Forum » Šport » Katero kolo
Katero kolo
dnsd ::
Ker tu ni nobenega poznavalca Gainta sem pisal na Freestyle in dobil tale odgovor:
Trgovina Ljubljana
Za jaz
Zaenkrat imamo samo informacijo, da dobimo Talon 0 2025 v cca marcu. Za nižje modele zaenkrat ni podatka.
Verjetno bom kupil v DE najnižji model z mehanskimi diski.
Trgovina Ljubljana
Za jaz
Zaenkrat imamo samo informacijo, da dobimo Talon 0 2025 v cca marcu. Za nižje modele zaenkrat ni podatka.
Verjetno bom kupil v DE najnižji model z mehanskimi diski.
Scorpy84 ::
@Scorpy84 xc z 2.2bara ze leta nihce vec ne vozi. Jaz imam trenutno 1.1bar (15-16psi) spredaj in 1.3bar (19psi) zadaj. Pa se guma ne mecka, prime pa neprimerno boljse kot ce bi imel 2bara. No ce smo posteni, pri 2barih je guma nevozna, razen mogoce po asfaltu, pa naj bo to Vittoria Mezcal, Maxxis Race Rekon/Aspen/Ikon ali pa Schwalbe Racing Ralph/Racing Ray.
Kako da ne, na tekmah pogosto vidim da si pumpajo na 2,5-4 bara, potem pa spuščanje in obratno, no odvisno tudi od podloge in dežja. Pri xc je ravno da narediš 30-60km ali več, če delaš manj se ti pa splača vzeti drugo gumo in ne xc, katera ima veliko boljši oprijem in je mišljena za slabše podloge. Sam furam xc na 2,5 - 3,5 bar-a, pri spustu pa 1,5-2, če je sam makadam pa tudi pustim, pač spet odvisno od podloge. Ne vidim smisla furat xc gume malo nad 1 bar, ker ponavadi sredino imajo mišljeno, da je ves čas v stiku s podlogo, oz. da je čim manj trenja. Fully je pa druga zgodba, širša pnevmatike pa tudi, tam pa tudi sam furam na en bar, ker dejansko ima smisla in se xc guma skrije, če gledamo samo spust. Ampak to je sam da greš na krajšo turo ali pa samo za spust, če grem na dolge ture, pa se s takim gumami ne splača furati. Pa zanimivo da omenjaš gume, za mezcal se nikakor ne strinjam, da je nevozna nad 2 bar. Rekon race in aspen sem vozil 2,5 bar po snegu in naredil po 1000 višincev na turo in nisem obtičal ali pa letel nekam. Ko pa smo pri aspenu, to je odlična guma, samo slabost je, da se sredinski profil nenormalno hitro obrabi in je že po 500km precej slaba. Mezcal po dveh mesecih in 1000 km, ne kaže neke obrabe, edino po asfaltu ima nekoliko več trenja, kot rekon race in apsen. Tudi pri rekon race se profil dokaj hitro obrabi, samo ne tako kot pri aspen, da po 500km izgubi skoraj vse lastnosti, katere se pohvaljene.
makucv ::
Si siguren da je ta menjalnik? Ker če ja, potem imaš zdaj napačno kaseto, ker ta dela kot vidiš v opisu, samo na 51t.
Lahko preveriš na notranji strani zgornjega koleščka. Tam je črta narisana do kot bi naj prišel največji zobnik in zraven verjetno piše 51t
Žal nič posebnega ne piše. Samo shimano guide pulley
nokken ::
@Scorpy84 daj lepo prosim nehaj. Na kaksnih dirka ljubi bog pumpajo gume na 2.5-4bare... Ja na cesti mogoce na xc definitivno ne.... niti jih nihce ne spusca na vrhu klanca in pumpa pod klancem. Vsaj v letu 2024 ne, pa kaksnih 10-15 let pred tem tud ne. Poglej si eno mtb xco/xcm dirko pa bos videl koliko spuscajo in pumpajo gume. In ce ne verjames, pogooglaj malo kaksen mtb xco bike check (Pinkbike, Brujulabike in podobni jih imajo na stotine) pa bos videl da v letu 2024 xco vozijo na 1.0 do 1.5bar in nic vec. Konec koncev tricetr modernih obrocev ima max pritisk precej pod 4 bare ;)
Glede gum pa verjmam da nic od tega nisi vozil, ker ce bi, ne bi pisal taksnih neumnosti. Mezcal je dalec hitrejsa (tudi po meritvah na bobnih) kot Aspen in Rekon Race, nobena od teh pa ni guma za po mokrem kaj sele za po snegu To so skoraj semislick gume za hardpack.
