Forum » Igre » Duke Nukem Forever
Duke Nukem Forever
ahac ::
S tem, da se od Duka itak ne pričakuje kompleksnosti, ampak ffs, no... zakaj so moral miško tolk zjebat?
Kmal bodo začel dajat random premike miške vmes, samo zato, da ne bo slučajno boljše od kontrolerja...
Kmal bodo začel dajat random premike miške vmes, samo zato, da ne bo slučajno boljše od kontrolerja...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
revvs ::
St235 ::
Težavnost špila nima nobene veze z tem ali je narejen za konzole ali PC. Dejstvo, je da so špili dan danes vse lažji in tep rapktično peljejo za rokco od začetka do konca, da slučajno kak mamiin scrtanček ne bi doživel šoka ker bi moral dvakrat ponavljat stopnjo. Sam to nima nobene veze z tem ali je špil delan za PC ali konzolo.
Ravno obratno saj z izjemo Indie naslovov praktično ni več zahtevnih špilov za PC. Na PS3 se lahko pohvali vsaj z GT5 in Deamon Souls.
To, da so pa zajebal miško je pa krivda samo in le nesposobnih programerjev. Nebroj iger izide tako za konzolo kot PC in je samo in le lenoba avtrojem, da igre ne prilagodijo. Idiotizmi press x to continue so tipičen primer lenobe.
Omejevanje shranjevanja je do neke mere posledica konzol, ki so imele omejen pomnilnik in pač ni šlo noter neskončno število savov, sam po drugi strani je pa ravno večna prisotnost quicksave namnjena čim lažjemu igranju. Je pa umetnost nadaljevalne točke postavit tako da ne izpade kot zajebavanje igralcev. Res pa je tudi, da v določenih igrah to bolj očitno kot v drugih. Vendar ponavadi je tako, da težji in bolj hardcore kot je naslov manj je shranjevanja.
Ravno obratno saj z izjemo Indie naslovov praktično ni več zahtevnih špilov za PC. Na PS3 se lahko pohvali vsaj z GT5 in Deamon Souls.
To, da so pa zajebal miško je pa krivda samo in le nesposobnih programerjev. Nebroj iger izide tako za konzolo kot PC in je samo in le lenoba avtrojem, da igre ne prilagodijo. Idiotizmi press x to continue so tipičen primer lenobe.
Omejevanje shranjevanja je do neke mere posledica konzol, ki so imele omejen pomnilnik in pač ni šlo noter neskončno število savov, sam po drugi strani je pa ravno večna prisotnost quicksave namnjena čim lažjemu igranju. Je pa umetnost nadaljevalne točke postavit tako da ne izpade kot zajebavanje igralcev. Res pa je tudi, da v določenih igrah to bolj očitno kot v drugih. Vendar ponavadi je tako, da težji in bolj hardcore kot je naslov manj je shranjevanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Saladin ::
Originalni ALien vs. Predator ni dopuščal shranjevanja med samim igranjem neke stopnje. Rezultat je bila takrat ena najbolj napetih akcijskih grozljivk.
Poskusi danes kaj podobnega z konzolaši in dobiš mednarodni upor.
Poskusi danes kaj podobnega z konzolaši in dobiš mednarodni upor.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
St235 ::
Zakaj konzolaši? Demon souls nima shranjevanja med stopnjami, ki so svinjsko težke, pa je med najbolje ocenjenimi igrami za PS3. NA PC še nisem igral FRPja, ki bi prišel bluzu po zahtevnosti in težavnosti Demon Souls.
Na drugi strani pa nekateri kričijo, da je omejevanje shranjevanja posledica konzol:)
Prisotnost/odsotnost shranjevanja lahko bistveno vpliva na kvaliteto, zdušje in ritem igre tako v pozitivnem kot negativnem smislu. Samo to spet nima čisto nič z flame war PC vs. konzole.
Na drugi strani pa nekateri kričijo, da je omejevanje shranjevanja posledica konzol:)
Prisotnost/odsotnost shranjevanja lahko bistveno vpliva na kvaliteto, zdušje in ritem igre tako v pozitivnem kot negativnem smislu. Samo to spet nima čisto nič z flame war PC vs. konzole.
Matev ::
če ni save-a
potem ne moreš določenih stopnej še 1x preigrati
je potrebno igrati preko cele igre
potem ne moreš določenih stopnej še 1x preigrati
je potrebno igrati preko cele igre
BigWhale ::
McGregorSL je izjavil:
Špili za PC so dandanes poneumljeni... to je dejstvo... če bi bilo vse vredu potem se tako veliko ljudi ne bi pritoževalo nad tem...
