» »

Duke Nukem Forever

Duke Nukem Forever

««
7 / 15
»»

LordTado ::

ahac ::

Take Two je 3D Realmsom plačal zato, da bo založnik, a ne?
Potem je pa 3D Realms reku: "Zmanjkal nam je denarja in ne moremo končat igre". To pomeni, da se ne pogovarjamo več o tem, da ni datuma izzida, ampak o tem, da igre (v katero je Take Two vložil ogromno denarja) sploh ne bo.
To je tko kot bi jaz tebi vnaprej plačal za uporabo garaže, ki jo gradiš. Ti pa ne zgradiš strehe in rečeš, da ti je zmanjkal denarja. A se ti ne zdi, da imam vso pravico zahtevat, da stvar dokončaš al pa da dobim denar nazaj?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

BigWhale ::

RuskiSnajper je izjavil:

Take Two ni mel nikoli nobene moči tožiti 3DRealms , niti je nima sedaj , 3DRealms je prostovoljno prodal IP k gearboxu ker so z gearboxom bli že prej povezani ker je gearbox delal sedaj prekinjeno igro Duke Begins, pa tudi zato ker je gearbox bil ustanovljen v 1998 z dvema ki sta delala na DN3D in DNF.

zdaj pa idi na net , pa to najdi , pa pridi nazaj z dokazi , meni se jih neda iskat ker itak niam pri tem kaj za hvalit ker je to to in to je znano že dolgo.


A bi se ze naucil citirat?

Zdej pa nehi bluzit, prav?

Leta 1999 je 3drealms objavil na svojem spletu, da so TakeTwo dobili pravico do Duke Nukem karakterja. A ces link? Na tle ga mas: http://www.3drealms.com/press/022299.ht...

Deset let pozneje je pa TakeTwo 3drealms tozil zaradi neizvajanja dela, link bi rad? Na. http://www.shacknews.com/onearticle.x/5...

In kmalu se je na internetu pojavilo tudi besedilo same tozbe, a spet bi rad link? No, ti dam pa se tega: http://www.shacknews.com/onearticle.x/5...

Zdej pa nehi bluzit kako TakeTwo nima nobenih pravic in kako so 3D Realms good guys uni so pa bad guys.

Tam klikni na Moje Teme, da se ti tema ne bo vec prikazala, pa se na monitor si en Post-It nalimaj, na njem naj pa pise: "V debatah ne bom sodeloval z neumnimi komentarji, ki temeljijo na lastni avtoriteti."

Pa dvakrat podcrtaj.

Ok?

petrus ::

Duke Nukem Forever confirmed for February 1st, 2011
Gamespot and Amazon now taking pre-orders!
stati inu obstati

opeter ::

Hopala!
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Goldee ::

Riiiiight :-)
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

DarwiN ::

Nobody steals our chicks... and lives!
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

hojnikb ::

Come get some !

Ve kdo kdaj pride kak demo ven ?
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Mipe ::

A so te preorderje od nazaj vračali?

legice ::

ne,obdržal bi reku...pa tisti ki razvijojo igro so rekli,da za tistega,ki ima najstarejši preorder, da bo nekaj posebnega baje=)
Prekopu vrt in našu Bin Ladna

Izi ::

LOL, vsi tisti, ki ste prednaročilo oddali v prejšnjem tisočletju lahko upate na nekaj posebnega >:D

]Fusion[ ::

 PennyArcade

PennyArcade



hehe :)
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick

Outsajder ::

]Fusion[ je izjavil:

 PennyArcade

PennyArcade



hehe :)

LOL:)

RuskiSnajper ::

ahac je izjavil:

Take Two je 3D Realmsom plačal zato, da bo založnik, a ne?
Potem je pa 3D Realms reku: "Zmanjkal nam je denarja in ne moremo končat igre". To pomeni, da se ne pogovarjamo več o tem, da ni datuma izzida, ampak o tem, da igre (v katero je Take Two vložil ogromno denarja) sploh ne bo.
To je tko kot bi jaz tebi vnaprej plačal za uporabo garaže, ki jo gradiš. Ti pa ne zgradiš strehe in rečeš, da ti je zmanjkal denarja. A se ti ne zdi, da imam vso pravico zahtevat, da stvar dokončaš al pa da dobim denar nazaj?



sploh nimaš pojma zakaj se je šlo , če stvari nisi spremljal vsa leta na duke4.net 3drealms.com in shacknews.com potem neveš ama ništa , vse ostalo je totalna nevednost in izmišljotina ki drugi pišejo , pa še tisti ko smo tak blizu bli nismo vedli vsega dokler ni prišel PAX ampak smo pa pricakovali kakšen mesec prej.

