Forum » Programiranje » Vaja pri programiranju
Vaja pri programiranju
GhostMB ::
Zdravo!
Pri programiranju I smo dobili to vajo... meni se zdi malo težko razumljiva kako to izvedet... do zdaj smo bili samo pri funkcijah zdaj pa kr neki....
Možno da ni tako komplicirano, zato rabim prosim pomoč kako začeti...
hvala...
Implementirajte program s pomočjo funkcij, ki bo za podano kvadratno funkcijo poiskal ničli in izrisal graf kvadratne enačbe s pomočjo orodja gnuplot. Uporabnik vpiše koeficiente enačbe (a,b,c - a*x*x+b*x+c=y), program na standardni izhod (cout) izpiše ničli na izhod napak (cerr) izpiše dva stolpca. Prvi stolpec naj bo interval od -20 do +20 s korakom 0.01 in drugi stolpec vrednost funkcije za pripadajočo vrednost intervala.
Program zaženite na naslednji način:
./program 2> output.dat
Vpišite koeficiente kvadratne enačbe: 1 2 -50
Rešitvi enačbe sta: 6.14143 in -8.14143
gnuplot -persist program.pl
Vsebina datoteke program.pl:
plot "output.dat" using 1:2 with lines, 0
Pri programiranju I smo dobili to vajo... meni se zdi malo težko razumljiva kako to izvedet... do zdaj smo bili samo pri funkcijah zdaj pa kr neki....
Možno da ni tako komplicirano, zato rabim prosim pomoč kako začeti...
hvala...
Implementirajte program s pomočjo funkcij, ki bo za podano kvadratno funkcijo poiskal ničli in izrisal graf kvadratne enačbe s pomočjo orodja gnuplot. Uporabnik vpiše koeficiente enačbe (a,b,c - a*x*x+b*x+c=y), program na standardni izhod (cout) izpiše ničli na izhod napak (cerr) izpiše dva stolpca. Prvi stolpec naj bo interval od -20 do +20 s korakom 0.01 in drugi stolpec vrednost funkcije za pripadajočo vrednost intervala.
Program zaženite na naslednji način:
./program 2> output.dat
Vpišite koeficiente kvadratne enačbe: 1 2 -50
Rešitvi enačbe sta: 6.14143 in -8.14143
gnuplot -persist program.pl
Vsebina datoteke program.pl:
plot "output.dat" using 1:2 with lines, 0
Tutankhamun ::
Neki v tem stilu...
float sq (int a, int b, int c) { return sqrt (b*b - 4*a*c); } int main(int argc, char* argv[]) { /* koeficienti */ int cA, cB, cC; /* dobi koeficiente */ cout << "Vpisite koeficiente kvadratne enacbe: "; cin >> cA >> cB >> cC; float dd = sq (cA, cB, cC); cout << "Resitvi enacbe sta: " << (-cB + dd) / (2*cA) << " in " << (-cB - dd) / (2*cA) << endl; for (float rng = -20; rng <= 20; rng += 0.01) { cerr << rng << "\t" << cA*(rng*rng) + (cB*rng) + cC << endl; } return 0; }
AMD Phenom QUAD 9950 Black Edition, 8GB
roba87 ::
mislim, da jih bo 90% v razredu oddalo tvojo nalogo Tutankhamun :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: roba87 ()
Serial ::
Meni se osebno ni dalo odpirat nove teme. Ugl dobil sem nalogo (v šoli pač) da najdem na netu primer problema ter rešitve z algoritmom sestopanja.Pač kot sem razumel morm najt programček z rekurzijo sestopanja?
Ugl jst sem najdu na netu , samo je vse dolgo po nekje 1000+ vrstic... ima mogoče kdo al pa ve kje je na netu tak primer okrajšega oziroma lažjega programa?
Lp
Ugl jst sem najdu na netu , samo je vse dolgo po nekje 1000+ vrstic... ima mogoče kdo al pa ve kje je na netu tak primer okrajšega oziroma lažjega programa?
Lp
Tutankhamun ::
No drugič usaj začni z vprašanjem brez
Drgač primer pa mislm da smo že enkrat ene naloge reševal, če nism tut js neki odgovarju. Zdej če js razumem kaj je to sestopanje, to pomeni, da v primeru da ni rešitve se vrneš korak nazaj in probaš drugo rešitev, če tut ta ni pravilna greš nazaj in poiščeš tretjo rešitev?
Če je tko, lahk nardiš nalogo, Skakača na šahovnici. Skakač mora skočiti na vsa polja in na vsakega samo enkrat. Pol pa z rekurzijo skačeš po poljih, in ko prideš v smotan položaj, kjer ni nobenega polja na katerega lahko skočiš, greš po korakih nazaj in najdeš drugo pot do konca.
Če sm falu z odgovorom sm pač falu. Bojo drugi kej povedal...
Meni se osebno ni dalo odpirat nove teme., ker pol se tut nobenmu nau dal odgovarjat.
Drgač primer pa mislm da smo že enkrat ene naloge reševal, če nism tut js neki odgovarju. Zdej če js razumem kaj je to sestopanje, to pomeni, da v primeru da ni rešitve se vrneš korak nazaj in probaš drugo rešitev, če tut ta ni pravilna greš nazaj in poiščeš tretjo rešitev?
Če je tko, lahk nardiš nalogo, Skakača na šahovnici. Skakač mora skočiti na vsa polja in na vsakega samo enkrat. Pol pa z rekurzijo skačeš po poljih, in ko prideš v smotan položaj, kjer ni nobenega polja na katerega lahko skočiš, greš po korakih nazaj in najdeš drugo pot do konca.
Če sm falu z odgovorom sm pač falu. Bojo drugi kej povedal...
AMD Phenom QUAD 9950 Black Edition, 8GB
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Matematični problem-FunkcijaOddelek: Šola | 5679 (4076) | lebdim |
» | Matematika - pomoč (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šola | 26807 (23382) | daisy22 |
» | celeron 2 steppingOddelek: Strojna oprema | 1216 (1070) | singular |
» | BP6Oddelek: Strojna oprema | 1457 (1254) | jetam |
» | Alien-w, luni,Oddelek: Navijanje | 1494 (1290) | BlackAdder |