» »

Katero kolo

Katero kolo

««
96 / 98
»»

DejchSLO ::

Problem dosti voznikov je v tem, da ne dojamejo, da v mestu, če furaš hitr, hočš nasilo kje na času pridobit, sam ne pridobiš. Tok je semaforjev, da ne pridš nikamor nč prej, če neki na silo prehitevaš, se vsiljuješ pa ne vem katere fore, da ne omenjam ležeče policaje, radarje ipd. Tko da dost folka je trdih v tikve. Pač treba vzet v zakup, da je folka na cestah (pre)več in ful vseh ovir in pač to sprejet in ne delat pol še ostalih udeležencev v prometu živčnih oz. jih ogrožat.

Sej tud kot kolesar morš gledat na pešce, pa tud te majo svoje fore k hodjo po kolesarskih pa gledajo v mobitel k hodjo čez kolesarsko itd itd.

GupeM ::

Saj se strinjam, ampak tole:

DejchSLO je izjavil:

in ne delat pol še ostalih udeležencev v prometu živčnih oz. jih ogrožat.

velja tudi za počasnele, ki rabijo 4 sekunde, da ob zeleni speljejo, nato pa še 16 sekund, da pospešijo na 60 km/h. Mislim, da takšni še več udeležencev delajo živčnih, kot tisti ki malo bolj agresivno vozijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

stara mama ::

DejchSLO je izjavil:

Problem dosti voznikov je v tem, da ne dojamejo, da v mestu, če furaš hitr, hočš nasilo kje na času pridobit, sam ne pridobiš.

Ni problem samo v mestih, ampak povsod.
Z razliko da drugod je manj semaforjev, pa več ostalih ovir -omejitve, polne črte, premične ovire (tovornjaki, mehanizacija, počasni kombiji, ponzionerji) da itak tud tam ne moreš niti prehitevat.
Kar pa vse skupaj dela ostale (hitrejše) udeležence živčne in začnejo še bolj agresivno vozit.

Skratka, promet je pregost (in očitno gorivo prepoceni)

Zmagovalna pa so konstantna dela na cesti, kjer vsakodnevno delaš obvoze, potem pa začnejo nekaj delat/gradit še na tem obvozu.
Ni čudno da marsikomu na cesti dvigne pokrov.

Zgodovina sprememb…

DejchSLO ::

GupeM je izjavil:

Saj se strinjam, ampak tole:

DejchSLO je izjavil:

in ne delat pol še ostalih udeležencev v prometu živčnih oz. jih ogrožat.

velja tudi za počasnele, ki rabijo 4 sekunde, da ob zeleni speljejo, nato pa še 16 sekund, da pospešijo na 60 km/h. Mislim, da takšni še več udeležencev delajo živčnih, kot tisti ki malo bolj agresivno vozijo.

dobr to je pa drug ekstrem. ko ima folk vsaj 150KM, nakonc še avtomatik pa speljuje počasneje kokr včas k je folk fural 34KM avte, ker pač nižja poraba, pa vrjanta vseen mi je za ostale kok jih bo šlo čez semafor.

take bi tud blo treba enkrat čez trdo tikvo usekat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DejchSLO ()

zavajon ::

stara mama je izjavil:

Z razliko da drugod je manj semaforjev,

S tem pa se nikakor ne bi strinjal. Po mojem je Slovenija država z absolutnim rekordom po številu semaforjev na m2.
Prednjači pa Ljubljana, kjer tako zelo sovražijo krožišča, da še so eno opremili s semaforji.

DejchSLO ::

Danes idealen dan za it na kolo. Dons mam namen prevoziti 50km.

Scorpy84 ::

DejchSLO je izjavil:

Danes idealen dan za it na kolo. Dons mam namen prevoziti 50km.


Niti ne, vceraj sem se prekuhal. Idealno je tam do 16-18 stopinj, ce je sonce se kako stopinjo manj.

RockyS ::

Iščem žensko (165cm) hardtail kolo, po možnosti električno in da se da nanj montirati otroški sedež. Večino poti po asfaltu (80%, 20% pa makedam).
Cena do max 2000€ raje manj.