Zgodovina sprememb…

RuskiSnajper ::

BigWhale je izjavil:

RuskiSnajper je izjavil:

Take Two ni mel nikoli nobene moči tožiti 3DRealms , niti je nima sedaj , 3DRealms je prostovoljno prodal IP k gearboxu ker so z gearboxom bli že prej povezani ker je gearbox delal sedaj prekinjeno igro Duke Begins, pa tudi zato ker je gearbox bil ustanovljen v 1998 z dvema ki sta delala na DN3D in DNF.

zdaj pa idi na net , pa to najdi , pa pridi nazaj z dokazi , meni se jih neda iskat ker itak niam pri tem kaj za hvalit ker je to to in to je znano že dolgo.


A bi se ze naucil citirat?

Zdej pa nehi bluzit, prav?

Leta 1999 je 3drealms objavil na svojem spletu, da so TakeTwo dobili pravico do Duke Nukem karakterja. A ces link? Na tle ga mas: http://www.3drealms.com/press/022299.ht...

Deset let pozneje je pa TakeTwo 3drealms tozil zaradi neizvajanja dela, link bi rad? Na. http://www.shacknews.com/onearticle.x/5...

In kmalu se je na internetu pojavilo tudi besedilo same tozbe, a spet bi rad link? No, ti dam pa se tega: http://www.shacknews.com/onearticle.x/5...

Zdej pa nehi bluzit kako TakeTwo nima nobenih pravic in kako so 3D Realms good guys uni so pa bad guys.

Tam klikni na Moje Teme, da se ti tema ne bo vec prikazala, pa se na monitor si en Post-It nalimaj, na njem naj pa pise: "V debatah ne bom sodeloval z neumnimi komentarji, ki temeljijo na lastni avtoriteti."

Pa dvakrat podcrtaj.

Ok?



Publishing rights ne pomenijo nič. Tole nima veze , lahko bi mel EA , Activision , kurc palac portugalac , bi bilo isto vseeno , pot kakim pogojem je to sprejeto je pa v CONTRAKTU ki ga ... seveda zelo malo folka razume.

Spet je seveda problem dokazat vse, kje ti bom pa jaz zdajle iskal ene komentarje v enem malem artiklu izpred enega ali dvel ali celo več let ... to se je dogajalo skozi leta tega ni zapisano v nobenih IGN/WAll street artiklih , drugje ne boš našel nič razen shacknews.com , pa še tam ni v artklu ampak v komentarjih.

broussard je seveda tam skor več ven povedal kot na forumu , in tudi forum 3DR ma svoj policy da ne sprašuješ

pa prosim ne linkat IGNja ker tile idioti pa majo še najmajn pojma.

Poanta je v tem da sta razočarana ta glavna 2 v 3dr , ker jih seveda vsi napadajo , in vse se vzame izven konteksta kar zavijejo mainstream media in kakšen WIRED ... ki budale nimajo pomja ampak še hočejo nalašč osmešit izdelovalce.

To kar vam razlagam je tolk staro ... ze od pamti veka vedeno , ne se zezat.

Pa kje se mi zdaj da to iskat , mam kaj od tega ?

Če ti povem resno pa ne morte verjet ... zakaj bi se zajbaval.

če bi hoto vse razložit bi mogo napisat trilogijo to NI MOŽNO razložit in linkat vsega v en bogi post. Slike ni , slika je razdrobljena , in je informacija tu in tam , niti sam nevem vsega , ker komaj spremlam od 2008 naprej ampak sem skor vse za nazaj preverjal, videl in opazal ko so drugi ki so 13 let spremlali (ok no life) DNF. In to je okoli 50 individualnih ljudi ki sploh vejo zakaj se je šlo natančno , pa še oni ne vejo kaj se je dogajalo 100% .

lahko pa pogledate tole
http://forums.3drealms.com/vb/member.ph...

