možnih 100 milijard, ki bi jih prodali, če ne bi bilo piratov.
Brez piratov (in torej brez zastonj promocije) bi prodali le za pol milijarde...
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.
PARTyZAN ::
Dober primer je recimo L4D in L4D 2, ki ju ne moreš igrati, če nimaš originalne "igrice" (Febo, upam, da to bereš).
Neumna izjava.
Drugače pa mislim, da so moderne igre veliko krajše od starih uspešnic. Kje so časi, ko si dejansko rabil nekaj časa, da si obrnil svoj najljubši FPS (HL1?)? Danes se mulac usede, igra 4 ure in obrne zadevo. Na koncu pa za piko na i doda še: "Stari, full dobra igra, vredna vsakega centa". Me zanima kako bo na zadevo gledal, ko bo z svojim delom kupil 4 ure zabave za ~50€.
Mavrik ::
Hm, Dragon Age večina ljudi zaključi po kakih 50 urah. Ne moreš zdaj posploševat.
HL1 pa spet tudi ni bil tako zelo dolg.
HL1 pa spet tudi ni bil tako zelo dolg.
The truth is rarely pure and never simple.
Tr0n ::
Dolzina je razlicna in ne bi ravno rekel, da so igre sedaj krajse.
Bolj se pozna na tezavnosti. Dandanes so igre bolj "casual", tako da jo lahko konca se kdo, ki ni hardcore gamer.
Bolj se pozna na tezavnosti. Dandanes so igre bolj "casual", tako da jo lahko konca se kdo, ki ni hardcore gamer.
ALT ::
amok, kot "mulc" si meu v mislih cheater? ker ma model lepo vklopljene cheate, in sam leti kam hoce it (recimo cez prepad in podobn crap).. kr neki
Manu ::
Če ne bi bilo piratstva, bi sedaj imeli recimo še vsaj kakšno milijardo več profita pri prodaji. Tako pa nimajo. Tisti, ki bi to igro želeli igrati, bi ga morali kupiti.
To je nesprejemljivo, namesto vsaj 4 (čeprav so vredni mnogo, mnogo več) imajo samo 3 milijarde dobička. Problem je velik in treba ga je vzet skrajno resno. Namreč govorimo o kapitalu, ki se ga krade. Saj imajo v demokratičnih državah ljudje pravico braniti svojo lastnino, saj je le-ta izredno pomembna dobrina v življenju.
Zato moramo uvesti skrajno resne ukrepe: nadzor, kontrola, visoke kazni, ter z davkoplačevalskim denarjem (saj so oni tisti, ki kradejo, zato naj kar iz svojega žepa plačajo za samonadzor) poloviti vse barabe, ki bi se samo zabavali in nič plačali za to.
Mobilizirati moramo policijo, sodstvo in strogo kaznovati vse, ki storijo kaznivo dejanje tatvine. Najbolj problematični so mladoletniki, saj ti nimajo občutka za služenje denarja in mali razvajenci mislijo, da si lahko kar vse vzamejo zastonj. Zato bi morali po možnosti uvesti prevzgojne domove, saj starši očitno ne znajo vzgajati svojih otrok.
Ne smemo dovoliti, da se krade kapital sposobnim ljudem!
Berserker ::
Če ne bi bilo piratstva, bi sedaj imeli recimo še vsaj kakšno milijardo več profita pri prodaji. Tako pa nimajo. Tisti, ki bi to igro želeli igrati, bi ga morali kupiti.
To je nesprejemljivo, namesto vsaj 4 (čeprav so vredni mnogo, mnogo več) imajo samo 3 milijarde dobička. Problem je velik in treba ga je vzet skrajno resno. Namreč govorimo o kapitalu, ki se ga krade. Saj imajo v demokratičnih državah ljudje pravico braniti svojo lastnino, saj je le-ta izredno pomembna dobrina v življenju.
Zato moramo uvesti skrajno resne ukrepe: nadzor, kontrola, visoke kazni, ter z davkoplačevalskim denarjem (saj so oni tisti, ki kradejo, zato naj kar iz svojega žepa plačajo za samonadzor) poloviti vse barabe, ki bi se samo zabavali in nič plačali za to.
