» »

Katero kolo

Katero kolo

««
75 / 98
»»

Twixz ::

novascena je izjavil:

Zdravo,

Za čez poletje kupujem specialko. Imam že enega prednjevzmetenega osnovnega gorca (Scott Aspect ali nekaj takega) in ne moti, ker ni za neke daljše ture. Razmišljam o specialki.
Pred 10+ leti sem jo sicer že imel, tako da malo poznam. Seveda nisem nek hud profi in mi je dajanje denarja za neko kolo malo škoda. Glede na rast cen (in izkušenj od prodaje prejšnjega) bi tudi tega, rabljenega seveda, lahko čez leto ali dve prodal za praktično enako ceno.
Oprema, kar se prestav tiče bo vsaka v redu. Pri prejšnjem sem imel Shimano Sora in za mene dovolj. Kar se tiče karbona bo verjetno budget dovolj za 1. vilice.
Najbolj pa me zanima, koliko bi moral dati, da dobim sorazmerno dovolj od kolesa? Se pravi, če gledam rabljene za 300 - 500 €, rabljene za 600 - 700 € in recimo rabljene od 800 - 1000 €. Kje je tista razlika? Recimo kje je večja razlika ali med rabljenim za 300 € in 600 € ali med rabljenim za 600 € in 900 €.
V kolikor ga lahko prodam za neka podobnega, potem ni neke znanosti.

Morda bo tole ratalo moje 1. kolo, morda pa ne bo. Verjetno bom šel za vikend na kakšen izlet z njim, pa še med tednom kaj. Lahko pa da 14 dni nič. Nisem nek ful resen kolesar.

Kaj mi priporočate kar direktno iz Bolhe?


Men so za rabljenga vsi priporočili vsaj Shimano 105 oprema, pa da ni prestar, je pa neka "magična" meja med slabim in dobrim rabljenim kolesom pri 700 evrih.
Drugače imaš pa za kolesa poleg bolhe še spletno stran stila avto.net za avte in sicer bajk.si.

Egidij88 ::

Jah, 700€+...potem je pa že za razmisliti, da vzameš novega za dobrega jurja, npr. Endurace 6 ali Pro SL 105.

novascena ::

Ja, pri tam 600, 700+ € se odpre veliko več možnosti in prav zato bi raje kupil nekaj za ta denar, kot pa za npr. 300 €. Na koncu imaš itak denar vanj vložen, ki ga s prodajo dobiš nazaj. Pa tudi nekateri prodajajo taka "jajca" za kar velik denar.

Verjetno s sledečimi ne bom pretirano zgrešil? Kolesa so različnih velikosti in jih dajem samo kot primere, ker se nanje prav veliko ne spoznam. Predvidevam, da bom lahko dobil 1. karbonsko vilico za ta denar in opremo 105 ali Ultegra. Sicer po mojih izkušnjah tudi Sora ne bo problem, ne bi pa rad, da mi kdo proda nekaj kar je vredno par sto evrov manj.

https://www.bolha.com/cestna-kolesa/zel...
https://www.bolha.com/cestna-kolesa/ces...
https://www.bolha.com/cestna-kolesa/fuj...
https://www.bolha.com/cestna-kolesa/ces...
https://www.bolha.com/cestna-kolesa/ces...
https://www.bolha.com/cestna-kolesa/ces...
https://www.bolha.com/cestna-kolesa/kar...
https://www.bolha.com/cestna-kolesa/rid...
https://www.bolha.com/cestna-kolesa/bia...
https://www.bolha.com/cestna-kolesa/ces...
https://www.bolha.com/cestna-kolesa/fuj...
https://www.bolha.com/cestna-kolesa/kar...

ivi ::

Za kakšne občasne vožnje se splača pogledat tudi v decathlon, kjer dobiš novo kolo z poceni vzdrževanjem in dostopno ceno napram priznanim znamkam. Komponente večinoma tako ali tako vsi kopujejo od brendiranih znamk aka shimano,sram,... in pol samo sestavljajo pod svojo znamko. Za njihova cestna kolesa triban kakšnih zares slabih reči še nisem slišal, je pa vseeno, da za ceno cca 500eur ne moreš ravno pričakovati, da se bo le to obnašalo, kot kolo za 2000+. Za kakega 1000 km na leto je to po mojem mnenju čisto ok.

matg11 ::

Jaz če bi gledal kolo v nižjem cenovnem razredu bi zagotovo gledal rabljenega, če nisi nevem kako resen kolesar je to čez glavo za odlično ceno :

https://www.subito.it/biciclette/bici-c...

Sam sem dozdaj vedno vzel v Italiji kolo in imam same dobre izkušnje.

