» »

Slika boljša brez anti aliasing ?

Slika boljša brez anti aliasing ?

1player1 ::

Vedno sem igre igral z AA. Zdaj sem poskusil brez AA in je slika veliko boljša. Ali je res da AA naredi sliko slabšo(ni tako dobrih robovov), ali sem jaz uporabljal napačno vrsto anti aliasinga. Katera vrsta AA naredi sliko najboljšo ?

Moje nastavitve v nvidia control panel: AA - setting:8x
AA - mode:enchance the application setting
AA - FXAA ali MFAA : ON
AA - transperency : 8x (supersample)
AA - gamma correction: on


Katera vrsta AA je vam najboljša ?

Thuban ::

po vrsti:

naslabša: FXA, FSA, MSA, CSA : najboljša

Tule je odličen članek na to temo:
http://gaming.stackexchange.com/questio...

na kratko: FXA in FSA sliko obdelata PO izdelavi slike, zato je končni produkt zelo meglena, grda slika. MSA in CSA sta napredni tehnologiji, ki sliko obdelata še preden je gotova, zato da dosežeta višjo stopnjo ostrine.

Seveda pa je slika najlepša če imaš glajenje izklopljeno, saj je potem slika daleč najostrejša. Seveda pa je resolucija današnjih zaslonov velik problem, saj v HD resoluciji na 24 inčih pač vidiš kocke.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

AapocalypseE ::

Mene pa zanima zakaj bi si karkoli nastavljal v control panelu, če pa si v sami igri nastaviš grafične nastavitve ?

blackbfm ::

pri enih igrah se ne da fino nastavljat

Senitel ::

1player1 je izjavil:


AA - FXAA ali MFAA : ON

To izklopi in bo boljše.

VLCREAPER ::

Uporabljaj DSR( dynamic super resolution) in izklopi AA

opeter ::

Jaz uporabljam AA vedno na 2x ali maks. 4x, če grafična zmore oz. ima igra to opcijo. Nerad gledam žagaste robove.

Odličen primer, sicer s konzol:



Vir: http://www.eurogamer.net/articles/digit...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Dr_M ::

Zdele spet igram FC3 in sem za foro izklopil AA (imel na 2x in 2x supersampling). Nastavil na DSR na 2560x1600 in je rezultat mnogo boljsi, kot z AA. Res pa je, da navita GTX970 ravno se vzdrzuje 60fps, da imam lahko vsync vklopljen.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

opeter ::

Jaz imam razne bloom, blur ipd. efekte vedno izklopljeno, tudi razne post-processing zadeve. Samo AA imam vklopljeno.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

m0LN4r ::

Pa še odvisno od igre do igre je:


Najboljši scale faktor je itak 2160p, zarad 2:1 ratia. 1440p pa je zelo različno, včasih boljše, pogosto pa slabše.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

Gremo se eno igro, ena slika je 2160p brez AA, druga pa 1080p z FXAA, vi pa morte ugant katera je katera:
Pri enem je min. 20fps pri drugem pa 60, torej 3x manj, zdaj pa da vidmo, koliko vas ugane v prvo.

 A

A



 B

B



Še ena da bo bolj trotlziher:
 C

C

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Senitel ::

Si ziher, da je na A in C sploh kakšen FXAA?

m0LN4r ::

Lahk pa, da so vsi 1080p al pa vsi 2160p z ali brez FXAA ali pa Smoothnes na 0% oz. 100% :))

Poanta igre je glih to, da ugotovite vizualno kaj je kaj :) Pa vam pol povem oz. lahko razvrstite po tem kaj vam je lepše bi blo še najbolj zanimivo :D
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

garamond ::

Vse tri slike so velike 1920 × 1080 px. Kako je lahko potem ena 2160p?
A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.

m0LN4r ::

Temu se reče DSR oz. VSR downscale.
Slike so tri, možnosti pa sledeče:

1080p + FXAA
1080p no FXAA, AF-16x
DSR 2160p smoothnes 0%
DSR 2160p smoothnes 50%
DSR 2160p smoothnes 100%

Baje mamo neke experte na forumu, ki to med igranjem takoj opazijo. Tle majo pa neskončno časa za primerjat.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Dr_M ::

Staticna slika ni enako kot slika v gibanju. To smo ze zdavnaj predelali.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

opeter ::

Meni A izgleda kot slika brez AA, druga, torej B slika pa kot z AA oz. s kakšnim efektom za glajenje robov in ostalega.

Med A pa C pa ne vidim razlike, razen v barvah (saturaciji, kontrastu)?
Sicer mi je v barvnem smislu C najbolj simpatičen in nanjmanj duhamoren, bi pa bilo super, če bi imel vklopljen AA.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

m0LN4r ::

Dr_M je izjavil:

Staticna slika ni enako kot slika v gibanju. To smo ze zdavnaj predelali.

Maš prav, v gibanju se AA še 10x manj razloči.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

1player1 ::

slika C: 1080p no FXAA, AF-16x
slika A: DSR 2160p smoothnes 0%
slika B: DSR 2160p smoothnes 100%

Sem prav uganil?

garamond ::

Da še jaz ugibam:
slika A je 1080p no FXAA, AF-16x.
Slika B pa ima neko obliko "AA", če bi moral izbirati med ponujenimi možnostmi bi bila to DSR 2160p smoothnes 0%.
Slika C se mi zdi glede grafičnih nastavitev enaka A.

