» »

Vse o Ebay-ju

Vse o Ebay-ju

««
61 / 113
»»

Apel ::

Hvala.

Kaj pa, paypal imam odprt, ali moram nanj nakazat določen znesek iz svoje kartice
ali to on sam vzame, ko opravim nakup?

gpanta ::

Vzame sam.

Apel ::

vidim, hvala :)

mat11 ::

Mislil sem na poreklo.
mat

perci ::

Problem teh cunj je, da na sliki izgledajo bolj privlačno kot potem v živo :).

Bellzmet ::

Pa vprašanje je kako zgledajo po prvem pranju :)

@apel: lahko pa potem poveš kako zgleda zadeva v živo...

mat11 ::

Zaenkrat same dobre izkušnje, razen pri številkah moraš paziti. Pa seveda dobro pogledati kaj kopuješ, čim več podrobnih slik.
mat

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mat11 ()

cypena ::

Jaz imam zopet eno vprašanje za znalce, če bo kdo vedel kako postopati:

Na Ebayu sem naročil, plačal in čez čas tudi dobil CO detektor, iz Kitajske, en poceni model za okoli 10$.
Ko sem ga preizkusil v malem in precej zaprtem prostoru, kjer je tekel motor snežne freze, sem ugotovil, da ne deluje, ker je vseskozi (kljub izpušnim plinom)kazal 000ppm na ekrančku. Tudi alarm se ni sprožil, če se pa že slučajno je, se je pa zelo pozno in hkrati ob tem je še javil napako detektorja. Ob tem detektorju sem imel poleg še identičen izdelek drugega prodajalca, kateri je pa deloval normalno (vsaj po moji oceni, ker je prikazoval delež CO v promilih in tudi sprožal alarm), tako da sem lahko primerjal delovanje obeh izdelkov in tako ugotovil, da prvi ne deluje.
Zato sem kontaktiral prodajalca o tej napaki in mu na njegovo željo tudi posnel video ter mu ga poslal. Po ogledu, so mi sporočili, da je najbrž tovarniška napaka na detektorju in da naj ga odnesem v kako delavnico, kjer ga bodo mogoče lahko popravili! Ponudili so mi tudi, da mi ponovno pošljejo drugega ali pa mi povrnejo 3AUD. Jaz se z nobeno od teh rešitev nisem strinjal in sem prosil za polno povračilo kupnine in bi potem naročil drugega, da bi imel zopet zaščito kupca, ker nekako nisem zaupal njihovim besedam in raznim neprimernim ponudbam...V glavnem nikakor nismo prišli do skupnega jezika oziroma do zadovoljive rešitve. Na koncu mi je ta prodajalec rekel, da moram izdelek poslati nazaj, da dobim polno povračilo, da je taka politika Ebaya. Ko sem ga vprašal, če bo plačal poštnino, je to zavrnil,ker da je predrago.
Zato sem potem odprl case, ali kako se že temu reče, da izdelek ni delujoč in da hočem full refund ter da bom izdelek poslal nazaj.Kmalu sem dobil sporočilo od Ebaya, da je prodajalec odobril vračilo in da naj ga prosim za "return label" in da prodajalec plača stroške pošiljanja nazaj k njemu.

Zdaj me pa zanima, kako naj to izvedem, da bo na njegove stroške? Ali moram jaz to plačati na naši pošti in bo on ob prevzemu moral poravnati stroške pošiljanja in to potem jaz dobim povrnjeno?
In pa kaj še moram paziti, da se ne bom opekel?
Sem zasledil, da je nujno sledenje za te zadeve. Ali prodajalec to lahko zavrne in ne prevzame ali me kako drugače naplahta?
Sem tudi že na Pošto Slovenije klical, kjer sem izvedel, da pride pošiljanje za tak paketek (10x10x5cm in cca 120g) brez sledenja 5,25eur, z sledenjem pa 7,39eur. Ko sem omenil sledenje, je rekla da je to povratnica. Je to res ali sva se narobe razumela glede sledenja?