Black Dragon ::

Decathlon ima odlično kolo pod 1000€ z 11 speed 105 grupo:
https://www.decathlon.si/p/346312-13769...

Kdor noče dati toliko lahko za 750 € zbere isto različico z Sora opremo 9 speed grupo:
https://www.decathlon.si/p/344718-13256...

Ceneje od teh dveh novih koles v temu segmentu v sloveniji ni proizvajalca. Kolesi se lahko uporabljata za navadno specialko ali gravel kolo, kjer pašejo tudi 40mm plašči. Zaradi obročev jih zoža na 38mm in ne bo problema za "frame rub".

Super sta za vzdrževanje, ker so kabli zunanji in je za mehanika lahko delo za razliko od recimo Scott, kjer je vse vgrajeno - nočna mora za servisiranje.. So težka kolesa, samo za ta denar za začetnike odlična.

Kolesarska industriji se je odpelo, kar se cen tiče tako, da en big FY za price hike specialk.
Time will tell.

matg11 ::

Tudi sam se odločam za nakup gravel kolesa za kolesarjenje skupaj z mojo boljšo polovivo. Cestno kolo imam vendar njen vožnja po cesti ne ustreza, meni pa tudi vedno manj diši zato iščem kolo, da bova lahko skupaj kolesarila. Ker je to zgolj rekreativno in občasno nebi rad odštel nevem koliko, zanima me če je možno kaj dobiti v rangu do nekje 500 € - seveda rabljeno. Bolho ter te portale sem že pregledal pa nisem našel nič v cenovnem rangu, so pa nekatere cene objavljenih koles prav absurdne. Dechatlonova kolesa, ki so tudi zgoraj predlagan se mi zdijo super venda bi najraje vzel rabljenega, mogoče kdo pozna koga, ki prodaja takšno dechatlonov kolo ali kakršenkoli drugi nasvet oziroma predlog je zelo dobrodošel :)

MTB4life ::

Alfa Dog je izjavil:

Uporablja kdo potopno sedežno oporo? Prosim za kako priporočilo kaj in kje kupiti, nimam izkušenj s tem.
Rabim za MTB, tako s skritim kablom v okvirju.

Jaz na obeh svojih kolesih uporabljam OneUp 210mm. Brez težav obe.

Black Dragon ::

matg11 je izjavil:

Tudi sam se odločam za nakup gravel kolesa za kolesarjenje skupaj z mojo boljšo polovivo. Cestno kolo imam vendar njen vožnja po cesti ne ustreza, meni pa tudi vedno manj diši zato iščem kolo, da bova lahko skupaj kolesarila. Ker je to zgolj rekreativno in občasno nebi rad odštel nevem koliko, zanima me če je možno kaj dobiti v rangu do nekje 500 € - seveda rabljeno. Bolho ter te portale sem že pregledal pa nisem našel nič v cenovnem rangu, so pa nekatere cene objavljenih koles prav absurdne. Dechatlonova kolesa, ki so tudi zgoraj predlagan se mi zdijo super venda bi najraje vzel rabljenega, mogoče kdo pozna koga, ki prodaja takšno dechatlonov kolo ali kakršenkoli drugi nasvet oziroma predlog je zelo dobrodošel :)


https://www.decathlon.si/p/302301-25210...
549,99 €

Evo nekdo ga je "predelal" v gravel kolo :)
https://steffsworld.jimdo.com/bikesport...
Time will tell.

Black Dragon ::

Problem rabljenih koles z karbonskimi vilcami je, da neveš če imajo "The Ring Of Death" tako, da obvezno pogledati, sicer je lahko zelo nevarno...Pri rabljenih je tudi problem, če lahko zaupaš prodajalcu pri obrabi zobnikov, ki veliko nepoznavalvec ne ve kakšno je stanje. Zato raje linkam Dechatlon kolesa, nekako je drugače kot rabljene grafične kartice / komponente, ki ne vplivajo na zdravje ljudi z napačnimi predlogi.
Time will tell.

novascena ::

matg11 je izjavil:

Jaz če bi gledal kolo v nižjem cenovnem razredu bi zagotovo gledal rabljenega, če nisi nevem kako resen kolesar je to čez glavo za odlično ceno :

https://www.subito.it/biciclette/bici-c...

Sam sem dozdaj vedno vzel v Italiji kolo in imam same dobre izkušnje.


