Forum » Strojna oprema » RMA direkt proizavjalcu
RMA direkt proizavjalcu
Senitel ::
Torej crknila mi je grafična (Zotac GTX 280)...
Na servisu, ki bo ostal neimenovan, mi tega pač ne verjamejo, ker na žalost ni ČISTO crknila in za take primere nimamo "I'm not an idiot" izkaznic. V bistvu sva pač s serviserjem na točki kjer "on že ve kako se stvari streže, ker je popravljal računalnike, ko sem jaz še v plenice sral." Meni pa se sicer zelo nizek tlak zelo spektakularno dvigne, ko mi na servisu, kjer imajo na vsaki steni boldano, da za podatke ne odovarjajo, na lepo skonfigurirani kišti z RAID arrayem in s kupom podatkov, gredo reševat problem s posodabljanjem biosa na matični plošči in je kot kaže največji problem to, da mu OS ne pusti naredit raztura nad driverji.
Ker Zotac nima kakšnega distributerja pri nas (ali pač?), me zanima kako je s pošiljanjem oziroma uveljavljanjem garancije direkt pri prozvajalcu (verjetno kakšna podružnica v Nemčiji)?
Na servisu, ki bo ostal neimenovan, mi tega pač ne verjamejo, ker na žalost ni ČISTO crknila in za take primere nimamo "I'm not an idiot" izkaznic. V bistvu sva pač s serviserjem na točki kjer "on že ve kako se stvari streže, ker je popravljal računalnike, ko sem jaz še v plenice sral." Meni pa se sicer zelo nizek tlak zelo spektakularno dvigne, ko mi na servisu, kjer imajo na vsaki steni boldano, da za podatke ne odovarjajo, na lepo skonfigurirani kišti z RAID arrayem in s kupom podatkov, gredo reševat problem s posodabljanjem biosa na matični plošči in je kot kaže največji problem to, da mu OS ne pusti naredit raztura nad driverji.
Ker Zotac nima kakšnega distributerja pri nas (ali pač?), me zanima kako je s pošiljanjem oziroma uveljavljanjem garancije direkt pri prozvajalcu (verjetno kakšna podružnica v Nemčiji)?
nejcek74 ::
hm, jaz sem doslej uveljavljav RMA v parih primerih, recimo Netgear pa ReadyNas, potem pa je šlo pač tako, da so oni določili servis. Včasih pomaga pogovor z njihovim suportom. Recimo jaz sem v enem primeru samo nesel switch (kupljen v nemčiji) k našemu zastopniku (ker je bil pač najbližji), kjer sem takoj dobil novega. Eno drugo stvar pa so mi dva meseca pošiljali po Evropi.
333333 ::
V čem je pol točno problem, oz zakaj so ti zavrnili garancijo? Če serviser nekaj ve je eno, to kar lahko serviser dokaže za TIRS pa je drugo :)
Spiritual
Senitel ::
Ni problem, da bi mi zavrnili garancijo. Problem je, da serviser nima pojma kaj je narobe, ampak po njegovo grafa ziher funkcionira tako kot mora. Gre pa za to, da mi povprečno 1x na dan pač grafična za scrambla cel screen in frezne že takoj ob loginu v windows, ko se naloži Aero. Občasno pa se isto zgodi tudi ko grafo resno obremeniš.
Da se to dejansko dogaja je pa po enem tednu, odkar je komplet mašina na servisu, tudi edina točka v kateri se s serviserjem strinjava.
Ne mislim pa bit 45 dni brez svoje main kište... Kar bi rad naredil je, da pač pošljem karto direkt na Zotac pa naj naredijo kar imajo za naredit. Glede na neke 5 letne garancijske programe morajo imet nekje v evropi nek oddelek za te zadeve?
To da bi dvignil mašino iz servisa in pustil tam grafo je pa nesprejemljivo, ker je z grafično vse "vredu". Probat reproducirat ta crash na eni požegnani mašini z mojo grafo pe je iz istega razloga tudi brez smisla.
Da se to dejansko dogaja je pa po enem tednu, odkar je komplet mašina na servisu, tudi edina točka v kateri se s serviserjem strinjava.
Ne mislim pa bit 45 dni brez svoje main kište... Kar bi rad naredil je, da pač pošljem karto direkt na Zotac pa naj naredijo kar imajo za naredit. Glede na neke 5 letne garancijske programe morajo imet nekje v evropi nek oddelek za te zadeve?
