Forum » Šola » Parametrizacija
Parametrizacija
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Steinkauz ::
Evo sem se lotil neki učit, ker mam čez en teden kolokvij pa ugotavljam, da mi precej ni jasno, tko da bom tle kej sprašval ![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
Torej mam nalogo:
Parametriziraj premico v ravnini, ki gre skozi tocki (1; 1) in (-2; 4) ter krožnico s polmerom 3 in središcem v (-1; 1). Poišci presecišca teh dveh krivulj.
Izračunal smo kpr=-1 (po formuli(y2-y1)/(x2-x1))
Napisal smo še x(t)=x0+t*e1 in y(t)= y0+t*e2
Pol pa od nekje e(1,-1). To pa nimam pojma od kje smo dobil :S
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
Torej mam nalogo:
Parametriziraj premico v ravnini, ki gre skozi tocki (1; 1) in (-2; 4) ter krožnico s polmerom 3 in središcem v (-1; 1). Poišci presecišca teh dveh krivulj.
Izračunal smo kpr=-1 (po formuli(y2-y1)/(x2-x1))
Napisal smo še x(t)=x0+t*e1 in y(t)= y0+t*e2
Pol pa od nekje e(1,-1). To pa nimam pojma od kje smo dobil :S
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
sherman ::
e je, če prav vidim, smerni vektor premice. Dobiš ga tako, da si izbereš dve točki na premici, recimo A in B, in izračunaš razliko krajevnih vektorjev teh točk. Če vzameš A(1,1) in B(-2,4), je razlika r<sub>B</sub> - r<sub>A</sub> = (-3,3).
Smerni vektor lahko množiš s poljubnim številom (no, z nič ne smeš) in s tem ne spremeniš smeri premice. Torej lahko dobljeni vektor množiš z -1/3 in dobiš e=(1,-1).
Smerni vektor lahko množiš s poljubnim številom (no, z nič ne smeš) in s tem ne spremeniš smeri premice. Torej lahko dobljeni vektor množiš z -1/3 in dobiš e=(1,-1).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | enačba ravnineOddelek: Šola | 9548 (7021) | cotax |
» | Ravnine v prostoruOddelek: Šola | 1997 (1908) | alro |
» | VektorjiOddelek: Šola | 3301 (3009) | lebdim |
» | opisna geometrijaOddelek: Šola | 3134 (2949) | Urc |
» | Matematična težavaOddelek: Šola | 9549 (9340) | bosstjann |