Forum » Šport » Katero kolo
Katero kolo
ziggy42 ::
nokken ::
To se definitivno tudi pozna, ceprav bom se vedno rekel da 16% je tako veliko da sem skoraj preprican da niso samo gume. Konec koncev ko enkrat nisi vec (ali pa sploh nikoli nisi bil) v prav tekmovalni formi, potem so razlike med "dobrim" in "slabim" dnevom precej vecje, pa med tem kaj se mi danes zdi "ne prevec na hard" in kaj je to jutri tudi. Ampak ja cool da si zadovoljen z gumami :)
ssd8 ::
markosismis je izjavil:
Pozdrav,
počasi načrtujem nakup cestnega kolesa (ne vem ali bom še počakal na konec sezone ali bom kar kupil). Sedaj sem že nekaj časa izven kolesarstva, tako da kolesa za 5000€ za ponovni začetek ne potrebujem.
Iščem nekaj v rangu do 1500-2000€ oz. rajši manj, lahko je tudi rabljeno, vendar ne vem kako prepoznati ali je kolo v dobrem stanju ali ne oz. na kaj naj bom pri nakupu rabljenega pozoren.
Gledal sem:
https://www.enduro.si/izdelek/cestno-ko...
https://www.bolha.com/cestna-kolesa/gia...
https://jan-sport.si/product/merida-scu...
https://bajk.si/kolesa/cestna-kolesa/cu...
Pozimi imam namen kupiti tudi trenažer - dobrodošlo tudi kakšno priporočilo še za to.
Jaz sem tri leta nazaj vzel Rose PRO SL 105 za 1300€. Zdaj vidim da imajo prenovljene modele: https://www.rosebikes.com/bikes/road
Hitro po nakupu sem ga dal na prvi servis, kjer je bilo par stvari treba konkretno nastavit, od takrat ga brez problemov rekreativno vozim in sem zelo zadovoljen.
Gregor5816 ::
Eno malce bolj tehnično vprašanje. Imam Scott scale 965: https://www.scott-sports.com/global/en/...
Za razliko od opisanih specifikacij je prišel z drugo gonilko, Praxis cadet M24 dm1x gen2. Gonilka je 175mm in bom menjal za krajšo - 165mm. Praxis M24 je OEM in iste gonilke, le krajše, nisem našel nikjer. Menjal bom verjetno s Shimano deore, kjer pa mislim da je verižnik na gonilki fiksen in se ne da menjat.
Vprašanje je, kateri chainline bo pravi, 52 ali 55 mm? Na Scottovi strani je podatek, da ima kolo chainline 55mm. Tudi verižnik na gonilki je prišel z 0mm offseta (=chainline 55mm). Ampak ker je veriga padala dol s sprednjega verižnika, so mi garancijsko le tega zamenjali za takega s 3mm offseta (=chainline 52mm). Od takrat veriga še ni padla z verižnika. 52mm bo pravi?
Za razliko od opisanih specifikacij je prišel z drugo gonilko, Praxis cadet M24 dm1x gen2. Gonilka je 175mm in bom menjal za krajšo - 165mm. Praxis M24 je OEM in iste gonilke, le krajše, nisem našel nikjer. Menjal bom verjetno s Shimano deore, kjer pa mislim da je verižnik na gonilki fiksen in se ne da menjat.
Vprašanje je, kateri chainline bo pravi, 52 ali 55 mm? Na Scottovi strani je podatek, da ima kolo chainline 55mm. Tudi verižnik na gonilki je prišel z 0mm offseta (=chainline 55mm). Ampak ker je veriga padala dol s sprednjega verižnika, so mi garancijsko le tega zamenjali za takega s 3mm offseta (=chainline 52mm). Od takrat veriga še ni padla z verižnika. 52mm bo pravi?
nokken ::
Bi si skoraj upal staviti da je chainline 52mm. Velika vecina 1x koles z boostom (148mm) ima chainline 52mm. Tistih s 55mm je hudicevo malo in so malo bolj posebna kot tale Scott, ceprav na tvojem linku pise da je chainline 55mm.
