» »

Lenovo odgovarja na raziskavo o zanesljivosti prenosnikov

1 2
3
»

Okapi ::

Zelo verjetno pa dejstvo ali je garancija kupljena ali ne vpliva na način ravnanja s prenosnikom, zato bi morali kontrolirati tudi to spremenljivko.
Mogoče vpliva, ampak vpliva pri vseh znamkah enako, zato za primerjavo med znamkami ni pomembna.

Saj nihče ne trdi, da bi ne mogli narediti temeljitejše raziskave. Ti so pač na osnovi svojih podatkov ugotavljali, kateri prenosniki se bolj kvarijo in to je to. Vsaj na prvi pogled kakšne hude sistemske napake, ki bi bistveno vplivala na vrstni red znamk, niso narediti.

Pri Lenovu pa so pač morali nekaj povedati, tako kot vedno pove Janša, ko mu ankete javnega mnenja ne kažejo dobro.

O.

darkolord ::

Mogoče vpliva, ampak vpliva pri vseh znamkah enako, zato za primerjavo med znamkami ni pomembna.
Sploh ni nujno, tako kot je že Mavrik napisal.

Okapi ::

Hočeš reči, da kupci Asusov kupijo dodatno garancijo in zato, ker so kupili dodatno garancijo, na prenosnik bolj pazijo, kot bi sicer, kupci Lenovov pa kupijo dodatno garancijo, in zato, ker so kupili dodatno garancijo, na svoj prenosnik manj pazijo?

O.

darkolord ::

Možno je tudi to.

Ampak bolj pomembno je to, ZAKAJ so se kupci odločili za nakup dodatne garancije in ne zgolj to, kaj počnejo drugače ZARADI tega, ker so dodatno garancijo kupili.

Torej, lahko so kupci dodatne garancije to kupili z Asusovim prenosnikom, ker so pričakovali, da se bo pokvaril zaradi slabe kvalitete ("tajvanska jajca"), kupci Lenovo prenosnikov pa zaradi tega, ker so pričakovali, da se bodo morda pokvarili zaradi načina uporabe (zahtevnejši uporabniki).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Okapi ::

Zdaj pa poskušaj še razložiti, kako kupčevo pričakovanje vpliva na to, da se bo prenosnik tudi zares pokvaril?

Prenosniki z dodatno garancijo in brez nje so fizično identični. Se pravi dodatna garancija na okvare ne more vplivati.

Na Asuse morda uporabniki res bolj pazijo kot na Lenovote, ampak to velja za vse, tiste, ki kupijo dodatno garancijo, in tiste, ki je ne. Se pravi, da dodatna garancija ne vpliva na način rabe (oziroma vpliva na vse enako).

Da bi dodatna garancija kupce ene znamke spodbudila, da bolj pazijo na svoj prenosnik, kupce druge znamke pa, da bi nanj manj pazili, pa je skrajno neverjetno. Teoretično je sicer možno, ampak v tem primeru mora nekdo dokazati, da se to res dogaja. Dokler tega ne dokaže, lahko mirno živimo z veliko bolj verjetno možnostjo, da takšnega vpliva ni.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

darkolord ::

Hm, vedno isto poskušaš povedat, ampak govoriš o napačni stvari. To, da garancija ne vpliva na same računalnike, je seveda jasno.

kako kupčevo pričakovanje vpliva na to, da se bo prenosnik tudi zares pokvaril?
Ne prav dosti, sej v tem je štos.

NEZAHTEVEN uporabnik (domači uporabnik) pričakuje, da se bo laptop pokvaril in kupi dodatno garancijo -> laptop se ne pokvari.
ZAHTEVEN uporabnik (ekstremni alpinist, ki rad bere s-t z vrha sveta) pričakuje, da se bo laptop pokvaril in kupi dodatno garancijo -> laptop se pokvari.

Pokvari se pa ne zaradi tega, ker uporabniki to pričakujejo (ali slutijo, se tega bojijo,...), ampak ker gre za drugačne tipe uporabnikov in s tem načine uporabe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Okapi ::

vedno isto poskušaš povedat,
Če pa ne razumeš, ne morem pomagat. In moram še enkrat ponoviti:P

NEZAHTEVEN uporabnik (domači uporabnik) pričakuje, da se bo laptop pokvaril in kupi dodatno garancijo -> laptop se ne pokvari.
In kaj se zgodi, če ta isti nezahtevni uporabnik isti model kupi brez dodatne garancije? Se prenosnik manj, enako ali bolj kvari? Kvečjemu še manj, ker uporabnik nanj bolj pazi.

