Forum » Igre » The Witcher 2: Assassins Of Kings
The Witcher 2: Assassins Of Kings
hyphh ::
Yay
Čeprav je še malo zgodaj je prišel na splet prvi alpha video. Po imenu naslova ter vsebini videa se bo očitno nadaljevalo takoj po koncu prvega dela The Witcher 1.
- http://www.thewitcher.com/forum/index.php
Čeprav je še malo zgodaj je prišel na splet prvi alpha video. Po imenu naslova ter vsebini videa se bo očitno nadaljevalo takoj po koncu prvega dela The Witcher 1.
- http://www.thewitcher.com/forum/index.php
- zavaroval slike: Tilen ()
PaX_MaN ::
Živ, razvijajoč se svet? Ljudje, ki aktivno furajo svojo kariero?
Akcije, ki botrujejo odzivu skupnosti?
They certainly have brass cojones.
(Okej, res je alfa, ampak me - razen impresivne grafike - precej skrbi, da bo vse skupaj en sam skriptfest.)
Akcije, ki botrujejo odzivu skupnosti?
They certainly have brass cojones.
(Okej, res je alfa, ampak me - razen impresivne grafike - precej skrbi, da bo vse skupaj en sam skriptfest.)
ahac ::
Preorder
gog.com 44,99EUR
Steam 44,99EUR
play.com 34.99 EUR
gog.com 44,99EUR
100% DRM-Free - GOG.com has never had DRM on any of our games, and The Witcher 2 will be no different. No DRM crippling your game means no hassle for you!
Since the EU price is almost $16 more than the price in USD, we’re giving our EU customers a $16 credit to purchase anything on GOG.com.
Steam 44,99EUR
play.com 34.99 EUR
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: ahac ()
Izi ::
Trenutni datum izzida je: 17.05.2011
Težavnostne stopnje bodo 4 in sicer: easy, medium, hard in insane
Easy bo samo nabijanje po miški brez nevarnosti, da bi sploh lahko umrl, Medium bo normalno igranje, Hard bo zateženo igranje s precej umiranja.
Insane pa bo posebnost, saj ne boš smel umreti. Nikoli. Če umreš bo treba igro začeti od začetka
Boš lahko posnel pozicijo, ampak v primeru smrti bo nalaganje posnete pozicije onemogočeno in edina opcija bo "start new game"
Witcher 2's insane difficulty revealed
In čez igro se ne bo dalo kar teči, kot tako radi počno hardcore igralci, da se potem lahko hvalijo, da so igro preigrali v nekaj dneh. Tukaj te bodo pošasti ujele in se boš prisiljen boriti. Skoraj vsak nebodigatreba bo imel kakšno specialno sposobnost, s katero bo Witcherju onemogočil pobeg.
Zombiji se bodo lahko vkopali v zemljo, in ko boš tekel mimo, te bodo vedno uspeli zagrabiti
Pa podobno kot pri Mass Effect seriji bo tudi tukaj možno uvoziti posnetek iz enke, ki bo vplival na zgodbo, saj se bo zgodba ozirala oziroma spreminjala glede na vse odločitve storjene v prvem delu.
Težavnostne stopnje bodo 4 in sicer: easy, medium, hard in insane
Easy bo samo nabijanje po miški brez nevarnosti, da bi sploh lahko umrl, Medium bo normalno igranje, Hard bo zateženo igranje s precej umiranja.
Insane pa bo posebnost, saj ne boš smel umreti. Nikoli. Če umreš bo treba igro začeti od začetka
Boš lahko posnel pozicijo, ampak v primeru smrti bo nalaganje posnete pozicije onemogočeno in edina opcija bo "start new game"
Witcher 2's insane difficulty revealed
In čez igro se ne bo dalo kar teči, kot tako radi počno hardcore igralci, da se potem lahko hvalijo, da so igro preigrali v nekaj dneh. Tukaj te bodo pošasti ujele in se boš prisiljen boriti. Skoraj vsak nebodigatreba bo imel kakšno specialno sposobnost, s katero bo Witcherju onemogočil pobeg.
Zombiji se bodo lahko vkopali v zemljo, in ko boš tekel mimo, te bodo vedno uspeli zagrabiti
Pa podobno kot pri Mass Effect seriji bo tudi tukaj možno uvoziti posnetek iz enke, ki bo vplival na zgodbo, saj se bo zgodba ozirala oziroma spreminjala glede na vse odločitve storjene v prvem delu.
ABX ::
Preorder
gog.com 44,99EUR
100% DRM-Free - GOG.com has never had DRM on any of our games, and The Witcher 2 will be no different. No DRM crippling your game means no hassle for you!
Since the EU price is almost $16 more than the price in USD, we’re giving our EU customers a $16 credit to purchase anything on GOG.com.
Steam 44,99EUR
play.com 34.99 EUR
Naj mi kdo razloži zakaj je Steam ok?? Nisem še našel ene nove igre ki bi bila cenejša na Steam. To da potem te igre ne moreš niti prodat, razen če ne prodaš cel account je samo pika na i.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Tilen ()
Good Guy ::
Naj mi kdo razloži zakaj je Steam ok?? Nisem še našel ene nove igre ki bi bila cenejša na Steam. To da potem te igre ne moreš niti prodat, razen če ne prodaš cel account je samo pika na i.
2 klika pa maš špil na kompu.... nimaš problemov s vso šaro in cd-ji...
miteq ::
Naj mi kdo razloži zakaj je Steam ok?? Nisem še našel ene nove igre ki bi bila cenejša na Steam. To da potem te igre ne moreš niti prodat, razen če ne prodaš cel account je samo pika na i.
2 klika pa maš špil na kompu.... nimaš problemov s vso šaro in cd-ji...
Nisem vedel, da dobiš šaro, ko kupiš igro @ retail. Škatlo s cd-ji in navodili lepo shraniš na polico, ki jo imaš (najverjetneje) poleg računalniške ali pisalne mize. Še v življenju nisem izgubil cd-ja ali česarkoli.
Argument o priročnosti Steama, da se človek ne rabi ukvarjat s fizičnim proizvodom, verjetno uporabljajo osebe, ki imajo v sobi nered in so zmedene ter rade izgubljajo stvari.
Good Guy ::
Naj mi kdo razloži zakaj je Steam ok?? Nisem še našel ene nove igre ki bi bila cenejša na Steam. To da potem te igre ne moreš niti prodat, razen če ne prodaš cel account je samo pika na i.
2 klika pa maš špil na kompu.... nimaš problemov s vso šaro in cd-ji...
Nisem vedel, da dobiš šaro, ko kupiš igro @ retail. Škatlo s cd-ji in navodili lepo shraniš na polico, ki jo imaš (najverjetneje) poleg računalniške ali pisalne mize. Še v življenju nisem izgubil cd-ja ali česarkoli.
no cd-ji in navodila so zame šara...
navodila in podobni papirji ki jih dobiš v škatli, se najdejo tudi na internetu...
Argument o priročnosti Steama, da se človek ne rabi ukvarjat s fizičnim proizvodom, verjetno uporabljajo osebe, ki imajo v sobi nered in so zmedene ter rade izgubljajo stvari.
tako je... upam da si ponosen nase, ker maš vse škatlice od špilov v omari sortirane po abecedi in datumu nakupa...
particle ::
Jaz recimo uporabljam več pcjev na večih lokacijah. Ne rabim nositi špilov s seboj, ker lahko dljam Steam in si naložim vsak špil kjerkoli in kadarkoli mi ustreza. Če si pa hrček, si pa pač hrček ane.. :) Polivinil pa le odstrani iz sedežev in daljinca, ker grdo izgleda.
IvoJan ::
men je nekako boljše če kupim špil v fizični obliki :)
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
ABX ::
Naj mi kdo razloži zakaj je Steam ok?? Nisem še našel ene nove igre ki bi bila cenejša na Steam. To da potem te igre ne moreš niti prodat, razen če ne prodaš cel account je samo pika na i.
2 klika pa maš špil na kompu.... nimaš problemov s vso šaro in cd-ji...
Nisem vedel, da dobiš šaro, ko kupiš igro @ retail. Škatlo s cd-ji in navodili lepo shraniš na polico, ki jo imaš (najverjetneje) poleg računalniške ali pisalne mize. Še v življenju nisem izgubil cd-ja ali česarkoli.
