» »

Katero kolo

Katero kolo

««
76 / 98
»»

njyngs ::

Kupi novo, kjer veš s čim startaš. Pri rabljenem se hitro zgodi, da boš menjaval zjebane ležaje, izrabljeno kaseto in chainringe, itd. Tudi kak počen okvir ali počeni obroči niso nič nenavadnega pri nekaj let starem. Sicer to ni noben problem, če dobiš za dobro ceno in če znaš sam porihtat. Če ti bo to delal servis bo pa dražje. Če ne, zagotovo raje novo.

Kar se tiče novih: Triban 520tka ima precej boljši in zanesljivejši pogonski sklop (Shimano 105), večji prestavni razpon z več vmesnimi stopnjami, boljši okvir/geometrijo,... Pravzaprav je že cestna različica Tribana 520 ena izmed najboljših price/performance izbir za kolo. Enako velja za 520 makadamkarja. Edino kar mi niso všeč so disk zavore na kabel - bi blo bolje imet hidravlične disk zavore. Ampak za tako ceno mu pogledamo skoz prste.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

tonttu ::

MTB4life je izjavil:


Ne razumem zakaj je bikefitting pri kvazi profi športikih in pri ''dolgoletnih mačkih'' tako zasovražen (mogoče Dunning-Krugerjev efekt?).

Se strinjam, da se pojavlja ogromno šarlatanov, ampak na vseh področjih, tako pri bikefittingu kot pri trenerjih, dietetikih,... in se popolnoma strinjam, da človek ni nekaj, kar bi prebral iz tabele in takšnih jaz se izognem v velikem krogu.

No to kar sem ti dal v bold je odgovor na tvoje vprasanje. Ker profi sportniki, ter ljudje, ki so se s tocno taksnimi stvarmi ukvarjali v pro sportu vedo kako se te stvari delajo, ce hoces da zares delajo. In ko vidis, kako se potem te iste stvari delajo pri prodaji "normalnim" ljudem, se ti vse skupaj zdi delno do pretezno bolano in potem ti iz tega potegnes, da nekdo sovrazi stvar. Ne jo ne, se mu pa zdi nategovanje ljudi z bullshitom ki nima veze s pravim fittingom, mogoce malo mimo.

MTB4life ::

Tvoji posti so samo posloševanje in poveličevanje sebe - kako si sam nastaviš kolo brez tabel, hkrati pa nimaš izkušenj z nekom, ki normalnim ljudem ponuja storitev :)
S takšnim načinom razmišljanja je bolje predlagati ljudem, da se naj ne lotijo nobenega športa in je bolje ležati doma.

Kot sem omenil šarlatanov po svetu je ogromno in ne samo v kolesarstvu ampak kamor koli se obrneš. Tudi meni gre na kozlanje, da se nekdo pretvarja za nekaj računa svojo uro kot strokovnjak, na koncu pa veš več od njega.

Pa da ne bo pomote... nekomu, ki je nesposoben nastaviti pravilen naklon sedeza, pravilno visino sedeza ter sirini, visino in oddaljenost krmila (beat me zakaj to nekomu ne uspe), je ta bike fitting super stvar. Prav tako za vsakega, ki misli, da bo zaradi tega postal Pogacar. Za vse normalne, je pa bolj kot ne metanje denarja in predvsem casa proc. Ce pa kdo hoce, pa feel free.

Recimo tvoja izjava je kontradiktorna ali pa spreminjaš pol. Tukaj si trdil, da če si neznaš nastaviti kolesa, se pusti nategniti, hkrati so ti nateguni mimo. Kupiš kolo in hkrati ti naložijo vso pamet, kako se kolo nastavi ali kako gre to po tvoje?
Iz te izjave izhajam, da v svetovnem pokalu nisi potreboval ekipe, ker če voziš kolo, ga znaš tudi nastaviti, kot tudi izbirati prehrano,...

Povprečni amater si ne bo razbijal glave s pravilno nastavitvijo. Ljudje opravljajo študije, kako pravilno kolo nastaviti in ni enotnega recepta zato, kar tudi sam trdiš in se strinjam vsako telo je drugačno zato ni enotnega recepta, hkrati pa praviš, da se pusti nategnit, če ne znaš nastaviti kolesa - WTF človek??

