» »

Katero kolo

Katero kolo

««
8 / 98
»»

meho7 ::

Odlocam se med tema dvema

https://www.canyon.com/en/mountainbikes...

http://www.bike-discount.de/en/buy/rado...

Vilce RS xc 32 vs RS xc 30 isti smorn ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: meho7 ()

mr1two ::

Canyon ;)

Kupil sem že 4, dva sem prodal, ogledujem si petega. Bang for the buck, razen če pride kakšna druga priznana znamka znižana(30-40%) v jesenski sezoni.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

meho7 ::

Kako pa je s cakalno dobo ? Kako dolgo si povprecno cakal na kolesa?

Current CW (27. Apr. - 03. May.): CW 18

L size
CW 35
(24.8.-29.8.)*
4 mesece cakanja ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: meho7 ()

mr1two ::

Ja teli dobavni roki so lahko posledica visokega povpraševanja ali pa še nimajo narejenih okvirjev. Tudi sam sem čakal ko žut, da so mi ciklokrosa sestavli pa poslali. Se je pa splačalo :)
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

nitro2 ::

Opcijo imas se...
http://www.rosebikes.com/
Tudi nemci in podobno kot canyon.

kitajc ::

Koliko je tole kolo res vredno? Se taka kolesa splača kupovati?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kitajc ()

a k u l ::

kitajc je izjavil:

Koliko je tole kolo res vredno? Se taka kolesa splača kupovati?


Po mojem mnenju je vredno 150 največ 200 eur. 800 eur nova cena je čist preveč nabita. Je pa že 5 let staro kolo, to je že kr ena doba za kolo.

kitajc ::

Ja, saj to gledam. Ker za 300-350€ dobiš že novo kolo. Res je, da imajo ta kolesa najslabšo opremo, a je vseeno nova in morda tudi novejša.

Za koliko pa se mi splača kupiti rabljenega trdaka, da ga bom potem lahko tudi hitro prodal, če mi ne bo ugajal?

P.S.: Prejšnje leto sem kupil specialko za 300€ in jo letos z lahkoto prodal za isti denar.

LeQuack ::

a k u l je izjavil:

kitajc je izjavil:

Koliko je tole kolo res vredno? Se taka kolesa splača kupovati?


Po mojem mnenju je vredno 150 največ 200 eur. 800 eur nova cena je čist preveč nabita. Je pa že 5 let staro kolo, to je že kr ena doba za kolo.


Po moje pa je dosti realna cena, vsaj na prvi pogled. Ni glih ena znamka iz Špara ali kaj podobnega, bolj kot starost pa je odvisna ohranjenost, koliko se je z njem prevozilo in če je bil redno servisiran itd. Novi trenutno s podobno opremo so dejansko 800+ od Focus-a, koliko pa je stal takrat pa je težko reči razen če ima račun.
Quack !

mitja73 ::

kitajc je izjavil:

Koliko je tole kolo res vredno? Se taka kolesa splača kupovati?


Max. 200 in se to samo ce so zavore OK in npr. shimano.

kitajc ::

Fant pravi 250€ je zadnja cena.

LeQuack ::

Zakaj si se ravno v to kolo zapičil saj imaš milijon biciklov na bolhi?
Quack !

jure3000 ::

V hervisu imajo znižana kolesa KTM:
400eur: KTM FUN LINE https://www.hervis.at/products/product?...
500eur: KTM FUN ROAD DISC https://www.hervis.at/products/product?...
600eur: KTM FUN SPIRIT https://www.hervis.at/products/product?...

Ker kupujem novo kolo in se ne spoznam ravno na kolesa, me zanima če je to ugodno, kakšne so razlike med njimi itd.

Stipex ::

Kolega mi ponuja cestno kolo Orbea Aqua z opremo Shimano Tiagra, velikost okvirja 52 . Visok sem 178cm. Ali je to premajhen okvir zame?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Stipex ()

mitja73 ::

Stipex je izjavil:

Kolega mi ponuja cestno kolo Orbea Aqua z opremo Shimano Tiagra, velikost okvirja 52 . Visok sem 178cm. Ali je to premajhen okvir zame?