Argument o priročnosti Steama, da se človek ne rabi ukvarjat s fizičnim proizvodom, verjetno uporabljajo osebe, ki imajo v sobi nered in so zmedene ter rade izgubljajo stvari.
Iz neta pobereš torrent, uporabiš ključ za aktivacijo in DVD/CD nikoli več ne takneš. DVD je kot nova za vedno.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
g. Oden ::
Pa kaj ima zdaj to veze z igro The Witcher 2. Za mene edina igra, ki jo res z veseljem pričakujem v 2011. Trenutno igram prvi del, ki je ena izmed najboljših iger v zadnjih letih. Upam, da bo Assassins Of Kings vsaj približno tako dobra.
def0r ::
Naj mi kdo razloži zakaj je Steam ok?? Nisem še našel ene nove igre ki bi bila cenejša na Steam. To da potem te igre ne moreš niti prodat, razen če ne prodaš cel account je samo pika na i.
2 klika pa maš špil na kompu.... nimaš problemov s vso šaro in cd-ji...
Nisem vedel, da dobiš šaro, ko kupiš igro @ retail. Škatlo s cd-ji in navodili lepo shraniš na polico, ki jo imaš (najverjetneje) poleg računalniške ali pisalne mize. Še v življenju nisem izgubil cd-ja ali česarkoli.
Argument o priročnosti Steama, da se človek ne rabi ukvarjat s fizičnim proizvodom, verjetno uporabljajo osebe, ki imajo v sobi nered in so zmedene ter rade izgubljajo stvari.
Iz neta pobereš torrent, uporabiš ključ za aktivacijo in DVD/CD nikoli več ne takneš. DVD je kot nova za vedno.
Ali pa kupis enchanced edition witcher 1 in imas brez DRMja in igras brez DVDja.
ABX ::
Naj mi kdo razloži zakaj je Steam ok?? Nisem še našel ene nove igre ki bi bila cenejša na Steam. To da potem te igre ne moreš niti prodat, razen če ne prodaš cel account je samo pika na i.
2 klika pa maš špil na kompu.... nimaš problemov s vso šaro in cd-ji...
Nisem vedel, da dobiš šaro, ko kupiš igro @ retail. Škatlo s cd-ji in navodili lepo shraniš na polico, ki jo imaš (najverjetneje) poleg računalniške ali pisalne mize. Še v življenju nisem izgubil cd-ja ali česarkoli.
Argument o priročnosti Steama, da se človek ne rabi ukvarjat s fizičnim proizvodom, verjetno uporabljajo osebe, ki imajo v sobi nered in so zmedene ter rade izgubljajo stvari.
Iz neta pobereš torrent, uporabiš ključ za aktivacijo in DVD/CD nikoli več ne takneš. DVD je kot nova za vedno.
Ali pa kupis enchanced edition witcher 1 in imas brez DRMja in igras brez DVDja.
Point debate je bil da Steam nima smisla.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Izi ::
Point debate je The Witcher 2: Assassins Of Kings. Hudo ste zašli.
Tiste cene tam zgoraj jaz ne bi ravno jemal resno, ker je še pol leta do izzida igre.
Steam pa ima po moje prednost, če hočeš igro igrati takoj v trenutku izzida. Ni ti treba ob polnoči stati pred vrati trgovine, da kupiš igro, če jo seveda sploh imajo. K nam pride vedno šele kakšen teden kasneje.
Če pa se ti ne mudi in ti ni problem počakati kakšen teden ali dva z začetkom igranja pa je jasno bolje igro kupiti v trgovini. Bo ceneje in še nekaj imaš za prijeti v roke.
Tiste cene tam zgoraj jaz ne bi ravno jemal resno, ker je še pol leta do izzida igre.
Steam pa ima po moje prednost, če hočeš igro igrati takoj v trenutku izzida. Ni ti treba ob polnoči stati pred vrati trgovine, da kupiš igro, če jo seveda sploh imajo. K nam pride vedno šele kakšen teden kasneje.
Če pa se ti ne mudi in ti ni problem počakati kakšen teden ali dva z začetkom igranja pa je jasno bolje igro kupiti v trgovini. Bo ceneje in še nekaj imaš za prijeti v roke.
McGregorSL ::
offtopic: steam ima razne akcije kjer lahko kupiš, igre dodatke tudi okoli 50% cenej... res pa da moraš ravno zadeti pravi vikend.
Izi ::
Evo, škatla za igro v vsej svoji veličini.
The Witcher 2: Assassins of Kings Box Art
Prava dobričina zgleda tale naš junak
The Witcher 2: Assassins of Kings Box Art
Prava dobričina zgleda tale naš junak
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
IvoJan ::
Bo v spilu se vedno tolk jebacine kot v enki?
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
Izi ::
Izdali so URADNE zahteve za The Witcher 2: Assassins of Kings.
Do 17. maja imate še časa za nadgradnjo, čeprav se meni zahteve zdijo precej nizke glede na lepo grafiko, ki so jo objavili do sedaj.
Minimalne zahteve:
Procesor: 2-jedrnik (Intel @ 2,2 GHz ali AMD @ 2,5 GHz)
RAM: 1 GB na Win XP / 2 GB na Windows 7 ali Vista
Grafična: Radeon HD3850 512 MB ali GeForce 8800 512 MB
Prostor na HD ali SSD: 16 GB
Priporočljive zahteve:
Procesor: 4-jedrnik (Intel ali AMD)
RAM: 3 GB na Win XP / 4 GB na Windows 7 ali Vista
Grafična: Radeon HD4850 1 GB ali GeForce 260 1 GB
Prostor na HD ali SSD: 16 GB
Edino kar malo izstopa iz povprečja je 16 GB prostora. Večina današnjih iger zasede manj kot 10 GB, Witcher 2 bo kot kaže ogromna zadeva.
Do 17. maja imate še časa za nadgradnjo, čeprav se meni zahteve zdijo precej nizke glede na lepo grafiko, ki so jo objavili do sedaj.
Minimalne zahteve:
Procesor: 2-jedrnik (Intel @ 2,2 GHz ali AMD @ 2,5 GHz)
RAM: 1 GB na Win XP / 2 GB na Windows 7 ali Vista
Grafična: Radeon HD3850 512 MB ali GeForce 8800 512 MB
Prostor na HD ali SSD: 16 GB
Priporočljive zahteve:
Procesor: 4-jedrnik (Intel ali AMD)
RAM: 3 GB na Win XP / 4 GB na Windows 7 ali Vista
Grafična: Radeon HD4850 1 GB ali GeForce 260 1 GB
Prostor na HD ali SSD: 16 GB
Edino kar malo izstopa iz povprečja je 16 GB prostora. Večina današnjih iger zasede manj kot 10 GB, Witcher 2 bo kot kaže ogromna zadeva.
Izi ::
Vse bolj sem prepričan, da bo šlo za odlično RPG igro.
Vsi dosedanji opisovalci omenjajo, da ne gre za običajno zgodbo z akcijskimi sekvencami, ki so tako pogoste zadnje čase, ampak za pravi RPG, kjer ima pomembno raziskovanje in določitve.
In najpomembnejše, končno sper ena igra, ki jo delajo ekskluzivno samo za PC, kar pomeni nič kompromisov zaradi zastarelega hardwarea na konzolah in njihovega retardiranega vmesnika zaradi omejenih igralnih ploščkov. O verziji za konzole, hvala bogu, ne mislijo razmišljati vsaj dokler igra ne bo izšla za PC.
Omenjase, da bo vse precej odvisno od naših odločitev. Naprimer, zna se zgoditi, da glede na tvoje prejšnje odločitve, eno celotno mesto (town) v igri sploh ne bo dosegljivo
Opisovalci tudi omenjajo, da se različni sovražniki, če pridejo v medsebojni stik, redno spopadajo med seboj, mi pa se po želji lahko vmešamo in pomagamo eni ali drugi strani ali pa počakamo na razplet in na koncu samo počistimo kar ostane
Tukaj se omenja tudi taktičnost, ker sovražniki ne skalirajo in so skozi celotno igro enakega levela, pomeni, da je vsaj na začetku večina sovražnikov za nas daleč premočna, zato lahko zapeljemo nekega premočnega sovražnika do drugega premočnega sovražnika in potem ko se tadva spopadeta mi napadamo tistega, ki ima več zdravja. Če nas seveda ne napadeta kar oba hkrati
Bojevanje bo drugačno kot v enki, ampak menda še bolj zanimivo. V enki je bilo vse v pravočasnem pritiskanji tipke in ko si to osvojil je bilo vedno enako in sčasoma postalo dolgočasno. V dvojki bo bo menda bolj taktično, če nisem kaj zamešal bosta v uporabi obe tipki na miški vsaka bo imela različen udarec, verjetno ena za bolj hitre udarce ena pa za bolj močne udarce. Udarce pa bomo seveda še vedno kombinirali v kombinacije, če se bodo pravočasno nadaljevali. Bo pa seveda tudi parry in dodge.