Tale je bomba. Gledam na hitro - gume so "navadne" ok ni to gravel (tega nočem). Koliko je tole staro? Ali je še kakšen catch glede na ceno?
Velikost je 52, kar je L. To tudi rabim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: novascena ()

njyngs ::

matg11 je izjavil:

Tudi sam se odločam za nakup gravel kolesa za kolesarjenje skupaj z mojo boljšo polovivo. Cestno kolo imam vendar njen vožnja po cesti ne ustreza, meni pa tudi vedno manj diši zato iščem kolo, da bova lahko skupaj kolesarila. Ker je to zgolj rekreativno in občasno nebi rad odštel nevem koliko, zanima me če je možno kaj dobiti v rangu do nekje 500 € - seveda rabljeno. Bolho ter te portale sem že pregledal pa nisem našel nič v cenovnem rangu, so pa nekatere cene objavljenih koles prav absurdne. Dechatlonova kolesa, ki so tudi zgoraj predlagan se mi zdijo super venda bi najraje vzel rabljenega, mogoče kdo pozna koga, ki prodaja takšno dechatlonov kolo ali kakršenkoli drugi nasvet oziroma predlog je zelo dobrodošel :)

Poglej na bajk.si, tam se večkrat najdejo vredu rabljena kolesa.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Besna Glista ::

Head Granger - https://www.intersport.si/head-granger-...

To se splača? Večinoma za vožnjo do službe 5 minut (to ni važno, bi lahko imel mestno od babice, vem), pa za občasno vožnjo z otroci po mestu/vasi in okoliških makedamskih poljskih poteh.

TehDucky ::

Besna Glista je izjavil:

Head Granger - https://www.intersport.si/head-granger-...

To se splača? Večinoma za vožnjo do službe 5 minut (to ni važno, bi lahko imel mestno od babice, vem), pa za občasno vožnjo z otroci po mestu/vasi in okoliških makedamskih poljskih poteh.


Za zelo podoben denar in rang opreme dobiš tudi znamko, npr Specialized Rockhopper Sport 29, pa običajno ti znajo v teh trgovinah malo bolj pomagat pa več modelov za probat, Spec ima lifetime warranty na okvirje, kaj ima Head pa ne vem.

matg11 ::

Po premisleku sem se odločil, da grem preverit kolesa v dechatlon. Ker bo kolo uporabljeno na vseh terenih, primarno pa izven cestišč me zanima kaj menite na razliko med tema dvema kolesoma?
https://www.decathlon.si/p/312397-67100...
https://www.decathlon.si/p/302301-25210...

Kar me najbolj zanima so vaše izkušnje in sicer z prestavami 1x10 na RC 120 GRVL proti 2x8 na RC120. Seveda bi na RC120 zamenjal plašče na ~38mm. Teško se odličim kaj vzeti v tem primeru.

rebex ::

Black Dragon je izjavil:

Decathlon ima odlično kolo pod 1000€ z 11 speed 105 grupo:
https://www.decathlon.si/p/346312-13769...

Kdor noče dati toliko lahko za 750 € zbere isto različico z Sora opremo 9 speed grupo:
https://www.decathlon.si/p/344718-13256...

Ceneje od teh dveh novih koles v temu segmentu v sloveniji ni proizvajalca. Kolesi se lahko uporabljata za navadno specialko ali gravel kolo, kjer pašejo tudi 40mm plašči. Zaradi obročev jih zoža na 38mm in ne bo problema za "frame rub".

Super sta za vzdrževanje, ker so kabli zunanji in je za mehanika lahko delo za razliko od recimo Scott, kjer je vse vgrajeno - nočna mora za servisiranje.. So težka kolesa, samo za ta denar za začetnike odlična.

Kolesarska industriji se je odpelo, kar se cen tiče tako, da en big FY za price hike specialk.


Torej bi bil RC 520 105 primeren za začetnika? Vidim, da so cene "podivjale, dobavni roki pa so že skoraj tako dolgi kot pri avtomobilih ... :D

Sparkxl ::

matg11 je izjavil:

Po premisleku sem se odločil, da grem preverit kolesa v dechatlon. Ker bo kolo uporabljeno na vseh terenih, primarno pa izven cestišč me zanima kaj menite na razliko med tema dvema kolesoma?
https://www.decathlon.si/p/312397-67100...
https://www.decathlon.si/p/302301-25210...

Kar me najbolj zanima so vaše izkušnje in sicer z prestavami 1x10 na RC 120 GRVL proti 2x8 na RC120. Seveda bi na RC120 zamenjal plašče na ~38mm. Teško se odličim kaj vzeti v tem primeru.


Ne vem sicer kaj zdaj voziš, ampak rekel bom samo to: obstaja dober razlog zakaj so izumuli vzmetenje za pecikle :)
Jaz osebno s tem nebi nikoli in nikdar šel dol iz asfalta

njyngs ::

No, kot nekdo ki redno makadamka lahko rečem, da če maš dober okvir, karbonsko vilico, ustrezno širino gum in najpomembneje: ustrezne PSI-je, potem je vožnja precej udobna. Seveda pa ni namen, da bi z grevlom kaj preveč pogosto iskal neke zjebane traile.

