» »

Katero kolo

Katero kolo

««
95 / 98
»»

miko22 ::

Moogoče kdo ve kje je servis za kolo ESPERIA Gorsko kolo Arizona ?
Je še v garanciji, mam račun, Eurobike pa ni več pooblaščen.

Yossarian ::

No, zdaj pa me je še tale zamikal.https://www.decathlon.si/p/332407-94534...
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

Scaramouche3 ::

Yossarian je izjavil:

No, zdaj pa me je še tale zamikal.https://www.decathlon.si/p/332407-94534...


Neverjetno slaba oprema za denar! Microshift!

Ista cena! Deore!
https://www.fahrrad-xxl.de/bmc-257-urba...

Zgodovina sprememb…

mr_chai ::

Yossarian je izjavil:

No, zdaj pa me je še tale zamikal.https://www.decathlon.si/p/332407-94534...


V cem je fora teh urbanih koles, ko pa imas lahko ze zlo solidnega MTB hardtaila z boljso opremo za 500 eur --> https://www.rosebikes.com/bikes/mtb/cro...

Dodas mu se plasticne blatnike in prtljaznik vzadaj pa imas urbanega hudobca.

Yossarian ::

Saj zato pa vprašam tukaj. Gledal sem še pa tole in tole.

mr_chai, a tisto pošiljajo v Slovenijo? Kako je s servisom pri nas v Maribori?
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

buttcrack ::

mr_chai je izjavil:

Yossarian je izjavil:

No, zdaj pa me je še tale zamikal.https://www.decathlon.si/p/332407-94534...


V cem je fora teh urbanih koles, ko pa imas lahko ze zlo solidnega MTB hardtaila z boljso opremo za 500 eur --> https://www.rosebikes.com/bikes/mtb/cro...

Dodas mu se plasticne blatnike in prtljaznik vzadaj pa imas urbanega hudobca.

+ 80€ poštnina in molit boga, da bo še kdaj na zalogi

Če bo, je pa dober deal ja…

Yossarian ::

Eh, na koncu sem se odločil za Bottecchio.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

J.McLane ::

Mohoričevi nasvet glede treninga, opreme in še kaj:
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

b4d ::

Sploh zadnji del o materialu je dober.
b4d.sablun.org

MedusasPath ::

Sem prebral nekaj strani te teme, pa se mi zdi, da vem manj kot spočetka. :)

Torej iščem novo kolo, za mešan teren pol-pol makadam-asfalt, večinoma ravnina. Je Rose Count Solo 3 za cca. 800 € solidna izbira, ali se najde kaj bolj smiselnega v tem rangu?

Gregor5816 ::

Count solo je verjetno trenutno najboljše kolo glede na razmerje price/performance.

RockyS ::

Je znanega že kaj več o subvencijah koles?

Sparkxl ::

O čem je to govora? Avstrijski lizing sistem, ko ti od bruto plače trgajo?

zavajon ::

RockyS je izjavil:

Je znanega že kaj več o subvencijah koles?

Kaj, a zdaj naj bi še kolesa subvencionirali? 8-O
Kaj pa drese Bore in UAE, a te tudi?

b4d ::

b4d.sablun.org

aerof ::

b4d je izjavil:

https://www.mtb.si/novice/takole-bodo-r...

Poglej še datum :)

zavajon ::

Uf, sem že mislil, da je to res. No, ne bi bilo tako nepričakovano

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zavajon ()

nokken ::

Zares je subvencioniranje e-koles za voznjo v sluzbo kar standard po precej EU drzavah. In za to se mogoce celo strinjam, za "kolesarjenje" bi pa za ebike moral biti se 50% ekstra davek... problem je samo v tem, ker bi v primeru subvencij vsi imeli kolesa za v sluzbo (ze v precej bolj postenih drzavah kot so te na Balkanu je to standard da se kupuje 10+k eur emtb-je za "voznjo v sluzbo")

Okapi ::

zavajon je izjavil:

Uf, sem že mislil, da je to res. No, ne bi bilo tako nepričakovano

Samo ni vse izmišljeno.