Jaz recimo nisem nikoli trdil, da postaneš po fittingu Pogačar in tudi noben drug v zadnjih parih straneh tega ni napisal. Fitting je super, ker telo manj trpi, posledično ni bolečin in bo zagon za kolo še večji.
Kaj večino ljudi naredi? Kupi kolo, velikost izbere kar mu prodajalec predlaga oz. kar mu podturi ker ima ravno to na zalogi. Naredi 500km in pospravi kolo v klet, ker ga bolijo dlani, rit, koleno,... ker je kolo preveliko, sedež preozek,...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MTB4life ()

tonttu ::

Ce bi prebral kar sem napisal (in razumel, ne da razumes tako kot zelis razumeti da ti pade v agendo), bi ugotovil, da nisem nikjer napisal da obvladam bike fitting. Napisal sem, da si zase kolo nastavim dovolj dobro, da nimam nobenih problemov, pa se z mtb vozim ze nih 30 let s cestnim pa se malo zraven. Nikoli nisem bil v kolesarskem sportu in nikoli ne bom. Mtb vozim iz uzitka in cisto nicesar drugega. Tako da se nimam kaj za povelicevati. Moje izkusnje so iz cisto drugega sporta, ki pa ima, kar se tice fittinga, trenutno precej podobne modne muhe. Za ta sport, pa hudicevo dobro vem kako se stvari nastavljajo v resnici in kaj za precej dober denar prodajajo kot najbolj cisto zlato po trgovinah in servisi. Pa ne po enih, ampak po vse. Kar se tice bike fittinga, pa sem napisal ze prej. Poznam par (kao) dobrih in priznanih fitterjev (v Slo in izven nje) in sem ter tja debata zaide tudi v te smeri. Zgolj na podlagi tega in teh pogovorov si upam trditi da so sarlatani. Pa bodi dovolj. Vsak se odloca zase in ce misli da je to cool, naj pac gre na bike fitting. Kot sem napisal, svet je svoboden in vsak dela kot zeli.

Bolibri ::

Človeško telo se preko sezone prilagaja, postaneš bolj gibljiv itd., kar nekako pomeni, da nastavitve za začetek sezone ne morejo biti enake tistim konec sezone.

Pa da izivam dalje, na morju sem se vozil s S mtb, nato M, moj je sicer L, sedaj imam gravel XL. Z vsakim se da. S premajnim težje plezaš, s prevelikim imaš težave, če si premalo gibljiv.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bolibri ()

njyngs ::

Haha samo to še nam manjka, da en reče "velikosti so hoax, voziš lahko vse, če dovolj trdno verjameš" :))
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Bolibri ::

Tako je! Trdno prepričan v to in sprobano! Včasih smo imeli poni. In nič drugega.

MTB4life ::

Jaz imam vsa kolesa XL, občasno se vsedem na ženin M. Sej se da poganjat, to je pa tudi vse. Da bi šel na par urno turo ne hvala, grem raje peš.
S ponijem si se peljal do bližje trgovine, gostilne ne pa na turo 100km.

matg11 ::

Ima mogoče izkušnje z velikostjo okvirjev/koles v dechatlonu? Visok sem ~179cm, njihova priporočena višina za M je 173-180cm, za L pa 180+.

Badwolff ::

M.
Ampak probaj.

Groot ::

matg11 je izjavil:

Ima mogoče izkušnje z velikostjo okvirjev/koles v dechatlonu? Visok sem ~179cm, njihova priporočena višina za M je 173-180cm, za L pa 180+.


Vzami M. Sam sem pri skoraj skoraj enaki višini vzel L pa mi je bilo naknadno žal.

energetik ::

njyngs je izjavil:

Kupi novo, kjer veš s čim startaš. Pri rabljenem se hitro zgodi, da boš menjaval zjebane ležaje, izrabljeno kaseto in chainringe, itd. Tudi kak počen okvir ali počeni obroči niso nič nenavadnega pri nekaj let starem. Sicer to ni noben problem, če dobiš za dobro ceno in če znaš sam porihtat. Če ti bo to delal servis bo pa dražje. Če ne, zagotovo raje novo.

Kar se tiče novih: Triban 520tka ima precej boljši in zanesljivejši pogonski sklop (Shimano 105), večji prestavni razpon z več vmesnimi stopnjami, boljši okvir/geometrijo,... Pravzaprav je že cestna različica Tribana 520 ena izmed najboljših price/performance izbir za kolo. Enako velja za 520 makadamkarja. Edino kar mi niso všeč so disk zavore na kabel - bi blo bolje imet hidravlične disk zavore. Ampak za tako ceno mu pogledamo skoz prste.

