» »

Preveč bonusa pri avtomobilskem zavarovanju

Preveč bonusa pri avtomobilskem zavarovanju

«
1
2

Meki ::

No stvar je taka. Pred kratkim sem na dom dobil pošto od AMZS, da je pri sklenitvi obveznega avtomobilskega zavarovanja prišlo do napake (na njihovi strani) in da me prosijo, če se čimprej oglasim pri njih, da napako odpravimo. OK, grem tja in mi rečejo, da so mi dali 50% bonusa, čeprav bi ga moral imeti 0%. Dobro, to je res, tega po pravici povedano sploh opazil nisem takrat. Jaz sem samo dal kartico, niti nisem gledal koliko je bil točen znesek. Ampak jaz sem jim sedaj tam rekel, da trenutno nimam nič denarja pri sebi in bom prišel nazaj čez nekaj dni. Sedaj pa mene zanima, ali sem dejansko dolžan sploh karkoli plačat? Napako je naredil AMZS, ne jaz. Ni mi čisto jasno ali oni mene prosijo, da sem fer in plačam ker so se zmotili, ali lahko to od mene zahtevajo?

In potem še druga stvar. Pri tem zavarovanju sem seveda dobil kupončke na katerih je natisnjen najvišji premijski razred. Ali grem lahko s temi kupončki enostavno na drugo zavarovalnico in jih predložim k novemu zavarovanju, pa mi bodo tam dali 50% za naprej? Ker če grem na AMZS plačat razliko, mi bodo sigurno to zavarovalno polico vzeli in natisnili novo s kupončki, ki mi v resnici pripadajo. Samo jaz imam nekako občutek, da bi se dalo iz te situacije nekaj "ven potegnit". Sedaj pa če ima kdo kaj več pojma o teh zavarovanjih, naj mi prosim predlaga kaj naj naredim.

BogyX ::

:-)

Vem, da so to včasih delali na tak način in jih je kar nekaj dobilo 50%.
Danes NAJ BI nova zavarovalnica prverila zgodovino pri stari zavarovalnici, da do tega ne bi več prihajalo.
Še vedno so legalne variante za 50% bonus - recimo sklenitev življenjskega zavarovanja in potem se dogovoriš za bonus na avtomobilsko (to bi naj šlo vsaj pri Gr*ve in Slo****ca).

_riky_ ::

Če je blo točno tako kot si napisal, potem ti ni treba it na AMZS, saj je bla napaka narjena na njihovi strani! Pa prav pride vedet kolko časa nazaj se je to zgodilo al je to en teden al pol leta.
Na drugi zavarovalnici ti ne bodo nič priznali, vrjetno niti s tem kar imaš sedaj, ker so preklicali na AMZSju.

Vseeno pa te vrjetno nič ne stane stopit do enega zavarovalniškega agenta in vprašat, saj se oni boljše na to spoznajo!

Pa pazi, da ne ostaneš brez zavarovanja!

Meki ::

Zavarovanje sem sklenil nekje v drugi polovici septembra, se pravi bo kar tam, pol leta od tega. No ampak, če jaz kar ignoriram tole njihovo pošto, bom septembra pri ponovni registraciji verjetno imel kakšne probleme. Previdevam, da bodo hotli za nazaj denar, ali kaj podobnega.

Brane2 ::

jaz bi jih probal odfukat.

meni je podobno naredila zavarovalnica Triglav pred časom, le da v drugo smer- zgubil sem bonus.

Ker sem to opazil prepozno in ker starih kuponov nisem imel, sem izvisel.

Jaz bi jim pač rekel - po moji evidenci gospodje imam 50% bonusa, saj ste mi ga koneckoncev priznali...
On the journey of life, I chose the psycho path.

AndrejS ::

Ko ti skleneš zavarovanje so podpiše pogodba, in mislim da podpisana pogodba velja.

MadMax ::

Včasih je na policah v drobnem tisku pisalo nekaj v stilu: "Pridržujemo si popravo zastopnikovih in drugačnih napak v roku 15 dni".
Preberi, pa če je to res zapisano tudi na tvoji polici-se jim lepo nasmej in uživaj ob popustu.