Za kontrast: imam dva wheelseta... in vožnja po poflikani ali razpokani asfaltirani cesti je konkretno bolj neudobna kot pa po kakem makadamu (tudi malo bolj grobem). Makadam/gramoz se vseeno malo "poda", medtem ko te tiste "slovenske flike" na asfaltu razmečejo ko cucka, če so jih slabo naredili.

Ampak je pa res, da ima vsak svoje preference. Meni osebno, če grem v naravo in na makadam vozit... potem želim tako izkušnjo. Ne želim, da se kot grof peljem z amortiziranim peciklom in ne čutim kaj je pod mano.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

MTB4life ::

Zato sem si sam sestavil gravel iz stare jeklenke =)
Jekleni okvirji dovolj dihajo, da vožnja postane dovolj udobna tudi za daljše ''makedamkanje''. Karbon mi niti slučajno ne leži, edino na kakšen full suspension endurotu =)

Sparkxl ::

Ja saj vsakemu svoje. Pred 13 leti sem si naredil svoj "gravel" pecikl. Karbon okvir in karbon vilca. Omfg še danes imam travme ko se spomnim na to. Kot rečeno, obstaja zelo dober razlog zakaj so izumili vzmetenje :)

martincek1 ::

Karbonski okvir in tubeless karbonski obroči so na gravel kolesu za prste obliznit. Jaz se včasih kar mal od sreče razjokam, ko pridem do kakšnega makadama in gre kot po oblakih. Druga zgodba je, če voziš po šodru, tam itak rabiš vzmetenje.

k--p ::

matg11 je izjavil:

Po premisleku sem se odločil, da grem preverit kolesa v dechatlon. Ker bo kolo uporabljeno na vseh terenih, primarno pa izven cestišč me zanima kaj menite na razliko med tema dvema kolesoma?
https://www.decathlon.si/p/312397-67100...
https://www.decathlon.si/p/302301-25210...

Kar me najbolj zanima so vaše izkušnje in sicer z prestavami 1x10 na RC 120 GRVL proti 2x8 na RC120. Seveda bi na RC120 zamenjal plašče na ~38mm. Teško se odličim kaj vzeti v tem primeru.


Imam gravel varianto tega kolesa, sem pa sprobal tudi cestno 120. Razlika na prvi pogled je v krmilu, cestni je ožji, malo nižja drža, na ravni cesti ima zaradi razmerja prestav višjo hitrost in tudi lažje pospešiš do npr. 40 kmh (top speed pri še normalni kadenci je čez 50). Pri gravelu težko prideš nad 40. Vseeno bi zaradi narave vožnje vzel gravel, saj se z njim lahko vozim praktično povsod (cesta, makadam, gozd) - naredil že cca. 9000km z njim in za ta denar je super, seveda z rednim vzdrževanjem (veriga, zobniki, zavorne ploščice ...). Minusi so teža (skoraj 11kg), zavore bi lahko bile močnejše, drugo pa nimam pripomb. Idealni teren za to kolo je sicer kombinacija ceste in dokaj gladkega makadama.

Steinkauz ::

ZA RC120 sm glih pred kratkim vidu video:


Sicer pri njih je dejansko 100eur cnej (400 pounds vs 550eur)...

Sam si lastim gravel (sam ne dechatlonov) in je ok, samo sem pogruntal da večinoma vozim po asfaltu in bi men bil cestni skor boljši, ker šiba precej bolj.
No kadar pa prideš na pesek si pa precej srečen, da nimaš cestnih gum.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steinkauz ()

mikhaair ::

Sva pregledala bicikle in povsod so ji rekli S glede na višino. Se je povsod počutila bolje na M. Dobila sva tudi gospoda, katerega ima žena Canyona poskusila in je bil M taman. Danes naročil hardtaila.
Če koga mika, danes ima dodatnih 10% Canyon za outlet artikle.

</head> ::

mikhaair je izjavil:

Sva pregledala bicikle in povsod so ji rekli S glede na višino. Se je povsod počutila bolje na M. Dobila sva tudi gospoda, katerega ima žena Canyona poskusila in je bil M taman. Danes naročil hardtaila.
Če koga mika, danes ima dodatnih 10% Canyon za outlet artikle.


Čestitke. Canyon app ti pravi S, vsi smo ti svetovali S in ti si ženi naročil prevelik bajk.

mikhaair ::

Hoče imeti M. Kaj naj?

