» »

Obnovljene gume

Obnovljene gume

civic_ ::

Glede na strožje predpise glede obnovljenih gum, ki naj bi bile enako varne kot nove, ter da jih uporablja polovica tovornjakov, avtobusov...
http://24ur.com/novice/gospodarstvo/str...

Test zimskih gum, nekaj tudi obnovljenih:


Sprašujem se zakaj pa ne, ob tem pa si ne upam šparat na gumah.:|

amigo_no1 ::

Poudarek je na "naj bi bile enako varne"
Katere gume z motorevija.si linka spadajo pod obnovljene ?

Moj nasvet:
ne kupovati tega šrota.

civic_ ::

pod "+" in "-"

black ice ::

Nekateri bi še na motor dali obnovljene gume, samo da se prišpara par EUR.;((

civic_ ::

verjetno bo sava (nova)

IceIceBaby ::

Jaz sem imel obnovljene zimske gume nekaj časa, Marix se mi zdi. Avto je imel cca 220 konjev in zadnji pogon pa sem prišel s tistimi gumami po snegu kamor sem hotel. Po suhem in mokrem asfaltu so bile seveda neprimerno slabše kot primerljive letne gume, ampak pri vožnji po po omejitvah nikoli nisem imel težav. Pa tudi kasneje na dirkališču so se izkazale. Pri driftanju sem jih skuril do žice in so se lepo obrabljale, niso leteli kosi stran kot pri kakšnih "boljših" gumah.

Če bi imel avto za po mestu in občasne daljše vožnje bi kupil obnovljene. Raje vsako leto nove obnovljene gume s svežim profilom kot 4 leta stare "vrhunske" gume s 3mm profila.

kixs ::

Zelo zanimiv je lanski in letosnji test gume Sava Eskimo S3:

Lanski - ocena priporocljivo:



Letosnji - ocena nepriporocljivo:



Res pa ni cisto ista dimenzija.

lp

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

IceIceBaby ::

Dimenzija se precej pozna. Ne vem sicer zakaj, ampak očitno so različne dimenzije narejene različno, mogoče celo iz različnih materialov.

amigo_no1 ::

Tudi jaz sem imel obnovljene zimske gume (Matador 13"), z njimi se je po suhi cesti še nekako dalo peljati (pri hitrem zaviranju s 50km/h se je slišalo kot bi zaviral z 200 km/h efekta pa nobenega), po mokri niti po omejitvah ni šlo brez drsenja skozi ovinke :D (o zaviranju: kot bi vozil star avtobus ).

Zdaj imam Sava eskimo S3 (13", na testu so bile na tretjem mestu) in je kot bi imel drugo podvozje in avto :).


Če si ne moreš kupiti nekih normalnih gum si kupil prevelik/predrag avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Valvoline ::

Obnovljene zimske gume so čist v redu za tistih 2-3 leta pač kok ponavad zdržijo oz priporočeno. Obnovljene letne gume nikakor ne ker je poleti vroče k hudič in se gume fejst segrevajo.

;-) ::

Kdor reče da so sava S3 vredu gume nateguje sebe in še druge.

Sava s3 ti če ob normalni hitrosti žvenketa po ovinkih, na mokri cesti je zanič pa še obraba je velika. Dobro razumem če še nisi probal boljših da je tud sava dobra ;)

civic_ ::

hm. ko sem kupil avto sem imel gor savo voženo eno zimo, poletje in še eno zimo, naredila je precej čez 30.000. Bil sem zadovoljen.
Letne sem po tehtnem razmisleku in glede na rezultate testov uzel letne Barum bravuris 2. Razlika je bila očitna, ampak no letne so za po mokri in suhi cesti odlične, zimske so pa za sneg in brozgo... poleti se vozi letne pozimi zimske. Temu primerna je poraba goriva in hrup.