Če je kolega in ga hoče prodati ti ga mora posodit za 2-3 ure in sprobaj, definitivno v klanc ker so obremenitve hrbta drugacne. Edin tko bos vedel cej ok.

mr1two ::

Z ustrezno dolgo fajfo ti mogoče nebi bil premajhen. Načeloma pa gledaš bolj velikosti 54 ali 56 za svojo višino.
Za referenco: imam 2 kolesi velikosti 54 in enega velikosti 51. Visok sem 173cm. Na vseh se da peljat, si je pa treba vzeti nekaj časa in nastaviti kolo tako kot ti ustreza.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

Stipex ::

Sem se dogovoril da bom ga imel nekaj tednov na testu da vidim če mi odgovarja. Treking imam 54 ampak mi je skoraj malo prevelik.

kitajc ::

A je tole dober nakup?

DOOM_er ::

tale corratec je do 175cm in ne do 185, pač si želi povečati razpon kupcev. L je načeloma za velikosti od 175 do 185, sicer so pa to solidna kolesa, tudi oprema je še kar v redu.
Robots will steal your job. But that's OK

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DOOM_er ()

kitajc ::

Koliko je tole kolo vredno? Res 400€? Staro je že kar 5 let, a izgleda lepo ohranjeno....

mitja73 ::

400 je pomoje kr mal velik za rabljenga harda, za 300 ga bo sigurno dal

facepalm ::

DOOM_er je izjavil:

tale corratec je do 175cm in ne do 185, pač si želi povečati razpon kupcev. L je načeloma za velikosti od 175 do 185, sicer so pa to solidna kolesa, tudi oprema je še kar v redu.

odvisno kaksno dimenzijo oznacijo pod "M" oz "L"
jaz imam 29" merido z 19" (M) okvirjem in mi je idealne velikosti. sam sem visok 178cm.
imel sem pa 29" nakamuro 21" (L) in mi je bil ravno na meji.. skoraj prevelik:)
jaz bom zase kupoval le 19" in 20" okvirje (vsaj 29ke trdake). tiste S/M/L oznake niso povsem tocne:)

DOOM_er ::

ja teh 178 je ravno na meji med M in L, nekaj dajo proporcije med posameznimi deli telesa, nekaj pa še geometrija. Ampak tistih 185 kolikor je v oglasu definitivno ne drži.
Sicer pa kot je mitja rekel
Robots will steal your job. But that's OK

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DOOM_er ()

bsslo ::

Rabim prvo pomoč z nasveti. Od danes do konca vikenda imajo v Hervisu akcijo -40% na določene modele.

a) Treking kolo Kilimanjaro (500EUR -> 300EUR), z zadnjim Deore menjalnikom, v-brake bremze, ter vilice brez zaklepa.
b) Treking kolo Kilimanjaro (700+ EUR -> 430EUR), XT menjalnik, disk bremze, ter vilice z možnostjo zaklepa.
c) rabljeno kolo z bolhe do 150 EUR.

Kolikor gledam rabljena kolesa stara do 3-4 leta, pa tudi če je Hervisov Kilimanjaro, jih ne dobim ravno poceni. Bolho spremljam kak teden - je to premalo in moram dlje iskati?

Edit: iščem treking kolo z 28" kolesi, ki bi ga uporabljal za v službo/mestne opravke/turice/kdaj_pa_kdaj_tudi_kak_hribček. Glavni razlog proti nakupu novega kolesa je večja možnost kraje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bsslo ()

bsslo ::

Bolj podrobna opisa teh dveh koles sta pa tukaj: link, na strani 21; Sport Cross & Pro Cross

kremenko1 ::

Vzemi prvega.V-break je trpežen,ne rabi vzdrževanja, vilice na asfaltu in finem makadamu so skoraj nepotrebne, prestave so pa za mestno vožnjo tudi najslabše dovolj dobre. NOVO je pa NOVO. Če boš pa želel voziti kaj bolj zahtevnega si boš pa kupil temu primerno kolo.

chesn ::

Kaksne imate kaj izkusnje z tubeless gumami in ali je ze kdo opazil kje v SLO kak gel za vbrizg v gumo se pravi neke vrste alternativa prvi zadevi?

mr1two ::

Tubeless je super, ampak ni za vse situacije.