In zares so moderne gume na modernih obrocih (30mm inner width je ze lep cas standard za xc obroce) po vseh testih hitrejse pri recimo 1.5bar kot pa pri 2 ali 3 barih.
Glede "nevoznosti" MEzcala pri 2 barih. Ja popolnoma nevozen je. Sicer je odvisno tudi od sirine feltne, ampak pri 30mm feltni Mezcal pri 1.5bara nima dobesedno nobenega gripa vec. Pri 2barih je pa verjetno zgolj se 10x slabse. Ampak priznam nisem nikoli probal, ker 2barov moje mtb gume niso videle ze vsaj 15 let.
Glede gum pa verjmam da nic od tega nisi vozil, ker ce bi, ne bi pisal taksnih neumnosti. Mezcal je dalec hitrejsa (tudi po meritvah na bobnih) kot Aspen in Rekon Race, nobena od teh pa ni guma za po mokrem kaj sele za po snegu To so skoraj semislick gume za hardpack.
In zares so moderne gume na modernih obrocih (30mm inner width je ze lep cas standard za xc obroce) po vseh testih hitrejse pri recimo 1.5bar kot pa pri 2 ali 3 barih.
Glede "nevoznosti" MEzcala pri 2 barih. Ja popolnoma nevozen je. Sicer je odvisno tudi od sirine feltne, ampak pri 30mm feltni Mezcal pri 1.5bara nima dobesedno nobenega gripa vec. Pri 2barih je pa verjetno zgolj se 10x slabse. Ampak priznam nisem nikoli probal, ker 2barov moje mtb gume niso videle ze vsaj 15 let.
Scorpy84 ::
Vem sej se jih udeležujem, vsak si najde kolega,ki ga čaka s pumpo ali bombico kjer se teren spreminja. Seveda sem vozil te gume, saj imam vse tri doma, rabiš da slikam? Sicer pa vsakemu svoje, najbrz si dost km naredil, da lahko govoriš svoje.
https://ibb.co/w0WDK4B
Pa da ne bos rekel, da nisem probal, najstarejsa je lani maja kupljena...
https://ibb.co/w0WDK4B
Pa da ne bos rekel, da nisem probal, najstarejsa je lani maja kupljena...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scorpy84 ()
flameir ::
Saj ti ne bo težko navesti nekaj boljših alternativ, je? Ali pa se mogoče samo napihuješ?
Se najdejo.
https://www.hervis.si/shop/Oprema/Koles...
Kar je za 70-letnika, ki se želi občasno razmigati na svežem zraku, čisto dovolj.
Tole je vrhunsko, to rabimo, čisto dovolj. Hvala!
P.S. Katero ključavnico, da je čim bolj ziher? Kaj takega?
https://www.hervis.si/shop/Oprema/Koles...
toro69 ::
Saj ti ne bo težko navesti nekaj boljših alternativ, je? Ali pa se mogoče samo napihuješ?
Se najdejo.
https://www.hervis.si/shop/Oprema/Koles...
Kar je za 70-letnika, ki se želi občasno razmigati na svežem zraku, čisto dovolj.
Tole je vrhunsko, to rabimo, čisto dovolj. Hvala!
P.S. Katero ključavnico, da je čim bolj ziher? Kaj takega?
https://www.hervis.si/shop/Oprema/Koles...
Škoda denarja. Dra_ja kolesa se ima na očeh. Ne poznam nikogar, ki jih zaklepa.
flameir ::
Saj ti ne bo težko navesti nekaj boljših alternativ, je? Ali pa se mogoče samo napihuješ?
Se najdejo.
https://www.hervis.si/shop/Oprema/Koles...
Kar je za 70-letnika, ki se želi občasno razmigati na svežem zraku, čisto dovolj.
Tole je vrhunsko, to rabimo, čisto dovolj. Hvala!
P.S. Katero ključavnico, da je čim bolj ziher? Kaj takega?
https://www.hervis.si/shop/Oprema/Koles...
Škoda denarja. Dra_ja kolesa se ima na očeh. Ne poznam nikogar, ki jih zaklepa.
