» »

Protokol

Protokol

Temo vidijo: vsi
««
81 / 182
»»

T-h-o-r ::

ja no, jaz na pain gledam drugače: zaželiš si kozarec kokakole, ker je nimaš pri roki ne zadovoljiš svoje želje in to je tudi pain
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Saladin ::

Rimljani niso mel nobene možnosti doživeti "težko prometno nesrečo", pa niso bili samo zaradi tega nič manj svobodni ali omejeni, kot ti ali jaz danes.

Bili so svobodni, da - ampak vsekakor bolj omejeni (imeli so bolj omejen nabor možnosti, po katerih so svobodno delovali).

Ampak sedaj veš, da so možni tudi avtomobili in ne zgolj kočije. Edini način, da te ta nezmožnost vožnje avta ne bi "bolela" je, da se ti ob eliminaciji možnosti vožnje z avtom eliminira tudi spoznanje o možnosti vožnje z avtom.

Kar je enako brainwashingu ali lobotomiziranju. Saj ne boš čutil razlike, če ne poznaš razlik. AMpak večji nabor možnosti = večji bruto pleasure.

Nočem biti happy "monkey" - hočem biti (min.) happy sodoben človek.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

WarpedGone ::

Hočeš nočeš bo "happy sodoben človek leta 3000" : "sodoben človek leta 2000" podobno kot "sodoben človek leta 2000" : "sodoben človek leta -50.000".
Razvoj je pač eksponentna stvar, dokler ne udari ob omejitev virov, ko mu ostane le še optimizacija izrabe trenutnih virov.

Kaj je tako edinstvenega v trenutnem času, da je to kar mamo sedaj, toliko vredno? Razumem nujno previdnost pri tem, kaj vse si bomo odžagali ampak kar apriori bit proti vsakršnemu žaganju zato, ker je to to kar trenutno mamo, je pa - spet - kratkovidno. Bi pred 100imi leti zagovarjal da parni stroj mora pod nujno ostat? Al pa zdravljenje z živim srebrom?

Thor ma bol "problematično" definicijo paina, ki izivira iz trenutne omejenosti. Če ta pain eliminiraš, nujno (?) eliminiraš tudi vsakršno željo po napredku in raziskovanju in odkrivanju, kar je pa lahko samo po sebu pleasure.

Skratka, pain, ki je definiran kot premalo oz. manj od max pleasurja, bo verjetno moral kar ostat, ker dokler nismo vsi v overflowu z max-možnim pleasurjem sploh. Ampak to je bol kot ne samo semantika. Če je kozarec le napol poln, je pač tudi napol prazn. Če pleasure ni na max, lahko temu rečeš da je ene sorte pain. Semantika.

Ampak une sorte pain, da morm met šanso narest harakiki in ob tem občutit max možno telesno bolečino - bo pa odveč. Enako kot slepič.
Zbogom in hvala za vse ribe

Saladin ::

Ampak une sorte pain, da morm met šanso narest harakiki in ob tem občutit max možno telesno bolečino - bo pa odveč. Enako kot slepič.

Mazohiste boš vrgel v večni "pekel" zavoljo "nebes" večine?

Kako boš ugodil vsem oz. večini brez neke vrste pranja možganov? Povej mi, kje bo tista meja med painom in pleasurjem?

Če misliš ohranit (tudi navidezno biološko) telo, boš potreboval določeno mero paina. Tudi če odmisliš vse moralne/filozofske probleme z omejevanjem svobode - biološko telo deluje po načelih čutil. Čut pa je sposobnost (in nujnost) zajemanja celotnega spektra občutkov, senzoričnih inputov in reakcij na le te.

Če bom jedel vročo juho in se ne bom mogel opeči - kakšna razlika bo potem sploh razlika med hladno in vročo juho, med blago in poprano varianto? Boš bolečino (ki jo morda želim) zamenjal z nekim imaginarnim pleasurjem druge sorte?