Lahko je tudi rabljeni in iz tujine.

Twixz ::

Rabim neko pomoč in sicer partnerka hoče novejše kolo. Dal bi ji svojega (Lombardo Amantea), sam bi pa presedlal na cestnega.
Se splača to kupit v Decathlonu, Intersportu, rabljeno? Dal bi do ene 700€ recimo za začetek..

Egidij88 ::

klekej ::

Rabim en bicikl za na vikend, gorc varjanta. Kolega mi ponuja eno prastaro Merido in hoče 100€, zdaj pa malo gledam po netu in vidim, da v Hervisu dobim nov bicikl za 300€. Je stara Merida boljše izdelave od teh nizkocenovnikov danes?

https://www.hervis.si/shop/Oprema/Koles...

toro69 ::

Odvisno od ohranjenosti. Načeloma Merida, drugače glej kak Decathlon ali Intersport raje.

Twixz je izjavil:

Rabim neko pomoč in sicer partnerka hoče novejše kolo. Dal bi ji svojega (Lombardo Amantea), sam bi pa presedlal na cestnega.
Se splača to kupit v Decathlonu, Intersportu, rabljeno? Dal bi do ene 700€ recimo za začetek..


Rabljeno vzdrževano, malo voženo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: toro69 ()

Okapi ::

Če kupuješ rabljenega, se verjetno splača pri ceni upoštevati še +150 do 200 za temeljit servis. Se pravi rabljen za 500 evrov plus 200 za servis je bolje kot 700 nov.

lubej1 ::

Zdravo

Ali kdo od vas uporablja vosek namesto olja za verigo?
Uporabljate že pripravljeno emulzijo, ali segrevate trdi vosek?

Katere znamko voska uporabljate?

Kakršen koli nasvet, komentar je dobrodošel.

Hvala

stara mama ::

WD40, al pa lidlov ketten-spraj, karkol pride prej pod roke, sam da je rahlo mastna.
Itak se prej raztegne kot karkoli, cena nove je pa tud ranga ~15€
Ne kompliciraj, če ni treba :)

nokken ::

@lubej1 navaden vosek v prahu (no ni ravno prah mogoce bolj granulat), ki ga dobis v Samsonu v Kamniku za ene 5eur/kg. Menjas pa potem po potrebi, ko je prevec umazan.
Vosek ni kompliciranje ;) Ja prvic ko delas rabis malo vec casa da verigo popolnoma ocistis (bencin, razmascevalec...) potem pa je vse kar rabis 5min dela vsakih recimo 400km (na mtb, na cesti pa verjetno zdrzi dlje) in to je to. Nobenega ciscenja in mazanja med tem, nobenega dreka im crnih prstov in kar je najlepse... 1. veriga zdrzi vsaj 10x dlje (jaz sem jo ravno leto koncno menjal po cca. 9000km pa mi je zares se ne bi bilo treba, ker je bila raztegnjena na 0.2% kar je se precej pod priporocenimi 0.5%) in 2. po 50km takega prahu, da je na kolesu povsod 2mm prahu, veriga se vedno tece, kot da bi bila ravnokar namazana. Poskusi to z oljem... ga ni dryluba, ki bi to delal, kaj sele nek "ketten spray", ki je tako masten, da prah pride gor tudi ce kolo samo v garazi stoji :)

predi ::

@lubej1, mogoče poglej kaj pravi kak guru kuhanja keten. Recimo. Sicer se mi je zdel tip rahlo ekstremen evangelist takega početja, ampak njegovi argumenti so bili kar tehtni. Meni sicer ne paše to, da bi moral dat ketno kuhat po vsaki plohi, ki me bo zdaj poleti zagotovo kdaj dobila. Vosek ne ščiti ravno pred korozijo. Zaradi tega tudi nisem šel v to. Poleg tega moraš imeti prostor za "klavnico" keten pa slow cooker. Vse kar ni suhi lubrikant, se bo baje obneslo slabše, ker pač veže prah nase - po besedah omenjenega guruja.