Za subvencije bo namenjenih 2 milijona evrov. Kakšni bodo pogoji, še ni javno znano, spremljati je treba spletno stran https://borzen.si/sl-si/ kjer bo objavljen razpis, menda že enkrat do konca aprila.

Sparkxl ::

nokken je izjavil:

Zares je subvencioniranje e-koles za voznjo v sluzbo kar standard po precej EU drzavah. In za to se mogoce celo strinjam, za "kolesarjenje" bi pa za ebike moral biti se 50% ekstra davek... problem je samo v tem, ker bi v primeru subvencij vsi imeli kolesa za v sluzbo (ze v precej bolj postenih drzavah kot so te na Balkanu je to standard da se kupuje 10+k eur emtb-je za "voznjo v sluzbo")


Avstrija recimo nima pogoja da je za v službo, ker v resnici to sploh kontrolirati ne moreš. Niti ni pogoj da je e pecikl, velja za vse.
Sem ravno v procesu nabave:
e pecikl stane 2900
ker mi cuknejo od bruto plače me stane 1750
Vzel bom na 3 leta, brezobrestni obrok je 40€, na koncu moram plačati 10% vrednosti
Če plačam 2,5€ mesečno zraven, imam še v ceni brezplačno servisiranje, tudi obrabnih delov. Torej dragi servisi vzmetenja, kasete, ketne,...vse v ceni.

In ja, kupujejo se pecikli za 10k+€ ker za tistih 120€ obroka na mesec te bolicurac :) Sodelavec je ravno nabavil Specija turbo levo za 13k, ker zakaj pa ne :)

50% davka bi ti dal na e pecikle? Si med hejterji mogoče? :)

aerof ::

Sparkxl je izjavil:


Avstrija recimo nima pogoja da je za v službo, ker v resnici to sploh kontrolirati ne moreš. Niti ni pogoj da je e pecikl, velja za vse.

To je tudi meni smiselno, ne vem zakaj bi dajali prednost e-kolesom pred navadnimi, ki so bolj ekološki. Dvomim pa, da bi bil to ukrep, ki bi povečal količino voženj v službo s kolesom. Tega bi se bilo potrebno lotiti na drugi strani, predvsem pri infrastrukturi in morda pri potnih stroških.

zavajon ::

nokken je izjavil:

Zares je subvencioniranje e-koles za voznjo v sluzbo kar standard po precej EU drzavah. In za to se mogoce celo strinjam, za "kolesarjenje" bi pa za ebike moral biti se 50% ekstra davek... problem je samo v tem, ker bi v primeru subvencij vsi imeli kolesa za v sluzbo (ze v precej bolj postenih drzavah kot so te na Balkanu je to standard da se kupuje 10+k eur emtb-je za "voznjo v sluzbo")

OK, če bi postavili zgornjo mejo 500€ za kolo in npr. 1000€ za e-kolo, bi človek še razumel. Pa do povračila potnih stroškov seveda ne bi smel biti upravičen.

zavajon ::

Sparkxl je izjavil:

Sem ravno v procesu nabave:
e pecikl stane 2900

Evo, 1300, za v službo čisto dovolj.
https://www.tenways.com/products/cgo600

predi ::

zavajon je izjavil:

nokken je izjavil:

Zares je subvencioniranje e-koles za voznjo v sluzbo kar standard po precej EU drzavah. In za to se mogoce celo strinjam, za "kolesarjenje" bi pa za ebike moral biti se 50% ekstra davek... problem je samo v tem, ker bi v primeru subvencij vsi imeli kolesa za v sluzbo (ze v precej bolj postenih drzavah kot so te na Balkanu je to standard da se kupuje 10+k eur emtb-je za "voznjo v sluzbo")

OK, če bi postavili zgornjo mejo 500€ za kolo in npr. 1000€ za e-kolo, bi človek še razumel. Pa do povračila potnih stroškov seveda ne bi smel biti upravičen.
Kot da s kolesom za v službo nimaš nobenih stroškov.