Nima veze drugace , 3 leta pred tem sem mel star profil.
pa na shacknewsu pa na duke4.net tudi , ampak hey , tudi če vem to jas NIMAM ŠANS proti pravem folku ki je bil zmeraj zraven ... tak da , se ne hvalim nič btw.

Zgodovina sprememb…

RuskiSnajper ::

petrus je izjavil:

Duke Nukem Forever confirmed for February 1st, 2011
Gamespot and Amazon now taking pre-orders!


totalen fail

resno , folk , nimate pojma o pojmu

Ampak kje si našel to, tolje je blo nekod spisano.
EDIT: na duke4.net je napisano , vglavnem nevem če so žz pogruntali , gre za veliko napako.

tole je placeholder , če nebi blo datuma noben nebi preorderal jao , datum sploh ni bil še announcan.

in res za tiste otroke ki ne verjamete:

http://gbxforums.gearboxsoftware.com/sh...

http://twitter.com/GearboxSoftware/stat...

http://gbxforums.gearboxsoftware.com/se...

Zgodovina sprememb…

ahac ::

Uh, sorry. Nisem vedu, da obiskuješ duke4.net. To totalno spremeni zadevo in te naredi za nezmotljivega experta.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

RuskiSnajper ::

povej nekaj pametnega , kaj bluzis o meni in kje sem jas to slisal itd , nism jas kriv da neveš


http://forums.duke4.net/index.php?showt...

stvari so tu in tam , ni vse na enem mestu.

Zgodovina sprememb…

detroit ::

s takim agresivnim odnosom boš vedno "idiot who everyone likes to make fun of". A jebi ga takav je život:)


Stay calm! Let's not turn this rape into a murder:D
Skero

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: detroit ()

BigWhale ::

ej snajperj ...

Objavi besedilo pogodbe med Take Two in 3dr in izpostavi kje so tiste tocke, ki potrjujejo, da imas ti prav.

To je vse kar moras narediti, dokler pa tega ne naredis, pa v tejle debati opletas s kurcem po koprivah. Poves nic pametnega in nam razlagas kako 'na forumih pa ze vedo'.

:)

kthxbai

RuskiSnajper ::

Vem da mam slab odnos , okej pac ne namerno , ker sem jezen na stanje , tako malo veste o igrah in stvareh, in to na slo techu, kar nisem pričakoval.


Glej , vse je na shacknewsu , resnično se mi ne da zaj prebirat 15 strani in iskat omenbo v eni vrstici , kot sem povedal , vsega ni na enem mestu in z enim delom puzlov ne boš sestavil slike.
+


Tako pač je , jurnalizem ne piše o tem , niti neve o tem kaj vejo samo zvesti fani. Informacije so na voljo , ampak noben jih nezna razbrati , zivim pa tudi ne v forumu da bom mel zmeraj čas za vse, problem je da moram spisat vse ali pa nič , če omenim en del se to navezuje na drugega , tretjega ..itd.

bom kdaj drugic ko bom mel čas , če pač niste bli takrat zraven ko so nastajale 100 stranske teme in tam notri mogoče 2 komentarja od broussarda ki povesta veliko je to dobesedno nemogoče vedeti , duke nukem forever je zelo kontroverzna igra glede developmenta ker vsak mlati svoje in tako je tudi na wikipediji kjer ni vsega detajlno opisanega in vseh komentarjev z shacknewsa itd...

To samo peščica ljudi ve , tisti ki to spremljajo , ne moreš it nazaj gledat za 13 let ker googla niti ni blo v 1997 , to kaj se je pač ohranlo do danes , mogoče so kja več vedli v 2006 pa se do danes ni ohranlo , strani in artikli nastajajo in izginjajo , in tako se tudi dokazi izbrišejo , z zadnja 3 leta vam lahko kaj povem ampak ne morem se spomnit vsega na pamet.

Imam enga frenda ko je kake 4 leta starejši in on je bil zraven od 1997 do 2003 in ve kako je bilo , mi je razlagal , kako vam naj to dokazem , nikjer ni več napisano, razen pri njih seveda in tistih industry insiders.