Ce je nekaj zadnjih naslovov taksnih, to se ne pomeni, da so vsi taksni. Spet neko posplosevanje. Poneumljeni so vecinoma igralci, ki zaradi mnozice dreves ne vidijo gozda.
McGregorSL je izjavil:
se pa razume, da je enim za kompleksnost špila vseeno... no meni ni... zato bojkotiram vse konzolske špile, ki pridenjo na PC.
A ti ne igras Battlefield Bad Company? Bojkot pa tak... :)
McGregorSL ::
McGregorSL je izjavil:
Špili za PC so dandanes poneumljeni... to je dejstvo... če bi bilo vse vredu potem se tako veliko ljudi ne bi pritoževalo nad tem...
Ce je nekaj zadnjih naslovov taksnih, to se ne pomeni, da so vsi taksni. Spet neko posplosevanje. Poneumljeni so vecinoma igralci, ki zaradi mnozice dreves ne vidijo gozda.
McGregorSL je izjavil:
se pa razume, da je enim za kompleksnost špila vseeno... no meni ni... zato bojkotiram vse konzolske špile, ki pridenjo na PC.
A ti ne igras Battlefield Bad Company? Bojkot pa tak... :)
Hehe no dobro... Battlefield serija mi je res všeč, čeprav sem dosti razočaran nad Bad Company 2 ravno zaradi konzolskega vpliva... (meni je Bad Company 2 poleg BF:heroes najslabši del (gameplay wise)) :)
No jaz govorim samo iz lastnih opažanj... špilam že 15+ let in konzolaški vpliv se čuti pri vseh PC igrah (portih in kao vzporedno razvitih iger)
Jst ::
Samo treba se je zavedati, da so v USA za igranje zadnje tri desetletje uporabljali konzole. PC Gaming je začel z večjimi dobički z izdajo voodooja. Tako da je v USA "konzolna kultura" dosti bolj izrazita kot pri nas.
Še dobro, da sta Xbox360 in PS3 takšna kot sta - performance wise - da dobivamo vsaj dokaj dobro delujoče (ter po izgledu - čeprav za PC ponavadi dajo pač večjo resolucijo tekstur) špile. Če bi bili stroški portanja iz konzol na PC dosti večji, veliko špilov najbrž sploh ne bi dobili.
Še nekaj: naslednjo stopnjo realistične grafike bomo dobili, ko pride naslednja generacija konzol. Mogoče se bo znašla kakšna igra, ki res potegne vse, kar grafične kartice (še bodo) zmorejo in bo PC ekskluziva. Žal je tako, da tam kjer je največ denarja, tam se fura razvoj. In trenutno so konzole kokoši, ki nesejo zlata jajca, žal.
Še dobro, da sta Xbox360 in PS3 takšna kot sta - performance wise - da dobivamo vsaj dokaj dobro delujoče (ter po izgledu - čeprav za PC ponavadi dajo pač večjo resolucijo tekstur) špile. Če bi bili stroški portanja iz konzol na PC dosti večji, veliko špilov najbrž sploh ne bi dobili.
Še nekaj: naslednjo stopnjo realistične grafike bomo dobili, ko pride naslednja generacija konzol. Mogoče se bo znašla kakšna igra, ki res potegne vse, kar grafične kartice (še bodo) zmorejo in bo PC ekskluziva. Žal je tako, da tam kjer je največ denarja, tam se fura razvoj. In trenutno so konzole kokoši, ki nesejo zlata jajca, žal.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
]Fusion[ ::
Dejansko meni paše, da igre grafično ne napredujejo prehitro. To pomeni, da mi moj PC malo dlje drži. Za uporabljeno grafično tehnologijo v igri mi je vseeno. Bolj mi je važno da ima igra lep izgled, kot pa da ima našopane ne vem kake texture in efekte.
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick
Saladin ::
Dejansko meni paše, da igre grafično ne napredujejo prehitro.
Ena redkih prednosti konzol.
Razvijalci se morajo maksimalno potruditi z zmogljivosmi ki jih imajo, da dobijo maks. možno grafiko. PCjaši to še malo nabildamo, ampak vseeno ni potrebne najnovejše grafe za maks. efekt.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
ahac ::
Ena redkih prednosti konzol.
