» »

Rutar in čakanje na dobavo izdelka

Rutar in čakanje na dobavo izdelka

Tilen ::

V tem postu bi rad predvsem opozoril vse morebitne kupce v velecentrih Rutar. Kaj se mi je zgodilo? Domov smo dobili nov Rutar katalog v katerem se mi je dopadel tale stol in sem ga hotel preizkusiti in kupiti.



V trgovini mi prodajalec pove, da so žal že vse prodali čeprav je minilo le kakšen dan od izida kataloga - vse lepo in prav, povprašam če je mogoče v kateri drugi Rutarjevi trgovini po Sloveniji še kaj na zalogi in če lahko mogoče od tam naročijo ipd... Trgovec preko programa v računalniku najde 2 stola v drugi poslovalnici, hkrati se še spomni, da ima še en točno tak stol 2 nadstropji više med sedežnimi garniturami - OK, greva tja, zadevo sprobam, vse super. Dogovoriva se, da bo omenjeno robo naročil vendar moram nek del plačat vnaprej kot zagotovilo, da sem resen kupec - OK, strinjam se da vnaprej poravnam 40% cene. Sprintal je račun in me poslal k blagajni poravnat določeno vsoto ter si pribeležil moj GSM. Pred tem me še obvesti, da me bodo sproti obveščali o tem kdaj in kje je moja "roba" in kdaj naj pridem iskat. Vse super, hitro plačam kar so mi naročili in čakam.... Po približno 10 dneh čakanja (nisem dobil SMSa niti klica) jih pokličem in povprašam kako je z mojim naročilom in če mi lahko povejo kdaj približno bi lahko dobil naročen izdelek. Povem številko računa in mi prijazna gospodična na drugi strani pove, da smo šele 24. teden, moja roba pa prispe šele 32. teden. Povprašam kako to in ji povem, da se s takšnim čakalnim rokom (8 tednov) ne strinjam ter v kolikor bi me o tem obvestili zadeve zagotovo ne bi naročil. Gospodična mi pove v smislu :

V kolikor vas niso obvestili vas vežem do prodajalca, ki je z vami sklenil pogodbo/račun...


Rečem ne hvala in prekinem. Res ne bi rad sedaj čakal 2 meseca na nek stol, vmes bodo zagotovo še 2x dali boljšo akcijo kje drugje. Kaj mi je storiti? Lahko zahtevam denar nazaj? Na računu piše "zavezujoče naročilo" na katerem je tudi moj podpis... Prav tako sem še zvedel da šifra 32002009 pomeni, da robo dobim 32. teden v letu 2009. Kako bi naj to vedel? Saj vem, da bi bilo najbolje obiskati omenjen Rutar center in tam povprašat vendar vseeno me zanima če je kdo imel že podobno izkušnjo in kaj je naredil.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
  • spremenil: Tilen ()

misek ::

Podobne zgodbe je imelo kar nekaj znancev, ko niso vedeli, da bo tako trajalo naročilo. Imam občutek, da je to standardno za Rutar, če zadevo naročajo.
Kaj narediti v tvojem primeru? Morda jim zatežiti, da nisi bil seznanjen s pogoji?

Leks ::

oj

odkar kupujem po spletu mi je tale stran stalni sopotnik. Mislim, da so v enem članku zapisala, ker stranki niso bile dovolj jasno povedani pogoji nakup ima pravico do odstopa od pogodbe. Kar v tvojem primeru velja, saj ti ni prodajalec lepo jasno povedal da je dobavni rok v 32 tednu, ampak samo gor piše, kar pa ti kot potrošnik nisi mogel vedeti, saj ne poznaš njihovih "kod".

Vso srečo!

Šimpanz ::

Od vseh pohištvenih trgovin je največ pritožb pri Rutarju, zato jaz pri njih ne kupujem nič. Kolega je enkrat kupil sedežno garnituro za cca. 1000 eur, nakar čez nekaj mesecev dobi domov reklamo v kateri je bila ista sedežna garnitura znižana za 40%, aja nova cena s popustom je bla 1100 eur.

aljazh ::

Pri Rutarju je za kupovati samo tiste stvari, ki jih lahko takoj naložiš v avto in odpelješ. Je bilo že preveč razočaranih kupcev, da bi se zaradi par deset evrov nižje cene splačalo tvegati.

Tilen ::

Pri Rutarju je za kupovati samo tiste stvari, ki jih lahko takoj naložiš v avto in odpelješ. Je bilo že preveč razočaranih kupcev, da bi se zaradi par deset evrov nižje cene splačalo tvegati.