Povem samo to , da Take Two 3drealmsom ni plačal nobenga denarja razen 2.5 miliona za eno drugo igro z drugimi pogoji , vglavnem , ta denar v kaj je T2 vložil je blia kot prodaja na trgu kjer je propadajoč GT interactive prodal vse skupaj Take2-ju , 3drealms ni bil zraven med to transakicjo oz mel kaj opravka. Tole je zapisano v sodiščnih dokumentih ki so na shacknews.

Še nekaj , vsi traileri pred 2003 so bili HACKED traileri , to pomeni da so narejeni da zgleda kot da je veliko dela za igro ampak je bila narejena vsega 20%.

Pač človek nima dovol izkušenj da bi si lahko mislil zakaj niso začeli delat 7 mescov po dogodkih ki jih je omenil izi , zato ker so čakali na QUAKE 2 engine a ne ? , In med tem so nardili mock-up v quake 1 enginu , samo da so naredli screenshote za PC gamer (GB quote , bom drugic najdo)

Polek tega pa , dajte mi odpustit nekaj besed , nimam časa cel dan prebirat , iskat , gledat kar že vem , in tako kot gre čas naprej , tudi moj sistem , in sem na novem sistemu komaj 2 mesca, že drugič na win7 x64 , kar pomeni da niam okoli 200 bookmarksov tega leta in za 3 leta nazaj zgodovine , in ne morem LINKAT do vseh dokazev v sekundi. Seveda nisem budala in mam vse backupe , ampak resnično se mi ne da manualno kombinirat 3 različne backupe v en profil tako da bom imel vse kot je bilo , je možno ampak traja nekaj časa.

Matev ::

Vem da mam slab odnos , okej pac ne namerno , ker sem jezen na stanje , tako malo veste o igrah in stvareh


Jaz sem jezen nate, ker si vse vejice postavil narobe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matev ()

ahac ::

Povem samo to , da Take Two 3drealmsom ni plačal nobenga denarja razen 2.5 miliona za eno drugo igro z drugimi pogoji

Sigurno imaš dostop do njihovih bančnih računov, da lahko to 100% trdiš.

Mislm... spraševat DNF fane o tem kdo je kriv, da se je zgodil kar se je... je tko kot bi Apple fane spraševal o primerjavi OSX z Windowsi ali Green Dragonse o tem, če bo Maribor prvak...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Matev ::

dnf bo izšel

saj so ga že za 1997 napovedali

BigWhale ::

RuskiSnajper je izjavil:

Vem da mam slab odnos , okej pac ne namerno , ker sem jezen na stanje , tako malo veste o igrah in stvareh, in to na slo techu, kar nisem pričakoval.


Caki, caki. Ti ves, da mi malo vemo? No, mi smo pa jezni, ker ti tako malo ves koliko mi vemo.

RuskiSnajper je izjavil:


To samo peščica ljudi ve , tisti ki to spremljajo , ne moreš it nazaj gledat za 13 let ker googla niti ni blo v 1997 , to kaj se je pač ohranlo do danes , mogoče so kja več vedli v 2006 pa se do danes ni ohranlo , strani in artikli nastajajo in izginjajo , in tako se tudi dokazi izbrišejo , z zadnja 3 leta vam lahko kaj povem ampak ne morem se spomnit vsega na pamet.


In mi smo ponosni nate, da sodis v to pescico! Res.


RuskiSnajper je izjavil:


Polek tega pa , dajte mi odpustit nekaj besed , nimam časa cel dan prebirat , iskat , gledat kar že vem , in tako kot gre čas naprej , tudi moj sistem , in sem na novem sistemu komaj 2 mesca, že drugič na win7 x64 , kar pomeni da niam okoli 200 bookmarksov tega leta in za 3 leta nazaj zgodovine , in ne morem LINKAT do vseh dokazev v sekundi. Seveda nisem budala in mam vse backupe , ampak resnično se mi ne da manualno kombinirat 3 različne backupe v en profil tako da bom imel vse kot je bilo , je možno ampak traja nekaj časa.


Ok, glej. Tvoj trenutni argument je: 'jaz vem, vi pa ne veste.' Oziroma se huje, tvoj trenutni argument je: 'jaz vem, vi in se cel kup drugih ljudi po svetu od vseh vecjih igricarskih portalov naprej pa ne veste.'