Meni gre pucanje ketne strašno na živce (pa madeži na hlačnicah tudi), ampak me vseeno ni prepričal. Mogoče ko porabim trenutno zalogo wet lubea.

stara mama ::

suhi lubrikant

Let that sink in....

predi ::

Mazivo v trdnem stanju?

GupeM ::

Suhi lubrikant so tudi kocine pod pazduhami in okrog spolnih organov. Je evolucija poskrbela tudi za to :)

nokken ::

@predi vosek precej dobro sciti pred korozijo ;) Sicer je mogoce v teoriji in kemicno res to kar pravis, ampak v praksi naredi dovolj filma cez verigo, da deluje precej boljse kot olje. Sicer se po dezju vecinoma ne vozim, ampak ja pride kaksen dan ko te ujame, pa realno vecinoma kolo perem ne drgnem s cunami in ketne nikoli ne brisem in za razliko od olja prej, ko sem jo moral takoj obrisati in namazati da ni bila naslednji dan rjava, je z voskom ni treba.
Glede kuhanja pa... jaz imam eno staro ponev, indukcijsko plato za par 10eur iz Hoferja/Lidla in to delam v delavnici. Ne vem kaksno noro dolgo prekuhavanje ni potrebno, ker ni point da je ketna mehka in prijetno zvecljiva, pac pa je point, da vosek pride notri med rolerje (tja kamor noben sprej ali olje ne pride, razen ce bi ketno potopil v olje... to je tudi razlog zakaj ketna z voskom zdrzi toliko dlje kot ce jo mazes s sprejem/oljem). Tako da segrejes vosek da rata tekoc, vrzev ketno notri, pustis kaj pa vem, 30sec, vzames ven obsesis da se odtece in ohladi in das nazaj na kolo (jaz jo pred tem se 2x skozi cunjo spustim da jo "zmehcas" ampak zares niti po tem ni potrebe). In to je to. Po cca. 400km pa ponovis vajo.

stara mama ::

rejven ::

stara mama je izjavil:

Da ne boste doktorirali za 15-20€...

https://www.bike-discount.de/de/shimano...
https://www.bike-discount.de/de/kmc-x10...
https://www.bike-discount.de/de/shimano...


:))

samo, samo, kaj pa tiste 0.1W :))

predi ::

@nokken, tega glede vode in voska ne pravim jaz - to pravi ta Avstralec, ki naj bi bil avtoriteta s področja. Mislim, da del njegovih testov pokriva tudi vlažne razmere.

nokken ::

stara mama je izjavil:

Da ne boste doktorirali za 15-20€...

Ni ravno 15-20eur, ampak jih je v danasnjih dneh okoli 35eur (za mojo XT ceprav so bile se pred nedavnim tudi po 50+eur), ce si pa slucajno na Sramu so pa tudi po 130+eur. Ampak glavni point niti ni v tem. Vsaj zame je glavni point to, da po 30km prahu nic ne ropota in skriplje, kar pri olju na zalost ni opcija.
@Predi lahko je avtoriteta, ampak jaz sem napisal to kar vidim pri svojem. Ko ga operem nikoli vec ne brisem verige, pa ni nikoli zarjavela.

Scorpy84 ::

Okapi je izjavil:

Če kupuješ rabljenega, se verjetno splača pri ceni upoštevati še +150 do 200 za temeljit servis. Se pravi rabljen za 500 evrov plus 200 za servis je bolje kot 700 nov.


Kaj pa imaš toliko za poservisirati, da prideš do takega zneska? Če so ležaji ok, jim samo dodaš mast, to pa večina lahko sama naredi. Zavore so še najmanjši problem. Zdaj sem dal menjati ležaje, pa me je krepko pod 100€ prišlo, pa je servis eden med dražjimi. Ok če misliš vzmetenje servisirati, je pa drugo, ampak pri zračnemu ni kaj dosti za servisirati. Drugače te generalni servis pride 70€.

toro69 ::

Scorpy84 je izjavil:

Okapi je izjavil:

Če kupuješ rabljenega, se verjetno splača pri ceni upoštevati še +150 do 200 za temeljit servis. Se pravi rabljen za 500 evrov plus 200 za servis je bolje kot 700 nov.


