» »

Aliens vs Predator 3

Aliens vs Predator 3

1 2
3
4

MajstrZvasi ::

Mogoče lahko rečem najbol poznan špil.
Uglavnem mene sploh nobena igra več ne potegne nevem ali so igre vedno bolj zanič ali pa sem naveličan že vsega skupaj.Kot pc pristaša me najbolj moti kako se hudo promovira konzole zadnje čase, da za pc sploh ne pride nobena igra več normalna vse so neki bullshit porti.
Mogoče se lotim igranja iger na pc čez par let ko bodo izmolzli sedajšne konzole in pride nasledna generacija konzol ki bo popeljala špile na naslednjo raven.
Pjača je kurba kurbe mamo pa rad.

detroit ::

Hmm probou sm ene 5min pa me mal odvrača, no ja mogoče bom tko kot avp1 ko sm začel špilat se usral pa nadljeval čez 5let:D

Vmes pa grem mass fx 2 naprej hehe..


Ok wrong thread amapk a kdo kej ve kaj o jagged alliance3? Vsa nadaljevanja me razočarajo, heroes of might and magic 5 je kr uredu sm load time ni normaln tko da tud za multiplayer ni, ufoti so šli v kur....zarad poljakov seveda:) Se strinjam z majstrom z vasi na žalost ni več resnih špilov (ok parih razn npr flashpoint 2 je kr ok, mass effect2, dragon age....)
Skero

Valvoline ::

Zunaj za pc,16gb skupaj :)

T-h-o-r ::

tudi 4.2 in dela bp
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Izi ::

Se pravi prvi del je bil leta 1999, drugi del 2002 in sedaj je zunaj tretji del.
Kot kaže je bil drugi del najboljši.
Vseeno bo treba probati. Vzdušje je bilo vedno odlično v tej franšizi.
Na dve polni DVD plošči pa so že morali nekaj omembe vrednega spraviti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

tyara ::

avp1 je super špil, vendar ga F.E.A.R po grozljivosti in strašljivosti prekaša po dolgem in počez.

Bolf3nk ::

Fear je strašljiv prvih 2x ko srečaš punčko. Potem že pričakuješ kje bo kaj in je le povprečje. Avp pa skozi drži napetost. Sploh če igraš kot marinec.

Izi ::

O katerem FEAR-u sploh govorita?
Imamo F.E.A.R. 1 iz leta 2005 in F.E.A.R. 2 iz leta 2009
Osebno se mi je AvP 2 zdel bolj strašljiv od obeh fearov. Vsaj jaz se lažje vživim v znanstveno fantastično zgodbo Alenov in Predatorjev kot pa pri tistem blodenju skozi prazno norišnico v F.E.A.R.

Outsajder ::

Eh tale avp sploh ni nič strašljiva:|

tyara ::

Bolf3nk ravno se ne strinjam. Meni je bil FEAR strašljiv prav vsak trenutek, saj bolj psihološko vpliva na igralca, da o raznih efektih ne govorim. Pravo izkušno pa itaq doživiš z kakimi dobrimi slušalkami. Kdor te igre še ni igral mu priporočam, da si jo še danes sname z neta.

štrbunk: avp1 je strašljiv, ampak samo v vlogi marinca, ostala dva lika nista niti malo. avp2 je pa totalna polomija in je prej smešen kot strašljiv. Izi res ne razumem kako te je avp2 tako navdušil, saj je za moje pojme čisti poden.

Fear je res izjemna iskušnja pri kateri ti ne malokrat pade srce v hlače, seveda ob dobri in glasni zvočni podlagi.
Tale del je izjemen, samo škoda ker je kvaliteta zvoka na youtube bolj svoh
KLIK

T-h-o-r ::

fear smrdi
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Izi ::

