» »

Katero kolo

Katero kolo

««
7 / 98
»»

dolenc ::

Ja... verjetno bi ti bolj ustrezal M.
Zdej preden greš wall of text brat, mej v mislih, da največ vpliva na to kakšno kolo potrebuješ je tvoja teža in kje se voziš. Če si težek rabiš boljše komponente(vilca, bremze, feltne), če imaš 70kg potem lahk tud kak rang slabše peleš pa bo čisto vredu delalo. Prav tako če se pelješ po asvaltu, makedamu urejenih potkah ne rabiš kaj dosti. Za po razrukanem terenu pa rabiš malo več, da se ne zvija vse skupaj in vse razštela po eni furi.


Pri tem cenovnem rangu, ki ga imaš, so bol ko ne vsa kolesa isto opremljena. Menjalni sklop/pesta/gonilka so nekje deore, kar je čisto vredu.

Geometrija je tudi bol ko ne enaka, kak proizvajalec ima malenkost drugačno(recimo specialized), načeloma za rekreativca je vseeno.

Potem so tukaj feltne, "standardni" gorci so imeli 26col, sedaj pa imaš tudi večje 29colske in vmesne 27.5col. Marketing tukaj je kar močen :), kako se večja kolesa raje kotalijo skozi ovire in res se nekaj malega pozna, ampak niti približno ne toliko kot bi te marketing rad prepričal :). Še največja razlika je v poziciji, pri 29colarju si nekako bolj v kolesu, med tem ko si pri 26 bol nad njemu. Najboljš, da probaš oboje pa vidiš na hitro če ti kaj bolj odgovarja. Neke hude teže jaz ne bi dajal temu. Minus pri 29colarju je (malo)večja teža, pa bolj občutljivi obroči, kako imaš vpetje sprednjega kolesa(če si težek), vse more bit bolj togo, manjša okretnost(ampak to je zdej že kar poštelan) niso sam plusi.

Razlike(zame osebno) kjer se pozna je vilca. Te RST in podobne vilce, delujejo čisto vredu(taka znanost pa spet ni :)). Problem je da za njih težko dobiš rezervne dele, tako da dokler dela dobro dela, potem pa pač dela slabše :). To je največja prednost vilce recimo RockShox ali Fox, rukneš notri sveže olje in tesnila pa je spet k nova.

Tako mal teorije(mojega mnenja), ko skrčiš nabor pa naprej.

BlackLight ::

Tudi sam bi rabil kakšen nasvet, odločam se za nakup cestnega kolesa...Do sedaj sem imel normaln kolo za vsega po malem. Kaj bi priporočal iščem nekje okol 1000-1500€ cenovnem rangu

dasf ::

BlackLight je izjavil:

Tudi sam bi rabil kakšen nasvet, odločam se za nakup cestnega kolesa...Do sedaj sem imel normaln kolo za vsega po malem. Kaj bi priporočal iščem nekje okol 1000-1500€ cenovnem rangu


V tem cenovnem rangu dobiš dobrega aluminijca z malo boljšo opremo (ultegra ali force), ali pa karbonski okvir z 105 ali slabše.
Priporočal bi ti da vzameš aluminijca, karbonski okvir za tako ceno ne bo veliko lažji, če sploh, edino je pa načeloma bolj udoben za vožnjo (bolj absorbira vibracije).

Poglej si ponudbo lokalnih trgovin in probaj čimveč modelov. Lahko se še pozanimaš če imajo okoliški kolesarski klubi kje popuste, dobiš tudi do 50% ceneje kot član.

Nekaj primerov:
http://www.canyon.com/_en/roadbikes/bik...
http://www.funsports.si/index.php/bike/...
http://www.ghost.si/index.php/ghost2014...

Karbon:
http://www.canyon.com/_en/roadbikes/bik...
http://www.extremevital.com/sl/kolesa/c...

Lahko pogledaš tudi za kaj rabljenega, samo je precej omejena izbira zaradi različnih velikosti.

letmein ::

Mogoče(če ga ne rabiš zdaj), se ti splača počakati do konca septembra/oktobra, ko se odprodaja tekoča zaloga. Sam sem v tem času lansko leto dobil konkreten popust na novo kolo, imel isti budget kot tvoj, ultegra, karbon, ne najcenejši alu obročniki(z minimalnim doplačilom).. je pa res, da moraš imeti malo sreče, da se vse poklopi.

