Forum » Šport » Katero kolo
Katero kolo
Vrocipes ::
Ima kdo kakšne izkušnje s kolesi Pegasus? Konkretno gledam tale model: https://www.pegasus-bikes.de/produkt/pe...
Iščem treking kolo za nekje do 800 eur. Pri tem modelu mi je med drugim všeč to, da je volan malo višje, kar nudi nekaj dodatnega udobja. Se dobi v tem rangu še kaj pametnega? Trenutno imam Nakamuro, kupljeno pred leti za nekje 400 eur, pri kateri me je zmotilo predvsem to, da so vijaki bili že nekje po dveh letih popolnoma rjavi. Zato bi rad šel en rang višje, se splača? Ali so tudi v tem rangu večinoma slabše kvalitete vijaki in ostali deli, ki niso vključeni specifikacijah?
Hvala
Iščem treking kolo za nekje do 800 eur. Pri tem modelu mi je med drugim všeč to, da je volan malo višje, kar nudi nekaj dodatnega udobja. Se dobi v tem rangu še kaj pametnega? Trenutno imam Nakamuro, kupljeno pred leti za nekje 400 eur, pri kateri me je zmotilo predvsem to, da so vijaki bili že nekje po dveh letih popolnoma rjavi. Zato bi rad šel en rang višje, se splača? Ali so tudi v tem rangu večinoma slabše kvalitete vijaki in ostali deli, ki niso vključeni specifikacijah?
Hvala
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Vrocipes ()
globoko grlo ::
Lahko da se motim, ampak puci ga pa gon ga, če ga maš v kleti 1 let bo pač ciknu :)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
TehDucky ::
@Vrocipes, tole so le neki približki konkretnega treking kolesa, to je bolje rečeno mestno kolo z ravno štango. Oprema je vsa malo mešana, od Deore pa do Altus in vse vmes, zavore so pa tudi kompromis, torej hidravlične v-brake oz. obročne zavore.
Zadeva kolikor sem imel sprobat tele enake zavore na enmu dobrem mestnem kolesu, je bilo super, vseeno pa ima že (vsa) konkurenca za to ceno hidravlične disk zavore.
Teža pa je že primerna skoraj električnim kolesom. Nekako od 10,5-13,5kg je za pričakovati aluminijaste treking kolesa. Je pa res da ima ta že vso opremo gor, če jo rabiš pol ok.
Kolesa za 200-400€ so vedno rjavela na 100 koncih po parih letih, boljši oz. vsaj priznane znamke in ne tiste iz klumpšportov pa se zgodi da po 10 letih kaj začne rjaveti.
Medtem ko za znamke spraševati pa na slo-techu ni dobra ideja, ker če ti rečem, da so znamke Merida, Scott, Specialized dobre, bodo priletel drugi, da sem pozabil še na Giante pa Authorje. Glede na to da se gre vsem trgovcem prodati bicikle, pošlješ en lep mail parim trgovcem, da kupuješ moško treking kolo za ranga 800€ in naj ti ponudijo dva kolesa za to ceno, primerjaš opremo, greš do bližjih trgovcev, se usedeš na enih par in kupiš.
Zadeva kolikor sem imel sprobat tele enake zavore na enmu dobrem mestnem kolesu, je bilo super, vseeno pa ima že (vsa) konkurenca za to ceno hidravlične disk zavore.
Teža pa je že primerna skoraj električnim kolesom. Nekako od 10,5-13,5kg je za pričakovati aluminijaste treking kolesa. Je pa res da ima ta že vso opremo gor, če jo rabiš pol ok.
Kolesa za 200-400€ so vedno rjavela na 100 koncih po parih letih, boljši oz. vsaj priznane znamke in ne tiste iz klumpšportov pa se zgodi da po 10 letih kaj začne rjaveti.
Medtem ko za znamke spraševati pa na slo-techu ni dobra ideja, ker če ti rečem, da so znamke Merida, Scott, Specialized dobre, bodo priletel drugi, da sem pozabil še na Giante pa Authorje. Glede na to da se gre vsem trgovcem prodati bicikle, pošlješ en lep mail parim trgovcem, da kupuješ moško treking kolo za ranga 800€ in naj ti ponudijo dva kolesa za to ceno, primerjaš opremo, greš do bližjih trgovcev, se usedeš na enih par in kupiš.
mayne ::
Tisto kolo je precenjeno, nekaj takega je dost boljše za treking: http://www.veb-company.si/izdelek/6694/...
Vrocipes ::
V bistvu res rabim treking/mestno kolo, saj se vseeno dosti časa vozim po mestu, zato je pomembno, da ima že vso opremo gor. Nekje 2x na mesec pa grem na malo daljšo pot, okrog 100-150km. Me veseli, da v tem rangu kolo neke priznane znamke ne rjavi tako hitro.
Hvala obema za odgovor.
Hvala obema za odgovor.
konspirator ::
Vrocipes
Treking za 600 oz 700
https://slo-tech.com/forum/t348953/p561...
TehDucky
Ne drži.Imam še vedno "no name" kolo staro +22 let, ki je brez rje in je bilo kupljeno v Merkatorju.Edino verižniki in veriga so bolj proti koncu.
Ko ga na uporabljam je nekje pod streho.
Treking za 600 oz 700
https://slo-tech.com/forum/t348953/p561...
TehDucky
Ne drži.Imam še vedno "no name" kolo staro +22 let, ki je brez rje in je bilo kupljeno v Merkatorju.Edino verižniki in veriga so bolj proti koncu.
Ko ga na uporabljam je nekje pod streho.
--
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: konspirator ()
oemdzi ::
Imam treking Authorja - Classic za 330€, 4 leta, blago porjaveli so le 4-je vijaki... Koliko pa stanejo vijaki, da je tak problem ? Vsaka železnina jih ima...
p.s. pred kratkim sem kolo povoskal z voskom za avtomobil, barva je enaka, če ne skoraj lepša kot takrat, ko je bil nov, pa tudi mislim, da kar pripomore zaščiti za v bodoče...
p.s. pred kratkim sem kolo povoskal z voskom za avtomobil, barva je enaka, če ne skoraj lepša kot takrat, ko je bil nov, pa tudi mislim, da kar pripomore zaščiti za v bodoče...