J.McLane ::

Dodatne kalorije moraš nadomestit s hrano, kolo je treba servisirat...

Sicer pa iz samega zdravstvenega vidika, če infrastruktura ni urejena (ločene kolesarske steze) se hitro zgodi da bo več primerov na urgenci, če bo več kolesarjev na cesti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

zavajon ::

Nimaš. Vsaj jaz jih nimam. Napumpam ga zastonj, gumo tudi zastonj zaflikam, tistih 10€ za mazivo vsakih par let pa hudi ni ne vem kaj ;)

nokken ::

Sparkxl je izjavil:

50% davka bi ti dal na e pecikle? Si med hejterji mogoče? :)

Za commute nisem. Za "kolesarjenje" s 500W motorjem pod ritjo? Ja to pa sem ja.

Okapi ::

J.McLane je izjavil:

Dodatne kalorije moraš nadomestit s hrano, kolo je treba servisirat...

Ampak prihraniš članarino za fitnes, pa se izenači.;)

J.McLane ::

Subvencija je v osnovi mišljena da se spodbudi commute, težko pa to zagotoviš, ker kolo lahko vsak sam uproablja za kar pač hoče. In ja iz tega bo prišlo do tega, da bo vedno več teh e-koles po raznih kolovozih po hribih, kjer danes tisti couch-potato ne more priti s svojim avtom.

Temu bodo sledile razne prepovedi vožnje s kolesom po raznih vlakah in poteh, kjer se to danes še tolerira.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Okapi ::

Tisti, ki tam hodimo peš, se ne bomo pritoževali. ;)

aerof ::

J.McLane je izjavil:

Subvencija je v osnovi mišljena da se spodbudi commute, težko pa to zagotoviš, ker kolo lahko vsak sam uproablja za kar pač hoče. In ja iz tega bo prišlo do tega, da bo vedno več teh e-koles po raznih kolovozih po hribih, kjer danes tisti couch-potato ne more priti s svojim avtom.

Temu bodo sledile razne prepovedi vožnje s kolesom po raznih vlakah in poteh, kjer se to danes še tolerira.

Se strinjam s to definicijo uporabe e-koles, res se bodo kmalu začele omejitve, če se bo tako nadaljevalo. Problem mnogih, ki zdaj "kolesarijo" na vrhove hribov je, da prej nikoli niso kolesarili. Posledično je potem več težav tudi na spustih, ker za varno vožnjo vseeno potrebuješ nekaj kilometrine za sabo, še bolj pa postopnost, ki je bila pri navadnih kolesih itak nujno potrebna ;).
Commuting pa je po moje potrebno stimulirati na drugi strani, pri času, ki ga potrebuješ za pot v službo, stroških, e-kolesa pa omogočajo le relativno udobje. Čas je v mestih, v konicah že skoraj na strani kolesarjenja, pa je infrastruktura še daleč od optimalne ravni. Za stroške pa bi se lahko uvedle kilometrine do nekih za kolesarjenje normalnih razdalj (ne Lj-Mb dnevno), s tem bi lahko stimulirali podjetja. Večina delodajalcev trenutno povrne stroške mesečne karte za najcenejši prevoz, kar je recimo v Lj fiksno, ne glede na to, ali imaš do službe 1 km ali pa 20 km.

Sparkxl ::

aerof je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Subvencija je v osnovi mišljena da se spodbudi commute, težko pa to zagotoviš, ker kolo lahko vsak sam uproablja za kar pač hoče. In ja iz tega bo prišlo do tega, da bo vedno več teh e-koles po raznih kolovozih po hribih, kjer danes tisti couch-potato ne more priti s svojim avtom.

Temu bodo sledile razne prepovedi vožnje s kolesom po raznih vlakah in poteh, kjer se to danes še tolerira.

Se strinjam s to definicijo uporabe e-koles, res se bodo kmalu začele omejitve, če se bo tako nadaljevalo.


