» »

Katero kolo

Katero kolo

««
6 / 95
»»

PacificBlue ::

BlaY0 je izjavil:

V specializiranih štacunah se v končni fazi da dobiti tudi dober popust na redne cene.

Ja, drži. Ko sem mesec dni nazaj kupil kolo Focus Fat Boy, sem na obstoječo ceno dobil še 10% popusta.
Kripto nasveti žal niso več zastonj!
0.0005 $BTC per advice!
bc1qj2hpx76zdq45kkv0vq0z4u690egrt0r8qurrl6

meXem ::

Zanima me, če ima kdo v lasti katero od cestnih koles FOCUS Variado (predvsem 2.0)model 2011 ??

Kakšen komentar glede na kolo in ali je primerno zame, ki kolesarim enkrat na dva tedna po 100km ter nebi dal za nakup več kot 1k €?

http://www.simptom.si/trgovina/index.ph...

DOOM_er ::

kolo je v redu. Tudi focusi so kvalitetna kolesa nasploh. 105 bo v redu, obroči niso ravno top ampak za ta denar so odlični. Kolo je dobro in vredno svojega denarja
Robots will steal your job. But that's OK

meXem ::

Prestavno razmerje: spredaj: Triple: 50/39/30 / Compact: 50/34, zadaj: 11-28

To pomeni, da so spredaj ali dvojni ali trojni zobniki ?
In pa kakšna je razlika med dvojnimi in trojnimi (v hitrosti, naporu ...) ?

DOOM_er ::

pravimo da je tripla za kripla :|:)). Ne sej ne, pri triple 50/39/30 imaš spredaj tri zobnike. Roko na srce srednjega ne rabiš. Proji večinoma vozijo 53/39 kar je za povprečnega rekreativca prehuda, zato imamo compact 50/34 ki je ubistvu v navezi z zadnjo kaseto idelana rešitev za vse rekreativce. Sam sicer imam triplo, ker ko sem začel kolesat okol sem se bal da ne bom nikamor prišel v klanec. Zdej odločitev obžalujem ker se da z 50/34 prav tako lepo pridt kamorkoli. Še zadaj je prov fajn zobnik 11-28 ki omogoča hitro ravninsko vožnjo, nad 40 km/h. Ter 34 - 28 idealno za klanec. S tem bi moral res pridet kamorkol. Tako da svetujem kompakt, še manj komplikacij je med prestavljanjem in pri tripli se kkšne podobne kombinacije prestav pojavijo 2x, tako da srednji zobnik se vedno bolj opušča. Pri kompaktu je tudi lažje nastavit menjalnik, ker nimaš srednje šajbe kjer se rado drgne ob menjalnik. Edina prednost triple ki jo vidim je lažji klanec ( govorimo o klancih nad 20% ) ter višja hitrost na ravnini, ki jo pa verjemi tako ali tako ne morš polno izkoristit ker je zračni upor že prevelik. Razen če se ti dopade gonit v klanec dol :).
Robots will steal your job. But that's OK

meXem ::

OK hvala za tako strokovno pojasnilo :)

Zgleda, da bom pol kar na dva zobnika spredaj vzel (je še 100e ceneje ...).

LP!

nuclear ::

Kaka je razlika med kolesom za €200 in €1000? Me zanima ... Se da s tistim za €200 tudi gonit ?
Corsair 750D - VI Hero - i5 4670k - Corsair Dominator 32GB - 1080Ti - EVO 500GB
- Sabrent 1TB nVME - Corsair AX860i - Ducky Shine 3 Brown

meXem ::

v trgovino ali šolo vsekakor :)

GrimReaper ::

Ter 34 - 28 idealno za klanec. S tem bi moral res pridet kamorkol.

Ne vem kolk hudi so najhujši klanci na asfaltnih cestah (vem da je 10.8% na Vršič), ampak z navadnim gorcem ki ima 22-32T nikakor ne prideš povsod. Sam imam 20-36T, s tem se pa že pride skoraj povsod, 18% klanec se da gonit kakšna 2km, hitrost tam 3km/h, peš pa odvisno kolk si že zmatran, pomoje gre na kolesu vseen mal hitreje.