Čisto vsak človeški čut je fini balans pleasurja/paina. Če eliminiraš pain - eliminiraš vse tudi vse tiste finese, ki definirajo tudi užitek. Eliminiraš raznolikost in se tem zmanjšuješ bruto količino pleasurja.

Poudarek je na "bruto".
Če nimaš paina ti res le preostane pleasure. Ampak ta pleasure je zaradi odsotnosti paina ogromno manjši, ker si eliminiral poln potencial pleasurja (ki vključuje tudi sposobnost paina).
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

WarpedGone ::

Uživanje v bolečini je še vedno uživanje. Spada pod pleasure, ne pod pain. Mazohistični SW/HW je pač tako naštiman da pain sprocesira kot pleasure. Sicer je to biološko gledano defekt, ampak takle mamo.

Kaj je narobe s pranjem možganov? Dogaja se vsak dan, nonstop, vsepovsod. To je bistvo napredka, razvoja, učenja. Ne vidim možnosti, še manj pa potrebe, da bi se s pranjem možganov prenehalo.

Glede vroče juhe - mešaš biološko bolečino s "Thorovo" bolečino. V protokolu tudi ni placa za prevročo juho.

Če nimaš paina ti res le preostane pleasure. Ampak ta pleasure je zaradi odsotnosti paina ogromno manjši, ker si eliminiral poln potencial pleasurja (ki vključuje tudi sposobnost paina).

Predstavljaj si max pleasure kot plus ena, max pain kot minus ena, na 0 maš pa "vice" - odsotnost obojega. Ta [-1, 1] preslikaj v [0, 2] in si zmagal. Max pain je sedaj samo popolna odsotnost pleasurja oz. "Thorov pain", ki je nujen takoj ko imaš vrednostno lestvico za pleasure (pleasure ni samo točka ampak interval).

Mazohisti naj bi pain doživljali kot posebne sorte užitek, torej so nesposobni doživljat "pravi" pain. Trdiš, da zaradi tega "defekta" niso sposobni ornk uživat? Da nimajo "polni potencial pleasurja"? Bi reku, da je prej obratno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Saladin ::

Saj imaš dober point ("Thorov" pain, ki sploh ni "pravi" pain, ampak zgolj ena stopnica na lestvi pleasurja).

Ampak (žal) to ni dovolj.

Če prispeš v ekstremno situacijo (namerno/nenamerno je stvar vnaprejšnjega določevanja parametrov posameznika) moraš tudi biti sposoben občutiti ekstremne posledice.
Če tega ne zmoreš, potem tudi ne zmoreš ločevati razlik med ekstremnim in manj ekstremnim. Kar privede v povsem "izumetničeno" situacijo, kjer je "metanje se v smrtonosen prepad" praktično enako kot nedolžna akrobacija na postelji.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Thomas ::

Kar privede v povsem "izumetničeno" situacijo, kjer je "metanje se v smrtonosen prepad" praktično enako kot nedolžna akrobacija na postelji.


Kaj pa je narobe, z metanjem v prepad? To, da se razbiješ, samo to.

No, razbitje eliminiraš, če je skakanje v prepad opcija. Če ni bila že ta opcija eliminirana.

Skakanje v prepad, je za orle. Mogoče posvojimo, ni apriornega razloga da ne bi.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Saladin ::



Kaj pa je narobe, z metanjem v prepad? To, da se razbiješ, samo to.

Pa mi povej, kako misliš "pristati" v tem prepadu in kaj misliš občutiti pri tem.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Thomas ::

Pristati kot orel, sploh ne pristati, letati kot superman ali kot angel.

Pristati, kot da si skočil pol metra globoko, pristati kot da si na asteroidu ...

Možnosti je ogromno, samo je vprašanje, če vzamemo v poštev prepade in skakanje vanje. Morda, nimam še stališča.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Saladin ::

Pristati kot orel, sploh ne pristati, letati kot superman ali kot angel.

Če bom hotel leteti kot orel, bom letel kot orel
Če bom hotel lebdeti - bom pač lebdel.
če bom hotel biti superman - bom bil superman ali angel.
Simulacija mi omogoča vse to.