LeQuack ::

Važno da je njej kul in to je to.
Quack !

buttcrack ::

Ko pride bike jo pa še na fitting pelji, da bomo videli kdo je v zmoti

MTB4life ::

</head> je izjavil:

mikhaair je izjavil:

Sva pregledala bicikle in povsod so ji rekli S glede na višino. Se je povsod počutila bolje na M. Dobila sva tudi gospoda, katerega ima žena Canyona poskusila in je bil M taman. Danes naročil hardtaila.
Če koga mika, danes ima dodatnih 10% Canyon za outlet artikle.


Čestitke. Canyon app ti pravi S, vsi smo ti svetovali S in ti si ženi naročil prevelik bajk.

App-i so tudi tako tako, se ni ravno za zanašat. Kako veš, da je prevelik, če se boljše počuti?

Bikefitting je tisto, kar si lahko 100% če imaš pravo kolo.
Jaz svetujem vsakemu, kateri je vsaj par ur na mesec na kolesu, da reskira tistih 150€. Sem garant, da se bodo potem podvojile ure uporabe kolesa =)
Sploh ''stari mački'' se najbolj branijo. Po fittingu vsi spremenijo mnenje, čeprav imajo po več kot 100.000km prevoženih s kolesom.

dominuspro ::

MTB4life je izjavil:

</head> je izjavil:

mikhaair je izjavil:

Sva pregledala bicikle in povsod so ji rekli S glede na višino. Se je povsod počutila bolje na M. Dobila sva tudi gospoda, katerega ima žena Canyona poskusila in je bil M taman. Danes naročil hardtaila.
Če koga mika, danes ima dodatnih 10% Canyon za outlet artikle.


Čestitke. Canyon app ti pravi S, vsi smo ti svetovali S in ti si ženi naročil prevelik bajk.

App-i so tudi tako tako, se ni ravno za zanašat. Kako veš, da je prevelik, če se boljše počuti?

Bikefitting je tisto, kar si lahko 100% če imaš pravo kolo.
Jaz svetujem vsakemu, kateri je vsaj par ur na mesec na kolesu, da reskira tistih 150€. Sem garant, da se bodo potem podvojile ure uporabe kolesa =)
Sploh ''stari mački'' se najbolj branijo. Po fittingu vsi spremenijo mnenje, čeprav imajo po več kot 100.000km prevoženih s kolesom.


Meni ni bistveno spremenil nastavitev in tudi ne počutja na kolesu ampak to pač pomeni, da sem se že sam dovolj izobrazil in vzel dovolj cajta...
Če se nekdo na biciklu počuti dobro, ga sam nebi porival na fitting.
In 150€ je nekam malo v teh cajtih. Bo prej 250€ + zelo verjetna nova fajfa v tem primeru in v kakem drugem primeru mogoče tudi drugi oz. nov sedež.

Canyon ima malo drugačne(večje) velikosti od ostalih, zato se praviloma vzame manjšo cifro.

MTB4life ::

Prvo je, da sam sebi ne moreš nikoli nastaviti pravilno. Možno je, da si sam nastavil dovolj dobro, druga možnost pa je, da je bil slab bikefitting.
Tudi sam sem si nastavljal več kot leto dni kolo, prebral ogromno litarature pa je še vedno po zelo dolgem kolesarjenju se pojavljala težava.
Na fittingu so se minimalno spremenile stvari - baje bilo kar ok nastavljeno, vendar še vedno je zame dan ali noč razlika.
Ženi sem sam po napotkih fitterja nastavil je bilo relativno ok, vendar sem jo sedaj vseeno prepričal, da je opravila fitting - tudi sama pravi da je razlika.
Se najde še vedno zelo dobrega fitterja za relativno ugoden denar. Se pa strinjam 150€ je storitev + dodatno še kar je potrebno menjati - sedež, fajfa, balanca,... samo to je investicija v tvoje dobro, če zapraviš 1.000€ ali več za kolo, verjamem, da par 100€ ne odtehta, da je izkušnja na novem kolesu slaba.

dominuspro ::

MTB4life je izjavil:

Prvo je, da sam sebi ne moreš nikoli nastaviti pravilno.


Saj se hecaš? Ne bom nadaljeval...

njyngs ::

Drugače, če želiš biti 1000%, da si kupil pravo velikost kolesa je, da kupuješ in delaš fitting na enem mestu - hkrati - preden plačaš kolo. Marsikje se to da, recimo v MB Extreme Vitalu (je Dejan Vračič ena vrata naprej).