Hvala za pomoč
če seješ veter, boš po vsej verjetnosti požel vihar...
pa lep dan želim :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: cypena ()

darkolord ::

Tisto ni "brez sledenja" in "s sledenjem" ampak je navadno ali priporočeno. Pri priporočenem pismu dobiš sprejemno številko, ki jo lahko uporabiš pri nas in na koncu v državi naslovnika, ne omogoča pa pravega sledenja.

Če eBay zahteva, da pošlješ s sledenjem, potem mislim da samo priporočeno ni dovolj.

Alamar ::

Seveda omogoča pravo sledenje, ampak seveda odvisno od države. Za Kitajsko sigurno ne.

Sicer pa za 10$ vreden pokvarjen izdelek, ti Kitajc sigurno ne bo plačal poštnine, ker se mu enostavno ne splača. Napako si naredil, ker si prijavil nedelujoč izdelek z opcijo vračila. Tukaj ne vem kako se bo izteklo, ker so letos nekaj spreminjali obrazec (pravilnik) in nimam izkušenj. Bolje bi bilo, če bi prijavil, da izdelka nisi dobil. V tem primeru bi dobil celotno kupnino brez problema nazaj.

Sam sem v preteklosti že večkrat dobil polomljeno ali napačno robo v vrednosti tudi do 130 EUR pa mi še nihče ni bil pripravljen plačati poštnino za vračilo. Vedno sem, seveda ob slikovnem dokazilu, dobil vrnjeno celotno kupnino.

9797 ::

Lep pozdrav,

Imam že par let izkušenj iz E-baya, ampak sem do sedaj kupoval samo drobnarije, najdražji izdelek so bili čevlji iz USA, ki ni evropska država, kjer pa so me lepo nadrsali z carino, ker do takrat sploh nisem tako dobro poznal sistema kdaj se plača carino in kdaj DDV itd. Nimam pa izkušenj z naročanjem večjih in dražjih izdelkov na ebayu. Konkreten primer:

Zanimam se za nakup enega bencha, fitnes naprave in uteži (100kg) iz Nemčije. Izdelki so res bistveno cenejši kot pri nas, zato sem se tudi odločil da bi to kupil preko e-baya. Me pa zanima, kako je tu glede DDV-ja in carine, pri nakupu teh izdelkov, ki imajo skupno težo cca. 200kg in pa stanejo cca skupaj 400€. Glede da je Nemčija v EU, tu carine in DDVja ne bi smeli biti, ali se motim? Kako je glede teže, je poštnina kaj dražja ali se kje drugje ta precejšnja teža(200kg v primerjavi z npr. telefonskim ekranom 100g) kje drugje pozna cenovno?

Hvala že vnaprej za vse odgovore,

Lp :)

Alamar ::

Če je iz EU ni nikakršnih dodatnih stroškov. Seveda so pri poštnini težnostni razredi. Za samo poštnino boš moral vprašati prodajalca, vendar bo za 200kg težak paket verjetno absurdno visoka razen seveda, če ima posebno pogodbo s kakšno dostavno službo. Kljub temu bo poštnina za Slovenijo verjetno precej visoka.

Okapi ::

Kupovanje v Nemčiji je enako kot kupovanje na mimovrste. Koliko bodo računali poštnino, če sploh pošiljajo v Slovenijo, ti bodo povedali v trgovini, mi tu nismo jasnovidni.

9797 ::

Se mi je zdelo da zna biti teža problem.

Okapi, piše koliko bo poštnina, poglej si link, katerega sem dodal. Cena poštnine oz. shipping je 33.90EUR. Je to celotna poštnina in bo v tem primeru stal tale izdelek 146EUR, ali ne? To me zanima.

 Primer izdelka

Primer izdelka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: 9797 ()

amacar ::

Daj link do izdelka.

9797 ::

Okapi ::

Poglej pod see details. Navedena poštnina verjetno velja samo za Nemčijo. Sicer pa vprašaj prodajalca.

Alamar ::

Če ima v oglasu navedeno poštnino za Slovenijo, bo to celotna cena. V tvojem primeru gre za veliko trgovino, ki ima 1.2 milijona feedbacka in imajo seveda posebno pogodbo z dostavno službo.