In končno bodo sedaj pomembna in predvsem uporabna tudi ostala orožja in ne samo specialni železen in srebrn meč, ki sta bila edina uporabna v enki ostalo orožje pa je bilo popolnoma neuporabno. Tudi magija bo menda bolj uporabna kot v prvem delu, kjer tako rekoč nihče ni uporabljal nič drugega kot tista 2 specialna meča, ki sta bila premočna glede na ostala orožja in magijo.
Komaj čakam 17. maj
Vsi dosedanji opisovalci omenjajo, da ne gre za običajno zgodbo z akcijskimi sekvencami, ki so tako pogoste zadnje čase, ampak za pravi RPG, kjer ima pomembno raziskovanje in določitve.
In najpomembnejše, končno sper ena igra, ki jo delajo ekskluzivno samo za PC, kar pomeni nič kompromisov zaradi zastarelega hardwarea na konzolah in njihovega retardiranega vmesnika zaradi omejenih igralnih ploščkov. O verziji za konzole, hvala bogu, ne mislijo razmišljati vsaj dokler igra ne bo izšla za PC.
Omenjase, da bo vse precej odvisno od naših odločitev. Naprimer, zna se zgoditi, da glede na tvoje prejšnje odločitve, eno celotno mesto (town) v igri sploh ne bo dosegljivo
Opisovalci tudi omenjajo, da se različni sovražniki, če pridejo v medsebojni stik, redno spopadajo med seboj, mi pa se po želji lahko vmešamo in pomagamo eni ali drugi strani ali pa počakamo na razplet in na koncu samo počistimo kar ostane
Tukaj se omenja tudi taktičnost, ker sovražniki ne skalirajo in so skozi celotno igro enakega levela, pomeni, da je vsaj na začetku večina sovražnikov za nas daleč premočna, zato lahko zapeljemo nekega premočnega sovražnika do drugega premočnega sovražnika in potem ko se tadva spopadeta mi napadamo tistega, ki ima več zdravja. Če nas seveda ne napadeta kar oba hkrati
Bojevanje bo drugačno kot v enki, ampak menda še bolj zanimivo. V enki je bilo vse v pravočasnem pritiskanji tipke in ko si to osvojil je bilo vedno enako in sčasoma postalo dolgočasno. V dvojki bo bo menda bolj taktično, če nisem kaj zamešal bosta v uporabi obe tipki na miški vsaka bo imela različen udarec, verjetno ena za bolj hitre udarce ena pa za bolj močne udarce. Udarce pa bomo seveda še vedno kombinirali v kombinacije, če se bodo pravočasno nadaljevali. Bo pa seveda tudi parry in dodge.
In končno bodo sedaj pomembna in predvsem uporabna tudi ostala orožja in ne samo specialni železen in srebrn meč, ki sta bila edina uporabna v enki ostalo orožje pa je bilo popolnoma neuporabno. Tudi magija bo menda bolj uporabna kot v prvem delu, kjer tako rekoč nihče ni uporabljal nič drugega kot tista 2 specialna meča, ki sta bila premočna glede na ostala orožja in magijo.
Komaj čakam 17. maj
opeter ::
Jaz tudi. Upam, da bo igra delala na Radeon 4670.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Izi ::
Slik in filmčkov je že kar nekaj ampak za prave RPG navdušence bo tale bolj zanimiva kot vse tisto prikazovanje lepe grafike, ki ne naredi dobre igre.
Inventory:
V 1. delu smo imeli obleko v enem samem kosu, tukaj so jo kot kaže razdelili na 4 dele. Poleg osnovnega armorja smo dobili še hlače, čevlje, in rokavice.
Druga novost je sam inventar, ki ga nosimo s seboj, ki je v 1. delu bil omejem s številom prostorčkov v našem inventarju, sedaj pa bo kot kaže prostor neomejen ampak z omejeno težo. Vsaka stvar ima določeno težo, vse se sešteva in največje dovoljene teže ne smemo preseči.
Nadgrajevanja bo tudi kar precej.
Character Abilities:
Vidi se 50 prostorčkov za nadgradnjo.
Eden izmed njih je tudi "intimidation" oziroma zastraševanje, ki bo v pogovor dodal možnost pridobivanja informacij s pomočjo zastraševanja, česar v prvem delu ni bilo.
Inventory:
V 1. delu smo imeli obleko v enem samem kosu, tukaj so jo kot kaže razdelili na 4 dele. Poleg osnovnega armorja smo dobili še hlače, čevlje, in rokavice.
Druga novost je sam inventar, ki ga nosimo s seboj, ki je v 1. delu bil omejem s številom prostorčkov v našem inventarju, sedaj pa bo kot kaže prostor neomejen ampak z omejeno težo. Vsaka stvar ima določeno težo, vse se sešteva in največje dovoljene teže ne smemo preseči.
Nadgrajevanja bo tudi kar precej.
Character Abilities:
Vidi se 50 prostorčkov za nadgradnjo.
Eden izmed njih je tudi "intimidation" oziroma zastraševanje, ki bo v pogovor dodal možnost pridobivanja informacij s pomočjo zastraševanja, česar v prvem delu ni bilo.
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Tilen ()
yayo ::
V glavnem, kdor kupuje digitalni download naj igro vzame pri gog.com kjer garantirano ne bo drm-ja ali kake druge zaščite niti cenzure golote in nasilja. Pa še ves denar gre razvijalcu in ne posrednikom, ker je CD Project Red solastnik gog.com. Na nerganje članov uradnega foruma, češ da Geralt na ovitku izgleda preveč "pretty boy" so tudi spremenili sliko, sedaj je skoraj za v penzijo
Pa ne pozabit, da so slike inventorija pa filmčki iz pre-beta različice, marsikaj bo verjetno spremenjeno, zagotovo prevali s katerimi skivira nasprotnike. V knjigah in v prvi igri uporablja piruete, tudi na to so se uradni forumaši obesili (baje preveč spominja na Batman Arkham Asylum)
Pa ne pozabit, da so slike inventorija pa filmčki iz pre-beta različice, marsikaj bo verjetno spremenjeno, zagotovo prevali s katerimi skivira nasprotnike. V knjigah in v prvi igri uporablja piruete, tudi na to so se uradni forumaši obesili (baje preveč spominja na Batman Arkham Asylum)
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Tilen ()
Izi ::
Da ne bo kdo mislil, da je The Witcher nastal leta 2007, ko je prišla prva igra o tem legendarnem karakterju
Dejansko gre za precej starejšo in znano sago, ki je primerljiva z zgodbami iz Tolkienovega srednjega sveta (The Hobbit, The Lord of the Rings in The Silmarillion). Nekateri celo trdijo, da gre za boljšo fantazijsko zgodbo.
Sago je ustvaril Poljak Andrzej Sapkowski rojen leta 1948. Leta 1986 je prvič predstavil kratko zgodbo z naslovom "Wiedźmin" v nekem Poljske stripu.
Sedaj obstajata 2 knjigi, cel kup stripov, film, serija v 13. delih in video igra. Knjige in stripi imajo veliko fanatičnih oboževalcev, ki o Geraltu iz Rivije vedo vsak še tako nepomemben podatek. Film je bil menda katastrofa in so ga oboževalci sesuli, serija je bil malenkost boljša ampak tudi ni dosegla slave knjig. Igra pa velja za enega najboljših RPG-jev vseh časov.
Knjige so bile prevedene v precej jezikov, slovenščine seveda ni med njimi. Če vam Angleščina ne leži najbolje lahko nabavite Srbski prevod
Sam pisatelj Andrzej Sapkowski je svojega Wiedźmina v angleščino prevedel kot Hexer. Tudi film in serija sta imela naslov "The Hexer".