AvP 2 je povsod dobil boljše ocene kot AvP 1. Tudi meni se je zdel boljši. AvP 3 pa je po ocenah sodeč najslabši izmed trojice.
Sem ga probal in niti ni tako slab kot nekateri pišejo. Zgodba je kar v redu in se skozi igranje še popravlja. Vsaka naslednja stopnja je boljša. Vsaj kar se tiče Marinca.
Je pa to ena najtežjih streljačin kar sem jih igral. Včasih rabiš za ubiti enega Aliena celo minuto. Napade te jih pa tudi po 5 hkrati. Učinkujejo samo zadetki v glavo, okoli 10 zadetkov v glavo ga ubije, ampak problem je da se premikajo tako hitro, da jih komaj vidiš in to po stenah in stropu. Po ozkih hodnikih na začetku te mimogrede obkolijo in se sploh ne moraš nikamor premakniti, dokler nisi mrtev. Umiranja je preveč za moj okus tudi na Normalni težavnostni stopnji. Ko prideš v bolj odprto džunglo malo lažje zadihaš, ampak potem se pa že pojavi Predator, pred katerimi pa zaenkrat nimaš najmanjše šanse in lahko samo bežiš in upaš da ne bo šel za teboj.
Po moje bo z Alienom in Predatorjam bolj zanimivo igrati. Ubogi Marinec, ki si mora v temi svetiti z lučjo, da sploh kaj vidi, in ki z vso opremo skoči kakšnih 20 centimetrov v višino nekako ne sodi v konkurenco z neuničljivimi Alieni in tehnološko daleč naprednejšimi Predatorji >:D
Treba je priznati, da zgodba ni nič kaj grozljiva. Je pa vzdušje kar dobro, z zgodbo so se tudi nekaj trudili, okolica pa je kar všečna, močno raznolika in še preveč nabita z različnimi predmeti, med katerimi moraš slalomirati, med streljanjem, medtem ko Alienov nič ne ovirajo med premikanjem po stropu.

01001 ::

A še komu v primeru, da hoče igro zagnat v DX11 se zgodi, da ravno, ko je konec lovdanja in bi moralo iti v igro pride do sesutja in vrže vn. ;(

Če pa zalaufam z drugo bljižnjico, se pravi DX10 pa dela normalno.

Probaval sem že z različnimi gonilniki, DX updati in je vedno isto. Grafika Radeon HD 5970...
http://hardwarefacts.wordpress.com/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: 01001 ()

Izi ::

01001 je izjavil:

A še komu v primeru, da hoče igro zagnat v DX11 se zgodi, da ravno, ko je konec lovdanja in bi moralo iti v igro pride do sesutja in vrže vn. ;(

Da nimaš morda piratsko verzijo? >:D Cracker verjetno ni imel DX11 kompatibilnega računalnika :D

Original verzija deluje v redu preko DirectX 11, seveda rabiš Visto ali 7 in ATI grafiko serije 5. Problemi so bili edino, da se je na DX11 igra sesuvala ko je Marinec uporabljal baterijo. Mislim, da so že popravili to.

Pa treba je še omeniti, da igra deluje smo če je vzorčenje za zvok v Windows nastavljeno na 24-bit, 48 kHz ali manj. Nekateri poročajo, da so morali vzorčenje spustiti celo na 44,1 kHz, da se jim je igra sploh zagnala.

Moram pa omeniti, da je "Single Player" zelo zelo kratek. Marinec je beden in je vseeno če ga sploh ne bi bilo, Aliena in Predatorja pa je užitek odigrati, grafika, zvok, vzdušje je vrhunsko ampak užitek traja komaj nekaj ur in potem je konec zgodbe.
Pravijo, da je Multiplayer bistvo tega AvP 3.

macgajver ::

No ste že kaj stestirali se pozna dx11 napram dx9-10. Jas imam sicer nvidijo lahko poženem špil v dx11 ampak logično ne obvlada teselacije tako da zaenkrat nisem opazil bistvene razlike med dx9-dx10 razn mogoče malo več blura in težave s svetilko pri dx10. Če imate zadevo bi blo lepo videt kakšen screen ali so se razvijalci res kaj potrudili ali je tole bolj začetna marketinška fora kot je bila z dx10, ki se mu še do danes ni uspelo pokazat in smo ga nekako preskočili z dx11 kateri se bo v prihodnosti sigurno pokazal v to ne dvomim saj se mora že zaradi telesacije ki je super zadeva ampak zanima me če v tem špilu pride do izraza med igranjem ali se moraš ustaviti in vzeti povečevalno steklo kot pri dirt2 da se opazi razlika.
tenstan krompir je pa zakon