Ampak to, da so veliki preskoki med generacijami konzol, je lahko tudi slabost. Npr. Starcraft Ghost (Blizzardov 3. osebni shooter za konzole) menda ni izšel ravno zato, ker se je zamenjala generacija konzol, Blizzard pa še ni bil zadovoljen z igro (da bi jo izdal pred prihodom nove generacije).
No, to je problem samo za developerje, ki ne izdajo skoraj iste igre vsako leto...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Saladin ::
menda ni izšel ravno zato, ker se je zamenjala generacija konzol,
Saj to je razumljivo.
Igro delaš da jo prodaš na sistemih, ki bodo v pravem času na voljo. Seveda ne smeš čakat predolgo, da ti ne bo zopet prehitro zastarala.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
vorantz ::
Malo prej je na travnikih pognala xbox in ps3 verzija cele igre
Treba videt, če je fake ampak dvomim.
Treba videt, če je fake ampak dvomim.
BigWhale ::
Samo treba se je zavedati, da so v USA za igranje zadnje tri desetletje uporabljali konzole. PC Gaming je začel z večjimi dobički z izdajo voodooja. Tako da je v USA "konzolna kultura" dosti bolj izrazita kot pri nas.
PC Gaming se je zacel z razmahom PCjev in VGA graficnega vmesnika. Pred tem je bil pa gaming v vecini na 'hisnih racunalnikih' in konzolah. Pri nas so bile konzole bistveno manj razsirjene predvsem zaradi zelezne zavese in rezima pod katerim smo ziveli.
St235 ::
Pri nas so bile konzole bistveno manj razsirjene predvsem zaradi zelezne zavese in rezima pod katerim smo ziveli.
ROFL, predlagam, da se držiš flamewara konzole vs. pc, ker zgodovina ti ni močnejša stran.
DN je že na voljo in ja je razočaranje.
RejZoR ::
Je že na torrentih.
Kar bo treba sprobat, ker demo me je pustil precej hladnega. Če je mogoče cel špil kaj boljši in me bo vsaj torrent verzija prepričala v nakup originala.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
DarwiN ::
Napako so naredili (vsaj z njihovega stališča), da so sploh izdali demo, ker zdaj so ~vsi videli kakšen crap je zadeva, kar je bilo itak neizbežno, ampak marketing je naredil svoje in bi IMO prodali več izvodov.
Jaz sem zadevo "obrnil" tako, da sem si na youtubu ogledal celoten demo gameplay, kaj več pa nisem niti načrtoval, čeprav sem nekdanji Duke šampinjon.
Jaz sem zadevo "obrnil" tako, da sem si na youtubu ogledal celoten demo gameplay, kaj več pa nisem niti načrtoval, čeprav sem nekdanji Duke šampinjon.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
DarwiN ::
Aja, sorry pol.
Ja ja. To so bili časi, ko smo se tut kakšnega Duke turnirja udeležili in pobrali nagrade... Pa preko irca iskali soigralce... Pa igranje brez miške... Jao, same hude reči.
Ja ja. To so bili časi, ko smo se tut kakšnega Duke turnirja udeležili in pobrali nagrade... Pa preko irca iskali soigralce... Pa igranje brez miške... Jao, same hude reči.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
BigWhale ::
Pri nas so bile konzole bistveno manj razsirjene predvsem zaradi zelezne zavese in rezima pod katerim smo ziveli.
ROFL, predlagam, da se držiš flamewara konzole vs. pc, ker zgodovina ti ni močnejša stran.
Urlpls. V devetdesetih je bilo bolj bogo s konzolami pri nas. Zal je tako. Tudi kar se iger tice, na PCja so zacele prihajati z dominacijo PCja nad 16 bitniki. Prove me wrong.
def0r ::
Slovenija nasploh ima bolj razvito PC gaming kulturo kakor console gaming.
Najbrz smo si vsi lastili kaksno sego ali nintendo(pri nas famicom) samo vecino ni prijelo kupiti kaksnih vmesnih konzol kakrsna je bila N64, PS (1&2).
Ne bo nobenega flamewara samo to je pri nas cisto jasno :) Amerika je pa drug issue.
Najbrz smo si vsi lastili kaksno sego ali nintendo(pri nas famicom) samo vecino ni prijelo kupiti kaksnih vmesnih konzol kakrsna je bila N64, PS (1&2).
