» »

nVidia GT300 je revolucija

nVidia GT300 je revolucija

engadget - Do sedaj je bila vsaka grafična arhitektura bolj ali manj evolucija, razen prehoda na DirectX 10, kjer sta tako ATi kot nVidia prešla na Unified Shader arhitekturo. Po dveh evolucijah, nVidia pripravlja nekaj popolnoma novega. GT300 naj bi se tako popolnoma razlikoval od trenutno uporabljane SIMD arhitekture, ki je stalnica pri današnjih grafičnih (in deloma tudi pri centralnih) procesorjih, uporabljal pa naj bi MIMD arhitekturo. Znano je, da nVidia že nekaj let cilja na centralne procesorje, govorice o tem so se začele že leta 2006, z zamenjavo arhitekture pa so korak bližje k resničnemu združevanju CPUjev in GPUjev.

Spremembe pa so si bolj podrobno ogledali na Bright Side of News.

In čakanje na GTX 380 se je začelo.

102 komentarja

«
1
2 3

mtosev ::

ce pride do konca poletja bo GTX verjetno moja nova grafa.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Icematxyz ::

DirectX 10 is the last DirectX graphics API that is truly relevant to developers. In the future, developers will tend to write their own renderers that will use both the CPU and the GPU - using graphics processor programming language rather than DirectX. I think we're going to get there pretty quickly.


Linux ali Windows na GPU morda nekoč. :)

PNG ::

Eno vprašanje obstaja - will it run crysis?

(dejansko ni tako neumno vprašanje, glede na to, da v eri 24''+ monitorjev nobena grafa še ni sposobna poganjati crysis na max nastavitvah, nativni resoluciji in min 60fps+)

Jaz že imam našparano za eno GTX395 :)

opeter ::

Kdo pa sploh igra Crysis? Jaz že ne.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

filip007 ::

Pa ne pozabit na ATI HD5800 prihaja čez 2 meseca.
http://www.hardware-infos.com/news.php?...
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.

_Enterprise_ ::

Kdo pa sploh igra Crysis? Jaz že ne.
oh, ker car

Poldi112 ::

>using graphics processor programming language rather than DirectX.

Samo a ne pomeni to da bodo morali ločeno pisati za Ati in za Nvidia?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Grey ::

Kdo pa sploh igra Crysis? Jaz že ne.

Uuuuu, a se te lahko dotaknem?

Senitel ::

>using graphics processor programming language rather than DirectX.

Samo a ne pomeni to da bodo morali ločeno pisati za Ati in za Nvidia?

...in Larrabee. Ampak DirectX bo ostal, dobil pa bo compute shaderje (DX11), kar omogoča da bodo developerji "direktno" programiral GPU. Ampak spet večina še lep čas ne bo delala vsega v compute shaderjih, ker bodo klasični mehanizmi ostali bistveno bistveno hitrejši.

black ice ::

ce pride do konca poletja bo GTX verjetno moja nova grafa.

"Očka kdaj bova šla po novo grafično? Zdajšnja 295GTX je stara, sosedov Miha je že včeraj dobil novo 3XX GTX Special Edition z vodnim hlajenjem in lučkami..."

to be continued...

clix ::

:))

Tr0n ::

Crysis sux. Vprasanje mora bit, will it run future DX11 games.

Dami ::

Če se bo dalo dejansko dobit v naših trgovinah pred božičem, bo to napredek. Nič se ne bi čudil, če bojo ta gt200 še malo poshrinkali (40nm) pa kej dodal predn bo dejansko čist nov core prišu. Nvidia pač.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

PNG ::

Kako bedni komentarji...vseeno nam je, če ne igrate Crysis (jaz ga, in je bistveno boljši od raznih BFjev, še boljši bi pa bil, če bi bilo več igralcev). Vseeno nam je, če ste zeleni od zavisti, ker imajo eni boljši računalnik od vas doma. Raje bi nekdo, ki se na te zadeve spozna, odgovoril na smiselno vprašanje, ki sem si ga jaz tudi že postavil - ali to pomeni, da bodo igre morale biti drugače zapisane za GF kot ATI?