ZAHTEVEN uporabnik (ekstremni alpinist, ki rad bere s-t z vrha sveta) pričakuje, da se bo laptop pokvaril in kupi dodatno garancijo -> laptop se pokvari.
In kaj se zgodi, če ta isti zahtevni uporabnik enak model prenosnika kupi brez dodatne garancije. Se prenosnik manj, enako ali bolj kvari? Kvečjemu manj, ker uporabnik nanj bolj pazi.

Nakup garancije morda vpliva na način rabe, ampak pri vseh enako (vsi manj pazijo na prenosnik, kot bi sicer). Odstotek okvar v raziskavi je zaradi vzorčenja morda res višji, na razmerje med znamkami pa to ne vpliva.

Da ugled znamke vpliva na način rabe, sem že omenil. Precej verjetno je, da na Asuse v povprečju bolj pazijo kot na Lenovote. Ampak tega vpliva se ne moreš znebiti tako, da vzorčiš tudi med tistimi, ki niso kupili dodatne garancije. Tudi zanje namreč velja, da na Asuse bolj pazijo kot na Lenovote.

Če bi hotel izločiti vpliv znamke na ravnanje s prenosnikom in posledično na okvare, bi moral delati slepi ali celo dvojno slepi test na dovolj velikem vzorcu uporabnikov in prenosnikov, to pa je seveda neprimerno bolj zapletena zadeva, kot takšnale mala priložnostna raziskava.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

poweroff ::

Mogoče vpliva, ampak vpliva pri vseh znamkah enako, zato za primerjavo med znamkami ni pomembna.

To trdiš na osnovi česa?

Mislim, da obstaja možnost, da se zelo motiš. Namreč: znamke imajo različno ceno. Verjetno imaš do prenosnika, za katerega si odštel 4k EUR drugačen odnos kot do prenosnika, za katerega si odštel 200 EUR. Ali pa če je na prenosniku logo jabolka...

Vsaj na prvi pogled kakšne hude sistemske napake, ki bi bistveno vplivala na vrstni red znamk, niso narediti.

Oprosti, ampak o statistiki ne veš dosti. Prva in najpomembnejša stvar so verjetnostni vzorci. Pika.

Da bi dodatna garancija kupce ene znamke spodbudila, da bolj pazijo na svoj prenosnik, kupce druge znamke pa, da bi nanj manj pazili, pa je skrajno neverjetno. Teoretično je sicer možno, ampak v tem primeru mora nekdo dokazati, da se to res dogaja. Dokler tega ne dokaže, lahko mirno živimo z veliko bolj verjetno možnostjo, da takšnega vpliva ni.

No, saj to je tvoj splošni pristop. Nekaj velja, dokler se ne dokaže nasprotno. Znanstveni pristop je povsem drugačen: nekaj velja šele ko dokažemo, da to velja.

Zdaj pa konkretno: povsem mogoče je, da bo nekdo, ki je kupil drag prenosnik in imel gor pomembne podatke, z njim ravnal precej drugače, kot nekdo, ki je kupil poceni prenosnik, ali pa je ta prenosnik njegov drugi ali tretji prenosnik.

Skratka, precej je odvisno tudi za kaj človek prenosnik uporablja, kdo mu ga je kupil (firma, sam), kakšne podatke ima gor, koliko je prenosnik stal, koliko časa ga lahko pogreša na servisu - vse to vpliva na to kako bo človek ravnal s prenosnikom. Cena prenosnika in znamka sta pa - kolikor vem - v korelaciji.
sudo poweroff

Okapi ::

Verjetno imaš do prenosnika, za katerega si odštel 4k EUR drugačen odnos kot do prenosnika, za katerega si odštel 200 EUR.
In? A se ta odnos spremeni, ko kupiš dodatno garancijo - in to pri enih znamkah v plus in pri drugih v minus?

Cena prenosnika in znamka sta pa - kolikor vem - v korelaciji.
Zato pa so primerjali v cenovnih razredih. Če Asus za 1000 evrov naredi zanesljivejši prenosnik kot Lenovo (ker enako zanesljiv Lenovo zaradi bonusa znamke stane 1500 evrov), pa je točno to, kar so v tej raziskavi ugotovili.
Nekaj velja, dokler se ne dokaže nasprotno.
Točno tako, in to je znanstveni pristop, ki ne izključuje logičnega sklepanja na osnovi razpoložljivih podatkov. Dokler nimaš boljših podatkov, se zanašaš na tiste, ki jih imaš. Ves čas se zavedaš, da to ni 100%, ampak če bi hotel narediti absolutno točen preizkus zanesljivosti prenosnikov, do rezultatov ne bi nikoli prišel, ker je preveč zapleten, da bi se ga v resničnem svetu kdo lotil delati.

