» »

Katero kolo

Katero kolo

««
109 / 109
»
»»

dnsd ::

Ker tu ni nobenega poznavalca Gainta sem pisal na Freestyle in dobil tale odgovor:

Trgovina Ljubljana
Za jaz

Zaenkrat imamo samo informacijo, da dobimo Talon 0 2025 v cca marcu. Za nižje modele zaenkrat ni podatka.

Verjetno bom kupil v DE najnižji model z mehanskimi diski.

Scorpy84 ::

nokken je izjavil:

@Scorpy84 xc z 2.2bara ze leta nihce vec ne vozi. Jaz imam trenutno 1.1bar (15-16psi) spredaj in 1.3bar (19psi) zadaj. Pa se guma ne mecka, prime pa neprimerno boljse kot ce bi imel 2bara. No ce smo posteni, pri 2barih je guma nevozna, razen mogoce po asfaltu, pa naj bo to Vittoria Mezcal, Maxxis Race Rekon/Aspen/Ikon ali pa Schwalbe Racing Ralph/Racing Ray.


Kako da ne, na tekmah pogosto vidim da si pumpajo na 2,5-4 bara, potem pa spuščanje in obratno, no odvisno tudi od podloge in dežja. Pri xc je ravno da narediš 30-60km ali več, če delaš manj se ti pa splača vzeti drugo gumo in ne xc, katera ima veliko boljši oprijem in je mišljena za slabše podloge. Sam furam xc na 2,5 - 3,5 bar-a, pri spustu pa 1,5-2, če je sam makadam pa tudi pustim, pač spet odvisno od podloge. Ne vidim smisla furat xc gume malo nad 1 bar, ker ponavadi sredino imajo mišljeno, da je ves čas v stiku s podlogo, oz. da je čim manj trenja. Fully je pa druga zgodba, širša pnevmatike pa tudi, tam pa tudi sam furam na en bar, ker dejansko ima smisla in se xc guma skrije, če gledamo samo spust. Ampak to je sam da greš na krajšo turo ali pa samo za spust, če grem na dolge ture, pa se s takim gumami ne splača furati. Pa zanimivo da omenjaš gume, za mezcal se nikakor ne strinjam, da je nevozna nad 2 bar. Rekon race in aspen sem vozil 2,5 bar po snegu in naredil po 1000 višincev na turo in nisem obtičal ali pa letel nekam. Ko pa smo pri aspenu, to je odlična guma, samo slabost je, da se sredinski profil nenormalno hitro obrabi in je že po 500km precej slaba. Mezcal po dveh mesecih in 1000 km, ne kaže neke obrabe, edino po asfaltu ima nekoliko več trenja, kot rekon race in apsen. Tudi pri rekon race se profil dokaj hitro obrabi, samo ne tako kot pri aspen, da po 500km izgubi skoraj vse lastnosti, katere se pohvaljene.

makucv ::

Sparkxl je izjavil:

Si siguren da je ta menjalnik? Ker če ja, potem imaš zdaj napačno kaseto, ker ta dela kot vidiš v opisu, samo na 51t.

Lahko preveriš na notranji strani zgornjega koleščka. Tam je črta narisana do kot bi naj prišel največji zobnik in zraven verjetno piše 51t

Žal nič posebnega ne piše. Samo shimano guide pulley

nokken ::

@Scorpy84 daj lepo prosim nehaj. Na kaksnih dirka ljubi bog pumpajo gume na 2.5-4bare... Ja na cesti mogoce na xc definitivno ne.... niti jih nihce ne spusca na vrhu klanca in pumpa pod klancem. Vsaj v letu 2024 ne, pa kaksnih 10-15 let pred tem tud ne. Poglej si eno mtb xco/xcm dirko pa bos videl koliko spuscajo in pumpajo gume. In ce ne verjames, pogooglaj malo kaksen mtb xco bike check (Pinkbike, Brujulabike in podobni jih imajo na stotine) pa bos videl da v letu 2024 xco vozijo na 1.0 do 1.5bar in nic vec. Konec koncev tricetr modernih obrocev ima max pritisk precej pod 4 bare ;)
Glede gum pa verjmam da nic od tega nisi vozil, ker ce bi, ne bi pisal taksnih neumnosti. Mezcal je dalec hitrejsa (tudi po meritvah na bobnih) kot Aspen in Rekon Race, nobena od teh pa ni guma za po mokrem kaj sele za po snegu :)) To so skoraj semislick gume za hardpack.
In zares so moderne gume na modernih obrocih (30mm inner width je ze lep cas standard za xc obroce) po vseh testih hitrejse pri recimo 1.5bar kot pa pri 2 ali 3 barih.
Glede "nevoznosti" MEzcala pri 2 barih. Ja popolnoma nevozen je. Sicer je odvisno tudi od sirine feltne, ampak pri 30mm feltni Mezcal pri 1.5bara nima dobesedno nobenega gripa vec. Pri 2barih je pa verjetno zgolj se 10x slabse. Ampak priznam nisem nikoli probal, ker 2barov moje mtb gume niso videle ze vsaj 15 let.