Engineer_SLO ::

nisem še preizkusil.samo kot vidim iz slik ni nobene bistvene razlike za oko med akcijo,dx9 še vedno z lahkoto vizuelno prikaže marsikaj....
DX je bolj marketing,ki pride do izraza v praksi šele čez leta....

na žalost ali na srečo,kakor vzameš...
ASUS ROG Maximus X Hero, I9 9900K, NZXT Kraken X62
32GB DDR4 3200 CL16, 512MB + 1024GB GB NVME SSD+ 2x2TB 7200rpm
EVGA GeForce RTX 3090 FTW3 ULTRA, ALIENWARE 38 - AW3821DW

macgajver ::

Imam še eno vprašanje kako vam kaj teče igra.
Danes sem namreč snel SLI patch zadeva mi na 1680-1050 leti okrog 85fps povprečno.
Čeprav fpsji ne padejo pod 60 se igra precej zatika ne glede na grafične nastavitve.
Če znižam resolucijo postane vse skupaj precej bolj tekoče. Bi bilo mogoče ker ima moja grafa samo 512rama?
Zato me zanima kako vam igra dela predvsem na višjih resolucijah in s kakšno količino rama na grafični.
tenstan krompir je pa zakon

Jst ::

AvP, Dx11, 2xAA, vse High, HD5850 800/1200 avg 80, pade pa redkodkaj pod 50. To je odgovor človeku zgoraj. Bolje pozno, kot nikoli.

Anyway: Igra je fuuuul prekratka. Za 50EUR na Steamu mi je kar žal, da sem jo kupil.

Škoda, da ni več misij za Aliena, ker mi je carsko, da lahko hodiš vsepovsod.

Sem igral pa tudi prvi del in mi je bil tam sistem bolj všeč, ker si lahko šel na steno in strop, brez pritiska dodatne tipke.

Marinec: V AvP 1 je bil suspention boljši, na momente me je bilo dejansko strah. V prvem delu sem oddigral Marinca in aliena, predatorja pa ne, ker mi ni bila všeč mehanika.

V temu, 2010 delu, imam pa za odigrati ravno še predatorja. Upam, da je v tem delu kaj bolje....

Še eno vprašanje: Ali še kdo igra to igro. (nisem vedel, da je izšla že februarja)

Sicer pa na wikiju piše, da letos izide še: "Aliens: Colonial Marines."

Kdo vse kaj o tej igri?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

T-h-o-r ::

vem samo, da je ta igra smrdela in sem jo preigral le z marincem
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

opeter ::

Preigral sem jo z vsemi liki. Vmesne sekvence so logično povezane, skratka na koncu dobiš kar dobro zgodbo.

Se pa strinjam, da je igra prekratka. Moti pa me tudi to, da ves čas hodiš na enih in istih lokacijah (z vsemi tremi karakterji). Lahko bi bilo bolj razgibano, predvsem pa raznoliko.

Multiplayer pa je tudi bolj kot ne, razočaranje. Predvsem pa se vidi, da želijo tudi pri tem služiti s prodajo dodatnih map za igro (kot je to zdaj "in" pri vseh velikih naslovih).

Igro sem kupil za 17 fontov na game.co.uk.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Jst ::

AvP 2010, ko začneš igrati, se ,oraš malo navaditi na komande - miško. Tudi z "Reduce Mouse Lag = On" se mi zdi, da rahlo zaostaja. No, po patchu (trije patchi so, I Think - Steam meni itak asm to počne) je bolje, ampak če bi zagnal UT, bi opazil razliko.

Ne vem kako ima UT Engine poštimano, ampak vsak špil, ki je osnovan na njemu, je odzivnost miške carska. No Lag Whatsoever! Res ne vem, zakaj drugi tako dobro ne naredijo. Pri UT Engine, tudi če ti šteka - fps pod 50-60, je odzivnost takojšnja.

Na kar sem se moral tudi navaditi pri AvP je grafika. Prvo se mi je zdela malo čudna, Razlike nisem zaznal med 1. High ter DX11 Options vse vklopljeno, in 2. Normal plus D11 Tessellation, Advanced shadows Off.

Po par deset minut igranja sem se navadil - prvo sem igral Marinca, "Rookie."