Ker pa v nemščini "Hexe" oziroma "Hexer" pomeni "Witch" oziroma "Warlock", so izdelovalci igre "CD Projekt" svojo igro preimenovali v "The Witcher".
Naj gre za Wiedźmina, Hexerja ali Witcherja, vedno gre za Geralta iz Rivije, lovca na pošasti, ki je že v rani mladosti šel skozi poseben trening, ki mu je telo spremenil oziroma deformiral do te mere, da ima sedaj nadnaravne lastnosti, ki jih rabi, da lahko opravlja svojo službo, ki je iztrebljanje vseh vrst pošasti. Seveda tega ne počne kar zastonj
Vsi Witcherji so zaradi svoje preobrazbe v mladosti postali neplodni, so pa imuni na vse bolezni. Neplodnost je za Geralta verjetno celo dobrodošla, saj je ena izmed njegovih prepoznavnih značilnosti, da izkoristi vsako priložnost, ki se mu ponudi za seks. Samo z ženskami ampak to skoraj z vsako drugo, ki mu prekriža pot.
Tako je The Witcher ena redkih iger, ki poleg špricanja krvi vsebuje tudi precej golote in seksa. Seveda pa je treba imeti evropsko verzijo igre, ki je taka kakršno so si zamislili izdelovalci. Angleška in Ameriška verzija sta bili popolnoma cenzurirani. Celo gozdnim nimfam iz Grške mitologije, ki po gozdu hodijo vedno popolnoma nage so vsa kočljiva mesta prekrili s tistimi okroglimi Witcherjevimi značkami
Pa ne pozabite shraniti posnetek iz prvega dela igre. Ker gre za neposredno nadaljevanje zgodbe se bodo upoštevale prav vse odločitve iz prvega dela, vsi NPC-ji v drugem delu bodo svoj odnos do Geralta zgradili iz odločitev v prvem delu, tako da zna biti igra precej drugačna, kot če začnete popolnoma na novo. Tudi nekaj opreme iz prvega dela se bo preneslo v drugi del, samo denarja pa nič, ker bi to lahko preveč vplivalo na ekonomijo igre.
Dejansko gre za precej starejšo in znano sago, ki je primerljiva z zgodbami iz Tolkienovega srednjega sveta (The Hobbit, The Lord of the Rings in The Silmarillion). Nekateri celo trdijo, da gre za boljšo fantazijsko zgodbo.
Sago je ustvaril Poljak Andrzej Sapkowski rojen leta 1948. Leta 1986 je prvič predstavil kratko zgodbo z naslovom "Wiedźmin" v nekem Poljske stripu.
Sedaj obstajata 2 knjigi, cel kup stripov, film, serija v 13. delih in video igra. Knjige in stripi imajo veliko fanatičnih oboževalcev, ki o Geraltu iz Rivije vedo vsak še tako nepomemben podatek. Film je bil menda katastrofa in so ga oboževalci sesuli, serija je bil malenkost boljša ampak tudi ni dosegla slave knjig. Igra pa velja za enega najboljših RPG-jev vseh časov.
Knjige so bile prevedene v precej jezikov, slovenščine seveda ni med njimi. Če vam Angleščina ne leži najbolje lahko nabavite Srbski prevod
Sam pisatelj Andrzej Sapkowski je svojega Wiedźmina v angleščino prevedel kot Hexer. Tudi film in serija sta imela naslov "The Hexer".
Ker pa v nemščini "Hexe" oziroma "Hexer" pomeni "Witch" oziroma "Warlock", so izdelovalci igre "CD Projekt" svojo igro preimenovali v "The Witcher".
Naj gre za Wiedźmina, Hexerja ali Witcherja, vedno gre za Geralta iz Rivije, lovca na pošasti, ki je že v rani mladosti šel skozi poseben trening, ki mu je telo spremenil oziroma deformiral do te mere, da ima sedaj nadnaravne lastnosti, ki jih rabi, da lahko opravlja svojo službo, ki je iztrebljanje vseh vrst pošasti. Seveda tega ne počne kar zastonj
Vsi Witcherji so zaradi svoje preobrazbe v mladosti postali neplodni, so pa imuni na vse bolezni. Neplodnost je za Geralta verjetno celo dobrodošla, saj je ena izmed njegovih prepoznavnih značilnosti, da izkoristi vsako priložnost, ki se mu ponudi za seks. Samo z ženskami ampak to skoraj z vsako drugo, ki mu prekriža pot.
Tako je The Witcher ena redkih iger, ki poleg špricanja krvi vsebuje tudi precej golote in seksa. Seveda pa je treba imeti evropsko verzijo igre, ki je taka kakršno so si zamislili izdelovalci. Angleška in Ameriška verzija sta bili popolnoma cenzurirani. Celo gozdnim nimfam iz Grške mitologije, ki po gozdu hodijo vedno popolnoma nage so vsa kočljiva mesta prekrili s tistimi okroglimi Witcherjevimi značkami
Pa ne pozabite shraniti posnetek iz prvega dela igre. Ker gre za neposredno nadaljevanje zgodbe se bodo upoštevale prav vse odločitve iz prvega dela, vsi NPC-ji v drugem delu bodo svoj odnos do Geralta zgradili iz odločitev v prvem delu, tako da zna biti igra precej drugačna, kot če začnete popolnoma na novo. Tudi nekaj opreme iz prvega dela se bo preneslo v drugi del, samo denarja pa nič, ker bi to lahko preveč vplivalo na ekonomijo igre.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
yayo ::
5 romanov - trilogija + še 2 romana, 2-3 zbirke kratkih pripovedi. Film je zmontiran iz delov nadaljevanke, oboje pa je poden od podna, dobi se na torrentih z obupnimi angleškimi podnapisi. Ampak se ne splača gledat, če človek misli brati knjige ker je preveč spoilerjev.
Izi ::
Pa ne pozabit, da so slike inventorija pa filmčki iz pre-beta različice, marsikaj bo verjetno spremenjeno, zagotovo prevali s katerimi skivira nasprotnike. V knjigah in v prvi igri uporablja piruete, tudi na to so se uradni forumaši obesili (baje preveč spominja na Batman Arkham Asylum)
yayo, če prav razumem praviš, da bodo prevale, ki jih vidimo v predstavitvenih filmčkih, odstranili?
Mene niso spominjali na Batman Arkham Asylum ampak na Arcania: Gothic 4, tam smo se kotalili na vse strani in se nas nihče ni mogel niti dotakniti.
Če bodo prevale odstranili bo to po mojem mnenju precej pozitivno.
Glede slike inventarja pa na sliki piše, da gre za zgodnjo verzijo in se zna marsikaj spremeniti.
Bi pa sedaj že morala biti igra bolj ali manj končana, saj je do izida samo še dober mesec. Saj morajo vendar nekaj tednov prej poslati igro v tovarne na štancanje DVD-jev. Ali sploh bodo škatelne verzije s ploščami ali bomo vse downloadali preko Steama in Goga ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
yayo ::
Zadnje čase precej čekiram uradni forum, berejo ga tudi razvijalci in vske toliko potešijo kako radovednost. Do sedaj so se vedno oddzvali na močnejše kritike, okoli prevalov so forumaši zagnali vik in krik, ker so res malce smešni (pa Bioware fanboyi so okoli tega prišli trollat - iščejo dlake v jajcu, ker se govori, da bo TW2 dal lekcijo o temu kako se naredi "proper" RPG) in jih niti Sapkowski nikjer ne opisuje v zgodbah. Vsi domnevajo, da jih bodo nadomestili s piruetami, kar bi bilo prav, a uradne izjave ni bilo. Škatelne verzije seveda bodo, Premium in Collectors Edition, je pa še precej nejasno, kje in če bodo cenzurirane. Jaz sem naročil igro v UK in bom precej jezen, če bodo npr. Driade nosile modrc in gate
http://witcher.wikia.com/wiki/Dryad
http://witcher.wikia.com/wiki/Dryad
Izi ::
Statistika:
The Witcher 1: 130 vmesnih animacij - dolžina 53 minut
The Witcher 2: 256 vmesnih animacij - dolžina 150 minut
The Witcher 1: 5 različnih zaščitnih oblek
The Witcher 2: 30 različnih zaščitnih oblek
The Witcher 1: 700 nalagalnih zaslonov, med različnimi območji
The Witcher 2: 4 nalagalni zasloni, med različnimi območji
(kot kaže bomo v hiše in jame hodili brez dodatnega nalaganja območij)
The Witcher 1: 3 različni konci
The Witcher 2: 16 različnih koncev
16 koncev pomeni še več že tako težavnih odločitev
The Witcher je zapisan v zgodovini, kot igra z najtežjimi odločitvami. Odločitve, ki so nespremenljive, so na začetku malo vidne, se vlečejo skozi celo igro in imajo vedno težje posledice. Popolnoma različne poti se vlečejo skozi celo igro in se ne ločijo samo na koncu igre kot je to v navadi pri običajnih RPG-jih.