Je pa padanje verige dol eden od simptomov napacnega chainlina in ce pravis da je menjava iz 55 na 52mm resila to, potem je se en pokazatelj, da je chainline precej verjetno 52mm.
Je pa padanje verige dol eden od simptomov napacnega chainlina in ce pravis da je menjava iz 55 na 52mm resila to, potem je se en pokazatelj, da je chainline precej verjetno 52mm.
mit3k ::
Večina novih MTB koles je že 55 mm chainline, tudi ta Scott Scale na linku. Menjaj gonilko za Shimano SLX, cenovno ni bistvene razlike, je pa 100g lažja kot Deore. Verižnike gre seveda menjavat na obeh.
joez7 ::
Pa ne pozabit vzet manjšega sprednjega verižnika. Pri prehodu iz 175 na 165, rabiš nekje 12% manjši sprednji verižnik. Glede na to, da si se odločil za 165, predvidevam, da si velik ~170cm. Če si večji, ti toplo priporočam 170mm. Pa poskusi prej, na kakem kolesu - po možnosti 100km.
Glede chainline - včasih je treba probat - se lepo da štelat z obroči na ležaju.
Glede chainline - včasih je treba probat - se lepo da štelat z obroči na ležaju.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Excalibrus ::
markosismis je izjavil:
Pozdrav,
počasi načrtujem nakup cestnega kolesa (ne vem ali bom še počakal na konec sezone ali bom kar kupil). Sedaj sem že nekaj časa izven kolesarstva, tako da kolesa za 5000€ za ponovni začetek ne potrebujem.
Iščem nekaj v rangu do 1500-2000€ oz. rajši manj, lahko je tudi rabljeno, vendar ne vem kako prepoznati ali je kolo v dobrem stanju ali ne oz. na kaj naj bom pri nakupu rabljenega pozoren.
Gledal sem:
https://www.enduro.si/izdelek/cestno-ko...
https://www.bolha.com/cestna-kolesa/gia...
https://jan-sport.si/product/merida-scu...
https://bajk.si/kolesa/cestna-kolesa/cu...
Pozimi imam namen kupiti tudi trenažer - dobrodošlo tudi kakšno priporočilo še za to.
Jaz sem tri leta nazaj vzel Rose PRO SL 105 za 1300€. Zdaj vidim da imajo prenovljene modele: https://www.rosebikes.com/bikes/road
Hitro po nakupu sem ga dal na prvi servis, kjer je bilo par stvari treba konkretno nastavit, od takrat ga brez problemov rekreativno vozim in sem zelo zadovoljen.
Za ta price range dobiš že solidnega rabljenega karbonca s 105-ko in disk zavorami recimo. Gledaš, da je kakšna večja znamka (Giant, Scott, Cube, Spec, Willier,...) in da je koliko toliko "nov" (recimo da je 2020+ letnik). Odisno tudi od geometrije, ampak če predvidevamo, da si bil en čas izven kolesarstva, priporočam da za začetek vzameš endurance geometrijo. Vsaka znamka ima različne modele glede na to kakšno geometrijo imajo (aero vs endurance). Primeri za endurance: Giant Defy (Tcr je že neka vmesna med aero in endurance), Scott Addict, Cube Attain... Izbire je na trgu kar veliko. Mogoče dobiš celo za 2k že kakšnega rabljenega z 105 DI2 (best case), če ne pa gledaš mehansko 105 R7000 ali pa celo Ultegra R8000 (sicer zate nepotrebno, ampak če je dober deal ok). Glej predvsem okvir kolesa, da ni slučajno kakšnih večjih odrgnin, da ni karbon kje poškodoban (udrtine, zareze itd). Če nisi ziher pa se lahko tudi s prodajalcem zmenita da ga neseš na bližnji servis na hiter pregled, preden mu daš celotno kupnino. Če je pošten, s tem ne bi smelo biti problema.
J.McLane ::
Mohorič pravi, kakšne grupe neki, obroči so veliko bolj pomembni.
