Forum » Pomoč in nasveti » Garancija mobitela ali kdaj lahko zahtevam nov telefon
Garancija mobitela ali kdaj lahko zahtevam nov telefon
UzzI ::
Vem da je ta tema že bla objavlena gor, pa vendar ni blo nobenga konkretnga odgovora! Moj položaj pa je brezupn. In sploh ne vem kaj naj.
No uglavnem mam SE k610i, k sm ga kupu 12. 10. 2006, ma pa 2 leti garancije.
No prvič mi je crknu (beri ne da se ga pržgat, kaže samo bel ekran) že okol novga leta na servis sm jim ga nesu 3.1.2007, dubu sm ga 16.1.2007. No po tem je delov kr nekej cajta, ko se je napaka spet ponovila in je odromov na servis 18.4.2008 in sm ga dubu 25.4.2008. Napake seveda niso odpravl in sm telefon mogu nest spet na servis 2.6.2008(tokrat sm ga nesu na Svemo, prej sm ga nesu u trgovino kjer sm ga kupu) in sm po 2 dneh zvedu da je popravlen, ter ga šu iskat. K sm končn dubu svoj telefon se je le ta po 2 dneh sesu spet zaradi iste napake. Sicer ga še nism nesu na servis, sam si lhk predstavlate mojo jezo. No pa me je res razpi... in sm začel mal po forumih brat kaj nj nrdim. Ali lahko uvelavlam pravico do novga mobitela. Na enmu izmed forumu sm zasledu da se lahko sklicujem na zakon o varovanju potrošnikov. In sm najprej poklicu brezplačno številko za brezplačno svetovanje potrošnikom. Gospa je bla zlo prjazna in mi je razložila, da lahko zahtevam nov telefon, če je skupno število dni ko je bil na servisu (tukej se šteje tud čas da pride iz trgovine do servisa in nazaj, če ga neseš v trgovino) presegu 45 dni, drgač pa ne. Se pravi bi teoretično telefon lahko nesu na servis 45krat če bi popravil traju 1 dan.
No pa sm začel seštevat. Prvič je trajal 13 dni, drugič je trajal 7 dni (s tem da drugič sm čaku da mi sporočijo kdaj naj pridem po mobi v trgovino in mi je trgovc zatrdu da me bojo u roku 10 delovnih dni poklical, ko 10.5. še zmer ni blo nobenga glasu sem odvihral v trgovino kjer me je prodajalka bledo pogledala in rekla: "Aja a niste dubu smsa? Vaš telefon je bil 25.4. tukej, sej če se ne bi nč oglasu bi vas pa pokical čez kkšn tedn."). No in še zadno rundo je bil telefon na servisu 2 dni (se prav bi se mi bolj splačal ga nest v trgovino ker dle traja). In če seštejemo to nanese 13+7+2=22!!! Se pravi mi ne priprada nov telefon ampak moram starega nost na servis nesposobnmu serviserju u roke, da ga dvakrat pogleda in mi ga vrne nazaj?
Zanima me, ma kdo podobne izkušne, kaj nj nrdim in kaj bi vi nrdil?
Hvala za odgovor že vnaprej, pa ne me grajat da je ta tema že odprta.
No uglavnem mam SE k610i, k sm ga kupu 12. 10. 2006, ma pa 2 leti garancije.
No prvič mi je crknu (beri ne da se ga pržgat, kaže samo bel ekran) že okol novga leta na servis sm jim ga nesu 3.1.2007, dubu sm ga 16.1.2007. No po tem je delov kr nekej cajta, ko se je napaka spet ponovila in je odromov na servis 18.4.2008 in sm ga dubu 25.4.2008. Napake seveda niso odpravl in sm telefon mogu nest spet na servis 2.6.2008(tokrat sm ga nesu na Svemo, prej sm ga nesu u trgovino kjer sm ga kupu) in sm po 2 dneh zvedu da je popravlen, ter ga šu iskat. K sm končn dubu svoj telefon se je le ta po 2 dneh sesu spet zaradi iste napake. Sicer ga še nism nesu na servis, sam si lhk predstavlate mojo jezo. No pa me je res razpi... in sm začel mal po forumih brat kaj nj nrdim. Ali lahko uvelavlam pravico do novga mobitela. Na enmu izmed forumu sm zasledu da se lahko sklicujem na zakon o varovanju potrošnikov. In sm najprej poklicu brezplačno številko za brezplačno svetovanje potrošnikom. Gospa je bla zlo prjazna in mi je razložila, da lahko zahtevam nov telefon, če je skupno število dni ko je bil na servisu (tukej se šteje tud čas da pride iz trgovine do servisa in nazaj, če ga neseš v trgovino) presegu 45 dni, drgač pa ne. Se pravi bi teoretično telefon lahko nesu na servis 45krat če bi popravil traju 1 dan.
No pa sm začel seštevat. Prvič je trajal 13 dni, drugič je trajal 7 dni (s tem da drugič sm čaku da mi sporočijo kdaj naj pridem po mobi v trgovino in mi je trgovc zatrdu da me bojo u roku 10 delovnih dni poklical, ko 10.5. še zmer ni blo nobenga glasu sem odvihral v trgovino kjer me je prodajalka bledo pogledala in rekla: "Aja a niste dubu smsa? Vaš telefon je bil 25.4. tukej, sej če se ne bi nč oglasu bi vas pa pokical čez kkšn tedn."). No in še zadno rundo je bil telefon na servisu 2 dni (se prav bi se mi bolj splačal ga nest v trgovino ker dle traja). In če seštejemo to nanese 13+7+2=22!!! Se pravi mi ne priprada nov telefon ampak moram starega nost na servis nesposobnmu serviserju u roke, da ga dvakrat pogleda in mi ga vrne nazaj?
Zanima me, ma kdo podobne izkušne, kaj nj nrdim in kaj bi vi nrdil?
Hvala za odgovor že vnaprej, pa ne me grajat da je ta tema že odprta.
- spremenil: UzzI ()
c00L3r ::
Si ga nesel direktno na servis ali v trgovino kjer si ga kupil? Načeloma bi morali isto obravnavat. Ampak realnost je malo drugačna... Zapelji se v LJ in se neposredno pogovori z serviserjem, ki bo popravljal tvoj telefon in ga vprašaj ali se norčuje, al kaj se gre? Naj popravi ali pa da nov telefon.
UzzI ::
Ja dvakrat sem ga nesel v trgovino, kjer je seveda trajalo malo dlje, tretjič sem ga nesel pa na svemo. Za četrtič se pa še nisem odločil. Jutri grem na izpit v Ljubljano, pa se bom verjetno ustavil na svemi.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kolikokrat lahko uveljavim garancijo za telefon?Oddelek: Pomoč in nasveti | 4402 (3107) | k4vz0024 |
» | mobitelov servis [že več kot 45 dni]Oddelek: Loža | 11871 (9753) | jan01 |
» | SonyEricssonovi joystickiOddelek: Pomoč in nasveti | 1214 (1007) | noella |
» | kaj naj naredim da bi telefon ponovno delal?Oddelek: Mobilne tehnologije | 1057 (947) | s.h.a.r.k_90 |
» | virus? (Ericsson R600)Oddelek: Mobilne tehnologije | 1238 (991) | Rok Balboa |