In ne izbiramo med dobrimi in slabimi odločitvami ampak samo med slabimi in slabšimi. Dobrih odločitev v Witcherju sploh ni.
Glede prvega dela že 4 leta potekajo številne debate katera od glavnih treh poti v prvem delu je pravilna oziroma boljša.
Za osvežitev spomina: Na voljo smo imeli izbiro ali se pridružimo terorističnim upornikom, fanatičnim vitezom ali pa ostanemo nevtralni. Dokončno se je bilo treba odločiti že na koncu 2. poglavja od 5-ih, če zraven ne štejemo še uvodnega in zaključnega poglavja.
Uporniki so večinoma Vilinci in Palčki, ki bi radi zasedli cel svet in iztrebili ljudi, pri dosegi cilja pa se poleg terorističnega pobijanja civilistov ne ustavijo niti pred pobijanjem nedolžnih otrok na najbolj krute načine.
Vitezi, ki so združeni v verski kult imenovan "Order of the Flaming Rose", pa so fanatični verniki, ki bi radi iztrebili vse ki imajo špičasta ušesa ali pa so majhni in bradati.
Vojna je neizogibna in naša nevtralnost je še najbolj napačna odločitev in tudi zelo težavna. Če hočemo ostati nevtralni v bistvu postanemo tretja stran v vojni, sami proti celemu svetu in nihče nas ne bo več maral.
V vseh teh letih živčnih debat po forumih se je odločilo samo to, da napačne izbire pravzaprav ni. Najslabša odločitev med slabimi je da ostanemo nevtralni, kar niti ni bil problem, ker vsakega igralca prej ali slej potegne na eno ali drugo temno stran, kjer potem delamo neizogibne zločine proti drugi strani.
Mnenja glede izbire strani pa so še vedno deljena.
Nekateri prisegajo, da je treba igrati zgodbo kot je zapisana v knjigi, kjer so Vilinci in Palčki še precej bolj zlobni kot v igri in se Geralt pridruži Vitezom in pomaga ljudem.
Avtorji igre so odločitev še otežili, ker so stališča upornikov malo omilili in jih celo prikazali kot žrtve načrtnega etničnega iztrebljanja, tako da se nam na začetku uporniki celo malo zasmilijo. Če jim v boju pomagamo do podpisa kapitulacije kralja, se šele pokaže, da jih to ne ustavi in bodo kljub predaji ljudi le te še vedno pobijali do njihovega popolnega iztrebljenja.
Igra je narejena tako, da katerokoli stran izberemo se nam bo odločitev zdela napačna. Nesprejemljive svinjarije se dogajajo na eni in drugi strani.
Najbolj zanimivo v tej igri je, da so popolnoma vsi prebivalci dežele, od zadnjega berača do kralja, čisto navadne egoistične svinje. Vsak ime v sebi tudi nekaj dobrega, ampak za dosego ciljev ne izbirajo sredstev, pa še popolnoma vsi so precej ambiciozni, nihče ni zadovoljen s svojim statusom in vsi hočejo več. Precej življenjsko.
Ženske dosegajo svoje cilje večinoma s pomočjo seksa, moški pa s pomočjo denarja. Ker je Geralt znan po tem, da lahko uspešno razreši skoraj vsak problem mu seksa in denarja nikoli ne manjka
Pobijanje pošasti in nabiranje denarja je v tej igri bolj postranska stvar. Pošasti je vedno dovolj, v divjini se respavnajo, in se lahko kadarkoli odpravimo na lov, da nabildamo nekaj levelov, če smo postali prešibki. Z denarjem pa tudi ni problema, ker lahko kadarkoli igramo poker s kockami (kar je precej enostavno ker se da pozicijo v igri kadarkoli posneti) ali se boksamo za denar, lahko pa tudi prodajamo nabrane rastline, ki rastejo vedno znova in znova ali prodajamo dele ubitih živali, ki se vsakodnevno respawnajo.
Ker za drugi del igre avtorji obljubljajo še več odločitev, ki naj bi bile še težavnejše in imele še bolj dolgoročne posledice kot v prvem delu, nam za kvaliteto drugega dela ni treba skrbeti.
Ni pa to igra za najstnike. Seveda ne zato, ker odrasla vsebina ne bi bila primerna z njih, ampak zato, ker se zna zgoditi, da ne bodo razumeli smisla in zanimivih posledic odločitev na katerih temelji ta igra. Pobijanje pošasti je kot sem omenil postranskega pomena in igra bolj temelji na pogovarjanju in detektivskemu delu. V prvem delu smo bili eno celo poglavje čisti detektiv, s spiskom osumljencev, ki smo jih v navskrižnih pogovorih in raziskovanjem počasi izločali, da smo sploh ugotovili kdo je tisti glavni pokvarjenec med vsemi ostalimi pokvarjenci.
Preveč sem se razpisal, me je malo zaneslo v obujanju spominov na ta verjetno najboljši RPG vseh časov
The Witcher 1: 130 vmesnih animacij - dolžina 53 minut
The Witcher 2: 256 vmesnih animacij - dolžina 150 minut
The Witcher 1: 5 različnih zaščitnih oblek
The Witcher 2: 30 različnih zaščitnih oblek
The Witcher 1: 700 nalagalnih zaslonov, med različnimi območji
The Witcher 2: 4 nalagalni zasloni, med različnimi območji
(kot kaže bomo v hiše in jame hodili brez dodatnega nalaganja območij)
The Witcher 1: 3 različni konci
The Witcher 2: 16 različnih koncev
16 koncev pomeni še več že tako težavnih odločitev
The Witcher je zapisan v zgodovini, kot igra z najtežjimi odločitvami. Odločitve, ki so nespremenljive, so na začetku malo vidne, se vlečejo skozi celo igro in imajo vedno težje posledice. Popolnoma različne poti se vlečejo skozi celo igro in se ne ločijo samo na koncu igre kot je to v navadi pri običajnih RPG-jih.
In ne izbiramo med dobrimi in slabimi odločitvami ampak samo med slabimi in slabšimi. Dobrih odločitev v Witcherju sploh ni.
Glede prvega dela že 4 leta potekajo številne debate katera od glavnih treh poti v prvem delu je pravilna oziroma boljša.
Za osvežitev spomina: Na voljo smo imeli izbiro ali se pridružimo terorističnim upornikom, fanatičnim vitezom ali pa ostanemo nevtralni. Dokončno se je bilo treba odločiti že na koncu 2. poglavja od 5-ih, če zraven ne štejemo še uvodnega in zaključnega poglavja.
Uporniki so večinoma Vilinci in Palčki, ki bi radi zasedli cel svet in iztrebili ljudi, pri dosegi cilja pa se poleg terorističnega pobijanja civilistov ne ustavijo niti pred pobijanjem nedolžnih otrok na najbolj krute načine.
Vitezi, ki so združeni v verski kult imenovan "Order of the Flaming Rose", pa so fanatični verniki, ki bi radi iztrebili vse ki imajo špičasta ušesa ali pa so majhni in bradati.
Vojna je neizogibna in naša nevtralnost je še najbolj napačna odločitev in tudi zelo težavna. Če hočemo ostati nevtralni v bistvu postanemo tretja stran v vojni, sami proti celemu svetu in nihče nas ne bo več maral.
V vseh teh letih živčnih debat po forumih se je odločilo samo to, da napačne izbire pravzaprav ni. Najslabša odločitev med slabimi je da ostanemo nevtralni, kar niti ni bil problem, ker vsakega igralca prej ali slej potegne na eno ali drugo temno stran, kjer potem delamo neizogibne zločine proti drugi strani.