Scorpy84 ::

Vem sej se jih udeležujem, vsak si najde kolega,ki ga čaka s pumpo ali bombico kjer se teren spreminja. Seveda sem vozil te gume, saj imam vse tri doma, rabiš da slikam? Sicer pa vsakemu svoje, najbrz si dost km naredil, da lahko govoriš svoje.
https://ibb.co/w0WDK4B
Pa da ne bos rekel, da nisem probal, najstarejsa je lani maja kupljena...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Scorpy84 ()

flameir ::

zavajon je izjavil:

Okapi je izjavil:

Saj ti ne bo težko navesti nekaj boljših alternativ, je? Ali pa se mogoče samo napihuješ?

Se najdejo.
https://www.hervis.si/shop/Oprema/Koles...

Kar je za 70-letnika, ki se želi občasno razmigati na svežem zraku, čisto dovolj.



Tole je vrhunsko, to rabimo, čisto dovolj. Hvala!

P.S. Katero ključavnico, da je čim bolj ziher? Kaj takega?
https://www.hervis.si/shop/Oprema/Koles...

toro69 ::

flameir je izjavil:

zavajon je izjavil:

Okapi je izjavil:

Saj ti ne bo težko navesti nekaj boljših alternativ, je? Ali pa se mogoče samo napihuješ?

Se najdejo.
https://www.hervis.si/shop/Oprema/Koles...

Kar je za 70-letnika, ki se želi občasno razmigati na svežem zraku, čisto dovolj.



Tole je vrhunsko, to rabimo, čisto dovolj. Hvala!

P.S. Katero ključavnico, da je čim bolj ziher? Kaj takega?
https://www.hervis.si/shop/Oprema/Koles...


Škoda denarja. Dra_ja kolesa se ima na očeh. Ne poznam nikogar, ki jih zaklepa.

flameir ::

toro69 je izjavil:

flameir je izjavil:

zavajon je izjavil:

Okapi je izjavil:

Saj ti ne bo težko navesti nekaj boljših alternativ, je? Ali pa se mogoče samo napihuješ?

Se najdejo.
https://www.hervis.si/shop/Oprema/Koles...

Kar je za 70-letnika, ki se želi občasno razmigati na svežem zraku, čisto dovolj.



Tole je vrhunsko, to rabimo, čisto dovolj. Hvala!

P.S. Katero ključavnico, da je čim bolj ziher? Kaj takega?
https://www.hervis.si/shop/Oprema/Koles...


Škoda denarja. Dra_ja kolesa se ima na očeh. Ne poznam nikogar, ki jih zaklepa.



Starša hodita z avtom in kolesi na kljuki po evropi. Ključavnica mora bit zraven, drago kolo gor ali dol.

nokken ::

Scorpy84 je izjavil:

Vem sej se jih udeležujem, vsak si najde kolega,ki ga čaka s pumpo ali bombico kjer se teren spreminja. Seveda sem vozil te gume, saj imam vse tri doma, rabiš da slikam? Sicer pa vsakemu svoje, najbrz si dost km naredil, da lahko govoriš svoje.
https://ibb.co/w0WDK4B
Pa da ne bos rekel, da nisem probal, najstarejsa je lani maja kupljena...

Daj no ze nehaj bluzit. Nihce ampak resno cisto nihce na xc tekmah ne pumpa in spusca gum.
Tule imas cel posnetek letosnje U23 tekme za svetovni pokal v Crans Montani (pac prvi video cele tekme ne zgolj highlights, ki ga YT vrze ven, lahko pa isces naprej in poskusa najti enega samega, kjer delajo to kar ti trdis da se dela)

Poglej in najdi nekoga, ki spusca in pumpa gume. Tisti z defektom, ki jim serviserji v tech zoni menjajo feltne (ne flikajo in/ali pumpajo gume) ne stejejo pod to.
Drugace pa odvisno kaj je to dosti... naredim enih 3500-4000km na leto. Malo za nekoga, veliko za koga drugega, definitivno pa vec kot dovolj da vem o cem govorim.

makucv ::

flameir je izjavil:

toro69 je izjavil:

flameir je izjavil:

zavajon je izjavil:

Okapi je izjavil:

Saj ti ne bo težko navesti nekaj boljših alternativ, je? Ali pa se mogoče samo napihuješ?