Starša hodita z avtom in kolesi na kljuki po evropi. Ključavnica mora bit zraven, drago kolo gor ali dol.
nokken ::
Vem sej se jih udeležujem, vsak si najde kolega,ki ga čaka s pumpo ali bombico kjer se teren spreminja. Seveda sem vozil te gume, saj imam vse tri doma, rabiš da slikam? Sicer pa vsakemu svoje, najbrz si dost km naredil, da lahko govoriš svoje.
https://ibb.co/w0WDK4B
Pa da ne bos rekel, da nisem probal, najstarejsa je lani maja kupljena...
Daj no ze nehaj bluzit. Nihce ampak resno cisto nihce na xc tekmah ne pumpa in spusca gum.
Tule imas cel posnetek letosnje U23 tekme za svetovni pokal v Crans Montani (pac prvi video cele tekme ne zgolj highlights, ki ga YT vrze ven, lahko pa isces naprej in poskusa najti enega samega, kjer delajo to kar ti trdis da se dela)
Poglej in najdi nekoga, ki spusca in pumpa gume. Tisti z defektom, ki jim serviserji v tech zoni menjajo feltne (ne flikajo in/ali pumpajo gume) ne stejejo pod to.
Drugace pa odvisno kaj je to dosti... naredim enih 3500-4000km na leto. Malo za nekoga, veliko za koga drugega, definitivno pa vec kot dovolj da vem o cem govorim.
makucv ::
Saj ti ne bo težko navesti nekaj boljših alternativ, je? Ali pa se mogoče samo napihuješ?
Se najdejo.
https://www.hervis.si/shop/Oprema/Koles...
Kar je za 70-letnika, ki se želi občasno razmigati na svežem zraku, čisto dovolj.
Tole je vrhunsko, to rabimo, čisto dovolj. Hvala!
P.S. Katero ključavnico, da je čim bolj ziher? Kaj takega?
https://www.hervis.si/shop/Oprema/Koles...
Škoda denarja. Dra_ja kolesa se ima na očeh. Ne poznam nikogar, ki jih zaklepa.
Starša hodita z avtom in kolesi na kljuki po evropi. Ključavnica mora bit zraven, drago kolo gor ali dol.
Poleg kake čvrste ključavnice uporabljam tudi tole z alarmom - sirena je zelo zelo glasna:
https://www.conrad.si/sl/p/kljucavnica-...
So pa vse ključavnice brez resnega učinka, če se je kdo res načrtno spravil ukrasti kolo.
Tudi najboljši U-lock se z baterijsko fleksarco iz lidla prežaga v minutki.
Sparkxl ::
Če hodita s kolesi okrog po EU je tisto za jurja iz Hervisa kompletni šrot...neprimerno. To je za do trgovine in nazaj. Kolo ni = kolo. Obstajajo dobri razlogi, zakaj en stane jurja, en drugi pa 4. Tvoj oče bo tega in kolesarjenje po 100km zasovražil
J.McLane ::
Ti pa si en bluzator, da ni večjega. Kolo za jurja totalen šrot.
Pa da je MTB z gumami na 2.5 bar nevozen.
Česa vse človek ne prebere od takih znalcev, en bolj pameten kot drug.
Pa da je MTB z gumami na 2.5 bar nevozen.
Česa vse človek ne prebere od takih znalcev, en bolj pameten kot drug.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Kalibri ::
Jaz sploh nisem vedel, da se gume ne pumpa tako močno. Ponavadi sem jih imel na 4 bare, zadnje leto na 2.5.
Bom pač spustil. Da pa ne pelje, se pa težko strinjam, ker pelje.
Bom pač spustil. Da pa ne pelje, se pa težko strinjam, ker pelje.
Scorpy84 ::
Vem sej se jih udeležujem, vsak si najde kolega,ki ga čaka s pumpo ali bombico kjer se teren spreminja. Seveda sem vozil te gume, saj imam vse tri doma, rabiš da slikam? Sicer pa vsakemu svoje, najbrz si dost km naredil, da lahko govoriš svoje.
https://ibb.co/w0WDK4B
Pa da ne bos rekel, da nisem probal, najstarejsa je lani maja kupljena...
Daj no ze nehaj bluzit. Nihce ampak resno cisto nihce na xc tekmah ne pumpa in spusca gum.
Tule imas cel posnetek letosnje U23 tekme za svetovni pokal v Crans Montani (pac prvi video cele tekme ne zgolj highlights, ki ga YT vrze ven, lahko pa isces naprej in poskusa najti enega samega, kjer delajo to kar ti trdis da se dela)
Poglej in najdi nekoga, ki spusca in pumpa gume. Tisti z defektom, ki jim serviserji v tech zoni menjajo feltne (ne flikajo in/ali pumpajo gume) ne stejejo pod to.