Naslednje leto pa zavarovanje skleni pri kakem zavarovalniškem agentu, na AMZS pa samo plačaj cestnino in podaljšaj registracijo.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Yossarian ::

Samo nekaj bi povedal v razmislek:

Avtor teme ves čas govori o napaki in celo priznava, da je napaka na njihovi strani. In kaj se naredi z napako? Moralen in pošten človek jo poskuša oz. pomaga odpraviti, ne pa se okoristit z njo. Sic!
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

MadMax ::

Ah, če bi bili vsi bolj papeški od papeža...

Morala je eno, real life pa drugo.
Saj tudi od trgovcev recimo ni moralno zacolat nekaj-100%-ne marže, mar ne?

Če so paragrafi na fantovi strani, jih bo brez zadržkov izkoristil.
Če ne, pa pač ne in bo doplačal razliko.

Sicer pa... "Denar preštejte takoj, poznejših reklamacij ne upoštevamo!"
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

kixs ::

Vprasaj jih kdo je oskodovana stranka?

AndrejS ::

Če bi na zavarovalnici plačal z gotovino, nato pa čez 1 uro ugotovil da si preveč plačal, ti tudi oni ne bi vrnili denarja.
Zavarovalni pa itak lepo služijo.. oz pobirajo denar, ko pa treba škodo izplačat pa za vsako malenkost komplicirajo!

Zadnjič se je bilo težko zavarovalnemu cenilcu sklonit in pogledat škodo, tako da sem še 1x moral do njega in mu s prstom vse pokazat.

jype ::

MadMax> Morala je eno, real life pa drugo.

Ali je to dvoje različno, je predvsem odvisno od tega, v katerih telesnih odprtinah hraniš blato, preden ga izvržeš, kar se mene tiče.

Hardstyle ::

Če si dam na majico tiskat "Kasnejših reklamacij ne upoštevam" bi to veljalo, če mi recimo trgovka izroči bankovec za 20€ namesto za 10€ in to ugotovi takrat ko imam že račun v rokah?

Meki ::

Evo sem šel v avto po papirje. Na polici piše:

"Zavarovalnica si pridžuje pravico, da v 30 dneh popravi morebitne zastopnikove računske in druge napake."

Se pravi glede na to, da je od sklenitve zavarovanja preteklo približno pol leta nimajo več kaj bluzit.

AndrejS ::

Lahko jim edino odgovoriš naj si malo "lastne" papirje preberejo!

Dr_M ::

Hehe, lahko ti ignoriras vso zadevo skupi, ampak ce bos nardil skodo, se povsem lahko zgodi, da ti zavarovalnica tega ne bo poravnala, ker imas bonus ki ti ne pripada. To oni lahko nardijo, ce ugotovijo napako.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Meki ::

Dr_M: jaz pa mislim glede na to, da piše da ima zavarovalnica 30 dni časa, da popravi napake in to ni storila, da moja pogodba čisto lepo velja.

Dr_M ::

Lej, jest sm se o teh zadevah mal pozanimu, ker smo mel doma dost podobno zadevo in sm mal spraseval agente razlicnih zavarovalnic, kaj oni nardijo v takih primerih. Cisto lahko se zgodi, da ti v primeru skode zavrnejo poravnave le te, tudi ce je napaka na njihovi strani.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Meki ::

Ko bi vsaj vedel če bom lahko te kupončke pri naslednjem zavarovanju uspešno uporabil, potem mi sploh ne bi bilo problem reskirat.

Drugače pa mislim, da ima problem tukaj AMZS, ker oni so od zavarovalnice dobili obvestilo, da so mi dali preveč popusta in koliko so jim dolžni, AMZS pa sedaj to daje meni naprej. Ampak tukaj je v bistvu prišlo do 2 napak:
1. AMZS meni da preveč popusta
2. zavarovalnica to opazi šele po pol leta (napisan rok za popravke pa je 30 dni)

Moram dobit enga agenta (mislim da mat pozna enga), da mi pove če bom te kupončke lahko unovčil ali ne.

Vikking ::

Še enkrat dobro preberi kar je napisal Dr_M: Cisto lahko se zgodi, da ti v primeru skode zavrnejo poravnave le te, tudi ce je napaka na njihovi strani.