Tole zal ne bo slo.

Takih besed mi ne odpuscamo!!!

;>

legice ::

prav uživam v kulturnem prepiru :))
Prekopu vrt in našu Bin Ladna

hojnikb ::

Rajši počakajmo na demo (ali pa 2/2/2011), ne pa da se tuki kregamo.
#brezpodpisa

Malner ::

DNF bo pršu vn 12.12.2012, zato ker se bolje sliši in ker naj bi bil na ta dan konec sveta. Sem prebral na enem forumu.

legice ::

drugi dan bo pa afterparty xD
Prekopu vrt in našu Bin Ladna

g. Oden ::

Brezveze se prepirat glede pogodb in pravic, ker bo igra itak zanič. Z zanič igro pa je težko kaj zaslužit, tudi če se imenuje Duke Nukem.

69charger ::

Ja sej ti pa že magično veš da bo zanič. Ne govort nekaj kar ne veš,isto sranje kot pa konec sveta 2012.

]Fusion[ ::

Tudi z zanič igro se da zaslužit :) Še posebaj če ima ime duke nukem :)
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick

g. Oden ::

]Fusion[ je izjavil:

Tudi z zanič igro se da zaslužit :) Še posebaj če ima ime duke nukem :)


Res je, definitivno se igra lažje prodaja, če je v imenu Duke Nukem, vendar pa niti približno tako, kot bi se, če je v imenu Transformers, Indiana Jones, Avatar ali kaj podobnega. Že Wolfenstein je dokazal, da ime samo ni dovolj za velike zaslužke, še posebej, če ne izhaja iz filmske industrije. Problem je v tem, ker Forever izgleda zelo ubogo, vsaj po gameplay filmčkih.

legice ::

morda niti ne...rekel bi da duke lahko zelo dobro prodaja na račun nostalgije,imena,trajanje razvoja,zaradi studija....seveda pa so enake lastnosti tudi razlog za slabo prodaja( menjava studija, originalni propadu,predolgo jo delajo...). lepo počakajmo še teh par mesecev in se pustimo presenetiti :D
Prekopu vrt in našu Bin Ladna

švrk ::

zaenkrat ima duke zaradi samega imena dobre možnosti za odlično prodajo. Vendar lahk zadevo zaješkajo in pokvarijo ime, ki zaenkrat veliko šteje.
Tako se je zgodilo z wolfensteinom in soldier of fortune, ko so bila nadaljevanja za en kurc.

Nejc1994 ::

Its down to you and me you one eyed FREAK!!!

!

TOLE RES SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

OMFFFFFFFGGGGG POGLEJTE DO KONCA K BOSA PREMAGA K LAHK BRCNES TIST NJEGOV UC!!!

Na konce mu ga una pofafa pa rece: What abaut the game was it any good?

Pa rece( EPSKO): Yeah but after 12 fucking years it should be!!!! XDDDDDDDDDDDDDD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nejc1994 ()

Outsajder ::

Nejc1994 je izjavil:

Its down to you and me you one eyed FREAK!!!

!

TOLE RES SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

OMFFFFFFFGGGGG POGLEJTE DO KONCA K BOSA PREMAGA K LAHK BRCNES TIST NJEGOV UC!!!

Na konce mu ga una pofafa pa rece: What abaut the game was it any good?

Pa rece( EPSKO): Yeah but after 12 fucking years it should be!!!! XDDDDDDDDDDDDDD

Naj se grejo solit so ga že zbrisal:P

def0r ::



Potem pa hitro tegale poglej.

RuskiSnajper ::

Poanta je da jas vse pišem v angleščini pa se mi ne da še v slovenščino prepisovat :p

Najdete me pod imenom RuskiSnajper ali Stewox :)

Nek clovek z imenom "honza" zgleda sumliv se mi zdi da je slovenc , ker je ugano skod sem na gearbox forumih , uglavnem sem ze videl ta nick nekje drugje in mi je znano.

Zgodovina sprememb…

RuskiSnajper ::

Interview po FirstLooku z Amsterdama (DNF Demo event)


Steam , GFWL , Dedicated servers , mod tools , beta ???
http://forums.duke4.net/index.php?showt...