Kaj pa imaš toliko za poservisirati, da prideš do takega zneska? Če so ležaji ok, jim samo dodaš mast, to pa večina lahko sama naredi. Zavore so še najmanjši problem. Zdaj sem dal menjati ležaje, pa me je krepko pod 100€ prišlo, pa je servis eden med dražjimi. Ok če misliš vzmetenje servisirati, je pa drugo, ampak pri zračnemu ni kaj dosti za servisirati. Drugače te generalni servis pride 70€.


Po navadi ko kupim rabljeno, pa je nadpovprečno ohranjeno moram najmanj menjati:
- plašči 40€
- kaseta 40€
- ketna 30€
- še kake malenkosti

V kolikor je slabše ohranjen je bolje novega kupiti.

lubej1 ::

Hvala vsem za odgovre glede voskanja!

Kot že napisano, meni se gre predvsem za to, da ne bom imel po 100 km črne verige, ker olje zelo privlači umazanijo in je potem potrebno pogosto razmaščevanje, čiščenje, znova olje itd.

Ali je to npr. vredu izbira (emulzija):

https://www.bike-discount.de/en/silca-s...

Oz. trdi vosek:

https://www.bike-discount.de/en/silca-s...

Glede trdega voska imam še dodatna vprašanja. :) Kako dolgo potem zdrži vosek, po koliko km je potrebno ketno vzeti iz kolesa, z vročo vodo odstraniti vosek in znova namočiti v tekoč vosek?

Kateri "slow cooker, instant pot..." priporočate, uporabljate? Se opravičujem za ang. besede. :)

Hvala

LP

toro69 ::

Jaz imam čebelji vosek ;) je cenejši in bolj fleksibilen od namenskih.
Kuhalnik riža je najbolj priročen. Fajn je da je čim manjši, cca 1l ali še manj.
Ketna zdrži min 300km na cestnem in 250km na makadamu. Prvih 20km je malo trda in kdaj pa kdaj preskoči, pol pa se uteče.

Scorpy84 ::

toro69 je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

Okapi je izjavil:

Če kupuješ rabljenega, se verjetno splača pri ceni upoštevati še +150 do 200 za temeljit servis. Se pravi rabljen za 500 evrov plus 200 za servis je bolje kot 700 nov.


Kaj pa imaš toliko za poservisirati, da prideš do takega zneska? Če so ležaji ok, jim samo dodaš mast, to pa večina lahko sama naredi. Zavore so še najmanjši problem. Zdaj sem dal menjati ležaje, pa me je krepko pod 100€ prišlo, pa je servis eden med dražjimi. Ok če misliš vzmetenje servisirati, je pa drugo, ampak pri zračnemu ni kaj dosti za servisirati. Drugače te generalni servis pride 70€.


Po navadi ko kupim rabljeno, pa je nadpovprečno ohranjeno moram najmanj menjati:
- plašči 40€
- kaseta 40€
- ketna 30€
- še kake malenkosti

V kolikor je slabše ohranjen je bolje novega kupiti.


Tukaj plasce lahko odpises, ker pri novem je tudi zelo priporocljivo menjati bolj odporne plasce proti predrtju. Sam odkar jih imam, mi v treh letih nobena ni izpustila. Pred tem pa je blilo skos nekega flikanja.

zavajon ::

Pa je kje empirično dokazano, da so eni plašči bolj odporni proti predrtju od drugih?
Tiste "odporne proti predrtju" zračnice z mlekom vmes namreč ne delujejo. Mleko koristi le, da takoj ugotoviš, kje pušča, zamaši luknje pa ne. A je zaradi mleka flikanje take gume nemogoče, ker flika sploh ne prime.

salesky ::

zavajon je izjavil:

Pa je kje empirično dokazano, da so eni plašči bolj odporni proti predrtju od drugih?
Tiste "odporne proti predrtju" zračnice z mlekom vmes namreč ne delujejo. Mleko koristi le, da takoj ugotoviš, kje pušča, zamaši luknje pa ne. A je zaradi mleka flikanje take gume nemogoče, ker flika sploh ne prime.