Boš povzročil škodo za 50.000€ pa ti jih bo zavarovalnica krila recimo samo 25.000€. Kaj boš potem??? vesel ker si prišparal 200€ pri zavarovanju?

Povprašaj agenta kaj v primeru če pride do škodnega primera. Dober agent ti bo znal pravilno svetovati in tebi v korist. Če ne zna, noče, nima pojma ali pa se mu preprost ne ljubi, zamenjaj agenta.

kekz ::

Škodo ti vrača zavarovalnica povzročitelja in ne tvoja. (Predvidevam da gre za osnovno zavarovanje in ne za kasko.)

Vikking ::

kekz: Bo sam povzročitelj nesreče, takrat se ve s katere police gre, kajne?

Meki ::

Saj če bom videl, da imajo kakršnokoli pravno podlago za to bom pač plačal tistih 250€. Pa tudi, če bi slučajno na koncu od plače trgali tisti bejbi, ki se je zmotila na AMZS, raje plačam teh par eurov, ampak če je pa zavarovalnica pač zamudila rok za odpravo napak, potem me pa boli k.... Ko mi bodo oni morali kakšno škodo krit jih bom moral na kolenih prosit, pa še to ne bodo pošteno plačal, zakaj bi bil potem jaz fer?

Podobno so se enkrat zmotili na banki in so mi dali 100.000 (takratnih) SIT preveč. Pa sem to doma opazil in nesel nazaj. Tista na banki sploh ni mogla verjet, je tudi potem povedala, da bi ji pač trgal od plače, če ne bi prinesel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meki ()

Loki ::

da bi dobil zares 50% popust, lahko kar pozabis.
I left my wallet in El Segundo

Dr_M ::

Se en update. Zavarovalnica lahko sodno izterja razliko, ki si jo dolzan, ne glede na to, koliko casa je preteklo. In ce te bodo sodno terjal, bos mogu placat do zadnjega centa.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

darkolord ::

Sej ni nič dolžan...?

dela ::

2 vprašanji:

-a mu potem tistih 30 dni gor piše za okras?
-bi lahko zavarovalnica (ali kdorkoli že - po dogovoru z zavarovalnico, recimo) potemtakem namerno delala napake in se, če bi zavarovanec povzročil nesrečo, izognila (popolnemu) izplačilu zaradi (svoje) napake, če pa nobene nesreče ne bi bilo, pa terjala preostanek neplačane premije? Se, pravi, ko se zavarovalnica zmoti, ti ima avtomatsko pravico nuditi nepopolno zavarovanje za polno premijo (podpisani pogodbi navkljub)?

Fino. Nagrada za lastno napako (če drži, da lahko ne-izplačajo in izterjajo). Sklepam, da ne drži.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dela ()

Meizu ::

Dr_M: Zavarovalnica lahko izterja določene zadeve, ja, ampak vseeno pa mi je čisto v nasprotju z mojo logiko dejstvo, da bi ji uspelo po pol leta od storjene napake nekej dejansko izterjat, pa čeprav njihova trditev, da lahko napake odpravijo v 30ih dneh po sklenitvi pogodbe, velja. To se mi zdi nekako skregano. Če v navodilih AMZSja pač piše, da lahko napake odpravijo v 30ih dneh po sklenitvi pogodbe, potem, jst tu ne vidim problema, da bi lahko kakorkoli zavarovalnica kej izterjala po tako dolgem obdobju. Sami so si pač krivi za nastal problem, potekel je čas, še dovoljen za odpravo napake - torej nisi kriv popolnoma nič in se jim lahko smeješ v ksiht.