Če pa se bom hotel razbiti kot skoraj vsako bitje v instanci "Earth 2009" pa hočem imeti tudi to možnost (simulirano seveda).
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

WarpedGone ::

Tuki mi pride pred oči Neotov skok iz nebotičnika. Matrix je dobra ilustracija mnogih for iz virtualne realnosti.

Tudi če te prime, da bi rad izkusil kako zgleda, če ti nenadoma odpadejo obe roki, ni prave potrebe, da bi ob tem moral kej hudo telesno trpet. Pač še en modus operandi tvojega ubertelesa.
Zbogom in hvala za vse ribe

T-h-o-r ::

zdaj sem pa zmeden

sem pa mislil, da teles v računalniku več ne bi potrebovali (virtualnih)

kako pa je s čustvi, a boste žalost tudi eliminirali? ker jaz hočem čutiti vse, kar lahko, četudi takrat psihično slabše delujem
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Saladin ::


Tudi če te prime, da bi rad izkusil kako zgleda, če ti nenadoma odpadejo obe roki, ni prave potrebe, da bi ob tem moral kej hudo telesno trpet.

Pa če me prime, da bi _rad_ vedel, kakšen je pravi občutek izgubiti dvoje rok - zakaj ne bi to potem lahko izkusil?

Vedno bo ta "firbec" (če ne bom poneumljen). Vsakdo bo vsaj enkrat zaželel izkusiti pravo bolečino. Naj mu potem simulacija to dovoli. First-hand experience, ki ga najverjetneje nihče ne bo želel ponoviti. Kdo bo hotel biti 100% siguren, bo pač trajno izklopil pain v simulaciji.

Drugim pa se bi znalo biti (simulirano) življenje z prisotnostjo paina bolj zanimivo. Dejansko bi moral malo paziti na to, kaj delaš. Dejansko bo razlika med eno varijanto in drugo. Morda bo to tudi veljalo kot en zgodovinski pouk, zakaj smo ljudje izbrali simulacijo na biološkim substratom.

Še enkrat - ne vidim popolnoma nobenega razloga, zakaj ne bi mogel imeti "možnosti" simuliranega trpljenja v svoji instanci.

Imaš pač en "gumb", na katerem piše nivo bolečine, ki si ga želiš v simulaciji, no-pain, real-pain, simulirano življenje in smrt, randomness, forgetfullness, blažena ignoranca, popolna kontrola, opazovalec sveta "zunaj", komunikacija z drugimi realnimi sentiencami, "god-mode", "devil-mode", utopija-distopija, kralj-revež, žival, duh, novorojenček,...

To enostavno ne more delovati brez "možnosti" paina. Vsaj ne z polnim intelektom.
In tudi to hočemo - možnost polnega intelekta.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Double_J ::

Možnost polnega intelekta sigrno ni, da se ti dogaja kar si pač zaželiš, kot kak razvajen otrok.
Dve šivanki...

Saladin ::

Možnost polnega intelekta sigrno ni, da se ti dogaja kar si pač zaželiš, kot kak razvajen otrok.

A blaženo neznanje tipa Adam in Eva v džungli pa je?
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Double_J ::

Se pravi si napisal neumnost?
Dve šivanki...

Saladin ::

Zgolj še eno možnost (ki mi je ne privoščiš).
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Double_J ::

Če jo pa zagovarjaš s slabimi argumenti. Kak morilec tudi slabo zagovarja, zakaj je bilo potrebno trpljenje njegovih žrtev.

Če bo po naše, se pač ne boste mogli jiti neargumentiranih igric, oziroma "zgolj drugačnih opcij".
Dve šivanki...

Saladin ::

Argumenti morajo prihajati z vseh strani.

S tem


nimate velikega problema (morala, izgled,..)