Fitter ti bo takoj povedal kateri okvir ti je ustrezen. Drugače je pa zlato pravilo vedno, da če si med dvema velikostma, da vzameš manjši okvir.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Black Dragon ::

Še en glas za Dejana Vračiča super je :) Sem menja, da ljudje vedno precenjujejo svoje znanje in toplo priporočam bike fitting...
Time will tell.

tonttu ::

Priznam da nisem bil nikoli na bike fittingu, ampak glavni razlog je, ker jih smatram za popolnoma enake bleferje kot so tisti, ki delajo "fitting" smucarskih cevljev. In ceprav si kolo ze celo zivljenje nastavljam sam (tako da se JAZ dobro peljem ne da je kolo nastavljeno po enih tabelicah, ki nimajo veze z menoj) in posledicno od tega nimam pojma, pa za smucarske cevlje precej dobro vem kaj in kako (na ravni svetovnega pokal dobro). In zato mi gredo razni bleferji po trgovinah in servisih, ki delajo fitting cevljev na podlagi tvojega (enkratnega) obiska v servisu ali trgovini, precej na kurac. In za bike fitting imam na zalost precej podobno mnenje. Ker je nekdo na enem tecaju rekel, da mora biti po tej tabeli, te stlacijo v tisti kalup in prilagodijo tvojo drzo in kolo, da pac pases v tisti kalup. Ce ti to ni vsec, moras to zgolj spremeniti v svoji glavi, da te zares ne boli hrbet in da pozicija ni dobra, ampak da te mora boleti hrbet ker je to full dobro.

njyngs ::

Potem imaš precej napačno predstavo o dobrem bike fittingu in fitterju. To je vse kar bom rekel. Nekdo ki je šel k dobremu fitterju ve, kako cel proces poteka in kaj vse se meri, kaj vse se gleda, kaj vse se individualno nastavlja in menjava na kolesu. Tisti, ki dobrega bike fitterja niso še videli pa pač pametujejo o zadevi, ki je ne poznajo. Verjamem pa, da je dost bleferjev - kot povsod, še predvsem na tem forumu.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Sparkxl ::

Imel sem v zadnjih 20 letih 5 mtb peciklov. Zdaj sem na 6. Na prejšnjih 5 sem imel vedno enak problem...bolečine v hrbtu pri daljših vožnjah. Pri petem sem šel na bike fitting. Rešil je točno 0. Ne rečem da je pri vseh tako, to je pač samo moja izkušnja.
Zdaj sem na šestem in problem je izginil. Nimam pojma zakaj. Mogoče mi samo okvir res dobro odgovarja, ker nastavim ga po istem vzorcu kot vsakega pred njim.

Saj na koncu nastavit pecikl na 90% idealnega ni neka umetnost.

njyngs ::

Če je težave rešil nov bike bi bil prvi indikator različna geometrija, mogoče sedež ustrezne širine (ker če ti telo leze v eno ali drugo stran je to katastrofa za spodnji del hrbta). Potem so pa tu tudi osebne/telesne omejitve, ki jih nobeno nastavljanje ne odpravi v popolnosti.

Jaz osebno recimo ne morem vozit dirkalne specialke, zaradi poškodbe hrbta. Umrem, tudi če bi fit naredil. Bolj sproščena endurance geometrija mi leži, absolutno brez bolečin.

H komu si pa šel na bikefit? Si imel meritve širine medeničnih kosti? Sta menjala na sedež ustrezne širine? Si bil merjen z senzorji gibanja? So ti izmerili kote gibljivosti spodnjih okončin? Dolžine nog in upoštevanje razlike različne dolžine (posledično različne debeline vložkov itd)? Je bila preverjena ustrezna širina belance, reach itd?
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

MTB4life ::

dominuspro je izjavil:

MTB4life je izjavil:

Prvo je, da sam sebi ne moreš nikoli nastaviti pravilno.


Saj se hecaš? Ne bom nadaljeval...

Boljše, če se lahko sam premeriš potem vsa čast, si verjetno en prvih.

tonttu ::

njyngs je izjavil:

Potem imaš precej napačno predstavo o dobrem bike fittingu in fitterju.