Vsekakor če šele začenjaš s kolesarjenjem, vzameš kolo z najlažjim možnim prenosem, 30-28T boš 100% rabil za 10% klance, men se še to zdi nekam velik, ker take zvozim z 20-24T (res da po razritem makadamu, kjer je problem še ravnotežje), pa še to ne več kot 8-10km.

Kaka je razlika med kolesom za €200 in €1000? Me zanima ... Se da s tistim za €200 tudi gonit ?

Za po ravnem, asfalt, makadam bo sigurno dovolj dober, zdej kolko km boš lahko naredil pa ne morm rečt, se pa da na kolesu vse poservisirat/zamenjat.
Sam imam tud kolo za 150€, 5 let staro, ampak kolker sem gledal zdej ne dobiš nič boljšega, zadaj Altus menjalnik, 24 prestav, Shimano v-brake, vilica najcenejša od Suntour, ostala oprema bolj neznana.
S takim kolesom greš lahko povsod, edino za tehnične spuste ni primeren, če ne druzga že zarad zavor.
Kar je slabosti je da so prestavne ročke dost glasne (tiste najcenejše na številke), z Deore je dost bolj užitek vozit. Potem vilice zabija na gor, se pravi po luknjah je ok, če greš čez skalo pa ne. Zavore so itak preslabe za kaj drugega kot asfalt.
Drgač se pa ne pelje dost slabše kot kolo za 1000€, je nekaj ropotanja, ampak pomoje je treba samo verigo namazat.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

meXem ::

Začetnik z kolesarjenjem ravno nisem, glede na to da z gorcem (gladke gume) naredim brez problema 100 km v dobrih treh urah. Ravno zaradi tega pa sedaj razmišlaj o specialki, da se utrujam dodatno z sedanjim kolesom na takšnih razdaljah brezpotrebe. Kar se klancov tiče jih je v naših krajih ogromno (slovenske gorice), ni pa nevem kako zahtevnih (max. 7% naklon), tako, da morda res ni potrebno imeti srednjega zobnika, za lažje razmerje v hrib. No morda se pa tudi motim ... :)

DOOM_er ::

če goniš 2km/h je to že res počasi. Sam imam spredaj 30 in zadaj 23 in pridem na Jošta nad kranjem brez nekih hudih problemov. Je res da se moraš navadit gonit z višjo kadenco ker najdeš nek ritem ki ti odgovarja in se da potem čisto lepo pridt kamorkoli. Problem je pomoje ker veliko ljudi goni na moč in ne na število obratov pedal. Treba je vzdrževati neko hitrost tako da goniš enakomerno. To potegne za sabo da se ne utrudiš tako zelo hitro, je pa res da porabiš veliko več kisika in se je potem treba tudi navadit na to da pravilno dihaš. Pa razlika je med specialko in gorcem v temu da je gorsko kolo, sploh če ni iz aluminija ali karbona precej precej težje od cestnega kolesa. GrimReaper jst ti predlagam da goni hitreje, po parih vožnjah boš dobil nek ritem in bo precej lažje gonit klance.

Sicer pa nuclear, si sploh kdaj vozil kolo ki je vredno 1000€ vsaj? Razlika je ogromna, od zanesljivosti opreme, kvalitete pest, gonilnih ležajev. Dvomim da bi ti kolo za 200€ zdržalo letno 10k km. Da ne govorim o zvijanju okvirja, vilic, obročev. Pejt nekam v neko specializirano kolesarsko trgovino ( ne v hervis in podobna jajca kjer so vsa kolesa razen Fujijev navadn skret ), in poskusi neko konkretno firmo kot so pinarello, scott, felt, Willier, BMC, Cervelo, Specialized. Jajca od balanca se niti približno ne morejo primerjati s temi kolesi, tudi z vstopnimi modeli teh znamk, razen tega da je treba vsa kolesa gont če hočeš pridt kam.
Robots will steal your job. But that's OK

meXem ::

Eno vprašanje še ...