Nad povsem zasimuliranim trpljenjem pa se zmrdujete, češ, to pač nečemo - je nedopustno.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Saladin ()

WarpedGone ::

Zakaj bi blo tole zgoraj kej slabše od tegale:

Skinless



Igraš na čustveni šok. Forma sama nima nobene veze sploh. Važni so edinole subjektivni rezultati.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

T-h-o-r ::

2. stvar ki mi ni jasna: zakaj bi moralo biti naše telo kamorkoli priklopljeno, če so naši možgani itak skopirani na računalnik?
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

WarpedGone ::

Ker (mrbit) ni treba. Odvisno, kolk daleč naprej gledaš in po kateri možni veji razvoja plezaš.
Na kompjuter skopirani možgani so "klasičen upload", kjer maš novo "virtualno telo", pred tem pa mrbit editiraš to biološko telo. Ampak je to postransko vprašanje. Ne vemo kako točno bo, ker je to stvar implementacije. Vprašanje je, ko bomo končno imeli možnost editirat čisto vsak aspekt naše lastne realnosti, po naših lastnih željah - kaj iz te realnosti izločit.

Trenuten dispute je, čemu pravzaprav služi bolečina. Samo ohranjanju fizičnega telesa ali tudi sooblikuje dojemanje realnosti same. A smo brez bolečine kaj manj človeka, kej posebej omejeni, revnejši.
Zbogom in hvala za vse ribe

Saladin ::

Igraš na čustveni šok. Forma sama nima nobene veze sploh. Važni so edinole subjektivni rezultati.

EGZAKLI!

VI igrate na čustven element. Bolečina je za vas nesprejemljiva, čeprav nimate utemeljenega razloga, zakaj že možnost zavestno izbrane, zasimulirane in začasne bolečine ne sme biti del simulacije.

VI govorite o povsem novi zveri, o zavesti brez bolečine, kjer je samo stanje in napredek zavesti pod velikim vprašanjem. In edina varovalka, ki ga nudite, je lobotomiranje te zavesti in replayi simulacije.

Bolje se potrudite. Sem med bolj liberalnimi tukaj in če že mene ne morete prepričati - kako mislite potem prepričati ljudstvo?
Morda pa mislite tudi tukaj biti pragmatični pa zanemarit demokratične principe...

2. stvar ki mi ni jasna: zakaj bi moralo biti naše telo kamorkoli priklopljeno, če so naši možgani itak skopirani na računalnik?

Saj v Uploadu ni nikjer priklopljeno (govorimo o zasimuliranem biološkem telesu znotraj simulacije z tvojo zavestjo)
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Saladin ()

WarpedGone ::

Sem med bolj liberalnimi tukaj in če že mene ne morete prepričati - kako mislite potem prepričati ljudstvo?

Prepričat v kaj točno? Da je trpljenje odveč?
Zbogom in hvala za vse ribe

Saladin ::

Prepričat v kaj točno? Da je trpljenje odveč?

Da.
Da je trpljenje odveč, tudi če želim ohranit maksimalno svobodo in poln, neokrnjen intelekt.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Saladin ()

WarpedGone ::

Nism prepričan, da bi bilo to tako zelo težko.
Zbogom in hvala za vse ribe

T-h-o-r ::

ob ponovnem ogledu filma sem zopet naletel na: Goodness (v primeru debate pain or pleasure) is something to be chosen. When a man cannot choose he ceases to be a man.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Thomas ::

Sej o tem se pogovarjamo. Tranzicijo iz Homo Sapiensa, bi radi preživeli. Nočemo biti "neandertalci" ali "dinozavri", pač pa prestopiti par (mogoče 1000!) stopnic naprej - in preživeti.

Ljudje kot jih poznamo zdaj, pa ne bodo več moderni, kakor hitro pridemo do nebioloških oblik inteligence. Uploadi, SAI ... itd.

Da bo pa ostalo vse kot je danes - je pa samo upanje techno skeptikov.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

T-h-o-r ::

ampak naša zavest bo vedno človeška, pa magari bo na trdem disku računalnika
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Thomas ::

Tega, da se pa nevemkoliko nima smisla spreminjati na znotraj, pa jaz že skoz zatrjujem. Zmerne spremembe mentalne athitekture in lahko čisto nezmerne spremembe naših efektorjev, teles.