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
TehDucky ::
@konspirator, imaš svetle izjeme, v povprečju pa jih vsaj 50% nižjega cenovnega razreda hitro začne rjaveti.
@OnTopic, stestirat je treba kolo, nastavit sedež in se vozit par minut. Glede višje pozicije lahko tudi običajnemu kolesu dvigneš krmilo, samo fajfo zamenjaš na gibljivo.
Edit:pobrisal offtopic.
@OnTopic, stestirat je treba kolo, nastavit sedež in se vozit par minut. Glede višje pozicije lahko tudi običajnemu kolesu dvigneš krmilo, samo fajfo zamenjaš na gibljivo.
Edit:pobrisal offtopic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TehDucky ()
oemdzi ::
Jaz bi rad prodal treking kolo, ampak ne vem, koliko je vredno.
Glede na vse podatke, bi rekel, da natančno 295,69 € !
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
Vrocipes ::
@konspirator
Super oprema glede na ceno, ampak mi po izgledu nista všeč.
@TehDucky
Bom se odpravil v neko specializirano trgovino in malo testiral.
Hvala vsem za predloge in nasvete.
Super oprema glede na ceno, ampak mi po izgledu nista všeč.
@TehDucky
Bom se odpravil v neko specializirano trgovino in malo testiral.
Hvala vsem za predloge in nasvete.
JA23 ::
Prosil bi za nasvet glede kolesa.
Trenutno imam takole kolo MBM People:
http://rogosport.si/prodaja/kolesa/mest...
Kolo uporabljam predvsem kot prevozno sredstvo do službe (cca. 5km), prevoz po opravkih in občasno (recimo, da enkrat na mesec) za krajši cestni izlet (recimo, da do 50 km). S kolesom sem sicer kar zadovoljen, vendar bi si rad privoščil nekoliko boljšega. Malo zaradi tega, ker je kolo že staro slabih 10 let, malo zaradi tega, ker imam z njih občasne težave in malo zato ker bi si rad privoščil boljše kolo. Težave sem do sedaj imel z gonilko (že nekajkrat sem jo moral menjati, ker se mi je obrabil navoj), s špicami (sem zamenjal in imam sedaj neke ojačane, tako da več ni težav) in s počenimi gumami (to sem tudi do neke mere rešil s plašči z gelom; se mi pa vseeno še občasno predre, ampak na zgornji strani - očitno moram bolj redno pumpati).
Nisem povsem prepričan glede nakupa novega kolesa, ker:
1. Ne vem, kaj točno bom pridobil z boljšim kolesom (je hitrejši, lažji, bolje udoben...)
2. Me skrbi, da mi ga ne bi ukradli.
Glede na vse napisano vas bi prosil za nasvet glede morebitnega nakupa novega kolesa, pri čemer je moj budget 500-1000€. Malo sem že prebiral pretekle poste v tej temi, vendar se mi zdi, da je vsako želj potrebno obravnavati individualno. :)
V naprej hvala vsem za nasvete
Trenutno imam takole kolo MBM People:
http://rogosport.si/prodaja/kolesa/mest...
Kolo uporabljam predvsem kot prevozno sredstvo do službe (cca. 5km), prevoz po opravkih in občasno (recimo, da enkrat na mesec) za krajši cestni izlet (recimo, da do 50 km). S kolesom sem sicer kar zadovoljen, vendar bi si rad privoščil nekoliko boljšega. Malo zaradi tega, ker je kolo že staro slabih 10 let, malo zaradi tega, ker imam z njih občasne težave in malo zato ker bi si rad privoščil boljše kolo. Težave sem do sedaj imel z gonilko (že nekajkrat sem jo moral menjati, ker se mi je obrabil navoj), s špicami (sem zamenjal in imam sedaj neke ojačane, tako da več ni težav) in s počenimi gumami (to sem tudi do neke mere rešil s plašči z gelom; se mi pa vseeno še občasno predre, ampak na zgornji strani - očitno moram bolj redno pumpati).
Nisem povsem prepričan glede nakupa novega kolesa, ker:
1. Ne vem, kaj točno bom pridobil z boljšim kolesom (je hitrejši, lažji, bolje udoben...)
2. Me skrbi, da mi ga ne bi ukradli.
Glede na vse napisano vas bi prosil za nasvet glede morebitnega nakupa novega kolesa, pri čemer je moj budget 500-1000€. Malo sem že prebiral pretekle poste v tej temi, vendar se mi zdi, da je vsako želj potrebno obravnavati individualno. :)
V naprej hvala vsem za nasvete
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: JA23 ()
TehDucky ::
@JA23
Težave z gonilko/ležaji so lahko pri vsakem kolesu, je pa pri nižjem cenovnem razredu to še bolj na udaru. Nakamura kolesa so imela veliko težav z ležaji.
Če imaš budget od 500 do 1000 eur, imaš najboljši sweet spot pri okoli 750€.
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/... Specialized Crosstrail Sport - 636€
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/... Giant Roam 0 729€
https://www.valy.si/izdelek/N-C_NATURE_... Cube Nature Pro 779€
Majo pa vsi nekako Shimano Altus/Alivio zavore, Specialized ima Tektro v istem rangu, Giant in Cube imata starejše 10 redne menjalnike in spredaj 3 verižnike, Specialized ima novejši 9 redni Alivio zadaj in pa 2 verižnika spredaj - podobno prestavno razmerje kot ostala kolesa samo manj prestavljanja.
Vilice so vse SR-Suntour, edino kar ima prednost specialized, da ima pametne in jih ni potreba zaklepat, ker se same odpirajo ko si na makadamu oz. padeš v luknjo/ naletiš v skalo. Okvirji so vsi dobri, mogoče je Cube en oz. pol ranga slabši.
Imaš pa še en model boljši specialized https://www.extremevital.com/sl/kolesa/... Crosstrail elite, ta pa ima 10 prestav z novejšim SLX menjalnikom in pa boljše zavore. Sicer dobrih 200€ dražji.