9797 ::

Super! Se pravi bi me ta izdelek prišel skupaj 146€. Brez davka, carine ali kakršne koli dodatne poštnine v SLO?

erex ::

da

9797 ::

Hvala vam za odgovore! :)

umetnic ::

mat11 je izjavil:

Mogoče ne bo treba. Včeraj sem mu napisal malce prefinjeno pismo ;) , da bom zadevo predal znancu odvetniku v Nemčiji ki bo pač vodil postopek naprej. Glej ga zlomka po 10 dnevih ignoriranja, se je takoj oglasil in se izgovarjal da žena "pozabila " poslati. Bomo videli kaj bo sedaj.


Bravo @mat11!!
Backup not found: ( A )bort ( R )etry ( S )lap nearest essedi.it seller.

cypena ::

darkolord je izjavil:

Tisto ni "brez sledenja" in "s sledenjem" ampak je navadno ali priporočeno. Pri priporočenem pismu dobiš sprejemno številko, ki jo lahko uporabiš pri nas in na koncu v državi naslovnika, ne omogoča pa pravega sledenja.

Če eBay zahteva, da pošlješ s sledenjem, potem mislim da samo priporočeno ni dovolj.


Alamar je izjavil:

Seveda omogoča pravo sledenje, ampak seveda odvisno od države. Za Kitajsko sigurno ne.

Sicer pa za 10$ vreden pokvarjen izdelek, ti Kitajc sigurno ne bo plačal poštnine, ker se mu enostavno ne splača. Napako si naredil, ker si prijavil nedelujoč izdelek z opcijo vračila. Tukaj ne vem kako se bo izteklo, ker so letos nekaj spreminjali obrazec (pravilnik) in nimam izkušenj. Bolje bi bilo, če bi prijavil, da izdelka nisi dobil. V tem primeru bi dobil celotno kupnino brez problema nazaj.

Sam sem v preteklosti že večkrat dobil polomljeno ali napačno robo v vrednosti tudi do 130 EUR pa mi še nihče ni bil pripravljen plačati poštnino za vračilo. Vedno sem, seveda ob slikovnem dokazilu, dobil vrnjeno celotno kupnino.


Ali je kdo že pošiljal izdelek nazaj k prodajalco na Kitajsko in če je , katero pošto ali poštno službo je uporabil?

glede na mail od Ebaya, naj bi prodajalec plačal poštnino
 ebay 1

ebay 1



 ebay2 - kupec plača poštnino

ebay2 - kupec plača poštnino



Ali se motim?
Tracking je pa tudi najbrž zaželjen, če ne kar obvezen, ker rubrika za številko je:
 ebay3

ebay3




Drugače dosedaj tudi jaz še nisem imel takih komplikacij, kot so s tem prodajalcem pa sem tudi že par izdelkov reklamiral, ker pač niso bili ok. Nisem pričakoval take "scene", zato sem tudi najprej preko navadnega kontakta opisal problem in začel komunikacijo, ker nisem hotel prahu dvigat...
Očitno bi bilo bolje, če bi mu preko "item not as described" odprl case in tam začel komunikacijo.
Če bi vedel, da je ta prodajalec tak "barabin", bi najbrž res rekel, da ga nisem dobil pa basta, ker je imel res neprimerne rešitve problema...
če seješ veter, boš po vsej verjetnosti požel vihar...
pa lep dan želim :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: cypena ()

radmannsdorf ::

En tip iz je včeraj zjutraj "kupil" en moj artikel na ebay, ampak ga še ni plačal. Sem mu že včeraj zvečer poslal ebay sporočilo da čakam njegovo plačilo, da mu potem takoj pošiljem izdelek. Ampak tip ne odgovori. Ko preteče 48ur, bom lahko odprl dispute v "resolution centre". In potem imam baje 4 dni časa da ukrepam, če se še kar ne bo javil.
Kaj bi vi naredili, naj ga prijavim ebayu, ali naj stvar po štriih dneh kar zaključim in na novo objavim oglas, če se pač ne bo javil? Možno je da se tip pomotoma kliknil "buy it now". Ampak če je tko, bi mi lahko vsaj odgovoril, pa bi se zmenila da pač nič ne bo.