Broussard Giantbomb Talk host live interview:



Duke4.net Links All in one:
http://forums.duke4.net/index.php?showt...

3D Realms prizna da ni gearbox kriv za 2 weapon problem:
George3BDR: http://www.shacknews.com/laryn.x?id=239...
Točno tako je kriv Xbox360 controller ker nima dovol gumbov (5 dezajnov pa ni šlo meh)

George Broussard on shacknews 2weapon issue:
Yeah, blame us for it if you want. It may change in the future and I don't know what will happen with it, but it was us. I stand by it too, as you cannot discount designing games for a modern world and part of that world is consoles where the bulk of the sales can be. And on those consoles you have a controller. We tried for a long time to support lots of guns but we simply could not find a nice way to map it to a controller, despite trying 4-5 designs. We gave it enough time and decided to stop swimming against the current and adopt what was basically the "standard".

It's not 1996 anymore.


Gearbox Marketing pravi drugače(tudi če je George to priznal):

What were the decisions around how the weapons were dealt with in the game? At some point during the game's history there was a weapons circle where you can select weapons. On the demo we played you've got 2 weapons.

SG: That's a really difficult design thing. But yes, that design decision happened before the consoles. People are like "Oh, that's a console thing!" but this is the design thing that happens. What happens with games - and other designers have figured this out over the years since Duke Nukem came out - is when you're playing through a game most people, when they play a game where you have like, 9 weapons and they're all selectable, you tend tend to gravitate towards your favourite gun.

What the other designers have discovered is; when people gravitate towards their favourite guns, they actually end up missing out on the other possiblities. So that giant lady in the video; you go in that room and you'll have your favourite gun. A lot of the times people will be like, "I have the chain gun, I have the shot gun, I have the rocket launcher. I have all these things." What would happen is this particular enemy is only susceptible to one particular type of attack. How do you do that without frustrating the player?

If the guy has eight or nine weapons, he's gonna go through every single one trying to figure it out. But when you design the game so players have other things put in front of them, they'll actually see "Hey, I have these two or three weapons instead of nine" and they'll get less frustrated because "Hey, the designers designed it so I'm getting this particular weapon." The experience is quicker; it's more about the gamers not getting to 'blockers'. That's a design thing that's happened in our industry. It obviously doesn't apply to every single game in every situation but the way Duke Nukem plays, it works very well.


Yah , Gearbox pač hoče rešiti 3Drealms z tega, seveda 3DR vedno prizna pač tudi kaj naredi narobe , ker tako se igre delajo , Gearbox je mal bol EGO , samo dobro nič kritike , zato sem bil tudi banned na gearbox forumih zaradi PC vs Console flamebait hahaha , ... long story ampak duke4.net je bol odprt :) ... dost nubov je na gearboxovih forumih tudi.

Je pa res da je mogoče dezajn z napadanjem enemijov , tako kot pri Metroid Prime , kjer je poanta kaki weapon uporabiš za kaj ... mislim da je DNF neke vrste MP na PCju , in jas imam zelo rad take Action Adventure igre, ceprav DNF gledajo kot FPS , sploh ni samo FPS , FPS je quake in Unreal , tole je FPS/ Action Adventure tako kot Doom in MP. Singleplayer bo vsaj kot zgleda EPIC , george je dostkrat reko da so mu najbol všeč to kaj lahko delaš med leveli in puzzli da prideš skozi level ... točno taki gameplay , win!


Tu še:

Steve Gibson (GBX Marketing) london blog QA (london je bil tudi event kjer so lahko igrali DNF)
http://londongamesfestival.com/Blog.aspx

Randy Pitchford (GBX CEO - prej je delal na DN3D v 1996 in v 1997 naredil gbx - samo njegova dobra volja da je pomagal 3DRju z dukom heh) Gamespot Interview QA
http://www.gamespot.com/pc/action/duken...

Nekaj malega o pitchforudu glede pogona, sniperke, itd..
http://www.golem.de/1010/78426.html


HINT: April 1 2011 bi mogoče spet lahko bil release date ali pa tudi ne ?
http://mmomfg.com/2010/10/07/duke-nukem...