RejZoR ::

Iz tega vidika so Radeoni HD4000 dost bolj future proof, ker z DX10.1 (SM4.1) podpirajo več DX11 (SM5.0) funkcij, nekaj govora pa je bilo celo o portanju tesselatorja na DX11 specifikacije. Koliko je tukaj resnice je vprašljivo ampak vseeno vzpodbudno za slišat.

EDIT:
Kaj posebej pisal? API bo isti, DirectX, ko je že zadnjih nekaj let.
Driverje piše vsak zase. Tko da se ne bo nič spremenilo.
Tud če gre še kdo po poti Intelove Larrabee bo nakoncu moral sam pisat celotno rutino ki bo prevajala ukaze DirectX-a na ukaze za tvoj lastni procesor, ki v osnovi deluje na drugačen način kot ostali grafični procesorji.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

Tr0n ::

Kako bedni komentarji...vseeno nam je, če ne igrate Crysis (jaz ga, in je bistveno boljši od raznih BFjev, še boljši bi pa bil, če bi bilo več igralcev). Vseeno nam je, če ste zeleni od zavisti, ker imajo eni boljši računalnik od vas doma. Raje bi nekdo, ki se na te zadeve spozna, odgovoril na smiselno vprašanje, ki sem si ga jaz tudi že postavil - ali to pomeni, da bodo igre morale biti drugače zapisane za GF kot ATI?

Ne razumes. Nima veze s Crysis, ki je ze po defaultu slabo optimiziran spil.

Nova generacija kartic mora bit sposobna poganjat novo generacijo iger, ne samo Crysis. To je bistvo.

nsignific ::

men Crysis ze lep čas normalno dela z vsem na full O.o 24''

Furbo ::

Koliko časa lahko nekdo igra Crysis, ne da bi se ga naveličal ?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

opeter ::

Kako bedni komentarji...vseeno nam je, če ne igrate Crysis (jaz ga, in je bistveno boljši od raznih BFjev, še boljši bi pa bil, če bi bilo več igralcev). Vseeno nam je, če ste zeleni od zavisti, ker imajo eni boljši računalnik od vas doma.


Nekateri enostavno ne razumjeo, da obstajajo druge zvrsti (žanri, če nekdo ne pozna prvo besedo) iger, katere ljudje igrajo, ne samo First Person Šuterji.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

MrStein ::

ali to pomeni, da bodo igre morale biti drugače zapisane za GF kot ATI?

To je že od nekdaj tako.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

nsignific ::

Koliko časa lahko nekdo igra Crysis, ne da bi se ga naveličal ?


Dokler ga ne obrneš?

Kakšno idiotsko vprašanje je bilo pa to...

nsignific ::

Nekateri enostavno ne razumjeo, da obstajajo druge zvrsti (žanri, če nekdo ne pozna prvo besedo) iger, katere ljudje igrajo, ne samo First Person Šuterji.


Dejstvo je, da ljudje prvenstveno zanicujejo Crysis zato, ker ga ne morejo poganjati. Gre za prvinsko človeško lastnost, ki se ji reče zavist, oz. neprivoščljivost. Obojemu smo (vsaj jaz) priča skoraj vsak dan za MNOGO manj (pa že tole tu ni veliko vredno).

slawc ::

Mah, saj jaz tudi ne spilam Crysis. Mi je FarCry2 povsem dovolj za sprostitev (online seveda).
LP, Slawc

Ciklamen ::

Hmm, gledam komentarje, in nevem kaj vsi tako ta Crysis gledate...

Jaz sam ga osebno ne igram, ker ga itak ne morem prvo kot prvo, drugo kot drugo pa nimam niti namena igrat tega.

Kar se pa tiče teh graf, wau, se splača dat 300-500€ ven za grafično kartico? Jaz sem svojo (8600GT) kupil za vsega 70€, in mi služi več kot dovolj, pa bo še morala služit par let.

Vsi ki si kupujete tiste über računalnike, lepo in prav, vendar slej ko prej vas bo udarilo nazaj.
- End of the Post ->

Mitch ::

Kaj nič več "refurbished" Geforcev 8800 GTS, 9800 GTX in GTS 250? :D Pa ja ne gre G92 že v prezgodnji pokoj!?

sirotka ::

Nekateri enostavno ne razumjeo, da obstajajo druge zvrsti (žanri, če nekdo ne pozna prvo besedo) iger, katere ljudje igrajo, ne samo First Person Šuterji.