Kako bi ti dodatno omejil to, če pa je že zdaj vse prepovedano? Mi smo edina država ki ima vožnjo v naravi prepovedano za kolesa že od vedno. Označene kolesarske poti so pri nas v gozdovih po šoder cestah. Skupaj z motorji in avti. Ker so pravila blesava, se jasno vsi na njih poserjejo, tistih 5 inšperktorjev v državi pa ima čez vikend fraj.

stara mama ::

aerof je izjavil:


Commuting pa je po moje potrebno stimulirati na drugi strani, pri času, ki ga potrebuješ za pot v službo, stroških, e-kolesa pa omogočajo le relativno udobje. Čas je v mestih, v konicah že skoraj na strani kolesarjenja, pa je infrastruktura še daleč od optimalne ravni. Za stroške pa bi se lahko uvedle kilometrine do nekih za kolesarjenje normalnih razdalj (ne Lj-Mb dnevno), s tem bi lahko stimulirali podjetja. Večina delodajalcev trenutno povrne stroške mesečne karte za najcenejši prevoz, kar je recimo v Lj fiksno, ne glede na to, ali imaš do službe 1 km ali pa 20 km.

Najdi rešitev, da bo profitiral hkrati tako delodajalec (da ga stane manj), kot delavec (da dobi več), in bo zadeva takoj izvedena.
Dokler so pa potni na minimumu od minimuma (pa še to najraje nebi), bo pač ostalo kot je.

Mogoče edina varianta, da dobiš v protivrednosti potnih e-bicikl oproščen DDVja.
Mogoč se lahko v kaki manjši firmi dogovoriš individualno - šef ti da bicikl brez davka, ti se pa odpoveš kakšnemu dodatnemu mesecu potnih.

Zgodovina sprememb…

aerof ::

Sparkxl je izjavil:

aerof je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Subvencija je v osnovi mišljena da se spodbudi commute, težko pa to zagotoviš, ker kolo lahko vsak sam uproablja za kar pač hoče. In ja iz tega bo prišlo do tega, da bo vedno več teh e-koles po raznih kolovozih po hribih, kjer danes tisti couch-potato ne more priti s svojim avtom.

Temu bodo sledile razne prepovedi vožnje s kolesom po raznih vlakah in poteh, kjer se to danes še tolerira.

Se strinjam s to definicijo uporabe e-koles, res se bodo kmalu začele omejitve, če se bo tako nadaljevalo.


Kako bi ti dodatno omejil to, če pa je že zdaj vse prepovedano? Mi smo edina država ki ima vožnjo v naravi prepovedano za kolesa že od vedno. Označene kolesarske poti so pri nas v gozdovih po šoder cestah. Skupaj z motorji in avti. Ker so pravila blesava, se jasno vsi na njih poserjejo, tistih 5 inšperktorjev v državi pa ima čez vikend fraj.

Jaz ne bi nič omejil, strinjal sem se le s tem, da to bodo omejili. Ker dejstvo je, da je kolesarjev in "kolesarjev" zdaj enormno več, verjetno je že sedaj tudi neproporcionalno več poškodb, potem pa je samo vprašanje časa, kdaj se bo ta uredba začela bolj striktno nadzirat.

aerof ::

stara mama je izjavil:

aerof je izjavil:


Commuting pa je po moje potrebno stimulirati na drugi strani, pri času, ki ga potrebuješ za pot v službo, stroških, e-kolesa pa omogočajo le relativno udobje. Čas je v mestih, v konicah že skoraj na strani kolesarjenja, pa je infrastruktura še daleč od optimalne ravni. Za stroške pa bi se lahko uvedle kilometrine do nekih za kolesarjenje normalnih razdalj (ne Lj-Mb dnevno), s tem bi lahko stimulirali podjetja. Večina delodajalcev trenutno povrne stroške mesečne karte za najcenejši prevoz, kar je recimo v Lj fiksno, ne glede na to, ali imaš do službe 1 km ali pa 20 km.