Da ti ga ne ukradejo, pa treba orenk verigo kupit pa doma v beton en kavelj pribit, če ti ga doma ukradejo, da imaš vsaj od zavarovalnice povrnjeno oz. preveri pri agentu.
Težave z gonilko/ležaji so lahko pri vsakem kolesu, je pa pri nižjem cenovnem razredu to še bolj na udaru. Nakamura kolesa so imela veliko težav z ležaji.
Če imaš budget od 500 do 1000 eur, imaš najboljši sweet spot pri okoli 750€.
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/... Specialized Crosstrail Sport - 636€
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/... Giant Roam 0 729€
https://www.valy.si/izdelek/N-C_NATURE_... Cube Nature Pro 779€
Majo pa vsi nekako Shimano Altus/Alivio zavore, Specialized ima Tektro v istem rangu, Giant in Cube imata starejše 10 redne menjalnike in spredaj 3 verižnike, Specialized ima novejši 9 redni Alivio zadaj in pa 2 verižnika spredaj - podobno prestavno razmerje kot ostala kolesa samo manj prestavljanja.
Vilice so vse SR-Suntour, edino kar ima prednost specialized, da ima pametne in jih ni potreba zaklepat, ker se same odpirajo ko si na makadamu oz. padeš v luknjo/ naletiš v skalo. Okvirji so vsi dobri, mogoče je Cube en oz. pol ranga slabši.
Imaš pa še en model boljši specialized https://www.extremevital.com/sl/kolesa/... Crosstrail elite, ta pa ima 10 prestav z novejšim SLX menjalnikom in pa boljše zavore. Sicer dobrih 200€ dražji.
Da ti ga ne ukradejo, pa treba orenk verigo kupit pa doma v beton en kavelj pribit, če ti ga doma ukradejo, da imaš vsaj od zavarovalnice povrnjeno oz. preveri pri agentu.
JA23 ::
@TehDucky:
najprej hvala za predstavljena kolesa.
Najbolj sta mi všeč obe kolesi Specialized, predvsem zaradi števila prestav. Trenutno jih imam namreč 7, pa jih več niti ne pogrešam :), tako da se mi zdi 20 čisto dovolj.
Nisem sicer prepričan, ali bi dal 200€ za boljše zavore. Do sedaj sem imel gumice, pa so se mi razen v dežju, kar dobro obnesle. Sklepam, da so diski občutno boljši od gumic in ne vem kako se pozna razlika med zavorami. Se to sploh da povedat?
Kar se mi ne zdi potrebno so vilice. Trenutno nimam nobenih amortizerjev, pa jih še nikoli nisem pogrešal. Ne vem, ali bi to sploh potreboval in se sprašujem ali se lahko to zamenjati za navadne vilice. Pri tem sicer nisem siguren ali je to sploh možno in tudi smiselno. Je to možno? Je potem kolo morda kaj ceneje, ali se vedno kupuje v kompletu?
Vidim, da so vsa kolesa brez blatnikov, kar pomeni, da bi to moral dokupit (ampak to verjetno ne vpliva znatno na ceno). Velikokrat namreč vozim tudi po dežju. Se morda lahko dokupi tudi prtljažnik?
Hvala še enkrat za napisano in upam, da moja vprašanj niso nadležna - sem pač noob, kar se tega tiče.
najprej hvala za predstavljena kolesa.
Najbolj sta mi všeč obe kolesi Specialized, predvsem zaradi števila prestav. Trenutno jih imam namreč 7, pa jih več niti ne pogrešam :), tako da se mi zdi 20 čisto dovolj.
Nisem sicer prepričan, ali bi dal 200€ za boljše zavore. Do sedaj sem imel gumice, pa so se mi razen v dežju, kar dobro obnesle. Sklepam, da so diski občutno boljši od gumic in ne vem kako se pozna razlika med zavorami. Se to sploh da povedat?
Kar se mi ne zdi potrebno so vilice. Trenutno nimam nobenih amortizerjev, pa jih še nikoli nisem pogrešal. Ne vem, ali bi to sploh potreboval in se sprašujem ali se lahko to zamenjati za navadne vilice. Pri tem sicer nisem siguren ali je to sploh možno in tudi smiselno. Je to možno? Je potem kolo morda kaj ceneje, ali se vedno kupuje v kompletu?
Vidim, da so vsa kolesa brez blatnikov, kar pomeni, da bi to moral dokupit (ampak to verjetno ne vpliva znatno na ceno). Velikokrat namreč vozim tudi po dežju. Se morda lahko dokupi tudi prtljažnik?
Hvala še enkrat za napisano in upam, da moja vprašanj niso nadležna - sem pač noob, kar se tega tiče.
TehDucky ::
Hidravlične disk zavore imajo čisto drugačno prijemanje kot v-brake. V-brake linearno prijemlja na čeljust ker vlečeš zajlo, ni pa to linearno zaviranje, in ko se dotakne obroča začne že zavirat že z konkretno močjo ali pa samo cvili, bolj ko primeš, bolj stisne in če si premočen na sprednjo zavoro te vrže čez balanco - poznam ljudi...
Pri hidravliki pa imaš na začetku bolj mehko ročico, in ko se zavorna pakna dotakne rotorja potem se začuti neka sila na ročki, ta pa potem začne prijemljati glede na to koliko stisneš ročko, je pa nekako bolj eksponentno, istočasno pa veliko lažje reguliraš zaviranje, ker redkokdaj rabiš polno zavorno moč. Bolje zavira v vseh vremenskih pogojih, edino paziti je treba ob čiščenju in mazanju kolesa, da maziv slučajno ne naneseš na rotor (disk) ali na zavorno čeljust, ker potem bodo cvilile in jih lahko samo še menjaš.
