Forum » Elektrotehnika in elektronika » Kosilnica na akumulator
Kosilnica na akumulator
SloCop ::
Živjo,
Sicer ne vem če se da ampak... če ima kdo kakšno idejo se priporočam.
Torej, a je možno navadno domačo rotacijsko kosilnico za vrt - zajca.... al kako se reče, predelat tako da bi se vključila s pomočjo akumulatorja. In če ja, a bi bil to velik strošek? Pač bi imel eno stikalo, bi ga pritisnil in voila....
Preprosto se mi ne da vedno tiste špage vlečt ;).
Gracias
Sicer ne vem če se da ampak... če ima kdo kakšno idejo se priporočam.
Torej, a je možno navadno domačo rotacijsko kosilnico za vrt - zajca.... al kako se reče, predelat tako da bi se vključila s pomočjo akumulatorja. In če ja, a bi bil to velik strošek? Pač bi imel eno stikalo, bi ga pritisnil in voila....
Preprosto se mi ne da vedno tiste špage vlečt ;).
Gracias
podpis :)
balocom ::
Vem da nekatere kosilnice že imajo štarter (vsaj eno tako sem videl), seveda pa je brez akumulatorja...
...aja, je tvoja kosilnica samohodna? (push start....)
...aja, je tvoja kosilnica samohodna? (push start....)
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Azrael ::
So kosilnice na elektroštarter, pritisneš knof in dela, brez najmočnejše desne roke daleč naokoli... Žal pa je ta komfort zelo drag.
Problem predelave na elektroštarter je bolj mehanske narave. Najprej mora vstrajnik imeti zobati venec, v katerega bo pri štartu skočil zobnik štarterja imenovan tudi pastorek. Velika večina malih motorjev, ki se jih štarta s potegom vrvice, tega nima. Zobat venec na vstrajniku je osnova vsega.
Večji problemi, ki pri taki predelavi nastanejo:
- najti primern vstrajnik ali zobat venec in tega montirati na obstoječ vstrajnik.
- kako sedaj ta vstrajnik stlačiti pod havbo (usmerjevalnik zraka) za hlajenje?
- kam pritrditi elektro štarter? Na karter nikakor.
- kam postaviti akumulator?
- po možnosti nekje zraven vžiga montirati manjši aletrnator, pravzaprav samo tuljavo z usmernikom za polnjenje akumulatorja.
Sam elektoštarter bi bil primeren kakšen za izvenkrmne motorje, so primerno majhni in lahki in tudi sama konstrukcija je prilagojena pokončni montaži, v nasprotju z avtomobilskimi.
Bojim se, da boš še naprej vlekel špago.
Problem predelave na elektroštarter je bolj mehanske narave. Najprej mora vstrajnik imeti zobati venec, v katerega bo pri štartu skočil zobnik štarterja imenovan tudi pastorek. Velika večina malih motorjev, ki se jih štarta s potegom vrvice, tega nima. Zobat venec na vstrajniku je osnova vsega.
Večji problemi, ki pri taki predelavi nastanejo:
- najti primern vstrajnik ali zobat venec in tega montirati na obstoječ vstrajnik.
- kako sedaj ta vstrajnik stlačiti pod havbo (usmerjevalnik zraka) za hlajenje?
- kam pritrditi elektro štarter? Na karter nikakor.
- kam postaviti akumulator?
- po možnosti nekje zraven vžiga montirati manjši aletrnator, pravzaprav samo tuljavo z usmernikom za polnjenje akumulatorja.
Sam elektoštarter bi bil primeren kakšen za izvenkrmne motorje, so primerno majhni in lahki in tudi sama konstrukcija je prilagojena pokončni montaži, v nasprotju z avtomobilskimi.
Bojim se, da boš še naprej vlekel špago.
Nekoč je bil Slo-tech.
flashroyal ::
Menim, da ima električno kosilnico. Torej akumulator, razsmernik za moč blizu 1kW kar problem. Zamenjava motorja na nekaj bolj uporabnega 12 ali 24 V - tudi verjetno stroškovni problem. Če je več kot cca 100m2, najcenejšo bencinsko Briggs&Stratton pa bo verjetno lažje, ekološko pa ozko gledano bolj sporno.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vozilo do 6-7k eur, dizel, dilema kateroOddelek: Na cesti | 5044 (3899) | Unknown_001 |
» | Prenos 3000 obratov na kolesa premera 42cm hitrost 10km/hOddelek: Loža | 2195 (1637) | SkIDiver |
» | inverter in vžig avtaOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 5603 (5102) | Pyr0Beast |
» | Poraba avtomobila pri vžigu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8466 (6817) | kekz |
» | ideja, diesel agregat... (strani: 1 2 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 11669 (10145) | Brane2 |