Forum » Programiranje » Kako napisati preprost program?
Kako napisati preprost program?
hjklghj ::
Rad bi napisal preprost program, ki bi mi za podane vrednosti izračunal končno. Sam tak program znam napisati le v Matlabu:), vendar to ni to, kar bi si želel. V kateri kodi bi najlažje, najpreprostejše napisal tak program ter kje dobiti kakšen online tutorial?
Npr.: Želim izračunati hitrost v enačbi v=s/t. Program bi me vprašal "Vstavi vrednosti s in t" ter mi nato izračunal "v".
Jasno ne bom pisal programa za izračun le ene enačbe, temveč program, ki bi mi z vstavljanjem drugih vrednosti izračunal še npr.: začetno hitrost, končno, maximalno, pot, čas.....
To je pač osnovna funkcija. Nato bi rad dodal še kakšno sliko, komentar, animacijo....
Cilj je, da program izgleda vsaj malo lepo, ne pa tako, kot bi bi deloval v DOS-u (kakršen je Matlab).
Za vsa mnenja bom zelo hvaležen!
Npr.: Želim izračunati hitrost v enačbi v=s/t. Program bi me vprašal "Vstavi vrednosti s in t" ter mi nato izračunal "v".
Jasno ne bom pisal programa za izračun le ene enačbe, temveč program, ki bi mi z vstavljanjem drugih vrednosti izračunal še npr.: začetno hitrost, končno, maximalno, pot, čas.....
To je pač osnovna funkcija. Nato bi rad dodal še kakšno sliko, komentar, animacijo....
Cilj je, da program izgleda vsaj malo lepo, ne pa tako, kot bi bi deloval v DOS-u (kakršen je Matlab).
Za vsa mnenja bom zelo hvaležen!
- spremenil: hjklghj ()
Loki ::
python + tisti gui, ki ga ima
matlab + gui + tisti compiler, ki ga ma
matlab + gui + tisti compiler, ki ga ma
I left my wallet in El Segundo
Tutankhamun ::
Animacijo pa sliko...
Js bi ti pa raj priporoču kšno javo, c#, al pa kej podobnga. K je UI velik laži narest. Če pa lih c++ pa usaj za qt poglej mal.
Pa velik uspehov :)
Js bi ti pa raj priporoču kšno javo, c#, al pa kej podobnga. K je UI velik laži narest. Če pa lih c++ pa usaj za qt poglej mal.
Pa velik uspehov :)
AMD Phenom QUAD 9950 Black Edition, 8GB
c00L3r ::
Raje uporabi Visual C# Express. Je bolj sodoben programski jezik in se ne rabiš ukvarjat z rezervacijo in sproščanjem pomnilnika. Prav tako je preprosteje delat grafični vmesnik.
krneki0001 ::
Vsi predlogi razen c++ so bolj "bogi". Zakaj?
Ker ne zna programirat. Mora se še naučiti in ravno ta rezervacija in sproščanje pomnilnika je pomembno.
Ravno zaradi tega ker vsi začetniki danes začenjajo na nekih "visual" programskih jezikih, so potem programi toliko slabše napisani, zasedajo ogromne količine rama tudi za nedelo in podobno.
Prvo se je treba naučiti dobro programirat, potem ko pa enkrat že sam pišeš programe, pa prešaltaš na nekaj kar ti omogoča večjo produktivnost. Ampak še vedno je pa potrebno sproščanje pomnilnika, ker razni "garbage kolektorji" še niso in tudi še nekaj časa ne bodo nadomestili dobrega programerja, ki to zna sam izvajat in ker je sam napisal program tudi ve kaj mora sprostit.
Ker ne zna programirat. Mora se še naučiti in ravno ta rezervacija in sproščanje pomnilnika je pomembno.
Ravno zaradi tega ker vsi začetniki danes začenjajo na nekih "visual" programskih jezikih, so potem programi toliko slabše napisani, zasedajo ogromne količine rama tudi za nedelo in podobno.