Eh eh, ne govorit tako na pamet...iz prve roke povem, da mleko čisto lepo zamaši luknje, je pa odvisno kako veliko luknjo imaš, kakšno mleko uporabljaš, tlak v platišču itd...

Drugače pa ja, materiali in tehnike v plaščih so si različni, eni bolj odporni na predrtje kot drugi.

Okapi ::

Pri rabljenem kolesu jih menjaš predvsem zaradi zlizanega profila in "utrujenega" oziroma "postaranega" materiala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

zavajon ::

Ne govorim na pamet. Pri prvi taki zračnici se mi je zgodilo to, kar sem opisal zgoraj. Mleko se enostavno na zraku ni posušilo in je lezlo ven ob stiku plašča z obročem.
Predvideval sem, da sem imel pač smolo, zato sem kupil drugo tako zračnico od drugega proizvajalca, pa se mi je zgodilo enako.

Seveda sem nad to novotarijo obupal.
Še vedno dopuščam možnost, da sem jaz edini imel to smolo, a bom testiranje v bodoče prepustil komu drugemu, sam pa imam vedno s sabo Tiptop, fliko, šmirgl in pumpo.

Klamzi ::

@lubej1
Jaz že drugo sezono uporabljam Smoove lube vosek, pa sem zadovoljen. Vedno teče kot sveže naoljena in pa z minimalno šmira. Mažem kak se mi je, tud odvisno kje vozim, ampak recimo da na 300 km ali ko operem kolo. Pa še nisem opazil razlike prej/potem, tako da bi lahko komot mazal redkeje...

Pač pazit moraš da prvič res v nulo očistiš oziroma odstraniš vse ostanke masti. Ta periodična čiščenja pa opraviš z vročo vodo in detergentom, splahneš z vodo, takoj spihaš in namažeš. Višek voska obrišem takoj... Čez par ur že pičiš.


Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Klamzi ()

klekej ::

toro69 je izjavil:

Odvisno od ohranjenosti. Načeloma Merida, drugače glej kak Decathlon ali Intersport raje.



Vseeno je zadeva stara 15 let, grem v Hervis pogledat tistgale Kilimanjarota. Še kaj v tem rangu?

T743 ::

Mleko v zračnici ne deluje zato, ker ne pride direktno v stik z zrakom ampak je vmes še guma. Pri pravem tubeless sistemu pa je seveda zakon ampak morata biti obroč in guma temu namenjena, čez luknje za napere pa nalepljen ustrezen trak.
Klekej
15 let stara merida je še 26col karkoli novega na večjih obročih bo precej boljša izbira tudi le za u štacuno ali pa na vikend.

anthony1337 ::

Sem totalen amater, kolesa nisem vozil od kar sem bil otrok, ne spoznam se na firme ne ničesar. Sedaj po 30 bi si rad kupil kolo, da naredim kakšen kilometer v sončnih dnevih - za po cesti, makedamu, pa tudi kakšen klanec. Po gozdnih poteh se ne bom vozil. Predvidevam, da je zame najbolj primeren "gravel" bike? Ker nimam pojma na kaj sploh moram bit pozoren pri nakupu, predvidevam, da je decathlon ena ugodna opcija za amaterje - obstaja kakšna spletna trgovina, mogoče tuja, ki je boljša?
Budget nekje do jurja, tole mi sfiltrira ven https://www.decathlon.si/p/312397-67101.... Obstaja kakšno boljšo price/performans kolo od tega? Velik sem 175cm, predvidevam, da potrebujem M size?

Sparkxl ::

zavajon je izjavil:

Ne govorim na pamet. Pri prvi taki zračnici se mi je zgodilo to, kar sem opisal zgoraj. Mleko se enostavno na zraku ni posušilo in je lezlo ven ob stiku plašča z obročem.
Predvideval sem, da sem imel pač smolo, zato sem kupil drugo tako zračnico od drugega proizvajalca, pa se mi je zgodilo enako.