Ne bo nobenega flamewara samo to je pri nas cisto jasno :) Amerika je pa drug issue.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: def0r ()
St235 ::
Oporekal sem predvsem neumnosti okrog železne zavese. Pač ne uporabljat terminov, ki jih evidentno neobvladaš. Predvsem pa ko potem analogijo potegneš še na devedeseta si ers ne vem kaj bi si mislil.
Pri nas so v 80 prevladovali spectrum comodore in kasneje amiga. PC se kot resna igralna platforma začne uveljavljat po letu 90.
Razvoj in uporaba najprej spectruma/c64 in amige ter nato PCja je po moje povezana s tem, da je bilo piratstvo na koznolah dražje in bolj komplcirano zaradi modulov. Ne pa z železno zaveso v devedesetih Konzole so si svoj prostor začele pridobivat šele z PS1, ter so z trenutno generacijo ps3/xbox postale konkurenčne PCju.
Pri nas so v 80 prevladovali spectrum comodore in kasneje amiga. PC se kot resna igralna platforma začne uveljavljat po letu 90.
Razvoj in uporaba najprej spectruma/c64 in amige ter nato PCja je po moje povezana s tem, da je bilo piratstvo na koznolah dražje in bolj komplcirano zaradi modulov. Ne pa z železno zaveso v devedesetih Konzole so si svoj prostor začele pridobivat šele z PS1, ter so z trenutno generacijo ps3/xbox postale konkurenčne PCju.
def0r ::
Oporekal sem predvsem neumnosti okrog železne zavese. Pač ne uporabljat terminov, ki jih evidentno neobvladaš. Predvsem pa ko potem analogijo potegneš še na devedeseta si ers ne vem kaj bi si mislil.
Pri nas so v 80 prevladovali spectrum comodore in kasneje amiga. PC se kot resna igralna platforma začne uveljavljat po letu 90.
Razvoj in uporaba najprej spectruma/c64 in amige ter nato PCja je po moje povezana s tem, da je bilo piratstvo na koznolah dražje in bolj komplcirano zaradi modulov. Ne pa z železno zaveso v devedesetih Konzole so si svoj prostor začele pridobivat šele z PS1, ter so z trenutno generacijo ps3/xbox postale konkurenčne PCju.
Ja samo povprasam ni bila finta da so mogli ... ''prešvercat'' malce commodorcke in spectrume :)
IvoJan ::
Jah moja prva prava konzola je bila sega mega drive :)
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
D3m ::
Moja prva pa PS1 + igra Final Fantasy VII (400 preigranih ur garantiranih)!
|HP EliteBook|R5 6650U|
St235 ::
Ja samo povprasam ni bila finta da so mogli ... ''prešvercat'' malce commodorcke in spectrume :)
Švercat je blo v 80ih treba vse od konzol, pcjev do commodarja, spectruma, amige, kavbojk in makaronov:)
Gregor P ::
Švercat je blo v 80ih treba vse od konzol, pcjev do commodarja, spectruma, amige, kavbojk in makaronov:)... in s tem je verjetno mislil (ekonomsko) "železno zaveso" v '80-tih pri nas, s tem, da smo imeli mi to srečo, da smo lahko vsaj šli ven iz države in neko stvar sami pretihotapili (vsaj v '80-tih; čeprav ni bilo prav nič prijetno, če so te dobili), medtem ko večina ljudi za "pravimi" železnimi zavesami tudi tega ni mogla in je morala kupovati stvari od tihotapcev, če je sploh lahko.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
St235 ::
železna zavesa kot termin je samo eno.
In Jugoslavija ozioma Slovenija ni bila nikoli del tega. (prva tri leta po vojni bi se dalo diskutirat). Ampak to ni tema tega pogovora.
Švercat je bli treba praktično katero koli napravo si hotel imet. Zato je malce zgrešeno trdit, da se je PC prijel zato ker bi bilo konzole težje švercat. V bistvu se je največ švercalo spectrum/c64 in amigo, ker so bli relativno poceni in se je dalo brez problema piratizirat. PC je prevladujoča platforma postal šele v 90, ko se pa o zavesah niti pogovarjat ne da.
In Jugoslavija ozioma Slovenija ni bila nikoli del tega. (prva tri leta po vojni bi se dalo diskutirat). Ampak to ni tema tega pogovora.