Osnovni sestavni deli:
-Tubeless obroč(priporočilo)
-Tubeless ready plašč(priporočilo)
-Ventilček -lahko kupiš za 15 eur/par ali pa uporabiš 2 odrabljeni zračnici, s katerih odrežeš ventilček proč, obrežeš gumo in presto, đaba ventilček.
-Tubeless tesnilec

Tesnilec ali sealant:
-popularen je Stans(3-6 mesecev, nato imaš v gumi kepo iz latexa, ki jo vzameš ven, ter nadomestiš tekočino)
-trenutno testiram še Conti revo sealant(druga osnova, ne razjeda plašča, se ne strdi tako hitro, naj bi držal dalj časa)

Super stvar je za MTB, traile ipd, kjer je veliko trnja(perforacija), skal in podobnih ovir(pinch-flat). Furaš ga lahko na nižjih pritiskih pnevmatik, kar poveča oprijem. Če bi fural z zračnicami na recimo 3, lahko furam tubeless na 2 barih, pa ni strahu, da bi kje prebil gumo.

Uporaben se mi zdi še za ciklokros, iz podobnih razlogov- nižji pritiski, boljši grip, zmanjšana možnost za snake bite(pinch flat)...

Za cesto imaš zaenkrat omejen nabor pnevmatik, vendar je to moj naslednji poskus za tubeless. Verjetno bom vzel Schwalbe One, če ne bo Conti kaj splunu na mizo.


Pri vsem zgoraj upoštevaj, da je dobro, če imaš prave obroče za tubeless (so bolj tight fit od običajnih), da je montaža plaščev na takšne obroče težja(ker so tolerance nizke, da guma sede res na tight) in da ob nepravilni kombinaciji plašč-obroč in pritisk fukne gumo dol. Meni se to še ni zgodilo, ker poskrbim za dober setup.


Par liknov, ki bi ti utegnili koristiti:
GCN on tubeless
GCN on DIY ghetto tubeless

+
Materiala za how to, DIY, ghetto tubeless imaš po internetu precej.


PLUSI:
-bolj odporen setup za majhne luknje (trnje, mogoče kakšen kos steklovine)
-zmanjšana možnost snake biteov
-možno furat na nižjem tlaku, kar poveča oprijem

MINUSI:
-svinjarija in packanje ob prvem, drugem... setupu dokler ne dobiš malo občutka kako se to dela
-not much else

Še slaba izkušnja z moje strani: CX setup, makadam, prenizek pritisk v pnevmatikah(verjetno okrog 2.5 BAR, mogoče mogoče malo več- uničen zadnji plašč, puščal sprednji. Sealant se je sicer nekaj trudil, ampak sem malo preveč presekal sidewall. All in all, 2 kartuši CO2 in še kakšnih 7-8 km do doma po makadamu, ampak je zdržalo. Tudi obroči so ostali celi :D.
Bottom line: ne čisto pretiravat s prenizkimi tlaki. 2.5 ali manj je dobro za MTB gumo(2.4 širine recimo + 120-160mm hoda na vzmetenju), ne pa za CX gumo(35mm in nič hoda na "vzmetenju").
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mr1two ()

chesn ::

Zelo dobro si tole napisal sicer nisem omenil ampak sem razmisljal predvsem za cestaka ampak si tudi to omenil thumbup. V prvem videu omenja mojster tudi vecjo tezo kot con kar pri karbonskem light weightu skoraj da pri meni ne pride v postev (res pa je da se ne vem koliko dodatne teze pravzaprav to prinese) ampak upam da bom v kratkem imel moznost stestirat in bo odlocitev lazja ali menjat ali ne.

Me res zanima ali se da dosec enak pritisk tudi na tubelessu, da je skoraj zero trenja!?


Keep on wheeling!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: chesn ()

mr1two ::

Tko za primerjavo glede teže:

Privzameš lahko, da dobiš tubeless ready obroče z bolj ali manj isto težo, tako da je glavna razlika pri plaščih in zračnicah.

Klasičen setup:
Schwalbe One 25x700c = 225 g + zračnica (vzemi 50g za low weight, 80 za neki srednjega in 100 za običajno zračnico) = 280 do 330 g

Tubeless:
Schwalbe One Tubeless 25x700c = 340 g + 20-50ml sealanta(tudi tolko g) = 360 do 390 g.