Kar mi je čudno je to, da je igra velika 15+ GB, a tako kratka... me zanima zakaj...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

Danes sem začel Predator kampanjo.

In prevečkrat umiram, glede na pogostost umiranja, ko sem igral z marincem ali alienom. Z njima sem redkokdaj umrl, ponavadi zaradi lastne neumnosti.

Predator mi pa ne gre in ne gre. Nikakor ne najdem prave strategije.

Imate mogoče kakšne namige ali pa opišete, kako ste ubijali vi?

Situacija: 6 marincev na kupu. Kako jih najučinkoviteje pospraviti? Pa nimaš skoraj nič energije, zdravje pa polno.

Če me začnejo streljati in probam zbežati (s tistimi skoki na daljavo) in vmes uporabiti health pack, umrem. Distraction redkokdaj koga res "premakne." Prej vsi ratajo pozorni in gledajo v mojo smer...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

opeter ::

Dosti skači, uporabljal tisti bumerang - krožno žago (ali pa sulico), če te slučajno opazijo marinci, en čas miruj.

Najprej poskušaj ubiti tistega, ki je najbolj oddaljen. Zakaj? Da boš vso njihovo pozornost prenesel tja.
Glavno, da takšen "velike" skupine marincev razbiješ na manjše ali pa posameznike.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Jst ::

Hja, na začetku nimaš orožja. Samo 1., tiste mine. Pa srednji miškin knof, kjer porabljaš energijo. Marinci so pa večinoma vedno skupaj v skupinah. Vsaj v prvi in na začetku druge stopnje je tako. Mogoče je potem bolje.

Najbolj se mi je dopadel Alien. Škoda, da ni tako kot v enici, kjer si, če si marinca ubil z ugrizom v glavo, dobil zdravje. To bi bilo boljše, bolj napeto.

Igranje z Marincem mi je bilo pa zanimivo samo zaradi Audio Diaries, kjer počasi dobivaš info o zgodbi. Prvih nekaj stopenj te Tequilla pošilja sem ter tja, kjer pa nič ne dosežeš. Šele potem, ko te vodi Katya za pot domov postane zanimivo. Drugače je pa na Normal prelahko.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

opeter ::

Nič, moraš skakati, biti neviden in nekako priti vsakemu marincu v hrbet in ga pokončati. Enostavno za začetek s predatorjem nimam drugega nasveta. Moraš biti previden in imeti predvsem srečo.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Jst ::

Najhuje je, če marinca fokusiraš, (vidiš, da ni v bližini drugih,) jump (mouse1) na njega, Grab in medtem, ko mu trgaš glavo z hrbtenico vred, te vidi kakšen marinec ali dva in streljajo nate, ti se pa ne moreš umakniti in umreš.

Preveč je odvisno od sreče, ja, imaš prav.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

opeter ::

Res je. :8)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Jst ::

Ko dobiš bumerang postane lažje, ko dobiš pa combi stick, pa otročje lažje. Predator kampanjo niso dobro premislili. Tudi Checkpinti so včasih tako butasto postavljeni, moraš ubiti nekaj skupin marincev, ki so seveda vsaj ena ali dve, vsi na kupu, potem je še cela arena ali prepad in ko se pojavita alena sem pomotoma padel dol, ker sem, pritisnil Q (Q označi vse točke - jaz sem si po svoje nastavil, tako, da se mi zdi, da je Q nekaj drugega po dafaultu.) in light attack pa padel dol. No šele pol je Checkpoint. Steam mi je enkrat updejtal, ampak kolikor sem zasledil so trije patchi (steam itak poskrbi, daimaš vse up to date) in bi človek pričakoval, da so kakšen checkpoint bolj pametno postavili....


--

Bom pa še enkrat preigral igro, vendar drugače. Sedaj sem prvo Marinca, potem Aliena, nakoncu Predatorja (ki ga še nisem končal, ampak sem blizu po story progres).

Sedaj bom pa igral izmenično. Ko bom končal stopnjo, bom šel na Aliena. In tako naprej.

Mogoče mi bo zgodba malo bolj jasna.

Pri Marincu zbiraš Audio Diaries,ki jih nisem našel kaj dosti, sem pa proti koncu našeč nekaj od Waylanda in če sem prav razumel, ON raziskuje in išče že stoletja. Ampak on ni Android, ali pač? Hibrid? Life extending tech?