Zakaj ne bi imel diamantnega telesa, če ga lahko imam?

Mogoče samo zato ne, ker bitno je pa še boljše in se na dimantno kramo niti ne bom porajtal. Kvečjemu zato.

Če pa pustimo vse odprto, ali če se hočemo zabetonirati na trenutnih pozicijah bioloških in smrtneih teles - smo pa doomed.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Saladin ::

Zmerne spremembe mentalne athitekture

To, kaj je zate zmerno, je zame radikalno.
Kar je zate nepotrebno, je zame nujno potrebno.

Sam ti na "real-life" primerih pokazujem posledice neobčutenja/nedoživljanja/neizvajanja paina. V vsakem primeru so dolgoročno negativne, če ne že katastrofalne.

Ti pa mi ne moreš pokazat enega koherentnega primera (tudi teoretičnega), jer se podoben scenarij ne more zgoditi (sploh pa brez lobotimiranja).

Če ne boš čutil negativnih posledic med skanajem na postelji in skakanjem na čeri, bodo verjetno vse sentience skakale na čeri, zgolj zaradi večje dinamike in lepšega razgleda. Ne bo več neke "normalnosti", kot jo razumemo danes. Če določena stvar ne nosi (dovoljšnjih) negativnih posledic, potem boš skoraj sigurno preferiral radikalnejšo rešitev od zmernejše.

Saj ni direktna težava v tem, da ne čutijo bolečine.
Problem je posledica te odsotnosti bolečine, zaradi katere izgubiš perspektivo oz. se ti le ta povsem izopači oz. izumetniči.

Lahko se izgovarjaš na neke variacije "neugodja", ampak ko boš dosegel prag neugodja pri nasilju nad sabo in bo isti prag neugodja v nasilju nad drugimi, boš pač izbral bolj (in zgolj) zanimivo varianto.

To je - če boš dopuščal nasilje.

Za eliminacijo nasilja pa potrebuješ dobesedno simulacijo raja Adama in Eve, ki se zavedata zgolj neokrnjene, miroljubne in neškodljive narave, kjer se nikakor ne moreta poškodovati in tudi sama nimata niti predstave niti želje niti spodobnosti za nasiljem.
Tak celoten "raj" bi moral biti zavit v neko ogromno zaščitno peno, vključno z "oblazinjeno" zavestjo prisotnih.

To temelji na praktičnih spoznanjih.
Zatrjevanje "Saj SAI bo že izmislil in zagotovil kaj boljšega" NI utemeljeno v realnosti.

Določi mi vsaj en konkreten primer, kako bi en tak sistem lahko brezhibno deloval.
1 primer z konkretnimi rešitvami, nad katerim nimam večjih pripomb, pa ti pustim argument za veljaven, češ "če smo že mi dovolj pametni, da lahko eno dobro varianto najdemo, jih pa bo SAI še več).
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Thomas ::

Ti pa mi ne moreš pokazat enega koherentnega primera (tudi teoretičnega), jer se podoben scenarij ne more zgoditi (sploh pa brez lobotimiranja).


Vse je povedal Double_J.

Če je enkrat nekaj OK, je potem OK tudi v loopu.

Da je pa lahko kaj OK, pa vemo iz izkušnje. All those happy hours, at least.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Saladin ::

Če je enkrat nekaj OK, je potem OK tudi v loopu.

Loop je "potencialno" OK zgolj, če happyness v njem traja dovolj dolgo.

Koliko to je, ne vem točno ampak loop v katerem lahko zagotoviš zgolj za 1 subjektivno leto užitka sigurno ni dober loop.
Kajti že dandanes je nemogoče doživeti vse vrste pleasurjev v enem letu, kaj šele vse vrste novih pleasurjev, ki ga SAI omogoča.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

poweroff ::

Let's burn it...