Dejstvo je, da ljudje prvenstveno zanicujejo Crysis zato, ker ga ne morejo poganjati. Gre za prvinsko človeško lastnost, ki se ji reče zavist, oz. neprivoščljivost. Obojemu smo (vsaj jaz) priča skoraj vsak dan za MNOGO manj (pa že tole tu ni veliko vredno).


Da ti laufa crysis, pa res ne rabi bogsigavedi kako močne kište. Meni dela na ne več tako mladem računalniku čist zadovoljivo. Je pa res, da nimam blazno velikega monitorja...

RejZoR ::

@Tron
Crysis pa slabo optimiziran? Dejte no buče stresat in enostavno priznajte, da imate prešvoh kišto. Ker roko na srce, vse od izida Crysisa pa do danes nismo ugledali pogona, ki bi bil vsaj virtualno tako napreden kot CryEngine 2.
A ni mal čudno da je najlepši pogon tud istočasno med zahtevnejšimi?
Na moji kišti teče brez problema z vsem do konca (brez FSAA oz z največ 2x) ker imam 19 inčni monitor pa tud skupno sistem ni tko švoh čeprav ni nič posebnega. Voda, vegetacija, senčenje, volumenska megla in dim, vse izgleda že skorajda fotorealistično na momente, tko da mu morebitno občasno štekanje tud lahko odpustiš. Al pa kupiš boljši hardware. HD5000 in GTX 300 serija ne bi smela imet več težav niti s Crysisom.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Tomaz Eruj ::

Jao mulci ne morte vsega s Crysis-om primejat.

Sam pravim: J*beš tak špil, ki mu zgodba in doživetje le te gnije pod virtulizacijo lepote.
¡ ǝɹǝɥʇ ıɥ

Zgodovina sprememb…

Tr0n ::

Exactly.

Sicer pa to ni tema o Crysis, ampak naslednji evoluciji (mogoce res revoluciji) GPUjev. In ti bi naj poganjali DX11 in beyond igre, ne le Crysis.

Lawler_ ::

Mah men Crysis kot špil ni nič posebnega. Grafično je nadmočen to sigurno
ampak razn tega pa nič posebnega. Osebo mi je biu Half Life 2 dost dost bolš izkušnja. Ampak to govorim zase, kakšnemu drugemu je pa dobr špil. Stvar okusa :)

Pesimist ::

Kako bedni komentarji...vseeno nam je, če ne igrate Crysis (jaz ga, in je bistveno boljši od raznih BFjev, še boljši bi pa bil, če bi bilo več igralcev). Vseeno nam je, če ste zeleni od zavisti, ker imajo eni boljši računalnik od vas doma. Raje bi nekdo, ki se na te zadeve spozna, odgovoril na smiselno vprašanje, ki sem si ga jaz tudi že postavil - ali to pomeni, da bodo igre morale biti drugače zapisane za GF kot ATI?


Smiselni odgovor na to vprasanje je. Zdaj pa beri---> Koga briga ce bo poganjala crysis! Crysis je tak slabo spisana da so se programerji spoznali in ugotovili da lahko naredijo bolsi in lepsi pogon ki dela tekoce cleo na konzolah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

Bistri007 ::

OK, ne rabite se kregati o igricah!

Kaj je ta MIMD omenjen v S-T članku? A je to podobno VLIW (IA64) in kakšno prednost ima to pred SMT jedri?
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

simnov ::

men Crysis ze lep čas normalno dela z vsem na full O.o 24''


ja in kakšen sistem imaš če maš 1920x1080 vse nastavitve dokonca tudi 16qx ena gtx 295 ne bo poganjala z 60fps

Poldi112 ::

>>ali to pomeni, da bodo igre morale biti drugače zapisane za GF kot ATI?
>To je že od nekdaj tako.