To katere prestave so na kolesu je meni osebno en manj pomembnih dejavnikov, mam na enem Deore LX 3x7 iz leta 94, GRX400 2x10, Sora 2x9, SRAM GX (1x12). Pa mam še največ zajebancij s SRAM, ketna mora biti res optimalno namazana, pa še to zna kdaj kaj trzat. Saj vem, zdaj boste rekli "itak, da ti je vseeno, če pa nisi še probal 105 DI2"
To katere prestave so na kolesu je meni osebno en manj pomembnih dejavnikov, mam na enem Deore LX 3x7 iz leta 94, GRX400 2x10, Sora 2x9, SRAM GX (1x12). Pa mam še največ zajebancij s SRAM, ketna mora biti res optimalno namazana, pa še to zna kdaj kaj trzat. Saj vem, zdaj boste rekli "itak, da ti je vseeno, če pa nisi še probal 105 DI2"
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
klekej ::
Jutri bodo v Hervisu X Facti po 199EUR. Katero velikost naj vzamem za 177cm (18,20,22)?
https://www.hervis.si/shop/Oprema/Koles...
https://www.hervis.si/shop/Oprema/Koles...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: klekej ()
markosismis ::
Excalibrus je izjavil:
markosismis je izjavil:
Pozdrav,
počasi načrtujem nakup cestnega kolesa (ne vem ali bom še počakal na konec sezone ali bom kar kupil). Sedaj sem že nekaj časa izven kolesarstva, tako da kolesa za 5000€ za ponovni začetek ne potrebujem.
Iščem nekaj v rangu do 1500-2000€ oz. rajši manj, lahko je tudi rabljeno, vendar ne vem kako prepoznati ali je kolo v dobrem stanju ali ne oz. na kaj naj bom pri nakupu rabljenega pozoren.
Gledal sem:
https://www.enduro.si/izdelek/cestno-ko...
https://www.bolha.com/cestna-kolesa/gia...
https://jan-sport.si/product/merida-scu...
https://bajk.si/kolesa/cestna-kolesa/cu...
Pozimi imam namen kupiti tudi trenažer - dobrodošlo tudi kakšno priporočilo še za to.
Jaz sem tri leta nazaj vzel Rose PRO SL 105 za 1300€. Zdaj vidim da imajo prenovljene modele: https://www.rosebikes.com/bikes/road
Hitro po nakupu sem ga dal na prvi servis, kjer je bilo par stvari treba konkretno nastavit, od takrat ga brez problemov rekreativno vozim in sem zelo zadovoljen.
Za ta price range dobiš že solidnega rabljenega karbonca s 105-ko in disk zavorami recimo. Gledaš, da je kakšna večja znamka (Giant, Scott, Cube, Spec, Willier,...) in da je koliko toliko "nov" (recimo da je 2020+ letnik). Odisno tudi od geometrije, ampak če predvidevamo, da si bil en čas izven kolesarstva, priporočam da za začetek vzameš endurance geometrijo. Vsaka znamka ima različne modele glede na to kakšno geometrijo imajo (aero vs endurance). Primeri za endurance: Giant Defy (Tcr je že neka vmesna med aero in endurance), Scott Addict, Cube Attain... Izbire je na trgu kar veliko. Mogoče dobiš celo za 2k že kakšnega rabljenega z 105 DI2 (best case), če ne pa gledaš mehansko 105 R7000 ali pa celo Ultegra R8000 (sicer zate nepotrebno, ampak če je dober deal ok). Glej predvsem okvir kolesa, da ni slučajno kakšnih večjih odrgnin, da ni karbon kje poškodoban (udrtine, zareze itd). Če nisi ziher pa se lahko tudi s prodajalcem zmenita da ga neseš na bližnji servis na hiter pregled, preden mu daš celotno kupnino. Če je pošten, s tem ne bi smelo biti problema.
Pozdravljen,
hvala za nasvete. Razmišljam ali sploh vzeti karbonca (sploh za začetek)? Karbonski so kar precej dražji...odtehtajo to razliko v ceni?