;-) ::

Citiram iz drugega foruma od zaposlenega v firmi:

Samo v vednost Sava, Fulda, Dunlop, Goodyear in Debica so vsi del koncerna Goodyear, kjer so znanje in tehnologija stacionirani na enem mestu, čeprav so tovarne daleč naokoli po evropi. Tista moja trditev zgoraj pa velja za izključno izdelane gume v Sloveniji.......da ne bo pomote...
Sicer pa malo v poduk, zakaj je recimo S3 slabša na mokrem oz. ovinku. Predvsem zaradi velikih kanalov med profilom, ki imajo na površini manj naleganja kot drugi. Poleg tega, ker so razmaknjeni se bolj nagibajo deli profila tako v stran kot naprej in še povrh so deli profila dodatno razdeljeni na 4 dele. Kotalni upor je večji, obraba tudi, zaviranje tudi. Pri minus temperaturah, pod lediščem pa pride S3 do izraza in kljub niskim temperaturam ohranja prožnost, razmak med deli profila pa se v snegu bolj zarežejo vanj.



Torej Sava, Fulda, Dunlop, Goodyear in Debica so vsi isti kurac ker so isti material, samo profil je drugačen. Savo delajo v sloveniji od 14col naprej, 13 in 14 col pa na poljskem.

13 in 14 col (S3)ne delamo več v Savi Kranj. Samo od 15 col in sem ter tja 16 col(S3).Ostale delamo 15,16,17,18 col. Seveda delamo fuldo skoraj 15% proizvodnje, pa Dunlop , kot tudi Goodyear in celo Debico, samo v dimenzijah nad 15 col. Manjše cole delajo S3 na poljskem, efecto pa v Turčiji. Splača se tudi kupiti Debica Frigo ampak samo v 16 col dim.205/55 R16-pozor narejene v Sloveniji.


Se opravičujem za citate iz drugega foruma.

Sam imam mnenje o nalitih/obnovljenih gumah takole:
Vozil sem že 240 z njimi po števcu pa mi je ni "odvilo" ali vtrgalo, kupljene pa so bile v baumaxu:), da pa je nevem kako dobra pri hitri vožnji čez ovinke ppa nemorem rečt. Pač malo denarja malo muzike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

jan01 ::

Greš na http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/W... in hitro vidiš kako dobre ali zanič gume imaš. Dokler ne sprobaš boljših, ne veš kaj pogrešaš...

@po katerih testih si se odločil za bedo barum bravuris ? Raje siii po adacu poglej kaj imaš za isto ceno veliko boljše...

DonMatejo ::

Citiram iz drugega foruma od zaposlenega v firmi:

Samo v vednost Sava, Fulda, Dunlop, Goodyear in Debica so vsi del koncerna Goodyear, kjer so znanje in tehnologija stacionirani na enem mestu, čeprav so tovarne daleč naokoli po evropi. Tista moja trditev zgoraj pa velja za izključno izdelane gume v Sloveniji.......da ne bo pomote...
Sicer pa malo v poduk, zakaj je recimo S3 slabša na mokrem oz. ovinku. Predvsem zaradi velikih kanalov med profilom, ki imajo na površini manj naleganja kot drugi. Poleg tega, ker so razmaknjeni se bolj nagibajo deli profila tako v stran kot naprej in še povrh so deli profila dodatno razdeljeni na 4 dele. Kotalni upor je večji, obraba tudi, zaviranje tudi. Pri minus temperaturah, pod lediščem pa pride S3 do izraza in kljub niskim temperaturam ohranja prožnost, razmak med deli profila pa se v snegu bolj zarežejo vanj.



Torej Sava, Fulda, Dunlop, Goodyear in Debica so vsi isti kurac ker so isti material, samo profil je drugačen. Savo delajo v sloveniji od 14col naprej, 13 in 14 col pa na poljskem.

13 in 14 col (S3)ne delamo več v Savi Kranj. Samo od 15 col in sem ter tja 16 col(S3).Ostale delamo 15,16,17,18 col. Seveda delamo fuldo skoraj 15% proizvodnje, pa Dunlop , kot tudi Goodyear in celo Debico, samo v dimenzijah nad 15 col. Manjše cole delajo S3 na poljskem, efecto pa v Turčiji. Splača se tudi kupiti Debica Frigo ampak samo v 16 col dim.205/55 R16-pozor narejene v Sloveniji.


Se opravičujem za citate iz drugega foruma.