Najdi rešitev, da bo profitiral hkrati tako delodajalec (da ga stane manj), kot delavec (da dobi več), in bo zadeva takoj izvedena.
Dokler so pa potni na minimumu od minimuma (pa še to najraje nebi), bo pač ostalo kot je.
M


Delodajalec ni tisti, ki bi ga posebej zanimalo, kako delavec pride v službo, delavec se pa drži svoje računice. Se pravi bo moral tisti, ki želi spodbuditi commuting s kolesom narediti nekaj v tej smeri. Verjetno subvencioniranje nakupa e-koles ni ravno najboljša možnost, ker kot so že drugi napisali, večina teh koles ne bo za commuting.

Okapi ::

Najkoristneje bi bilo ta 2 milijona, namenjena subvencijam koles, nameniti kolesarskim stezam. Pa ne samo po mestih, ampak predvsem ob vpadnicah, na cestah iz malo bolj oddaljenih "predmestij". Ker sedaj marsikoga predvsem to odvrača od vožnje s kolesom v službo, ker mora celo pot pazit na avtomobile, ki divjajo pol metra od njega, ravno takrat, ko je promet najgostejši.

aerof ::

Okapi je izjavil:

Najkoristneje bi bilo ta 2 milijona, namenjena subvencijam koles, nameniti kolesarskim stezam. Pa ne samo po mestih, ampak predvsem ob vpadnicah, na cestah iz malo bolj oddaljenih "predmestij". Ker sedaj marsikoga predvsem to odvrača od vožnje s kolesom v službo, ker mora celo pot pazit na avtomobile, ki divjajo pol metra od njega, ravno takrat, ko je promet najgostejši.


Evo, tako, infrastruktura je prvi pogoj za množičnejši kolesarski commuting, večina ljudi se ne počuti varno s kolesom v prometu.

Sparkxl ::

Res je, to kar se gredo pri nas v mestih je na robu tragikomedije.V razvitem svetu se steze gradijo, v nerazvitem rišejo.

Pri nas se sredi ozkega pločnika nariše črta, na cesti se izbriše sredinska, na strani se narišejo nove črte in evo ti kolesarsko stezo. In se že slikajo župani ob novi pridobitvi, ki se sicer izbriše od obrabljenosti čez 2 leti.

Scorpy84 ::

Okapi je izjavil:

Najkoristneje bi bilo ta 2 milijona, namenjena subvencijam koles, nameniti kolesarskim stezam. Pa ne samo po mestih, ampak predvsem ob vpadnicah, na cestah iz malo bolj oddaljenih "predmestij". Ker sedaj marsikoga predvsem to odvrača od vožnje s kolesom v službo, ker mora celo pot pazit na avtomobile, ki divjajo pol metra od njega, ravno takrat, ko je promet najgostejši.


Jaz imam srečo, da grem kar čez hrib, tako da imam samo 3km kolesarske steze v mestu, pa tudi dober trening in nabiranje višincev. Vsaj potem imam mir in več časa za druge stvari, ker ne rabim popldne hoditi okrog. Delam tudi malo več km v eno smer, da se izognem prometnim cestam, tako da sem jaz obrnil v korist sebi, namesto da me odvrne.

juroz ::

Sparkxl je izjavil:

Res je, to kar se gredo pri nas v mestih je na robu tragikomedije.V razvitem svetu se steze gradijo, v nerazvitem rišejo.

Pri nas se sredi ozkega pločnika nariše črta, na cesti se izbriše sredinska, na strani se narišejo nove črte in evo ti kolesarsko stezo. In se že slikajo župani ob novi pridobitvi, ki se sicer izbriše od obrabljenosti čez 2 leti.

čeprav je rešitev slaba je boljša kot pa pločnik pump track kot smo imeli prej. na ta način umiriš promet, daš živčnežem v avtu vedt da ni celotna cesta SAMO zanj in lepo se mu označi koliko je tisti meter od robu. ker tolk debilov ki ne dojamejo da tudi 50cm od robu nisem pa so že živčni pa tud samo pri nas vidiš. pa sem marsikje že gonil.

idealna bi bila pa ločena pot, ampak ne tako kot smo začeli oz delamo sedaj - 100m pa čez cesto, pa spet 100m pa križišče pa 100m pa spet na drugo stran pa 100m pa konec kolesarske in potem čez 300m spet na drugo stran par 100m neke neočiščene "kolesarske".

