» »

Fanatec 911 Turbo volan.

Fanatec 911 Turbo volan.

PrimozR ::

Konkurenca Logitechovemu G25, z nekaj prednostmi in (zaenkrat) precej slabostmi. Ker sem se prijavil na 'natečaj' za testiranje kot edini slovenec (očitno), sem bil izbran in dober teden nazaj dobil na dom predprodukcijski primerek volana. Ker vsi testerji (osebno prek LFS Foruma) komunicirami z izdelovalci, bo po naši zaslugi odpravljenih kar precej napak (ki so opisane v zadnjem odstavku). Žal nimam G25 ampak sem volan lahko primerjal le z G25, vse primerjave z G25 so povzete bo uporabnikih obeh volanov z LFS Foruma. Pa začnimo.

Najprej nekaj fotk:


Škatla volana uspešno odstranjena iz škatle, v kateri je bil poslan.


Lična škatla.



Rajcanje!


Varno zapakirana vsebina.


Gasilska, volan s pedali, ostali deli ter drobnarija bolj pobliže, zraven pa je moč opaziti tudi template za vrtanje.


Navodila za uporabo.


Baterije v pedalih.


Primerjava velikosti obročov in ohišij.

Prejšni četrtek (dober teden nazaj, ja lenuh sem) je na vrata prišel nek prevoznik z veliko rjavo škatlo, na kateri je pisalo Fanatec. Kaj se skriva v njej je bilo itak jasno. Volan je (kot je razvidno iz slik) fiksiran odlično. Zanimivi pa so tudi napisi na škatli, kjer te dobesedno rajcajo.

Vidi se, da je volan precej večji in tudi manjši od MOMOta - večji obroč a veliko manjše ohišje. Škoda je le, da nimam G25 za direktno primerjavo. Volan je zaradi jermenskega pogona tudi zelo tih. Slišal sem, da sta tako DFP kot G25 glasnejša od MOMOta, ta pa je precej tišji od MOMOta. Volan in pedala so brezžični, za napajanje pedal so uporabljene 4 AA baterije (priložene v mojem primeru niso delal), priložen pa je tudi kabel za napajanje. Podatki gredo po zraku torej v vsakem primeru.Ker je brezžičen tudi volan, dobiš le USB ključ, ki ima zadaj gumb za ponovno zaznavanje kompleta ter 2 ledici - eno za pedala drugo pa za volan. V prvi omejeni seriji bo (priložen je tudi testnim volanom) priložen še gigabajten USB ključ, na katerem so gonilniki ter navodila za uporabo. Tako ključ kot brezžični ključ imata oblika ključev za odklep in vžig poršejev. Volan, pedala ter prestavna ročica pa so tudi enaki poršejevim. Volanu je priložen tudi template s štirimi luknjami, ki pomaga pri vrtanju lukenj v mizo (oz. podstavek v simulatorju), da se sam volan privijači na mizo. Sicer pa je sistem montaže zanimiv, saj omogoča hitro montažo in demontažo.

Pedal za gas je odličen (BMW style pač, meni je všeč), zavoro so poskušali narediti realno - je zelo trda in ima malo hoda. Menim da so cilj zgrešili, saj je vseeno vezana na potencimeter. Zato je bila želja, da se jo naredi bolj podobno G25 in MOMOtu, kar je tudi v planu. Sicer se pa da pedala odpreti in odrezati neki poeno, s čimer se podaljša hod. Navodila pa so na Fanatec forumu. Sklopka je tudi 'športno' trda (precej trša kot v Puntotu, podobno E36 318is, nogo ti vrže nazaj).

Gumbov je dovolj, nekateri se pritožujejo, da so preblizu gripu. Sam s tem še nisem imel problemov. Na volanu jih je 10 (8 na držalih 'ob treh in devetih' ter še 2 na držalu 'ob šestih) ter D-pad, ki je uporabljen na PS3 ter za navigiranje po menijih v samem volanu (ima tudi LCD s petimi nastavitvami, kjer lahko 'on-the-fly' nastavljaš št. obratov - 900, 360 ter 180° kar se bo verjetno spet spremenilo na željo nas testerjev, spreminja se lahko tudi forcefeedback ter 'rumble, o čemer bom napisal takoj). 8 gumbov je torej uporabljenih tudi kot trikotnik, krox, X in kvadrat ter L1/2 in R1/2, spodnja 2 pa sta Select in Start.