Nevem ali se mi samo zdi ali ima Focus Variado 2.0 sprednji zobnik malo manjši kot vsi ostali focusi ???
Ima če je res manjši kakšne so potem kaj razlike med vožnjo zaradi tega?

Še linka za primerjavo:
http://www.focus-bikes.com/gb/en/bikes/...
http://www.focus-bikes.com/gb/en/bikes/...

globoko grlo ::

en je za v hrib :)

sej ne vem, a mata samo eno šajbo vspredi?
drgač pa manjša prva šajba počasnej bo šel po ravnin oz. dolin

meXem ::

ne ne dve ima spredaj ...

DOOM_er ::

Gear ratio front: 50/34, rear: 11-28 , prvi pa Gear ratio front: Triple: 50/39/30 / Compact: 50/34, rear: 11-28, pri . Obadva mata iste šajbe, kompakt, na sliki je tripla, z vsem se da čisto lepo v klanec. Predlagam da vzameš kompakt 50/34 in zadaj 11 - 28. Več ne potrebuješ
Robots will steal your job. But that's OK

meXem ::

ja Itak bi vzel kompakta, zmedla me je le slika, ker je vizualno res razlika v največji šajbi ali pa jaz slabo vidim :)

No če ni razlike potem tako ali tako OK.

Hvala !

DOOM_er ::

Optična v varka :))
Robots will steal your job. But that's OK

petzup ::

Malo razmišljam o nakupu kolesa tako za vozit okoli, kakšne večerne ture, recimo 1000km na leto, pripravljen sem odštet max 500€, kaj je za ta denar dobrega za kupit? Bo pa večino asfalt, mogoče kje kakšen šuder..

Pečo89 ::

Sam sem ga kaksno leto nazaj kupil v Škofji loki... Moram reči da zelo pohvalno predvsem osebje ki tam dela... Imajo pa ogromno izbiri koles in tudi zelo ugodno... Sam sem kupil kolo za okoli 600€ (scott) in sem zelo zadovoljen. Pa še pri njih ga vozis na servis, ki je prve 2 leti brezplačen...

http://www.extremevital.com/bikes/koles...

kitewing ::

mr1two ::

Rabljeno lahko dobiš precej dobro za ta denar. Če imaš veči del asvalta in če je makadam utrjen, potem raje razmisli o kakšni specialki- boš mogoče naredu še kak km več na leto :).
Drugače so pa kakšni treking bajki kr prava izbira za to. Vilica je pri tej ceni bolje, če je nevzmetena- ker niso tolko dobre, da bi se ti jo splačalo s sabo vedno vozit. Raje boljša in lažja navadna kot slabša in težka vzmetena.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

petzup ::

O tem kolesu razmišljam, dobim za cca 460€ pri našem prodajalcu, tako da tisti ki ste malo bol profi na tem področju malo pokomentirajte kako pa kaj. http://www.veb-company.si/izdelek/3586/...
Je pa kolo mehko za vozit lepe prestave meni osebno ustreza..

r3dkv1c4 ::

trek@s je izjavil:

Predvidevam, da vas je tukaj poleg računalničarjev še nekaj takšnih, ki kolesarite. Kupujem kolo za 300 do 500EUR, pa me zanima kaj se da dobiti za takšen denar. Delalo se bo 1000 - 1500 km na sezono, 95% asfalt ostalo kakšen makedam, tako da ciljam na gorsko, pa bi dal potem gor malo manj grobe gume. Po malce prebiranja na netu mi je padel v oko Kona Fire Mountain Deluxe. Kolikor vidim ima diske na "zajlo", kar pa baje ni najbolje? Tako da bi morda Kona Lana'i?
Ok, to sta dva modela, ki sta mi slučajno padla v oči. Torej kaj bi predlagali za takšen režim vožnje in takšen denar.