Prvo se je treba naučiti dobro programirat, potem ko pa enkrat že sam pišeš programe, pa prešaltaš na nekaj kar ti omogoča večjo produktivnost. Ampak še vedno je pa potrebno sproščanje pomnilnika, ker razni "garbage kolektorji" še niso in tudi še nekaj časa ne bodo nadomestili dobrega programerja, ki to zna sam izvajat in ker je sam napisal program tudi ve kaj mora sprostit.
cewapcic ::
Vsi predlogi razen c++ so bolj "bogi". Zakaj?
Ker ne zna programirat. Mora se še naučiti in ravno ta rezervacija in sproščanje pomnilnika je pomembno.
Ravno zaradi tega ker vsi začetniki danes začenjajo na nekih "visual" programskih jezikih, so potem programi toliko slabše napisani, zasedajo ogromne količine rama tudi za nedelo in podobno.
Prvo se je treba naučiti dobro programirat, potem ko pa enkrat že sam pišeš programe, pa prešaltaš na nekaj kar ti omogoča večjo produktivnost. Ampak še vedno je pa potrebno sproščanje pomnilnika, ker razni "garbage kolektorji" še niso in tudi še nekaj časa ne bodo nadomestili dobrega programerja, ki to zna sam izvajat in ker je sam napisal program tudi ve kaj mora sprostit.
ne bi reku
python je pomoje bols primeren za njega k c++
Loki ::
odvisno za kaj rabis programiranje. ce samo za malo hitrejsi kalkulator... in obcasne zadeve, potem cpp ni ravno pick of the litter al kak se ze rece
I left my wallet in El Segundo
Tutankhamun ::
nebivedu. Komi čakam da bo naredu animacijo v c++ pa slike prikazoval itd...
AMD Phenom QUAD 9950 Black Edition, 8GB
krneki0001 ::
On je napisal da bi rad preprost program. Kasneje bi šele dodajal ostale zadeve. Če se nauči pisat preproste programe v c++, bo komot potem tudi v drugem jeziku pisal. Poanta je v osnovah - potrebno je nekaj znanja tudi za pisanje preprostih programov, šele potem pride nadgradnja, slike in animacije. Ne more pa človek brez znanja programiranja kr narest svoje aplikacije, ki mu bo risala grafe in računala enačbe.
Tutankhamun ::
Maš prov, sm bol na hit prebral.
Ampak res ne vem zakaj bi biu c++ lih taprvi. Js sm začeu v VBju. Zdej pa sam še c++ pa občasno c#. Če mene uprašaš je čist useen s čim začne sam da začne. Osnove so tko enakae povsod, samo sintaksa je drugačna. Za to kar bo pa uporablov se mu pa res ni treba ubadat še z rezervacijo pa sproščanjem pomnilnika. Bo garbage collector čist lepo opravlal svoje delo.
Pa da ne bo pomote, js najraj in največ delam v c++ :P
Ampak res ne vem zakaj bi biu c++ lih taprvi. Js sm začeu v VBju. Zdej pa sam še c++ pa občasno c#. Če mene uprašaš je čist useen s čim začne sam da začne. Osnove so tko enakae povsod, samo sintaksa je drugačna. Za to kar bo pa uporablov se mu pa res ni treba ubadat še z rezervacijo pa sproščanjem pomnilnika. Bo garbage collector čist lepo opravlal svoje delo.
Pa da ne bo pomote, js najraj in največ delam v c++ :P
AMD Phenom QUAD 9950 Black Edition, 8GB
krneki0001 ::
Po eni strani imaš prav, po drugi pa sam vidim "novodobne" programerje, ki prihajajo kot novi sodelavci pri nas v službo. Pri nas delamo na starejših zadevah (prvenstveno cobol, testno pa že c, c++ in java) in na mainframe mašinah. Garbage kolektor ne spuca vsega za sabo in vsake tok časa je treba res popucat ram ,da zadeva začne normalno spet delat. Zaenkrat na razvoju, ne upam si pa predstavljat, da bi to kar so naredili spustili v produkcijo.