Potem bi bilo kaj takšnega ok?
https://bajk.si/kolesa/cestna-kolesa/gi...
https://bajk.si/kolesa/cestna-kolesa/cu...
oz. če bi gledal karbonca
npr kaj takšnega? https://bajk.si/kolesa/cestna-kolesa/gi...
nokken ::
Ce mislis resno kolesariti (in ves da bos) potem ja, carbo je vreden razlike v ceni. Ce ne ves ali bos kolesaril ali ne, pa ne ni vredno. Kupis nekaj kar ne bo bolelo ce bos po treh furah ugotovil da to ni zate in ti bo kolo lezalo v kleti. Konec koncev boljsi bike se vedno lahko kupis kasneje, medtem ko v letu 2024 rabljeni ne gredo vec ravno za med, pa ceprav ce gledas razne oglase ljudje se vedno mislijo da je korona in pomanjkanje koles in da bodo za 5 let star bike dobili vec kot je nov v trgovini.
NekdoPach ::
Evo, zgleda da se cene cestnih koles umirjajo: karbonc z 105 opremo za 1700€: https://www.bike-discount.de/en/cube-at...
ta isti z karbon kolesi in ultegra di2 za 3k€: https://www.bike-discount.de/en/cube-at...
ta isti z karbon kolesi in ultegra di2 za 3k€: https://www.bike-discount.de/en/cube-at...
energetik ::
Fajn, fajn, tudi tale je 100€ cenejši, pa spremljam že par let ceno.
https://www.bike-discount.de/en/cube-nu...
Me bo počasi prepričal za naročit.
https://www.bike-discount.de/en/cube-nu...
Me bo počasi prepričal za naročit.
vires in numeris
gusto ::
A kdo ve, kje bi lahko jutri nabavil v LJ vijake za pritrditev sprednje zavorne čeljusti? Zavorna čeljust je Shimano BR-R7170, I guess rabim Shimano Caliper Fixing Bolt Type A.
Have you tried turning it off and on again?
dbdb ::
Fajn, fajn, tudi tale je 100€ cenejši, pa spremljam že par let ceno.
https://www.bike-discount.de/en/cube-nu...
Me bo počasi prepričal za naročit.
Zdaj vidim da je velikost L (edina) na voljo, a je to napaka ali že dejansko imajo zalogo 2025 koles?
bm1973 ::
Ne, ni...
Meni so 1x oktobra 2017 ponudili kolo z 35% popusta, ki je bil letnik 2018...
Mi je še danes žal, da ga nisem vzel...
Meni so 1x oktobra 2017 ponudili kolo z 35% popusta, ki je bil letnik 2018...
Mi je še danes žal, da ga nisem vzel...
makucv ::
Za darilo sem dobil fitnes kolo za po cesti, ki ima spredaj verižnik 1x42t., zadaj pa kaseto Shimano CS-M5100, 11x42
Menjalnik je Shimano Deore 11p. Na menjalniku ne piše točnega modela, ampak mislim, da je RD-M5100.
Ker bi rad imel tudi kako lažjo prestavo zadaj bi zamenjal kaseto z 11-46 ali celo 11-51. A bi to šlo?
Kolikor sem prebral je kapaciteta tega menjanika:
Gradations: SGS-Type 1x11-speed
Max. teeth large sprocket: 51T
Min. teeth large sprocket: 51T
Max. teeth small sprocket: 11T
Min. teeth small sprocket: 11T
Max. Front Difference: 0T
Total Capacity: 40T
Kakšna je torej lahko največji zobnik zadaj?
Menjalnik je Shimano Deore 11p. Na menjalniku ne piše točnega modela, ampak mislim, da je RD-M5100.
Ker bi rad imel tudi kako lažjo prestavo zadaj bi zamenjal kaseto z 11-46 ali celo 11-51. A bi to šlo?