Če ti je vilica odveč, lahko pogledaš za Specialized Sirrus če so ti Crosstrail všeč, razlika je v tem da ima Sirrus trde karbonske vilice in ožje plašče, pri Sport modelu https://www.specialized.com/si/sl/men/b... je oprema zelo podobna, namesto Tektro zavor ima Shimano, menjalniki enaki, le prestavno razmerje je podobno bolj cestnim kolesom, za klance ima dva zoba manj na zadnjem verižniku (se nebi smelo poznati če imaš vsaj malo kondicije), medtem ko dobiš na večjem sprednjem verižniku 4 zobe več, kar pa se pozna zelo pri vožnji po ravnini, sploh če si navajen vožnjo na moč in ne na kadenco.
Elite model Sirrusa https://www.specialized.com/si/sl/men/b... pa ima v vilici en vstavek za manj tresljajev v krmilu za vožnjo po asfaltu. Medtem ko oprema je pa že cestna 9 redna Shimano Sora. Je pa ta v dveh barvah, rdeči in črno modri.
Specialized ima za tele kolesa prav posebne blatnike, vprašaš pri trgovcu, pa bi morali imeti na zalogi in naj ti jih še zmontirajo. Blatniki so cca 30-40 eur, prtljažnik pa 25-45€ odvisno od tipa, ki ga rabiš.
Pri hidravliki pa imaš na začetku bolj mehko ročico, in ko se zavorna pakna dotakne rotorja potem se začuti neka sila na ročki, ta pa potem začne prijemljati glede na to koliko stisneš ročko, je pa nekako bolj eksponentno, istočasno pa veliko lažje reguliraš zaviranje, ker redkokdaj rabiš polno zavorno moč. Bolje zavira v vseh vremenskih pogojih, edino paziti je treba ob čiščenju in mazanju kolesa, da maziv slučajno ne naneseš na rotor (disk) ali na zavorno čeljust, ker potem bodo cvilile in jih lahko samo še menjaš.
Če ti je vilica odveč, lahko pogledaš za Specialized Sirrus če so ti Crosstrail všeč, razlika je v tem da ima Sirrus trde karbonske vilice in ožje plašče, pri Sport modelu https://www.specialized.com/si/sl/men/b... je oprema zelo podobna, namesto Tektro zavor ima Shimano, menjalniki enaki, le prestavno razmerje je podobno bolj cestnim kolesom, za klance ima dva zoba manj na zadnjem verižniku (se nebi smelo poznati če imaš vsaj malo kondicije), medtem ko dobiš na večjem sprednjem verižniku 4 zobe več, kar pa se pozna zelo pri vožnji po ravnini, sploh če si navajen vožnjo na moč in ne na kadenco.
Elite model Sirrusa https://www.specialized.com/si/sl/men/b... pa ima v vilici en vstavek za manj tresljajev v krmilu za vožnjo po asfaltu. Medtem ko oprema je pa že cestna 9 redna Shimano Sora. Je pa ta v dveh barvah, rdeči in črno modri.
Specialized ima za tele kolesa prav posebne blatnike, vprašaš pri trgovcu, pa bi morali imeti na zalogi in naj ti jih še zmontirajo. Blatniki so cca 30-40 eur, prtljažnik pa 25-45€ odvisno od tipa, ki ga rabiš.
mayne ::
@JA23
Težave z gonilko/ležaji so lahko pri vsakem kolesu, je pa pri nižjem cenovnem razredu to še bolj na udaru. Nakamura kolesa so imela veliko težav z ležaji.
Če imaš budget od 500 do 1000 eur, imaš najboljši sweet spot pri okoli 750EUR.
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/... Specialized Crosstrail Sport - 636EUR
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/... Giant Roam 0 729EUR
https://www.valy.si/izdelek/N-C_NATURE_... Cube Nature Pro 779EUR
Majo pa vsi nekako Shimano Altus/Alivio zavore, Specialized ima Tektro v istem rangu, Giant in Cube imata starejše 10 redne menjalnike in spredaj 3 verižnike, Specialized ima novejši 9 redni Alivio zadaj in pa 2 verižnika spredaj - podobno prestavno razmerje kot ostala kolesa samo manj prestavljanja.
Vilice so vse SR-Suntour, edino kar ima prednost specialized, da ima pametne in jih ni potreba zaklepat, ker se same odpirajo ko si na makadamu oz. padeš v luknjo/ naletiš v skalo. Okvirji so vsi dobri, mogoče je Cube en oz. pol ranga slabši.
Imaš pa še en model boljši specialized https://www.extremevital.com/sl/kolesa/... Crosstrail elite, ta pa ima 10 prestav z novejšim SLX menjalnikom in pa boljše zavore. Sicer dobrih 200EUR dražji.
Da ti ga ne ukradejo, pa treba orenk verigo kupit pa doma v beton en kavelj pribit, če ti ga doma ukradejo, da imaš vsaj od zavarovalnice povrnjeno oz. preveri pri agentu.
Ta Cube tukaj je tako ene 3 razrede nad tem 636EUR Specializedom, ne moreš resno primerjat kolesam z XT/Deore opreme in Shimano hidravličnimi zavorami s kolesom ki ima Altus/microSHIFT opremo ter Tektro zavore. Tudi tadražji Specialized je slabši. Pri Specialized kolesih plačaš ime, zato se jih niti priblizno ne splača kupovati če gledaš na price/performance.
Giant ima vsaj neko spodobno opremo.
Ni pa res da ima Cube slabši okvir, ne vem od kod ti ta ideja.
Ljudje imajo predsodke do koles kot so Cube, Canyon ipd ker niso tako poznana, čeprav so super kolesa z boljšim p/p kot kolesa bolj znanih znamk. Niso to "Hervis firme" kot Xfact, KTM, Nakamura... Nenazadnje jih ne uporabljajo profiji za Tour de France kar tako.
Vzameš Cuba, se zmeniš za 10-15% gotovinski popust in imaš odlično kolo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mayne ()
Alamar ::
Tudi tale Cube ni glih nekaj za to ceno. XT ima samo zadnji menjalnik. Mimogrede, KTM ima odlična kolesa, samo ne ta custom made za Hervis.
konspirator ::
Vrocipes
Pr cultu imaš lahko celotno opremo usklajeno (od acera do deore disk):
http://www.cult.si/v01/c_002.php?IDD=4&...