Sam imam mnenje o nalitih/obnovljenih gumah takole:
Vozil sem že 240 z njimi po števcu pa mi je ni "odvilo" ali vtrgalo, kupljene pa so bile v baumaxu:), da pa je nevem kako dobra pri hitri vožnji čez ovinke ppa nemorem rečt. Pač malo denarja malo muzike.


dragi ;-), prosim ne vzemi tega kot osebni napad, prej kot premislek.

Tudi sam sem uporabnik na taistem, "drugem" forumu, od koder prihaja citat. Samo v premislek dodajam, da bi bilo modro uporabnika vprašati za dovoljenje po citatu njega, iz naslova težav njega samega pri delodajalcu. Ne vem, koliko je zadeva sporna, pa da... smo na internetu in vse, ampak še vedno. Slo-tech ima malo drugačno branost kot pa dotični forum.

Kot pravim, premisli, samo v dobro tretje osebe. Meni je vseeno.

p.s.: na "drugem" forumu sem uporabnik fearless

M.

amigo_no1 ::

Kdor reče da so sava S3 vredu gume nateguje sebe in še druge.

Sava s3 ti če ob normalni hitrosti žvenketa po ovinkih, na mokri cesti je zanič pa še obraba je velika. Dobro razumem če še nisi probal boljših da je tud sava dobra ;)

Na svojem avto imam zelo dobro naštudirano obnašanje in občutim vsako razliko (npr. količino goriva, nov star asfalt).
Ne pljuvaj po firmi samo zato ker nosi **domače** ime.
Btw, za letne imam Continental ecocontact 3 in neke bistvene razlike ni zaznati.


Kaj je po tvojem "žvenketanje po ovinkih" ?
Na mokri nikakor niso zanič, z njimi sem med hitrejšimi, da bi na kakem ovinku kaj drselo ni govora. Pretirano velike obrabe nisem zaznal, lahko da je odvisno tudi od stila vožnje (hitro speljevanje z mesta, sunkovito spreminjanje smeri...).
Govorim seveda o dimenziji 13", da ne bo pomote (16" je po zadnjem testu precej na repu lestvice).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

;-) ::

DonMatejo forumi so javni, ne vidim težav. Briga me po domače.

Na svojem avto imam zelo dobro naštudirano obnašanje in občutim vsako razliko (npr. količino goriva, nov star asfalt).
Ne pljuvaj po firmi samo zato ker nosi **domače** ime.
Btw, za letne imam Continental ecocontact 3 in neke bistvene razlike ni zaznati.


Jaz sem imel pozimi savo s3 potem sem kupil continental pro contact 2 ko sem skuril savo (ni bilo težko pa so bile kupljene nove decembra) pro contacta pa sem porabil ravno 1milimeter in če ne vidiš razlike med spužvo in mišico ti nism kriv.

Isotropic ::

obnovljene gume imajo tekalno plast iz zelo dobrega materiala, so popolnoma primerljive z obicajno gumo istega proizvajalca (!), njihova slabost je pa lepilo, ki izgubi nosilnost pri visjih temperaturah (guma lahko tako kaj hitro razpade). obn. so cisto dobre za nizje hitrosti (brez ac recimo oz. 90-100 po njej) in temperature (zima).

povedal profesor, ki se bavi s tem.






btw, hecni so mi modeli, ki imajo {vstavi dober avto, bmw...}, gor pa sava eskimo s3.8-)

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Na prejsnjem avtu sem imel 185/60/14 Sava S3 in so bile se kar solidne v vseh pogojih
Prejsnjo zimo sem imel na zdejsnjem avtu 195/65/15 Sava S3 s 6mm profila in so bile katastrofalne. Na snegu ni bilo nikakrsnega oprijema. Se spomnim enega vecera, ko sem sel cez Visnjegorski klanec v Lj in sem dobesedno vijugal po cesti, ko sem lovil avto.
Za letos imam en par S3 (skoraj cisto nove) in en par Goodyear UG7+ (nove,za spredaj). :)
Dvomim pa, da bom se kdaj kupil Savske gume.