Ascendor ::

Sam tudi potrebujem nasvet pri nakupu kolesa, ampak bolj v rangu ~~300€, in sicer bi rad osnovno laično (kar tudi cena nakazuje) gorsko kolo, vendar ne vem katero, ne kje se mi ga najbolj splača kupiti. Doma sem iz Ljubljane, tako da je zaželjeno če napišete kakšno trgovino iz Ljubljane.
Lp!

driver_x ::

BlackLight je izjavil:

Tudi sam bi rabil kakšen nasvet, odločam se za nakup cestnega kolesa...Do sedaj sem imel normaln kolo za vsega po malem. Kaj bi priporočal iščem nekje okol 1000-1500€ cenovnem rangu


Jaz bi raje vzel boljši okvir (beri karbon) in opremo 105. Če ti še kaj ostane do limita, daj kakšne boljše obroče. Okvir in obroča najbolj vplivata na vozne lastnosti, razliko v opremi boš težje opazil. Mogoče se ti splača pogledati za kakšno akcijo tudi tukaj.

l0g1t3ch ::

Trenutno imam kolo Schwinn Mesa, letnik 2002, ki zgleda identično temu na spodnji sliki.



Kolo je že malo zmahano in bi kupil nekaj novega primerljivega oz. boljšega ranga od tega kar imam, bi pa dal nekje do 600 mogoče 700€.
Kak tip koles naj sploh gledam, ta sedanji je verjetno razred gorskih koles oz. nekaj med gorskim in treking ? Se pa na trenutnem kolesu počutim dobro in sama drža mi ustreza.

Na leto naredim cca 1500km, v enem kosu delam povečini med 25 in 35km, maks do sedaj je bilo 40km. Podlaga je cca 50% utrejen makedam, 40% alsfalt, 10% kolovozi in gozdne poti. S trenutnim kolesom, če gre verjeti GPS-u, dosežem max 42km/h v najvišji prestavi pri čemer vrtim pedala kot budalo, tako da bi pri novem to hitrost dvignil na ene 50km/h.

Kaka priporočila ?

mr1two ::

Če ti odgovarja velikost M (za cca 170-180), potem imam enga rabljenga trdaka 2012 letnik, če te zanima.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

meXem ::

1500km s kolesom...uf. bravo :)

Duncaneo ::

Kupujem kolo, ne morem se pa odločiti kaj bi vzel, ali naj vzamem trekinga ali gorskega. Bolj se nagibam k treking varianti, bi kolesaril bolj po asfaltnih cestah. Tam 2000 km na leto. Ima kdo kakšen predlog za kakšno ugodno kolo, cena tam do 600€, kaj se recimo da dobiti za to ceno. Performance/price. :)

Kako se pa kaj obnesejo diski pri teh kolesih, so ok, ali so problemi z njimi?
Pa katere znamke kaj priporočate, da je ok bicikl?

mitja73 ::

Diske vzami ce bos vozil po mokrem, luze, blato, dez, sicer jih jaz ne bi ker je samo delo z njimi v primerjavi z v-brake in tak stil kot si napisal ni neke razlike med gumicami in diski.
Jaz bi treking vzel za vecinoma asfalt, za asfalt kjer ni nekih hudih vibracij ne bo velik razlike med znamkami. Bolj vazno ti bo da ga bo prodajalec dobro sestavil in vse v nulo nastavil, kot pa sama znamka.

mr1two ::

Če večino prefuraš po asvaltu, vzemi raje ciklokross kolo. Gre hitreje kot treking, pa še voziš ga lahko po bolj grobem terenu :)

Na bolhi je enih par rabljenih, sicer pa kaj v tem duhu kona rove ali pa tukaj kona rove drugič. In stavim, da ne boš naredu samo 2000km na leto, če boš to začel furat ;).
Če bi pa vseeno rad ril tudi po bolj grobem terenu(vendar se da s cx kolesom sfurat "vse"), potem bi predlagal da še malo pogledaš 29" trdake.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

vilonja ::

Kok pa tela kolesa kej vagajo?

mr1two ::

Običajno nekaj več kot cestna kolesa s podobno opremo- na račun "močnejšega" okvirja in mogoče bolj robustnih obročev. Tudi disk zavore dodajo kakšnih 200-300g. Čez prst bi rekel da je tale kona težka kakšnih 11 kg.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

mare4444 ::

prišel je čas da si tudi jaz kupim novo treking kolo. bil sem v par trgovinah in morm rečt da je res veliko izbire in za nekoga ki nima pojma o teh stvareh je težka izbira.
nekako sem si iz vseh komentarjev ustvaril svojo sliko in mislim da bi bila zame primerna oprema deore ali pa mogoče alivio. mislim da je med tema dvema razredoma razlike za nekje 100€-150€. zanima me ali višja cena odtehta tudi razliko v kakovosti ali ne?