Drugace pa odvisno kaj je to dosti... naredim enih 3500-4000km na leto. Malo za nekoga, veliko za koga drugega, definitivno pa vec kot dovolj da vem o cem govorim.
Jaz nisem bil na teh profesionalnih tekmah niti se jih udelezeval, govorim pa kaj "amaterji" pocnejo. In med nami je veliko takih in problem se ustaviti vzet par minut casa pa prilagoditi tlak v gumah glede na teren. Da bi ves cas fural tako kot ti, pa ni sans. Vec pridobim casa in ohranim moci, ce prilagajam tlak.
No jaz sem sam od julija do danes naredil skoraj 4k km, tak da ocitno imam nekaj vec izkusenj kaj se obnese.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scorpy84 ()
predi ::
So pa vse ključavnice brez resnega učinka, če se je kdo res načrtno spravil ukrasti kolo.U-lock je tudi povsem nepraktičen. Ga imam in ga ne bi več kupil. Ker je na koncu vse enako varno, bi si raje nabavil nekaj praktičnega, ne velike žabice, ki je v več kot pol situacijah niti ne moreš uporabiti, kot bi jo moral (okvir in eno kolo pripeto na fiksen objekt). Pa da predstavlja 10%+ celotne teže kolesa tudi ni najbolje.
Tudi najboljši U-lock se z baterijsko fleksarco iz lidla prežaga v minutki.
Sparkxl ::
NekdoPach ::
Danes na mtb vsi vozijo tubeless na nizek pritisk. Scorpy in podobni ki pumpajo na 3 bare in spuščajo pritisk na vrhu to delajo ker so se naučili 20 let nazaj in so najbrž trmasti in nočejo priznat da jih je povozil čas... tudi na cestakih so včasih vozili 21c na 9bar, pa poglej kje so zdaj.
Ko sem jaz kupil novi MTB so mi v trgovini napumpali na 3 bare :D filing ko se voziš je približno tak, kot če bi si dal štemarico v rit.
Ko sem jaz kupil novi MTB so mi v trgovini napumpali na 3 bare :D filing ko se voziš je približno tak, kot če bi si dal štemarico v rit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: NekdoPach ()
Scorpy84 ::
Ce bi prebral bi videl, da imam tudi se eno kolo katerega furam na nekaj cez en bar. Zdaj ce grem na dolge ture, kar v vecini primerov vsak dan delam od 30-50km in je vec kot en vzpon, vikende se vec naredim, se ne bom jebal z nizkim tlakom, ce mi par minut vzame, da napolnim gumo. Ce pa furam vzpone, ne vidim casovne razlike, ce imam gumo na 1.5 al 2.5, izjema ce je dez pa blaten teren. Itak ko je dez, vecino vas ne vidim furat, tak da. Ravno zdaj spremljam stravo, pa vidim kako bogo je danes bilo, vcer pa vsi neki aktivni.
J.McLane ::
Zakaj takoj predpostavka, da tisti, ki nimamo 1 bar, da imamo potem kar naenkrat 3 bare, a vmes pa nič ne obstaja. Samo enkrat se mi je naredil "snake bite" na plašču zaradi nizkega tlaka, od takrat imam raje kanček manj oprijema in bolj zanesljivo kar se predrtja tiče.
Vsakemu svoje.
Vsakemu svoje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Scorpy84 ::
Pa tudi govora je bilo o xc gumah, kjer sam profil ne ponuja, nic boljsi oprijem, ce je spuscena. Da bi bil kaj hitrejsi, pa tudi ne, 95% casa bolj vsi vozimo gor po lepem makadamu, tisto, kar malo zavijes izven poti, lih toliko da si v glavi opravicis nakup ali pa nizek tlak. Po drugi strani pa vsi ti gravelasi s tremi bari ali celo vec, vecinoma drzijo najboljse case segmentov.
nokken ::
@J.McLane saj ni predpostavka... @scorpy84 sam je rekel, da se na tekmah pumpa 2.5 do 4bare (3bare je precej na spodnji meji njegovega "povprecja").
@Scorpy84 se enkrat in zadnjic z moje strani. Dokazano s testi (pa ne mojimi) je da so moderne XC gume na modernih XC feltnah HITREJSE pri 1baru kot pri 3barih in da nudijo neprimerno vec oprijema pri 1-1.5baru kot pri 2.5, 3 ali 4barih. Feltne ki jih vozim (DTSwiss XRC 1200) imajo tako ali tako za tubeless gume max dovoljen pritisk 2.6-2.8bar tako da tvojih "normalnih za tekme" 4bare niti po proizvajalcevih priporocilih ni ravno pametno.