Kar se tice obnovljenih gum. Sem videl enkrat letne gume, ko je tip mocno zabremzal na AC. Cela tekalna povrsina je bila zmeckana na pribljizno 40cm >:D Na obeh sprednjih gumah.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

dukenukem ::

pri nas v firmi ,se dogaja, da se pri teh obnovljenih gumah na tovornjakih odlepi celotna tekalna površina okrog gume ,na avtu tega še nisem videl ,ampak osebno ne zaupam preveč tem gumam

Fizikalko ::

No, zanimivo, očitno je res odvisno od dimezije, saj imam sam Sava Eskimo 205/55/R16 in so super.

šernk ::

letnih gum od save ne dam gor, zimske smo pa ravno 3 dni nazaj montirali 1 leto stare, ker jih je pač za skurit...primorci ne rabimo zimskih gum :D

drugače pa zadnja stvar kjer mi pride na pamet za šparat je pri gumah. raje 500km manj na leto pa dobiš denar za nove gume, kot pa imet slabe gume gor. navsezadnje so le edini stik z asvaltom. glede obnovljenih pa me ne bo nihče prepričal da so enako dobre kot nove. lahko mi objaviste tudi 1000 testov ki bodo govorili drugače...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Saladin ::

Dokler obnovljenimi v nobenem vidiku ne pretiravaš (hitrost, temperature, pritiski, leta,...) ni nobenih težav.

Vendar je včasih dovolj da samo enkrat pozabiš na eno izmed naštetega, lepilo malo popusti in gre zadeva nevarno hitro navzdol.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

jan01 ::

@Fizikalko
Kot sem rekel: dokler ne sprobaš ogromno boljših kot ultragrip7+, wintercontact ts830, snowtrac3, ne veš kaj pogrešaš...

dzinks63 ::

Izdelava obnovljenih gum za kamione in za osebna vozila je popolnoma drugačna. Na kamionske gume se na pripravljeno staro gumo nalepi nova tekalna plast. Guma za osebna vozila pa se po pripravljeni zunanji površini kompletna oblije z novo gumo. Zato tudi prihaja do "felerjev", ko se kamionska guma dobesedno razpade, oziroma se tekalna površina odlepi in odfrči z gume dol. Kaj takega se pri obnovljeni gumi za osebna vozila ne dogaja. So pa ponavadi obnovljene gume za osebna vozila iz mehkejše mešanice in se precej hitro obrabijo. Ravno nasprotno je pri kamionskih gumah, kjer je nova tekalna površina iz trše mešanice in z njo lahko prevoziš ogromno kilometrov.

Sam sem z Bandagovo nalepljeno gumo na kombiju naredil 120000km, pa še sploh ni bila zrabljena do predpisane meje, še vedno je imela cca5mm profila, vendar sem jo zaradi starosti in slabega oprijema na mokri cesti predčasno zamenjal. Ravno nasprotne izkušnje imam z obnovljenimi gumami za osebni avtomobil. V času ko sem imel 101-ko obuto v obnovljene gume, sem z njimi prevozil samo cca 20000km in so bile zradirane, gume za eno sezono, so se pa odlično držale ceste na mokrem, ravno zaradi mehke mešanice. Sedaj so drugi časi, imam na avtomobilu letne Continental EcoContact 3, katere se mi zdijo zelo dobre v vseh pogojih vožnje.

;-) ::

No, zanimivo, očitno je res odvisno od dimezije, saj imam sam Sava Eskimo 205/55/R16 in so super.


Če bi prebral zgoraj bi točno vedel zakaj je odvisno od dimenzije. Povdarjam 13 in 14 col delajo na poljskem in so zanič, evo tu je test od teh ki jih delajo na poljskem:
klikenzi bite

Ostale (večje dimenzije) delajo pri nas in so dobre.

amigo_no1 ::

@;-)

Če bi bilo to res kako je potem lahko S3 na testu zimskih gum 2007 na tretjem mestu ?? (+ poglej dobro poglej kaj piše pod minusom)


Zanič so 16" S3, kot je nekdo že dal link.