Kaj ni tako, da so okviri Tribana 120, 500 in 520 povsem enaki in se razlikujejo samo v opremi in obročih?
105ka ni nujno toliko boljša, kot je višja cena. Npr. že Sora je povsem dovolj za povprečnega rekreativca. Precej bolj važno je vzdrževanje in nastavitev. 9 ali 10 redna ketna je dejansko bolj vzdržljiva od 11-redne.
Kot rečeno, ogromno je odvisno od pravilnih nastavitev. Za otroka sem nabavil čipšit Decathlonovega 24" Riverside. Ko sem ga odpeljal, je bil milorečeno obupen občutek (bremze drsale, kolesni ležaji preveč zategnjeni, menjalnik slabo indeksiran itd). Samo 15min dela doma, da sem vse nastavil kot je treba, pa vse laufa v nulo. In bo tako laufalo še dolgo. In po mojem gre veliko slabega glasu na te poceni bicikle ravno zato, ker niso nastavljeni, kot bi morali biti. Zato je bila ena najboljših investicij, da sem nabavil večino orodja za bicikle, poleg tega da znam vse sam pošraufat, nikoli še nisem imel bicikla na servisu.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Sparkxl ::

Bicikl ni enako bicikl. Za decathlon pecikle verjamem da znaš vse sam naredit. Pri kakem polnovzmetenem pa dvomim da imaš orodje za sprednjo vilico servisirat. Verjetno tudi ne za zadnji amortizer in ležaje menjavat.

energetik ::

Ne, vzmetenja (še) ne servisiram sam. Niti še nimam potrebe, večinoma vozim cestno. Če bom šel kdaj bolj v MTB, se bom že lotil.
Sicer pa jaz pravim "ride up grades, not upgrades", vozim "staro" preizkušeno tehniko, za katero se dobi poceni orodje.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

tonttu ::

Pri "stari in preizkuseni" tehniki se ti pocasi pojavi tocno problem dobavljivosti. Najbolj bizarna stvar... dobesedno nobene spodobne xc gume ni vec v velikost 26". Ne glede na to, kako "preizkuseno" je to in ne glede na to, koliko ti je 15 let star bike se vsec in kako ti dela, si bolj kot ne prisiljen v to da zamenjas (no pri 10 ali 15 let starem biciklu je se miljon drugih stvari, zakaj bi zamenjal).
Kar pa se orodja tice, je pa v veliki meri povsem isto za 10 let star bike ali za najbolj trenuten bike. In tudi vecina servisov vzmetenja ni pretirano komplicirana za opraviti doma. Enako z menjavo lezajev vzmetenja. Ravno dva ali tri tedne nazaj sem naredil to (servis vilice in amortizerja ter menjava lezajev, plus mazanje ostalih (headset, pesta...) na mojem, v manj kot dveh urah.

MTB4life ::

Sparkxl je izjavil:

Bicikl ni enako bicikl. Za decathlon pecikle verjamem da znaš vse sam naredit. Pri kakem polnovzmetenem pa dvomim da imaš orodje za sprednjo vilico servisirat. Verjetno tudi ne za zadnji amortizer in ležaje menjavat.

Nobena težava ni vilice servisirat. Porebuješ imbus, izopropanol, olje, krpo in tesnila. Pri zadnjih shockih je podobno. Noben bavbav.
Odkar mi je ''priznani'' Ljubljanski serviser uničil shock za 1.000€ servisiram sam. Poleg še privarčujem, ker je bistveno ceneje, če sam naredim - 100-150€ na servis prihranim.

novascena ::

Jaz sem malo v dilemi, kakšno cestno kolo kupiti. Gledam po Bolhi rabljena kolesa, kjer se najde kakšno, ki je vizualno lepo, opis je v redu in tudi cena, potem pa pogledam letnik in kolo je iz leta 2008, cena pa 500+ €. Ne vem no, toliko za neko staro garo. Ljudje tale svoja kolesa res res cenijo.
Na "italijanski" bolhi je malo bolje, treba pa je odšteti tudi pot do tja in vse ni ravno "za mejo".