A si lahko bolj konkreten, ker kot je meni znano že dolga leta (od smrti glide-a) ni tako.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

PNG ::

men Crysis ze lep čas normalno dela z vsem na full O.o 24''


ja in kakšen sistem imaš če maš 1920x1080 vse nastavitve dokonca tudi 16qx ena gtx 295 ne bo poganjala z 60fps


Niti približno! Govora je MIN 60fps, ne AVG. Avg prav nič ne pove, če imaš vmes drop na 10 fpsjev (vsaj online ne).



Ste pa eni tu res...ali tako neumni, da ne razumete kar vam človek hoče povedati, ali pa se delate neumne.

Kdo je govoril da obstaja samo Crysis? kdo je govoril da obstaja samo FPS? Aja, saj res, ta komentar mi je nazaj vrgel človek, ki sklepa, da če on ne igra Crysis, ga nihče drug na svetu ne.

Cryengine neoptimiziran pogon? Hahahahaha....to lahko res izjavi samo oseba, ki še sploh ni videla, kaj ta pogon izrisuje!


Sicer pa mi je vseeno kaj kdo preferira - zanimalo me je samo to, kar je rejzor odgovoril.

jlpktnst ::

Hja, kje so časi ko smo igrali Serious Sam pa strmeli ker so bile mape tako velike :)

Drugače pa min 60 fps niti ni nujno. Ene 25-30 je za mene čist dovolj + wireless miška. Nisem tak psiho da bi opazil razliko >30 min fps pa wireless/wired miška. Ali pa mogoče igram premalo streljačin.

Drugače pa glede MIMD vprašanje koliko boljše bo zaradi tega. Dvomim da bo napredek revolucionaren (to bi bilo x2, x3 pohitritev). Bomo videli v praksi, me zelo zanima.

Pa glede "high end" iger - čudi me, da razvijalci ne ugotovijo, da s tem samo sebi delajo škodo. Če so minimalne zahteve zelo visoko pač marsikdo ne bo mogel kupit zadeve.

simnov ::

Oh ja veliko denarja se obrača samo zato , ker so igre zmeraj bolj zahtevne.

Icematxyz ::

Dvomim da bo napredek revolucionaren (to bi bilo x2, x3 pohitritev).


Nevem če je bistvo novice takšne vrste revolucija.

bluefish ::

očitno bo kmalu ugoden čas, da zamenjam svojo 6600GT. Do konca leta bi verjetno že mogel priti dx11 in kolikor toliko ugodne kartice nižjega-srednjega razreda. Ali pač?

Tomaz Eruj ::

Tisti, ki takoj ko vidte nekaj o grafičnih karticah pomislte na Crysis, raje vaša mnenja pišite drugam.

Zelo zanimiva tehnologija, ki bi lahko že bila v praksi, v teoriji pa bi se razvijalo naprej.
¡ ǝɹǝɥʇ ıɥ

Prospekt ::

Oprosti ampak 95% sveta uporablja grafične kartice za igranje iger.
Zdej ne vem zakaj ne bi pomislil na enega najbolj grafično zahtevnih špilov (kot je bil doom3 svoj čas), ker rabiš (oz. si rabil ko je prišel ven, XY€ vredno kišto, da ti je dovolj hitro izrisala najlepšo okolico v visoki resoluciji z vsemi detajli, v računalniških igrah EVER.
Čeprav bi bila igra najbrž lahko bolje optimizirana, ampak najboljši približek foto realistične grafike bi bila pa vseeno.

Zdej ne vem kaj tukaj delajo komentarji o drugih zvrsteh, ker streljačine so (bile) od nekdaj igre, ki najbolj zašvicajo grafične kartice, zato je vprašanje ali bo "revolucionarna" grafična kartica zmožna poganjati crysis v fullHD resoluciji več kot na mestu, če misliš da to ni dovolj dober test za grafično kartico, si pa oglej kakšne teste po spletu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Prospekt ()

Senitel ::

>>ali to pomeni, da bodo igre morale biti drugače zapisane za GF kot ATI?
>To je že od nekdaj tako.

A si lahko bolj konkreten, ker kot je meni znano že dolga leta (od smrti glide-a) ni tako.