Ti pa praviš da so 13" zanič in 16" torej dobre ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

;-) ::

Ne da so dobre, boljše pa so kot manjše dimenzije. Itak pa so vse save zanič, zdaj se pogovarjamo katere so bolj in katere manj.

amigo_no1 ::

In to vehementno trdiš, ko zadnji test pokaže da so 16" na predzadnjem mestu, 13" pa na tretjem mestu ??
Moj nasvet: daj svoj ego na večmesečno hujšanje oz. ne hodit na smučanje, da se ne bo na kaki sedežnici zlomil nosilni steber (ali njih deset).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

;-) ::

Če primerjate od 2007 pa do 2009. Mogoče so kdaj 2005 tud na prvem mestu:D

Valvoline ::

Če se znaš vozit tut z letnimi gumami prideš skoz,tist k ma težko nogo in nima pojma kak prilagodit hitrost k se spremenijo razmere na cesti ga nobena zimska guma ne reši.

;-) ::

Z letnimi smo na rogli obračali na smučišču, tako da mi noben nemore rečt da so lahko bilokatere gume tako gnile da se neda peljat. Drugo pa je ko pridejo nepredvidljive situacije.

IceIceBaby ::

S 155/70/13 lahko samo upaš, da ne pride do nepredvidljivih situacij :)

Super Sonic ::

Edini logični zaključek je ta, da je padla kvaliteta izdelave.

Kar se tiče dimenzije, je popolnoma logično, da se gume obnašajo drugače v različni dimenziji.

Avtorju teme pa - nalite gume pravzaprav nihče ne pohvali prav rad. Hec zimskih gum je silika, ki omogoča, da guma deluje tudi v mrazu. Rabljene gume se ponašajo izključno z ogromno (beri-preveč) profila, ko pa se od gume zahteva prožnost, so te gume vedno slabše.Tu je še problem lima (beri zgoraj nekje) in če upoštevamo še ceno (ki niti ni več toliko nižja od novih pnevmatik), je odločitev jasna.

Jaz sem za to sezono za prvi avto kupil Fuldo KM3 (185/65/R14). Guma je fantastična, ena najboljših v tej dimenziji, kar sem jih kdaj peljal. Cena na Mimovrste je nižja kot za Savo S3, tako da lahko nakup samo priporočam. In še ena dobra stran (poleg odličnih rezultatov v testih) - KM3 je čisto nova guma, torej ne boš pokasiral nobene stare zaloge (pred leti se je kolegu zgodilo, da je kupil GY Ultra Grip 6 - staro zalogo in gume so bile trde že takrat ko je avto odpeljal od vulkanizerja).

Dobre gume so pravzaprav nuja, saj ti lahko rešijo življenje. Jaz šparal ne bi, čeprav so gume Fulda KM3 resnično ugodne in so, vsaj za moj okus, dva razreda nad Savo (v tej dimenziji).

p.s.
Pred leti smo imeli službeno žurko na nekem ku*** hribu. Gor smo prišli vsi z zimskimi gumami, z izjemo sodelavke in njenih (novih) nalitih gum iz Obija. Avto so punce rinle okoli 50m v petah po snežni podlagi, dokler ni voznica zapeljala v graben. Spodaj pod hribom so ostali še vsi, ki si drznejo voziti pozimi z letnimi pnevmatikami. Žur se je nato spremenil v "reševanje Golfa 4".
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

IceIceBaby ::

Dobre gume so pravzaprav nuja, saj ti lahko rešijo življenje. Jaz šparal ne bi, čeprav so gume Fulda KM3 resnično ugodne in so, vsaj za moj okus, dva razreda nad Savo (v tej dimenziji).


Se strinjam. Ampak tole se malo preveč izkorišča v marketinške namene. "kupite nove gume, drugače se boste najmanj ubili že na prvi zimski dan...". Obstaja še miljon ostalih faktorjev, od katerih je odvisno kako bo avto reagiral v kritičnih situacijah.

Še VELIKO bolj pomembno je kako bo reagiral voznik. Kljub temu večina ljudi pred zimo fanatično gleda teste in izbira gumo, ki je na podlagi testov 3% boljša od druge, na kakšen tečaj varne vožnje pa sploh ne pomislijo. Večina voznikov še teorije ne obvlada.

Pred leti smo imeli službeno žurko na nekem ku*** hribu. Gor smo prišli vsi z zimskimi gumami, z izjemo sodelavke in njenih (novih) nalitih gum iz Obija. Avto so punce rinle okoli 50m v petah po snežni podlagi, dokler ni voznica zapeljala v graben. Spodaj pod hribom so ostali še vsi, ki si drznejo voziti pozimi z letnimi pnevmatikami. Žur se je nato spremenil v "reševanje Golfa 4".