Pr cultu imaš lahko celotno opremo usklajeno (od acera do deore disk):
http://www.cult.si/v01/c_002.php?IDD=4&...
--
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: konspirator ()
k--p ::
... Kolo uporabljam predvsem kot prevozno sredstvo do službe (cca. 5km), prevoz po opravkih in občasno (recimo, da enkrat na mesec) za krajši cestni izlet (recimo, da do 50 km). S kolesom sem sicer kar zadovoljen, vendar bi si rad privoščil nekoliko boljšega.
...
Žena je pred kratkim kupila Kona Dew z istim namenom in je zelo zadovoljna, ima cca. 8 km do službe na smer. Sicer nima ne vem kakšno oprema (Altus) je pa kot celota precej fajn kolo za dobrih 400EUR (osnovna cena 500, dobila popust). Naj bi bili zelo trpežni (glej reviewe po netu), se lahko montira vsa dodatna touring oprema. So pa tudi dražji modeli iz iste linije z boljpo opremo (do 700 EUR naprej).
http://www.veb-company.si/izdelek/11235...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: k--p ()
konspirator ::
Za 8km vožnje kolo za 500 eur ? Zakaj nebi raje cestnega karbonca za 4k ? To kolo ni primerno za v službo, saj nima blatnikov, odsevnih teles, niti luči, da ne omenjam stojala ali zvonca.
In je še bolj precenjeno kot specialized kolesa.
In je še bolj precenjeno kot specialized kolesa.
--
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: konspirator ()
globoko grlo ::
A misls da bo stepala nadure in se ponoc vozila dam?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
globoko grlo ::
Bo pa WWja zajahala
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
JA23 ::
Nekako se trenutno najbolj ogrevam za tegale
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...
Nisem sicer prepričan, ali res potrebujem karbonsko vilico. A mi kdo zna povedat, zakaj je to bolje?
@Lookman: če prav sklepam trdiš, da imajo Cube kolesa boljše PP razmerje? Se ti mogoče da to malo bolj razložit. Sam namreč ne ločim med različnimi disk zavorami zato tudi ne znam ocenit, kako dobre potrebujem. Trenutno imam gumice, pa gre nekako. Razen po dežju oz. mokri podlagi, moram iti malo počasneje. Če mi lahko razložiš tudi za druge stvari, ki jih omenjaš, bi ti bil hvaležen.
Lahko mi pa tudi kdo drug.
Hvala tudi drugim za predloge in nasvete.
@konspirator: razumem tvojo poanto glede boljšega kolesa za pot do službe. Ampak teh kilometrov se nabere na leto nekaj 1000. Sploh če greš z njim še kam drugam, kot samo v službo. Jaz ima to službe enih 5km, vendar grem potem s kolesom tudi po drugih opravkih po 5-20 km in se nabere. Poleg tega sem pa tudi na začetku že rekel, da bi si malo privoščil. Seveda pa bi si želel razumeti, kaj je to kar bi si privoščil, glede na trenutno kolo (če se to sploh da povedati). Se pa definitivno strinjam glede opreme. Blatniki in luči so za mene obvezni.
No upam, da sem uspel razložiti svoje stališče.
Pa še tole me zanima:
Vprašanje glede gum oz. zračnic. En kolega mi je omenjal tubeles (al nekaj podobnega). Glede na to, da sem imel nekaj težav z zadnjo gumo sem razmišljal tudi o tej opciji. Ima kdo kaj izkušenj s tem? Se to lahko nastavi samo na zadnjo gumo?
Pa še vprašanje glede ventilov. S kakšnimi imate vi najboljše izkušnje? Jaz sem si nazadnje nastavil avtomobilske, da lahko pač kolo pumpam na bencinskih. So kakšni razlogi za druge ventile?
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...
Nisem sicer prepričan, ali res potrebujem karbonsko vilico. A mi kdo zna povedat, zakaj je to bolje?
@Lookman: če prav sklepam trdiš, da imajo Cube kolesa boljše PP razmerje? Se ti mogoče da to malo bolj razložit. Sam namreč ne ločim med različnimi disk zavorami zato tudi ne znam ocenit, kako dobre potrebujem. Trenutno imam gumice, pa gre nekako. Razen po dežju oz. mokri podlagi, moram iti malo počasneje. Če mi lahko razložiš tudi za druge stvari, ki jih omenjaš, bi ti bil hvaležen.
Lahko mi pa tudi kdo drug.
Hvala tudi drugim za predloge in nasvete.
@konspirator: razumem tvojo poanto glede boljšega kolesa za pot do službe. Ampak teh kilometrov se nabere na leto nekaj 1000. Sploh če greš z njim še kam drugam, kot samo v službo. Jaz ima to službe enih 5km, vendar grem potem s kolesom tudi po drugih opravkih po 5-20 km in se nabere. Poleg tega sem pa tudi na začetku že rekel, da bi si malo privoščil. Seveda pa bi si želel razumeti, kaj je to kar bi si privoščil, glede na trenutno kolo (če se to sploh da povedati). Se pa definitivno strinjam glede opreme. Blatniki in luči so za mene obvezni.
No upam, da sem uspel razložiti svoje stališče.
Pa še tole me zanima:
Vprašanje glede gum oz. zračnic. En kolega mi je omenjal tubeles (al nekaj podobnega). Glede na to, da sem imel nekaj težav z zadnjo gumo sem razmišljal tudi o tej opciji. Ima kdo kaj izkušenj s tem? Se to lahko nastavi samo na zadnjo gumo?
Pa še vprašanje glede ventilov. S kakšnimi imate vi najboljše izkušnje? Jaz sem si nazadnje nastavil avtomobilske, da lahko pač kolo pumpam na bencinskih. So kakšni razlogi za druge ventile?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: JA23 ()
globoko grlo ::
Če bi ble karbonske vile tolk fajn, bi tut avti ne imeli fedrov, ane.
Ne, ne rabiš karbonskih vil. Načeloma naj bi bolje požirale tresljaje od alu vilc, sam še vedno so trde.