Ali se splača kupiti morda novega, ki bo osnoven, ali pa morda kakšnega rabljenega za 1000 - 1500 €, ki je bil ob nakupu sicer bomba, sedaj pa bo kar držal ceno? Na koncu imam pač toliko vloženo in me ne moti, če ob prodaji ne izgubim preveč. Načeloma ne bi smel, bom pa imel precej precej več od kolesa. Tudi to imam v glavi, da če je boljše na voljo, potem bi to rad imel.

k--p ::

matg11 je izjavil:

Ševedno si ogledujem gravel kolesa, pripravljen sem odšteti nekje okoli 1000EUR, zdaj pa me zanima kaj bi bilo najboljše kupiti v tem rangu - buck/performance.Največ ga mislim uporabljat za makadam, pesek, cesto, travo,...Ne mislim pa podirat nobenih hitrostnih rekordov, rad bi pa čim lažje prišel v marsikateri hrib tudi po malenkost slabši poti - tako da bo uporabno za raznolike terene. Od novih koles me najbolj zanimajo vaše izkupnje s spodnjimi kolesi na povezavah:
- https://www.decathlon.si/p/313016-69232...
- https://www.decathlon.si/p/313015-67311...
- https://www.decathlon.si/p/312397-67104...

Ima izkušnje mogoče s katerim od teh, so razlike med 120 ter 520 velike? Ker za ceno 520 bi bil pripravljen se stegnit če to pomeni, da ga bom lahko imel dlje ter nebom čutil kmalu potrebe po upgrejdu. Kaj pa razlike v prestavnem razmerju med obema 520? Kaj se vama zdi, kateri je bol primeren? Všeč mi je to da se lahko na 520 montira gume do 42mm.
Glede rabljenih sta mi v oči recimo padla spodnja dva:
- https://www.subito.it/biciclette/bicicl...
- https://www.bolha.com/ostala-kolesa/sco...

Kaj mi predlagate - novo/rabljeno in kakršnikoli drugi nasveti bom hvaležen.
Hvala


Kot sem že prej napisal, imam izkušnje s 120 gravel (pa tudi 120 road). Če bi še enkrat kupoval, bi kupil 520 (ker je res dober P/P, Shimano 105 itd ..), ni pa s 120 nič zelo narobe (za tako ceno pač ne bo pod 10 kg, niti 520 ... ). Naredil sem preko 8k kilometrov z njim ... Če se voziš sam, ti bo 120 čist ok. V primerjavi z cestnimi je počasnejši zaradi prestavnega razmerja, to se zna poznati, če bi šel na skupno vožnjo s kakšnimi roadiji. 520 ima 2 chainringa in je v tem pogledu boljši.

energetik ::

Potem vzameš navadnega 120. Ta ima najtežjo, 50/11, več kot dovolj tudi za skupinsko vožnjo z "divjaki"..
vires in numeris

libreus ::

novascena je izjavil:

Jaz sem malo v dilemi, kakšno cestno kolo kupiti. Gledam po Bolhi rabljena kolesa, kjer se najde kakšno, ki je vizualno lepo, opis je v redu in tudi cena, potem pa pogledam letnik in kolo je iz leta 2008, cena pa 500+ €. Ne vem no, toliko za neko staro garo. Ljudje tale svoja kolesa res res cenijo.
Na "italijanski" bolhi je malo bolje, treba pa je odšteti tudi pot do tja in vse ni ravno "za mejo".

Ali se splača kupiti morda novega, ki bo osnoven, ali pa morda kakšnega rabljenega za 1000 - 1500 €, ki je bil ob nakupu sicer bomba, sedaj pa bo kar držal ceno? Na koncu imam pač toliko vloženo in me ne moti, če ob prodaji ne izgubim preveč. Načeloma ne bi smel, bom pa imel precej precej več od kolesa. Tudi to imam v glavi, da če je boljše na voljo, potem bi to rad imel.

Jaz sem bil lani v istem položaju kot ti. Na koncu sem se odločil za rabljenega, ampak v zelo dobrem stanju z Ultegra opremo.

novascena ::

libreus je izjavil:

novascena je izjavil:

Jaz sem malo v dilemi, kakšno cestno kolo kupiti. Gledam po Bolhi rabljena kolesa, kjer se najde kakšno, ki je vizualno lepo, opis je v redu in tudi cena, potem pa pogledam letnik in kolo je iz leta 2008, cena pa 500+ €. Ne vem no, toliko za neko staro garo. Ljudje tale svoja kolesa res res cenijo.
Na "italijanski" bolhi je malo bolje, treba pa je odšteti tudi pot do tja in vse ni ravno "za mejo".

