» »

ZA VSE preden naredite novo temo!!!

ZA VSE preden naredite novo temo!!!

andrej ::

8-O 8-O 8-O
Preden posljete vprasanje na forum, prosim (ampak cisto zares):
1. Preberite PRAVILA in FAQ.
2. Uporabite vgrajeno ISKANJE po forumu.
3. Uporabite google ali soroden iskalnik.
4. Preberite navodila za izdelek s katerim imate tezave - RTFM!

Ker zdaj pa mam ze res dovolj, da se dvakrat na dan pojavi ISTO vprasanje, ki smo ga premleli ze 1000x...
8-)
  • spremenil: andrej ()

R0K ::

Pa če vam še vedno ne kapne kako bi pa lohk kaj sami najdl, si pa preberte člank Kako uporabljat Googla.

Drgač ša ti jest povem zakaj pride do podvojenih tem :

1. Pravila so dolgočasna in so ponavadi napisana za to, da se jih krši.
2. Iskanje je ponavadi zamudno, zato raje napišem kr novo temo.
3. Zakaj bi uporabljal google če mam pa slo-tech??
4. kaj pa je RTFM??

Toel zgornje nekak velja za moje sošolce/kolege, ki ponavadi postavljalo takšna neumna, podvojena vprašanje na tem in še na katerem forumu, ker so pač n00b-i.

Paramedic ::

Če se malo postavim v glavo neznalca, bi reku, da postavijo temo, da medtem ko iščejo odgovor, dobijo še na forumu odgovor. V primeru, da odgovora ne bi našli bi že takrat bil mogoče na ST... Upam, da me razumete, kaj sm mislu povedat. To bi lahko bil en večjih razlogov, ampak ponavadi je pa lenoba, al pa škrtost pri impulzih, tako da ljudje samo pogledajo emaile, pa vidijo, da je bil odgovor...
No to je blo mal Freudove psihoanalize :D:D.
End transmission.

ChiefThunder ::

RTFM: read the fucking manual.

:D
... po liniji najmanjšega odpora. ;)

andrej ::

razlogi so nam vsem znani. saj pri tezjih problemih nimam nic proti. ampak ce 100 folka vprasa kak se naredi XX, in ce bi ta XX samo napisali v google pa bi dobli ze v prvem hitu pravo resitev to pa je ze prevec.;((

da ne pozabim:
5. uporabite ustrezen naslov - torej NE: "pomoc", ampak "zakaj XX" ali kaj podobnega, da je ze iz naslova razvidno za kaj se gre.
6. uporabite pravi forum. Softverski problemi sodijo v prvo fronto ali programska oprema in NE pomoc in nasveti, ki je pod hardverom!

Moram se malo olajsat in povedat kaj mi lezi na dusi;)

dr.J ::

Oddelek foruma 'Pomoč in nasveti' je preširok, saj v bistvu obsega kar nekaj oddelkov (n.pr programska oprema, prva fronta, kaj kupiti ter seveda pomoč in nasveti - a v zvezi s čim?) . Ali ga ukinite ali pa naredite znotraj njega še kak podpodforum - dokler se uporabniki ne naučijo brati. Pa kakšen spell-checker za poste tudi ne bi škodil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dr.J ()

Paramedic ::

Andrej, o kakem xxx ti govoriš ;)
No, glede tega, da je Pomoč in nasveti preveč splošen se pa strinjam, da je treba mal razbit na HW in SW (kaj pa če je z obojem povezano?)...
Pa še to: kaj ko bi dali to temo kot Sticky post :D
End transmission.

Zgodovina sprememb…

andrej ::

ne govorim o XXX ampak o malo bolj "mehkih" zadevah, zato pa sem napisal samo 2 x;)

Sticky post vsekakor bi bil, ce bi primoz vkljucil to funkcionalnost.

definitivno pa spell checker nebi skodil:)

Tr0n ::

'nuff said.