Seveda sem nad to novotarijo obupal.
Še vedno dopuščam možnost, da sem jaz edini imel to smolo, a bom testiranje v bodoče prepustil komu drugemu, sam pa imam vedno s sabo Tiptop, fliko, šmirgl in pumpo.


Kot prvo to ni novotarija, ampak je na trgu že ca. 15 let. Kot drugo bi rekel da v celoti pri tebi nekaj ni štimalo. Zanič mleko, felna,..? Vozim tubeless 5 let in niti 1x nisem pumpal vmes. Ravno prejšnji vikend sem imel tak primer, da sem sploh opazil da je kaj narobe. Zadnje kolo mi je zaradi padca tlaka začelo zanašati. Pogledam dol, mleko šprica vsepovsod. Očitno sem naredil kar veliko luknjo. Tlak je na koncu padel na 0.5 bara, ampak mleko je luknjo zamašilo. Sem napumpal in še vedno drži, torej je mleko odlično opravilo svoje delo.

nokken ::

Sicer vozim tubeless ker je vseeno boljse kot zracnice (iz n razlogov) ampak vseeno nisem ravno v tisti grupi ki ga noro hvali kako zaflika vse. Vsaj na XC gumah (ki so danes kljub vsemu v rangu 650-700g in ne sub 400g kot so bile vcasih), mleko dela za trnje in podobne miniaturne luknjice. Takoj ko je luknja recimo 2-3mm lahko pozabis da bo kaj zaflikalo, pa sem poizkusil bolj kot ne vse mozne kombinacije gum in sealantov (za gume je se najslabsa opcija za mleko Schwalbe, za mleko pa kar se mene tice Joe's No flats sealant, najboljsa bi pa rekel Maxxis z Mariposa Caffelatex, ceprav zadnja leta kljub vsemu raje vozim Vittoria Mezcal ker mi je kot guma boljsa kot Maxxisove xc gume). Verjamem da je pri tezjih enduro/dh gumah to boljse in zaradi debelejse in bolj toge zgradbe boljse dela, ampak vseeno dvomim da v kakrsnem koli primeru dela tako kot se nekateri hvalijo da jim dela in tesni tudi centimetrske luknje.

Scorpy84 ::

anthony1337 je izjavil:

Sem totalen amater, kolesa nisem vozil od kar sem bil otrok, ne spoznam se na firme ne ničesar. Sedaj po 30 bi si rad kupil kolo, da naredim kakšen kilometer v sončnih dnevih - za po cesti, makedamu, pa tudi kakšen klanec. Po gozdnih poteh se ne bom vozil. Predvidevam, da je zame najbolj primeren "gravel" bike? Ker nimam pojma na kaj sploh moram bit pozoren pri nakupu, predvidevam, da je decathlon ena ugodna opcija za amaterje - obstaja kakšna spletna trgovina, mogoče tuja, ki je boljša?
Budget nekje do jurja, tole mi sfiltrira ven https://www.decathlon.si/p/312397-67101.... Obstaja kakšno boljšo price/performans kolo od tega? Velik sem 175cm, predvidevam, da potrebujem M size?


Gravel je ok, ampak ker toliko casa nisi vozil oziroma nikoli, ne vem ce je pametno, da gres na tako kolo. To je pac hibrid med trekingom in cestnim kolesom. Sedenje je bolj podobno cestnemu kolesu, torej hrbtenico bolj obremenjujes in te bo samo bolel hrbet, roke, vrat, se zna zgoditi, da bos zaradi tega obupal. Za zacetnika ti priporocam treking kolo. Se bolj pa gorca (hardtail), pa das gravel plasce gor, pa bos skoraj na istem kot pri gravel kolesu, le balanca je sirsa, kar dostkrat pride prav ce zavijes izven makadama, vzponi pri takem kolesu bojo lazji, kot pri treking, pa se gorci tezijo okoli 12kg, trekingi so okrog 15kg.