Švercat je bli treba praktično katero koli napravo si hotel imet. Zato je malce zgrešeno trdit, da se je PC prijel zato ker bi bilo konzole težje švercat. V bistvu se je največ švercalo spectrum/c64 in amigo, ker so bli relativno poceni in se je dalo brez problema piratizirat. PC je prevladujoča platforma postal šele v 90, ko se pa o zavesah niti pogovarjat ne da.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Gregor P ::
Sam bi dejal, da smo imeli zaveso najmanj do takrat dokler se Tito ni skregal s Stalinom oz. rajši kar še malo dlje, ker še kar nekaj časa veliko državljanov SFRJ ni smelo kar tako zapustiti države.
Prvič zares sem šele nekje v '80-tih uporabljal x86-tke na IJS, za igre pa malo kasneje, dokler pa mislim, da smo igre na c64 (kakor tudi Atariju itd.) kar "ves čas" nažigali vsaj proti koncu 80-tih (in če prav razumem je c64 domači računalnik torej še spada v skupino osebnih računalnikov).
Modificirane računalnike, torej konzole, ki smo jih pa uporabljali izključno za igre, pa smo prav tako uporabljali v '80-tih npr. NES oz. razne neke poceni kopije tega, pa seveda Atari 2600 itd.
Skratka strinjam se, da je "ta pravi" PC (x86) "prevladujoča platforma postal šele v 90"
(ampak kot rečeno tudi c64 je bil očitno osebni računalnik in ta pa je bil pri nas prevladujoča platforma že prej)
Prvič zares sem šele nekje v '80-tih uporabljal x86-tke na IJS, za igre pa malo kasneje, dokler pa mislim, da smo igre na c64 (kakor tudi Atariju itd.) kar "ves čas" nažigali vsaj proti koncu 80-tih (in če prav razumem je c64 domači računalnik torej še spada v skupino osebnih računalnikov).
Modificirane računalnike, torej konzole, ki smo jih pa uporabljali izključno za igre, pa smo prav tako uporabljali v '80-tih npr. NES oz. razne neke poceni kopije tega, pa seveda Atari 2600 itd.
Skratka strinjam se, da je "ta pravi" PC (x86) "prevladujoča platforma postal šele v 90"
(ampak kot rečeno tudi c64 je bil očitno osebni računalnik in ta pa je bil pri nas prevladujoča platforma že prej)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
RejZoR ::
Napako so naredili (vsaj z njihovega stališča), da so sploh izdali demo, ker zdaj so ~vsi videli kakšen crap je zadeva, kar je bilo itak neizbežno, ampak marketing je naredil svoje in bi IMO prodali več izvodov.
Jaz sem zadevo "obrnil" tako, da sem si na youtubu ogledal celoten demo gameplay, kaj več pa nisem niti načrtoval, čeprav sem nekdanji Duke šampinjon.
Po tistem, ko sem se nategnil s Crysis 2 je to zelo malo verjetno. Bi pa tolk časa počakal, da bi se dobil travniško in se potem odločil. Kar naredim z vsemi špili, kjer nočejo ponudit demota pred releasom.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
nUUb ::
Imaš konzolo in nadgrajujes se PC za igranje FPS,...?
Nevem če si opazil, ampak na konzolah je vedno ena in ista shitty grafika, jaz nadgrajujem PC, zato tudi uživam boljšo grafično izkušnjo. Konzole so pokvarile ves užitek FPS iger. Nevem kako se lahko konzolaši spravite jebat PC uporabnike z "nadgrajevanjem", saj nekaj dobiš ko nadgrajuješ. Ampak kaj bom jaz govoril, ko si ne lastim konzole, saj poskusno igranje (in razočaranje) pri prijatelju ne vela, kajne (PS3)?
i7 2600k@4.8GHz - nV 760 - 850 EVO 250GB - 4TB FreeNAS
ASUS 1920x1080@144Hz
ASUS 1920x1080@144Hz
W3by ::
Prve pol ure igranja na Xbox-u (trije deli):
(začetek je isti kot pri demotu, od 8:00 naprej je full game)
Igra je kot izgleda kar dodelana (razen že omenjenih stvari glede omejitve orožja in miške).