mat11 ::

Da porocam, zadevo sem dobil,mogoce se je malce prestrasil. ;)
mat

Alamar ::

radmannsdorf je izjavil:

En tip iz je včeraj zjutraj "kupil" en moj artikel na ebay, ampak ga še ni plačal. Sem mu že včeraj zvečer poslal ebay sporočilo da čakam njegovo plačilo, da mu potem takoj pošiljem izdelek. Ampak tip ne odgovori. Ko preteče 48ur, bom lahko odprl dispute v "resolution centre". In potem imam baje 4 dni časa da ukrepam, če se še kar ne bo javil.
Kaj bi vi naredili, naj ga prijavim ebayu, ali naj stvar po štriih dneh kar zaključim in na novo objavim oglas, če se pač ne bo javil? Možno je da se tip pomotoma kliknil "buy it now". Ampak če je tko, bi mi lahko vsaj odgovoril, pa bi se zmenila da pač nič ne bo.
No, ni treba biti tako neučakan. Jaz imam v oglasih napisano, da je rok za plačilo 5 dni, nato podam prijavo, če se ne javi ali prosi za odlog plačila. Tako, da mu daj še malo časa.

Kar se tiče drugega vprašanja, če ne bo plačal, ga moraš nujno prijavit ebayu kot neplačnika, sicer ti bo ebay kljub neplačanemu računu odtegnil 10% provizijo, ker si artikel prodal. Če se ti v tem času javi in pove, da se je zmotil, mu samo pošlji predlog za "cancel transaction" in tudi na ta način ti potem ne bo treba plačati provizije ebayu.

Alamar ::

cypena je izjavil:



Ali je kdo že pošiljal izdelek nazaj k prodajalco na Kitajsko in če je , katero pošto ali poštno službo je uporabil?

glede na mail od Ebaya, naj bi prodajalec plačal poštnino
 ebay 1

ebay 1



 ebay2 - kupec plača poštnino

ebay2 - kupec plača poštnino



Ali se motim?
Tracking je pa tudi najbrž zaželjen, če ne kar obvezen, ker rubrika za številko je:
 ebay3

ebay3




Drugače dosedaj tudi jaz še nisem imel takih komplikacij, kot so s tem prodajalcem pa sem tudi že par izdelkov reklamiral, ker pač niso bili ok. Nisem pričakoval take "scene", zato sem tudi najprej preko navadnega kontakta opisal problem in začel komunikacijo, ker nisem hotel prahu dvigat...
Očitno bi bilo bolje, če bi mu preko "item not as described" odprl case in tam začel komunikacijo.
Če bi vedel, da je ta prodajalec tak "barabin", bi najbrž res rekel, da ga nisem dobil pa basta, ker je imel res neprimerne rešitve problema...
Imho se ti za teh 10$ ne splača s tem ubadati. Tudi tvoj čas, pot na pošto, pakiranje...itd ni zastonj. Probaj, če imaš kje možnost spremenit, da dobiš full refund in upaj na najboljše.
Če se vseeno odločiš poslati izdelek nazaj, je zdaleč najcenejša opcija priporočeno pismo, ki te bo stalo 5,22 EUR. Zadevo zapakiraš v obloženo kuverto in oddaš na pošti. Dobil boš potrdilo, na katerem je sledilna številka, vendar ta za Kitajsko ne deluje v pravem pomenu besede. Prodajalec bo kljub temu izdelek dobil (ob prevzemu bo moral podpisati). Da pošiljka prispe do prodajalca, bo trajalo kar precej časa, sploh sedaj v prednovoletnem času (ne verjemi informaciji, ki ti jo bo dal poštni uslužbenec, ker razen za EU, vedno traja dlje) in upaj, da boš nekoč le dobil tistih 10$ + poštnino nazaj. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Alamar ()

cypena ::

Danes sem dobil sporočilo od prodajalca, da so mi odobrili refund, katerega bom dobil v 72 urah... očitno so do zadnjega igrali na to karto, da bi se jaz premislil. Upam, da res dobim, kot je bilo rečeno.