Mnenja glede izbire strani pa so še vedno deljena.
Nekateri prisegajo, da je treba igrati zgodbo kot je zapisana v knjigi, kjer so Vilinci in Palčki še precej bolj zlobni kot v igri in se Geralt pridruži Vitezom in pomaga ljudem.
Avtorji igre so odločitev še otežili, ker so stališča upornikov malo omilili in jih celo prikazali kot žrtve načrtnega etničnega iztrebljanja, tako da se nam na začetku uporniki celo malo zasmilijo. Če jim v boju pomagamo do podpisa kapitulacije kralja, se šele pokaže, da jih to ne ustavi in bodo kljub predaji ljudi le te še vedno pobijali do njihovega popolnega iztrebljenja.
Igra je narejena tako, da katerokoli stran izberemo se nam bo odločitev zdela napačna. Nesprejemljive svinjarije se dogajajo na eni in drugi strani.
Najbolj zanimivo v tej igri je, da so popolnoma vsi prebivalci dežele, od zadnjega berača do kralja, čisto navadne egoistične svinje. Vsak ime v sebi tudi nekaj dobrega, ampak za dosego ciljev ne izbirajo sredstev, pa še popolnoma vsi so precej ambiciozni, nihče ni zadovoljen s svojim statusom in vsi hočejo več. Precej življenjsko.
Ženske dosegajo svoje cilje večinoma s pomočjo seksa, moški pa s pomočjo denarja. Ker je Geralt znan po tem, da lahko uspešno razreši skoraj vsak problem mu seksa in denarja nikoli ne manjka
Pobijanje pošasti in nabiranje denarja je v tej igri bolj postranska stvar. Pošasti je vedno dovolj, v divjini se respavnajo, in se lahko kadarkoli odpravimo na lov, da nabildamo nekaj levelov, če smo postali prešibki. Z denarjem pa tudi ni problema, ker lahko kadarkoli igramo poker s kockami (kar je precej enostavno ker se da pozicijo v igri kadarkoli posneti) ali se boksamo za denar, lahko pa tudi prodajamo nabrane rastline, ki rastejo vedno znova in znova ali prodajamo dele ubitih živali, ki se vsakodnevno respawnajo.
Ker za drugi del igre avtorji obljubljajo še več odločitev, ki naj bi bile še težavnejše in imele še bolj dolgoročne posledice kot v prvem delu, nam za kvaliteto drugega dela ni treba skrbeti.
Ni pa to igra za najstnike. Seveda ne zato, ker odrasla vsebina ne bi bila primerna z njih, ampak zato, ker se zna zgoditi, da ne bodo razumeli smisla in zanimivih posledic odločitev na katerih temelji ta igra. Pobijanje pošasti je kot sem omenil postranskega pomena in igra bolj temelji na pogovarjanju in detektivskemu delu. V prvem delu smo bili eno celo poglavje čisti detektiv, s spiskom osumljencev, ki smo jih v navskrižnih pogovorih in raziskovanjem počasi izločali, da smo sploh ugotovili kdo je tisti glavni pokvarjenec med vsemi ostalimi pokvarjenci.
Preveč sem se razpisal, me je malo zaneslo v obujanju spominov na ta verjetno najboljši RPG vseh časov
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
guest #44 ::
Boooring.
Igra ki šprica stvari an HUD je stupid, še posebej če ni FPS. Špricanje krvi na HUD namreč veliko pove o mentaliteti igre in komu je namenjena.
Igra ki šprica stvari an HUD je stupid, še posebej če ni FPS. Špricanje krvi na HUD namreč veliko pove o mentaliteti igre in komu je namenjena.
Lonsarg ::
Withcer 1 je tudi meni najbolši RPG, zraven Gothica1/2, bi se težko odločil. Witcher 1 me je tako navdušil, da sem šel prebrat vse knjige prevedene v angleško, ter pogledal nanizanko(12 delov se mi zdi), ki jo je posnela Polska RTV in je sicer zlo amaterska, ampak jaz sem vseeno neznansko užival, ker glavni igralec je totalno zadel lika iz knjige:)
Witcher 1 je eden redkih RPGjev, kjer imaš filing, da preigravaš knjigo, res kvalitetna zgodba. Najbrž se pozna, da je scenarj za igro spisal nihče drug kot pisatelj knjige Witcher:) In kolikor vem sodeluje tudi pri Witcher 2.
Tak da jverne namenjena je story sladokuscem in je unikatna med RPGji po načinu odločanja in posledic, ni ji enake. Razno šricanje krvi in pridobivanje vizitk od vseh žensk, ki jih podreš:) Je namenjeno samo temu, da globlje podoživiš bistvo Geralta.
Witcher igra je za Witcher knjigo to, kar je Lord of the rigns film za Lord of the rings knjigo. Take stvari so redkost. Pri Witcherju mi je pa še najbolš všeč to, da kjub temu da v zgobi res zmagajo, se vseeno potrudijo hkrati tudi na fighting področju in mi je eden najbolših, če ne celo najbolši, kar sem jih igral. Ok Gothic1/2 ga premaga, sam tak fighting pač ne bo več v sodobnih špilih:)
Witcher 1 je eden redkih RPGjev, kjer imaš filing, da preigravaš knjigo, res kvalitetna zgodba. Najbrž se pozna, da je scenarj za igro spisal nihče drug kot pisatelj knjige Witcher:) In kolikor vem sodeluje tudi pri Witcher 2.
Tak da jverne namenjena je story sladokuscem in je unikatna med RPGji po načinu odločanja in posledic, ni ji enake. Razno šricanje krvi in pridobivanje vizitk od vseh žensk, ki jih podreš:) Je namenjeno samo temu, da globlje podoživiš bistvo Geralta.
Witcher igra je za Witcher knjigo to, kar je Lord of the rigns film za Lord of the rings knjigo. Take stvari so redkost. Pri Witcherju mi je pa še najbolš všeč to, da kjub temu da v zgobi res zmagajo, se vseeno potrudijo hkrati tudi na fighting področju in mi je eden najbolših, če ne celo najbolši, kar sem jih igral. Ok Gothic1/2 ga premaga, sam tak fighting pač ne bo več v sodobnih špilih:)
def0r ::
Se mi zdi da bo cenzura samo v nemciji avstraliji in baje v ameriki.
Atari je publisher za ameriko, kateri ponavadi rad cenzurira stvari. Za nas pride v upostec CD projekt kakor sam publisher z evropo upajmo da ne bo cenzure, ce pa bo pa sigurno kaksen hotfix:D
Atari je publisher za ameriko, kateri ponavadi rad cenzurira stvari. Za nas pride v upostec CD projekt kakor sam publisher z evropo upajmo da ne bo cenzure, ce pa bo pa sigurno kaksen hotfix:D
yayo ::
Boooring.
Igra ki šprica stvari an HUD je stupid, še posebej če ni FPS. Špricanje krvi na HUD namreč veliko pove o mentaliteti igre in komu je namenjena.
Skoraj zagotovo tega ne bo v končni inačici, ko so prvič prikazali tisti video par mesecev nazaj je reagiranje na uradnem forumu bilo enako tvojemu, nihče si ne želi špricanja krvi v stilu Gears of War ali bilo katere konzolastične igre. In CDPR po pravilu prisluhne mnenju fanov igre, ker za razliko od npr Bioware (ki je pod komando Electronic Arts, katere briga samo še za čimvečjo prodajo najmanj zahtevni publiki) razvija samo eno igro naenkrat in si ne more prvoščiti kiksa kakršen je bil npr Dragon Age 2.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
detroit ::
Nekaj omenjate witcherja kot nek supa dupa najboljši frp. Zanima me če se lahko postavi ob bok dragon agu (enki) in seriji baldurs gate?
Skero
def0r ::
Nekaj omenjate witcherja kot nek supa dupa najboljši frp. Zanima me če se lahko postavi ob bok dragon agu (enki) in seriji baldurs gate?
Poskusi pa bos sam presodil.
Meni je DA:O in Witcher nekako enako, samo da ima mogoce witcher malce boljsi zgodbo ampak dosti bugov.
Tudi vidno je da je bil spil Witcher lower budget saj velikokrat srecas iste modele naokoli hoditi :)
Mavrik ::
Nekaj omenjate witcherja kot nek supa dupa najboljši frp. Zanima me če se lahko postavi ob bok dragon agu (enki) in seriji baldurs gate?