In zaradi prej omenjenega da so moderne gume zares HITREJSE pri nizkih tlakih kot pri ekstremno visokih (kar 2.5-4bare za mtb gume v letu 2024 so) ne vem kaj bi se "zajebaval z nizkim tlakom na daljsih turah". Pri 70-100km turah s 3-4000 visinci ni prav veliko zajebavanja ce vozim s tem kar vozim (1.1/1.3bar). Precej vec zajebavanja je z visjim tlakom, ker gume nimajo nobenega gripa. Ja recimo Mezcal in Barzo sta super obcutljiva in sploh spredaj je hudiceva razlika med 15psi in 17psi. Ampak glede na tisto kar si napisal o voznjah po lepem makedamu in da se zavije na potko zgolj da opravicis nakup, verjamem da neke strasne razlike zate vseeno ni. Ampak mogoce vsi le nimamo taksnih "mtb" vozenj kot ti.
@Scorpy84 se enkrat in zadnjic z moje strani. Dokazano s testi (pa ne mojimi) je da so moderne XC gume na modernih XC feltnah HITREJSE pri 1baru kot pri 3barih in da nudijo neprimerno vec oprijema pri 1-1.5baru kot pri 2.5, 3 ali 4barih. Feltne ki jih vozim (DTSwiss XRC 1200) imajo tako ali tako za tubeless gume max dovoljen pritisk 2.6-2.8bar tako da tvojih "normalnih za tekme" 4bare niti po proizvajalcevih priporocilih ni ravno pametno.
In zaradi prej omenjenega da so moderne gume zares HITREJSE pri nizkih tlakih kot pri ekstremno visokih (kar 2.5-4bare za mtb gume v letu 2024 so) ne vem kaj bi se "zajebaval z nizkim tlakom na daljsih turah". Pri 70-100km turah s 3-4000 visinci ni prav veliko zajebavanja ce vozim s tem kar vozim (1.1/1.3bar). Precej vec zajebavanja je z visjim tlakom, ker gume nimajo nobenega gripa. Ja recimo Mezcal in Barzo sta super obcutljiva in sploh spredaj je hudiceva razlika med 15psi in 17psi. Ampak glede na tisto kar si napisal o voznjah po lepem makedamu in da se zavije na potko zgolj da opravicis nakup, verjamem da neke strasne razlike zate vseeno ni. Ampak mogoce vsi le nimamo taksnih "mtb" vozenj kot ti.
Denis24 ::
Kupujem novo (ali rabljeno) MTB kolo in bi potreboval nekaj vaše pomoči. Iščem polno vzmetenega, do nekje cca 2.500€. Večinoma se bo vozilo "malo daljše" poti, parki bodo redko obiskani, namen je tako "plezanje" kot spuščanje.
Kaj bi priporočali za ta namen? Gledal sem nekaj takšnega:
https://www.enduro.si/en/izdelek/gorsko...
https://bajk.si/kolesa/gorska-kolesa/tr...
hvala
Kaj bi priporočali za ta namen? Gledal sem nekaj takšnega:
https://www.enduro.si/en/izdelek/gorsko...
https://bajk.si/kolesa/gorska-kolesa/tr...
hvala
T743 ::
Še Scott Spark poglej, če ne greš navzdol ravno na glavo tistih par cm ne boš nič pogrešal, bo pa navzgor malenkost lažje.
https://lukasbikes.si/izdelek/spark-950/ dobra oprema, če velikost odgovarja, z zaklepom blaženja za navzgor.
https://lukasbikes.si/izdelek/spark-950/ dobra oprema, če velikost odgovarja, z zaklepom blaženja za navzgor.
T743 ::
Ali pa tale sicer tujina in malo čez proračun 150/140 hoda ampak s še boljšo opremo, karbon okvir in več hoda.
https://www.bike-discount.de/en/radon-s...
Kaj si pa do sedaj uporabljal? Če še nisi imel fulija z hodom nima ravno smisla pretiravati, bolje boljša oprema z manj hoda kot obratno.
https://www.bike-discount.de/en/radon-s...