Drugače se tudi meni ne zdi na mestu ubadati za teh 6eur, vendar mi je pa pritisk dvignil prodajalčev odnos in ideje, da naj nesem detektor nekam v delavnico, da ga pogledajo, če se da popraviti, pika na i je bila pa ponudba 3aud refunda...Moj feedback še vedno čaka, da ga dam.
Pa po primerjavi obeh, na zunaj čisto identičnih detektorjev, sem imel občutek, da prodajajo zadeve, ki so jih nekje zavrgli, izvrgli ali nekaj podobnega. Tisti delujoči ima na zadnji strani nalepko(CE, RoHS), ta drugi nima ničesar in tudi v njunem drobovju se razlikujeta...

Vem pa, da se bom tega prodajalca izogibal v bodočih nakupih :)
če seješ veter, boš po vsej verjetnosti požel vihar...
pa lep dan želim :)

Alamar ::

Čakanje na full refund do zadnjega možnega trenutka, ponudba za ponovno pošiljanje izdelka, delni refund... Vse to so triki, ki jih uporablja večina Kitajcev. Tako, da tale tvoj ni nič posebnega.;) Nikoli ne padajte na te finte, ampak vedno zahtevajte full refund, če izdelka ne dobite v predviden roku ali, če je pokvarjen/poškodovan. Če izdelek vseeno v končni fazi po nekaj mesecih pride, lahko prodajalcu še vedno ponovno nakažete denar na njegov paypal račun.

perci ::

Tudi mene je en kitajček (z 98 positive feedbackom) nategnu za en faulty item - vrednost sicer majhna - 9 EUR.

Najprej me je prosil za video, iz katerega bi se videlo, da item ne deluje, potem obljubil, da je poslal nadomestni item, ki ga seveda do poteka roka ni bilo. Jaz naivčina pa nisem odreagiral :).

Zdaj me je pa model blokiral, tako da mu ne morem nič. Sicer bi kaj naročil pa potem zahteval refund.

radmannsdorf ::

radmannsdorf je izjavil:

En tip iz je včeraj zjutraj "kupil" en moj artikel na ebay, ampak ga še ni plačal. Sem mu že včeraj zvečer poslal ebay sporočilo da čakam njegovo plačilo, da mu potem takoj pošiljem izdelek. Ampak tip ne odgovori. Ko preteče 48ur, bom lahko odprl dispute v "resolution centre". In potem imam baje 4 dni časa da ukrepam, če se še kar ne bo javil.
Kaj bi vi naredili, naj ga prijavim ebayu, ali naj stvar po štriih dneh kar zaključim in na novo objavim oglas, če se pač ne bo javil? Možno je da se tip pomotoma kliknil "buy it now". Ampak če je tko, bi mi lahko vsaj odgovoril, pa bi se zmenila da pač nič ne bo.

Sem odprl case v Resolution Centre, zdaj pa je že 3 dan primer tam odprt, rad pa bi ga zaprl, ker se je "kupec" javil in rekel da on tega ne bo vzel, kao da ni kupil.
Zdaj pa bi rad zaprl case, ampak ga enostavno ne morem, ker mi ebay te možnosti ne ponuja, razen na način ki ima ta pogoj:
"Make sure your buyer has already agreed to cancel the transaction. If your buyer doesn't accept your cancellation request, you won't receive a final value fee credit."
Ali moram zdaj kupcu najprej rečt da on tam ročno klikne "cancel trancastion" al nekej v tem stilu, ali velja že to da mi je preko ebay sporočila jasno povedal da on tega ne bo vzel?
Ali moram mogoče počakati še kak dan, da mi bo ebay dal možnost, oziroma se bo po 4. dnevu pokazala še kakšna možnost "cancel transaction"?

radmannsdorf ::