Potem imaš še bullshit formulo, ko rečeš, da pri tubeless ne gre nič narobe in ne rabiš pumpe (100g) in ne rezervne zračnice (-100g) ne flik (-30g), pa si s tubeless "na boljšem" tudi glede teže :))

Anyway - tubeless plašč je po mojem veliko bolj odporen(močnejši sidewall, verjetno tudi malo več "mesa" na sami tekalni površini) in baje, da se bolje rolajo (19W proti 22W rolling resistanca)...

Ko bodo trenutni plašči zreli za menjavo(čez kakih 5k, če ne bom spet kamna pofural, sunce mu...), bom vzel tubeless. In še vedno imel s sabo rezervno zračnico in pumpo. Je pač ceneje in bolj praktično kot da klicariš taksi ali pa domov.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

bsslo ::

@kremenko, hvala za odgovor/pomoč.

Sem ga kupil. Imam pa trenutno težave - zgleda, da nisem navajen na geometrijo treking kolesa in na amortizerje :)
Upam, da se hitro navadim...

slitkx ::

Katero zložljivo kolo bi svetovali in zakaj? Do 300 evrov.
Kaj poleg (preplačane znamke) zložljivim kolesom določa ceno?

Big Fish naj bi bila prestižna znamka.
Spar in Interspar imata v akciji.



Kako se obnese kolo z le 3 prestavami? Nekatera imajo 6 ali 7 prestav.

Lp.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: slitkx ()

telen ::

Mene pa zanima kakšna je razlika med fitnes in treking kolesi? Sedaj imam gorsko kolo Scott Aspect 45, vendar se veliko večino vozim po asfaltu. Rad pa bi kolo, ki je hitro. S sedanjim je maksimalna hitrost malo pod 30 km/h potem pa se že vrtijo pedala v prazno. Cestno kolo zaradi krmila trenutno ne pride v poštev.

facepalm ::

telen je izjavil:

Mene pa zanima kakšna je razlika med fitnes in treking kolesi? Sedaj imam gorsko kolo Scott Aspect 45, vendar se veliko večino vozim po asfaltu. Rad pa bi kolo, ki je hitro. S sedanjim je maksimalna hitrost malo pod 30 km/h potem pa se že vrtijo pedala v prazno. Cestno kolo zaradi krmila trenutno ne pride v poštev.


uh to je pa zelo pocasi.. se eno staro kolo "Balance 1.1" je doseglo cca 40kmph preden so se vrtela pedala v prazno.
Na kar moras biti pozoren je stevilo "zob" na zobnikih (spredaj cimvec - zadaj cimmanj).
ampak tako slabo hitrost, ne bos dosegal s skoraj nobenim novim kolesom.
jaz imam 29" in kljub temu da ima "debele" gume ima dokaj nizek kotalni upor. po ravnici vozim 30kmph brez napora in imam se 2 prestavi "v rezervi".
po klancu navzdol, pri 60kmph, se vedno cutim, da pedalke "primejo".
tako da za hitro voznjo in za manj zahteven teren priporocam 29" trdaka.

lahko tudi trekinga, vendar ne priporocam ce se redno vozis po plocniku gor pa dol oz po makadamu in po obrabljenem cestiscu.
po novem asvaltu pa itak zmaga cestak ali treking.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

oemdzi ::

telen je izjavil:

Mene pa zanima kakšna je razlika med fitnes in treking kolesi? Sedaj imam gorsko kolo Scott Aspect 45, vendar se veliko večino vozim po asfaltu. Rad pa bi kolo, ki je hitro. S sedanjim je maksimalna hitrost malo pod 30 km/h potem pa se že vrtijo pedala v prazno. Cestno kolo zaradi krmila trenutno ne pride v poštev.