Kaj si pa do sedaj uporabljal? Če še nisi imel fulija z hodom nima ravno smisla pretiravati, bolje boljša oprema z manj hoda kot obratno.
gddr85 ::
odvisno kakšno bo to spuščanje, sicer pa gledaš trail bajke, npr. kak scott genius, giant trance/X, yt jeffsy ipd. in imaš nekako all in one bike z dovolj hoda tud za kakšen konkreten spust, kjer bo bajk bp zdržal
al pa tud tale zgornji radon izgleda dobra roba...
al pa tud tale zgornji radon izgleda dobra roba...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gddr85 ()
globoko grlo ::
A so koncno navadni bajki prsli na dokaj normalne cene?
Drgac pa kle zih kdo kj ve o slo projektu culta, baterije iz mb, pa motorja iz Škofje Loke, ce se ne motim.
Jasno me zanima kako se to obnese napram konkurenci. Ce ma kdo voljo mal se razpisat...
Tnx
Drgac pa kle zih kdo kj ve o slo projektu culta, baterije iz mb, pa motorja iz Škofje Loke, ce se ne motim.
Jasno me zanima kako se to obnese napram konkurenci. Ce ma kdo voljo mal se razpisat...
Tnx
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
nokken ::
Ja ker xc fully ne obstaja.
preber prvi stavek
Ja exactly... tezko najdes kaj boljsega kot xc fully za daljse ture.
@globoko_grlo zadnjic sem v zivo videl to skrpucalo (nekdo ga je parkiral ob ograji v pizeriji) pa mi ni bilo cisto jasno ce to resno kdo smatra pod kolo. Taksnih e-"koles" ze vsaj 10 let ne dela nihce (kupujejo se kot kaze se vedno). Za nek MX motor bi rekel, da je kar ok, za kolo pa ne vem no. Slovenski proizvod gor ali dol.
Denis24 ::
Da odgovorim na par vprašanj, ki ste jih zastavil zgoraj.
Fullya do sedaj še nisem imel, sem si ga pa že večkrat izposodil od prijatelja in sorodnika, s katerimi imam tudi namen hoditi na te "daljše" ture.
Nekako sem si zadal budget cca 2.500€, na extremevital (in drugje) sem zasledil tele:
- Marine Alpine XR leto 2022 (nov) - 2500e
- https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...
- https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...
- https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...
Bi bil kateri od teh primeren?
Hvala za nasvet. Zanima me kako je v primeru, da kolo naročim in vidim da mi ne ustreza (po velikosti npr)? Nisem še nikoli naročil kolesa iz tujine.
Glede servisa predvidevam ne bi smel biti problem (zaradi garancije) ali?
Fullya do sedaj še nisem imel, sem si ga pa že večkrat izposodil od prijatelja in sorodnika, s katerimi imam tudi namen hoditi na te "daljše" ture.
Nekako sem si zadal budget cca 2.500€, na extremevital (in drugje) sem zasledil tele:
- Marine Alpine XR leto 2022 (nov) - 2500e
- https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...
- https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...
- https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...
Bi bil kateri od teh primeren?
Ali pa tale sicer tujina in malo čez proračun 150/140 hoda ampak s še boljšo opremo, karbon okvir in več hoda.
https://www.bike-discount.de/en/radon-s...
Kaj si pa do sedaj uporabljal? Če še nisi imel fulija z hodom nima ravno smisla pretiravati, bolje boljša oprema z manj hoda kot obratno.
Hvala za nasvet. Zanima me kako je v primeru, da kolo naročim in vidim da mi ne ustreza (po velikosti npr)? Nisem še nikoli naročil kolesa iz tujine.
Glede servisa predvidevam ne bi smel biti problem (zaradi garancije) ali?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Denis24 ()
mikhaair ::
Številko okvirja moraš zadeti, kar ne bi smelo biti problem. Pol pa se da marsikaj prilagajati, magari z novimi komponentami.
T743 ::
Velikost moraš trofiti ja, po moje je tisti Radon sweet deal napram tem iz tvojih linkov, ima ravno prav hoda, da se ne ziblje preveč navzgor in še požere vse navzdol. Napram Al Ransomu z 38mm vilico in 170 hoda je pa sigurno tudi občutno lažji, vsaj 1,5 raje 2kg, sploh, ker je karbonski okvir. V glavnem je Ransom čisti overkil, če ne voziš po enduro trailih in to zelo na hard.
Od preostalih treh sta Marin in Specialized mullet se pravi imata zadaj 27col in spredaj 29, s tem sta bolj okretna za navzdol, Giant pa je 29/29 spredaj zadaj, so pa vsi Al seveda.