makucv ::

Torej tu je bilo govora o dveh različnih rečeh. Zračnica z mlekom, kot jo kupiš v raznih specializiranih trgovinah, ki ni tubeless in "tapravi" tubeless sistem z tubeless plaščem, trakom, feltno in tesnilnim mlekom.
Za zračnico polnjeno z mlekom ne verjamem da dela, tubeless pa je kar solidno uspešen. Pri večji luknji pomaga črv.
Meni se na MTB obnese tudi Peaty tesnilno mleko, ki vsebuje majhne modre kuglice, ki se naberejo ob luknji in jo zatesnijo.
Uporabljam pa večjo količino mleka, kot ga priporoča proizvajalec.

Sparkxl ::

Scorpy84 je izjavil:

pa se gorci tezijo okoli 12kg, trekingi so okrog 15kg.


To ne vem če bo držalo. Sem nabavil treking na štrom, pa ima 15 kil. Res pa da je brez vzmetene vilice, blatnikov in prtljažnika

anthony1337 ::

Scorpy84 je izjavil:

anthony1337 je izjavil:

Sem totalen amater, kolesa nisem vozil od kar sem bil otrok, ne spoznam se na firme ne ničesar. Sedaj po 30 bi si rad kupil kolo, da naredim kakšen kilometer v sončnih dnevih - za po cesti, makedamu, pa tudi kakšen klanec. Po gozdnih poteh se ne bom vozil. Predvidevam, da je zame najbolj primeren "gravel" bike? Ker nimam pojma na kaj sploh moram bit pozoren pri nakupu, predvidevam, da je decathlon ena ugodna opcija za amaterje - obstaja kakšna spletna trgovina, mogoče tuja, ki je boljša?
Budget nekje do jurja, tole mi sfiltrira ven https://www.decathlon.si/p/312397-67101.... Obstaja kakšno boljšo price/performans kolo od tega? Velik sem 175cm, predvidevam, da potrebujem M size?


Gravel je ok, ampak ker toliko casa nisi vozil oziroma nikoli, ne vem ce je pametno, da gres na tako kolo. To je pac hibrid med trekingom in cestnim kolesom. Sedenje je bolj podobno cestnemu kolesu, torej hrbtenico bolj obremenjujes in te bo samo bolel hrbet, roke, vrat, se zna zgoditi, da bos zaradi tega obupal. Za zacetnika ti priporocam treking kolo. Se bolj pa gorca (hardtail), pa das gravel plasce gor, pa bos skoraj na istem kot pri gravel kolesu, le balanca je sirsa, kar dostkrat pride prav ce zavijes izven makadama, vzponi pri takem kolesu bojo lazji, kot pri treking, pa se gorci tezijo okoli 12kg, trekingi so okrog 15kg.

Hvala za odgovor, tole pa je potem res dealbreaker zame, ker imam že tako malo težav s hrbtenico in me kaka prisiljena drža res ne navduši. Imaš mogoče kak link do kolesa, ki bi bil primeren zame? Budget manj kot 1000€, tja nekje 500€ če je možno, za slučaj da ga zamenjam čez čas...

Scorpy84 ::

Sparkxl je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

pa se gorci tezijo okoli 12kg, trekingi so okrog 15kg.


To ne vem če bo držalo. Sem nabavil treking na štrom, pa ima 15 kil. Res pa da je brez vzmetene vilice, blatnikov in prtljažnika


Trekingi so koli 700€ in bo kr držalo, če ne si poglej. Sem pa tja se še kakšen najde, ki je tam 14-14,5kg. Ti si pač našel na štrom in so dali boljše komponente gor, treking na splošno kupujejo, ljudje, ki ne gledajo na opremo ampak na ceno. Štrom pa je tukaj malo naredil spremembo pri trekingu in se zdaj očitno najdejo, lažja kolesa. Lahko daš link tvojega kolesa?