Kolikor sem prebral je kapaciteta tega menjanika:
Gradations: SGS-Type 1x11-speed
Max. teeth large sprocket: 51T
Min. teeth large sprocket: 51T
Max. teeth small sprocket: 11T
Min. teeth small sprocket: 11T
Max. Front Difference: 0T
Total Capacity: 40T
Kakšna je torej lahko največji zobnik zadaj?
Sparkxl ::
Si siguren da je ta menjalnik? Ker če ja, potem imaš zdaj napačno kaseto, ker ta dela kot vidiš v opisu, samo na 51t.
Lahko preveriš na notranji strani zgornjega koleščka. Tam je črta narisana do kot bi naj prišel največji zobnik in zraven verjetno piše 51t
Lahko preveriš na notranji strani zgornjega koleščka. Tam je črta narisana do kot bi naj prišel največji zobnik in zraven verjetno piše 51t
nokken ::
Lahko je RD-M5120, ki je uradno sicer 2x10/11spd ali 1x10spd, ki pa dela za 41T zadaj. Ampak pri tem je max zadaj 42T (2x10/11spd) ali 46T (1x10spd). Ali je lahko tudi za 1x11spd pa nimam pojma ampak bi skoraj upal reci da bi delal ce je capacity znotraj predpisanega (in pri 11-46 piramidi bi bil).
makucv ::
Nisem siguren če je točno ta tip menjalnika.
V specifikaciji kolesa je napisano samo Deore 11p.
Bom podrobneje pogledal, če je kje kaka oznaka.
V specifikaciji kolesa je napisano samo Deore 11p.
Bom podrobneje pogledal, če je kje kaka oznaka.
makucv ::
Glede na slike na netu je to dejansko deore rd-m5120 menjalnik. Za katerega piše da je:
MTB 2x11-speed:
Shifter: SL-M9000, SL-M8000, SL-M7000-11, SL-M5100
Cassette: CS-M8000, CS-M7000-11, CS-M5100-11 (11-42T only)
MTB 10-speed:
Shifter: SL-M7000-10, SL-M6000, SL-M4100, SL-M820, SL-M640, SL-M610
Cassette:
1x10-speed: CS-M4100-10 (only 11-42, 11-46T), CS-M5100-11 (only 11-42T)
2x10-speed: CS-M4100-10, CS-HG500-10 (only 11-42T)
Samo bicikel je 1x11 konfiguracija.
https://freestyle.si/kolesarjenje/koles...
A je potem vseeno kaseta 11-42T maksimum?
MTB 2x11-speed:
Shifter: SL-M9000, SL-M8000, SL-M7000-11, SL-M5100
Cassette: CS-M8000, CS-M7000-11, CS-M5100-11 (11-42T only)
MTB 10-speed:
Shifter: SL-M7000-10, SL-M6000, SL-M4100, SL-M820, SL-M640, SL-M610
Cassette:
1x10-speed: CS-M4100-10 (only 11-42, 11-46T), CS-M5100-11 (only 11-42T)
2x10-speed: CS-M4100-10, CS-HG500-10 (only 11-42T)
Samo bicikel je 1x11 konfiguracija.
https://freestyle.si/kolesarjenje/koles...
A je potem vseeno kaseta 11-42T maksimum?
nokken ::
Za 1x10 naj bi rd-m5120 imel max 46T po specifikacijah. Sicer zna biti se odvisno od dolzine kletke, ceprav na hitro na webu nikjer ne najdem drugega kot rd-m5120 long cage, tako da ne vem ali sploh imajo ta menjalnik s krajso kletko. Ce ja, potem sigurno ne bo slo 46T, ce pa je to ta z dolgo kletko pa sem po tem kar pise v specifikacija preprican da bi z 11-46T piramido moralo delati.
flameir ::
Priporoča kdo kakšno ugodno električno kolo za očeta (70 let), vožnja mogoče 20x letno, 15-30 km, bolj kot ne po ravnem (mesta, okoli jezer) itd.
Ker ne bo veliko v uporabi, menim, da bo zadostoval osnovni model.
Hvala!