Ok, sem vseeno kar šel naprej in zgleda sem s tem kupcu poslal možnost, da se strinja s "prekinitvijo pogodbe":
Ebay pravi:
Case type: Cancel transaction
Your case is now open. The request to cancel this transaction has been sent to florinetzu.
florinetzu has 7 days to respond to the request. We will notify you when florinetzu responds.
If the buyer agrees to cancel the transaction, this case will be automatically closed and you will receive a final value fee credit.
If the buyer declines to cancel the transaction, this case will be automatically closed and you will not receive a final value fee credit.
If the buyer does not respond to the request, you can close this case after 7 days to receive a final value fee credit.

Machete ::

radmannsdorf je izjavil:

Ok, sem vseeno kar šel naprej in zgleda sem s tem kupcu poslal možnost, da se strinja s "prekinitvijo pogodbe":
Ebay pravi:
Case type: Cancel transaction
Your case is now open. The request to cancel this transaction has been sent to florinetzu.
florinetzu has 7 days to respond to the request. We will notify you when florinetzu responds.
If the buyer agrees to cancel the transaction, this case will be automatically closed and you will receive a final value fee credit.
If the buyer declines to cancel the transaction, this case will be automatically closed and you will not receive a final value fee credit.
If the buyer does not respond to the request, you can close this case after 7 days to receive a final value fee credit.


Sploh nevem kaj toliko kompliciraš.
Počakaj nekaj dni, da tip plača.
Jaz včasih tudi v naglici poklikam kar rabim in potem plačam, drug dan vse skupaj itd..
Če gre za časovno občutljiv artikel ali pa ti gre (kakor izgleda) tako blazno na živce, potem ob oddaji oglasa nastavi, da je potrebno instantno plačilo.
Tako lahko nekdo naredi buy samo če takoj plača preko paypal forwarda.
Kenslanje nabave pa sploh ni neka znanost.
Kupec ali ti morata en drugemu poslati prošnjo za prekinitev nakupa in vsak mora potem potrditi da se strinja.

shmandi ::

@radmannsdorf
case lahko zapreš po štirih dneh (96 ur)
Neplačani primeri niso na eBayu nič neobičajnega. Se dogaja kar pogosto, razlogi mi niso znani.

radmannsdorf ::

machete, tip je kupil, a ko sem mu rekel za plačilo je napisal: "i don't buy this. it's an error", tko da ga nimam kej čakat.
shmandi, kul, tnx :)

urejeno. tip se je strinjal s prekinitvijo.

Zgodovina sprememb…

cypena ::

Alamar je izjavil:

Čakanje na full refund do zadnjega možnega trenutka, ponudba za ponovno pošiljanje izdelka, delni refund... Vse to so triki, ki jih uporablja večina Kitajcev. Tako, da tale tvoj ni nič posebnega.;) Nikoli ne padajte na te finte, ampak vedno zahtevajte full refund, če izdelka ne dobite v predviden roku ali, če je pokvarjen/poškodovan. Če izdelek vseeno v končni fazi po nekaj mesecih pride, lahko prodajalcu še vedno ponovno nakažete denar na njegov paypal račun.


Evo, včeraj sem po dolgem pregovarjanju dobil full refund, v kar sem, kljub prodajalčevi obljubi, že kar malo dvomil.
Zraven je bilo pa še sporočilo, da upajo,da so naredili dober vtis name in da bomo še kaj poslovali...
Šaljivci :)
Toliko enih izmotavanj, zavajanja, bluzenja in sprenevedanja pa tudi še nisem doživel na Ebayu.
če seješ veter, boš po vsej verjetnosti požel vihar...
pa lep dan želim :)

cypena ::

Me pa tudi zanima, če kdo ve, koliko časa imam na voljo preden mi poteče rok za prijavo, da nisem dobil naročenega izdelka?
Sem gledal po Ebayu pa nisem zasledil tega podatka.
Se mi zdi, da je včasih to pisalo poleg naročila, zdaj pa ne najdem te informacije in bi bil vesel, če bi kdo to delil z mano :)

se opravičujem za dvojno objavo, vendar sem zamudil, da bi to dodal v prejšnji prispevek.
če seješ veter, boš po vsej verjetnosti požel vihar...
pa lep dan želim :)