Ali se splača kupiti morda novega, ki bo osnoven, ali pa morda kakšnega rabljenega za 1000 - 1500 €, ki je bil ob nakupu sicer bomba, sedaj pa bo kar držal ceno? Na koncu imam pač toliko vloženo in me ne moti, če ob prodaji ne izgubim preveč. Načeloma ne bi smel, bom pa imel precej precej več od kolesa. Tudi to imam v glavi, da če je boljše na voljo, potem bi to rad imel.

Jaz sem bil lani v istem položaju kot ti. Na koncu sem se odločil za rabljenega, ampak v zelo dobrem stanju z Ultegra opremo.


Kaj si pa vzel in kako si zadovoljen z odločitvijo?
Jaz tudi čakam na lepo ohranjenega, ampak je treba biti hiter. :)

matg11 ::

Ima kdo kakšnje izkušnje z jeklenimi gravel kolesi, kako se obnesejo? Ker kolesa res ne iščem za hitrostne rekorde po cesti mi deluje tudi to zanimiva izbira:
- https://www.loosecycles.com/products/ma...
Vem, da so nekatere komponente komprosi na kolesu, naprime Microshift Advent nepoznam in nevem kako se obnese ampak vseeno mi je zanimi za to ceno.

Druga smer je nekaj takega, rabljenega skupaj z komponentami, ki so mi kar po godu:
-https://www.bolha.com/ostala-kolesa/gra...

Ima mogoče kdo kakšnje izkušnje tudi z Megamo kolesi?
Izbire je kar nekaj tako da poizkušam zaenkrat zbrati še čimveč informacij preden se odločim.

Scorpy84 ::

novascena je izjavil:

Jaz sem malo v dilemi, kakšno cestno kolo kupiti. Gledam po Bolhi rabljena kolesa, kjer se najde kakšno, ki je vizualno lepo, opis je v redu in tudi cena, potem pa pogledam letnik in kolo je iz leta 2008, cena pa 500+ €. Ne vem no, toliko za neko staro garo. Ljudje tale svoja kolesa res res cenijo.
Na "italijanski" bolhi je malo bolje, treba pa je odšteti tudi pot do tja in vse ni ravno "za mejo".

Ali se splača kupiti morda novega, ki bo osnoven, ali pa morda kakšnega rabljenega za 1000 - 1500 €, ki je bil ob nakupu sicer bomba, sedaj pa bo kar držal ceno? Na koncu imam pač toliko vloženo in me ne moti, če ob prodaji ne izgubim preveč. Načeloma ne bi smel, bom pa imel precej precej več od kolesa. Tudi to imam v glavi, da če je boljše na voljo, potem bi to rad imel.


Ce se lahko stegnes do 1500€, ti priporocam gusto ranger sport.

Black Dragon ::

Kot zanimivost pri nakupu Triban 520 gravel / cestaka

Spodnji kolesi sta identični, po sliki sodeč, da je gravel izvedba z višje nastavljenim krmilom (obrnjeno krmilo) za večje udobje. Okvir in širina vilice sta ista, da se stlačiti tudi 40mm pnevmatiko BP. Po opisu imata tudi iste zavore (Kolutne / hydro combo - med kablom in pravim hydrom).

Zakaj to pišem, ker se prišpara 300€ za isto kolo druge barve. TURNO CESTNO KOLO RC 520 105 PROWHEEL 899€- KAKI MAKADAMKAR RC520105 1199€ (razen plašči).

https://www.decathlon.si/p/346312-13769...
https://www.decathlon.si/p/337677-96092...

Še nekaj: Dechatlon kolesa imajo zelo dolge okvirje za M velikost recimo TT lenght - 548mm, kar je že M/L velikost. Tako, da če ste na meji vzamite manjši okvir. Višina 180cm vzami M velikost in ne L.
Time will tell.

</head> ::

Jaz mislim da je to klasična fora znižane cene, samo zato, ker ni na zalogi ali so na zalogi samo še ekstremne velikosti.
Kupec tako veselo v trgovino po specialko za 900 €, pol mu pa v trgovini prodajo skoraj enako kolo za 1200€.

msms ::

Primerjava teh dveh koles, predvsem razlike v zavorah in vilici?

https://energijabikes.com/kategorije/go...

https://www.canyon.com/en-si/mountain-b...

</head> ::

Scorpy84 ::

msms je izjavil:

Primerjava teh dveh koles, predvsem razlike v zavorah in vilici?

https://energijabikes.com/kategorije/go...

https://www.canyon.com/en-si/mountain-b...