kar se mene tiče pa dosti kolesarim in imam kar nekaj izkušenj s kolesi, tako s cestinimi kot gorskimi ti povem samo eno, ne glede na to kolio km boš naredil na sezono.....ne šparaj pri opremi, ker je velika razlika v življenjski dobi opreme....za to kar ti opisuješ manj kot deore ne jemat ker ti bo žal

kar se pa diskov tiče pa ne vem no od kje vam ideje da so v-brake boljše zavore....nekdo je to napisal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

dmi ::

Za 500€ zagotovo rabljeno. Sicer je Cube dobra firma, ampak dobre opreme za ta denar ne moreš dobit, kakor pri računalniku za 300€ ne.
Sicer ne vem zakaj bi vzel treking? Treking kolo naj bi bil univerzalen ampak ni to čist to. Pomembna je geometrija, tudi na dirkalcu se lahko pelješ "udobno" če položaj ni preveč agresiven, sicer pa ti priporočam vsaj malce bolj "agresiven" treking.

Enostavno povedano je treking za po asfaltu kot avtobus, neokoren, počasen, pa tudi udoben ni kaj preveč, če vsi okrog tebe švicajo pa nabijajo musko.

Vsaj treking s tako geometrijo:
http://www.veb-company.si/izdelek/3109/...
http://www.bolha.com/rekreacija-sport/k... Tale steevens je zanimiv

bluefish ::

r3dkv1c4 je izjavil:

kar se pa diskov tiče pa ne vem no od kje vam ideje da so v-brake boljše zavore....nekdo je to napisal.
Odvisno od sistema diskov. Tisti mehanski so en drek vredni. Tudi nekatere poceni hidravlične izvedbe sicer opravljajo vlogo, vendar je muka z vzdrževanjem.

Aston_11 ::

IMO
Za po asfaltu je formula specialka, treking je spodoben, gorski neprimeren. Geometrijo ima treking za po asfaltu najboljšo med tremi.
Velik doprinos imajo gume - široke gume neprimerne, ožje in gladke zelo primerne, srednja reč je pač srednja reč, še vedno pa bistveno boljša od traktorskih gorskih.
28 col za po asfaltu zelo primerno, 26 tako tako.
Glede na način vožnje - naredim večinoma po aslfaltu, torej imam bicikla prilagojena vožnji po aslfaltu oziroma treking pogojno za po kakšnem makadamu.
Gorski mi ne pride v poštev, ker za po aslfatu je muka, po grdem pa se itak ne vozim, niti me ne mika.

Trenutno gonim po asfaltu treking s 28x35 gumami, gladkimi in mi po geometriji in hitrosti zelo ustreza. Je pa prestavno razmerje na robu zmogljivosti - v 3 spredaj in 7 zadaj (prestavnega razmerja ne poznam).
S specialko se peljem, ko se mi ne da preveč utruditi, grem pa še vedno lahko hitro in si želim narediti malo več kilometrov. Malo trpiš zaradi vzmetenja, ki ga ni, vendar ima specialka tako ali tako specifičen način vožnje, kjer prenašaš neravnine z nogami in ne togo ritjo na sedlu.

Prednji amortizer - pri trekingu ga imam nekega osnovnega in ne moti vožnje. Ni pa bistven.

Glede opreme - eno srednjo reč bi rekel. Ni potrebno pretiravati, ker dela vse, prav tako se tudi zjahati da vse, če si tip za to. Sosed je npr. vzel ultegro, naredi pa par 100 km letno.

petzup ::

500€ za rabljeno kolo 8-O, tole pa vrjetno nebo pri meni potegnilo... Kot sem omenil dam 500€ za novo kolo če se karkoli najde, prodajalec mi je priporočal treking ker je nekak univererzalno za po cesi, peski in podobno, tako da sem sedaj malo v dilemi.

negot ::

petzup ,

Cube je prava izbira, webmemes.org(awesome), lp

DOOM_er ::

petzup je izjavil:

500€ za rabljeno kolo 8-O, tole pa vrjetno nebo pri meni potegnilo... Kot sem omenil dam 500€ za novo kolo če se karkoli najde, prodajalec mi je priporočal treking ker je nekak univererzalno za po cesi, peski in podobno, tako da sem sedaj malo v dilemi.