Dokler še enkrat ne preigram mu dam začasno oceno 6. Zgodba je čudna oziroma prezentacija le-te. Marinec kampanja na začetku te lahko odvrne od igranja. Če igre ne bi kupil na Steamu in bi igral travniško verzijo, bi nehal na začetku. Pošiljajo te sem ter tja, samo da zveš, da noben ni več živ, če pa je, bo pa umrl pred tvojimi očmi.

Alien je od prve igre nazadoval. Moralo bi ostati isto, da dobiš zdravje samo, če človeka ubiješ s tem, da mu odtrgaš glavo. No pa mogoče super počasna samoregeneracija.

Predator pa... sem opisal zgoraj. Na začetku že na normal umiraš, potem si pa premočan. Checkpointi (ampak samo pri Predatorju).

Multi pa še nisem igral.

Ps: dobro, da imam Razer Copperhead, ki ima ob strani dve tipki, ki ti zelo prav pridejo, sploh pri predatorju (Jaz imam nevidnost in distract). Ter pri Alienu Hiss, ter... ne vem več iz glave.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

Hard je brezveze. Nobene razlike od Normal. Umetna Pamet je pa za zjokat.

Dva marinca meter skupaj, vsak gleda v svojo stran. Enega ubiješ, drugi pa se dela, kot da se ni nič zgodilo.

Nightmare je pa brez checkpointov. To je pa mazohizem.


Multi je pa precej zabaven. Jaz, kot Alien zasledujem Marinca, ki je paranoičen toliko, da meji že na shizofrenijo. Traja dve minuti. On hodi po nekem "mostu" zgoraj, jaz spodaj. Trentek nepozornosti (ali lag :)) in se postavim v pozicijo, da ga napadem. Med skokom iz droga proti marincu, me zadane Predator z bumerangom vrže mino in ubije mene in Marinca. Smeh!! Je pa [edit] multi [edit] malo neuravnotežen, po mojem mnenju...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

Tomozuki ::

Jst je izjavil:

Danes sem začel Predator kampanjo.

In prevečkrat umiram, glede na pogostost umiranja, ko sem igral z marincem ali alienom. Z njima sem redkokdaj umrl, ponavadi zaradi lastne neumnosti.


Kak te pri Predatorju lahko pogosto umiraš? :D Meni je uspelo mogoče ene 2-3 krat umret tekom cele zgodbe. Predator je bil nasploh najlažji tako za upravljat kot ubijat. Sploh, če se poslužuješ nevidnosti jih je najlepše ubijat kar na blizu (pa še spektakularno je). Skakanje so naredili res odlično, ker je izjemno enostavno (naciljaš + skočiš) in ko se v multiplayerju marinci spravijo na tebe, jim pobegneš v sekundi 20, potem jih pa iz varne razdalje z diskom pokosiš na 1 mah... no, 2, da ne bom pretiraval :D Alien je pa težji karakter, sploh, če te malo mede orientacija, čeprav mi tudi ta ni predstavljal večjih problemov. Špil je sicer kratek in sladek, ampak tistega stresa iz AVP1 vseeno ne doživiš (kot marinec). AVP 2 je bil po zgodbi vseeno boljši, po igralnosti pa nikoli. AVP 1 je bil pa nasploh lesen glede premikanja (kot igra je bil 1A za tisti čas, čeprav brez posebne zgodbe).

Eni ste omenjali FEAR kot bolj grozljiv od AVP-ja... no, kakor komu. Jaz sem ga po 6-ih misijah zbrisal iz diska, ker se mi je začelo spat, ko zaradi izjemne "razgibanosti" sob nisem več vedel, če sem še zmeraj na začetku igre ali vsaj nekje proti koncu. Skratka, zame je bil totalni poden. Čeprav sem dal zanj samo 15€, mi je še tega škoda. Grozljiva bi naj bila tista mala babura in neki paranormalni pojavi, ki sem jih očitno prespal. Ali pa me niso ganili. Tudi sama zgodba smrdi kot tovornjakarsko stranišče na počivališču Polskava in je nezanimiva do amena. In vedno ostaneš sam, ker so tvoji kolegi tako nerodni, da se že pred samo igro spotaknejo in umrejo. En na You Tube je ugotovil isto:

Jst ::

Tomozuki: Ali ti nisi prebral do konca? Na začetku sem z Predatorjem umiral kot za stavo, potem pa, ko dobiš disk postalo mnogo lažje, kasneje, ko dobiš pa Combi Stick, pa otročje lahko.