To da bi dvignil mašino iz servisa in pustil tam grafo je pa nesprejemljivo, ker je z grafično vse "vredu". Probat reproducirat ta crash na eni požegnani mašini z mojo grafo pe je iz istega razloga tudi brez smisla.
Shark-357 ::
Piši na support pa ti bodo vse povedal kaj in kako reklamiraš.
http://www.zotac.com/index.php?option=c...
Če si iz ljubljane pa ti jo lahko mogoče jaz reklamiram na tvojem servisu (tudi sam delam kot serviser pa je včasih lažje reklamirat... no-ja razen če gre za mlacom, pol ti ne morem pomagat :D)
http://www.zotac.com/index.php?option=c...
Če si iz ljubljane pa ti jo lahko mogoče jaz reklamiram na tvojem servisu (tudi sam delam kot serviser pa je včasih lažje reklamirat... no-ja razen če gre za mlacom, pol ti ne morem pomagat :D)
tony1 ::
Moja kmečka logika pravi, da če grafa na eni požegnani kišti dela b.p. dneve in dneve (kar enostavno lahko preizkusiš tudi sam z eno drugo kišto), potem ni fuč grafika ampak ali tvoja kišta ali pa kombinacija grafe in tvoje kište.
Btw. a pregrevanje grafe v tvoji kišti je izključeno?
Skratka, jaz ne vidim nobenega pametnega razloga, da bi grafo sploh nosil na servis s celo kišto vred - a v Gorenjev servis tudi odpelješ celo kuhinjo, ko crkne multipraktik?
Btw. a pregrevanje grafe v tvoji kišti je izključeno?
Skratka, jaz ne vidim nobenega pametnega razloga, da bi grafo sploh nosil na servis s celo kišto vred - a v Gorenjev servis tudi odpelješ celo kuhinjo, ko crkne multipraktik?
333333 ::
Tony odvisno, če je firma sestavlja sistem z svojih komponent in so te nekompatibilne med sabo se na to ne morejo zgovarjat.
Pregrevanje pa je izključeno, glede na to da se napaka pojavlja redko in da se pojavi takrat ko se kista vpise v sistem (ko še ni nobene obremenitve na grafi).
Kaj pa sistemski logi pravijo? Piše kaj not glede napak al ne.
Pregrevanje pa je izključeno, glede na to da se napaka pojavlja redko in da se pojavi takrat ko se kista vpise v sistem (ko še ni nobene obremenitve na grafi).
Kaj pa sistemski logi pravijo? Piše kaj not glede napak al ne.
Spiritual
Senitel ::
Shark-357: Kako si vedel?
tony1: Jah preričaj mi serviserja, da bo poskusil z mojo grafično reproducirat problem v eni svoji požegnani kišti. Ker tega dela mu ne morem vbit v glavo. Prvič sem nesel na servis samo grafo, jo je dal v kišto pognal 3D Mark al kaj pa vem kaj in me naslednji dan klical, da stvar dela in svetoval upgrade napajalnika iz 700W na nekaj močnejšega...
Kompatibilnost... Kišta je delovala ko urca eno leto...
poe_T: Nevem, nisem pogledal. Ampak glede na to kaj se zgodi z mašino dvomim, da je notri kaj več od nenormalnega shutdowna.
tony1: Jah preričaj mi serviserja, da bo poskusil z mojo grafično reproducirat problem v eni svoji požegnani kišti. Ker tega dela mu ne morem vbit v glavo. Prvič sem nesel na servis samo grafo, jo je dal v kišto pognal 3D Mark al kaj pa vem kaj in me naslednji dan klical, da stvar dela in svetoval upgrade napajalnika iz 700W na nekaj močnejšega...
Kompatibilnost... Kišta je delovala ko urca eno leto...
poe_T: Nevem, nisem pogledal. Ampak glede na to kaj se zgodi z mašino dvomim, da je notri kaj več od nenormalnega shutdowna.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | PROFIservis - nepozabna izkušnja nakupa (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 46151 (11024) | cyberwarfare |
» | Servis Kotar d.o.o. in moja izkušnja! (prosim za nasvet) (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 26863 (23624) | kuglvinkl |
» | Kaj vse lahko vidiš, ko odpreš računalnik... (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 6683 (5006) | krneki0001 |
» | GarancijaOddelek: Kaj kupiti | 3074 (1541) | darkolord |
» | računalnik friza...Oddelek: Pomoč in nasveti | 1364 (1080) | seljo |