Ker ne bo veliko v uporabi, menim, da bo zadostoval osnovni model.
Hvala!
skyline ::
Priporoča kdo kakšno ugodno električno kolo za očeta (70 let), vožnja mogoče 20x letno, 15-30 km, bolj kot ne po ravnem (mesta, okoli jezer) itd.
Ker ne bo veliko v uporabi, menim, da bo zadostoval osnovni model.
Hvala!
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...
Pa minus 500 subvencije, super deal. Manjša (ampak čez glavo velika) baterija ampak bajk ma zato samo 17 kil, precej lažje furat za starejše.
Sparkxl ::
Vrhunska zadeva, ga imam sam. Za po ravnem idealen, ker vse ostalo je 25kg, ampak tudi močnejši motor in večja baterija. Tega pa tvoj oče za 30km po ravnem ne rabi.
Drugače je stal 2800, ampak so ob uvedbi subvencij ceno spustili na 2500, da še pride v poštev za subvencijo
Drugače je stal 2800, ampak so ob uvedbi subvencij ceno spustili na 2500, da še pride v poštev za subvencijo
skyline ::
NekdoPach ::
Gledam zdej tale famozna e-kolesa, neverjetno kaka jajca od bicikla stanejo 2-3k, folk pa kupuje ker je star, naiven in ker ne zna boljše, prodajalci pa so še dodtano navili cene ker vejo da bo šel folk izkoristit subvencijo (ki pa je že itak idiotizem prve klase)
Extremevital pa itak worst bang for your buck.
Extremevital pa itak worst bang for your buck.
flameir ::
Fajn, fajn, tudi tale je 100€ cenejši, pa spremljam že par let ceno.
https://www.bike-discount.de/en/cube-nu...
Me bo počasi prepričal za naročit.
Zdaj vidim da je velikost L (edina) na voljo, a je to napaka ali že dejansko imajo zalogo 2025 koles?
Tole mi je kar interesantno. Bo še na voljo?
dnsd ::
Talon 2025
https://www.giant-bicycles.com/th/bikes...
Poznavalci Gianta, kdaj ponavadi pridejo novi modeli v SLO ali DE?
Ker iščem kolo z dolgim CS mi je v oči padel Talon 2025 s CS 455 mm in reach 456 mm v velikosti L.
Stari Talon 2024 ima CS isti 455 mm, a ima kratek reach 439 mm. Tako, da je potrebno vzeti XL.
Model 2025 ima tudi nov okvir s thru axle in konično glavo.
Moti me edino max. velikost pnevmatik samo 2,4.
https://www.giant-bicycles.com/th/bikes...
Poznavalci Gianta, kdaj ponavadi pridejo novi modeli v SLO ali DE?
Ker iščem kolo z dolgim CS mi je v oči padel Talon 2025 s CS 455 mm in reach 456 mm v velikosti L.
Stari Talon 2024 ima CS isti 455 mm, a ima kratek reach 439 mm. Tako, da je potrebno vzeti XL.
Model 2025 ima tudi nov okvir s thru axle in konično glavo.
Moti me edino max. velikost pnevmatik samo 2,4.
Apofis ::
2,4/2,5 mamo na am/enduro masinah, teb je pa 2,4 premal za xc kolo...čist dost je, razen če iščeš cruiserja, pol si pa itak na napačnih koncih...
dnsd ::
Trdaki potrebujejo volumen, ki nadomesti vzmetenje.
2,4 širina je tako malo volumna, da jo z lahkoto predreš pri 1,5 bar, če naletiš na ostro oviro.
Šele pri debelini 2,6 postane vožnja udobna in zanesljiva.
5.let sem vozil širino 2,8 na 1 bar in se ne morem navaditi na te ozke gumice.
2,4 širina je tako malo volumna, da jo z lahkoto predreš pri 1,5 bar, če naletiš na ostro oviro.
Šele pri debelini 2,6 postane vožnja udobna in zanesljiva.