Alamar ::

Ko poteče zadnji dan za predvideno dostavo (estimated delivery od - do pri kupljenem artiklu) lahko prijaviš, da nisi dobil artikla in od te prijave imaš 30 dni časa za razrešitev problema s prodajalcem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Alamar ()

Vikking ::

Prodajalec mi je poslal napačen izdelek (svetilko). Ker prodajalec ne vrača odgovorov sem kontaktiral ebay, ki mi je vrnil kupnino s poštnino.

Koliko časa ima na voljo prodajalec, da sporoči podatke (naslov) za vračilo izdelka. Obstaja sploh rok, do katerega mora sporočiti naslov, kamor se mu pošlje svetilka. Verjetno če obstaja, po tem roku ostane izdelek pri meni?

Oziroma mu moraš poslati na naslov, od katerega je le ta svetilka bila poslana?

darkolord ::

Prodajalec ima čas, dokler je odprt dispute. Če je dispute ali case že odločen v tvojo korist in si dobil vrnjen denar, potem ti ni treba storiti več ničesar (razen če ti ebay tako pogojuje).

dynchoos ::

Zdravo,

jaz bi prosil za pomoč, sem nov na ebayu in se mi je zgodila ena neprijetnost: za soseda sem naročeval neke čevlje iz USA in zgleda da zaradi pretvorb valut ni blo dovolj denarja na kartici. Vglavnem, zavrnili so mi transakcijo za čevlje, odobrili pa za stroške shippinga in carine. Potem sem naložil več denarja na kartico in šel še enkrat skozi postopek in so mi zaračunali oboje, se pravi da sem za delivery in carino plačal dvakrat, namesto 46€ dvakrat toliko. Na koga se naj obrnem oz. koga kontaktirati? zadevo sem plačeval z neteller mastercardom.

Hvala za pomoč.

9797 ::

Sicer se mi to še ni zgodilo, ampak defenitivno se moraš tu obrniti na prodajalca, tistemu ki si kaj plačal. Če si res plačal imaš dokaz na paypalu in nebo problem to dobit nazaj. Če boš z prodajalcem imel probleme pa se obrni na ebay.

jurre ::

Prosim za en nasvet:

na ebayu sem kupil 2 izdelka od istega prodajalca - kliknil sem enega in nato pred checkoutom kliknil add more items, ter dodal še drugega. Ko sem imel oba izdelka v košarici, mi je za vsakega napisalo svojo poštnino. Ker mi seveda lahko pošlje artikla skupaj sem kliknil na vrhu "request total from seller" in mu poslal mail kakšna je poštnina za oba artikla.
Prodajalec je prejel email z naslovom "Please send me total amount for eBay purchase: " in avtomatski tekst "I have purchased the following from you on eBay. Please send me an invoice with the total amount that I owe you."

Zdaj je mimo 2 dni pa nobenega odgovora od prodajalca, od ebaya pa sem prejel email Please pay.... V ebayu sta oba artikla v košarici in pri vsakem piše "You've committed to buy this item. Please continue to checkout."

Naj čakam še dan, dva, tri, da prodajalec javi ceno? Če plačam zdaj, bom plačal dvojno poštnino. Lahko dobim kako negativno oceno, da mu nisem hotel plačati?

Alamar ::

Prodajalec ni zavezan združiti artikla v eno skupno, cenejšo postavko za poštnino, če to ni v oglasu navedeno. Velika večina tistih, ki ponujajo takšno združitev, ima to že avtomatsko nastavljeno v samem oglasu in ti pred plačilom avtomatsko združi poštnino.

Sicer pa, če imaš izdelka v košarici, jih v bistvu še nisi kupil in dejansko nisi zavezan k nakupu. Lahko jih enostavno odstraniš iz košarice.

Kot kupec ne moreš dobiti negativne ocene

blblb ::

Torej imam problem pri drazbi...

