» »

Antialiasing in aliasing

Antialiasing in aliasing

Nazgul ::

Ali kdo pozna kakšno internet stran kjer bi razložili res podrobno kaj je to antialiasing ter aliasing, kako deluje, katere vrste poznamo, z slikami, po možnosti v slovenščini, lahko pa tudi v angleščini ali nemščini. Delam namreč seminarsko nalogo o tem, tako da prosim če kdo kaj ve naj mi prosim napiše. Nujno.
  • premaknil: PaJo ()

Gh0st ::

(Anti)aliasing v grafičnem pojmu?

To je tehnologija, ki jo imajo grafične kartice da gladijo robove. 3Dfx je recimo pri svojih Voodoo 5 karticah uporabljal FSAA (Full Screen Anti Aliasing), potem pa ko je nVidia kupila 3Dfx je prevzela to tehnologijo.

Fora je v tem, da v 3D igrah se ravne črte pod določenim kotom pokažejo kot nazobčane. To je zaradi pixlov, ki se nanašajo na določeno matrico, ki jo izriše grafična kartica, ta pa ne more biti dovolj natančna, zato GPU izračuna srednjo pot (nekakšen približek ali seštevek vseh pixlov) in postavi črto ravno.

Neki tazga...
Če si to mislu, al pa sm te jest narobe razumu...
you might start believe in Gh0st stories. you're in one. :)

Senitel ::

Greš na www.siggraph.org daš search vpišeš "antialiasing" (da google išče samo po sigraphu) in ti bo pomoje najdu več stvari o antialiasingu, kot jih lahko prežvečiš >:D.

aky ::

No pa da te ne bomo vsi na linke posiljali...

Antialiasing pomeni mehcanje robov. Zadeva je sila preprosta. Robovi se zmehcajo tako, da se okoli linije dodajo tocke vmesne barve. Recimo. Imamo crto, ki nima antialiasinga:

Oziroma povecano:


Sedaj pa zmehcamo rob. Crto naceloma malo odebelimo s tockami vmesne barve, v tem primeru barve med crno in belo - sivo:

Oziroma povecano:


Seveda obstaja vec stopenj antialiasinga; torej koliko vmesnih tock dodamo. Z vecanjem antialiasinga v praksi dobimo bolj zamegljeno (blur) sliko.

Antialiasing se lahko racuna na vec nacinov. Nekateri graficni sistemi ga risejo skupaj z elementom; recimo narisejo antialiasing crto, drugi, kot je recimo FSAA; full scene antialiasing; pa deluje po principu, da graficna kartica narise v resniti 2x vecjo sliko (ce imamo nastavljeno 640x480 bo kartica interno zracunala 1280x960) nato pa sliko pomanjsala na polovico. FSAA je algoritemsko veliko enostavnejsi, zahteva pa vec GPU moci.

Za vec informacij kar vprasaj. :)

FSAA; Full Scene Anti Aliasing

Matek ::

Sam molko jaz vem dela pri voodooju tako, da naredi sliko v večji rezoluciji in jo pol zmanjša, tak sem vsaj bral nekje
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Nazgul ::

Saj na grobo tudi jaz vem, kaj je antialiasing. Želel sem imeti zelo podrobne informacije o antialiasingu (matematične formule itd.), ker sem imel namen napisati seminarsko o tem, vseeno hvala. Zdaj se je iskazalo, da je že en drug v mojem klasu vzel to nalogo, tako da sem moral vzeti drugo temo, in sicer imam zdaj collision detection. Kdo pozna kakšno uporabno stran na netu, kjer bi kaj pisalo o tem?

Senitel ::

Sej sem ti jaz dal čist cool link :|...
Ja pa kake seminarske mate to 8-O? Drgač pa tuki imaš en ful dober članek o collision detection-u (& response) :D.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Slika boljša brez anti aliasing ?

Oddelek: Strojna oprema
394638 (2250) sandmodnigga
»

Pomen V-Sync-a v nastavitvah za grafiko pri igrah

Oddelek: Pomoč in nasveti
102214 (2033) xtrEeme
»

Si želite 3dfx Voodoo5 6000?

Oddelek: Novice / Ostale najave
211717 (1717) undefined
»

Unreal FPS

Oddelek: Zvok in slika
5860 (723) kuglvinkl

Aalchemy (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
636006 (5244) Senitel

Več podobnih tem