5.let sem vozil širino 2,8 na 1 bar in se ne morem navaditi na te ozke gumice.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dnsd ()
nokken ::
Ce rabis vzmetenje pac vzames fullya. Delati vzmetenje z ogromnimi gumami je precej bolana resitev... priblizno enaka kot ce bi pri vzmetenju imel samo zracni del vzmetenja brez damperja. 2.35 ali 2.40 gume pri xc so iz povsem drugih razlogov, ki so prav tako precej vprasljivi.
dnsd ::
Bolano reven upokojenec si ne more privoščiti fullya.
Zato tudi išče bolano revne rešitve.
Fat bike delujejo na principu volumna in ne potrebujejo nobenega vzmetenja.
Zato tudi išče bolano revne rešitve.
Fat bike delujejo na principu volumna in ne potrebujejo nobenega vzmetenja.
J.McLane ::
Potrebuje pa več od nog (1 bar kot praviš sam), da ga premikaš.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
dnsd ::
Ja, sedaj, ko sem na širini 2,6 mi je še najbolj všeč 1,5 bar.
Star pa sem 65 let.
Ko sem bil star 60 let sem brez problema poganjal 2,8 na 1 bar.
Star pa sem 65 let.
Ko sem bil star 60 let sem brez problema poganjal 2,8 na 1 bar.
nokken ::
Ja fat bike ne potrebuje vzmetenja... je pa za v nase konce ravno zaradi taksnega "vzmetenja" kot ga ima povsem neuporaben.
J.McLane ::
Saj teoretično se da pedala obračat na vsakem kolesu, pač kolikor pač zmoreš ali hočeš, ampak če se bolj počasi premikaš zaradi debelih gum polnejnih na 1 bar, postane problem v glavi, pade motivacija.
E-kolesa so čisti dokaz tega, da je motivacija folku pomembna.
E-kolesa so čisti dokaz tega, da je motivacija folku pomembna.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Scorpy84 ::
Ne razumem zakaj se matrate furat z nizkim pritiskom. Prides gor, na vrhu spustis na 1-1.5 bar, dol napolnis, pa gres naprej. 60-80 km ture dvomim, da bi se sel teg, zato so xc do 2.4 sirine in minimum okrog 2,2 bar-a.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scorpy84 ()
zavajon ::
Saj ti ne bo težko navesti nekaj boljših alternativ, je? Ali pa se mogoče samo napihuješ?
Se najdejo.
https://www.hervis.si/shop/Oprema/Koles...
Kar je za 70-letnika, ki se želi občasno razmigati na svežem zraku, čisto dovolj.
nokken ::
@Scorpy84 xc z 2.2bara ze leta nihce vec ne vozi. Jaz imam trenutno 1.1bar (15-16psi) spredaj in 1.3bar (19psi) zadaj. Pa se guma ne mecka, prime pa neprimerno boljse kot ce bi imel 2bara. No ce smo posteni, pri 2barih je guma nevozna, razen mogoce po asfaltu, pa naj bo to Vittoria Mezcal, Maxxis Race Rekon/Aspen/Ikon ali pa Schwalbe Racing Ralph/Racing Ray.
dnsd ::
Saj smisel tubelessa je prav v nižanju pritiskov in s tem boljšega oprijema.
Kar se odraža v krajših časih na tekmovanjih.
Sam nimam tubeless, ker mi je predrag.
Če imel denar, pa bi si ga privoščil.
Kar se odraža v krajših časih na tekmovanjih.
Sam nimam tubeless, ker mi je predrag.
Če imel denar, pa bi si ga privoščil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dnsd ()
nokken ::
Predrag? Ok ja gume so drazje kot "navadne", ampak teh 15-20eur gum tako ali tako ne bi vozil tudi iz drugih razlogov. Vse ostalo pa ni ravno strosek. Liter sealanta je manj kot 20eur pa mene za 5 koles zdrzi vecinoma celo leto, feltno se pa danes tudi dobesedno vsako da predelat na tubeless. Trak je pa tudi okoli 10eur za vsaj 3-4 feltne in te zdrzi kar nekaj let.