Fitnes kolo je praktično cestno kolo z ravnim krmilom. Treking ima pa še vedno gorsko grupo opreme, lahko ima vzmetenje, širše obroče itd... Je tudi težji, vendar za moje pojme še vedno eden najboljši all around koles, poleg ciklokrosa seveda. Na starem gorcu sem tvoj problem rešil, da sem iz 42 zob prešel na 48, za par členov podaljšal verigo in je delovalo.
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oemdzi ()

telen ::

Hvala obema za razlago. :) Zadaj ko gledam imajo praktično vsi zadaj 11 zob. Spredaj imam pa trenutno 44 zob, trekig in fitnes pa gledam tam 48-50. Teh par dodatnih zob se tako pozna? :)

facepalm ::

Ter pah zobkov se bo poznalo toliko, da ne bos vec dozivel vrtenja pedal v prazno po ravnici (brez pomoci vetra) :)
Razen ce imas res zelo zelo mocne noge :))

šernk ::

sedaj je še pri meni v zraku nakup novega kolesa:

danes mal gledal okoli na našem koncu (ne mislim delat 100km zato da pridem do kolesa), ker se mi ne izplača razen če dobim res cca 300EUR cenej robo.

ne vem ali bi se odločil za gorsko ali treking. bolj kot treking mi sede gorsko, ker z gorskim se mi bo čez 5 let strgalo in se začnem vozit po makadamu. zamenjam gume in šibamo, čeprav je danes bolj kot ne cesta v planu za vožnjo (občasno do 5km spusta po makedamu, tam vem da sem ga s treking najebal)

skratka šel sem v hervis in intersport, ki itak nima nič. v hervisu imajo 2 gorski kolesi:
- eno od KTM za 666EUR (spredaj shimano deore, zadaj XT menjalnik, shimano zavore, gonilka, zaklenitev prednjih vilic na volanu)
- drugo pa X-fact za cca 460EUR ((spredaj shimano deore, zadaj XT menjalnik, shimano zavore, osnovne rockshock vilice (edino po tem se praktično ločita kolesi med seboj))

oba sta baje zadnji model in ko prodajo prodajo, tako da mi je človek ga želel že danes prodati pa sem rekel ne...moram preštudirat. jutri itak dobim še ponudbo v specializirani trgovini, kjer so mi pripravljeni tudi staro kolo vzeti noter tako, da bom šele videl kolk je vredna cena v hervisu realno.

torej baje da je pri teh osnovnih vilicah za jih zaklenit se potrebno popolnoma ustavit, da ne smeš med vožnjo se pregnit dol in zaklenit, to mi je malce tako tako, in sem skoraj pripravljen vržt dodatnih 200EUR za luksuz opremo, čeprav so na KTM tudi boljše vilice. no na 10 let starem rogu me vilice še najmanj skrbijo, edini problem je ker nimajo za zaklenit in mi požrejo preveč energije v klance. za samo blaženje tresljajev mi je bolj ali manj vseeno.

druga stvar, ki me moti pri današnjih gorcih so pa gume in zelo močan rušt. 27,5 oz. 29", kar izgleda ogromno + široke so v tri krasne, skratka če sem prej ločil gorsko kolo od tistega za downhill lahko rečem da sta si danes skoraj identična, je pa res da kar gledam so kolesa še močno izgubila na teži. moje ima trenutno 15kg (aluminij), sedaj se vrtijo številke okrog 13 kar sem gledal v tem cenovnem razredu.

ne predstavljam si kako izgledajo pol cestne gume na 29" kolesu od gorca (če se jih sploh dobi)

ne vem ali se mi sedaj splača vreči 40EUR za servis starega kolesa, ki mi je itak premajhno in vse škripa in počakat 3 mesece na posezonske popuste ter se z njim mučit (tam oktobra naj bi se začeli, no razen hervis julija zaključi s prodajo koles oz. ko jih zmanjka, trgovina da je ni para pri nas pomojem) ali pa že ta teden nabaviti novo prave velikosti, lažje, boljša oprema (trenutno acera spredaj in zadaj, mehanska noname disk sprednja zavora, v-brake zadaj, noname vilice brez možnosti blokade).