Vspredi maš 48/32 zob :) Če nimaš močnih nog oz. kondicije + moči, te bojo kr noge pekle v kakšen bolj spodoben klanc.
Večina zadev se da odpelat z piciklom pod 100 ojrov z bolhe. Več dnarja več muske oz. bolj udobna vožnja in manj problematična vožnja.
Tubeless tut ne rabiš. Ne vem če se tega da predelat na tubeless, večino gorcev se da. Tubeless = brez zračnice. Za ventilčke pa pojma nimam, mi niso nikol predstavljal nek faktor.
jest bi mel raj tega
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...
Kwa si pa o tem mislite?
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...
Piše, da ma 37.5 colske picikle, mal velik :)
Ma pa tektro bremze, sam za po mestu furat verjetn ok :)
Pa še specialized je pa gepek ma in blatnike že v štartu :)
Ne, ne rabiš karbonskih vil. Načeloma naj bi bolje požirale tresljaje od alu vilc, sam še vedno so trde.
Vspredi maš 48/32 zob :) Če nimaš močnih nog oz. kondicije + moči, te bojo kr noge pekle v kakšen bolj spodoben klanc.
Večina zadev se da odpelat z piciklom pod 100 ojrov z bolhe. Več dnarja več muske oz. bolj udobna vožnja in manj problematična vožnja.
Tubeless tut ne rabiš. Ne vem če se tega da predelat na tubeless, večino gorcev se da. Tubeless = brez zračnice. Za ventilčke pa pojma nimam, mi niso nikol predstavljal nek faktor.
jest bi mel raj tega
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...
Kwa si pa o tem mislite?
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...
Piše, da ma 37.5 colske picikle, mal velik :)
Ma pa tektro bremze, sam za po mestu furat verjetn ok :)
Pa še specialized je pa gepek ma in blatnike že v štartu :)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: globoko grlo ()
mayne ::
Nekako se trenutno najbolj ogrevam za tegale
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...
Nisem sicer prepričan, ali res potrebujem karbonsko vilico. A mi kdo zna povedat, zakaj je to bolje?
@Lookman: če prav sklepam trdiš, da imajo Cube kolesa boljše PP razmerje? Se ti mogoče da to malo bolj razložit. Sam namreč ne ločim med različnimi disk zavorami zato tudi ne znam ocenit, kako dobre potrebujem. Trenutno imam gumice, pa gre nekako. Razen po dežju oz. mokri podlagi, moram iti malo počasneje. Če mi lahko razložiš tudi za druge stvari, ki jih omenjaš, bi ti bil hvaležen.
Lahko mi pa tudi kdo drug.
Hvala tudi drugim za predloge in nasvete.
@konspirator: razumem tvojo poanto glede boljšega kolesa za pot do službe. Ampak teh kilometrov se nabere na leto nekaj 1000. Sploh če greš z njim še kam drugam, kot samo v službo. Jaz ima to službe enih 5km, vendar grem potem s kolesom tudi po drugih opravkih po 5-20 km in se nabere. Poleg tega sem pa tudi na začetku že rekel, da bi si malo privoščil. Seveda pa bi si želel razumeti, kaj je to kar bi si privoščil, glede na trenutno kolo (če se to sploh da povedati). Se pa definitivno strinjam glede opreme. Blatniki in luči so za mene obvezni.
No upam, da sem uspel razložiti svoje stališče.
Pa še tole me zanima:
Vprašanje glede gum oz. zračnic. En kolega mi je omenjal tubeles (al nekaj podobnega). Glede na to, da sem imel nekaj težav z zadnjo gumo sem razmišljal tudi o tej opciji. Ima kdo kaj izkušenj s tem? Se to lahko nastavi samo na zadnjo gumo?
Pa še vprašanje glede ventilov. S kakšnimi imate vi najboljše izkušnje? Jaz sem si nazadnje nastavil avtomobilske, da lahko pač kolo pumpam na bencinskih. So kakšni razlogi za druge ventile?
Tu maš seznam Shimano opreme od najslabše do najboljše: http://www.bikeradar.com/gear/article/b... .Lahko potem sam primerjaš opremo na različnih kolesih. Za MicroSHIFT opremo kot je na Specializedu še sploh nikdar nisem čul, praktično vsa resna MTB&Treking kolesa uporabljajo Shimano/SRAM opremo. Prav tako je Tektro vedno slabša izbira kot Shimano zavore, Tektro je pač nižji razred.
ThinkPad ::
Pa še vprašanje glede ventilov. S kakšnimi imate vi najboljše izkušnje? Jaz sem si nazadnje nastavil avtomobilske, da lahko pač kolo pumpam na bencinskih. So kakšni razlogi za druge ventile?
..če je luknja v obročniku ožja (kar je na praktično vseh malo boljših mtb kolesih npr.) potem avto ventila ne spraviš skozi. Dunlop ventila pa nisem več videl od otroških let dalje. Prednost presta ventila je, da dlje in bolje drži pri višjem pritisku od avto ventila.
r3dkv1c4 ::
če prav sklepam trdiš, da imajo Cube kolesa boljše PP razmerje?
trenutno so kar p/p, brez dvoma v rangu tja do 1,5k€
če je luknja v obročniku ožja
vse kar je uporabno je ravno avto ventil, vsaj tako so me naučile izkušnje......
....vsak avto ima enak ventil in se to lahko uporabi tudi za kolo....sem že izpuščal kamionsko gumo, da sem napihnil svojo....
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
globoko grlo ::
Ti, a veš, da tut pumpe za picikle obstajajo? Pa res ne rabiš kompresorja oz. met tovornjaka parkiranga na dvorišču, da napumpaš eno gumico, doh
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
zavajon ::
JA23 ::
Kaj si pa mislite o takem kolesu:
http://www.extremevital.com/sl/kolesa/k...
Bi tole bilo za pretežno mestno vožnjo in občasno krajšo turo? Predvsem me zanima, ali ima kdo izkušnje z Nimbus Airless oz. čem podobnim.
http://www.extremevital.com/sl/kolesa/k...