Se najdejo.
https://www.hervis.si/shop/Oprema/Koles...

Kar je za 70-letnika, ki se želi občasno razmigati na svežem zraku, čisto dovolj.



Tole je vrhunsko, to rabimo, čisto dovolj. Hvala!

P.S. Katero ključavnico, da je čim bolj ziher? Kaj takega?
https://www.hervis.si/shop/Oprema/Koles...


Škoda denarja. Dra_ja kolesa se ima na očeh. Ne poznam nikogar, ki jih zaklepa.



Starša hodita z avtom in kolesi na kljuki po evropi. Ključavnica mora bit zraven, drago kolo gor ali dol.


Poleg kake čvrste ključavnice uporabljam tudi tole z alarmom - sirena je zelo zelo glasna:
https://www.conrad.si/sl/p/kljucavnica-...

So pa vse ključavnice brez resnega učinka, če se je kdo res načrtno spravil ukrasti kolo.
Tudi najboljši U-lock se z baterijsko fleksarco iz lidla prežaga v minutki.

Sparkxl ::

Če hodita s kolesi okrog po EU je tisto za jurja iz Hervisa kompletni šrot...neprimerno. To je za do trgovine in nazaj. Kolo ni = kolo. Obstajajo dobri razlogi, zakaj en stane jurja, en drugi pa 4. Tvoj oče bo tega in kolesarjenje po 100km zasovražil

J.McLane ::

Ti pa si en bluzator, da ni večjega. Kolo za jurja totalen šrot.
Pa da je MTB z gumami na 2.5 bar nevozen.

Česa vse človek ne prebere od takih znalcev, en bolj pameten kot drug.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Kalibri ::

Jaz sploh nisem vedel, da se gume ne pumpa tako močno. Ponavadi sem jih imel na 4 bare, zadnje leto na 2.5.
Bom pač spustil. Da pa ne pelje, se pa težko strinjam, ker pelje.

Scorpy84 ::

nokken je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

Vem sej se jih udeležujem, vsak si najde kolega,ki ga čaka s pumpo ali bombico kjer se teren spreminja. Seveda sem vozil te gume, saj imam vse tri doma, rabiš da slikam? Sicer pa vsakemu svoje, najbrz si dost km naredil, da lahko govoriš svoje.
https://ibb.co/w0WDK4B
Pa da ne bos rekel, da nisem probal, najstarejsa je lani maja kupljena...

Daj no ze nehaj bluzit. Nihce ampak resno cisto nihce na xc tekmah ne pumpa in spusca gum.
Tule imas cel posnetek letosnje U23 tekme za svetovni pokal v Crans Montani (pac prvi video cele tekme ne zgolj highlights, ki ga YT vrze ven, lahko pa isces naprej in poskusa najti enega samega, kjer delajo to kar ti trdis da se dela)

Poglej in najdi nekoga, ki spusca in pumpa gume. Tisti z defektom, ki jim serviserji v tech zoni menjajo feltne (ne flikajo in/ali pumpajo gume) ne stejejo pod to.
Drugace pa odvisno kaj je to dosti... naredim enih 3500-4000km na leto. Malo za nekoga, veliko za koga drugega, definitivno pa vec kot dovolj da vem o cem govorim.


Jaz nisem bil na teh profesionalnih tekmah niti se jih udelezeval, govorim pa kaj "amaterji" pocnejo. In med nami je veliko takih in problem se ustaviti vzet par minut casa pa prilagoditi tlak v gumah glede na teren. Da bi ves cas fural tako kot ti, pa ni sans. Vec pridobim casa in ohranim moci, ce prilagajam tlak.
No jaz sem sam od julija do danes naredil skoraj 4k km, tak da ocitno imam nekaj vec izkusenj kaj se obnese.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Scorpy84 ()

predi ::

makucv je izjavil:

So pa vse ključavnice brez resnega učinka, če se je kdo res načrtno spravil ukrasti kolo.
Tudi najboljši U-lock se z baterijsko fleksarco iz lidla prežaga v minutki.
U-lock je tudi povsem nepraktičen. Ga imam in ga ne bi več kupil. Ker je na koncu vse enako varno, bi si raje nabavil nekaj praktičnega, ne velike žabice, ki je v več kot pol situacijah niti ne moreš uporabiti, kot bi jo moral (okvir in eno kolo pripeto na fiksen objekt). Pa da predstavlja 10%+ celotne teže kolesa tudi ni najbolje.