Namreč vsi ti novodobni programerčki nimajo pojma, kaj je to sproščanje na koncu programa. Tega oni ne uporabljajo in "zakaj bi, sej imaš garbage kolektor" in potem zabašejo mašino. Problem pri nas so podatki, podatkov je na miljone in uglavnem se ti prenašajo iz ene na drugo stran. Pri tolikih podatkih pa če nimaš dobro poštimaih zadev za sproščanje rama, hitro prideš do zabasane mašine.
Zato pa pravim, da tisti, ki to zna, bo tudi drugje z lahkoto to poštimal - predvsem pa ne bo iomel problemov s prezabasanim ramom in kakimi errorji v stilu nimaš dovolj rama.
Namreč vsi ti novodobni programerčki nimajo pojma, kaj je to sproščanje na koncu programa. Tega oni ne uporabljajo in "zakaj bi, sej imaš garbage kolektor" in potem zabašejo mašino. Problem pri nas so podatki, podatkov je na miljone in uglavnem se ti prenašajo iz ene na drugo stran. Pri tolikih podatkih pa če nimaš dobro poštimaih zadev za sproščanje rama, hitro prideš do zabasane mašine.
Zato pa pravim, da tisti, ki to zna, bo tudi drugje z lahkoto to poštimal - predvsem pa ne bo iomel problemov s prezabasanim ramom in kakimi errorji v stilu nimaš dovolj rama.
c00L3r ::
nebivedu ti trdiš, da strežniške rešitve razvite v C# oz. Javi ne delujejo dobro?
Sicer pa je hjklghj napisal.
Dodajanje slikic, animacij in nasplošno izboljšave grafičnega vmesnika bo najlažje dosegel z kombinacijo Visual Studia in jezika C#. V njegov primeru pač Express različice, ki je brezplačna. Predpostavljam, da bo bo ta njegov programček delal na Windows platformi. Sicer bi priporočal Oracle Jdeveloper ali pa NetBeans za razvoj v Javi.
Sicer pa je hjklghj napisal.
To je pač osnovna funkcija. Nato bi rad dodal še kakšno sliko, komentar, animacijo....
Cilj je, da program izgleda vsaj malo lepo, ne pa tako, kot bi bi deloval v DOS-u (kakršen je Matlab).
Dodajanje slikic, animacij in nasplošno izboljšave grafičnega vmesnika bo najlažje dosegel z kombinacijo Visual Studia in jezika C#. V njegov primeru pač Express različice, ki je brezplačna. Predpostavljam, da bo bo ta njegov programček delal na Windows platformi. Sicer bi priporočal Oracle Jdeveloper ali pa NetBeans za razvoj v Javi.
krneki0001 ::
C00l3r ja trdim, da java na mainframe mašini ni najbolj uporabna zadeva za premetavat miljone podatkov.
Loki ::
visual c#? c++?
ce res hoce samo v = s/t, naj uporablja matlab naprej pa naredi gui okoli. da ne govorim o tem, da noben izmed teh dveh nima (afaik) na easy izvedenega graphanja.
osnove c pa res ne skodijo.
ce res hoce samo v = s/t, naj uporablja matlab naprej pa naredi gui okoli. da ne govorim o tem, da noben izmed teh dveh nima (afaik) na easy izvedenega graphanja.
osnove c pa res ne skodijo.
I left my wallet in El Segundo
win64 ::
Samo toliko, GC briše samo objekte, do katerih smo "izgubili" vse reference. To pomeni, da se neuporaben podatek lahko še zmeram valja po pomnilniku, tudi ko ga ne potrebujemo več, in da more programer še zmeram nekaj storiti, da prepreči memory-leake.
Mavrik ::
Namreč vsi ti novodobni programerčki nimajo pojma, kaj je to sproščanje na koncu programa. Tega oni ne uporabljajo in "zakaj bi, sej imaš garbage kolektor" in potem zabašejo mašino. Problem pri nas so podatki, podatkov je na miljone in uglavnem se ti prenašajo iz ene na drugo stran. Pri tolikih podatkih pa če nimaš dobro poštimaih zadev za sproščanje rama, hitro prideš do zabasane mašine.