--

Pa kot sem že napisal: Alien bi se moral zdraviti na takšen način, kot v AvP1. Samo kadar Marincu odtrgaš glavo. Meni je bilo z Alienom najbolj zabavno igrati. Sploh potem, kosem ugotovil, da je v nastavitvah "Alien Auto Transition." Zakon!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Tomozuki ::

Aja, se opravičujem ;) Ampak sej niso ravno boji na blizu nekaj najboljšega? Sploh, ko nasprtonika zagrabiš in mu odtrgaš kak del telesa...
Glede Aliena se pa strinjam. Sicer ne vem, če se kdo spomni, ampak ravno v filmu Alien 3 je bilo prvič in zadnjič prikazano, da je Alien nekoga jedel/trgal. Škoda, da so to izpustili. Še bolj škoda je, da so izpustili facehuggerja, ki smo ga videli v igri AVP 2. Tisto valjenje iz jajca, napad na spečega in prodiranje skozi prsni koš so bili res fenomenalni trenutki.

opeter ::

Res je. Tisto, da si lahko "prišel ven" iz prsnega koša je bilo res edinstveno. V nobeni drugi igri kaj podobnega nisem zasledil (razen Stubbs the Zombie, ko se lahko sprehajaš, kot roka, ampak pri tistem ne moreš preko prsnega koša).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Jst ::

Žal sem AvP2 izpustil - ni mi delala dobro. Kar zame pomeni AVG prek 60FPS. First Person Shooterje je, vsaj meni osebno, brezveze igrati, če ne teče kot namazano.

Recimo Resident Evil 5 je lep primer. 88GTS + Razer Copperhead miš, vedno sem imel natančnost prek 95%. Potem mi je pes pregriznil kabel od Razerke, pa sem igral z navadno mišjo in mi je natančnost takoj padla na 90%.

Sedaj, ko imam pa 5850, imam pa natančnost vedno malo manj kot 100%.

Medtem sem Razerko zrihtal tako, da sem kupil najcenejšo miš, jo razstavil in zamenjal kabel.


---

Anyway, kot sem rekel, sem še enkrat šel igrati AvP3. Ampak tokrat eno misijo končal z Marincem, potem eno misijo knčal z Predatorjem, nato z Alienom. Potem sem šel na Drugo misijo in tako dalje.

Kar sem opazil je to, da so slabo preštudirali mešanje zgodbe. Lahko bi se v takšnem stilu igranja zgodba bolj ujemala ali bila bolj jasna/boljša.

Tako pa ostajam pri oceni 6. No, dam ji 6.5; pol pike več zaradi fun factorja oziroma vzdušja, ki ga igra pričara. Pri vsaki "vrsti" je potreben drugačen stil igranja, to mu tudi štejem v plus. Ni pa dovolj izkoriščen, še posebej ko pomislim, da sem kupil igro na Steamu za 50EUR.

Multi pa kot vsak. Zabaven na momente, nepozabni trenutki, po parih urah (NEzaporednega) igranja se ti pa zdi, da mu nekaj manjka.

Torej, če je ocena 5 povprečna igra, je 6.5 nad povprečjem. Igra ima pa toliko potenciala, da če bi izdelovalce zaprli v studio še za kašnih pol leta več, bi dobili mnogo boljšo igro.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

Aja še nekaj: Pri Marincu sem večino Hard kampanje opravil z navadno pištolo. Moje najljubše orožje. Močno, neskončno mestov, natančno od daleč, ko se Aleni sprehajajo po drevesih in pjuvajo nate, se na enega osredotočiš in pet strelov je dovolj, da pade mrtev pred tvoje noge.

Drugo najboljše orožje je pa tist Sniper, ki ima Mouse2 mode, ki razkrije določene stvari.