probal bom kaj pametnega sestavit za tam 700EUR, ker za 400EUR sem že videl da ne dobiš nič od kolesa, kakšen dobr nasvet od koga še?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: šernk ()

oemdzi ::

občasno do 5km spusta po makedamu, tam vem da sem ga s treking najebal

Jaz se s svojemu trekingu vozim občasno tudi po makadamu in to res grdemu, vilice zaklenjene, gor pa cestne 28mm gume in preživim :D Je pa res da ni najbolj stabilno pri višji hitrosti. Gume s katerim sem ga pa dobil so bile semslick 38mm in so po istem makadamu držale brez problema. Na treking itak lahko namontiraš praktično kar ti zapaše, cestne ali pa gorske gume, sploh če imaš obroč "prave" širine, jaz na svojega gladko dam tudi 25mm cestno gumo gor, prav tako tudi +40mm kramparco. Je pa res, da so želje po cestaku ali celo krosu že zaradi same drže, ni pa denarja :P
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

šernk ::

ja sej vsi mi rečejo da se s treking da dokaj normalno peljat po makedamu, ampak mene bolj kot ne skrbijo trni, tam so pa moje prejšnje pol cestne gume na mojem gorcu odpovedale na polni črti. 1 teden sem si ga lastil pa sem večkrat flikal gumo kot pri prejšnjem 10 let starem, ki je imel kramparce. po menjavi za kramparce je potem flikanje gum izginilo. zato sem dal sedaj na tega pred 3 meseci gume ki imajo par mm profila ampak imajo sredinsko vodilno linijo, da so hitre.

sam včeraj sem 5km pešačil ker mi je špica na spustu popustila in mi nato preglodala zračnico. treba je pogledat zakaj je do tega sploh prišlo, sam kot pravim premajhno kolo + vse že zjahano, vse bolj in bolj razmišljam v smeri da vzamem jutri kar novega.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

oemdzi ::

Ja trni in železni "trni" so problem za vse gume, ne samo cestne oz. treking. Sam vozim Vittoria Randonneur, double shield tehnologija (sliši se že lepo :P ) in zaenkrat po cca 2500km brez predrtja. Je pa res da zelo pazim offroad po čemu se peljem, torej trnju in podobnem se ognem na široko.

še močno zoomirana slikca:

*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oemdzi ()

šernk ::

torej mi priporočaš treking?

nikoli se nisem vozil skozi kakšno trnje le po klasični makedamski poti, sem pa par let nazaj namestil tudi dodaten plastičen trak v gumo in od takrat čeprav sem imel zlizane kramparce ni nikoli prebilo.

bom videl kaj jutri pokaže še od treking mi, ker v hervisu niso od treking imeli nič od niča. en model za 400 eur, drugi pa za 1100 eur, vmes nula.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

oemdzi ::

Jaz sem kupil tukaj: http://www.kolesarska-oprema.si/kategor...

Nekatere cene so dokaj ugodne za slovenske razmere, lahko pa gledaš tudi kaj iz tujine. Recimo: http://www.bike-discount.de/en/bike

Ti pa vsekakor predlagam, da si kakšnih 100 eur pustiš rezerve in zamenjaš sedež, fajfo in še kaj, če bo moteče.
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oemdzi ()

šernk ::

evo kaj takšnega mi vsaj na sliki že zgleda malce boljše kot od tistih treking v hervisu:

http://www.kolesarska-oprema.si/izdelek...

ampak da bi kolo kupil brez se probat vsaj usest na njega mi je pa mal tko. kako je pa treking v angleščini?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

oemdzi ::

Nisem 100%, je pa trekking / hybrid bike. Ni pa speed bike, ki je fitnes kolo oz. cestno z ravnim krmilom.
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

mr1two ::

29" gorca z vilo vzem.

Zakaj?
Če bi rad fural po cesti, sam flikneš gor običajne cestne gume, če bi rad fural po utrjenem makadamu, daš gor gume za treking. Nanj lahko nabašeš vse od 25mm do 2.4". Zgledal bo sicer mal čudno z gladkimi gumami, sam je pa to "do it all" kolo za potrebe, ki si jih opisal.

Btw, dobiš tudi zelo zelo hitre mtb plašče z nizkim gostim profilom, ki je uporaben povsod.