J.McLane ::

Ne vem če bi se strinjal, da je poceni treking way to go, saj dobiš tudi gravel/potovalno s klasično balanco in bolj pokončno držo, bo vsaj okrog 10-11 kg, ne pa 14kg, za nekaj kar na asfaltu nikoli ne boš rabil (vzmetenje).

Recimo kakšne Cube Nulane se mi ne zdi napačen.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Sparkxl ::

Scorpy84 je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

pa se gorci tezijo okoli 12kg, trekingi so okrog 15kg.


To ne vem če bo držalo. Sem nabavil treking na štrom, pa ima 15 kil. Res pa da je brez vzmetene vilice, blatnikov in prtljažnika


Trekingi so koli 700€ in bo kr držalo, če ne si poglej. Sem pa tja se še kakšen najde, ki je tam 14-14,5kg. Ti si pač našel na štrom in so dali boljše komponente gor, treking na splošno kupujejo, ljudje, ki ne gledajo na opremo ampak na ceno. Štrom pa je tukaj malo naredil spremembo pri trekingu in se zdaj očitno najdejo, lažja kolesa. Lahko daš link tvojega kolesa?


https://www.specialized.com/us/en/turbo...

Nima pa bog ve kake opreme...Sram nx sranje in tektro bremze

J.McLane ::

Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

GupeM ::

Scorpy84 je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

pa se gorci tezijo okoli 12kg, trekingi so okrog 15kg.


To ne vem če bo držalo. Sem nabavil treking na štrom, pa ima 15 kil. Res pa da je brez vzmetene vilice, blatnikov in prtljažnika


Trekingi so koli 700€ in bo kr držalo, če ne si poglej. Sem pa tja se še kakšen najde, ki je tam 14-14,5kg. Ti si pač našel na štrom in so dali boljše komponente gor, treking na splošno kupujejo, ljudje, ki ne gledajo na opremo ampak na ceno. Štrom pa je tukaj malo naredil spremembo pri trekingu in se zdaj očitno najdejo, lažja kolesa. Lahko daš link tvojega kolesa?

Jaz sem 2019 kupil tole za cca 650 €, pa ima 13,6 kg. Tako da se zadeve dobijo pod 15 kg.

https://99spokes.com/en-EU/bikes/scott/...

lubej1 ::

toro69 je izjavil:

Jaz imam čebelji vosek ;) je cenejši in bolj fleksibilen od namenskih.
Kuhalnik riža je najbolj priročen. Fajn je da je čim manjši, cca 1l ali še manj.
Ketna zdrži min 300km na cestnem in 250km na makadamu. Prvih 20km je malo trda in kdaj pa kdaj preskoči, pol pa se uteče.


Kje pa si kupil kuhalnik riža, se pri nas dobi tako majhen kuhalnik?

Torej je ketno potrebno vsakih cca. 300 KM sneti iz kolesa, jo očistiti in nato znova potopiti v vosek...?

LP

Klamzi je izjavil:

@lubej1
Jaz že drugo sezono uporabljam Smoove lube vosek, pa sem zadovoljen. Vedno teče kot sveže naoljena in pa z minimalno šmira. Mažem kak se mi je, tud odvisno kje vozim, ampak recimo da na 300 km ali ko operem kolo. Pa še nisem opazil razlike prej/potem, tako da bi lahko komot mazal redkeje...

Pač pazit moraš da prvič res v nulo očistiš oziroma odstraniš vse ostanke masti. Ta periodična čiščenja pa opraviš z vročo vodo in detergentom, splahneš z vodo, takoj spihaš in namažeš. Višek voska obrišem takoj... Čez par ur že pičiš.




Bom preveril ta vosek.

Torej ti ne vzameš ketne dol vsakih 300 km, ampak jo samo očistiš in nato znova naneseš to emulzijo?

Ker jaz vsekakor ne bi rad vsakih 300 km ketno dajal iz kolesa...

LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: lubej1 ()
««
96 / 98
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
696123614 (14782) issak
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5511631 (7273) Twixz
»

Rabljeno cestno kolo - na kaj paziti?

Oddelek: Šport
329264 (7962) GizmoX
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8633109 (30636) stratosD

Več podobnih tem