ComputerBase - Pred dvema mesecema je AMD pokazal prve delujoče primerke šestjedrnih procesorjev, ki bodo na prodajne police prišli prihodnji mesec. To pot so demonstrirali delovanje še dvakrat bolj obdarjenih procesorjev, in sicer dvanajstjedrnih. Procesorje s kodnim imenom Magny Cours (nekdo v AMD-ju je očitno bencinski navdušenec) bodo javnosti začeli prodajati prihodnje leto, na voljo pa bodo tudi osemjedrni modeli. Poleg teh iz razreda Maranello bodo izdali tudi šibkejše predstavnike iz razreda San Marino, kjer bomo prihodnje leto videli različico Lisbon, ki bo štiri- do šestjedrna.
Za leto 2011 pa AMD načrtuje prehod na 32 nm-tehnologijo, tako da bodo lahko v tistih nekaj kvadratnih milimetrov silicija stlačili še več jeder. V razredu Maranello se nam obeta procesor Interlagos, ki bo imel vse do 16 jeder, v San Marinu pa Valencia s šestimi do osmimi jedri.
Super za serverje, za navadne smrtnike pa neuporabno...še dvojedrniki niso izkoriščeni, kaj šele 4 jedrniki... v teh parih letih pa dvomim da se bo stanje tako spremenilo, da bo vsaka aplikacija znala uporabljati 16 jeder...
nekikr> Super za serverje, za navadne smrtnike pa neuporabno...še dvojedrniki niso izkoriščeni, kaj šele 4 jedrniki... v teh parih letih pa dvomim da se bo stanje tako spremenilo, da bo vsaka aplikacija znala uporabljati 16 jeder...
nekikr> Super za serverje, za navadne smrtnike pa neuporabno...še dvojedrniki niso izkoriščeni, kaj šele 4 jedrniki... v teh parih letih pa dvomim da se bo stanje tako spremenilo, da bo vsaka aplikacija znala uporabljati 16 jeder...
Že danes prav pride, če veš, kaj delaš.
To si spustu skripto čez? Bemtiš, dobr se skalira. Moram pogledat še v LR2, kolk jedr obremeni, ampak po moje vsa štiri.
BTW: Bible se ti bolj dopade? Milsm, boljš konverzija, boljši workflow?
Roadmap je že cool ampak, če bodo z dejanskimi izdelki zamujali in delali težke kikse kot pri Phenomu, bo ta roadmap samo lepo porisan papirček z uporabno vrednostjo domišljijskega spisa.
Pri shiranemu AMD so nizke cene procesorjev utopija. Ne zaradi Intla, ampak zaradi AMD, ki pod nujno rabi denar in so v trenutni situaciji cene CPUjev odvisne izključno od AMD.
Dokler bo AMD plonk kot je trentno, se ne bo šel cenovne vojne. Zakaj bi prodajal ceneje, če bo zaslužil manj? Intlu pa ni v interesu, da AMD crkne, zato tudi oni ne bodo nižali cen.
Torej za trenutne cene CPUjev se lepo zahvali glupemu vodenju AMD, ki ga je uprizoril Hector in prijatelji.
Kdo bo še te uporabljal CPU-je? Z Nvidiinim čipsetom se recimo žene GPU-je brez CPU-ja. LAMP in ostali datacenter programi bodo portani na Larrabee, HPC sektor pa bo gnal GT300, ki bojda ne bo več samo SIMD. Intel in Nvidia sta pokazala strategijo (torej, da ni prihodnosti v x86 čipih), Amd pa hoče prodajat napihnjeno staro šaro. Zanimivo bo videt Atijev odgovor z RV870... mogoče bo kaj več v smeri Fusion projekta.
Ja to bo Ferari F1 rabi več CPUjev...ker rihtajo krilca.
Fusion se še vedno vsi izogibajo ali kaj...res nevem, Larrabee je obratna stvar CPU je grafična.
Zadnjič sem gledal nek video na Hack5 in so razložili zakaj je uporabna virtualizaja zato ker poceni število fizičnih strežnikov in delajo namesto tega pod virtual na samo en mašini in zato toliko CPUjev daš štiri take na eno plato pa imaš lahko 50+ virtualnih strežnikov in stvar ni večja od povprečnega hladilnika za hrano.
Za navadne smrtnike pride prej v poštev Fusion, tj. x-jedrni AMD procesor skupaj z y-jedrnim ATI GPU v enem pakiranju.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
Kdaj bodo napovedani cpu+gpu v enem kombinacije. AMD tle ima jokerja v rokavu.Seveda če je še vedno lastnik ATI-ja. So neki napovedoval kombinacijo x3 in 4850 v enem čipu k bo delal na obstoječe am3 podnožje. A bo kaj iz tega ?
Jih je pa 7(sub-core) vendar brez 1jedra (logic) nemorejo delovati vsak po svoje,xbox ma pa 3jedra (logic),kot si omenil
Samo eno jedro je "pravo", s svojim cachom, branch predictionom in vsem ostalim. Ostala pa ne. In to je ravno najslabša možna varijanta za igre - težko je programirati veliko jeder, pa še branch prediction mora opraviti že kompajler, kar je manj učinkovito.
Recimo surove integer moči ima (starejši) procesor v Xbox360 več...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
1)In to je ravno najslabša možna varijanta za igre - težko je programirati veliko jeder, pa še branch prediction mora opraviti že kompajler, kar je manj učinkovito.