Misliš, da je možno, da je bila kriva tudi voznica, ali pa njen avto?

Jaz sem se par let nazaj vozil z letnimi gumami z avtom na zadnji pogon, pa nikoli nisem ostal v snegu. Imaš pa genije, ki z novimi zimskimi gumami komaj speljejo s parkirišča.

Ok, moj point: Vsake nove gume so za normalno vožnjo čisto OK. Nekatere so boljše na snegu, druge na suhem... Kupite tisto kar ustreza vaši vožnji in ne pretiravajte.

Super Sonic ::

kst- hec je samo v temperaturi. Ni res, da so vsake nove letne gume ok za vožnjo pozimi. Če je zunaj -15 bo to drsalka, ker guma ne vsebuje silike (kot že rečeno). Je pa res, da je -15 samo parkrat v sezoni, ostalo je gibljemo okol 0 (na pamet govorim) in se za zvozit sezono tudi z novimi letnimi gumami (če le nisi les). Dejstvo pa ostaja, da če sneži in se ravno takrat pelješ po cesti, in nimaš ravno čisto novih letnih gum ali pa imaš kakšne dotrajane stare zimske gume, tvegaš ogromno! Zraven se (ponavadi) sumirajo tudi (praviloma) dotrajani blažilniki in zahtevnost vožnje se močno dvigne.


"Misliš, da je možno, da je bila kriva tudi voznica, ali pa njen avto?"

Tisto je bil 1,4 bencin. Za vožnjo po snegu v klanec je dizel boljša rešitev, ker ne rabi toliko obratov. Obrati ti pa v snegu ne pomagajo. Sama voznica ni ne vem kaj v nobeno smeri (jo smatram za običajnega voznika) in ko so šle v klanec je avto na neki točki enostavno zavrtel gume v prazno. Imela je v avtomobilu še 3 kolegice, torej je bil avto dokaj obtežen. Jaz sem prišel na vrh z Audijem A4 1,9 tdi in imel sem nameščene Sava S3 gume. No, v avtu sva bila 2, pa še kufer mi je nabasal z "nevemčem" vsem. Do vrha ni gumo obrnilo v prazno niti enkrat. Zunaj je bilo takrat okol -10.

Pravim - glede na cene, je enostavno bolje kupiti novo gumo. In Fulda KM3 je odlična guma za fenomenalno ceno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

IceIceBaby ::

V mislih sem imel novo zimsko gumo. Razlike na cesti niso tako velike, kot jih skušajo prikazati na testih.

Kar se tiče letnih pri nizkih temperaturah:
http://www.avto-magazin.si/nasveti/prim...

Super Sonic ::

Odličen test, bom si ga prebral doma. Padlo mi je oči predvsem tole

"Tako je povprečna zavorna pot z Eskimom znašala 24,9 metra in z Intenso 38,6, kar na koncu predstavlja 13,7 metra. No, največjo razliko pa smo zabeležili med rezultatoma 40,5 (Intensa) in 24,4 metra (Eskimo), kar pomeni natanko za 61,3 odstotke oziroma kar za 16,1 metra daljšo zavorno pot.

To pa je podatek, ki nedvomno govori v korist zimske pnevmatike. Seveda le na zasneženem cestišču in v izrazito zimskih pogojih. Toda ob tem se ne bo odveč vprašati, kolikokrat na leto se znajdete v teh pogojih. Če živite v mestu, verjetno ne prav pogosto."

Marketing je pa marketing. Se strinjam, toda vseeno bi ljudje morali biti na cesti maxmalno varni. Nikoli pa ne veš kakšna zima bo, ane. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Valvoline ::

Vozu sem zimskih gum od save,barum,goodyear,kumho,obnovljene.... Dejansko skoraj nobene razlike,to da obnovljene zimske gume niso dobre je navadno natolčevanje.

Super Sonic ::

"Dejansko skoraj nobene razlike,to da obnovljene zimske gume niso dobre je navadno natolčevanje."

Jaz se s tem ne strinjam. Z mojega stališča, kupiš gume, nove zimske, za ugodno ceno/perfomanse in gumo lahko voziš 4 sezone.

