Forum » Mobilne tehnologije » Servisiranje telefona (SE)
Servisiranje telefona (SE)
izzy12 ::
Pozdravljeni!
V zadnjem mesecu sem nesel svoj telefon (SE K800) ze dvakrat na servis zaradi nedelovanja dolocenih tipk. Prvic je bil na servisu 10dni. Potem ga prinesem domov in se isti dan se ponovi ista napaka in nato ga prejsni teden ponovno nesem nazaj. Cez 4dni dobim sporocilo da je popravljen in vceraj ga grem iskat. Razlozili so mi da pri njih dela aparat normalno in da rabi za normalno delovanje vsaj 3mb prostega pomnilnika. Sem se rekel no sedaj bo pa sigurno delal. In ne boste verjeli, danes ponovno dolocene tipke ne delajo!!!
Zanima me ce obstaja kak zakon koliko casa se lahko vozim tale telefon na servis dokler sem opravicen do novega aparata, ce mi tega ne morejo popraviti??
Hvala za odgovore!
Lp,
I
V zadnjem mesecu sem nesel svoj telefon (SE K800) ze dvakrat na servis zaradi nedelovanja dolocenih tipk. Prvic je bil na servisu 10dni. Potem ga prinesem domov in se isti dan se ponovi ista napaka in nato ga prejsni teden ponovno nesem nazaj. Cez 4dni dobim sporocilo da je popravljen in vceraj ga grem iskat. Razlozili so mi da pri njih dela aparat normalno in da rabi za normalno delovanje vsaj 3mb prostega pomnilnika. Sem se rekel no sedaj bo pa sigurno delal. In ne boste verjeli, danes ponovno dolocene tipke ne delajo!!!
Zanima me ce obstaja kak zakon koliko casa se lahko vozim tale telefon na servis dokler sem opravicen do novega aparata, ce mi tega ne morejo popraviti??
Hvala za odgovore!
Lp,
I
noella ::
izzy... 45 dni
po zakonu o varstvu potrošnikov (20.člen) gre za 45 dnevni rok, vendar SKUPNI, kar pomeni, če ga majo tam zdaj 14 dni, pa ga majo še 32 dni zaradi iste napake, so ti dolžni dat novega.
povej jim direkt (pa pazi, da bodo to mnapisal na list, k so ful šlampasti) da ko tipkaš, slabše primejo. in da naj to poopravijo, če ne boš zahteval šefa. ponavadi to zaleže :)
po zakonu o varstvu potrošnikov (20.člen) gre za 45 dnevni rok, vendar SKUPNI, kar pomeni, če ga majo tam zdaj 14 dni, pa ga majo še 32 dni zaradi iste napake, so ti dolžni dat novega.
povej jim direkt (pa pazi, da bodo to mnapisal na list, k so ful šlampasti) da ko tipkaš, slabše primejo. in da naj to poopravijo, če ne boš zahteval šefa. ponavadi to zaleže :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija plačilo stroškov - če izdelek delujeOddelek: Loža | 3512 (3032) | Ales |
⊘ | Serviserji ne znajo telefona popravitiOddelek: Mobilne tehnologije | 5284 (3060) | OmegaBlue |
» | Stvarna napaka po garancijskem popraviluOddelek: Pomoč in nasveti | 1057 (635) | St235 |
» | Garancija - 45 dni čakanja (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 13896 (12310) | k4vz0024 |
» | Uveljavljanje stvarne napake?Oddelek: Mobilne tehnologije | 2746 (2321) | MadMicka |