Bi tole bilo za pretežno mestno vožnjo in občasno krajšo turo? Predvsem me zanima, ali ima kdo izkušnje z Nimbus Airless oz. čem podobnim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: JA23 ()
konspirator ::
Heh, Roam 1 2018 je čist isti kot 2017, samo v plavi barvi
To so vaše domneve.
pod specs:
2018
https://www.giant-bicycles.com/si/roam-...
2017
https://www.giant-bicycles.com/si/roam-...
2018
2017
--
dwinxp ::
Zivjo!
Kaj se vam zdi naslednja ponudba:
https://www.bikester.ch/ghost-kato-4-27...
Cena je 639CHF kar pride nekje 560EUR
Zanime me, ker je sedaj v akciji in mislim, da je kar ugodna cena za to opremo?
Hvala pa lep dan.
Kaj se vam zdi naslednja ponudba:
https://www.bikester.ch/ghost-kato-4-27...
Cena je 639CHF kar pride nekje 560EUR
Zanime me, ker je sedaj v akciji in mislim, da je kar ugodna cena za to opremo?
Hvala pa lep dan.
Scaramouche ::
Zivjo!
Kaj se vam zdi naslednja ponudba:
https://www.bikester.ch/ghost-kato-4-27...
Cena je 639CHF kar pride nekje 560EUR
Zanime me, ker je sedaj v akciji in mislim, da je kar ugodna cena za to opremo?
Hvala pa lep dan.
Za ta denar sem v akciji dobil v Hervisu Focus 29'' deore/xt...
njyngs ::
konspirator je izjavil:
Heh, Roam 1 2018 je čist isti kot 2017, samo v plavi barvi
To so vaše domneve.
Razlika je v sedežu in novejši generaciji Deore menjalnika spredaj/zadaj (ne bogvekaj razlike). Ostale komponente so bolj kot ne povečini pouporabljene.
mat xxl ::
Kaj pa pravite na žensko mestno kolo Schiroco Siviglia, ki ga dokaj ugodno prodaja Hervis, rabi žena za kako občasno vožnjo .
https://www.hervis.si/store/Oprema/Kole...
Ali je to za kaj ali je glede na ceno bolj kreap. Ne rabi ne vem, kaj samo naj se pa normalno pelje, ne da je to kolo, ki že novo ne teče, kot mora ?
Kake izkušnje, priporočate, kaj drugega za občasne vožnje ? Na kolo se bo montiral tudi otroški sedež za 3 letnika.
Hvaležen bom za vsak namig, nekaj prestav je dobrodošlih, ne rabi pa ne vem kaj, ne bo šla kolesariti v hribe .... v glavnem malo za po mestu.
https://www.hervis.si/store/Oprema/Kole...
Ali je to za kaj ali je glede na ceno bolj kreap. Ne rabi ne vem, kaj samo naj se pa normalno pelje, ne da je to kolo, ki že novo ne teče, kot mora ?
Kake izkušnje, priporočate, kaj drugega za občasne vožnje ? Na kolo se bo montiral tudi otroški sedež za 3 letnika.
Hvaležen bom za vsak namig, nekaj prestav je dobrodošlih, ne rabi pa ne vem kaj, ne bo šla kolesariti v hribe .... v glavnem malo za po mestu.
Modri dirkač ::
Tole je bolj cheap, ampak za v trgovino čisto ok.
Malo boljši je Scirocco Life classic, ponavadi v črni barvi, ima tudi vzmetene vilice.
Hervis ima itak vedno popuste na kolesa, tako da ga lahko dobiš že pod 300 EUR.
Malo boljši je Scirocco Life classic, ponavadi v črni barvi, ima tudi vzmetene vilice.
Hervis ima itak vedno popuste na kolesa, tako da ga lahko dobiš že pod 300 EUR.
Everybody lies!
mat xxl ::
Vidim, cena je pa veliko višja, https://www.hervis.si/store/Oprema/Kole...
No ja rabi bolj tak za sem pa tja en krog ne neko resno uporabo.
Zanima me če kdo, kaj takega ima, ali je to podn od podna, da se platišča krivijo že sama po sebi, ko jih grdo pogledaš ali je vsaj v osnovi pač solidna osnova, kakršna, pač je, brez ne vem kakega menjalnika in ostalih dodatkov ?
Sicer mi ni problem dati malo več, če se da tam do ene 400 eur če vem, da je res boljše uležajenje maj upora ........
No ja rabi bolj tak za sem pa tja en krog ne neko resno uporabo.
Zanima me če kdo, kaj takega ima, ali je to podn od podna, da se platišča krivijo že sama po sebi, ko jih grdo pogledaš ali je vsaj v osnovi pač solidna osnova, kakršna, pač je, brez ne vem kakega menjalnika in ostalih dodatkov ?
Sicer mi ni problem dati malo več, če se da tam do ene 400 eur če vem, da je res boljše uležajenje maj upora ........
Modri dirkač ::
moja je imela ta cenejsega (rdece-crn, ki ga vozi pol ljubljane) in se je +5 let vozila vsak dan v sluzbo, razen gum in zavor nisem nic menjal.
Lani jo je pa avto zbil (zvit okvir) in si je potem kupila life classic.
Sej pravim, ce naletis na kaksen dober popust, ga lahko dobis za ene 280 eur, samo moras malo spremljat njhove akcije. Jaz sem ji ga vzel februarja in ga dobil za 210, ker so imeli -50% na vsa kolesa. je pa ta drazji alu.
Lani jo je pa avto zbil (zvit okvir) in si je potem kupila life classic.
Sej pravim, ce naletis na kaksen dober popust, ga lahko dobis za ene 280 eur, samo moras malo spremljat njhove akcije. Jaz sem ji ga vzel februarja in ga dobil za 210, ker so imeli -50% na vsa kolesa. je pa ta drazji alu.
Everybody lies!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Modri dirkač ()
chucki ::
Nujno rabim zložljivo kolo do četrtka, ker se vozim iz Celja v Lj, ter ko parkiram avto, še imam cca 2km do službe.
http://www.bolha.com/rekreacija-sport/k...