Dr_M ::

Lejte, to si nism jest zmislu, ampak je biu en kolega, ki pri triglavu dela pr men, pa sm ga tocno za tale primer uprasu. In je reku, da ce on nardi napako, dobi s strani zavarovalnice reklamacijo, ki jo more odpravit. Najprej stranko obvesti, da je bla storjena napaka in da ta stranka poravna razliko. Ce tega ne stori, da on zadevo naprej in ga zavarovalnica sodno izterja. Lahko je to zadnji dan predn potece zavarovalna polica. On konkretno je ze imel neki podobnih primerov in je zavarovalnica vedno dobila svoje.
Tko da, vasa logika gor ali dol, zavarovalnica je podobna davkariji, ce se jim zdi, da si dolzan, bodo dobil.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

kmetek ::

Ja itak, 1 proti zavarovalnici, pa kje živite? ZDA ? :\

Meki: ignoriraj jih pa javi čez pol leta kok si plačal ? OK ? >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

Atos ::

Sem se tudi sam pozanimal pri enem agentu pri neki slovenski zavarovalnici. Načeloma se držijo pravila da uveljavijo reklamacijo v roku 30ih dni, vendar so reklamacije delali tudi po tem roku in tudi uspešno šli skozi, AMPAK to samo zaradi tega, ker so se zavarovanci strinjali s tem. Če se nebi se mora zavarovalnica držati sklenjene police in to je v tvojem primeru 50% bonus, če zavarovalnica opazi problem po 30ih dneh.

BlackHole ::

Dr_M, pol pa se še pozanimaj, na podlagi čega lahko zavarovalnica izterja ta denar, ker smo radovedni. Verjetno tudi ti. Ker to bi blo pa že smešno.
LP Marko

kekz ::

Če že primerjamo zavarovalnico in davkarijo.
Meni je uspelo doseči, da so mi vrnili preveč plačano dohodnino, čeprav sem zamudil 1 mesečni pritožbeni rok in sem se pritožil šele skoraj 3 mesece po odločbi, čeprav točno piše, da je rok 30 dni.

Kolegu je npr. Telekom "pozabil" izstavljati račune. Potem se je spomnil po malo manj kot enem letu in je moral plačati vse za nazaj. Kolega je pravnik in mi je takrat pravil, če bi zamudili več kot 1 leto, bi tisti dolg postal neizterljiv.
Vsaka napaka, prekršek, zmota, ... ima zastaralni rok.

Dr_M ::

Seveda ima vse zastaralni rok, tudi v tem primeru, ampak sele ko ti zavarovalna polica potece. Seveda sledi odvzem bonusa.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Meizu ::

Kot se je že Falcon3y3 vprašal - Ali potem tistih 30dni služi le kot okras v pravilniku?:\

MadMicka ::

Zadeva je zelo preprosta. Če so se zmotili na zavarovalnici, njihov problem. Podpisana pogodba zavezuje. Lahko bi prišlo v poštev institut izpodbojnosti pogodbe zaradi zmote na strani zavarovalnice, vendar menim, da ga zavarovalnica v primeru, da Meki ni "zavajal" ne bi mogla uporabiti.

Se pravi Meki, pomoje boš pač nekoliko profitiral. Kar se pa tiče morale, je pa tko, da eno je, če si nekaj pridobiš na račun velike zavarovalnice zaradi njihove malomarnosti, drugo pa je, če si nekaj pridobiš na račun kakega siromaka.

p.s.: In Dr_M, prosim, ne kvasi o zastaralnih rokih, ki v tej zadevi ne igrajo nobene vloge.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMicka ()

Dr_M ::

MadMicka: a si ti rahlo deb**? Usi ostali omenjajo zastaralne roke, ne jaz.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

MadMicka ::

Dr_M, napisal si:
"Seveda ima vse zastaralni rok, tudi v tem primeru, ampak sele ko ti zavarovalna polica potece. Seveda sledi odvzem bonusa."

A je blo res potrebno, da pišeš o nekih deb..?

Yossarian ::

Hm, MadMicka, torej je posameznika ogoljufat nemoralno, vsemogočno zavarovalnico pa moralno? Se ti to zdi moralno, kaj si napisal? Ljubi bog, kje jaz živim. Moralno je napako popravit in nič drugega. Vse ostalo je nemoralno. In če te bo zavarovalnica šla tožit, sem skoraj prepričan, da bi tožbo dobila. Če že ne zaradi drugega, potem zaradi tega:

OBLIGACIJSKI ZAKONIK

Načelo vestnosti in poštenja

5. člen

(1) Pri sklepanju obligacijskih razmerij in pri izvrševanju pravic in izpolnjevanju obveznosti iz teh razmerij morajo udeleženci spoštovati načelo vestnosti in poštenja.
(2) Udeleženci v obligacijskih razmerjih morajo v prometu ravnati v skladu z dobrimi poslovnimi običaji.