Sparkxl ::

J.McLane je izjavil:

Ti pa si en bluzator, da ni večjega. Kolo za jurja totalen šrot.


Ne kolo, ampak električno kolo. Velika razlika! Navadno za jurja je zelo dobro, električno pa blizu šrota. Se že po sliki vidi

NekdoPach ::

Danes na mtb vsi vozijo tubeless na nizek pritisk. Scorpy in podobni ki pumpajo na 3 bare in spuščajo pritisk na vrhu to delajo ker so se naučili 20 let nazaj in so najbrž trmasti in nočejo priznat da jih je povozil čas... tudi na cestakih so včasih vozili 21c na 9bar, pa poglej kje so zdaj.

Ko sem jaz kupil novi MTB so mi v trgovini napumpali na 3 bare :D filing ko se voziš je približno tak, kot če bi si dal štemarico v rit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: NekdoPach ()

Scorpy84 ::

Ce bi prebral bi videl, da imam tudi se eno kolo katerega furam na nekaj cez en bar. Zdaj ce grem na dolge ture, kar v vecini primerov vsak dan delam od 30-50km in je vec kot en vzpon, vikende se vec naredim, se ne bom jebal z nizkim tlakom, ce mi par minut vzame, da napolnim gumo. Ce pa furam vzpone, ne vidim casovne razlike, ce imam gumo na 1.5 al 2.5, izjema ce je dez pa blaten teren. Itak ko je dez, vecino vas ne vidim furat, tak da. Ravno zdaj spremljam stravo, pa vidim kako bogo je danes bilo, vcer pa vsi neki aktivni.

J.McLane ::

Zakaj takoj predpostavka, da tisti, ki nimamo 1 bar, da imamo potem kar naenkrat 3 bare, a vmes pa nič ne obstaja. Samo enkrat se mi je naredil "snake bite" na plašču zaradi nizkega tlaka, od takrat imam raje kanček manj oprijema in bolj zanesljivo kar se predrtja tiče.

Vsakemu svoje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Scorpy84 ::

Pa tudi govora je bilo o xc gumah, kjer sam profil ne ponuja, nic boljsi oprijem, ce je spuscena. Da bi bil kaj hitrejsi, pa tudi ne, 95% casa bolj vsi vozimo gor po lepem makadamu, tisto, kar malo zavijes izven poti, lih toliko da si v glavi opravicis nakup ali pa nizek tlak. Po drugi strani pa vsi ti gravelasi s tremi bari ali celo vec, vecinoma drzijo najboljse case segmentov.

nokken ::

@J.McLane saj ni predpostavka... @scorpy84 sam je rekel, da se na tekmah pumpa 2.5 do 4bare (3bare je precej na spodnji meji njegovega "povprecja").
@Scorpy84 se enkrat in zadnjic z moje strani. Dokazano s testi (pa ne mojimi) je da so moderne XC gume na modernih XC feltnah HITREJSE pri 1baru kot pri 3barih in da nudijo neprimerno vec oprijema pri 1-1.5baru kot pri 2.5, 3 ali 4barih. Feltne ki jih vozim (DTSwiss XRC 1200) imajo tako ali tako za tubeless gume max dovoljen pritisk 2.6-2.8bar tako da tvojih "normalnih za tekme" 4bare niti po proizvajalcevih priporocilih ni ravno pametno.
In zaradi prej omenjenega da so moderne gume zares HITREJSE pri nizkih tlakih kot pri ekstremno visokih (kar 2.5-4bare za mtb gume v letu 2024 so) ne vem kaj bi se "zajebaval z nizkim tlakom na daljsih turah". Pri 70-100km turah s 3-4000 visinci ni prav veliko zajebavanja ce vozim s tem kar vozim (1.1/1.3bar). Precej vec zajebavanja je z visjim tlakom, ker gume nimajo nobenega gripa. Ja recimo Mezcal in Barzo sta super obcutljiva in sploh spredaj je hudiceva razlika med 15psi in 17psi. Ampak glede na tisto kar si napisal o voznjah po lepem makedamu in da se zavije na potko zgolj da opravicis nakup, verjamem da neke strasne razlike zate vseeno ni. Ampak mogoce vsi le nimamo taksnih "mtb" vozenj kot ti.
««
109 / 109
»
»»