Zavore imata oba zanič, saj je vse vstopni razred. Jaz imam sicer scott scale 965 in sem zamenjal z slx 4 batne in keramične ploščice, kot ima xt, je kot noč in dan, kolo je pri spustih čisto drugo. Tudi rotorje obvezno zamenjati, saj te, ki jih dobiš, pri menjavi zavor prihaja do vibracij vilice. Pri menjavi sprednjega rotorja vsekakor pojdi na 203mm. Za vilice je isto, vse je vstopni razred.

msms ::

Ja ok vstopni razred, gledam kolo do 1000€. Tako da če je kaj boljšega za ta denar na dan s predlogi. Trenutno vozim starega Elana z deore opremo in je bil soliden.

Klamzi ::

Te MT200 zavore tlačijo na vsa kolesa, od 400€ pa tudi na tista preko 1500€, od trekinga do MTB, ni da ni.

energetik ::

Scorpy84 je izjavil:

msms je izjavil:

Primerjava teh dveh koles, predvsem razlike v zavorah in vilici?

https://energijabikes.com/kategorije/go...

https://www.canyon.com/en-si/mountain-b...


Zavore imata oba zanič, saj je vse vstopni razred. Jaz imam sicer scott scale 965 in sem zamenjal z slx 4 batne in keramične ploščice, kot ima xt, je kot noč in dan, kolo je pri spustih čisto drugo. Tudi rotorje obvezno zamenjati, saj te, ki jih dobiš, pri menjavi zavor prihaja do vibracij vilice. Pri menjavi sprednjega rotorja vsekakor pojdi na 203mm. Za vilice je isto, vse je vstopni razred.
Daj malo razloži, kaj pomeni "zanič" zavore? Grem stavit, da tudi te bremze blokirajo sprednje kolo v vseh razmerah.
In pa potrebno je upoštevat tudi maso kolesarja. Nimamo vsi 120kil. Mene pri 62kg so tudi V-braki vedno z lahkoto ustavili.
Upoštevaj tudi njegov bađet. Ni vsak profesionalec, ki "rabi" kolo za par kEUR.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Sparkxl ::

Zanič postanejo v trenutku ko jih teraš preko njihovih zmogljivosti. Za normalno vožnjo so čisto ok. Sem jih imel in crknile so šele pri konstantnem naganjanju dol iz Pohorja. Zvilo je bat.
Glede vilice bi rekel enako. Čisto ok če ne zlorabljaš.

Scorpy84 ::

energetik je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

msms je izjavil:

Primerjava teh dveh koles, predvsem razlike v zavorah in vilici?

https://energijabikes.com/kategorije/go...

https://www.canyon.com/en-si/mountain-b...


Zavore imata oba zanič, saj je vse vstopni razred. Jaz imam sicer scott scale 965 in sem zamenjal z slx 4 batne in keramične ploščice, kot ima xt, je kot noč in dan, kolo je pri spustih čisto drugo. Tudi rotorje obvezno zamenjati, saj te, ki jih dobiš, pri menjavi zavor prihaja do vibracij vilice. Pri menjavi sprednjega rotorja vsekakor pojdi na 203mm. Za vilice je isto, vse je vstopni razred.
Daj malo razloži, kaj pomeni "zanič" zavore? Grem stavit, da tudi te bremze blokirajo sprednje kolo v vseh razmerah.
In pa potrebno je upoštevat tudi maso kolesarja. Nimamo vsi 120kil. Mene pri 62kg so tudi V-braki vedno z lahkoto ustavili.
Upoštevaj tudi njegov bađet. Ni vsak profesionalec, ki "rabi" kolo za par kEUR.


Sej fora je da sploh ne blokirajo, samo ce je pesek in posteno stiskas da te te prsti zabolijo, pri naklonu 15-20%, ter pocasne voznje imajo tezave, pregrevajo sem Pri 10 minutnih spustih imas ze posteno utrujene roke. Ce te pa dobi dez, pa sploh niti zavirjao vec, sam se dretje, tudi ce se trudis ogreti kot pri keramicnih, sploh ni ucinka, da se vsaj posusijo s trenjem. Ce se gres mtb tudi ce samo po makadamskih poteh gres, teh zavor nebi smeli ponujati, ker sploh niso primerne za gorsko kolesarjenje in kot sem napisal, ce te dobi dez ali gres cez potok malo hitreje, so ze nevarne za voziti.
Ze z menjavo na dvobatne deore in vecjim rotorjem, bos izboljsal zaviranje za vec kot 50% pa te tak komplet ne bo prisel niti 70-80€ ce sam zamenjas. Kaksen serviser bi zracunal 30€. Tako da denar nebi smel bit izgovor.

b4d ::

MT200 so cisto ok zavore, naucil se bos pravilno zavirati, furaj, uzivaj, potem pa cez cas vidis sam pri sebi kam te nese in kaj rabis, posledicno nadgradis.