Zdej bi rad vidu nalito gumo po 4 sezonah. S tem, da že ko gumo vidiš (iz avijona) ti je jasno, da ima (praviloma) preveč profila (kar tudi ni najboljše, glede na to, da 4 mesce ne sneži pri nas). Razlika v ceni je pa? Naj nekdo pogleda v Obi/Baumax/Bauhaus al kaj so že, in pove ceno za dimenzijo 185/60/R14. Cena za Fuldo na Mimovrste je za to dimezijo je 45,21€.

S tem, da tvegaš z limom in vsem ostalim hecom pri nalitih.

Nič ne rečem - da se preživet tudi z nevemčemvsem, ampak jaz na cesti ne skušam preživet ampak se varno pelat. Sorry. In tako bi moral razmišljat vsi.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Valvoline ::

Kolk km narediš na leto in kolk avtov si dal skoz ? K boš pr številki 200-300tkm na leto(včasih sem delal kot voznik) se bomo še enkrat pogovarjal. Razlika med novih obnovljenih in original zimskih gum NI.Le v glavi.

Super Sonic ::

Ha, ha, no to ni res.

Če je razlika med novimi gumami konkretna, je razlika tudi med nalitimi, in predvsem, do nalitih gum. Jaz do sedaj še nisem videl dobrih, lahko pa me (in verjetno še koga) razsvetliš?

Za ostalo naj te pa ne skrbi. Preveč.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

dzinks63 ::

Razlika med novih obnovljenih in original zimskih gum NI.Le v glavi.


Tako zelo pa tudi ne moreš posploševati. Še v nekatere nove gume ne primešajo silice, kaj šele v maso za obnovljne. Gumna mešanica za obnovljene gume je sigurno ena izmed cenejših in mehkeših variant za osebna vozila. Sedaj, če je ta obnovljen profil dokaj sodoben, se bo guma čez zimo še kar dobro znašla, bile pa so včasih zimske gume z ogromnim in grobim profilom, katere so bile zelo glasne in tudi nasploh se niso kaj prida obnašale. Še najboljše so bile za v blato in za terensko vožnjo za ceste izven utrjenih cestišč. Sedanje zimske obnovljene gume imajo praviloma že vse profil z lamelami, kar jim daje že kar solidno obnašanje na snegu in ledu. So pa za normalno in pametno vožnjo povsem ustrezne, če imajo še vsaj pol profila in da jih menjuješ redno po dveh letih. Kar se pa cene tiče za obnovljene pnevmatike, si pa poglejte cenik gum pri Rotalu.

Vikking ::

Kolk km narediš na leto in kolk avtov si dal skoz ? K boš pr številki 200-300tkm na leto(včasih sem delal kot voznik) se bomo še enkrat pogovarjal. Razlika med novih obnovljenih in original zimskih gum NI.Le v glavi.


Drži. Imam popolnoma enake izkušnje. Neobenih razlik. Kadar govorimo o normalni vožnji z "povprečnim" osebnim avtomobilom ter pretežna uporaba avtomobila v mestih/predmestjih. Povprečnim mislim s tem da ne govorimo o avtomobilih s športnim pedigrejem.

Sploh pa kupovati zimske gume ki se odlično izkažejo na snegu, v mokrem pa so najslabše je bedarija.

;-) ::

točno tele alpin sem imel na prejšnjem avtu in drugo sezono so bile tako trde da so bile zanič. Po mokrem se pa sploh peljat ni dalo. Bila pa še je malo nižja cena od tele v baumaxu.

hunter01 ::

Sem mel enkrat nalite gume in pozimi nisem opazil razlike (sedaj imam Dunlop winter sport 3D) Sicer je drugi avto, ampak edina razlika je mogoče bila, da so bile malenkost glasnejše, pa še to ni bilo neke občutne razlike. Problem z nalitimi se je pa začel pojavljat poleti, kot je bilo že omenjeno, ko se temperature dvignejo in so se na gumah naredile bule (2h od 4ih gum).


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

katere gume? (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
509223 (8203) Pyr0Beast
»

Zimske pnevmatik (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6512015 (9841) Phoebus
»

Ketere letne gume? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7013415 (11786) tengo

Več podobnih tem