Kot očitno vi starodobni programerčki nimate pojma kako delujejo garbage-collected jeziki. Pa da se da GC lepo konfigurirat in nadzorovat.
The truth is rarely pure and never simple.
MaCoFaCo ::
Iz prve roke lahko povem svoje izkušnje. Sodelujem pri razvoju zelo pomembnega sistema, ki je bil razvit v C# in zdaj že lep čas dela na produkcijskih strežnikih. Z zmogljivostjo in stabilnostjo sistema smo zelo zadovoljni!
Če bi šli to razvijati v C++ bi za implementacijo porabili vsaj 5x več resursov!
Po drugi strani se pa tudi strinjam, da bi vsak dober programer moral poznati osnove assemblerja in C/C++ (da spozna delovanje na nižjih nivojih).
p.s. ne gre za Sublight :)
Če bi šli to razvijati v C++ bi za implementacijo porabili vsaj 5x več resursov!
Po drugi strani se pa tudi strinjam, da bi vsak dober programer moral poznati osnove assemblerja in C/C++ (da spozna delovanje na nižjih nivojih).
p.s. ne gre za Sublight :)
fiction ::
Namreč vsi ti novodobni programerčki nimajo pojma, kaj je to sproščanje na koncu programa. Tega oni ne uporabljajo in "zakaj bi, sej imaš garbage kolektor" in potem zabašejo mašino. Problem pri nas so podatki, podatkov je na miljone in uglavnem se ti prenašajo iz ene na drugo stran. Pri tolikih podatkih pa če nimaš dobro poštimaih zadev za sproščanje rama, hitro prideš do zabasane mašine.
Kot očitno vi starodobni programerčki nimate pojma kako delujejo garbage-collected jeziki. Pa da se da GC lepo konfigurirat in nadzorovat.
Correct me if I'm wrong: ampak po koncu izvajanja programa, se bo itak ves zasezen pomnilnik sprostil in ne bo problema. Memory leak je problematicen, ce program ves cas tece in mu bo enkrat zmanjkalo prostega pomnilnika (ceprav ga toliko sploh ne bi rabil, samo kaj ko so nekje ostanki od prejsnje uporabe).
GC je optional feature kot npr. avtomatski menjalnik v avtu. V avtosoli bi moral videti rocni menjalnik potem pa lahko sam odlocis kaj bos uporabljal (oz. ali bos kdaj tudi kaj drugega). Na zacetku je bil verjetno GC precej slab, ampak zdaj je pa to IMHO precej solidna stvar, ki ti olajsa eno skrb. Jasno pa da ne mores vedno racunati na to. Sicer pa imas v C++/CLI se vedno moznost zadeve alocirati na garbage-collected heapu ali pa ne in sam poskrbeti za sproscanje pomnilnika.
win64 ::
GC je optional feature kot npr. avtomatski menjalnik v avtu. V avtosoli bi moral videti rocni menjalnik potem pa lahko sam odlocis kaj bos uporabljal (oz. ali bos kdaj tudi kaj drugega). Na zacetku je bil verjetno GC precej slab, ampak zdaj je pa to IMHO precej solidna stvar, ki ti olajsa eno skrb. Jasno pa da ne mores vedno racunati na to. Sicer pa imas v C++/CLI se vedno moznost zadeve alocirati na garbage-collected heapu ali pa ne in sam poskrbeti za sproscanje pomnilnika.
če je to res "optional feature", mi povej postopek kako v javi ali c# to izklopiš in kako ročno opraviš sprostitev pomnilnika?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: win64 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | [C#]DedovanjeOddelek: Programiranje | 1177 (1023) | abyssus |
» | C++ kakšna koda je dobra koda?Oddelek: Programiranje | 1577 (927) | win64 |
» | Test porabe pomnilnika različnih brskalnikov (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Brskalniki | 12243 (8806) | MrStein |
» | MS novi C#Oddelek: Programiranje | 1399 (946) | andrej |
» | GDI, System, UserOddelek: Pomoč in nasveti | 945 (858) | andrej |