To da so igre drugače programirane za GF kot za ATI je BS in kot sem že v prejšnjem postu omenil tudi DX ostaja. Edino kar je glede tega je, da so v DX9 na razpolago določeni "extensioni" za Radeone in GeForce (ki so uporabni predvsem za renderiranje senc) in lahko developerji dodajo nekaj ekstra logike, da se to uporabi. Tako da je kakšne 95% D3D kode, ki pride do driverja, gotovo iste. XBox 360 porti na PC imajo običajno tudi komplet shader kodo povsem nespremenjeno (kar povzroča nekaj sivih las piscem driverjev).

Kaj je ta MIMD omenjen v S-T članku? A je to podobno VLIW (IA64) in kakšno prednost ima to pred SMT jedri?

Jabolka in hruške. Vsi GPU-ji so SMT (Simultaneous Multithreading), ker delajo vsi na več 1000 nitih sočasno, čeprav nima noben GPU toliko "stream processorjev." VLIW (Very Long Instruction Word) je tudi ena taka kratica, ki nima ravno veliko smisla za GPU, razen če pišeš shader compiler (GeForce 7x00, Radeon HD 2x00, 3x00, 4x00 so recimo VLIW).
Glede MIMD vs. SIMD... MIMD zna bit zanimiv za shaderje, ki uporabljajo vejitve. Ne bo pa to glavna novost.

Cancer ::

Crysis je itak bolj optimiziran za Nvidio kot pa za ATI.

karagoth ::

Lepo videt da se menjajo tehnologije, ne le večajo frekvence.

K tej Crysis krizi bi pa pristavil.. zadeva je bila dejansko slabo optimizirana, za Crysis Warhead so CryEngine2 malo poštelali in uspeli dosečt večjo kvaliteto slike in manjšo zahtevnost, jaz sem igral eno za drugo in razlika je dokaj opazna. Tako da če že ne verjamete kolegom na forumu, verjemite razvijalcem da je prostor za optimizacijo.

noraguta ::

gt300 pomoje ne bo rešla recesije , al kaj se vi pogovarjate?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

PNG ::

Tisti, ki takoj ko vidte nekaj o grafičnih karticah pomislte na Crysis, raje vaša mnenja pišite drugam.

Zelo zanimiva tehnologija, ki bi lahko že bila v praksi, v teoriji pa bi se razvijalo naprej.


Ko sem pa enkrat omenjal o uporabi računalnika v namene simulacij mehanike fluidov in prenosa toplote, pa sem poslušal da če se jaz s tem ukvarjam, to ne pomeni da se vsi na svetu in da to nikogar ne zanima.


Karkoli tu napišeš se bodo našli vsaj trije osebki, ki ti bodo zbijali - pa ne zato, ker nimaš prav, ampak zato, da se lahko prepirajo. Svetovno!



Mislim, da sem v izvorni novici prebral, da namigujejo na 2x pohitritev napram 200 seriji.

kriko1 ::

Oprosti ampak 95% sveta uporablja grafične kartice za igranje iger.

Oprosti, ampak okoli 60% se proda integriranih rešitev, katere pa niso ravno zmogljive za igrice (razen pasjanso).

Poldi112 ::

Oprosti, ampak 95% birokratov igra pasjanso. :)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Tomaz Eruj ::

Če bo šlo igračarstvo tako naprej, bo kar kmalu GPU (če se bo še takrat tako imenoval) računal poleg vse odkrite fizike tudi prenos toplote. simulacijo mehanike fluidov pa probavajo čimbolj realno ustvarjati že odkar so ugotovili, da je to mogoče.
¡ ǝɹǝɥʇ ıɥ
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AMD je napovedal nove Radeone in TrueAudio (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
5530766 (23016) BaToCarx
»

Sony predstavil igralni plošček ter strojno in programsko opremo PlayStation 4

Oddelek: Novice / Konzole
4112218 (9628) Jst
»

Se Apple povezuje s TSMC-jem?

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
2815036 (13797) nekikr
»

Naslednji Xbox se spogleduje z AMD-jem

Oddelek: Novice / Konzole
146724 (5562) Jinto
»

GeForce GTX 580 'potrjen'

Oddelek: Novice / Grafične kartice
207922 (6963) Machiavelli

Več podobnih tem