Predpostavka, da dodatna garancija na ravnanje uporabnikov s prenosniki ne vpliva različno pri različnih znamkah (ker ni nobenega logičnega razloga, da bi), je ena od takšnih predpostavk, s katerimi moraš delati v znanosti.

O.

Mavrik ::

In? A se ta odnos spremeni, ko kupiš dodatno garancijo - in to pri enih znamkah v plus in pri drugih v minus?


Ne, lahko pa garancijo kupuje različna vrsta kupcev.
The truth is rarely pure and never simple.

Mr.B ::

Ne , vsi ste zgrešili Point.

Če dobiš služben računalnik, ki je ponavadi HP, Lenovo in podobno. Ker so to računalniki dodeljeni, sljužbeni nanj paziš kako ? Bistveno slabše, kot če bi prenosnik kupil sam, saj bi verjetno plačal sam, in seveda pod to ne spada podarjeni prenosnik od ate in mame...

Kakšne prenosnike kipujejo. Verjetno Ausu, Toshiba in podobno. Saj konkretne HP, Dell, Lenovo kupujejo podjetja. In ker recimo Asus kupuje navadni človek, iz lastnega žepa, verjetno na njega pazi bolj, kot če je služben.

Sedaj pa je tu Jabolko. Hm, njega kupujejo umetniki taki in drugačni, hec je v tem, da je design vreden več, kot HW. Torej če poškoduješ design, potem se ne moreš hvaliti, kot japi, glej moj novi apple, z diamanti.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

MrStein ::

Ne , vsi ste zgrešili Point.

Če dobiš služben računalnik, ki je ponavadi HP, Lenovo in podobno. Ker so to računalniki dodeljeni, sljužbeni nanj paziš kako ? Bistveno slabše, kot če bi prenosnik kupil sam, saj bi verjetno plačal sam, in seveda pod to ne spada podarjeni prenosnik od ate in mame...

Huh? Folk slabše pazi na lastnino poslodavca? Oziroma na tujo lastnino sploh?
Pol pa ni čudno, da podjetja propadajo, sosedski odnosi krhajo, itd... :O
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

fosil ::

Kakšne neumnosti pišete nekateri.

Kaj pa če je v resnici ravno obratno in lastniki hp-jev bolj pazijo na svoje prenosnike in so v resnici asusi še boljši kot je prikazano tukaj.

Dejstvo je, da proizvajalci te podatke skrivajo kot kača noge in so zato ti podatki toliko bolj zanimivi. Vedno pa seveda obstaja kaj pa če...

Ampak podobno je pri zanesljivostih avtomobilov, kjer adac naredi študijo pokvarljivosti avtomobilov, pa so njihovi rezultati priznani, čeprav bi seveda lahko začeli debato, da kupci fiatov vozijo avte drugače, kot kupci toyot.
Tako je!

Utk ::

V krogu se vrtimo. Vsa logika o takšnih uporabnikih hp-jev in drugačnih asusov, pade pri acerjih. In pade že pri tem, da se po tisti raziskavi dražji prenosniki kvarijo manj. Dražji so pa ponavadi hp-ji in ne neki acerji in asusi. Pa se acerji kvarijo približno enako kot hp-ji, asusi pa dosti manj.
To lahko opravičimo na sto načinov. In ne vem zakaj bi bil ta, da so hp-ji in lenovi precenjeni, kaj manj verjeten od katerga koli drugega. In kako lahko sploh kdo sklepa, da je hp strašno kvaliteten? Po tistih dveh, treh, ki jih je sam imel? A to pa je pravi vzorec, ne?

poweroff ::

Kaj pa če... ne vemo. Zato pa rabimo non-biased vzorec. ;)
sudo poweroff

Utk ::

Ko ga bomo imeli, ga bomo upoštevali, do takrat se bomo pa smejali tistim, ki plačujejo 20% več za firmo. Sicer bi pa rekel, da je breme dokazovanja na hp-ju, in podobnih znamkah, ki niso znane po poceni računalnikih. Naj dokažejo, da so vredni cene. Njihova plastika sicer res manj škripa, to je res, ampak če se vseeno prej pokvarijo kot neki poceni jajca, mi tudi tista fensi plastika ne pomeni kaj dost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

"Lap Top" - znamke

Oddelek: Pomoč in nasveti
387848 (6687) 34054
»

kateri laptop?

Oddelek: Kaj kupiti
284083 (3137) solatko
»

Asusovi prenosniki so najbolj, HPjevi pa najmanj zanesljivi (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
9012008 (9206) Pyr0Beast
»

Lenovo odgovarja na raziskavo o zanesljivosti prenosnikov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
11510536 (8083) Utk
»

Obdržati prenosnik dražje kot kupiti novega

Oddelek: Novice / Ostale najave
364520 (2890) Matevžk

Več podobnih tem