če bi se odločil za komplet deore sem nekako v ožji izbor dal tri kolesa: GIANT, SPECIALIZED ali FUJI. cenovno so vsi nekje okrog 650€. zanima me kateri ima boljšo konfiguracijo opreme?

negot ::

mare4444 ::

kolk je pa cena? ne najdem na netu.

ToniT ::

kremenko1 ::

Če se boš vozil samo po ravnem, so vsake prestave OK, razlika se po mojih izkušnjah izkaže, ko je kolo bolj obremenjeno(klanci in podobno).Deore je skoraj obvezno,razen če se boš vozil samo po mestu.

Aston_11 ::

Deore ne odtehta aliviota. Moraš pa seveda vedeti, zakaj treking rabiš. Za po asfaltu vozit sigurno ne. Brez dodatnih torb itd., ki jih vlečeš s sabo, tudi nima nobenega smisla.

mare4444 ::

največ bom vozil v klanec in potem seveda spust. nekaj pa tudi po ravnem.
torej med alivotom in deore opremo ni velike razlike (vredne svojega denarja)?

katero pa kolo priporočate? nekako se bolj nagibam za GIANT.

res nobeden nima kakšnega predloga?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mare4444 ()

fantasycamp ::

Ali lahko kdo pojasni Shimano?

Kaj pomenijo različne verzije?

Mene zanima večinoma klanec, spust ne..

Mam več k 100kg.. čim sem začel v klanec sem uničil verižnik..

je to problem pri vseh ali so nekatera kolesa ''ojačana''..

thunderace ::

Kaj mislite o tem kolesu, za ta denar je verjetno v redu, za rekreativca?
http://www.sportniksi.com/kolesa-in-opr...!prettyPhoto

kremenko1 ::

Kar na hitro, oprema nižjega ranga ala Alivio ,Deore ,recimo zobnik na zadnjem menjalniku PLASTIKA oz. kar cel menjalnik plastik fantastik, vsi ležaji SLABŠE kvalitete ... Pač kolo za soft/medium rekreativce. 100kg+ alivio prestave+znanje prestavljanja(tudi to se je treba naučit) pa kar hitro ni več pravega veselja po osvajanju hribčkov. Samo moje mišljenje.
Veliko užitkov v kolesarjenju vsem.

meho7 ::

Mogoce kdo ve, ce se kje dobi za 500-550EUR XC z Deore opremo? Lahko tudi 2014-13 letnik

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: meho7 ()

mr1two ::

@fantasycamp
wiki in wiki shimano
Shimano - 2011 (torej so podatki nekolko stari)


    XTR (10)
    Saint (9) - DH
    Deore XT (9/10)
    SLX (9/10)
    Zee (10) - DH
    Hone (9)
    Deore LX (8/9)
    Deore (9/10)
    Alivio (8/9)
    Acera (8)
    Altus (8)
    Tourney (8)


Letos je nekaj sprememb, ampak verjetno ne v segmentu, ki bi te zanimal- XTR ima namreč 11 redno kaseto in Di2-elektronsko prestavljanje.
Karkoli je od deore gor, je dobro. S temi imam tudi nekaj izkušenj. Ponavadi se top of the line nikoli ne izplača, ker tam plačaš največji delež razvoja in eksotične materiale ter grame. Srednja reč je ponavadi ODLIČNA kar se tiče performans, vzdržljivosti in tudi cena je prava.
Če delaš pod 2k na leto, vzemi deore in služiti bi ti moral veliko časa. Pri svoji teži samo glej, da mogoče malo večkrat preveriš verigo. Znucana veriga je razlog za znucane zobnike, njeno trajanje je pa odvisno od njene čistoče, kolk je namazana in kakšne sile delujejo nanje. Lahka prestava z visokimi obrati je blagodejna na lifespan, težka prestava in lomastenje po pedalih običajno pomeni krajšo dobo.
Na hitro lahko preveriš tudi koliko te bodo stali rezervni deli. V glavi imej, da so komponente med seboj kompatibilne, se pravi 10 redna kaseta XT je kompatibilna z 10 redno deore, slx. Glavne razlike so v teži in naborih kombinacij zobnikov. Ne poslušaj zgodbic o "plastičnih zobnikih", jaz jih nisem še srečal. Zanemarjen bicikel bo vedno slabo delal, to je običajno tisti del, ki se ga folk ne zaveda.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

mr1two ::