GupeM ::

Sparkxl je izjavil:

Pri nas se sredi ozkega pločnika nariše črta, na cesti se izbriše sredinska, na strani se narišejo nove črte in evo ti kolesarsko stezo.

Zakaj pa lažeš? Temu se reče kolesarski pas. Kolesarska steza mora biti v drugi ravnini, kot je vozišče (običajno je to robnik), ali pa kako drugače fizično ločena (recimo da je med voziščem in potjo ograja ali pas trave/gramoza, ...)

DejchSLO ::

Bojda tisti kolesar z general činom na cesti pomeni, da greš lahko s kolesom tud po sredini ceste in te avti ne smejo prehitet, jaz sicer tega ne prakticiram, sam bojda je tko po CPPju.

GupeM ::

Lahko greš po celem svojem pasu, avti te pa lahko prehitijo, če to lahko storijo varno. Recimo tako, da zapeljejo na nasprotni pas.

Če pa se za tabo nabere kolona in te ni možno varno prehiteti, pa si se dolžan umakniti.

Enako kot če voziš avto, namesto kolesa.

DejchSLO ::

Ja dost je teh označb tud tam kjer so enosmerne, tko da prehitet te nimajo kje, če se pač odločiš furat po sred ceste. Jaz tega ne prakticiram. Pač furam ob stran kokr normalno pol pa kaj se dogaja na cesti se pač dogaja na cesti. Isto k sm s skuterjem na teh regionalnih cestah, kjer legalno lahk furaš, tud če je omejitev 70kmh ali 90kmh pa vozim ob strani, da me lahko lažje prehitijo v avtih.

Je pa tko, da dost voznikov avtov ko si na kolesu baš nimajo neke živce pa nasilo prehitevajo, ker jim ni jasno, da v mestu pač čez teden, ne boš nikamor prej prišel, ker boš minuto za tem stal na semaforju. Trdi v tikve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DejchSLO ()

nokken ::

GupeM je izjavil:

Lahko greš po celem svojem pasu, avti te pa lahko prehitijo, če to lahko storijo varno. Recimo tako, da zapeljejo na nasprotni pas.

Ce smo posteni je stvar povsem enaka tudi na cestah kjer ta kolesarski pas NI oznacen. Lahko se peljes 1m od roba in avtomobili te lahko prehitijo ce lahko to storijo varno. Ker je pri nas kultura voznikov tako v kurcu jim je pac treba narisati na sredo ceste kolesarski pas, da vsaj pomislijo na to, da imas mogoce tudi ti s kolesom pravico biti tam. Rezultati teh kolesarskih pasov so pa, vsaj ko ni kolesarjev precej smesni za pogledat ko vidis kako se ljudje vozijo... ampak ravno zaradi takih idiotov pac so.
Se pa strinjam, polovica jih je zato, da se mesec pred volitvami zupani slikajo zraven in hvalijo da ima njihova obcina 50km kolesarskih "stez" (vecina teh pasov tako ali tako nastane mesec ali dva pred volitvami.

predi ::

Dejansko te ti pasovi bolj omejujejo kot cesta brez njih. Po možnosti speljani čez udarne jame, razpoke, pesek za posip, pokrove in jaške. Potem se pa umikaj na pas, ki ti ni namenjen, če ti je do tega.

Dejstvo je, da smo na kolesu drugorazredni državljani. To, kako nas včasih prometni projektanti speljejo v nevarnost, je res neverjetno. V mestih moraš biti vseskozi pozoren in posledično voziti počasi, kar je skregano z logiko - ker počasneje kot greš, bolj nervozni so vozniki ostalih vozil, ki jih tehnično oviraš. Najbolj mi gredo na živce kolesarski pasovi v križiščih, vrisani na prehode za pešce. Zakaj za vraga se moram pomakniti na neprednostni krak nekomu pred nos, če grem naravnost po prednostni? Recimo: https://maps.app.goo.gl/kiUbEnU3BZWLVoW... , https://maps.app.goo.gl/LNje8hKfA4PfPMo... in potem https://maps.app.goo.gl/Yev4cqRK16xrsDh... . Koji je to k**ac? Pa to je iz projekta, ki je bil zaključen enkrat v zadnjih treh letih.