Mobilizirati moramo policijo, sodstvo in strogo kaznovati vse, ki storijo kaznivo dejanje tatvine. Najbolj problematični so mladoletniki, saj ti nimajo občutka za služenje denarja in mali razvajenci mislijo, da si lahko kar vse vzamejo zastonj. Zato bi morali po možnosti uvesti prevzgojne domove, saj starši očitno ne znajo vzgajati svojih otrok.
Ne smemo dovoliti, da se krade kapital sposobnim ljudem!
Dober vic, naj začnejo kr pri tebi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Berserker ()
PaX_MaN ::
Čeprav sarkazem kar vije iz njegovega sporočila, je Manu še kar zadel problem. Jebiga, če starši ne znajo/morejo vcepiti svojim frocom vsaj malega vrednot in norm, bo pač to morala storiti država. Tako, kot je za njihovo dobrobit regulirano gledanje jošk in culukafrov na TV, bomo pa sankcioniral še kleptomanstvo, kejne?
Dr_M ::
Represija je zakon.
In ustrelit vse, ki temu nasprotujejo.
In ustrelit vse, ki temu nasprotujejo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
ahac ::
Cisto dovolj imajo, ce mene vprasas. Prehiteli so glasbeno, knjizno in filmsko industrijo po dobicku in to v prvih petih dnevih.
Oni ja. To je blockbuster špil. Ampak takih je nekaj na leto in večina se itak proda na Xboxu (kjer je manj piratstva).
Obstaja pa ogromno firm, ki pa ne morejo naredit takih mega uspešnic (nimajo imena, nimajo denarja za marketing, ...). Pa ni nujno, da delajo slabe špile. Tiste pa piratstvo čisto lahko uniči.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Personanonim ::
če starši ne znajo/morejo vcepiti svojim frocom vsaj malega vrednot in norm, bo pač to morala storiti država
..don't hold your breath
MrStein ::
opeter:
Viri?
Ali pa si to izmislil?
(vprašanje je retorično)
ahac:
Zakaj, a njihove igre pa se bolj piratizirajo?
Če ne bi bilo piratstva, bi sedaj imeli recimo še vsaj kakšno milijardo več profita pri prodaji. Tako pa nimajo.
Viri?
Ali pa si to izmislil?
(vprašanje je retorično)
ahac:
Obstaja pa ogromno firm, ki pa ne morejo naredit takih mega uspešnic (nimajo imena, nimajo denarja za marketing, ...). Pa ni nujno, da delajo slabe špile. Tiste pa piratstvo čisto lahko uniči.
Zakaj, a njihove igre pa se bolj piratizirajo?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
ahac ::
Nima veze kolk se piratizirajo. Važno je kolk se prodajajo.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
st0jko ::
Brez piratstva že v osnovi cod serija nebi bila tako uspešna, tako da najverjetneje nebi bilo šestega dela in posledično teh treh miljard.
keks?
MrStein ::
Nima veze kolk se piratizirajo. Važno je kolk se prodajajo.
Kaj zdaj? A jih čisto uniči ali nima veze???
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
LordPero ::
ahac:
Obstaja pa ogromno firm, ki pa ne morejo naredit takih mega uspešnic (nimajo imena, nimajo denarja za marketing, ...). Pa ni nujno, da delajo slabe špile. Tiste pa piratstvo čisto lahko uniči.
Zakaj, a njihove igre pa se bolj piratizirajo?
Ne, imaš % piratiziranega izdelka določene firme in imaš absoluten znesek dobička od prodane količine. Če je prodana količina prenizka, da bi garažna firmica sploh imela kaj od tega, piratska stopnja pa zelo visoka (torej recimo temu potrditev, da je software OK), pač kriviš pirate. In takih firm je kar nekaj (vsake toliko je tudi kaka novička o tem).
Hkrati, od klasičnega P2Pja se mi zdi to tudi daleč najbolj destruktivno, saj omejuje vstop novih, dobrih igralcev, tista količina denarja, ki se bi/bo razporedila med police softwara samo na podlagi barvitejše šatulje, pa seveda gre k slabšim naslovom in jih s tem podpira.
Brez piratstva že v osnovi cod serija nebi bila tako uspešna, tako da najverjetneje nebi bilo šestega dela in posledično teh treh miljard.
Nekaj je sigurno tudi na tem oz. bi mogli pač neobstoj piratstva nadomestiti z x€ za reklame (upoštevajte, da gre tukaj za "franšizo", torej ima folk v spominu že pozicioniran izdelek od preigranih prejšnjih delov).