(začetek je isti kot pri demotu, od 8:00 naprej je full game)
Igra je kot izgleda kar dodelana (razen že omenjenih stvari glede omejitve orožja in miške).
macgajver ::
Evo en živ primer http://www.gametrailers.com/video/e3-20... igre ki izgleda fantastično dokler ne pokaže tipčka ki zadevo igra na ploščku pred ekranom in ko začne streljat in sprejat je zelo očiten aim assist ubistvu domala že aimbot. Sicer predstavitve teh iger izgledajo fantastično gibanje skakanje v zaklon itd vse izpade super a ko igraš potem to na pcju dojameš da je pač prirejeno konzoli in je gibanje avtomatsko samo še držiš knof in se tipčk sam rihta išče zaklon itd špil postane film v katerem tiščiš 3tipke za naprej streljaj in tretjo za vse ostalo. Isto izgledajo vse predstavitve iger a ko zadevo probaš na pcju je ponavad pofl.
tenstan krompir je pa zakon
BigWhale ::
Oporekal sem predvsem neumnosti okrog železne zavese. Pač ne uporabljat terminov, ki jih evidentno neobvladaš. Predvsem pa ko potem analogijo potegneš še na devedeseta si ers ne vem kaj bi si mislil.
Se globoko opravicujem, ker nisem besedne zveze dal v narekovaje. :>
Pri nas so v 80 prevladovali spectrum comodore in kasneje amiga. PC se kot resna igralna platforma začne uveljavljat po letu 90.
Razvoj in uporaba najprej spectruma/c64 in amige ter nato PCja je po moje povezana s tem, da je bilo piratstvo na koznolah dražje in bolj komplcirano zaradi modulov. Ne pa z železno zaveso v devedesetih Konzole so si svoj prostor začele pridobivat šele z PS1, ter so z trenutno generacijo ps3/xbox postale konkurenčne PCju.
Piratstvo je imelo precej pri tem, vedar dejstvo, da uvoz in prodaja elektronike nista bila prosta pripomore kar precej k temu, da se ni razsirila uporaba konzol. Konzole so na sceni ze kakih 35 let in pri nas so bile do pojavov PS1 in PS2 kar redke. Ja, 'zelezna zavesa' in pomanjkanje zakonodaje o avtorskih pravicah sta imela precej pri tem.
PC se je pa zacel uveljavljati (ne samo pri nas, ampak povsod) skupaj s sirjenjem PC trga in VGA adapterjem, kot sem ze povedal. Heh, Dune 2 in Wolfenstien 3D sta bila narejena leta 1992. :)
St235 ::
Piratstvo je imelo precej pri tem, vedar dejstvo, da uvoz in prodaja elektronike nista bila prosta pripomore kar precej k temu, da se ni razsirila uporaba konzol. Konzole so na sceni ze kakih 35 let in pri nas so bile do pojavov PS1 in PS2 kar redke. Ja, 'zelezna zavesa' in pomanjkanje zakonodaje o avtorskih pravicah sta imela precej pri tem.
Torej če te prav razumem: Grda grda "železna zavesa", ki jo v jugoslaviji poznamo med leti 1945 in 1948 je preprečevala, da bi se v 80ih razvile konzole? Medtem ko je bilo Commodore 64 in Amigo možno kupit v lokalni burekđinici skupaj z jogurtom????
Omejitev dostopnosti elektronike je zadela celoten trg, ne samo segment konzol. Kar koli si hotel imet je bilo treba prešvercat. In ni blo nič težje švercat Commodore kot SNES. Torej tukaj nekaj ne štima.
Zdaj ali lahko commodore in amigo štejemo kot PC je pa stvar debate. Ena od ključnih lastnosti PCja je nadgradljivost, ki jo Commodore in Amiga IMO nista poznala. Lahko si namesto kasetarja prilopil disketar ampak kaj bolj drastičnega že ni šlo. Amiga je poznala že več opcij (ram, HD) vendar preko namenskih portov. Tako, da v tem aspektu sta bližje konzolam. Po drugi strani pa se je na njih dalo zalauaft tudi kakšen resen program.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
koyotee ::
gtfo s tem offtopicom!
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Sandi1987 ::
Kakšna se vam zdi igra? Ali je kakšna razlika med PC in Xbox 360 glede grafike? Ali naj raje igram Duke Nukem 3D?
ZaphodBB ::
@Sandi: prehitevaš, igra izzide jutri. Računaj pa, da bomo koj kej povedal ko bo na disku.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bombshell (Duke Nukem: Mass Destruction ?)Oddelek: Igre | 2326 (1537) | Zmajc |
» | Duke Nukem Forever bojda prihodnje leto (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 16141 (12917) | ahac |
» | 3D Realms šli rakom žvižgat, Duke Nukem Forever tudi (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 12497 (6833) | T-Majo |
» | Take-Two Interactive toži 3D RealmsOddelek: Novice / Tožbe | 4504 (3319) | Tr0n |
» | Revija Wired objavila najodličnejše predstavnike kategorije "Vaporware"Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 3634 (2368) | kuglvinkl |