FFB je močan, sprva mi je volan dobesedno pulil iz rok. Ker pa je uporabljen en sam, velik motor, je občasno počasen oz. počasnejši od G25. G25 ima 2 motorčka namreč z razlogom - manj inercije pomeni, da spreminja smer vrtenja hitreje. En večji motor pa pač da od sebe več navora. Uporabljena sta tudi dva ventilatorja za hlajenje, ki se prižgeta pri obremenitvi, na željo testerjev pa se bo naredilo nov firmware, ki ju bo prižgal pri nižji temperaturi na 50% ter na 100% pri višji temperaturi. Med igranjem mene ne motita, sliši se ju, ko zaključiš z igranjem a se itak precej hitro ugasneta.

Največji problem pa je skroaj zagotovo problem s centriranjem. Baje so neke težave z montažo optičnega senzorja, saj se le-ta premakne. Popravek naj bi bil precej lahek, je pa zelo tečno, saj se stalno spreminja (občasno pomaga izklop in ponoven priklop). V multiplayer špilih je to tudi precej težko, saj ne moreš stisniti pavze in rekalibrirati. Sicer pa je kalibracija do stopinje natančna v gonilnikih. Drug problem je prekratek kabel za pedala (le meter in pol, ni problem v 'simulatorjih', pač pa pri navadnih mizah) ter drsenje le teh. V večini primerov držijo dobro, na laminatu pa je to obupno. So pa tudi prelahka in se precej rada nagnejo naprej. Pri produkcijskih enotah bodo dodali kilogram železa pod pete (podobno ima MOMO), daljši kabel (2,5 m namesto 1,5 m), rešitev za drsenje pa naj bi bil predpražnik, ki to preprečuje. Če jih bodo našli na kitajskem, bodo dodani k volanu. V nasprotnem primeru pa se morajo uporabniki znajti sami. Kljub odličnemu sistemu montaže pa ima ta problem, saj se volan lahko upogne navzdol (seveda z nekaj človeške pomoči), precej ubogo pa izgleda tudi menjalnik, saj je montiran na 2 palici, ki omogočata kar precej zvijanja. Na samo prestavljanje to sicer nima efekta, išče pa se tudi rešitev za montažo na mizo. Problem je tudi, da sta H in sekvenčna menjalnika ločena, montaža enega namesto drugega pa je pri tem sistemu precej tečna. Omogočena pa je montaža na obe strani volana, kabel je rkatek, ima pa volan vtičnici na obeh straneh.
  • zavaroval slike: Primoz ()

Blinder ::

Lep clanek. Ce dobi G25 direktno konkurenco upajmo da bodo jim cene padle:D
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

ru7 ::

Skor ni možnosti za pocenitev G25, ker tut MOMO Force ni neki spreminjal cen.

PrimozR ::

MOMO Racing se pa draži - 4 leta nazaj sem plačal manj kot je pa cena zdaj. DFP je sicer kar poceni a ga praktično ni več moč dobiti - uradn ni discontinued a IMO delajo še toliko volanov, da poskrbijo za zamenjavo enot v garanciji in to je to. Pa kako zraven.

ru7 ::

A si opazu kej "ghostinga", glede na to da je wireless povezava? Na enmu youtube reviewu je blo prov očitno :|

PrimozR ::

Jest ne, TBH...

PrimozR ::

Če koga zanima, Klik!

Pesimist ::

Heh samo lepi pa je. Tak mam G25 tak da me ne mika prevec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

opeter ::

PIP, lahko bi uporabljal stojalo pri fotografiranju... :\
Sicer super članek, vse čestitke!
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

PrimozR ::

Nimam stojala. Slikano je bilo z A95. Problem je, da imam okno na V in je bolj malo svetlobe. Ponavadi sicer slikam s kratkim osvetlitvenim časom a bi bile potem slike pretemne. Fleš pa naredi vse tako plastično :/

Pesimist ::

Sranje stemi volani je samo da so dragi. Jaz sem si naroco tega takrat ko sem se aktivno spilal. Ampak zdaj je ze malo oz fejst outdated, drugih kvalitetnih spilov pa ni razen LFS. Ampak to pa ma simple prevec avtov da bi se splacalo trenirat. Oz ni kvalitetnih teamov vec ki bi se to delali :D . Noja sej pride novi nascar zaj, mogoce bo ok.

ru7 ::

Sranje stemi volani je samo da so dragi. Jaz sem si naroco tega takrat ko sem se aktivno spilal. Ampak zdaj je ze malo oz fejst outdated, drugih kvalitetnih spilov pa ni razen LFS. Ampak to pa ma simple prevec avtov da bi se splacalo trenirat. Oz ni kvalitetnih teamov vec ki bi se to delali :D .