PS: kje dobim Deore komplet s ploscicami in rotorjem za 80 eur? :D
b4d.sablun.org

Klamzi ::

Za do recimo 75kg, treking in bolj budget kolo so čist vredu. Za kaj več pa ni to to, sploh v kombinaciji z ročkami iz iste serije. Da smo si na jasnem, gre se za najbolj vstopni model čeljusti od shimana, s ceno pod 15€ po komadu skupaj s paknami. Isto velja za MT400,...

b4d ::

Ja sej to problem, da je ratalo kolo za 1000 danes budget. To je nek minimum pomojem da ti glih ne razpade na prvi furi. In potem ce moras zraven se to malo opreme kupit, je kr naenkrat vstopnina v svet kolesarstva precej visoka.
b4d.sablun.org

Scorpy84 ::

b4d je izjavil:

MT200 so cisto ok zavore, naucil se bos pravilno zavirati, furaj, uzivaj, potem pa cez cas vidis sam pri sebi kam te nese in kaj rabis, posledicno nadgradis.

PS: kje dobim Deore komplet s ploscicami in rotorjem za 80 eur? :D


Ce pravis da so ok... pol ze ne furas veliko. Na bike24 imas.

b4d ::

Ce neki neznanec na internetu pravi da ne furam dovolj, potem mora ze bit temu tako.

Za Deore bremze se pa posipam s pepelom, odprlo mi je komplet sprednje+zadnje, moja napaka.
b4d.sablun.org

Scorpy84 ::

b4d je izjavil:

Ce neki neznanec na internetu pravi da ne furam dovolj, potem mora ze bit temu tako.

Za Deore bremze se pa posipam s pepelom, odprlo mi je komplet sprednje+zadnje, moja napaka.


Jah ker pravis da so ok, sam jih imam v skatli skoraj eno leto pa mi na misel ne pade, da bi jih prodal, se manj pa komu dal.

b4d ::

Pa ne mores tako posplosevat, vse je odvisno od soferja (teza, zahteve, znanje). Razumem da tebi niso ok izhajajoc iz tvojih predispozicij (pac nisi v povprecju ce si dal 200mm rotor na 100mm XC vilico in nic narobe s tem), ampak o mojstru, ki je spraseval ne vemo nic. Zdej ga pa prepricujemo da se bo kr ubil ker ima bicikel te osnovne bremze?
b4d.sablun.org

Klamzi ::

Scorpy84 je izjavil:

b4d je izjavil:

MT200 so cisto ok zavore, naucil se bos pravilno zavirati, furaj, uzivaj, potem pa cez cas vidis sam pri sebi kam te nese in kaj rabis, posledicno nadgradis.

PS: kje dobim Deore komplet s ploscicami in rotorjem za 80 eur? :D


Ce pravis da so ok... pol ze ne furas veliko. Na bike24 imas.

To mislita BR-M6100?

Scorpy84 ::

b4d je izjavil:

Pa ne mores tako posplosevat, vse je odvisno od soferja (teza, zahteve, znanje). Razumem da tebi niso ok izhajajoc iz tvojih predispozicij (pac nisi v povprecju ce si dal 200mm rotor na 100mm XC vilico in nic narobe s tem), ampak o mojstru, ki je spraseval ne vemo nic. Zdej ga pa prepricujemo da se bo kr ubil ker ima bicikel te osnovne bremze?


Ja dejansko nisi dalec od tega, da se bos. Ko je mene lani dobil malo mocnejsi dez pri spustu, pa se to je bila nizka hitrost, je sprednja zavora bolj ali manj odpovedala. Sreca je zadnja delala, da nisem nekam odletel.
Pa tudi delam s poskodbami na urgenci, kjer so tudi kolesarji pa povprasam o opremi in jih je nekaj reklo, da bi se z boljsimi zavorami resili. Na zacetku bo vsak previden, z nekaj furami pa si vedno bolj upajo in pol grejo cez sposobnosti kolesa v tem primeru zavor. Te zavore o katerih govorimo so bolj primerne za treking za gorsko pa nikakor ne, ker ne dopuscajo napak, ce samo malo boljse vozis.

energetik ::

Zanima me koliko tehtaš? Ker kot rečeno mene niti V-braki niti enkrat niso pustili na cedilu, pa je bil tudi naliv, blato itd. Tako da če ti osnovni hidravlični diski ne držijo, imaš očitno preko 100kg ali pa kaj ni izpravno (prezračenost, ploščice...)
vires in numeris

Badwolff ::

Sej ne da niso boljše bremze boljše.