Kupil sem eno stvar(v zadnjih parih minutah drazbe) ki je stala 72 funtov. Prodajalec je imel napisano da posilja v Slovenijo vendar ga je treba kontaktirati za postnino... Ker ga nisem (tudi nisem preprican ce bi odgovoril tako hitro) sem dobil po koncu drazbe izracun postnine, ki je bila 82 funtov :(

Prodajalec je sam priznal da se mu to zdi malo prevec in mi predlagal da odstopim od drazbe ali dobim drug nacin dostave, odpisal sem mu da bi rad odstopil od narocila...
In tako mine 1 teden ko dobim od Ebay-a mail da je on odprl "Unpaid item case". Casa za placilo imam do 19.12.

Sem se pa v vmesnem casu spomnil na cheaperandmore ki pride malo ceneje.
Jutri mu bom poslal mail s to opcijo vendar... kaj ce mi ne odgovori na mail?

Kaj storiti? Ne placam artikla? (kar mi ni zelo vsec)

lp, blblb

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: blblb ()

jurre ::

@Alamar
hvala, zgleda sem bil prehiter, sem dobil ponoči mail z računom, na katerem je samo 1x poštnina. Sem zdaj plačal in je to to.

blblb ::

blblb je izjavil:

Torej imam problem pri drazbi...

Kupil sem eno stvar(v zadnjih parih minutah drazbe) ki je stala 72 funtov. Prodajalec je imel napisano da posilja v Slovenijo vendar ga je treba kontaktirati za postnino... Ker ga nisem (tudi nisem preprican ce bi odgovoril tako hitro) sem dobil po koncu drazbe izracun postnine, ki je bila 82 funtov :(

Prodajalec je sam priznal da se mu to zdi malo prevec in mi predlagal da odstopim od drazbe ali dobim drug nacin dostave, odpisal sem mu da bi rad odstopil od narocila...
In tako mine 1 teden ko dobim od Ebay-a mail da je on odprl "Unpaid item case". Casa za placilo imam do 19.12.

Sem se pa v vmesnem casu spomnil na cheaperandmore ki pride malo ceneje.
Jutri mu bom poslal mail s to opcijo vendar... kaj ce mi ne odgovori na mail?

Kaj storiti? Ne placam artikla? (kar mi ni zelo vsec)

lp, blblb


Danes sem opazil da je prodajalec dal isti item na drazbo se enkrat. To kaj spremeni glede mojega placila?

lp, blblb

Alamar ::

Kakšen pa je to artikel za 82 funtov poštnine? To ti je ziher ponudil najdražjo dostavno službo ala DHL.

Vedno, ko se zmenita za odstop od kupčije, si morata poslati predlog za odpoved (cancel transaction). Tako tebi ni treba plačati artikla, njemu pa ni treba plačati 10% ebay provizije. Ker očitno to nista storila, te je prijavil za neplačan artikel. Pošlji mu sporočilo in se zmenita.

blblb ::

Artikel je WiiFit. Ponujena cena je pa preko parcelforce, kar je po mojih informacijah RoyalMail za tujino...

Na sporocila se pa ne oglasa, lahko pa ko pridem domov probam placati da vidim kaksno ceno mi ponudi:)

Sem pa opazil da trenutna drazba ki jo ima za ta item potece 19. decembra ob polnoci.

edit: to glede posiljanja cancel transaction... Mora on to prvi poslati?

Lp, blblb

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: blblb ()

Vikking ::

darkolord je izjavil:

Prodajalec ima čas, dokler je odprt dispute. Če je dispute ali case že odločen v tvojo korist in si dobil vrnjen denar, potem ti ni treba storiti več ničesar (razen če ti ebay tako pogojuje).


Refund je bil s strani ebay-a in ne prodajalca. Saj prodajalec ni odgovarjal meni, niti ni odgovarjal v času ko je bil dispute odprt. Ebay mi je samo napisal da so mi vrnili denar na paypal in da je "case closed".

Verjetno artikel ostane meni? bom počakal nekaj časa.
««
61 / 113
»»