Pa še bi se kaj našlo.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

DimmniBurek ::

@edenpač
Ko, če(upam da ne) boš imel nesrečo in boš uveljavljal zahtevek za vračilo odškodnine se bo zavarovalnica raztegnila, samo da ti bo čim manj izplačala. Mogoče celo manj kot je treba, boš potem tudi zagovarjal ta načela?


Če bi se pa on zmotil in plačal preveč, mu denarja 1000% nebi vrnili, eko ti spet načelo nevem česa.
There Is No Stronger Drug Than Reality

MadMicka ::

edenpač, v konkretnem primeru je obligacijsko razmerje že sklenjeno in NI ŠLO ZA GOLJUFIJO.

Če se ena od pogodbenih strank zmoti in jo v to zmoto ne spravi prva pogodbena stranka, potem to pač ni goljufija. Toliko splošnega znanja pa menda ja vsi imamo.

Yossarian ::

MadMicka, malo boljše si preberi: ne samo pri sklepanju, ampak tudi pri izvrševanju pravic in izpolnjevanju obveznosti iz teh razmerij

Dimni burek: sem že imel opravka z izplačilom odškodnine, tako za materialno (že večkrat) kot tudi za nematerialno škodo in sem zadevo uredil brez kakšnega tožarjenja. Sicer pa bi bilo prav zanimivo pogledat statistiko kakšne zavarovalnice, v kolikih primerih se stranke dogovorijo brez sodišča in v kolikih na sodišču.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

MadMicka ::

edenpač, če bi sodišče odločalo po vsebini in bi se izkazalo, da je nastala napaka malomarnost zavarovalnice, ali bi zavarovalnica bila s tožbo uspešna?

Jaz menim da ne, če ti meniš drugače, povej, kje je pravna podlaga? Da te vidmo.

Yossarian ::

Po pravici povedano, ne vem, če bi uspelo. Vendar pa poglejmo nekatera dejstva:

- nesporno je, da sta stranki sklenili pogodbo s 50% popustom
- obe stranki sta mislili, da gre za 0% bonus
- nato ena stranka ugotovi, da je prišlo do napake in je namesto 0% priznan 50% bonus, čeprav sta obedve hoteli drugače
- ker zavarovanec ne pristane na spremembo pogodbe, zavarovalnica vloži tožbo na razveljavitev pogodbe

Zavarovalnica bo trdila, da sta se straki dogovorili o 0% bonusu, zavarovanec pa bo trdil, da sta se dogovorila o 50% bonusu. Zavarovalnica bo dokazovala, da se ob novem zavarovanju ne da bonusa (kar je že skoraj splošno znano dejstvo) in tega po mojem sodišču ne bo težko verjet. Zavarovanec pa bo moral nekaj povedat, zakaj si je prislužil 50% bonus, kakšne zasluge oz. okoliščine so zavarovalnico pripeljale do tako velikega odstopanja od običajnega ravnanja. Če mu bo to uspelo, bi sodišče tožbo zavrnilo, če pa ne, pa bi po mojem tožbi lahko ugodilo. Pravna podlaga? Morda tole:

3. odsek: RAZLAGA POGODB

Uporaba določil in razlaga spornih določil

82. člen

(1) Določila pogodbe se uporabljajo tako, kot se glasijo.
(2) Pri razlagi spornih določil se ni treba držati dobesednega pomena uporabljenih izrazov, temveč je treba iskati skupen namen pogodbenikov in določilo razumeti tako, kot ustreza načelom obligacijskega prava, ki so določena v tem zakoniku.

morda pa bi celo šlo za neupravičeno obogatitev.