@meho7
veb company ima nekaj v outletu, recimo attention 29 ali kolesarnicacube analog ali extremevital scott aspect ali kolesar-bf GT avalanche ali bajkmanija commencial 29
Potem imaš pa še direct sales: Canyon Yellowstone

Z omenjenimi shopi imam pozitivne izkušnje, tako da lahko priporočam vse. Obstajajo pa tudi drugi :).
Predlagam še ogled bolhe. Marsikdo prodaja 2 ali 3 leta staro kolo, ki je malo nucalo.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

Duncaneo ::

Kako je kaj KTM pri kolesih? Se obnesejo, imajo dobra kolesa?
Tole kolo po specifikaciji je kar solidno, kaj menite?
http://www.ktm-bikes.at/bikes/trekking....

mitja73 ::

Duncaneo je izjavil:

Kako je kaj KTM pri kolesih? Se obnesejo, imajo dobra kolesa?
Tole kolo po specifikaciji je kar solidno, kaj menite?
http://www.ktm-bikes.at/bikes/trekking....


Cena? K ktmi so v slo kr z mal navitimi cenami.

Duncaneo ::

Cena za KTM Legarda bi bila 1200€. Ne vem kako so kaj drugje cene.

mitja73 ::

Duncaneo je izjavil:

Cena za KTM Legarda bi bila 1200€. Ne vem kako so kaj drugje cene.

Men se zdi to precenjeno, max enih 800 € je to vredno, ostalo je značka.

Duncaneo ::

Precenjeno itak vendar kar sem pregledal glede XT opreme je kvečjemu še lahko dražje. Nisem pa preverjal kako so kaj cene v Avstriji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Duncaneo ()

mitja73 ::

Za 800 € dobiš tudi v Slo kolo s tako opremo, samo ne KTM znamke.

Duncaneo ::

mitja73 je izjavil:

Za 800 € dobiš tudi v Slo kolo s tako opremo, samo ne KTM znamke.


Lahko prosim za kaki link, ali predlog kje? Kolko sem kaj spraševal je bilo k večjemu dražje.

mitja73 ::

Ne kupovat bicikla online, sprehod se do trgovine in ce si malo zgovoren in resen kupec dobis takoj 10% popusta na online ceno. Se vec pa na kak 2014 letnik ki ni nic slabsi za treking koľo po asfaltu itak ni nekih razlik, vazn ti je samo da je dobro skupi sestavljeno.
Slo online trgovine imajo vse tud pravo trgovino in vedno bos dobu boljs ceno v trgovini, na natu pa pac kupec placa kolkor pise.

H1tRi ::

Zanimam se za nakup cestnega kolesa CR1 in ne vem katero velikost naj vzamem M(54) ali L(56)

moje meritve so naslednje:

Inseam: 80,5 cm
Trunk: 67 cm
Forearm: 35 cm
arm: 63 cm
Thigh: 60 cm
lower leg: 58 cm
Sterna notch: 152 cm
total height: 181.5 cm

Invictus ::

Če imaš srečo, dobiš v trgovini kolo letnik 2013 in 40% popusta.

Sam sem ga že :D.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Aston_11 ::

H1tRi je izjavil:

Zanimam se za nakup cestnega kolesa CR1 in ne vem katero velikost naj vzamem M(54) ali L(56)

moje meritve so naslednje:

Inseam: 80,5 cm
Trunk: 67 cm
Forearm: 35 cm
arm: 63 cm
Thigh: 60 cm
lower leg: 58 cm
Sterna notch: 152 cm
total height: 181.5 cm

Zgledaš kot L. Seveda ga boš probal pred nakupom?

erkgheoruugh ::

Tudi meni to deluje bolj kot 56. Sam sem kak cm manjši od tebe, pa malenkost daljše noge, pa sem do sedaj vozil in vozim 56 velikost pri klasični geometriji.
Vsekakor pa po nakupu priporočam bike fitting.

nitro2 ::

V kolesarski trgovini ti bodo znali svetovati glede velikosti okvirja.
Si pa svetlobno leto dalec od L. Definitivno M s kratko krmilno oporo.