O kakšnem tveganju pa je govora? V bistvu sem se odločil za njihov artikel, ker mi je bil všeč, jasno. Oni so se zasigurali, da jim položim 40% preden dobim artikel, kakšno zagotovilo pa dobim jaz da v tem času Merkur ali Lesnina ne bosta prodala istega artikla še 20% ceneje? Figo dobim. Zato sem na to pristal le v primeru, če je omenjen artikel nekje v Sloveniji in bi se ga dobavilo v Maribor v nekem razumnem času. Malo bo za počakat pač ne more pomeniti 8 tednov in sem jasno bil zaveden in lahko odstopim od pogodbe. Vsaj upam lahko, da je temu tako.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

JJM ::

Od vseh pohištvenih trgovin je največ pritožb pri Rutarju, zato jaz pri njih ne kupujem nič. Kolega je enkrat kupil sedežno garnituro za cca. 1000 eur, nakar čez nekaj mesecev dobi domov reklamo v kateri je bila ista sedežna garnitura znižana za 40%, aja nova cena s popustom je bla 1100 eur.


To tako ali tako vsi delajo. ;(
Poglej si malo kakšno akcijo od katerga izmed večjih trgovcev in ti bo hitro jasno kako in kaj.

Tilen ::

Najdeš pa o Rutarju tudi vse in še več. Klik. Žal vedno takrat ko je (najvrjetneje) že prepozno.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

aljazh ::

S tveganjem sem imel v mislih obupno dolge dobavne roke, dobavljene napačne izdelke, poškodovane izdelke, nepopolne izdelke (naročiš kuhinjo in manjka ena omarica) in še marsikaj bi se našlo.

Pobrskaj po netu in časopisih za zgodbami razočaranih kupcev iz Rutarja. Še Mlacom jim ne pride do kolen :P

Tilen ::

Še Mlacom jim ne pride do kolen


Ta je pa huda. Upam, da pri enem pisarniškem stolu ne morejo tako hudo zamočit. ;)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

djordjevic ::

Eh, fantje. Z Rutarjem se da zmenit _vse_. Samo na njihovo prvo žogo ne smeš past. Scenkaš se lahko bolj kot na kakšnem bazarju, verjemite. To glede cen pa ... Sedežna, ki sva jo gledala za tedanjih 300k, je bila čez 3 tedne !!! znižana iz 570 na 400k. :) No, midva sva jo kljub temu potem dobila za 300.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Okapi ::

Pri Rutarju je res tako, da kupuješ samo zadeve, ki jih lahko takoj odpelješ (in pred tem pogledaš, če je vse OK). Čim stvari nimajo v skladišču in ti jih oni dostavljajo, zna biti jeba.

O.

djordjevic ::

8 tednov je bolj ali manj stalna praksa, to pa.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Invictus ::

Sam se čakal spalnico 3 mesece. Potem so jo prišli montirat in mi opraskali eno okrasno polico na omari. V redu, reklamacija, ni problem. Tisto polico sem na koncu čakal spet 3 mesece, s tem da so mi enkrat pripeljali enako polico, ki je bila še bolj opraskana. Monter je tisti baburi povedal da bom zavrnil, ampak ona je rekla, kar pojdi, saj ne bo opazil. Seveda sem opazil.

No po 3 mesecih pregovarjanj in groženj s prijavo na tržni inšpektorat je končno zadeva prišla in zdaj imam mir. Za zamudne obresti (ki bi jih moral dobiti) se mi ni dalo živcev izgubljat.

Na reklamacijah imajo pa eno tako nesimpatično, zoprno žensko, da človek raje gre, kot da bi se tam kaj zmenil. Skratka, idealno :)).

Kar se tebe tiče, plačal si in si v riti. Počakaj. Meni se je enkrat naredilo skoraj isto. Kupiti sem nameraval eno omaro z veliko policami, ki je stala 8 starih jurjev. Hočem kupit, rečem naj mi zapakarijo, pa mi prodajalec reče, da bo polica prišla enkrat konec avgusta. Bili smo pa začetek junija. Sem samo rekel hvala lepa in nasvidenje. Naslednjič boš tud ti že vedel 8-O.

LP I.

energetik ::

No jaz sem imel dobre izkušnje in sicer v Rutarjevem diskontu Dipo. Kupil kuhinjo, posteljo, kuhinjsko mizo.. Nekatere stvari sem odpeljal takoj, na druge pa sem čakal max 2 tedna. Vedno je bilo vse v paketu, nič manjkalo.