kaj pa :D, če hočeš vsaj malce bolj spodobno kolo, je to tak dnar
Robots will steal your job. But that's OK

petzup ::

Če ima še kdo kakšen pameten nasvet za kolo do 500EUR, ki je novo, lahko priporoča kar z http://www.maraton.si/cms/ , če ne grem v torek po cuba cls ltd, pa je :)

brdi ::

Evo se jaz eno rečem tu.

jaz tudi kupujem nekakšmno rabljeno treking kolo za ene 300€ max naredilo se ne bo neke pretirane kilometrine bolj za rekreacijo a rad bi kupil kar se da dobro stvar za tak denar... pa nimam pojma kaj naj iščem oz kaj je dobro kaj ne ...

Evo nekaj kar sem gledal TOLE
TOLE
TOLE
TOLE
TOLE

Kaj bi mi priporočali? Kolo se bo seveda servisiralo pred uporabo... In kot že omenjeno bo rekrativna vožnja brez pretirano velike kilometrine.

jype ::

Tistle tiagra/105 za 250 je od vseh teh daleč najboljši, je pa za pogledat, v kakšnem stanju je.

brdi ::

Kateri pa je tiagra... Ce se kdo ve za kaj bolj pametnega prosim...

brdi ::

Sem najdo trol jaz na tel je vse bolj malo:-)... Am ja staro je sicer 5 let. Problem pa je da sem jaz iz okolice mb. Prosim se za kksne predligo.

brdi ::

No nihce vec nima ideje kaj bi bilo za kupit rabljenega ? Bolj kot gledam te "bicikle" manj mi je jasno kaj je dobro in kaj ne :D

letmein ::

brdi je izjavil:

No nihce vec nima ideje kaj bi bilo za kupit rabljenega ? Bolj kot gledam te "bicikle" manj mi je jasno kaj je dobro in kaj ne :D


Hec je v tem, da večina oglasov ne vsebuje kaj več kot 2 slikci ter znamke kolesa, kar je premalo, da bi lahko kaj primerjal/ocenjeval.

brdi ::

No mene zanima kaj bi naj sploh gledal ? Na kaj naj bom pozoren recimo ko iscem ?

kitewing ::

Pomembna je velikost okvirja, potem pa oprema in ohranjenost kolesa. Pri teh kolesih, ki si jih naštel so pomankljive specifikacije, ali pa jih sploh ni. Nekateri imajo tudi precej nizka merila glede ohranjenosti (sem šel zadnji teden gledat par gorcev, pa so bili vsi precej bolj utrujeni kot mi je bilo predhodno razloženo po telefonu).

N4m31355 ::

Lep pozdrav! Kakošno kolo priporočate za osebo 40 let? Imela je natrgane križne vezi, sedaj pa želi to ojačati. trenutno ne ve ali zeli sobno ali spinning kolo. probala ni še ničesar. Limit je 200€
Lp!

kitewing ::

Spining verjetno ni primeren zaradi vztrajnika, ki ti ob napačni uporabi lahko naredi še dodatno škodo. Sicer pa mi je osebno spining kolo bolj všeč, kot sobno kolo.

;-) ::

http://www.kolesarska-oprema.si/izdelek...

Zanima me kaj manjka temole kolesu. Alivio je solidna zadeva ane?
Moje zahteve so: disk zavore(najraje hidravlicne) lani sem imel trek 3900 in se tud mehanske niso izkazale za cisto zanic sicer, 100mm hoda, vsaj alivio klasa...rad bi se zaklep vilice sicer ampak za ta denar vse to tezko?

Aha 19" je skoda

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

m0LN4r ::

NEWSFLASH:
jype prodaja kolo!
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Aston_11 ::

Prodaja kolesa, ne samo eno kolo. Verjetno vsa. Kupuje novo ali pa se seli. Kakšno bi vzel, ker se mi zdijo dobra in prave velikost, vendar bi me žena. Morda bo kaj talal zastonj, če ne bo kupcev.