Ampak vsak mora poznat svoje sposobnosti in opremo.

Praktično za vse poškodbe je kriv ali voznik ali pa nekdo drug (recimo avtomobilist).
Skoraj nikoli oprema. In tudi ne poznam kolesarjev, ki bi krivili opremo.

Scorpy84 ::

energetik je izjavil:

Zanima me koliko tehtaš? Ker kot rečeno mene niti V-braki niti enkrat niso pustili na cedilu, pa je bil tudi naliv, blato itd. Tako da če ti osnovni hidravlični diski ne držijo, imaš očitno preko 100kg ali pa kaj ni izpravno (prezračenost, ploščice...)


77kg, imam tudi v brake 26 colsko kolo za sluzbo, 15km v eno smer, tako da veliko uporabljam zavoro. Torej lahko ocenim in recem da boljse zavirajo kot te mt200. Torej je ze dovolj dober podatek za kako slabe zavore se gre.

BlaY0 ::

Razlika med bremzami na zajlo in hidravličnimi je v bistvu samo v prenosu sile s prstov na zavorno površino (le ta sila je pri hidravličnih toliko večja, da komot izniči pot zavorne obloge ki jo le ta naredi po površini za zaviranje). Pri hidravličnih je potrebna precej manjša sila na ročki za enak učinek ob predpostavki, da zavorna ali naležna površina nista kontaminirani oziroma sta enako kontaminirani v obeh primerih. mt200 je čisto solidna bremza in se v tem kontekstu ne razlikuje bistveno od ostalih "boljših" Shimano modelov vključno z XT single piston. Jasno je pa tu treba upoštevati še rotor in zavorne "ploščice". Si kdaj to dovje že temeljito opral z IP alkoholom?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

MTB4life ::

Jaz sem s MT200 popolnoma stock setupom odvozil Muci iz Krvavca, Slivnico,... brez pavze, tako da niso tako slabe kot pišete, samo z glavo je potrebno zavirati. Ti nič pomagajo 4 batne XT, če celo pot držiš zavoro.
Sam trenutno na obeh gorcih uporabljam ZEE s Ice metal ploščicam in 203 dvodelni ice diski. Zaenkrat mi še ni ratalo pregreti zavor.
Takrat sem imel 95/96kg z opremo.

Scorpy84 ::

BlaY0 je izjavil:

Razlika med bremzami na zajlo in hidravličnimi je v bistvu samo v prenosu sile s prstov na zavorno površino (le ta sila je pri hidravličnih toliko večja, da komot izniči pot zavorne obloge ki jo le ta naredi po površini za zaviranje). Pri hidravličnih je potrebna precej manjša sila na ročki za enak učinek ob predpostavki, da zavorna ali naležna površina nista kontaminirani oziroma sta enako kontaminirani v obeh primerih. mt200 je čisto solidna bremza in se v tem kontekstu ne razlikuje bistveno od ostalih "boljših" Shimano modelov vključno z XT single piston. Jasno je pa tu treba upoštevati še rotor in zavorne "ploščice". Si kdaj to dovje že temeljito opral z IP alkoholom?


Sem, sej sem imel samo dva meseca na kolesu in so ze sle stran, tako da... zanimivo testi zavor pa pravijo drugace. Mislim da ni z razlogom tako poceni ta zavora.

BlaY0 ::

Še vedno je dražja od V seta. Me lahko usmeriš na kakega od teh testov, da sploh vidim kaj se testira? BTW odkupim ti ta mt200, če ga še imaš na lagerju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

bigbada ::

A kdo ve kaj je to za kolo? Model? To je bolj gorska varianta ali za po cesti?

 kolo

kolo

««
76 / 98
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
696123438 (14606) issak
»

Nakup kolesa

Oddelek: Šport
254145 (3202) HotBurek
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5511608 (7250) Twixz
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8633082 (30609) stratosD

Več podobnih tem