Zmeden?
29" gorsko kolo uporablja obroče s premerom 622mm. 622mm je tudi dimenzija cestnih obročev, tudi treking in cx uporabljata isto mero. Razlika je večinoma v širini obroča. Oznaka 29" izhaja iz "zunanjega" premera, ko je gor namontiran MTB plašč. Vir: Sheldon Brown

Oprema: Deore ali deore SLX ali XT. Prednji menjalnik je lahko grupo nižji, shifterji niso zelo bistveni, zadnji menjalnik naj bo SLX ali XT. Zavore shimano so dobre(hidravlični diski). Vila bi bila dobra vsaj kakšen RockShox Recon ali kaj podobnega- če je zračna je to bonus, ker si jo lahko nastaviš glede na svojo težo in želje. Lockout is a must.
Raje vrzi 200E več in uživaj na dovolj dobrem kolesu, kot pa da se omejiš na 500eur in kupiš nekaj "kar ni to to". Za 500 raje rabljeno, dobiš boljše kolo. Načeloma 20-30% off od prvotne cene bi moral dobiti našteto opremo za cca 500,600 eur. Sicer je nateg.

Lahko si ogledaš še podjetja z "direct sales" pristopom(in so že v osnovi cenejši) : Canyon, Rose... Problem je, ker ga ne moreš preizkusit pred nakupom. Imaš pa možnost vračila.

Treking kolo je ok, ampak je primerno za cesto in urejen makadam. 29" požre tudi slabši makadam, kakšne manj zahtevne potke(single) in podobno. Tudi več zlorabe bo preživel.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

oemdzi ::

Vse je res kar si napisal, edino za po cesti bo verjetno prej prestav zmanjkalo, kot pa da pride do točke kjer noge ne zmorejo hitreje. Sploh pa pravi, da mu je cesta v planu in zgolj nekaj km makadama. Ne vem, jaz ko sem na gorcu prešaltal na cesto, sem se močno dolgčasil po ravnini, ko sem mlinčkal v prazno.
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

mr1two ::

Zadaj imaš kaseto z razponom 34 ali 36-11. Spredaj običajno 40, 42 za 29". Verjemi, po ravnini je treba šponat čez 50, da boš to zvrtel, tako da je ta argument potrebno jemati z rezervo.

Večino ravnin boš prevozil v območju 30km/h, tako da to ni problem. Časi s kasetami z najmanjšim zobnikom 15 ali 16 so mimo.

Edit: za malo številk si lahko postrežeš s kalkulatorjem kadence, prenosov, velikosti pnevmatik

Če si bol low end cadence, potem glej številko 80. Običajna kadenca je med 90 in 110, odvisno od stila vožnje.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mr1two ()

Aston_11 ::

Jaz sem ravno nabavil cubeta 29 in ima zadaj ta mali zobnik, ki omogoča hitrost. Zobnik gor, že vrtiš precej v prazno. Imam pa zvite prednje verižnike, tako da drsajo, ne morem nastaviti in bo treba nazaj, ker me moti drs drsanje. V glavnem, kramparce, plus ta zobnik, ne moreš goniti v prazno. Je pa bil bicikl cca 660 EUR cube attention. Korektn bicikl, moraš fajn pritiskat, da obračaš v ta zadnjem ta malem.

LeQuack ::

Aston_11 je izjavil:

Jaz sem ravno nabavil cubeta 29 in ima zadaj ta mali zobnik, ki omogoča hitrost. Zobnik gor, že vrtiš precej v prazno. Imam pa zvite prednje verižnike, tako da drsajo, ne morem nastaviti in bo treba nazaj, ker me moti drs drsanje. V glavnem, kramparce, plus ta zobnik, ne moreš goniti v prazno. Je pa bil bicikl cca 660 EUR cube attention. Korektn bicikl, moraš fajn pritiskat, da obračaš v ta zadnjem ta malem.


Sprednji trije zobniki bodo zmeraj drsali v določenih zadnjih prestavah. Nemogoče je naštelati, da bi v vseh prestavah delovalo lepo, niti ni namenjeno temu. Velik zobnik spredaj je namenjen težjim prenosom, se pravi recimo najmanjše 3 ali 4 zobnike zadaj.
Quack !
««
8 / 98
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
696122706 (13874) issak
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5511512 (7154) Twixz
»

Rabljeno cestno kolo - na kaj paziti?

Oddelek: Šport
329197 (7895) GizmoX
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8632976 (30503) stratosD

Več podobnih tem