Sploh nevem kaj je tako zanimivega v COD igrah..?
Zame je to samo se ena FPS serija.
Same here, pa imam rad FPS.
LordPero
PrimozR ::
COD IMO niti ni tako piratiziran, saj je pogost na LANih. Tam pa potrebuješ original. Saj to se ve, da imajo multiplayer špili majhen del piratstva.
ahac ::
Brez piratstva že v osnovi cod serija nebi bila tako uspešna, tako da najverjetneje nebi bilo šestega dela in posledično teh treh miljard.
Ah, ja. Super izgovor za piratstvo. Če je pa tko potem pa kr vsi piratizirajmo, da bo vedno več takih super iger kot MW2. Sploh na PCju!
Če ne bi bilo piratstva bi še vedno imel kakšen pravi demo oz. shareware igre, kjer bi videl kaj ti ponujajo.
Kaj zdaj? A jih čisto uniči ali nima veze???
Mislm... nima veze kolk je downloadov. Važno je pa kolk se zarad tega manj proda. Valda to ni isto, čeprav prvo vpliva na drugo (sigurno pa ne 1=1 in tud ne pri vsaki igri enako).
Kakšen CoD valda prinese velik dobiček tud, če je samo 10% originalov. Za marsikater drug špil (ne tolk mainstream) je pa to premalo, da razvijalc preživi.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
49106 ::
BREZ PIRASTVA BI BILI ŠEVEDNO V 80.-90.
Ja, lahko živimo brez bonbončkov, ampak ko sem kupil računalnik(in internet) sem računal na bonbončke. Neuporabne škatle sploh kupil nebi.
Za kakšen tekst napisat in malo surfat je že 300mhz procesor vrh glave. Če pirati nebi kupovali hardware, ševedno misliš da bi imeli tako zmogljiv hardware.
Diskov večjih od 100gb brez piratske robe malokdo potrebuje.
Potem je tu še optika v vsako vas. Čemu take povezave v splet. Brez pirastva je 512/512 vrh glave.
Brez PIRATIZACIJE nebi imel vsak računalnika(ali celo več računalnikov)in nenazadnje bi bil razvoj precej dražji, saj bi imeli manj kupcev.
Brez Piratizacije nebi imeli takih povezav v splet.
PIRASTVO JE REVOLUCIJA, pa lahko rečete kar hočete.
Zaradi ga lahko pirastvo izkoreninite, ampak boste s tem sebi jamo skopali.
Ja, lahko živimo brez bonbončkov, ampak ko sem kupil računalnik(in internet) sem računal na bonbončke. Neuporabne škatle sploh kupil nebi.
Za kakšen tekst napisat in malo surfat je že 300mhz procesor vrh glave. Če pirati nebi kupovali hardware, ševedno misliš da bi imeli tako zmogljiv hardware.
Diskov večjih od 100gb brez piratske robe malokdo potrebuje.
Potem je tu še optika v vsako vas. Čemu take povezave v splet. Brez pirastva je 512/512 vrh glave.
Brez PIRATIZACIJE nebi imel vsak računalnika(ali celo več računalnikov)in nenazadnje bi bil razvoj precej dražji, saj bi imeli manj kupcev.
Brez Piratizacije nebi imeli takih povezav v splet.
PIRASTVO JE REVOLUCIJA, pa lahko rečete kar hočete.
Zaradi ga lahko pirastvo izkoreninite, ampak boste s tem sebi jamo skopali.
Slo-One ::
BREZ PIRASTVA BI BILI ŠEVEDNO V 80.-90.
................................................
Zaradi ga lahko pirastvo izkoreninite, ampak boste s tem sebi jamo skopali.
Pretiravat pa tudi ni treba. Sej obstajajo naprimer servisi kot so Steam pa to pa je logično, da zato rabiš povezavo večjo od 512/512.
Sicer pa se bojim, da bo ta igra vsako leto nova prišla ven.
pss-m ::
A morate res v vsako temo vlačiti piratstvo?
DA :)
članki kot je ta so odličen opomin tistim, ki verjamejo, da so avtorji obubožali zaradi p2p
in odličen argumet za tiste, ki verjememo da uporabinke neprofitnega fileshare ni treba zažgati na grmadi.
Kenpachi ::
A morate res v vsako temo vlačiti piratstvo?
Jah, o čem pa naj bi govorili v tej temi?