OZZY ::

Na žalost je to v Rutarju stalna praksa. Oglaševanje je samo marketing. Večinoma tako ali tako nimajo na zalogi in čakaš ponavadi 8 tednov. Tud sam sem 2x nabavil v njem in nikoli več. Sploh pa je odnos prodajalcev (vsaj nekaterih v podnu). Npr. Kupil sem stanovanje in seveda sem rabil kuhinjo. Prej sem bil že v dveh drugih štacunah (različne kuhinje) in so mi vse izrisali in izračunali ceno brez problemov. Vzel jim je cc 10-15 minut dela. Pridem v Rutarja in povem zakaj sem prišel in kaj rabim pa prodajalec takoj:"Ja mi rišemo in računamo samo takrat, ko mislimo, da bo kupec to tud kupil!" Pol me pa mal premeri in reče, da majo samo kuhinje, ki mal več stanejo...pri tem pa presliši, da sem mu že prej omenil, da mam budžet nekje 7 jurjev evrov - za leseni del. Nekako nejevoljen in brez življenja tam kvasi neki o njihovi politiki in bla bla bla. Po cc. 20 sek ga mam dost in se odločim, da mi bo zrisal kuhinjo, ki je seveda ne bom pri njih kupil niti v primeru, če mi jo dajo zastonj - samo zaradi njegovega odnosa in nastopa. Vzel sem mu pol ure, se zahvalil za izris, mu rekel, da je predraga...čeprav je bla cena s cc 5400 evri (s takratnim popustom) pod mojo zastavljeno mejo 7k , vstal in šel. Lahko pa omenim, da mi je kuhinja bla všeč, samo sem jo pač zarad odnosa nabavil podobno drugje za cc. 100 evrov več.
Go with the flow.

Oxford ::

En zastonj nasvet:

NIKOLI, ampak res - NIKOLI!!!! ne kupujte v Rutarju česarkoli, kar nimajo na zalogi. Jaz sem se naučil zgrda. Ni mi jasno, kje še najdejo nepoučene stranke.

;(

EDIT: aja, za zamudo 6 (šest!!) mesecev pri dobavi enega izmed elementov sedežne garniture sem si uspel izboriti 100 € dobropisa.

Vsaj to!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Oxford ()

Tilen ::

Samo tako, mimogrede, še vedno čakam stol. Je pa napočil 32. teden ko bi naj dobil to robo.

teden 32 | Pon. 03 08, 2009 - Ned. 09 08, 2009
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Uros!no ::

Ko sem zagledal naslov teme sem se kar nasmejal. In potem vidim, da gre za podoben stol ki sem ga naročil tudi jaz.

Been there done that. Čakal sem malo manj kot tri mesce od predvidenega datuma dobave.

tomzzi ::

Jaz bi pa čakal... dokler ne bi stola poslali, dobili. Potem ga pa ne bi vzel. >:D To je pa čisto preveč kar si dovolijo.
Jaz sem svoj stol v eni trgovini z pohištvom sestavil po svojih željah. Se pravi sva z prodajalcem se usedla in nardila kombinacijo katera meni odgovarja. Potem je bilo potrebno stol naročiti, izdelati... Ampak če se dobro spomnim je bilo potrebno mislim da čakati največ mesec dni. Tole pa...

Edit: plačal si že kot vidim? To je pa že druga zgodba.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomzzi ()

Tilen ::

Jaz bi pa čakal... dokler ne bi stola poslali, dobili. Potem ga pa ne bi vzel. >:D To je pa čisto preveč kar si dovolijo.
Jaz sem svoj stol v eni trgovini z pohištvom sestavil po svojih željah. Se pravi sva z prodajalcem se usedla in nardila kombinacijo katera meni odgovarja. Potem je bilo potrebno stol naročiti, izdelati... Ampak če se dobro spomnim je bilo potrebno mislim da čakati največ mesec dni. Tole pa...

Edit: plačal si že kot vidim? To je pa že druga zgodba.


Plačati sem moral 40% predplačila, da se zasigurajo. Sedaj v bistvu čakam samo še zadnji rok dobave, potem pa uberem druge poti, ko bom jaz zasiguran.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Harvey Norman - pravice kupca [pomoč]

Oddelek: Loža
288956 (5495) klekej
»

približno kolko €€ bi rabil za opremit 40m2 flat

Oddelek: Loža
346891 (5458) NikolormousB
»

Pisarniški stol (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12230698 (15228) Unknown_001
»

Višanje cene PO naročilu?

Oddelek: Loža
152895 (2354) kmetek

Več podobnih tem