Vprašanje: naša simulacija bo tekla pod nekim računalniškim sistemom. A bo koda opensourcana ali ne? :D
sudo poweroff

Thomas ::

Loop je _isto_ večkrat. Koliko različnih loopov bi pa imeli, je pa stvar dogovora. 1048576? 4294967296? 18446744073709551616?


Protokol mora biti public. A ne open source, da bi vsak nekej (do)pacal.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Saladin ::

Loop je _isto_ večkrat.


Ni vsak loop dober loop.
Pa dajmo en banalno enostaven loop.

Happyness.



Ponavlja se nonstop. Happy si nonstop.
Ampak svoboda? Izbor? Sentienca? Inteligenca?
Je ni.

Happy si že.
Ampak to je v resnici pekel. Ultimativna omejitev in regresija na minimum.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Thomas ::

Svobode ni. Izbor je bil že narejen. Sentienca je. Inteligenca je lahko.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Thomas ::

Po moje si je to treba biti čimprej na jasnem. Ostane nam samo še party.

Žal ali "žal" ni druge možnosti.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Saladin ::

Žal ali "žal" ni druge možnosti.

ORely?

Če hočeš to izbor - potem ga imej.
Ne pa ga vsiljevat drugim zavoljo enostavnosti.

Vztrajam na simulaciji, ki ti dopušča skoraj vse, dokler le to ne škoduje drugim sentiencam. Če hočeš loop - potem imej loop. Če hočeš lobotomijo - potem imej lobotomijo.
Če pa hočeš pain - potem imej tudi pain (edino pomembno tukaj je, da se sentienca ne more slučajno/namerno trajno zaribat - da morda ne pristane za dolgo časa v situaciji, ki je (več) noče).

Edino, za kar bi bilo potrebno poskrbet je nekakšno ohranjanje perspektive, ohranjanje etike/morale posameznika.
Morda kakšna občasna "learning" instanca, kjer se sentienco občasno opomni na "big picture", na vse možne izbire in na posledice teh izbir (in morda na "zastarele", human vrednote in cilje).
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Thomas ::

V končnem Vesolju je tako, da ni neomejeno število fronteirjev, kamor "boldly greš, kamor še ni nihče šel".

Še v ST je tam, kjer so "pogumno šli, kjer še nihče ni bil", polno raznih alienov in ljudi.

Kaj šele v realnem svetu. Novega zmanjka. Lahko se poglobiš v matematiko ali šah in tam do onemoglosti raziskuješ, a zakaj bi dobil za to več virov Vesolja, kot jih dobijo partiing instance?

Kakšna etika je to?

Zakaj bi sentienco naklapljal na švasanje konzol ali dokazovanje teoremov?

Zato ne vidim čisto nobene potrebe, res ne. Razen, da sentienca to opazuje, ko se optimalno izvaja. Spet porablja neke končne vire za to.

Post Singularni svet zahteva drugo razmišljanje. Takrat ne rabiš dobrega Samarijana, ki napaja žejne, hrani lačne in deli ubogim denar.

Žejnih, lačnih in ubogih ni.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Saladin ::

Torej te skrbi le potreba po resursih in kompleksnost take simulacije, ki bi dodatno omejevala kvaliteto simulacije drugih sentenc oz. kar število vključenih sentienc?

To je vsekakor validen razlog, ki pa je zgolj praktične narave.

Da, res je da je taka simulacija bolj potratna. Ampak taka simulacija je potencialno dosegljiv "ideal".

In idealom se ne odrekaš, dokler to ni absolutno nujno. V "najslabšem" primeru to pomeni manjše število sentienc - katerim pa je dopuščena tudi možnost svobodne izbire smrti, npr. za zagotovitev enakovrednih možnosti oz. enakovredne instance svojemu nasledniku.

To je moj izhod. Namesto stotih drastično omejenih sentienc v svojih ionstancah imaš tako deset sentienc v skoraj neomejenih instancah, ki pa bodo ščasoma prepustile svoje življenje v dobro svojih (ali drugih) naslednikov. Kar bo na koncu tudi preseglo število 100 sentienc.