Recimo da jih par (kao dobrih) poznam. Ker sem ter tja s kom govorim, vcasih tudi kaj o kolesarstvu sem napisal, to kar sem napisal... da so isti kot bleferji ki delajo "fitting" (sem dal v narekovaje, ker to kar se dela po "dobrih trgovinah in servisih" je vse prej kot boot fitting) smucarskih cevljev ;) Je pa res, da je kolesarska industrija in predvsem kolesarska publika precej specificen folk, ki ga lahko po mili volji nategujes kolikor ga hoces... s cimerkoli.

njyngs ::

Seveda, ker bolečine sploh ne čutiš, ane :) No vglavnem potrjuješ, da širiš le gostilniške debate. To je dovolj, da si vsak ustvari svoje mnenje o korektnosti tvojih postov tukaj.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

tonttu ::

Zares je moje mnenje ravno toliko dobro kot pa tvoje. Kot sem napisal nekaj od vsega tega vem. In ceprav je podrocje drugo, se to, kako se kaj dela ne razlikuje pretirano. In za tisto podrocje kot ga poznam, mi je kristalno jasno, da se stvari, ce hoces da so narejene tako kot se gre (in imam lastne izkusnje kot sem napisal na ravni svetovnega pokala, kar je "malenkost" bolj zahtevno kot rekreacija) ne dela tako kot jih delajo ti, ki to prodajajo kot suho zlato strankam. V vrhunskem sportu sem bil vec kot dovolj dolgo, da mi je kristalno jasno, da se stvari ne dela po tabelah, pac pa po drugih stvareh. Ljudje nismo stroji in nismo standardizirani, tako da neke tabele povprecnih stvari naredijo bore malo. Sploh ce se gres stvari, kjer pricakujes malenkostne popravke.
Pa da ne bo pomote... nekomu, ki je nesposoben nastaviti pravilen naklon sedeza, pravilno visino sedeza ter sirini, visino in oddaljenost krmila (beat me zakaj to nekomu ne uspe), je ta bike fitting super stvar. Prav tako za vsakega, ki misli, da bo zaradi tega postal Pogacar. Za vse normalne, je pa bolj kot ne metanje denarja in predvsem casa proc. Ce pa kdo hoce, pa feel free.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tonttu ()

njyngs ::

No, tekmovalec svetovnega nivoja, daj nam spisek fitterjev, ki delajo zadeve po tabelah, da se jih začnemo izogibat.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Black Dragon ::

tonttu je izjavil:

Zares je moje mnenje ravno toliko dobro kot pa tvoje. Kot sem napisal nekaj od vsega tega vem. In ceprav je podrocje drugo, se to, kako se kaj dela ne razlikuje pretirano. In za tisto podrocje kot ga poznam, mi je kristalno jasno, da se stvari, ce hoces da so narejene tako kot se gre (in imam lastne izkusnje kot sem napisal na ravni svetovnega pokala, kar je "malenkost" bolj zahtevno kot rekreacija) ne dela tako kot jih delajo ti, ki to prodajajo kot suho zlato strankam. V vrhunskem sportu sem bil vec kot dovolj dolgo, da mi je kristalno jasno, da se stvari ne dela po tabelah, pac pa po drugih stvareh. Ljudje nismo stroji in nismo standardizirani, tako da neke tabele povprecnih stvari naredijo bore malo. Sploh ce se gres stvari, kjer pricakujes malenkostne popravke.
Pa da ne bo pomote... nekomu, ki je nesposoben nastaviti pravilen naklon sedeza, pravilno visino sedeza ter sirini, visino in oddaljenost krmila (beat me zakaj to nekomu ne uspe), je ta bike fitting super stvar. Prav tako za vsakega, ki misli, da bo zaradi tega postal Pogacar. Za vse normalne, je pa bolj kot ne metanje denarja in predvsem casa proc. Ce pa kdo hoce, pa feel free.


tonttu - Koliko kilometrov letno narediš in, če zaupaš najdaljšo vožnjo v enem dnevu?

Sam sem mnenja, da pri 200km dnevno, recimo trip po evropi (why not postaja vse bolj popularno). Če imaš napačno nastavljen bike po feelingu se bo ta kolesar prej ali slej poškodoval.

Primer moje vožnje z Power metrom, ki meri rotacije:

Total Strokes
13914
Distance
100,34 km
Bike Cadence
72 rpm

Pa damo človeka z 90 kadence, ki je bolj normalno in razdaljo kot sem omenil za bike packing po evropi 200km dnevno cca. 35.000 ponovitev, kjer ne bo problemov? Mravljinčenje rok, bolečina v kolenih in bokih ali v hrbtu na specialki ob avtomobilih in slabi cesti ni dobra ideja. Lahko, da si nadpovprečno vešč s kolesi pri servisiranju in nastavljanju, samo večina ni.
Time will tell.

tonttu ::

Black Dragon je izjavil:

tonttu - Koliko kilometrov letno narediš in, če zaupaš najdaljšo vožnjo v enem dnevu?

Kaj pa vem... okoli 3000-3500km in okoli 150.000 visincev. Najdaljsa voznja lani? 110km in 4500 visincev. Je pa mtb, tako da je je "malo" razlike ce zelis primerjati km kar tako.

poldy_nwx ::

Faaaaak :O :O :O
Pošteno!!!