Glede opreme je pa rang nekje tam tam. Če bi izbiral med njimi bi izbral Stompjumperja.
Glede servisa imaš pa pri nas veliko izbiro le teh tako, da to ne sme biti problem ne glede kje kolo kupiš.
Od preostalih treh sta Marin in Specialized mullet se pravi imata zadaj 27col in spredaj 29, s tem sta bolj okretna za navzdol, Giant pa je 29/29 spredaj zadaj, so pa vsi Al seveda.
Glede opreme je pa rang nekje tam tam. Če bi izbiral med njimi bi izbral Stompjumperja.
Glede servisa imaš pa pri nas veliko izbiro le teh tako, da to ne sme biti problem ne glede kje kolo kupiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: T743 ()
Hudobec82 ::
Tut jst sem se cestaka in prometa mal naveličal. Zadišale so mi gmajnice in hribi v okolici. Jelovica, Kofce, Mohor, Osovnik, Jakob nad Preddvorom... Iskal sem nek osnoven MTB, nekej za opcijsko mal bl hude makadame in kako gozdno pot. Mogoče bi bil za moje ture sicer bolj primeren kak gravel bike, ampak sem zavestno šel v nakup hardtaila, da se čimbolj umaknem iz cest. Iskal sm nekej zanesljivga in tacga, da ni lih treba pazit na vsako pikco. Polnega vzmetenja po moje ne rabim, trailov ne bom vozil. Hočem kupit nekej hitr in pocen. Potem pa gledam in pod 1k sploh nič ni. Kolegi svetujejo Santa Cruz Chameleona. Je dražji, ampak majo pri seven-eleven kar orenk popuste, tako da se mi je bike zdel kr dober deal. Ga dam v košarico.
Je pa to čist drug svet. Vožnja po asfaltu je enostavno mem. Na začetku sm neki poskušal, pa hitro pršu k pameti in potem samo kolo v avto pa gasa. Napram specialki je občutek, kot da bi trenažer vozil. Goniš na polno, voziš se pa 10kmh. Na makadamih si pa kot na leteči preprogi. Vzponi so zarad lahkih prestav šala mala. Uglavnem, normaln MTB je full bl u easy. Slow food. Relaxed. Več hribov, narave, listja in trava in manj semaforjev, Garminov in HR monitorjev. Mi je kr po godu.
https://photos.app.goo.gl/vpa1KRHdytba8...
Je pa to čist drug svet. Vožnja po asfaltu je enostavno mem. Na začetku sm neki poskušal, pa hitro pršu k pameti in potem samo kolo v avto pa gasa. Napram specialki je občutek, kot da bi trenažer vozil. Goniš na polno, voziš se pa 10kmh. Na makadamih si pa kot na leteči preprogi. Vzponi so zarad lahkih prestav šala mala. Uglavnem, normaln MTB je full bl u easy. Slow food. Relaxed. Več hribov, narave, listja in trava in manj semaforjev, Garminov in HR monitorjev. Mi je kr po godu.
https://photos.app.goo.gl/vpa1KRHdytba8...
Apofis ::
Denis, da te še bolj zmedem...
https://www.sportr.si/izdelek/gorsko-ko...
Spada med allmountain kolesa, 150/150 hoda, karbon okvir, spodobna oprema...pleza super glede na hod ter plašče k pridejo poleg, o spustaških sposobnostih pa neb zgublju besed...pač se boš lahko pelju povsod...
https://www.sportr.si/izdelek/gorsko-ko...
Spada med allmountain kolesa, 150/150 hoda, karbon okvir, spodobna oprema...pleza super glede na hod ter plašče k pridejo poleg, o spustaških sposobnostih pa neb zgublju besed...pač se boš lahko pelju povsod...
nokken ::
"Pleza super" je precej relativno. Nobeno od teh koles ne "pleza super". Pa ne toliko zaradi hoda kot zaradi geometrije in pozicije na kolesu. Pac to niso kolesa namenjena plezanju. Ce nekdo hoce delati daljse ture in goniti v hrib potem all mountain, enduro in podobna kolesa niso ravno hudo optimalna izbira. Kaj je "daljsa tura" je sicer precej relativno, zame pa to pomeni 50-70km in 2000-4000 visincev.