Razen tam, ko skuriš Alien Queen, tam ti pištola ne pomaga najbolj (=umreš). :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

opeter ::

Res je. Pri marincu je pištola enih boljših orožij. Sploh pa na bližino naredi največjo škodo (kot shotgun). Samo je pa hitrejša. Pa Sniper, ko ima tisti nočni pogled, ali kako se temu pravi.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Jst ::

Ja, prek ovir vidiš, pa zamaskiranega Predatorja.

Jaz sem imel nastavljeno pri Marincu tako:

Mouse Scrool Up: Gun
Mouse Scrool Down: Plasma Rifle (tista, ki ima največ 297 municije)
Keyboard Button 3: Sniper.

Razen na koncu, ko imaš opravka z Androidi, sem zamenjal Mouse Down in 3.




edit: Igri pa poleg kratkosti najbolj zamerim Umetno Pamet. Na Hard sem z prve z Alienom na koncu ubil Elite Predatorja. Ko je skočil čisto dol, sem da dobil v kot in Mouse2 pritiskal ter E. Ubit v minuti, s prve. Sreča, ker sta me prejšnja predatorja enkrat ubila. Elite Predator bi takrat, ko sem ga imel v kot, moral uporabiti Prvo orožje, pa bi me ruknilo nazaj. Ali karkoli. Tako sem ga pa z Repom z malo daljše razdalje tolkel, kot da gre za "kdo hitreje klika desni knof."


BTW: Se komu zdi, da je Alien kampanja najkrajša?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

Tomozuki ::

Zanimivo, jaz sploh ne ločim med 60 ali več in 25 FPS, kolikor je oko sposobno zaznati. Sem sprobal oboje (recimo v Stalkerju, ki sem ga poganjal na dveh različnih mašinah), ampak mi je bilo na obeh sistemih enako igralno. Štekanje zaznam šele pod 20 FPS.
Kar se pa AVP-ja tiče, bom malo manj kritičen. Meni se je zdel špil dober in dodelan, veliko bolj kot prva dva dela za svoj čas. Prvi je bil obupno pust (ampak za tiste cajte si orgazmiral ob besedi AVP), drugi pa barvno risankast. Sicer je AVP 2 po zgodbovni plati pred trojko, ki je preveč povzeta po plehkih filmih AVP, ampak vseeno mi je bil všeč. Vsekakor bolj kot FEAR :D Jaz bi mu dal oceno 8.5 od 10 točk.

P.S.: Ja, meni se Alien tudi zdi najkrajši. Škoda, da niso dodali celega cikla in kake živalce, da bi se lahko odločil, kake vrste Alien boš (živalski ali človeški).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tomozuki ()

IvoJan ::

jst zaznam razliko že med 55 in 60 lol. xD
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Jst ::

Jaz se za primarno zvrst izbral First Person Shooterje od časa prvega Voodooja.

RE5, ki ti na koncu pokaže natančnost, mi veliko pomeni dosti FPSjev, recimo 80AVG brez padcev pod 60, ter miš. Navajen sem na Headshote že čisto refleksno, podzavestno, itd... TO ti naredi več kot desetletje igranja FPSjev.

Ne bom bil pameten za druge, ampak pri meni je tako, da če mi špil ne dela z AVG60+, ga ne igram in hranim do naslednje generacije grafičnih. Tooooliko večji užitek.

Ali recimo UT3 z boti. Ko sem imel ...hm... saj ne vem katero grafično, sem jih komaj tolkel na hard, sedaj z 5850 z 100+ jim samo headshote delim (no, skoraj).

Če pa lahko človek igra tudi ob manjšem FPSju, toliko bolje za njega in sem mu kar malo fouš. :)

Vsakemu svoje.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

IvoJan ::

lol ko sem tvoj post igral sem mislil da sem kakšnega svojega prebral xD najbolj mi je smešno ko me skuša folk prepričat da jaz na vidim ralike me 30 in 60fpsji. Ooo pa še kako jo vidim. itak je pa skoraj da logično da streljaš v glavo ker tko najhitrej crknejo :)
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Jst ::

>da streljaš v glavo ker tko najhitrej crknejo :)

Ja, to imam podzavestni žig v glavi, ki pa pri streljanju Alienov ni najbolj uspešen. Me je kar matralo.