Meni je na MTB že 1000 vm za crknit :P Pa nič extremno strmega. Kaj pa vem... morda kakih 30 km...

Glede fittinga:
Morda najprej malo vozit, malo sam nastavljat, pa malo vozit in šele nato na fitting.

Pozicija: brez fittinga oz. sam svoj mojster :-P

Premalo vozim... je bolj težava v kondiciji, kot v nastavljenem kolesu.

Če bi vozil cestno, bi imel morda drugačno mnenje. Pač... daljše, bolj monotono sedenje. Pri MTB si več na nogah, več je gor-dol....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: poldy_nwx ()

njyngs ::

tonttu je izjavil:

Black Dragon je izjavil:

tonttu - Koliko kilometrov letno narediš in, če zaupaš najdaljšo vožnjo v enem dnevu?

Kaj pa vem... okoli 3000-3500km in okoli 150.000 visincev. Najdaljsa voznja lani? 110km in 4500 visincev. Je pa mtb, tako da je je "malo" razlike ce zelis primerjati km kar tako.

Nič posebnega. Na MTB manj opaziš težave, ker si vzmeten z vseh možnih voglov in ker več gibaš sem in tja. Če boš na kakem cestaku 200km+ v isti poziciji boš enkrat videl kaj pomeni razlika med "skoraj pravilno nastavljenim kolesom" in "pravilno nastavljenim kolesom".
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

tonttu ::

Mi je povsem jasno, ampak to vas ne ustavi da svetujete bike fittinge vsem, ki se vozijo s kolesom do bifeja in nazaj (tudi za mtb je danes obvezen ker drugace sploh ne ves kaj zamujas). Ce nisi opazil, bore malo ljudi v tej temi je imelo zelje po 200+km.

MTB4life ::

Kakšna je razlika, če napačno prekolesariš 20km ali 200km? Razlika je samo če imaš 200km ture se boš prej soočal s poškodbo.

Ne razumem zakaj je bikefitting pri kvazi profi športikih in pri ''dolgoletnih mačkih'' tako zasovražen (mogoče Dunning-Krugerjev efekt?). Če si že v osnovi narobe delal ti dolgoletne izkušnje nič ne pomagajo, ker je še vedno narobe.

Res ne razumem, kaj je narobe s tem, da vajo na hobi, amaterski ravni delaš, tako kot je pravilno.
Tudi za fitnes potrebuješ trenerja, kateri ti pokaže, kako se vaje pravilno izvajajo. Enako je pri kolesarjenju, plezanju, teku,...

Se strinjam, da se pojavlja ogromno šarlatanov, ampak na vseh področjih, tako pri bikefittingu kot pri trenerjih, dietetikih,... in se popolnoma strinjam, da človek ni nekaj, kar bi prebral iz tabele in takšnih jaz se izognem v velikem krogu.

matg11 ::

Ševedno si ogledujem gravel kolesa, pripravljen sem odšteti nekje okoli 1000EUR, zdaj pa me zanima kaj bi bilo najboljše kupiti v tem rangu - buck/performance.Največ ga mislim uporabljat za makadam, pesek, cesto, travo,...Ne mislim pa podirat nobenih hitrostnih rekordov, rad bi pa čim lažje prišel v marsikateri hrib tudi po malenkost slabši poti - tako da bo uporabno za raznolike terene. Od novih koles me najbolj zanimajo vaše izkupnje s spodnjimi kolesi na povezavah:
- https://www.decathlon.si/p/313016-69232...
- https://www.decathlon.si/p/313015-67311...
- https://www.decathlon.si/p/312397-67104...

Ima izkušnje mogoče s katerim od teh, so razlike med 120 ter 520 velike? Ker za ceno 520 bi bil pripravljen se stegnit če to pomeni, da ga bom lahko imel dlje ter nebom čutil kmalu potrebe po upgrejdu. Kaj pa razlike v prestavnem razmerju med obema 520? Kaj se vama zdi, kateri je bol primeren? Všeč mi je to da se lahko na 520 montira gume do 42mm.
Glede rabljenih sta mi v oči recimo padla spodnja dva:
- https://www.subito.it/biciclette/bicicl...
- https://www.bolha.com/ostala-kolesa/sco...

Kaj mi predlagate - novo/rabljeno in kakršnikoli drugi nasveti bom hvaležen.
Hvala
««
75 / 98
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
696122639 (13807) issak
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5511505 (7147) Twixz
»

Rabljeno cestno kolo - na kaj paziti?

Oddelek: Šport
329190 (7888) GizmoX
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8632967 (30494) stratosD

Več podobnih tem