2)Recimo surove integer moči ima (starejši) procesor v Xbox360 več...
Daj se o teh dveh stvareh malo bolj razpisi, ker sem 99% preprican, da kozle streljas.
Kompajler opravi branch prediction pri zadevah, ki so staticne (v bistvu to sploh ni prediction, ampak se pogleda kaj se bo zgodilo, ukolikor je to sploh mogoce) ... veliko stvari pa je znanih sele v casu izvajanja (in nic prej) zato se morajo strategije predvidevanja uporabljat sele takrat.
Ebeš konzole do sploh še drajsa te drage škatlice ki so slabše v istem cenovnem razredu od PCja,tema je pa itak na amd 16jedernike to bo kul sam temperature mislim da bojo mal visoke.
1)In to je ravno najslabša možna varijanta za igre - težko je programirati veliko jeder, pa še branch prediction mora opraviti že kompajler, kar je manj učinkovito.
2)Recimo surove integer moči ima (starejši) procesor v Xbox360 več...
Daj se o teh dveh stvareh malo bolj razpisi, ker sem 99% preprican, da kozle streljas.
Kompajler opravi branch prediction pri zadevah, ki so staticne (v bistvu to sploh ni prediction, ampak se pogleda kaj se bo zgodilo, ukolikor je to sploh mogoce) ... veliko stvari pa je znanih sele v casu izvajanja (in nic prej) zato se morajo strategije predvidevanja uporabljat sele takrat.
The SPU branch architecture does not include dynamic branch prediction, but instead relies on compiler-generated branch prediction using "prepare-to-branch" instructions to redirect instruction prefetch to branch targets. http://domino.research.ibm.com/comm/res...
Branch prediction ni dejanski branch, samo pove % možnost, da se bo nek branch zgodil, preden se dejansko izračuna. To ima veze s tem, kaj se naloži v pipeline pa tudi v cache (branch se glede na branch prediction naloži v sam pipeline še PREDEN je pogoj za branch izračunan).
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Ja, samo "serverski OS" ima čisto isti kernel kot navadna Vista/linux, samo priložene aplikacije so strežniške.
Če misliš gnati aplikacijo, ki ne zna razporediti težkega dela na 16 niti, ti "serverski OS" pri tem nič ne pomaga.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...
no ja...glede na to, da microsoft dela na tem da bo programiranje vecnitnih aplikacij lazje...bo verjetn cez par let se tko zabit programer lahko izkoristil vec jeder....za naslednjo verzijo visual studia recimo ce delajo na tem da bodo osnovne funkcije kot so racunanje...pa neki queryji po bogve cem vsem "magicno" znal izkoristit vecjedrne procesorje brez kakrsnega kol dodatnega programiranja s strani razvijalca.Se prav ti bo kmal teh 16 jedr lahko prav prislo pri skor vsaki stvari...in ne samo pri nekih neumnih benchmarkih, ki nimajo nobene vrednosti v realnem svetu. Kok se pa kj na takih zadevah pr linuxu dela pa ne vem...verjetn nic.
no ja...glede na to, da microsoft dela na tem da bo programiranje vecnitnih aplikacij lazje...bo verjetn cez par let se tko zabit programer lahko izkoristil vec jeder....za naslednjo verzijo visual studia recimo ce delajo na tem da bodo osnovne funkcije kot so racunanje...pa neki queryji po bogve cem vsem "magicno" znal izkoristit vecjedrne procesorje brez kakrsnega kol dodatnega programiranja s strani razvijalca.Se prav ti bo kmal teh 16 jedr lahko prav prislo pri skor vsaki stvari...in ne samo pri nekih neumnih benchmarkih, ki nimajo nobene vrednosti v realnem svetu. Kok se pa kj na takih zadevah pr linuxu dela pa ne vem...verjetn nic.
Ne glede na Microsoftova prizadevanja je ogromno postopkov, ki se jih enostavno ne da paralelizirati. In tudi če je 75% programa primernega za paralelno izvajanje, je razlika med 16 in 8 jedri relativno minimalna. Z drugimi besedami -- več jeder kot imamo, bolj zgovoren postaja tale graf.
Ne glede na Microsoftova prizadevanja je ogromno postopkov, ki se jih enostavno ne da paralelizirati. In tudi če je 75% programa primernega za paralelno izvajanje, je razlika med 16 in 8 jedri relativno minimalna. Z drugimi besedami -- več jeder kot imamo, bolj zgovoren postaja tale graf.
To samo pomeni, da bomo lahko poganjali več teh programov na enkrat, pa tudi posamezna jedra postajajo hitrejša (ne tako hitro kot so včasih, pa vseeno).
Sicer pa se špekulira, da bi lahko bila odgovor na tvoj problem specilizirana jedra. Namreč če bi imel 64 jederni CPU, bi lahko bilo zelo pametno, da bi recimo imel 2 jedra osredotočena na floating point, 2 na integer in še kaj.
Tako bi v splošnih visoko paralernih situacijah imel polno izkoriščenih v najslabšem primeru recimo 55 jeder (ostalih 9 glede na tvoj graf tako ali tako nebi bistveno pripomoglo), V ne paralernih situacijah, pa bi program lahko tekel na tistem jedru, ki je najbolši za ta specifičen workload. Kar bi tudi zelo pospešilo izvajanje. Win Win ;)