Bomber7 ::

http://www.bike24.de/1.php?content=8;na...

Tole je dober nakup v rangu 600-700 EUR?

Bomber7 ::

Bomber7 je izjavil:

http://www.bike24.de/1.php?content=8;na...

Tole je dober nakup v rangu 600-700 EUR?


Pa tale mi je še padel ravnokar v oči. Tako da se odločam med tema 2ema.
http://www.21cycles.com/cy_de/2015-alpe...

meho7 ::

fantasycamp ::

kok je minimalno € za 21 inch okvir, deore spredaj, zadaj, 29 inch gume, se to v tujini da dobiti ceneje?

mitja73 ::

meho7 je izjavil:

Kaj pravite na tega?
http://www.extremevital.com/sl/kolesa/m...


Daj raje še kakih 50 do 100€ več za zračno vilco namest te z vzmetjo.

a k u l ::

meho7 je izjavil:

Kaj pravite na tega?
http://www.extremevital.com/sl/kolesa/m...


Za 600-700 eur se mi zdi tole boljši nakup:
http://www.bike-discount.de/en/buy/rado...
Dost boljša vilca od gianta in boljše feltne (obročniki)

meho7 ::

a k u l je izjavil:

meho7 je izjavil:

Kaj pravite na tega?
http://www.extremevital.com/sl/kolesa/m...


Za 600-700 eur se mi zdi tole boljši nakup:
http://www.bike-discount.de/en/buy/rado...
Dost boljša vilca od gianta in boljše feltne (obročniki)

Mogoce ves a posiljajo kolesa popolnoma razstavljena? Also kaj pravis na tega?
http://www.bike-discount.de/en/buy/cube...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: meho7 ()

a k u l ::

meho7 je izjavil:

a k u l je izjavil:

meho7 je izjavil:

Kaj pravite na tega?
http://www.extremevital.com/sl/kolesa/m...


Za 600-700 eur se mi zdi tole boljši nakup:
http://www.bike-discount.de/en/buy/rado...
Dost boljša vilca od gianta in boljše feltne (obročniki)

Mogoce ves a posiljajo kolesa popolnoma razstavljena? Also kaj pravis na tega?
http://www.bike-discount.de/en/buy/cube...


Ne ne kolesa so skoraj popolnoma sestavljena. Mogoče moraš sprednje ali pa oba kolesa gor dat pa balanca je ponavad dol vzeta/zamaknjena v stran. Aja pedala moraš dat gor to tud. Poglej si na youtube kakšen unboxing. Ne bi smel bit problem, če maš osnoven set orodja doma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: a k u l ()

meho7 ::

a k u l je izjavil:

meho7 je izjavil:

a k u l je izjavil:

meho7 je izjavil:

Kaj pravite na tega?
http://www.extremevital.com/sl/kolesa/m...


Za 600-700 eur se mi zdi tole boljši nakup:
http://www.bike-discount.de/en/buy/rado...
Dost boljša vilca od gianta in boljše feltne (obročniki)

Mogoce ves a posiljajo kolesa popolnoma razstavljena? Also kaj pravis na tega?
http://www.bike-discount.de/en/buy/cube...


Ne ne kolesa so skoraj popolnoma sestavljena. Mogoče moraš sprednje ali pa oba kolesa gor dat pa balanca je ponavad dol vzeta/zamaknjena v stran. Aja pedala moraš dat gor to tud. Poglej si na youtube kakšen unboxing. Ne bi smel bit problem, če maš osnoven set orodja doma.

Kakor vidm tale Radon nima prilozenih pedal :O
Kaj pravis na te ?
http://www.bike-discount.de/en/buy/atom...

se 1x hvala za vse nasvete

DOOM_er ::

pedala skoraj nikoli niso priložena, ker imajo ljudje svoje specifikacije in svoje želje. Pedala so ranga par 10€ in niso nevem kakšen hud strošek
Robots will steal your job. But that's OK
««
7 / 98
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
696122759 (13927) issak
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5511518 (7160) Twixz
»

Rabljeno cestno kolo - na kaj paziti?

Oddelek: Šport
329197 (7895) GizmoX
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8632984 (30511) stratosD

Več podobnih tem