>lol ko sem tvoj post igral sem mislil da sem kakšnega svojega prebral xD

Očitno tisti, ki imamo dolgo kilometrino igranja FPSjev, vemo kaj je potrebno za dober razultat. Raje vse bomončke izklopiti pa da dela kot namazano, kot pa gledati diapozitive pri 30FPS z AA4x.

Sicer se pa ne spomnim niti ene igre, pri kateri bi uporabil AA...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

IvoJan ::

AA je uporaben samo pri nizjih resolucijah. Popravek na prejsni post: ko sem tvoj post PREBRAL* :P
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Jst ::

:) ja, sem razumel kontekst.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

IvoJan ::

večinoma je z AAjem tako da če ga uključiš v ccc ali pa nvidia control panel bojo špili delovali bolj gladko kot pa če uklopiš v špilu samem. Dober primer je crysis warhead. Če v nastavitvah nastaviš na 4x bojo fpsji občutno nižji. Ko pa uklopiš AA v driverjih za grafo pa je fps drop občutno manjši. Edini špil v katerem sem uporabljal AA je modern warfare 2 zato ker ni neka preveč zahtevna grafika in mi ni bilo treba skrbet za padec fpsjev ker mi niti v najhujšem primeru niso padli pod 100.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Tomozuki ::

IvoJan je izjavil:

lol ko sem tvoj post igral sem mislil da sem kakšnega svojega prebral xD najbolj mi je smešno ko me skuša folk prepričat da jaz na vidim ralike me 30 in 60fpsji. Ooo pa še kako jo vidim. itak je pa skoraj da logično da streljaš v glavo ker tko najhitrej crknejo :)


Heh, verjetno je name letelo to, da te želim prepričat, da je 30 in 60 isto :) Meni je vseeno, kak drugi vidite razlike, glavno, da vam uspe igrat. Just Cause 2 mi recimo laufa na konstantnih 30, videl sem ga že laufat na 60, ampak JAZ nisem opazil razlike. AVP 3 mi laufa na 55. Špil, ki mi je res delal probleme je bil samo Arma 2 pa še to tam, ko prideš v mesto. Prej mi je tekel na 20-22 FPS-ih in nisem imel težav pri merjenju in streljanju, zaznal sem štekanje, ampak me ni motilo. Malo sem preletel forume in en folk pravi isto kot jaz, drugi pa to, kar vidva. Na koncu imamo vsi prav, ker gre za subjektivno dojemanje ;) Kar pa sem takoj opazil je bilo osveževanje na starih CRT monitorjih. Med 60, 70, 85 ali 100 sem takoj opazil razliko, med 100 in 120Hz pa manj. Kaj druga me pa pri grafiki ne gane. Tudi, če nimam vseh detajlov, me ne moti, če je igralnost dobra.

particle ::

http://uploaded.to/?id=pqeq2g

Video, razlika med 30 in 60fps

Jst ::

Sej ni fora samo z Videom, ampak tukaj imaš še input - miško.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Tomozuki ::

particle je izjavil:

http://uploaded.to/?id=pqeq2g

Video, razlika med 30 in 60fps


Pogledal in....ne vem. Zame ni take razlike, da bi zato špil preskočil do naslednje nadgradnje kompjuterja.

Jst ::

Razlika nastane pri občutku, ko premikaš miš.

Sploh kakšna Gamerska miška, ki pošilja podatke s 1000Hz, velik DPI, in low sensitivity. Tako jaz opazim "štekanje," medtem ko pri videu gledaš z daljše razdalje, svoje naredi tudi TVjev blur in na TVju, pa tudi na monitorju, je potem težko (ni prednosti) opaziti razliko, sploh, če je fps konstanten.

Bil je na to temo napisan odličen članek, "Input Lag" in zakaj je pri igrah drugače, kot pri TVju. Kje sem ga bral ne pa čel več ne spomnim.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Horror igre (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
567920 (5991) Sssaga
»

Aliens: Colonial Marines

Oddelek: Igre
424463 (2870) dolenc
»

Igra, ob kateri vas je bilo najbolj strah (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13913535 (7073) griza5
»

First person streljačine (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
586638 (5133) jan01
»

Return To Castle Wolfenstein (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
585797 (4665) LunKi

Več podobnih tem