T743 ::
Saj verjetno nimamo vsi samo en cij priti čimprej na vrh hriba, radi se tudi zapodimo navzdol :)
Geometrija pri novejših allmountain in enduro kolesih ni več tako napačna, da bi koga metalo na hrbet že v 10% klanec, še več pri mojem do tega problema še nisem prišel, pa tudi kolegi na Ransomih, Orbeah, Boldih, Canyonih ipd. s podobnimi hodi (160/160) nimajo teh problemov. Tako, da plezajo vsi čisto spodobno, če si pa mislil hitro, je pa napram xc-jem seveda razlika.
Geometrija pri novejših allmountain in enduro kolesih ni več tako napačna, da bi koga metalo na hrbet že v 10% klanec, še več pri mojem do tega problema še nisem prišel, pa tudi kolegi na Ransomih, Orbeah, Boldih, Canyonih ipd. s podobnimi hodi (160/160) nimajo teh problemov. Tako, da plezajo vsi čisto spodobno, če si pa mislil hitro, je pa napram xc-jem seveda razlika.
nokken ::
Ne nisem mislil hitro, zgolj "udobno". Ker pozicija na teh kolesah pac ni pretirano udobna za gonjenje. Za dol se pa strinjam ja, ceprav se zadnje case tudi xc kolesa precej dobro peljejo dol. Ampak ravno to je tisto kar se mora vsak sam odlociti kaj mu je prioriteta. Seveda se da vecino stvari odgoniti tudi z AM/Enduro kolesom, ravno tako kot jaz vecino trailov lahko odpeljem z XC kolesom, ampak ne ti gor na AM/enduro, ne jaz dol na XC ne bova uzivala tako kot bi v obratnem primeru (xc na gor in AM/enduro na dol).
T743 ::
No ja pri teh novodobnih kolesih je še največ doprinesla potopna sedežna opora. Cm hoda gor ali dol se mi zdi, da niti ne igra take vloge niti pri "udobju" v klanec kot hitrosti navzdol in pa seveda 29colska kolesa. Mislim pa da Denis24 več kot 150 hoda ne bo pogrešal.
Če si je že sposodil od kolega tudi ve koliko hoda je vozil.
Če si je že sposodil od kolega tudi ve koliko hoda je vozil.
Sparkxl ::
Ne nisem mislil hitro, zgolj "udobno". Ker pozicija na teh kolesah pac ni pretirano udobna za gonjenje. Za dol se pa strinjam ja, ceprav se zadnje case tudi xc kolesa precej dobro peljejo dol. Ampak ravno to je tisto kar se mora vsak sam odlociti kaj mu je prioriteta. Seveda se da vecino stvari odgoniti tudi z AM/Enduro kolesom, ravno tako kot jaz vecino trailov lahko odpeljem z XC kolesom, ampak ne ti gor na AM/enduro, ne jaz dol na XC ne bova uzivala tako kot bi v obratnem primeru (xc na gor in AM/enduro na dol).
Zato pa med tema dvema že lep čas obstaja vmesna varjanta, kateri se reče trail bike in je najboljši kompromis in zadovolji potrebe velike večine, ki hoče nekam normalno in udobno prilezt gor in se tudi dol spustit po bolj zahtevnem terenu
nokken ::
To se pa strinjam. Vse ostalo je majhen napredek v primerjavi s prej, potopna je pa vsaj kar se mene tice dalec najvecji napredek pri kolesih v zadnjih ne vem recimo 15-20 letih.
@Sparkxl odvisno na kaj ciljas... ce ciljas na kolesa kot so Canyon Lux Trail, Orbea Oiz TR, Specialized Epic Evo potem so to realno se vedno xc kolesa. Je pa tudi res da je danes tekmovalni XC na taksnem nivoju in progah, da jih verjetno 20let nazaj niti najboljsi DH tekmovalci ne bi odpeljali, kar posledicno pomeni tudi drugacna kolesa, kot so bila 20 let nazaj za takratni "makedam".
@Sparkxl odvisno na kaj ciljas... ce ciljas na kolesa kot so Canyon Lux Trail, Orbea Oiz TR, Specialized Epic Evo potem so to realno se vedno xc kolesa. Je pa tudi res da je danes tekmovalni XC na taksnem nivoju in progah, da jih verjetno 20let nazaj niti najboljsi DH tekmovalci ne bi odpeljali, kar posledicno pomeni tudi drugacna kolesa, kot so bila 20 let nazaj za takratni "makedam".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nokken ()
Sparkxl ::
V mislih imam pecikle z okoli 140/150 mm hoda. Spec Stumpjumper recimo. To je neka lepa sredina med xc in enduro