Pozna kdo kaj pametnega, pa da imajo na zalogi do 250 eur. Pa vozil se bo v bmw e46 limuzina, ki ima neroden prtljažnik :|
http://www.bolha.com/rekreacija-sport/k...
Pozna kdo kaj pametnega, pa da imajo na zalogi do 250 eur. Pa vozil se bo v bmw e46 limuzina, ki ima neroden prtljažnik :|
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Zgodovina sprememb…
- spremenil: chucki ()
Paul30 ::
Nujno rabim zložljivo kolo do četrtka, ker se vozim iz Celja v Lj, ter ko parkiram avto, še imam cca 2km do službe.
http://www.bolha.com/rekreacija-sport/k...
Pozna kdo kaj pametnega, pa da imajo na zalogi do 250 eur. Pa vozil se bo v bmw e46 limuzina, ki ima neroden prtljažnik :|
V kolikor ne želiš fiksno kolesa bi lahko razmislil o (električnem) skiroju.
chucki ::
Predrag, pa še polnit ga nimam kje, razen ko bi ga domov nesel. Zložljiv kolo ne mislim pakirat vsak dan, ampak občasno, ko ga bo potrebno očistit in dopust. :) Razmišljal sem tudi o navadnem kolesu, ampak potem ga ne spravim v avto v primeru, da je potreben obisk servisa in podobno...
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
chucki ::
Iz Povšetove do Tavčarjeve mislim, da ni
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Jan50 ::
Mene pa zanima ali obstaja kakšna testna naprava s katero bi ugotovil kvaliteto kolesa oz. potrebni navor oz. moč za premagovanje upora. Konkretno: imam kolo ca 7 let, z njim delam letno ca 1300 km, sedaj pa imam občutek, da potrebujem več moči ob vzponih napram včasih. Sem nesel na servis, pa pravijo da je vse OK.
Pa tudi: kako sicer kupite kolo oz. na osnovi kakšnih kriterijev. Npr.: odločim se za treking kolo, velikost okvirja, zavore, pa še kaj, potem pa so cene v razponu od 1 proti 10 ali še več. Kot laik bi kupil dražjega in znane znamke, ker je verjetno boljši. Pa je res?
Pa tudi: kako sicer kupite kolo oz. na osnovi kakšnih kriterijev. Npr.: odločim se za treking kolo, velikost okvirja, zavore, pa še kaj, potem pa so cene v razponu od 1 proti 10 ali še več. Kot laik bi kupil dražjega in znane znamke, ker je verjetno boljši. Pa je res?
DOOM_er ::
si 7 let starejši za začetek, potem pa še obrabe ležajev, pest, zobnikov, ketne, gume itd...
Glede novega kolesa, bolj priznana znamka ni nujno boljša, obstajajo svetle izjeme. Sicer vozim enduro in imam okvir od Astrota (isti šmorn kot Cult, CTM, Wildcard), zadeva se pelje gor in dol fenomenalno kot kakšna bolj priznana znamka. Ko sem kupoval sem poskusil svašta koles, vendar je pri polnovzmetenih tudi pomemben faktor katero vzmetenje imaš ter kako je nastavljeno, kateri tip linka za zadnjo nihajko ima (enoležajc, horst,...), tu igra vlogo predvsem osebna preferenca. Na koncu sem kolebal med Trek Remedy in tem, vendar sem glede na opremo ki jo ponuja posamezno kolo vzel slednje ker pri Treku plačaš nekaj davka na ime. Sicer gledaš da ni ravno Nakamura, Kilimanjaro ali kakšen drug diskonten pofl. V primeru trekinga je najbolj važna sprednja vilica, peste in obroči, ter zavore (hidravlične). Sprednji in zadnji menjalnik je načeloma relativno majhen strošek če želiš nadgraditi, kar se tiče pa same vilice pa se raje stegneš 50€ več za boljše vilice in slabše menjalnike. Najbolj pomembno od vsega pa je da se počutiš na kolesu udobno, da imaš raven hrbet in tako pozo za katero veš da te po 40 kilometrih ne bo zvilo v križu.
Glede novega kolesa, bolj priznana znamka ni nujno boljša, obstajajo svetle izjeme. Sicer vozim enduro in imam okvir od Astrota (isti šmorn kot Cult, CTM, Wildcard), zadeva se pelje gor in dol fenomenalno kot kakšna bolj priznana znamka. Ko sem kupoval sem poskusil svašta koles, vendar je pri polnovzmetenih tudi pomemben faktor katero vzmetenje imaš ter kako je nastavljeno, kateri tip linka za zadnjo nihajko ima (enoležajc, horst,...), tu igra vlogo predvsem osebna preferenca. Na koncu sem kolebal med Trek Remedy in tem, vendar sem glede na opremo ki jo ponuja posamezno kolo vzel slednje ker pri Treku plačaš nekaj davka na ime. Sicer gledaš da ni ravno Nakamura, Kilimanjaro ali kakšen drug diskonten pofl. V primeru trekinga je najbolj važna sprednja vilica, peste in obroči, ter zavore (hidravlične). Sprednji in zadnji menjalnik je načeloma relativno majhen strošek če želiš nadgraditi, kar se tiče pa same vilice pa se raje stegneš 50€ več za boljše vilice in slabše menjalnike. Najbolj pomembno od vsega pa je da se počutiš na kolesu udobno, da imaš raven hrbet in tako pozo za katero veš da te po 40 kilometrih ne bo zvilo v križu.
Robots will steal your job. But that's OK
Scaramouche ::
imam kolo ca 7 let, z njim delam letno ca 1300 km
Po 7 letih je kolo za zamenjat, dosti jih še prej,sploh če jih zanima klanec! pa da so težki(90kg plus) in je to kolo že zdavnaj preveč obrabljeno!
Po 7 letih je kolo za zamenjat, dosti jih še prej,sploh če jih zanima klanec! pa da so težki(90kg plus) in je to kolo že zdavnaj preveč obrabljeno!