» »

3D grafika - slabe strani...

3D grafika - slabe strani...

PALOMINO ::

...definitivno je prihod 3D pospeševalnikov na trg naredil velik vpliv na razvijalce iger. Res je, da imajo lepšo grafiko da podpirajo napredna senčenja in vse pi... ki spdajo pač zraven.

Samo dozdeva se mi da so 3D pospeševalniki botrovali tudi k marsičemu slabemu, mislim da mi to lahko potrdijo starejši igralci iger ki se spominjajo legend ...
Predvsem so izumrle pustolovščine - dobro nekaj jih je bilo izdanih v zadnjih 4 letih odkar so se razpasli 3D pospeševalniki, ampak ne dosegajo več tistega čara kot recimo: Day Of The Tentacle, Flight Of The Amazon Queen, Sam&Max...

Mislim da so se s prihodom 3D pospeševalcev razvijalci preveč vrgli na obdelovanje grafike same, ter pozabili na tisi humor in divjo igralnost, ki je bila nekoč prisotna v igrah, čeprav ne rečem da so današnje igre slabe - še zdaleč ne..

Vendar je resnica da je kvalitetnih naslovov vse manj...
Če razumete o čem govorim bi bil vesel tudi kakšnega vašega mnenja...

nojus ::

teh iger je že tolk, da sploh ne vem kaj bi še igral. (prenasičen trg) - tko da jih večina samo instaliram za pol ure pol pa dol.
Ni pa fore da bi igral "starejše igre", ker je isti šmoren kot bi se vozol z 101-ko, če imaš na razpolago "npr. novga avdija".
Pa tudi velik % programerjev zna narediti kakšno osnovno ter zanimivo igrico "freeware", tko da velike firme nebi kaj dosti služile z izdelavo le teh.

Je pa zanimivo še kdaj pa kdaj zalavfati kakšno iz obdobja 286k, se strinjam!!!8-)

Ziga Dolhar ::

Ja. "Moderna" strategija "more" bit 3d. Jaz pa veselo nažigam C&C1, Red Alert, Tiberian Sun, Red Alert 2....

3d v strategijah mi je nekako zoprn z izjemo Warzone 2100.

kuglvinkl ::

Za moje pojme najboljša pustolovščina vseh časov, Grim Fandango, uporablja 3D pogon. In to prav smelo. Samo kaj, ko na obzorju ni niti kaj vsaj približno podobnega. Jep, Nove karte so narejene za FPS. Ekonomski učinek.
Your focus determines your reallity

Senitel ::

Mah sej ni 3D grafika kriva za to. Dandanes si lahko firme kupijo 3D pogone (Quake 3, Unreal,...) in se jim s tem praktično ni treba ubadat (itak pa ni še noben od Quake-a 3 naredu kakšnega grafičnega napredka. Današnji špili so od Quake-a 3 lepši samo zaradi boljših tekstur).
Problem je v založnikih... Vsi založniki danes hočejo streljačine... Če pride neka skupina (še posebej če ni uveljavljena) in nardi super ultra revolucionaren špil bo verjetno pogorela, ker se založnik nebo upal reskirat. Streljačine na 1000 in en način pa nastajajo hitreje kot gobe po dežju, pa čeprav so si podobne kot jajce jajcu :\.

tha_man ::

Senitel, imaš prav. Se pa spomnim prihoda voodooja, ko so bile igre še old-school :D , le z boljšo grafiko in tako gladkim premikanjem da kaj takega nisem videl še od Amige. Definitivno so 3D pospeševalci naredili revolucijo v grafiki, bi blo pa lepo če bi John Carmack naredil tud kak engine za pustolovščine ;)

(c) 1982 Sinclair Research Ltd

barbarpapa1 ::

Zdravo dekleta ino fantje

Kar špilajte se:D .Ker se vi tolko radi špilate z lepimi špili, sem jaz, ki tega ne počnem (imam reflekse malo nad sposobnostmi crknjenega konja) izredno profitiral pri 3D CAD aplikacijah.
Ko sem se 1992 prvič srečal s pospešeno 3D grafiko, je bila zadeva velika kot predalnik na kolesih, koštala pa je cirka 50.000 cekinov (Dolarskih, US$ that is... of course!). Moja grafa je koštala manj kot 40.000 SIT pa prekaša tisto kišto za nekajkrat.....:D

Torej, boj kot se boste vi špilali, lažje bom jaz delal...

Pa fajn igranje želim

LP

Jože

sketch ::

What barbapapa said <.<

Res pa je, da so današnje igre bolj ekvivalentne filmu kot npr. šahu.

Se kdo spomni "strategije" North&South iz časov DOSa? Ta stvar je pobrala precej mesecev mojega življenja... pa je bila v ločljivosti okoli 16x16 pikslov :D
Adapt and overcome.

kuglvinkl ::

To misliš na državvljansko vojno, kjer si imel konjenico, top, in pešake? Bemti, to sem špilal kot mulo na Amigi...
Your focus determines your reallity

Asgard ::

dobre igre so nehali delati takrat ko so naredilil: prvo streljacino, strategijo,frp. Tukaj ne omenjam pustolovščin,ker jih ni nikoli dosti.
Sam&Max, Day of the tentacle,Simon the sorcer....

[To sporočilo je popravil moderator. Razlog: Warez]

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sketch ()

IceIceBaby ::

Tudi prve 3d streljačine so bile dobre. Wolf3d recimo, začetnik tega. Pa pol vse do Duka.

Dejstvo je da so se včasih bolj posvečali zgodbi in igralnosti kot pa grafiki. A je mogoče kdo igral na spectrumu jet set willy ? Grafika nikakva, tiste par barv, resolucija zanič, ampak igra ki ti je pobrala VELIKO časa :)

Ampak po drugi strani pa tudi zdej delajo nekatere dobre igre. Deus ex je za mene zakon. Čeprav se mi pa nasplošno ne dopade ta grafika (q3 engine) Pogrešam nekaj bolj podobnega risankam z manj poudarka na realizmu.

tha_man ::

kst, si igral Shogo? Zadeva ima ful lepo risankasto grafiko (manga stil) in vsaj meni zelo zanimivo zgodbo, zaradi katere sem igro ful igral.
(c) 1982 Sinclair Research Ltd

IceIceBaby ::

Nisem igral...bom pa sigurno probal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tomi ()

nojus ::

hehe, dobro da imamo raznolik izbor znakov kot npr. " ":D


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vse o 3dfx Voodoo grafičnih karticah. (strani: 1 2 )

Oddelek: Strojna oprema
573879 (2949) mtosev
»

Nove slike PPU-ja

Oddelek: Novice / Grafične kartice
364084 (2673) jest10
»

Strategije

Oddelek: Igre
291594 (1261) CCfly
»

Katere igre bi mi delale?

Oddelek: Igre
121186 (976) Dr_M
»

STRATEGIJE V ZATONU?

Oddelek: Igre
111225 (1054) abcde7

Več podobnih tem