Edit:
Pa ne mislim, da bo tako drastična razlika. Prej 50 napram 100 sentienc. Simulacija pričara iluzijo neskončnosti (neskončno resursov in opcij) z ciljanjem na raspoznavno polje sentience.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Saladin ()

Thomas ::

Jaz si predstavljam, da bi nekateri zdaj radi delali, ja.

Ampak zakaj se valjati pod nogami delovno superiornim nesentientnim mašinam? Zato delo odpade, razen kar ni v lastno zabavo, kar pa pokuri nekaj virov, je pa možno.

Zakaj bi si nenadoma zaželel smrti, če si iz samih happy loopov? Ni prostora za tako željo.

Morda se zdi marsikomu nekako depresivno, da bodo samp ladijce spuščene po toku časa navzdol, na njih pa party loopi.

Ampak kakšne "boljše alternative" žal niso logično nikakor opravičljive.

Protokol mora biti šoker, sicer bi bilo nekaj narobe z njim.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Saladin ::

Zakaj bi si nenadoma zaželel smrti, če si iz samih happy loopov? Ni prostora za tako željo.

Prostor je "med" loopi.

Brez kraja za samoreflekcijo si izbereš nepovratno in enolično varijanto, brez možnosti kontrole.

Tega nikakor ne bi dopustil (za dlje časa).
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

ivanuscha ::

Torej, ne štekam kakšen smisel bi imeli loopi, če se že preživetih loopov ne bi spomnil? Potem je vseeno ali je loop eden ali pa jih je miljarda. V primeru pa da bi se loopov spominjal, bi bil pa živ dolgcajt ponavljat eno in isto stvar en mesec kaj šele miljon let! Hell! Če pa ne bi imeli več čuta za naveličanje, potem pa je to naravnost degradacija iz zdajšnjega stanja. Bili bi oropani svobodne volje in zdravega razuma, zunanji opazovalec navadni zemljan situacije gotovo ne bi nikomur zavidal. Zgledal bi kot eni Đankiji! Če bi hoteli ohranit človeka takega kot je(mentalno in navidezno) potem se strinjam s Saladinom, bolečino bi moral ohranit, pa magar če je samo za okras. Zadosti bi bilo da se omeji maksimalno trajanje in določi mejo sprejemljive intenzivnosti bolečine.

Double_J ::

Torej, ne štekam kakšen smisel bi imeli loopi, če se že preživetih loopov ne bi spomnil? Potem je vseeno ali je loop eden ali pa jih je miljarda.


Če poješ banano, pa pozabiš da si jo, potem nima smisla pojest še kdaj banano?
Dve šivanki...

Saladin ::

Če poješ banano, pa pozabiš da si jo, potem nima smisla pojest še kdaj banano?

Zgolj užitek pri jedenju banane je izjemno omejen užitek.
Če pa se ti zdi, da je to "ultimat", potem je sam loop povsem napačno zastavljen oz. si ti zelo poneumljen.

Zato tudi rečem - ni vsak loop dober loop - tudi če si v vsakem izmed njih "happy".
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Thomas ::

Prav, izberi dobre loope. Lahko bi imel v vsakem zagonu loopa še kakšen random faktor, ki bi bil vedno drugačen, če že moraš.

Kaj "več", se sploh še da, to me zanima?

Naj nekdo navede, prosim. Kaj hočeš, razen delat harakiri, kar ne pride v poštev?
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

T-h-o-r ::

hočem se razvijat in učit, ne pa bit ujet v zanko
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Thomas ::

Kaj se češ učit, če ti je pa vse znanje prezentno, samo da pomisliš nanj? Se ni kej učit.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

gani-med ::

To je utopija, da bo kdajkoli vse znanje prezentno.
Za dodatna znanja se bo vedno treba še malo pomatrati, pa še malo, pa še malo in nikoli ne bo imel nihče "popolnega" znanja, pa kdorkoli bo to počel, biološka bitja ali mašine.
CO2 is the elixir of life.
««
81 / 182
»»