Kako si si tega naroču če je to eden prvih primerkov EVER (testni primerek, da se vidijo slabosti). Pa btw, kako ni kvalitetnih teamov, kje ti živiš (ali spremljaš sceno), avtov pa tut ni preveč. PIP(I), ti si še več cajta v LFS, kolk 4 leta al več?. Jst zdej igram LFS kake 2 leti in še vedno me vleče...

Pesimist ::

tega mislim na g25. Drugace pa je tolko patchov, tolko sprememb fizik, da se mi nikdar ni splacalo v LFS investirat, sploh brez teama. Sej spil je pune fun in trenutno kaj se jih je ostalo najbolsi. Ampak prevec sprememb fizik je in tega sranja, kar enostavno ne sfolgam. Da se pa vse hujse naredi pa se niti na infernotu ni vec setupov, zgleda da je spet bla nova fizika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

ru7 ::

Oglasi se kej na www.lfs.si/forum

Drugače pa teamov je velik, slovenski Racing Team Slovenia (RTS) z okol 25 člani, internacionalnih je pa kokr hočš...

;-) ::

Nevem kaj vidite v teh volanih, za tak denar že pravega dobiš (al pa mal zravn daš) pa nerabiš simulacije igrat :)

PrimozR ::

Fizika je bila sprememnjena samo 2x, kar se S2 tiče - prva sprememba, kjer so prekodirali gume, sprememba je bila precejšna, na boljše, pa pred kratkim, z Y patchem, kjer so spremenili sklopko ter še nekaj drugih stvari. Nič resnejšega. Teamov je malo morje. če si dovolj hiter, si vabljen v našo ekipo (n1Racing). Trenutno sme poleg nizozemca sam v polni ekipi fincev in so bile že ideje za 'nabavo' ne-fincev. Preveč avtomobilov? Jih je prej premalo. Ampak okej, pač se skoncentriraš na tiste, ki ti pašejo. Sam frmulc ne vozim, vozim UFRa, večinoma XRRa, kadar ga (ali pa FXRa, FZRa niti ne maram), obvezno XRTja, FXO in RB4 niti ne, prav tako preferiram XRG, LX6 mi je preveč živalska (ter sploh ne vozim LRF klase), LX4 pa je pure fun.

Pesimist ::

how fast is fast?

PrimozR ::

This fast je tam tam (tam sem pač sam). This fast je pa odlično. Dej username pa boš zvedu.

Pesimist ::

Ma ja samo to vozim z deafultnimi setupi. Ma ja Zato ravno rabim en team z veliko zbirko. Predvsem teh GT avtov. Pa tudi taki team ko se vsedemo kake 3x na teden na skupni server pa treniramo malo.

thomasg ::

sem si potegnil demo lfs in mi nekaj ni jasno. formula 1... 6 prestava cca 200kmh koncna hitrost?! in to z nastavitvami race. kakorkoli nastavljam prestavna razmerja in razmerje "diffa" mi ne uspe priti z drugo do 150kmh kolikor so obicajne hitrosti pri teh bolidih. ne vem, lahko, da je realna simulacija gt avtomobilov ampak pri f1 pogrne. 700 "konjev" namrec v realnem svetu zelo dobro potegne. no sem pa uzival celo popoldne v driftanjih z zaprtim zadnjim diferencialom, to je pa pravo :P

PrimozR ::

Za F1 boš moral kupiti S2. Tole je Formula BMW :P

thomasg ::

ga ze imam, hvala fantje. to je pa pravo! kako sem pogresal f1, presneti sony!!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Volan Logitech Formula Force EX ali MOMO

Oddelek: Kaj kupiti
224507 (3063) krispe
»

GTR2

Oddelek: Igre
402705 (1496) Blinder
»

simulacija vožnje avta (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
10013899 (11273) Loki
»

Kateri volan?

Oddelek: Kaj kupiti
342324 (1663) LittleDevil
»

dobra dirkačina za pc

Oddelek: Igre
273527 (2716) Cinderela

Več podobnih tem