Tomi ::

O vsem tem je bilo govora na zadnjem sestanku, in odločitve so bile nekako takšne:
-uvedle naj bi se sticky teme
-politika pri neumnih temah so strožja
-uvede se lahko karantena za teme, ki ne gredo skozi sito naslova
metrodusa.blogspot.com

andrej ::

evo eno idejo. Uvede se naj kako FAQ sekcija za vsak forum, kjer bi lahko moderatorji samo "skopirali" najbolj pogoste poste in kjer bi lahko uporabniki na hitro prisli do odgovorov.

recimo: vsaj dan se pojavi vprasanje kak disable autorun v w2k/xp, itd. Moderator bi lahko enostavno "skopiral" ta post v FAQ sekcijo, kjer bi bli zbrani vsi najbolj pogosti problemi. Kopiral nekak podobno kot je to zdaj narejeno pri premikanju postov...

ps: fajn bi blo ce bi sli maili za sestanke ven malo prej, in ne zadnji dan;)

Mac ::

Hej, Andrej, koliko delnic Slo-Tech-a imaš? Ali si prispeval kot donator kakega tisočaka, pa si sedaj solastnik? Ali pa si novi zaposleni? Je zmanjkalo prostora na serverju (pa videl sem cel kup diskov pred časom)?

Si kdaj zasledil, da nekdo, recimo, išče pomoč za mrežno, trije tipi pa se potem v temi razgovorijo o tem, ali se sonce sveti ali sije? 8-O

Ali pa da dobiš odgovore v smislu "ja, meni se zdi da gre, nisem prepričan, bi moralo iti, se ne spomnim več, verjetno bi šlo ...". :|

Če vprašam, koliko je ura, pač pričakujem odgovor recimo 10.30, ne pa "ja, v Madridu pa dežuje".

Zato je toliko podobnih tem.
Hmmm. Malo pa tudi res verjetno zaradi lenobe.

Pa ne streljaj sedaj name! ;((

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mac ()

andrej ::

Odgovor na vsa vprasanje je NE.

Razen na streljanje - BU;)

Mac ::

Uf. Sem mislil, da bo sledil kaki napad za jezikanje.

Res pa drži, da bi FAQ rešil marsikatero zadevo, če bi ga seveda kdo od dobro podkovanih vzdrževal in dopolnjeval.

Mislim, se mi zdi, verjetno!(he he) :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mac ()

andrej ::

Trenutno sluzi FAQ bolj za splosna vprasanja povezana s samim slo-tech forumom, manj pa s problemi s katerimi se srecujemo in najbolj pogostimi posti v dolocenih rubrikah. mogoce nebi blo slabo naredit FAQ za vsako podrocje... treba razmislit o tem in met nekaj casa:D

ABX ::

Mac: ma kaj misliš da smo ti kaj dolžni da ti moram takoj in natančno odgovorit. Raje prikaži malo več spoštovnaja do ljudi kateri pomagajo.

Malo preveč ste razvajeni. Velikokrat se dogaja da folk debatira eno četrto stvar samo zaradi tega ker je tema že 100x ponovljena.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Mac ::

ABX: Dolžni? Si to prebral v mojem postu? Samo komentiral sem, da na postavljeno vprašanje pričakujem(-o) pač odgovor v zvezi z vprašanjem. "Prisila" in "takoj" je pač tvoje razumevanje zadeve.
Če kdo potrebuje pomoč, mu pač pomagaš, če poznaš rešitev njegove težave. Ni to bistvo foruma za pomoč?
Pa kaj, če je celi kup istih tem? Saj imaš dve volji. Klikneš, ali pa ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mac ()

ABX ::

Pomeni da tisti ki potrebuje pomoč se niti malo ni potrudil za najdet rešitev.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Mac ::

Kako se ni potrudil?
Odprl je temo. In omogočil strokovnjakom da se razpišejo.
:)

CaqKa ::

bump

matter ::

nepotrebna tema je tale. brez vprašanj ni foruma, tak da
naj bo folk vesel da nekje nekomu pomaga, ob tem se mu nekdo
pridruži pa doda svoje. Debata se razvije in je v korist mnogih.
Če se ne uporablja pa ni fore da je. Pa tut če je že obdelana
tema se zmeri kaj novega najde ali doda. Ne vem kdo
je oškodovan da ste taki k en drevo.
So kake teme že obdelane pa jih spregledaš, ali če
si kolega, daš link do teme ali priporočaš iskanje.
Dajat linke od googla je pa neumesno. Marsikdo pogleda po googlu
pa nato tu vpraša, da dobi neko preizkušeno mnenje.
Kar se tiče kršenja pravil je pa kazen.