O vzdrževanju obstoječih površin pa itak raje nebi. Mene na tem novem gravelu včasih tako zruka, da mi ni nič jasno. Potrebuješ te subvencionirane e-monstrume s full suspensionom in spremenljivo višino sedeža za normalno vožnjo na nekaterih mestih.

stara mama ::

nokken je izjavil:

Lahko se peljes 1m od roba in avtomobili te lahko prehitijo ce lahko to storijo varno. Ker je pri nas kultura voznikov tako v kurcu jim je pac treba narisati na sredo ceste kolesarski pas, da vsaj pomislijo na to, da imas mogoce tudi ti s kolesom pravico biti tam.

Se vsi strinjamo da je kultura slovenskih voznikov zelo v *organu, a opažam rahlo izboljšanje, vsaj pri nekem deležu voznikov.
Če te pa prehiti avto s hrvaškimi tablicami, pa ubibože.... nihče tam ne pozna 1.5m pravila!

GupeM ::

nokken je izjavil:

GupeM je izjavil:

Lahko greš po celem svojem pasu, avti te pa lahko prehitijo, če to lahko storijo varno. Recimo tako, da zapeljejo na nasprotni pas.

Ce smo posteni je stvar povsem enaka tudi na cestah kjer ta kolesarski pas NI oznacen. Lahko se peljes 1m od roba in avtomobili te lahko prehitijo ce lahko to storijo varno. Ker je pri nas kultura voznikov tako v kurcu jim je pac treba narisati na sredo ceste kolesarski pas, da vsaj pomislijo na to, da imas mogoce tudi ti s kolesom pravico biti tam. Rezultati teh kolesarskih pasov so pa, vsaj ko ni kolesarjev precej smesni za pogledat ko vidis kako se ljudje vozijo... ampak ravno zaradi takih idiotov pac so.
Se pa strinjam, polovica jih je zato, da se mesec pred volitvami zupani slikajo zraven in hvalijo da ima njihova obcina 50km kolesarskih "stez" (vecina teh pasov tako ali tako nastane mesec ali dva pred volitvami.

Pomešal si kolesarski pas, o katerem sem pisal nekaj postov višje in tiste puščice (sharrow), o katerih je pisal DejchSLO, na katere se nanaša tudi del, ki si ga citiral. Kolesarski pas, če je ločen s črtkano črto, je res dejansko enak, kot če ga ne bi bilo. Če je ločen s polno črto, avtomobili ne smejo preko polne črte.

Sharrow puščice pa ti dovoljujejo, da kot kolesar lahko zavzameš cel pas, do sredinske črte oz celotno širino vozišča, če sredinske črte ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

MTB4life ::

Če že dajemo primere ''dobre'' prakse.

Kaj porečete nad tole genialnostjo.
https://www.google.com/maps/@46.066244,...!3m6!1e1!3m4!1sxnkF7SaGMfJd4KCPsdo4Ug!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

Sicer na posnetku se ne vidi, vendar so 2023 naredili na tej cesti kolesarske pasove, kjer se voziš ob bočno parkiranimi avtomobili 8-O
Kateri genij je to odobril, mu lahko samo čestitam.

Sparkxl ::

Tako genialnost imamo že par let v mb na prešernovi ulici. Vsakič ko se tam vozim sem posran in se spomnim na Rudana
««
95 / 98
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
696122796 (13964) issak
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5511522 (7164) Twixz
»

Rabljeno cestno kolo - na kaj paziti?

Oddelek: Šport
329200 (7898) GizmoX
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8632988 (30515) stratosD

Več podobnih tem