LeQuack ::

Mogoče se je končno vdal pravemu kapitalističnemu duhu in si bo privoščil največji SUV.
Quack !

korenje3 ::

Jaz sem se odločil, da bi tudi kolesaril, pa me zanima katero kolo mi priporočate... Prenašat mora 100÷110kg (večina mišične mase da ne bo imel kdo pomisleke ;)), mora imeti diskovne zavore, luči na baterijo ipd. cena je lahko od 1000÷2000€, vozil bi se pa po regionalnih cestah. torej cca 40÷60km na dan.

m0LN4r je izjavil:

NEWSFLASH:
jype prodaja kolo!


sprednje al zadnje?
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

G_mAn ::

Zdravo.

Da ne odpiram nove teme bom kar tukaj vprašal in sicer potrebujem vašo pomoč oz. nasvet pri nakupu novega kolesa. Kupujem novo kolo za občasno rekreativno kolesarjenje, se pravi nič posebnega oz. zahtevnega. Kolesarim pretežno po gorskih poteh ter kolesarskih stezah.

Za nakup kolesa bi odštel nekje do 750€.

Rabim kakšen predlog kaj kupiti ter kje je najbol ugodno. Vsak predlog dobrodošel. Zanima me tudi ali se morda splača naročiti kolo iz tujine (tuje spletne trgovine), ima kdo izkušnje s tem?

Nekaj sem že sam gledal in sicer:
- http://www.motorjet.com/ktm-ultra-fire-...
- http://www.sportniksi.com/kolesa-in-opr...
- http://www.sportniksi.com/kolesa-in-opr...
- http://www.extremevital.com/sl/kolesa/m...
- http://www.extremevital.com/sl/kolesa/m...
- http://www.extremevital.com/sl/kolesa/g...
- http://www.funsports.si/products.php?ca...
- http://www.kolesarskiservis.si/componen...
- http://www.bolha.com/rekreacija-sport/k...
- http://www.bolha.com/rekreacija-sport/k...

negot ::

korenje3 je izjavil:

Jaz sem se odločil, da bi tudi kolesaril, pa me zanima katero kolo mi priporočate... Prenašat mora 100÷110kg (večina mišične mase da ne bo imel kdo pomisleke ;)), mora imeti diskovne zavore, luči na baterijo ipd. cena je lahko od 1000÷2000€, vozil bi se pa po regionalnih cestah. torej cca 40÷60km na dan.

m0LN4r je izjavil:

NEWSFLASH:
jype prodaja kolo!


sprednje al zadnje?

http://www.bmc-racing.com/int-en/bikes/..., :)

jype ::

G_mAn> Rabim kakšen predlog kaj kupiti ter kje je najbol ugodno. Vsak predlog dobrodošel.

Splača se ti kupit dobro ohranjeno rabljeno kolo. Za pol cene boš dobil boljšo reč, potem pa zamenjaš še malenkosti, ki so obrabljene (to naredi servis) in imaš za svojo ceno nekaj rangov boljše kolo.

LeQuack> Mogoče se je končno vdal pravemu kapitalističnemu duhu in si bo privoščil največji SUV.

Ja:



negot> http://www.bmc-racing.com/int-en/bikes/...

Gledal sem AC02, ampak sem potem snedel tegale zgoraj za dobrega jurja.

Žal sem z njim malce pretiraval, tako da imam zdaj natrgan hrbet - ampak bo minilo (ne, nisem padel, samo prehitro sem vrtel v prestrm klanec, verjetno - bolet je začelo šele zvečer).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

dolenc ::

Če si 180cm+ mam jaz enega za prodat. Ktm ultra fun, komplet deore oprema, spredaj vilca rockshox recon.

G_mAn ::

Predvidevam, da je to velikost L. Kolikor sem se zanimal pa potrebujem M, saj sem par cm manjši od 180.

dolenc je izjavil:

Če si 180cm+ mam jaz enega za prodat. Ktm ultra fun, komplet deore oprema, spredaj vilca rockshox recon.
««
6 / 95
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
696120315 (11483) issak
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5511223 (6865) Twixz
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
6922111 (19908) Leprechaun
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8632637 (30164) stratosD

Več podobnih tem