Pol bom jest meu drevo, pa nam smeu nanga lest?


Grem basket pa bom neloke metal

andrej ::

ne gre se da nebi radi pomagali. Gre se zato, da folk:
1. sploh ne pogleda googla. Potem pa jaz v google samo napisem dve besedi iz njegovega vprasanja pa dobim ze prvi link kot resitev. mislim, to je cista lenoba.
2. sploh ne pogleda kaj je ze blo danes. Potem pa se pojavi dve isti temi na dam, potem pa razpraljamo isto zadevo v dveh temah. halo
3. Dolocena vprasanja so bla ze tolko premleta, da nobenemu ni vec za pogrevat.
4. folk ne bere navodil izdelka. V njem pise marsikaj.

Teh postov si ne prevec jemat k srcu. Nobenega nebomo obglavli ce bo vprasal nekaj kar je ze blo. Ce pa je tema res zelo zelo pogosta pa thread enostavno zapremo.

A ni bolje nekoga naucit ribe lovit, kot pa mu vedno znova in znova dajat ribe?

perci ::

Pomoč in nasveti je pododdelek strojne opreme. Kaj vam to pove?

Probleme s softwareom postajte v programsko opremo al pa v prvo fronto.

andrej ::

koncno nekdo, ki razume8-)

trillian ::

ne bodimo obsceni...
RTFM = read the fine material.
(res je fin.. sploh, ko enkrat razumes sistem je celo bolj uporabno, kot nasveti kolegov).

love, trillian.

"The generation of random numbers is too important to be left to chance"

CaqKa ::

trillian: tvoja varianta mogoče spada za linux comunnity... v win comunity se bolj prileže read the fucking manual.. ker so leti ponavadi manj podrobni.. kar pa nikakor ne moremo rečt za winxp help

andrej ::

navodila so odlicna, ce jih le preberes. Na zalost pa opazam, da jih bore malo bere. 90% programskih vprasanj nebi blo potrebnih ponavljanja, ce bi folk prej pogledal v Help. Ali pa poiskal z googlom. bi se vsem se kaj naucil:D

ABX ::

Ja samo potem bi bil jaz brez dela.


Ravnokar sem enemu razlagal da za logiranje v računalo potrebuješ user name in password.
Problem je v tem da je poznal le password.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

CaqKa ::

:)...
andrej si zamislis da bi upokojenci uporabljali bankomate?... 90% manjsa guzva na banki... pa jaz več nebi rabo klet ko bi hotel plus varčevanje dvignit ker morem nujno na morje :)

ABX ::

... bi pa zato jaz jebal mater ko bi moral dvignit iz bankomata. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

CaqKa ::

mislis da bi upokojenci ko zmesani hodli samo preverjat stanje na bankomat?.. verjetno ne tak.. saj je mreza bankomatov dosti vecja kot pa bank.. poleg tega.. ko jaz dnar dvigujem je ura ponavadi 22:00+

ABX ::

... le hitrost jih jebe. V uni bankomat bi bulil tri ure in nebi razumel nič.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

CaqKa ::

pa bankomati so pa ja za vsakim ekom

Matek ::

ja, ampak bankomati so scary, pa kartico ti lahko pojejo:D


Sicer pa se strinjam z vsem, mislim da je moja 2 centa članek ki sva ga napisala z gandalfarjem, pa tudi 2. del pride kmal.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

CaqKa ::

potem pa dober tek


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prosim, da najprej poskuste sami poiskati na netu...

Oddelek: Pomoč in nasveti
374559 (1329) myki
»

gremo delat FAQ

Oddelek: Operacijski sistemi
131114 (833) CaqKa
»

ZA VSE

Oddelek: Pomoč in nasveti
341782 (1121) andrej

Kaj se niste mal zmotli pri temah ?

Oddelek: Slo-Tech
8968 (768) AngelOfDeath

Več podobnih tem