Nisem prepričan, da bo to uspelo, ampak ker si me izzval, sem ti na izziv pač odgovoril. Sicer pa, za božjo voljo, gre za tipkarsko napako tistega, ki je pisal. Morda pozna kdo drug pravilnejšo pot, ampak zaenkrat se spomnim samo te. Seveda pa se zelo lahko motim.>:D
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

fosil ::

Ena taka recimo kompromisna rešitev bi bila, da pristaneš na doplačilo, vendar samo od dneva popravka naprej.
Torej da plačaš doplačilo za 0% bonusa samo za preostali čas do konca zavarovanja. Prvega pol leta se ti pa šteje kot da si imel 50% bonusa.
U bistvu tudi nekatere zavarovalnice prakticirajo isti sistem. Torej če naknadno prineseš dokazilo o bonusu, ti ga priznajo šele od takrat naprej in ne od dneva začetka zavarovanja.
Tako je!

Brane2 ::

edenpač:

ne vem, zakaj bi šlo za neupravičeno opbogatitev.

Ti si prišel k zavarovalnici povprašat za pogoje in dani pogoji so ti bili všeč. Podpisal si in plačal. S tem si zaključil deal.

Nakar ti zavaroovalnica začne težit, da ona že ni mislila tako in da ti teh pogojev, ki jih je vnesla SAMA v pogodbo, ne misli upoštevati.

Zakaj bi ji šel na roko, če si je v osnovi premislila ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

Yossarian ::

Brane, zavarovalnica si ni premislila. Ves čas je bilo govora o 0% bonusu, nato pa je prišlo do tipkarske napake in samo to je treba sanirat. O neupravičeni obogatitvi pa sem govoril v pogojniku in trenutno ni vredna obravnave..

Fosilov predlog se mi zdi odlično izhodišče za pogovor, kako zadevo spravit v ustaljen okvir.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

Brane2 ::

Kateri "ves čas" je bilo govora o 0% bonusu ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

3furious ::

Zavarovalnica je jasno napisala, da si pridržuje pravico za popravek (tiskarskih) napak v 30 dneh. Logično gledano čez pol leta nima pravice zahtevat popravkov. Načeloma bi jo lahko zavarovanec tožil, da se ne drži pogodbe, ker zahteva višji znesek kot je bilo sprva dogovorjeno.
Na koncu bo pa itak zmagala zavarovalnica, zaradi boljših odvetnikov. Verjetno boš najceneje skoz prišel z Fosilovim predlogom, če bodo tok pošteni.

MadMicka ::

Kar se pravne podlage tiče, bi po splošnih pravilih prišel v poštev 46. in 94. člen Obligacijskega zakonika, po katerem lahko stranka, če je pri sklenitvi posla bila v bistveni zmoti, v subjekitvnem prekluzivnem (in ne zastaralnem) roku enega leta oz. objektivnem roku treh let, izpodbijala pogodbo. Vendar za zavarovalnico veljajo strožji roki. Upoštevati je potrebno še 931. oz. 932. člen OZ-ja, kjer velja, da lahko zavarovalnica izpodbija pogodbo v 3 mesecih v primeru namerne neresnične prijave oz. v 1 mesecu v primeru nenamerne neresnične prijave od dneva, ko je zavarovalnica izvedela za zadevo. Roki so že potekli. V konkretnem primeru pa je celo zavarovalnica razpolagala s podatkom, koliko bonusa bi moralo biti in gre zato pomoje za poslovni riziko zavarovalnice. Namreč od zavarovalnic, bank, ipd., se za razliko od večine ostalih subjektov, še posebej pričakuje, da bodo ravnali skrbno.

3furious, zavarovalnica bi zmagala zaradi boljših odvetnikov? A sodniki so pa eni butli, ki tm na stolu sedijo in skozi okno gledajo v zrak? :\

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMicka ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Najcenejše Avtomobilsko Zavarovanje - KJE? (strani: 1 2 3 416 17 18 19 )

Oddelek: Na cesti
910233495 (3769) Lonsarg
»

avtomobilsko zavarovanje (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5013565 (8741) BCSman
»

Prometna : naredil škode za 80€, sedaj moram plačat 300€ več zavarovanja (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8019225 (16040) dj_uro
»

Odbitna franšiza + Obvezna odbitna franšiza??? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7822426 (16518) čuhalev
»

Avtozavarovanje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10526604 (21506) theBill

Več podobnih tem