Ugibanje ne-experta
A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.

m0LN4r ::

Game is on:
 A

A



 B

B



 C

C



 D

D



Oba sta blizu, 1player1 eno si zadel, garamond ti si tudi eno zadel.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

1player1 ::

Po moje sem zadel C,

slika A: ista kot C
slika B: DSR 2160p smoothnes 50%
slika D: AF nima, ima pa FXAA in 1080p

m0LN4r ::

slika A: ista kot C

Ja, ampak 2160p brez FXAA, ena je 20% , druga pa 50%.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

1player1 ::

Uganite še to:
 A

A



 B

B



 C

C



vse so 1280x960

Možnosti so:
-FXAA on, AF x16
-MFAA x6, AF x16
-AA off, AFx16

1player1 ::

novi linki slik:

A

B

C

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: 1player1 ()

gddr85 ::

a:AA off, AFx16
b:FXAA on, AF x16
c:MFAA x6, AF x16

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gddr85 ()

1player1 ::

Pravilno

1player1 ::

Uganite naslednje:

A
B
C
D

Možnosti so: -Direct3d 11, MSAA x8
-Direct3d 9, MSAA x8
-OpenGL
-Direct3d 11, MSAA off

PredatorX ::

m0LN4r je izjavil:

Pa še odvisno od igre do igre je:


Najboljši scale faktor je itak 2160p, zarad 2:1 ratia. 1440p pa je zelo različno, včasih boljše, pogosto pa slabše.



in game scaling je najboljši.
prav tako razlika med DRS in VRS = software vs hardware.

Senitel ::

Ne sanjaj in vsaj kratice pravilno prepiši. DSR in VSR isto sranje drugo pakovanje... Prvo je od NV, drugo od AMD in to je to.

PredatorX ::

Nope, AMD VRS je hardware.

Najlepš zgleda 2x (iz 1080P na 2160P) VRS ali DRS. Ingame scaling v Bf4 pa zgleda povsod top (110% ali 170% ali 200%).

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Senitel ()

gddr85 ::

DSR in VSR je, ffs...in xeON, ne xenon ;((

pa zdaj z novejšimi driverji nima te opcije samo 285 in 290, torej so to moral nekak prek softwarja omogočit

PredatorX ::

Ne VRS je Hardware na GCN-ju. Sej je vseeno. Ali vas moti tudi ta nepomembna reč, da je AMD VRS zgradil v GCN in da je hardwersko omogočen?
In game scaling kot ga omogoča frostbite 3 v BF4tki je najblje. VRS in DRS sta za 2x resolucijo sepravi 1080P = 2160P. Če pa recimo 1440P so pa problemi. AMD vseeno zgleda lepše, kot imaš prikazan v video se recimo pri NVIDI skoraj popolnoma zameglijijo medtem, ko pri AMD le delno. Vseeno je INGAME scaling najboljši za take +20+30+50% reči.

FXAA je dober za low end GPu čeprav je meni boljše igrati brez. Ker preveč zameglji detaile v daljavi in tako težje vidiš nasprotnika, ki se skriva v senci itd.
MSAA pomaga zelo, vseeno slika ni ravno najlepša to velja za vse AA.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Senitel ()

m0LN4r ::

1player1 je izjavil:

Uganite naslednje:

A
B
C
D

Možnosti so: -Direct3d 11, MSAA x8
-Direct3d 9, MSAA x8
-OpenGL
-Direct3d 11, MSAA off

01 in 03 sta MSAA
02 pa 04 morta tudi met nekaj skupnega ker so luči bolj tople
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

1player1 ::

01 je direct3d 9 msaa, 02 je OpenGL, 03 je Direct3d 11 MSAA, 04 je DIrect3d 11 msaa off

1player1 ::

Imam težavo z robovi v GTA 5. Uporabljam DSR. Slika je v daljavi zameglena in robovi utripajo, ko se premikam(tudi na blizu). Če uklopim FXAA ali MSAA je težava ista.

Kaj je vzrok za to?

1Razzor1 ::

Zadnje čase uporabljam DSR. Nastavim na 3.00x in znižam grafiko.

Zanima me, ali je višji factor DSR vreden nižanje grafike?

Nvidia control panel settings:

Antialiasing-Mode:off

Antialiasing-Gamma correction:On

Antialiasing -Transparency: 8x(supersample)(Ali bi lahko to izklopil, če uporabljam DSR?)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: 1Razzor1 ()

m0LN4r ::

DSR vreden nižanje grafike?

Ja pa saj ti gledaš sliko s tvojimi očmi. Odloči se glede na to, kaj vidiš.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Riff ::

3dfx voodoo5 je mel hud antializnig ko se je ta šele začel uveljavljal, drugače pa jaz vednio igram brez AA ker mi je dost lepa slika

sandmodnigga ::

Daleč najboljša opcija je renderiranje slike na večji resoluciji, kot je ekran, in nato downscalanje.
Cool option. It works well.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Snemanje iger + onscreen monitoring

Oddelek: Igre
241695 (989) m0LN4r
»

AMD Virtual Super Resolution

Oddelek: Zvok in slika
61052 (916) Senitel
»

GeForce GTX 700 Series

Oddelek: Strojna oprema
415201 (3788) fireX88

Več podobnih tem