"uu stari kolk keša"
"juhej"
"čestitke"
"call of duty ftw"
"call of duty je za fage"
"kwa b si js kupu za 3mrd $$$"
[end of thread]
Zaraki Kenpachi.
Tr0n ::
O tem kako gaming koncno postaja #1 entertainment industrija. :)
You can't deny us no longer!
You can't deny us no longer!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
LordPero ::
Naj več iger izdajo po par letih zastonj (analogno gledano s farmacevtsko industrijo -kjer je BTW tudi faktor o tem, kaj je najbolje za svet oz. da možnost zaslužka tako razvijalcem kot proizvajalcem generikov).
Oz. drugače: zakaj lahko zadnji del South Parka in podobne reči gledam zastonj na uradnih straneh?
Čakaj, za razliko od vsake teme, mislim da tukaj še noben ni naredil primerjave z avtom oz. avtomobilsko industrijo. Ne moreš zmeraj imeti obojega .
Oz. drugače: zakaj lahko zadnji del South Parka in podobne reči gledam zastonj na uradnih straneh?
A morate res v vsako temo vlačiti piratstvo?
Čakaj, za razliko od vsake teme, mislim da tukaj še noben ni naredil primerjave z avtom oz. avtomobilsko industrijo. Ne moreš zmeraj imeti obojega .
LordPero
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LordPero ()
PaX_MaN ::
Naj več iger izdajo po par letih zastonj
Saj jih.
(analogno gledano s farmacevtsko industrijo -kjer je BTW tudi faktor o tem, kaj je najbolje za svet oz. da možnost zaslužka tako razvijalcem kot proizvajalcem generikov).
Saj ne, da nimaš na milijone generičnih špilov - od kopij *crafta, Diabla, pa zadnje čase WoW.
LordPero ::
Generični špili (kot si ti uporabil) imajo veliko širši pomen kot generiki npr. zdravil. Nisem govoril o tem (podobno kot ni generik npr. Tamifluja čaj z limono).
Pa tudi, na mojo željo 'naj jih več izdajajo' ne more bit odgovor 'saj jih'.
Pa tudi, na mojo željo 'naj jih več izdajajo' ne more bit odgovor 'saj jih'.
LordPero
PaX_MaN ::
Nisem govoril o tem (podobno kot ni generik npr. Tamifluja čaj z limono).
iPhoneov Thief nekako tudi ni generik Diabla...
Pa tudi, na mojo željo 'naj jih več izdajajo' ne more bit odgovor 'saj jih'.
Vsako leto jih več.
ALT ::
pax_man, TNX za death rally link!
nisem vedu da ga zastonj ponujajo, ga ze vlecem dol.
sicer se mi zdi, da sem davno tega imel originalen spil, ampak je ze zdavnaj zalozen in itak ne bi delal na modernem sistemu, na njihovem pageu pa pise, da naj bi ta celo delal na win7. fingers crossed!
nisem vedu da ga zastonj ponujajo, ga ze vlecem dol.
sicer se mi zdi, da sem davno tega imel originalen spil, ampak je ze zdavnaj zalozen in itak ne bi delal na modernem sistemu, na njihovem pageu pa pise, da naj bi ta celo delal na win7. fingers crossed!
BigWhale ::
Cisto dovolj imajo, ce mene vprasas. Prehiteli so glasbeno, knjizno in filmsko industrijo po dobicku in to v prvih petih dnevih.
Kje pise, da imajo dovolj? Kdo je pa postavil mejo, koliko lahko zasluzis in koliko ne?
A k bo merkator dost zasluzil bodo moral po njihovi nabavni ceni prodajat stvari?
MrStein ::
pax_man, TNX za death rally link!
nisem vedu da ga zastonj ponujajo, ga ze vlecem dol.
Eh, za antialias še niso slišali? Grafika zgleda trikrat slabše kot v originalu.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Call of Duty (2019)Oddelek: Igre | 1914 (1153) | ahac |
» | Call of Duty: Ghosts (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Igre | 105818 (80647) | Klemzz |
» | Call of Duty zmagovalec torrentov 2010Oddelek: Novice / Igre | 8469 (5942) | PARTyZAN |
» | Call of Duty: Black Ops prek milijarde dolarjevOddelek: Novice / Igre | 6814 (5517) | Seto |
» | Modern Warfare 2 prek milijardeOddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 4484 (3111) | PrimozR |