Da. Pripovedovanje in raven zgodbe bi si upal reči da je še nad obema ko si omenjal.
The truth is rarely pure and never simple.
Izi ::
Nekaj omenjate witcherja kot nek supa dupa najboljši frp. Zanima me če se lahko postavi ob bok dragon agu (enki) in seriji baldurs gate?
Dragon Age: Origins je sicer odličen RPG ampak ne legendaren, manjkale so mu težke odločitve z dolgoročnimi posledicami. Je samo zanimiva zgodbica ob kateri ni potrebno kaj dosti razmišljati, odločati in spreminjati pa se sploh ni dalo ničesar, razen nekaj malenkosti čisto na koncu.
Govorimo o nesmrtnih legendah.
Baldurs Gate 2 in The Witcher sta brez dvoma dva najbolj legendarna RPG-ja. Jaz bi zraven dal še Planescape: Torment in Vampire: The Masquerade – Bloodlines. To so 4 največje RPG legende. Ostalo so samo bolj ali manj dobri RPG-ji.
Če se vrnemo k tvojem vprašanju Baldurs Gate 2 vs. The Witcher, bi jaz izbral The Witcher. Meni se zdi boljši.
Govorimo seveda o nepozabni zgodbi, ker tehnično gledano je Baldurs Gate 2 že davno povozil čas in ga dandanes ne bi bil več užitek igrati, medtem ko je The Witcher star šele 3 leta in še vedno zelo moderna igra, kjer na povprečnem igričarskem računalniku, šele danes lahko vse nastavitve nastaviš na maksimum.
Če The Witcherja še nisi preigral potem je sedaj ravno pravi čas, da ga pred drugim delom preigraš prvega. Avtorji sicer pravijo, da za igranje drugega dela ni nujno končanje prvega dela, ampak je pa za popolno uživanje nujno poznavanje zgodbe o Geraltu iz Rivije.
Verjetno so mislili, da če si prebral knjige in odraščal ob stripih o Geraltu, potem ni treba igrati prvega dela. Avtorji so namreč Poljaki in vsakemu Poljaku se verjetno zdi nepredstavljivo, da nekje sploh lahko živi nekdo, ki že od malega ne pozna zgodbe. Podobno kot se nam zdi nemogoče, da nekdo ne pozna zgodbe o Hobbitih iz srednjega sveta ali pa zgodbe o Robin Hoodu iz Anglije.
worf ::
Resno me zanima zakaj vsi tako hvalite prvi del Witcherja? Sam sem ga poizkusil igrati in tako ko sem videl kako glavni lik kot kaka opica teče naokoli z mečem nad glavo sem skoraj s stola padel saj je bil prizor naravnost smešen. Pogovori so narejeni krepko pod nivojem, boj je pa nekakšno mučenje miške da glavni lik sploh zamahne z mečem.
Igral sem do točke kjer prideš v stolp in te nauči kako se preskakuje nasprotnike, nato pa zadevo izbrisal iz računalnika saj je zadeva enostavno smešna.
Zanima me kaj sem pri igri zamudil, kaj je tako odličnega kot pravite?
Igral sem do točke kjer prideš v stolp in te nauči kako se preskakuje nasprotnike, nato pa zadevo izbrisal iz računalnika saj je zadeva enostavno smešna.
Zanima me kaj sem pri igri zamudil, kaj je tako odličnega kot pravite?
worf ::
ps.: zaradi vaših opisov na slo-techu sem se res prav potrudil da bi ugotovil kaj je v igri tako izjemno dobrega, vendar tega nisem uspel najti, zato bi prosil da nekdo napiše zakaj je witcher boljši od Dragon Age-a? (okej, pri DA vem da večina odločitev ne spremeni zgodbe, čeprav je tudi pri DA veliko odločitev izjemno pomembnih (ali boš pomagal vilinom ali volkodlakom, kaj boš naredil z Alistarjem, ali boš pomagal Golemom ali pa jih boš obdržal....).
hvala za razlago
hvala za razlago
ahac ::
Najbolj moteče pri Witcherju je to, da je... lesen.
Combat je lesen in dolgočasen, pogovori so leseni (liki stojijo na miru in berejo svoj tekst).
Na laptopu sem moral izklopit veliko efektov, da je laufal OK. Večina drugih iger na tistem laptopu laufa bolj tekoče in hkrati izgleda velik boljš.
Poleg tega se vse skupaj vleče tolk, da me je minil igrat (bom pa enkrat ga probal dokončat, če sem ga že kupil).
Ima pa kul zgodbo.
Izgleda pa, da bodo te slabe stvari v nadaljevanju večinoma odpravljene.
Combat je lesen in dolgočasen, pogovori so leseni (liki stojijo na miru in berejo svoj tekst).
Na laptopu sem moral izklopit veliko efektov, da je laufal OK. Večina drugih iger na tistem laptopu laufa bolj tekoče in hkrati izgleda velik boljš.
Poleg tega se vse skupaj vleče tolk, da me je minil igrat (bom pa enkrat ga probal dokončat, če sem ga že kupil).
Ima pa kul zgodbo.
Izgleda pa, da bodo te slabe stvari v nadaljevanju večinoma odpravljene.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Lonsarg ::
Zakaj ste tako ozkogledni. Kok je igra dobra je zelo subjektivna stvar. Ja Witcher ima pomanklivosti, ampak po zgodbi mi zmaga vse. In meni je zgodba vedno bolj pomembna, ko bolj odraščam. Recimo DA:O sem igral dva dni, potem pa nehal, ker je preveč fighta. In ta dva dni sem itak ful dost cajta preživu v kampu pa skoz dialoge šu, seksal z čarovnico itd. Meni je zgodba 90% RPGja in Witcher zmaga tu. DA:O pa po mojem mnenju zmaga v razvijanju odnosov z svojo ekipo, pač ekipni RPG.
Drugi askepk RPGja je lahko še fighting in pa leveling system. V časih sem ful užival v leveling sistemu. Witcher ima to recimo zelo omejeno, tak da uni, ki iščejo špil podoben Oblivion al pa tko, clasi, levlanje, ekperiance, to ni Witcher. Tut mečev tle zelo malo zamenaš recimo. Ma pa super alkimijo, ker sem na najtežji težavnosti igra sem moral dosti cajta v dobro alkemijo vržt da lahk preživiš:) Skoraj vsak fight potion ali dva proti koncu.
Drugi askepk RPGja je lahko še fighting in pa leveling system. V časih sem ful užival v leveling sistemu. Witcher ima to recimo zelo omejeno, tak da uni, ki iščejo špil podoben Oblivion al pa tko, clasi, levlanje, ekperiance, to ni Witcher. Tut mečev tle zelo malo zamenaš recimo. Ma pa super alkimijo, ker sem na najtežji težavnosti igra sem moral dosti cajta v dobro alkemijo vržt da lahk preživiš:) Skoraj vsak fight potion ali dva proti koncu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
worf ::
jaz sem vesel da se da igre pred nakupom testirat, drugače bi denar stran vrgel.. Dragon age sem z veseljem kupil medtem ko the witcher je naravnost obupen. Začne se odlično, prva animacija je res waaaaaaaw, med gledanjem si poln pričakovanj, ko pa začneš igrat pa lahko rečeš samo "ok pa wtf je to?!?".
Sam sem nekako padel v RPG, zato iščem igre ki so vsaj pol tako kvalitetno narejene kot kakšen Dragon age, zato sem preizkusil tudi Witcherja ki me je razočaral. Sicer povsod rečejo da je vredno preizkusiti kakšno staro igro vendar takšnih ne morem igrat saj so preveč lesene in je igranje dolgočasno kljub fantastični zgodbi.