Pitchford Interview - čas izid bi lahko bil napovedan čez 2 mesca. (couple of months)



Pitchford: DAS Interview - Glede ESRB in PEGI ratinga bo zelo teško spravit skozi (nočejo rezat/editat)


Leakani Screenshoti PAX trailera - NOVI TRAILER se kaže na eventih , ni znano ali je samo izbolšan PAX
trailer.
*** --- SPOILER --- *** --- SPOILER --- *** --- SPOILER --- ***
Ne Glej, razen če ti je TOTALNO vseeno in itak veš da neboš igral igre. Pokvari pa seveda trailer ki bo pozneje releasan.
watch?v=BtT-BoasSAs
*** --- WARNING SPOILERS --- *** --- WARNING SPOILERS --- *** --- WARNING SPOILERS --- ***

Zgodovina sprememb…

]Fusion[ ::

Oni spoiler je ološ, pokvari ti kolko ti lahko screenshoti pokvarijo zadevo. Torej skoro nič. :P
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick

Saladin ::

Dali bi konzolašem tipkovnico in miško v roke ter rekli "deal with it - this is how it's meant to be played".

So izjeme (Fallout 3 npr.) kjer je implementacija dobra, ampak ko vidim te krogce in trikotnike na ekranu in vse v slow-motionu, se mi kar meša (Bioshock, itd...)
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

BigWhale ::

To, da se ne da narest selektorja za vec orozij na konzoli je traparija. Brez problema se to nardi. Je tudi ze marsikje implementirano. Za PS2 in PS3 recimo pri celotni Ratchet and Clank fransizi. :)

Malner ::

Sam oni tega ne morjo kopirat ker je patentirano.

noraguta ::

Malner je izjavil:

Sam oni tega ne morjo kopirat ker je patentirano.

pa nej licenco kupjo. a jim nočjo prodat?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

BigWhale ::

Malner je izjavil:

Sam oni tega ne morjo kopirat ker je patentirano.


urlpls?

RuskiSnajper ::

BigWhale je izjavil:

To, da se ne da narest selektorja za vec orozij na konzoli je traparija. Brez problema se to nardi. Je tudi ze marsikje implementirano. Za PS2 in PS3 recimo pri celotni Ratchet and Clank fransizi. :)


Bilo je receno da je tole potekalo prej , 2007 , mogoče zdaj znajo bolše ...

BigWhale ::

Ratchet & Clank je izsel leta 2002 za PS2 in izhaja se danes za PS3. Selektor orozij je tako enostaven, da ga znata uporabljat mojadva otroka, ki sta stara 5 in 6 let. Se vec, znata celo v konfiguracijski meni in si tak selektor customizirata, da nanj zmeceta devet, ali kolk jih je ze, orozij izmed 30ih, ki so na voljo.

Ce so pri 3fd realms rekli, da se za konzolo ne da narest konkretnega selektorja za vec orozij potem so eni hlodi, ki a) ne vedo kaj je user experience ali pa b) ne vedo kaj govorijo.

Sheesh.

RuskiSnajper ::

Kar me preseneča da niso znali supportat več weponov je res čudno.

vsej trudili so se in priznajo.

ahac ::

Al pa če je to samo izgovor in je pravi razlog gameplay design.
Recimo, boss iz prikazanega demota: rabiš rocket launcher. Če ti prideš v fajt že z rocket launcherjem, lahko kar začneš streljat. Če pa prideš z max. 2 orožji, boš moral pa še iskat rocket launcher okrog po mapi, kar lahko naredi fajt bolj zanimiv.
Samo... če je to razlog ne vem zakaj se izgovarjajo na konzole... mogoče so PC fanboyi. :))
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
««
7 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bombshell (Duke Nukem: Mass Destruction ?)

Oddelek: Igre
122369 (1580) Zmajc
»

Duke Nukem Forever bojda prihodnje leto (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
6616411 (13187) ahac
»

3D Realms šli rakom žvižgat, Duke Nukem Forever tudi (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
9212626 (6962) T-Majo
»

Take-Two Interactive toži 3D Realms

Oddelek: Novice / Tožbe
184562 (3377) Tr0n
»

Revija Wired objavila najodličnejše predstavnike kategorije "Vaporware"

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
213661 (2395) kuglvinkl

Več podobnih tem