Sam sem nekako padel v RPG, zato iščem igre ki so vsaj pol tako kvalitetno narejene kot kakšen Dragon age, zato sem preizkusil tudi Witcherja ki me je razočaral. Sicer povsod rečejo da je vredno preizkusiti kakšno staro igro vendar takšnih ne morem igrat saj so preveč lesene in je igranje dolgočasno kljub fantastični zgodbi.
worf ::
Azgard saj ravno zato prašam zakaj naj bi bil witcher tako super ker sem bil presenečen nad nekvalitetnostjo igre ker sem jo začel igrati ravno zaradi navdušenih opisov na forumih. Pri DA mi je všeč predvsem to, da se karakter razvija. Več kot dosežeš, več skillov imaš tako da imaš nekakšno motivacijo da igraš naprej. Tudi pogovori pri DA so zanimivo narejeni, pri witcherju pa sem dobil občutek da gledam predstavo ki so jo sestavili učenci 3 razreda osnovne šole.....Eden nekaj reče, 5 sekund tišine. Drugi nekaj reče, 5 sekund tišine. Izbereš svoj odgovor, karakter ga na glas prebere...
Ima kdo kakšen nasvet, katera igra bi bila podobna Dragon agu?
Ima kdo kakšen nasvet, katera igra bi bila podobna Dragon agu?
Lonsarg ::
Mene ta pavza pri dialogih pri Witcherju delje dramatsko in mam filing kot da sem v filmu. Bi pa vseeno rekel, da so dialogi bolši pri DA ja. Katera igra je podobna? DA dodatek ter DA2:) Sam mende sta obe slabši kot original, ampak pomoje gre sam za to, da ni kaj novega, pa je folk pričakoval:)
Drgač pa stil igre je podoben pri Mass Effect 2, kar se dialogov in odnosov tiče. Mass Effect 1 ima malo manj tega. Zgodba od trilogije Mass Effect pa je tudi tok fajna, da me je zadosti potegnila, da bom vse dele preigral:)
Drgač pa stil igre je podoben pri Mass Effect 2, kar se dialogov in odnosov tiče. Mass Effect 1 ima malo manj tega. Zgodba od trilogije Mass Effect pa je tudi tok fajna, da me je zadosti potegnila, da bom vse dele preigral:)
Izi ::
Premikanje Geralta res ni na nivoju najnovejših iger, zgleda precej leseno in pobiranje predmetov iz umrlih sovražnikov je tudi precej tečno in je med bojevanjem onemogočeno, po koncu boja pa traja kar nekaj sekund, da lahko pobereš loot. pa še Geralt sam od seme pospravi meč na hrbet ravno takear ko hočeš kaj pobrati in je spet treba počakati nekaj sekund.
Boj pa je ko osvojiš nekaj skillov boljši kot v večini RPG-jev. Bistvo tukaj je, da naključni klikanje po miški ne naredi popolnoma ničesar oziroma celo ustavi udarec.
Bojevanje je tukaj cela znanost in ko ga osvojiš je edina igra, poleg Gothica 2, kjer imaš občutek, da se res bojuješ in ne samo besno klikaš po miški kot je drugje običajno.
Najprej je treba vedno izbrati pravi meč, železni za ljudi, srebrni za pošasti, potem je vedno treba izbrati pravi stil izmed treh, močnega hitrega ali pa skupinskega za več sovražnikov hkrati. Šele potem se začneš bojevati.
Zamahneš prvič in potem pazljivo gledaš kaj se bo zgodilo, ker prvi udarec dostikrat zgrešiš, če si zgrešil pač udariš ponovno in pažljivo gledaš, da ikonca za udarec zažari, točno takrat udariš drugič in šele takrat se začne delati resna škoda na sovražniku, čim dalj nadaljuješ kombo, večja je škoda in preden zaključiš kombinacijo je sovražnik ponavadi že mrtev.
Ne smeš pa nikakor zgrešiti pravega trenutka udarca, ko bojna ikonca žari. Če zgrešiš se boj popolnoma ustavi in vse skupaj je treba začeti od začetka.
Pri najtežjih bojevanjih z šefi skoraj ni mesta za napako, en zamujen udarec v kombinaciji in ni več časa da bi popravil napako.
Torej v tej igri ni nobenega nesmiselnega klikanja po miški. Vsak klik mora biti skrbno načrtovan, in vsak napačen klik na miško te dostikrat stane življenja.
To je ena izmed boljših lastnosti igre The Witcher. Zato pa je treba skozi dati uvod, kjer se počasi naučiš bojevanja. In v udodu še ne moreš nič soditi, ker je večina funkcij še izklopljena in se sproti vključujejo, ko se jih naučiš.
Legendarno igro pa naredi odlična in nepozabna zgodba z najtežjimi odločitvami dosedaj. In pa NPC-ji v igri, ki imajo vsi po vrsti najbolj dodelane karakterje do sedaj.
Boj pa je ko osvojiš nekaj skillov boljši kot v večini RPG-jev. Bistvo tukaj je, da naključni klikanje po miški ne naredi popolnoma ničesar oziroma celo ustavi udarec.
Bojevanje je tukaj cela znanost in ko ga osvojiš je edina igra, poleg Gothica 2, kjer imaš občutek, da se res bojuješ in ne samo besno klikaš po miški kot je drugje običajno.
Najprej je treba vedno izbrati pravi meč, železni za ljudi, srebrni za pošasti, potem je vedno treba izbrati pravi stil izmed treh, močnega hitrega ali pa skupinskega za več sovražnikov hkrati. Šele potem se začneš bojevati.
Zamahneš prvič in potem pazljivo gledaš kaj se bo zgodilo, ker prvi udarec dostikrat zgrešiš, če si zgrešil pač udariš ponovno in pažljivo gledaš, da ikonca za udarec zažari, točno takrat udariš drugič in šele takrat se začne delati resna škoda na sovražniku, čim dalj nadaljuješ kombo, večja je škoda in preden zaključiš kombinacijo je sovražnik ponavadi že mrtev.
Ne smeš pa nikakor zgrešiti pravega trenutka udarca, ko bojna ikonca žari. Če zgrešiš se boj popolnoma ustavi in vse skupaj je treba začeti od začetka.
Pri najtežjih bojevanjih z šefi skoraj ni mesta za napako, en zamujen udarec v kombinaciji in ni več časa da bi popravil napako.
Torej v tej igri ni nobenega nesmiselnega klikanja po miški. Vsak klik mora biti skrbno načrtovan, in vsak napačen klik na miško te dostikrat stane življenja.
To je ena izmed boljših lastnosti igre The Witcher. Zato pa je treba skozi dati uvod, kjer se počasi naučiš bojevanja. In v udodu še ne moreš nič soditi, ker je večina funkcij še izklopljena in se sproti vključujejo, ko se jih naučiš.
Legendarno igro pa naredi odlična in nepozabna zgodba z najtežjimi odločitvami dosedaj. In pa NPC-ji v igri, ki imajo vsi po vrsti najbolj dodelane karakterje do sedaj.
Lonsarg ::
Boj pa je ko osvojiš nekaj skillov boljši kot v večini RPG-jev. Bistvo tukaj je, da naključni klikanje po miški ne naredi popolnoma ničesar oziroma celo ustavi udarec.
Bojevanje je tukaj cela znanost in ko ga osvojiš je edina igra, poleg Gothica 2, kjer imaš občutek, da se res bojuješ in ne samo besno klikaš po miški kot je drugje običajno.
Jap poleg zgodbe je še tale stvar še paradni konj Witcher igre. Dva meče za različne sovražnike, 3 fighting style med katerimi preklaplaš za različne sovraznike(agility, strenght, gropu style). Med njimi včasih preklaplaš kar vsakih par sekund, zelo taktično. + taktika magije-sekundarnega orožja, ki je bolj za suport pa disable. In seveda sekvenčno pritiskanja za vedno močnejše udarce, kar veliko stvari:)
Saj DA ima tudi taktiko, ampak taktiko kdo koga napede in ne taktiko samega fighta. Ampak se mi je zameril, ker samo klikneš attack jaz hočem aktivno z gumbi vsak udarec uravnavat, zaradi tega sem ga nehal igrati. ne morem sam kliknit attack pa gledat kako lik sam atacka...
Zato so moji 3 najljubši RPGji v mojem življenju Gothic1/2 in Witcher:) Imajo zgodbo in dober fighting stil. Gothic ma še humor, ki mu nobena igra bluzi ne pride, Witcher ima pa namesto humora osvajanje in seks:) Ter legendarne odločitve.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | The Witcher 4 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 24631 (397) | Polda |
» | The Witcher 3: Wild Hunt (strani: 1 2 3 4 … 27 28 29 30 )Oddelek: Igre | 273671 (37537) | D3m |
» | Mass Effect Serija ali The Witcher Serija (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 14501 (13115) | nooby |